ano, velka skoda. jedno z velmi maleho poctu americkych aut, ktere se mi opravdu libi nejen na obrazcich, ale i na silnici.
Auto, co ma koule pod kapotou i z venci.
ano... vette je dozaista tiez jedna z pricin konca viperu..... ale na druhej strane.... vette nie je jedinym a dovolim si tvrdit ze ani tym hlavnym dovodom ze viper sa stal zrazu uz nepredajnym ... dobre auto a legenda si predsa zakaznika najst musi tak ci tak bez ohladu na konkurentov ... takze ktovie co sa skutocne stalo ( dizajnove zlyhanie? , zlyhanie po stranke jazdnych vlastnosti? ) ze z takejto doslova legendy akou je viper uz dlhe roky je dnes vlastne uz len zhasinajuca spomienka .... ale dost mozno podobne dopadne aj beetle uz coskoro ... mozno je to aj tym ze dnes uz nie kazdy vyrobca ma skutocne ten cit na legendy a ozaj k nim pristupuje tak ako si to tieto vozy zasluzia ... akoby to dnes uz niektori vyrobcovia nezvladali ( alebo nechceli zvladat? ) to co roky v minulosti dokonale ovladali ... lebo inak je potom tazke vysvetlit poziciu v akej je dnesny viper alebo beetle
Proti Vette to nemělo šanci zejména kvůli ceně a také proto, že to byl zkrátka... Viper. Neotesaný, zlý Viper, který ve srovnávacích testech nedokázal proti Corvettě obstát. Bohužel...
Zatímco příslušně upravené Corvetty se vesele prohánějí po závodních drahách, Viper z nich zmizel již před několika lety. Kdyby to byla tak svělá konstrukce, tak by to bylo naopak. Navíc jízdní projev všech verzí Viperu není ani ábelsky sportovní ani sportovně majestátní ani prostě statutární (pro snoby všeho druhu s naditými prkenicemi). Takže jen pokrčení rameny nad neschopností bývalého vedení Chrysleru.