Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
comper
Nuz co chceli to maju. Je jasne ze ak sa zavedu cla a stym spojene formality britskym automobilkam to uskodi - viac sa z UK aut vyvaza ako dovaza. Ale na mieste anglanov by som sa viac obaval toho ze sa cela UK rozpadne, s.Iri a Skoti odidu a ostanu im iba Welshania, ako kedysi Srbom Cernohorci.
Severní Irové neodejdou, stačí jim jen před případným referendem připomenout, že by museli mít jen jednu fotbalovou reprezentaci společně s Irskem a připojení si velmi rychle rozmyslí 😄
Ak mohli mat samostatnu repre v ramci uk tak preco by ju nemohli mat ako samostatny stat? Vystupenie odhlasovali len anglani a welsania pod vplyvom populiatickej propagandy, teraz uz aspon skotov nikto v uj neudrzi, jedine plus preco v referende pre dvoma rokmi hlasovali za zotrvanie bolo ze nechceli aby sa vyluvili z EU.
UK má jako spojené království výjimku. Pokud by se spojilo Severní Irsko s Irskem, tak by jako jeden stát muselo mít jednu reprezentaci.
A kto hovori ze s.Iri odidu z Uk aby sa pripojili k Irsku? Budu mat samostatne severne irsko a teda vlastnu repre.
Samostatné Severní Irsko do roka ekonomicky krachne >😁 >😁
Tak blbí nejsou ani ti Irové, krom varianty že by se spojili s jihem se o žádném jiné verzi odtržení nikde nemluví.
Tak blbí nejsou ani ti Irové, krom varianty že by se spojili s jihem se o žádném jiné verzi odtržení nikde nemluví.
Oni na to mozna UK automobilky vubec nedoplati. Libra pujde dolu, o tom zadna, a vyrobni cena tim padem pujde dolu take. Diky kurzu pujde dolu cena auta, ale zase clo to navysi nahoru. Predpokladam, ze cena aut z UK bude asi na stejne cene jako dosud. Slabsi kurz Libry UK automobilkam pomuze, tak jako Skode pomaha slaba koruna. Horsi to budou mit ti co dovazeji. Cenu prepoctenou diky kurzu budou muset nevysit plus clo a jsme nekde na treba 10% s cenou nahore. Takze treba takova Skoda na to doplati vice nez automobilky z UK, prodeje v UK ji asi pujdou trochu dolu.
Ono je to o dost komplikovanejsie pri dnesnej globalnej ekonomike kde sa auta skladaju z dielov z roznych krajin, co ich pri nizsej libre zdrazi. Nizsia libra by bola dobra keby viac dovazali, ale ked viac vyvazaju je to pre nich negativne
Ony žádné britské automobilky hlavně nejsou. Největší britskou automobilkou je TVR co nic nevyrábí a pak malosérioví výrobci supersportů a replik jako Lister, Marlin, GTD atd
ostatní vlastní skopčičci a další, takže drbat kouli si budou maximálně oni >😁
ostatní vlastní skopčičci a další, takže drbat kouli si budou maximálně oni >😁
Provocateur
S Klausem člověk málokdy souhlasí, ale pravdu má v tom, že Británie už potřetí zachraňuje Evropu. Tentokrát asi od nejhorší hrozby. Ať už si Evropané z ostatních států přáli Brexit nebo ne, tak to pro ně bude mít obrovskou výhodu. EU, resp. její pohlaváři, se buď zamyslí a vrátí podstatu EU k její původní myšlence (volný pohyb lidí a zboží) a odstraní především všechny regulační, imigrační a dotační nesmysly anebo ji svou nečinností pošlou nadobro ke dnu.
Vzhledem k tomu, jak závislé navzájem na sobě ekonomiky jsou, opravdu se neobávám velkých ekonomických následků dlouhodobého rázu. Ano, krátkodobě poklesy či výkyvy budou, ale jinak se věci velmi rychle ustálí, příslušné smlouvy budou vyjednány a vše pojede jako dosud...
Bohužel s tím se také obávám, že pokud zásadní převrat v EU nenastane do nějakých dvou let, pak už vůbec.
Bohužel s tím se také obávám, že pokud zásadní převrat v EU nenastane do nějakých dvou let, pak už vůbec.
Taky si to myslím. A obávám se, že se současným vedením EU žádné velké změny nepřijdou. A za této konstalace hvězd to pro GB je výhra odejít jako první a mít možnost si relativně diktovat podmínky. Protože až se rozhodneme odejít my, bude EU už v rozpadu.
Je vidět, že jste nic nepochopili, tady je rozhodnuto, zkáza je neodvratná, v nejbližších hodinách obloha nad Albionem zčerná, z nebe začnou pršet žáby, za hrozného hromobití se vody Atlantiku rozestoupí a celá Británie navždy zmizí pod hladinou...
Tak pravil Hammunasakra a Grygar.. 😉
Karle ty hriesnik. >😒]
Neber Bozie (synacikovske) meno nadarmo! >😒]
Neber Bozie (synacikovske) meno nadarmo! >😒]
Nebo jinak, euroskeptici ten na vlastni oci uvidi, co se stane s krajinou po odchodu z EU. Zajima me co ted bude s Landroveren na Slovensku. Nissan presune co se da do Spanelska. Honda ti nestastnici uz asi fakt opusti Eropu s kompletnim sortimentem, ne jenom s Accordem.
Čo by bolo, nič. Všetko pôjde ďalej ako je naplánované. Alebo sa Británia sťahuje na inú planétu? Však všetci veľkí hráči majú svoje fabriky mimo EÚ, prečo by Angličania nemohli mať novú v EÚ...
Nemel hlouposti, Britové nezachránili vůbec Evropu, natož 3x, asi dvakrát nebo jednou (1. sv. válka, byla spíš střet států, nikoliv ideologií, podobně jako Napoleonské války). VB se asi rozpadne na S. Irsko a Skotsko, které budou chtít být v Unii, Wales a Anglie zůstane. Skotsko je dost bohatá země, resp. soběstačná díky velkým nalezištím ropy, i když dnes není tak drahá, tak i přesto je to pro ně dobrý odrazový můstek, S. Irové se mohou opřít o Iry a dále vždy byli tak trochu odlišní, protože jsou na jiném ostrově. Důležité bude, jakou měnu si zvolí, libra by jim moc volnosti neudělila, euro není o nic lepší, ale přece jen v dnešním provázaném světě to zas takový význam nemá a navíc ze strany evropské unie by se daly očekávat nějaké ústupky. Navíc Skotsko má na svém území vojenské základny a ty by nejspíše pronajímalo. Pokud si myslíš, že byrokracie skončí, anebo idea multikulti, tak si na omylu. Směrnice budou stejné, většina firem se jimi stejně bude muset řídit. Ekofašisté nesouvisí jenom s EU, spíše to souvisí s rozvojem neomarxismu a i když je podporován hodně EU, v Anglii bude pořád plno lidí, kteří budou chtít mít směrnici na výkon topinkovače apod. Já spíše přeji nezávislost Skotsku a Irsku, protože z Anglie je stejně (hlavně z velkých měst ) rasová směska a ***i typu Farage se sice smějí, ale jedině na co se zmohl bylo nadávat na středo a východo Evropany, ale proti nepřizpůsobivým (ne všichni) ze zemí mimo Evropu nic neřeknou. Stejně se bude divit, až většina firem převede své sídlo do EU, ne že by to bylo lepší, ale EU si přece nenechá rozvracet svou ideologii.
Proč by měla většina firem převádět své sídla do EU? Zvlášť teď, když bude mít UK tu výhodu, že si bude může upravit, popř. předělat vlastní daňový systém (jedno z hlavních hledisek místa výběra sídla) bez ohledu na diktát z EU.
EU je spolek, na který má velký vliv nadnárodní korporace a EU bude hodně záležet na tom, aby VB nějak rozhodili, neboť chcou přesvědčit ostatní státy EU, že odcházet z unie se nevyplatí. Normálně by se ani nic nestalo, protože když země zůstane i nadále členem EFTA, tak se jen vyjednají nové podmínky a nic se nezmění, ale takhle bude EU chtít dokázat, že odchod bude mít vliv na ekonomiku. Je to podobné jako v Řecku, velké banky a korporace vědomě falšovali řecké výsledku, Klaus říkal, že to je fraška, Řecko při vstupu do eurozóny mělo schodek i 15%, pravidla povolovala 3% HDP. Najednou se vešli i do těch tří. Británie bude to samé, EU se bude pomocí velkých korporací snažit stáhnout majetek na kontinent.
EU do pár let krachne, časem z ní odejdou nebo z ekonomických důvodů budou odejiti Řecko a Španělsko, což spustí další rozpad a odchod států jako je Slovensko, Madarsko, Itálie, Portugalsko a tím se to celkově zhroutí. Je to jen otázka času.
To je tvoje přání? .................. napadá mě minimálně ještě jeden co si to přeje /je malej, krpatej a taky má rád ruský vehikly/.
Namáhám si hlavu, a nemůžu přijít na to, koho myslíš? 😄
Gilgit to néni. 😉
Jinak všichni šijou do EU, což chápu, ale pořád je to nejsilnější ekonomické uskupení na světě, a jaksi výhody se začaly brát automaticky. Británie vystupuje, což může být šance, aby se unie reformovala, omezila úřednické vyžírky, uzákonily se nové vztahy mezi jednotlivými státy a začaly se řešit podstatné problémy. Mluvit o krachu, nebo si ho dokonce přát je absolutní nesmysl, protože to bude především i náš krach. To ale vyžaduje si vidět trochu dál, než jen špičku svého nosu.
Jinak všichni šijou do EU, což chápu, ale pořád je to nejsilnější ekonomické uskupení na světě, a jaksi výhody se začaly brát automaticky. Británie vystupuje, což může být šance, aby se unie reformovala, omezila úřednické vyžírky, uzákonily se nové vztahy mezi jednotlivými státy a začaly se řešit podstatné problémy. Mluvit o krachu, nebo si ho dokonce přát je absolutní nesmysl, protože to bude především i náš krach. To ale vyžaduje si vidět trochu dál, než jen špičku svého nosu.
Jo, já s tebou souhlasím.
Tenhle exit je asi dobře a snad nebude potřeba další.
A pořád stejně si lámu hlavu, koho jsi myslel.
Tenhle exit je asi dobře a snad nebude potřeba další.
A pořád stejně si lámu hlavu, koho jsi myslel.
Puťka. :-!
Aha. Tak v téhle debatě se asi dost neshodnem.
Určitě se ale shodnem že dneska ráno bouchnul šampaňský >😒]
Jo, já vím, je to náš smrtelný nepřítel a brzo nám vyhlásí válku.
A Evropu by měl milovat, i přes sankce.
A Evropu by měl milovat, i přes sankce.
Já vím Rusko je náš odvěký přítel a snad nám zase brzy ekonomicky pomůže jako v letech 1948-89 >😁
Možná by sme Rusku zase mohli dobrovolně věnovat nějakej kus naší země = opět minimálně velikosti Podkarpatské Rusi 😉
A sankce sou zbytečnost = ať si bere co hrdlo ráčí >😒]
Aspoň že na tom dnešním ranním šampáňu v Kremlu sme se shodli 😉
Možná by sme Rusku zase mohli dobrovolně věnovat nějakej kus naší země = opět minimálně velikosti Podkarpatské Rusi 😉
A sankce sou zbytečnost = ať si bere co hrdlo ráčí >😒]
Aspoň že na tom dnešním ranním šampáňu v Kremlu sme se shodli 😉
Nevím, proč se hádáš- kdyť říkám- nepřítel! A měli bychom ho ze všech stran obklíčit dřív, než nám vyhlásí válku- to je nejlepší cesta k míru. Proč se hádáš, když se shodneme?
Edit: a ten r.1948 mu taky neodpustím, to máš recht, i tady se shodnem. I když se vymlouvá, že se narodil o 4 roky později.
Edit: a ten r.1948 mu taky neodpustím, to máš recht, i tady se shodnem. I když se vymlouvá, že se narodil o 4 roky později.
O to je to smutnější žejo 😉
Krymci na něj maj stejnej názor jako já 😄
A co hůř = maj na něj stejnej názor jako na Stalina >😒]
A co nejhůř = ze stejnejch důvodů >😁
Krymci na něj maj stejnej názor jako já 😄
A co hůř = maj na něj stejnej názor jako na Stalina >😒]
A co nejhůř = ze stejnejch důvodů >😁
Zase někdo, kdo má stejnej názor jako ty. :yes:
A ty jak Stalin a Putin jako ty :yes😒br />
Dobře to napsal Grygar [odkaz] = děs běs hrůůza co? 😉
Dobře to napsal Grygar [odkaz] = děs běs hrůůza co? 😉
Jj, odborník na politiku a ekonomiku Grygar má pravdu, starší Britové jsou blbc.i, měli se zeptat českých odborníků, co mají dělat. :yes:
Srovnávání Stalina s Putinem je moc pěkný :yes: Putin na Krymu povraždil desítky milionů obyvatel, a ti zbylí nešťastníci emigrují, jak o život.
Skoro jako Afghánci, Libijci a Iráčané po ruské agresi.
Ty mě úplně válcuješ. ;-\
Srovnávání Stalina s Putinem je moc pěkný :yes: Putin na Krymu povraždil desítky milionů obyvatel, a ti zbylí nešťastníci emigrují, jak o život.
Skoro jako Afghánci, Libijci a Iráčané po ruské agresi.
Ty mě úplně válcuješ. ;-\
Jj má = starší lidi to posíraj mladšim 😉
Grygar, Hawking, Sedláček atd. prostě mívaj pravdu = to tak u nadprůměrně inteligentních bývá 😄
[odkaz]
Naopak = není to pěkný! Jeden naplnil cíle druhýho :-!
Vím že tě válcuju = jen si to zatim nepřipouštíš 😉
Grygar, Hawking, Sedláček atd. prostě mívaj pravdu = to tak u nadprůměrně inteligentních bývá 😄
[odkaz]
Naopak = není to pěkný! Jeden naplnil cíle druhýho :-!
Vím že tě válcuju = jen si to zatim nepřipouštíš 😉
Tak si z nich vem příklad. Jako vždy dáváš odkaz, který říká něco trochu jinýho, než ty. Třeba, že běžný čech ani nic nezaznamená, že ČNB možná (MOŽNÁ!) prodlouží intervence (z roku 2013!) ještě o několik měsíců, a že česká ekonomika kvůli nejistotám trhu zpomalí o několik desetin procentního bodu.
Sakra, a Britové na to při hlasování vůbec nebrali ohled. Darebáci, takové tragédie, a jim to bylo jedno.
Sakra, a Britové na to při hlasování vůbec nebrali ohled. Darebáci, takové tragédie, a jim to bylo jedno.
Tak si z nich vem příklad ty = a začni používat hlavu 😄
Zbytek je plácání 15ti letýho = to myslim vážně 😉
Víš neni problém že nerozumíš ekonomice = je problém že si myslíš že seš chytřejší 😄
Zbytek je plácání 15ti letýho = to myslim vážně 😉
Víš neni problém že nerozumíš ekonomice = je problém že si myslíš že seš chytřejší 😄
Odcitoval jsem tvůj odkaz, a dal ti odkaz na známou ekonomku, která má jiný názor než Grygar, Hawking.....a ty. Proto nepoužívám hlavu?
To nevim = ty to víš? 😄
Jakou známou ekonomku? 😉
Jakou známou ekonomku? 😉
No já vím, pokud to není Sedláček nebo Grygar nebo Hawking, nebo tví rodiče, tak to není známý ekonom. Nejznámější ekonom vůbec je Grygar.
Ty vo.le ty dáváš polibky smrti jak Zeman.
Ty vo.le ty dáváš polibky smrti jak Zeman.
Zase dětský nesmysly :-!
[odkaz]
Tak jaká známá ekonomka?
[odkaz]
Tak jaká známá ekonomka?
Šichtařová není ekonomka, nebo není známá?
Šichtařová je mamina od pěti dětí = dneska je spíš jen publicistka 😉
Ale s tim že libra oslabí jen dočasně = s tim bych s ní spíš souhlasil 😄
Pokud nedojde k odtržení Severního Irska a Skotska = to by byla si rána jak hrom
Ale s tim že libra oslabí jen dočasně = s tim bych s ní spíš souhlasil 😄
Pokud nedojde k odtržení Severního Irska a Skotska = to by byla si rána jak hrom
maminy od čtyř dětí, vystudované ekonomky, jsou hloupější než Grygar?
Ale určitě jí lichotí, že s ní částečně souhlasíš.
Ale určitě jí lichotí, že s ní částečně souhlasíš.
Ano jsem hloupější než Grygar = narozdíl od tebe si to uvědomuju 😄
Vystudovaný budou všichni ekonomové, politologové, geopolitici atd. = mamina co zvolila trochu jinou kariéru [odkaz] v tom neni zrovna výjímkou že? 😉
Znáš jejího manžela? Souhlasim s jeho poslední větou [odkaz] :-!
Vystudovaný budou všichni ekonomové, politologové, geopolitici atd. = mamina co zvolila trochu jinou kariéru [odkaz] v tom neni zrovna výjímkou že? 😉
Znáš jejího manžela? Souhlasim s jeho poslední větou [odkaz] :-!
Myslíš větu: "Dnes nikdo přesně neví, co by vystoupení Británie z EU přineslo. Je proto velmi úsměvné, když někdo tvrdí, že by to stálo přes bilion eur nebo a že by nás to vrátilo o deset let zpět. Tyto odhady jsou na vodě, protože je mnoho scénářů"
To jsem ještě nečetl, ale jsem rád, že potvrzuješ, co jsem před chviličkou napsal. A to to mám z vlastní hlavy. 😉
To jsem ještě nečetl, ale jsem rád, že potvrzuješ, co jsem před chviličkou napsal. A to to mám z vlastní hlavy. 😉
Člověče, já tě nechci pořád urážet, ale fakt tu nepamatuju nikoho tak hloupýho, aby pořád dokola, den za dnem, dával odkazy ukazující něco jinýho, než chtěl říct.
Třeba dnes: řekneš-" A8 má roky zpoždění, aby do ní mohli dát tento nový 4,0TDI" a dáš odkaz, který říká: A8 bude mít 1 rok zpoždění, aby mohla mít autonomní řízení".
Jak ty to děláš? >😁
Třeba dnes: řekneš-" A8 má roky zpoždění, aby do ní mohli dát tento nový 4,0TDI" a dáš odkaz, který říká: A8 bude mít 1 rok zpoždění, aby mohla mít autonomní řízení".
Jak ty to děláš? >😁
"Víš neni problém že nerozumíš ekonomice = je problém že si myslíš že seš chytřejší "
kedze Gilgit to tu uz neriesi, vypisujem konkurz na noveho "kronikara" a prihlasujem Arasakru s tymto hlodom na titul "Kameňák roku", alebo "zlatý ventilok roku" ! >😁 >😁 >😁 >😁
kedze Gilgit to tu uz neriesi, vypisujem konkurz na noveho "kronikara" a prihlasujem Arasakru s tymto hlodom na titul "Kameňák roku", alebo "zlatý ventilok roku" ! >😁 >😁 >😁 >😁
Na knihu tak tlustou, aby se tam všechny jeho hlody vešly, se budeme muset složit, to nebude nikdo chtít sám platit. 😉
mali by mu poslat z ACZ fakturu za nove diskove pole vramci ich webpriestoru. >😁
Nemam rad tieto politikarske debaty, ale ked som si vsimol, ze ako tu pribudaju prispevky od teba a od Ary, vedel som, ze tu bude veselo, tak som sa mrkol...
No a nesklamal: Grygar, Drbohlav, Vaculik...ja neviem koho vsetkeho tu este vytiahol... >😁
Komicke, ze ani na milionty pokus nepochopil, ze Vaculik sa proste pomylil a furt si bude blekotat ten svoj hlupy vyklad jasneho textu... :-!
Teda nie komicke, ale tragikomicke. >😒]
Nemam rad tieto politikarske debaty, ale ked som si vsimol, ze ako tu pribudaju prispevky od teba a od Ary, vedel som, ze tu bude veselo, tak som sa mrkol...
No a nesklamal: Grygar, Drbohlav, Vaculik...ja neviem koho vsetkeho tu este vytiahol... >😁
Komicke, ze ani na milionty pokus nepochopil, ze Vaculik sa proste pomylil a furt si bude blekotat ten svoj hlupy vyklad jasneho textu... :-!
Teda nie komicke, ale tragikomicke. >😒]
Ano je to tragikomedie = jako obvykle ste chytřejší než kdokoli v jakymkoli oboru :yes: :yes: >😁 >😁 >😒]
Dneska ste machři na ekonomiku >😁 >😒]
Dneska ste machři na ekonomiku >😁 >😒]
Ano kniha tvých omylů je dlouhá = a nejlepší je že si furt myslíš že se mýlí Drbohlav - a ne ty 😉
Že se plete Vaculík = a ne ty >😁
Že je mimo Sedláček, Zelený, Kohout = a ne ty >😒]
Že se plete Vaculík = a ne ty >😁
Že je mimo Sedláček, Zelený, Kohout = a ne ty >😒]
Myslet znamená h.vno vědět = já vím = ty myslíš >😒]
Plácáte fakt až neuvěřitelně = otázka je proč? 😄
Ovlivní Brexit automobilky? Jo = na 100%
Co je horší = ovlivní Brexit nás? Jo = na 100%
V obou případech negativně = český e😜ortéři už si trhaj vlasy
Že to ty s Karlem nevíte nebo je vám to u zadku = na tom nic nemění 😄
Plácáte fakt až neuvěřitelně = otázka je proč? 😄
Ovlivní Brexit automobilky? Jo = na 100%
Co je horší = ovlivní Brexit nás? Jo = na 100%
V obou případech negativně = český e😜ortéři už si trhaj vlasy
Že to ty s Karlem nevíte nebo je vám to u zadku = na tom nic nemění 😄
Hammunasakra: "český e😜ortéři už si trhají vlasy"
Hammunasakrův odkaz: " Samotné obchodní vztahy s Británií, která je třetí nejdůležitější e😜ortní zemí pro české e😜ortéry, ale ohroženy nejsou. V reakci na výsledky referenda to uvedli analytici a oborové svazy."
Vlasy si rvu já z toho, že ani nečteš vlastní odkazy.
😐
Hammunasakrův odkaz: " Samotné obchodní vztahy s Británií, která je třetí nejdůležitější e😜ortní zemí pro české e😜ortéry, ale ohroženy nejsou. V reakci na výsledky referenda to uvedli analytici a oborové svazy."
Vlasy si rvu já z toho, že ani nečteš vlastní odkazy.
😐
>😁 >😁 >😁 >😁
Pat a Mat v akci :yes: :yes: >😒]
Už sem to psal ale zopakuju to = velmi omezené vnímání. Neschopnost pochopit i základní souvislosti :-!
Brexit neznamená konec světa = znamená že všechno se zkomplikuje a omezí to výdělky. Teď zrovna ti to na ČT24 vysvětluje parta ekonomů včetně Sedláčka
Jen dnešní propad libry může pro jednu vyvážející firmu znamenat prodělek 55 milionů ročně. Zkrachuje? Spíš ne. Bude jí to bolet? Sakra jo
A to se týká všech e😜ortérů
A viz článek automobilky tam vyrábějící budou mít taky problémy = nejde o to jestli budou problémy = jde jen o to jak velký
Brexit neznamená konec světa = znamená že všechno se zkomplikuje a omezí to výdělky. Teď zrovna ti to na ČT24 vysvětluje parta ekonomů včetně Sedláčka
Jen dnešní propad libry může pro jednu vyvážející firmu znamenat prodělek 55 milionů ročně. Zkrachuje? Spíš ne. Bude jí to bolet? Sakra jo
A to se týká všech e😜ortérů
A viz článek automobilky tam vyrábějící budou mít taky problémy = nejde o to jestli budou problémy = jde jen o to jak velký
Tak proč na potvrzení vlastních slov dáváš odkazy tvrdící opak???
Protože je stejně jako Vaculíka se Sedláčkem nechápeš? 😄
Vždycky mě to strašně zajímalo: Jak si vysvětluješ když máš na něco jinej názor než nějaká kapacita v oboru? Nebo končíš u toho že ti jeho názor nesedí = tvuj je správnej? >😒]
Vždycky mě to strašně zajímalo: Jak si vysvětluješ když máš na něco jinej názor než nějaká kapacita v oboru? Nebo končíš u toho že ti jeho názor nesedí = tvuj je správnej? >😒]
Odpovíš mi konečně, jak Sedláček ví, co se bude dít a jak dlouho bude pokles libry, když se odvoláváš na ekonoma Pikoru, který říká, že zatím nikdo nic neví?????
Ten Sedláček, co věděl v 2008, že se nás krize nedotkne?
Ten Sedláček, co věděl v 2008, že se nás krize nedotkne?
Teď o tom hodinu diskutovali a lidem jako ty vysvětlovali = na ČT24 😉
Tobě fakt dělá problém pochopit jakoukoli složitější věc 😄
Pikora má pravdu = jen si asi - jako obvykle - nepochopil podstatu 😐
A o co jde sem ti naznačil i já třeba ve 23:57 😉
Tobě fakt dělá problém pochopit jakoukoli složitější věc 😄
Pikora má pravdu = jen si asi - jako obvykle - nepochopil podstatu 😐
A o co jde sem ti naznačil i já třeba ve 23:57 😉
Sedláček nic nevysvětluje lidem jako já, Sedláček a spol vysvětlují lidem jako ty.
Asi jako "jaké počasí bude 11.9.2017".
Asi jako "jaké počasí bude 11.9.2017".
K čemu nám ekonomicky pomohl západ po roce 1989?
Tím že tady využívá levnou pracovní sílu a v momentě, kdy to pro něj nebude výhodné přesune továrny jinam?
Nebo v tom, že se tady lidi musí ploužit jak roboti denodenně do práce na 12 hodin aby mohli platit 30 let hypotéku na pitomej kvartýr nebo papundeklovej domek na betonový desce za 7 mega? >😁 >😁
A že když jim po 10 letech krachne vztah tak tu společnou hypo ruší a stěhujou se zpátky k rodičům? Ted sem mluvil s kámoškou, co se ve 30 stěhuje k mamince.
Tak jestli v tom spatřuješ životní nápln, tak si to užij >😁
Tím že tady využívá levnou pracovní sílu a v momentě, kdy to pro něj nebude výhodné přesune továrny jinam?
Nebo v tom, že se tady lidi musí ploužit jak roboti denodenně do práce na 12 hodin aby mohli platit 30 let hypotéku na pitomej kvartýr nebo papundeklovej domek na betonový desce za 7 mega? >😁 >😁
A že když jim po 10 letech krachne vztah tak tu společnou hypo ruší a stěhujou se zpátky k rodičům? Ted sem mluvil s kámoškou, co se ve 30 stěhuje k mamince.
Tak jestli v tom spatřuješ životní nápln, tak si to užij >😁
To je docela těžká neznalost = víš že ekonomové maj hodně jinej názor než ty žejo? 😉
No buď se pleteš ty nebo oni 😄
Bohužel tohle lidem dojde až kdyby se např. EU rozpadla = a přišel by obří ekonomickej propad. No možná ani tehdy ne = řekli by že za to může nějakej Kalousek nebo něco takovýho >😒]
No buď se pleteš ty nebo oni 😄
Bohužel tohle lidem dojde až kdyby se např. EU rozpadla = a přišel by obří ekonomickej propad. No možná ani tehdy ne = řekli by že za to může nějakej Kalousek nebo něco takovýho >😒]
Někteří ekonomové mají (kupodivu) i jiný názor než ty
Většina kupodivu nemá stejnej názor jako ty >😒]
Odkaz odpovídá tvým představám o věci 😉
Odkaz odpovídá tvým představám o věci 😉
Která většina? Britů? Čechů? Švédů? Nizozemců?
Ekonomů 😄
Hele, kdo je to vlastně ekonom? To je ten člověk, co se zabývá tím, co by se stalo, kdyby politici něco udělali?
Jak ti slavní ekonomové ví, co se stane, když to neví nikdo? Nebo už se ví, co se bude dít? Jaké budou nové obchodní dohody s Británií, jaká a jestli vůbec cla, jaké daně...? To oni ví? Z tohoto vypočítali ten ekonomický průser, co nás všechny čeká?
Jak ti slavní ekonomové ví, co se stane, když to neví nikdo? Nebo už se ví, co se bude dít? Jaké budou nové obchodní dohody s Británií, jaká a jestli vůbec cla, jaké daně...? To oni ví? Z tohoto vypočítali ten ekonomický průser, co nás všechny čeká?
To odmítání že je někdo znalejší chytřejší atd. je katastrofa = momentálně docela rozšířená ;-\
No ale je = i když to lidi jako ty odmítaj, tak prostě jo. Ukázalo se to jen v takový blbosti jako je popis jízdních vlastností od VAculíka a od webpaji. Napsal takový nesmysly že to určitě trklo i tebe = což ti nebrání dál odmítat pohled odborníka = protože ti nešmakuje = to je důvod 😄
No ale je = i když to lidi jako ty odmítaj, tak prostě jo. Ukázalo se to jen v takový blbosti jako je popis jízdních vlastností od VAculíka a od webpaji. Napsal takový nesmysly že to určitě trklo i tebe = což ti nebrání dál odmítat pohled odborníka = protože ti nešmakuje = to je důvod 😄
Zkus mi odpovědět, z čeho ekonomové věští, puberťáku. A netahej sem Vaculíka.
Ale ty nemáš odpovědi, ty máš jen jména.
Tak zkusíš odpovědět? Máš vlastní názor? Jak ví ekonomové co se bude dít?
Ale ty nemáš odpovědi, ty máš jen jména.
Tak zkusíš odpovědět? Máš vlastní názor? Jak ví ekonomové co se bude dít?
Bariku, boze, co to meles? Mame se 3.000x lip nez za komancu, muzes cestovat, podnikat, investovat, sportovat, studovat co chces...nic z toho za komancu neslo.
Koupil jsem si v Polsku v roce 88 rifle a par kazet a trepal se na prechodu, jestli mne kvuli toho nevyhodi ze skoly! To chces vratit?
Se vole prober.
Koupil jsem si v Polsku v roce 88 rifle a par kazet a trepal se na prechodu, jestli mne kvuli toho nevyhodi ze skoly! To chces vratit?
Se vole prober.
Včera si nevěřil v Brexit ani v EU 😄
"Po vraždě poslankyně je jasno Brexit nebude. Šance se propásne"
"S tolika členy nelze docházet k rozumným řešením" 😉
"Po vraždě poslankyně je jasno Brexit nebude. Šance se propásne"
"S tolika členy nelze docházet k rozumným řešením" 😉
Jo, s Brexitem jsem byl vedle, stejně jako mu nevěřily velmi silně všechny sázkovky, čemuž se pořád dost divím a skoro nevěřím náhodě.
S EU obecně- je to složitý, a v této podobě pořád nevěřím v "rozumná řešení".
Pro Czechzit bych asi spíš nehlasoval. Spokojenej?
S EU obecně- je to složitý, a v této podobě pořád nevěřím v "rozumná řešení".
Pro Czechzit bych asi spíš nehlasoval. Spokojenej?
Už víš že ses splet i s tim krachujícim zdravotnictvím? Respektive že kecal Farage prostě lhal? 😄
Jestli jen : Asi = tak moc ne = ale tendence sou zlepšující takže vlastně jo 😄
Jestli jen : Asi = tak moc ne = ale tendence sou zlepšující takže vlastně jo 😄
???
Lžeš jen ty😒br /> Já psal o argumentech odpůrců Brexitu jak v GB zkrachuje zdravotnictví.
Farage byl mimo kampaň Ekipu, lépe čti, měl svoji vlastní, ale zejména: že GB odevzdává do rozpočtu 350mil. týdně není lež,to je holý fakt, ale je to zavádějící, když i něco dostává zpět.
Ty seš král překrucování.
Cos myslel druhou větou netuším.
Lžeš jen ty😒br /> Já psal o argumentech odpůrců Brexitu jak v GB zkrachuje zdravotnictví.
Farage byl mimo kampaň Ekipu, lépe čti, měl svoji vlastní, ale zejména: že GB odevzdává do rozpočtu 350mil. týdně není lež,to je holý fakt, ale je to zavádějící, když i něco dostává zpět.
Ty seš král překrucování.
Cos myslel druhou větou netuším.
Tos blbě pochopil = a nalít Farageovi a jeho partě 😄
Rozhodně odchod po 46 letech bude Británii bolet = jediná otázka je jak moc
Polokladně sem hodnotil tvoje ASI ne = při hlasování o Czechzitu 😉
Brexit spoustě našich lidi uškodí = Czechzit by byl rána z který bysme se dostávali desetiletí
Rozhodně odchod po 46 letech bude Británii bolet = jediná otázka je jak moc
Polokladně sem hodnotil tvoje ASI ne = při hlasování o Czechzitu 😉
Brexit spoustě našich lidi uškodí = Czechzit by byl rána z který bysme se dostávali desetiletí
Se zeptej Vaculika, kdyby si nebyl jistej, Brezina ti to urco rekne, jak moc je to bude bolet..
Další de Bil co si neuvědomuje co se asi rozjíždí >😁
No ekonomové maj na ekonomiku jinej názor než ty [odkaz] = kdo asi spíš blekotá? 😉
Ani neví o čem? Hlavně bejt rádobyvtipnej >😒]
Kolik ti je? [odkaz] >😁
No ekonomové maj na ekonomiku jinej názor než ty [odkaz] = kdo asi spíš blekotá? 😉
Ani neví o čem? Hlavně bejt rádobyvtipnej >😒]
Kolik ti je? [odkaz] >😁
Kolikrát sem ještě dáš stejné odkazy, dokazující, že jsi bl.b?
Jinak, rozjíždí se to, že obyvatelé Evropské unie mají plný zuby Evropské unie.
Jinak, rozjíždí se to, že obyvatelé Evropské unie mají plný zuby Evropské unie.
Přesně tak maj plné zuby toho, že se z EU stal takový moloch jaký je. A že to vedou idi**i jako Merkelová
Co to meleš? 8-s
Plácáš totální blbosti = už bylo dost když si opakovaně nadřazoval názor webpáji nad Vaculíka = včetně techniky = fakt debilita
Co teď blekotáš o bl. bech?
Všichni ekonomové si myslej že blb.ové sou lidi jako ty
Plný zuby máš nejleplší ekonomický situace za posledních 70 let = a chválíš Putina za zabrání Krymu = fakt :yes: :yes: >😁 >😁 >😁 >😒]
Plácáš totální blbosti = už bylo dost když si opakovaně nadřazoval názor webpáji nad Vaculíka = včetně techniky = fakt debilita
Co teď blekotáš o bl. bech?
Všichni ekonomové si myslej že blb.ové sou lidi jako ty
Plný zuby máš nejleplší ekonomický situace za posledních 70 let = a chválíš Putina za zabrání Krymu = fakt :yes: :yes: >😁 >😁 >😁 >😒]
Putina za Krym nechválím, jen mohou být obyvatelé Krymu daleko spokojenější (a živější) než obyvatelé některých jiných zemí, které napadl někdo jiný.Nemusím jmenovat ty země, ani kdo je napdl, že ne? Podepisuješ petice proti naší účasti v Afghánistánu, Iráku?
Když Afghánistán napadlo Rusko? Ne = ten si nenazvalo Ruskem a neřeklo: Od teď to tu je všechno naše 😉
Máš představu jakou hodnotu ukradlo sousednímu státu? 😄
Máš představu jakou hodnotu ukradlo sousednímu státu? 😄
Jo, už chápu. Můžeme mít zodpovědnost za smrt tisíců a tisíců lidí, pokud do čela jejich státu dosadíme svoji figurku, pak je to ok, ale ne pokud si ji oficiálně přisvojíme.
Máš představu, jakou hodnotu ukradlo sousednímu státu Kosovo?
Máš představu, jakou hodnotu ukradlo sousednímu státu Kosovo?
Ne furt nechápeš 😄
Myslel sem že Kosovo je samostatnej stát kde sou volby atd. Vim že Krym Rusko opakovaně napadlo a vraždilo vysidlovalo a zabralo ho jako svoje území = naposledy před 2 roky = proto ty sankce. Který se ti nelíběj = asi s zabránim souhlasíš 😉
Nám to taky udělali = zjednodušeně nám zabrali území velikosti jako Krym = to ale asi víš, nebo? 😄
Myslel sem že Kosovo je samostatnej stát kde sou volby atd. Vim že Krym Rusko opakovaně napadlo a vraždilo vysidlovalo a zabralo ho jako svoje území = naposledy před 2 roky = proto ty sankce. Který se ti nelíběj = asi s zabránim souhlasíš 😉
Nám to taky udělali = zjednodušeně nám zabrali území velikosti jako Krym = to ale asi víš, nebo? 😄
To sis myslel? 😲
Kosovo , které řídí narko mafie od desíti k pěti má volby, i Krym měl volby. Byl jsi tam? Znáš někoho z Krymu? Nebo z Kosova?
Kosovo , které řídí narko mafie od desíti k pěti má volby, i Krym měl volby. Byl jsi tam? Znáš někoho z Krymu? Nebo z Kosova?
Jo myslim že v Kosovu byly a budou volby a nezabrala ho nějaká sousední velmoc
Krym opakovaně zabrala ničila a skoro celej národ vyhubila sousední velmoc. Na potvrzení to předloni zopakovala
Tohle je diskuze pod článkem jak Brexit uškodí automobilkám = ano uškodí. Ekonom je člověk kterej to ví a je to na 99,99% jistý. Uškodí
Krym opakovaně zabrala ničila a skoro celej národ vyhubila sousední velmoc. Na potvrzení to předloni zopakovala
Tohle je diskuze pod článkem jak Brexit uškodí automobilkám = ano uškodí. Ekonom je člověk kterej to ví a je to na 99,99% jistý. Uškodí
Já jsem Putina do téhle diskuze ani nedotáhl, ani jsem se toho nechytl, to ty, vzpomínáš, puberťáku?
Já taky ne = já jen narozdíl od tebe s J@W souhlasim = v Kremlu dneska ráno bouchali šampaňský 😄
Nesouhlasíš že Brexit automobilkám uškodí? No bohužel vpodstatě na % uškodí
Nesouhlasíš že Brexit automobilkám uškodí? No bohužel vpodstatě na % uškodí
On nějaký ekonom ví víc, než ti co o tom rozhodují a zatím nic neví? 😲
I když koukám, že se unie začíná chovat docela nepřátelsky, tak to asi růžový nebude
I když koukám, že se unie začíná chovat docela nepřátelsky, tak to asi růžový nebude
Ano = bezpochyby = to myslim vážně! >😁
Koukám že odkazy ti nejdou = nešel ani první nejde ani tenhle 😉
Bylo to 46 let trvající manželství = tolik k faktum
Hodně britů co hlasovali LEAVE si už teď drbe hlavu = pokud by skoti odhlasovali odtržení drbali by si jí navěky [odkaz]
Británie patří mezi 5 zemí kam vyvážíme nejvíc = pro náš e😜ort to bude v nejlepšim případě komplikace a určitý zhoršení = teď de o to jak velký
Koukám že odkazy ti nejdou = nešel ani první nejde ani tenhle 😉
Bylo to 46 let trvající manželství = tolik k faktum
Hodně britů co hlasovali LEAVE si už teď drbe hlavu = pokud by skoti odhlasovali odtržení drbali by si jí navěky [odkaz]
Británie patří mezi 5 zemí kam vyvážíme nejvíc = pro náš e😜ort to bude v nejlepšim případě komplikace a určitý zhoršení = teď de o to jak velký
CHerokee
And so.... bye UK rednecks, welcome Scotland and maybe United Ireland!
...ale jinak selhání elit od Camerona po do sebe zahleděné špičky EU.Vláda levice, kdy EU na jedné straně přijímá bez rozmyslu všechny uprchlíky a na druhé straně diktuje občanům jak mají žít, musí skončit! Jinak skončí EU.
No a nyní když tedy referendum, tak i to skotské! Lidé z této krásné země s dlouhou historií jasně dali najevo, že jejich uvažování není tak krátkozraké jako to britské. Přeji Skotsku vytouženou nezávislost na GB a připojení k EU. Jako suverénní stát. To platí i pro sever Irska.
...ale jinak selhání elit od Camerona po do sebe zahleděné špičky EU.Vláda levice, kdy EU na jedné straně přijímá bez rozmyslu všechny uprchlíky a na druhé straně diktuje občanům jak mají žít, musí skončit! Jinak skončí EU.
No a nyní když tedy referendum, tak i to skotské! Lidé z této krásné země s dlouhou historií jasně dali najevo, že jejich uvažování není tak krátkozraké jako to britské. Přeji Skotsku vytouženou nezávislost na GB a připojení k EU. Jako suverénní stát. To platí i pro sever Irska.
Momentálním směrem Eu nejsem nadšen, ale také přeju Skotsku a Sev. Irsku nezávislost. Skotové mají velký potenciál, který brzdila právě Anglie, jen tak na úvod, Skotové sice měli vlastní parlament, ale ten tak mohl rozhodovat o barvě na lavičkách a které stromy se zasadí v parku. Právě ropná naleziště a nezávislost na Anglii jim zaručí větší prosperitu, důležitá bude ale měna. U Severního Irsko bude muset trochu pomoct EU, ale zase na druhou stranu to nejsou příliš lidnaté státy. U Anglie je problém velké zalidnění a velká společenská různorodost. Bez ohledu na to, jestli jsou v EU nebo ne, taky by mohli Angličané časem v rámci multikulti obohacení přesouvat imigranty do zbylých 3 států a právě tomu by nezávislost zabránila. EU by se chovala asi stejně, ale přece jenom nebudou tolik tlačit na pilu a země jako Skotsko a Sev. Irsko nejsou v takovém zájmu imigrantů, podobně jako např. pobaltské státy nebo státy střední evropy, takže svým způsobem by to bylo asi nejlepší řešení.
Stejsn
že to dopadlo takhle těsně. To se pak těžko sestavuje vláda, kterou by akceptovala většina. Já si myslím, že osamostatnění Skotska je jediná možnost, jak mít ve zbytku Británie silnou vládu, s podporou většiny voličů.
Nicméně s tím Gibraltarem - to je mi teda ze Španělska fakt blivno.
A co se týká podstaty toho článku tady: britský automobilový průmysl je v troskách od 50. let a britské automobilky už britům dávno nepatří. Takže ono je to tak nějak jedno.
Nicméně s tím Gibraltarem - to je mi teda ze Španělska fakt blivno.
A co se týká podstaty toho článku tady: britský automobilový průmysl je v troskách od 50. let a britské automobilky už britům dávno nepatří. Takže ono je to tak nějak jedno.
Proč je ti blivno ze Španělska? Hele já mám Gibraltar, teda až na ty blbý opice, fakt rád, i je mi sympatický, že to maj Britové atakdále (tak, jako Falklandy😊), ale vzato kolem a kolem je to hodně velká výstřednost a neni se Španělsku úplně co divit, žejo.. Tak jako to těm Španělům před 300 lety zabrali, tak si to asi výhledově můžou vzít Španělé (nenásilně) zpět.
Protože obyvatelé Gibraltaru se už několikrát vyjádřili drtivou většinou (naposledy v referendu 2002, téměř 99 procent hlasů) že chtějí zůstat pod Velkou Británií. Ale španělská vláda to neustále nechce pochopit a pořád to zkouší.
Je to to samé jako Falklandy, většina lidí je pro, protože jsou to Britové nikoliv Argentici nebo Španělé v tomto případě. Např. Argentici, tam zaváděli jízdu vpravo a španělštinu. >😁
Tak pochopitelne, ze kdyz tam zijou Britove, asi chteji temi Brity zustat. Ovsem z myho pohledu je i pochopitelne, ze Spanele by treba radsi, kdyby na defakto jejich uzemi, ktere jim ti Britove pred nejakou dobou nasilne sebrali, zili radsi zase Spanele..
Ale to jsou jenom takovy recicky, mne je to vlastne dost jedno. Tu detskou radost, kdyz parkrat denne spadne zavora s ty v aute cekas az projede vlak, teda chci rict odstartuje letadlo, by mi asi nevzali ani Spanele😊
Ale to jsou jenom takovy recicky, mne je to vlastne dost jedno. Tu detskou radost, kdyz parkrat denne spadne zavora s ty v aute cekas az projede vlak, teda chci rict odstartuje letadlo, by mi asi nevzali ani Spanele😊
Menovy kurz je dvousecna zbran. E😜ort zlevnuje, import zdrazuje. Kazdemu businessu to prospiva jinak.
Kazdopadne Polaci budou ted vozit domu mene zlotych.