Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Co se nám chystá BMW říct?
| 24. 6. 2016 14:54
To netuším, ale manuál je v německém konfigurátoru k mání:)
[odkaz]
a za chvilku se s ní jdu svézt:)
Co se nám chystá BMW říct?
| 24. 6. 2016 15:22
Dej vědět. BMW se nám chystá říct, že novinářům s manuálem nevěří ;-)
Co se nám chystá BMW říct?
| 24. 6. 2016 16:59
tak až v pondělí:) pátek mně uštval:)
Co se nám chystá BMW říct?
| 24. 6. 2016 22:58
Proto BMW nasadilo pro řazení dolů automatické mezi-plyny... ;-)
Avatar - white label
Co se nám chystá BMW říct?
| 26. 6. 2016 00:34
Např. po odrovnání GR v manuálu (právě novináři) bych se tomu už ani moc nedivil. ;-)
Avatar - J@...
Možná
| 24. 6. 2016 15:09
spíš měla redakce vyslat na Hungaroring Evičku. ;-) ;-) ;-)
Možná
| 24. 6. 2016 16:03
A porovnať s chválospevmi na Octáviu 1.0 TSI!!! :-)
Možná
| 25. 6. 2016 12:44
Nebo Míšu
Avatar - MarTin1
1:25
| 24. 6. 2016 15:12
Jste šli ven že? >:D >:D jinak Hungáč neskutečně žere gumy...ten novej povrch to je struhadlo... obrousil jsem tam novou Pirellku za jeden den a to jsem se s tou tratí seznamoval (na mašině)
Avatar - AUDIRS6
1:25
| 24. 6. 2016 15:29
istoooo >:D
Avatar - fostek
No, celý článek
| 24. 6. 2016 15:34
potvrzuje moji plíživou doměnku, že - jak to říct - auta začínají být rychlejší než my? Redaktor má jistě pravdu, když říká, že to auto nedává čas na korekci a zábava je spíš o hledání stopy.
Jestli pak není zábavnější vzít E36 cca200 ps a pořádně si zablbnout - vem čert čas na kolo. Když to přeženu - sterilně můžu hledat stopu na playstationu. a naopak driftovat na mokrý pkresce se šestnáctkou žigulem.
Čímž nechci hanět technický pokrok. Sám se svým nejrychlejším autem nejsem schopen jet ani omylem na limitu - je příliš vysoko a hranice od katastrofy je příliš tenká. :-) teda na mě. Nejmenuji se Ayrton. :-)

jinak na normální silniční test se těším. Akorát mám strach, že v Hummer centru by mohlo to bávo na těch šlupkách dost drncat... >:D ;-)
No, celý článek
| 24. 6. 2016 15:37
Zkus si to přečíst znovu ;-) Speciálně kvůli svému prvnímu odstavci.
Avatar - fostek
No, celý článek
| 24. 6. 2016 15:41
Jj a v poho. Vo co jde?
No, celý článek
| 24. 6. 2016 15:44
O M2 se nepíše, že nedává čas na korekci a je jen o hledání stopy. To se týká rychlých AWD modelů.
Současný auta jsou pak kolikrát vzhledem k výkonu tak přátelský, až to skoro není možný ;-)
Avatar - fostek
No, celý článek
| 24. 6. 2016 15:48
JJ, aha.
No, celý článek
| 24. 6. 2016 16:00
Nemám s vysokovýkonnými AWD moc zkušeností, mám rád zábavu v rychlostech, kdy se ještě dárelativně bezpečně fungovat i chybou. ;-)
Avatar - AUDIRS6
Nuz...
| 24. 6. 2016 15:35
Kupatko pekne, RWD fajn, R6 motor fajn, ale...:
Zda sa len mne ten zvuk v kabine proste moc synteticky ? 8-s :*)

A Martin..., uz som sa nad tym par krat zamyslal, teraz sa ale musim opytat natvrdo:
Je vobec mozne robit prezentaciu tak zaujimaveho vozu tak bezemočne ? 8-s :-!
Ked zistis, ze ta svet automobilizmu omrzel, zacni robit pohreby - mas na to genialny monotonny prejav, ktory by sa na pohrebe uplatnil rozhodne lepsie, nez pri prezentacii ostreho RWD kupé. :-! :yes:

A k videu - kto to natacal ? To si niekto fakt mysli, ze som zvedavy na typka od BMW ako sa vyskiera za volantom aj potom, ako sa nezmestil s autom na trat ? >:D 8-s
Avatar - CHerokee
Nuz...
| 24. 6. 2016 16:32
Nezdá, ten zvuk je syntetický. A tím končí představa o petrolheadském voze...

[odkaz]
Nuz...
| 24. 6. 2016 16:36
Umělý zvuk je zbytečnost, zvlášť u fantasticky znějícího R6, ale že by to byl faul větší než jiný auta, který sice zvuk mají, ale podstatně horší jízdní vlastnosti, to určitě ne :-)
Avatar - CHerokee
Nuz...
| 24. 6. 2016 17:41
Kdyby byl tak fanstastický, proč by to tam dávali... ;-)
Nuz...
| 24. 6. 2016 18:03
aby byl fantastičtější:)
Nuz...
| 24. 6. 2016 17:00
šak se to dá vypnout ne...
Avatar - CHerokee
Nuz...
| 24. 6. 2016 17:41
Jako u dieselové Octavie RS ;-)
Nuz...
| 24. 6. 2016 18:09
jaka je tva predstava o petrolheadskem voze?
Nuz...
| 24. 6. 2016 21:40
nech mně hádat - Ford Mustang? :-)
Nuz...
| 24. 6. 2016 22:28
Mě, mně...jednoducha pomucka, pokud to jeste plati: Sudy pad = sudy pocet pismenek, lichy pad = lichy pocet pismenek. Nechat hadat koho, co = 4. pad = mě. Nech mě hadat ;-)

Cestinari opravte me, pokud uz to neplati...
Nuz...
| 25. 6. 2016 07:30
už se mně/mě to snažilo naučit víc lidí:) tohle je moje jediná a dlouholetá slabina v českém pravopisu:)))
něco jako mně/tebe apod.
no schválně, jestli mi to tady někdo konečně vysvětlí:)
Nuz...
| 25. 6. 2016 13:30
souhlasim s tim, ze v takovym aute to nema co delat, ale jen diky tomu, ze by to nebylo auto pro petrolheada ? to snad nemuzes myslet vazne ani ty ....
Nuz...
| 26. 6. 2016 18:21
Tady uz se palcujou i otazky??? :-)
Avatar - twistedTSD
Nuz...
| 24. 6. 2016 20:37
mp3 jako laciná náhražka adekvátního zvukového projevu, toť příšerný mor poslední generace sportovně laděných aut v Evropě. :-(
Duchovny nastupca M3 e30
| 24. 6. 2016 15:58
Casto sa to sklonovalo pri vyvoji novej M2 ,zeby mala vratit meno starym dobrym M3,ale to by nesmela vazit o dve kila mene ako M4 v pohotovostnej hmotnosti EU..skoda toho..mohol to byt klenot medzi autami,ale je to len dalsia tazka krabica,ktora vahovo dohnala starsiu a silnejsiu sestru...
Duchovny nastupca M3 e30
| 24. 6. 2016 17:17
taky nějak nechápu, co se stalo. asi se šetřilo lehkými materiály:)
Duchovny nastupca M3 e30
| 24. 6. 2016 18:15
hele experte, takovyhle reci jsou vazne k smichu. co vis o M3 e30?? jel si s tim nekdy?
ja tu nejlepsi vlastnil a ver mi, zadna slava to nebyla... na dnesni pomery spis tragedie...
jenze vy vsichni plakatovy frajeri vite, co je klasika...
m2 je podle meho nazoru lepsi a rychlejsi auto nez M4 a nenapada me moc souperu... krome Caymana, ktery je nekde jinde diky koncepci a absenci zadnich sedacek...

a samozrejme octavie 1.0 tsi
Duchovny nastupca M3 e30
| 24. 6. 2016 23:01
A ty mozes odkial vediet ci ju jazdil,alebo nie?A ty si vlastnil aj M2 aj M4 pane experte cez BMW??? >:D >:D >:D
Niekto kto nieco take napise o M3 e30 ju nie len,ze nevlastnil,ale ani nazivo nevidel >:D >:D >:D
Obzvlast milujem takych zakomplexovanych ludi co vsetko vlastnili a na vsetkom jazdili.
Duchovny nastupca M3 e30
| 26. 6. 2016 18:14
Vzhledem k tomu, ze to auto ma registraci na e30 klubu, de se to i dokazat ;) Ty jezdis na kacerovi? Muzes to taky dokazat? >:-[]
Duchovny nastupca M3 e30
| 26. 6. 2016 20:06
..a ktomu si este urcite registrovany aj gay komunite.
Ja na rozdiel od teba jazdim na autach ty zoofilny expert cez BMW >:D >:D >:D
Duchovny nastupca M3 e30
| 27. 6. 2016 14:18
k vulgarite tu mame pro zmenu trochu xenofobie....
jen se nam predved jakej ses pasak ;-)
Avatar - white label
Duchovny nastupca M3 e30
| 27. 6. 2016 15:31
Někomu (oběma) se nechce "zdržovat" s diakritikou, ale jak mám pak poznat, jestli má být pašák, nebo pasák...? :-O >:-[]
Duchovny nastupca M3 e30
| 27. 6. 2016 18:11
Za me pašák ;-)
Duchovny nastupca M3 e30
| 24. 6. 2016 23:18
Tu Octaviu ti este uverim,ze si jazdil :yes:
Duchovny nastupca M3 e30
| 24. 6. 2016 23:28
Pan znalec aut hlboko sa vam ospravedlnujem,ze som si dovolil dat taky nadpis aj ked vacsina casopisov a samotne vyjadrenie automobilky hovorili o duc***m nastupcovi lahkonohej M3 e30 [odkaz]

Ospravedlnujem sa aj zato,ze som si vobec dovolil napisat svoj skromny nazor ked som vtom aute sedel ako spolujazdec a vyskusal som si ho asi na 15 km.

Ospravedlnujem sa zato,ze vam neverim vas nazor na jazdu v M3 e30 kedze ja som mal z toho auta skvele pocity.

Ospravedlnujem sa zato,ze si myslim,ze v dnesnej dobe a v pomeroch je jedina tragedia to,ze ziju medzi nami taky ludia ako ste vy..teply skaredy skratek co ma meter padesat a jebakove pleca aza milenca Kylie >:D >:D >:D
Duchovny nastupca M3 e30
| 25. 6. 2016 22:34
Vidim, ze kritiku moc neuneses :-)
K vulgarismum se snizovat na rozdil od tebe nebudu.
Samozrejme tve jednou jsem jel 15 km je mnohem vic nez to auto vlastnit a vedet co dokaze a kde jsou jeho slabiny.
Reci o duchovnim nastupci tu byli s M1, ted jsou tu s M2 a vsechno jsou to vlastne marketingovy hlasky.
S M4 jsem jezdil a nekoupil, o M2 uvazuju, ale jsou i jini kandidati, ja totiz auta testuju nez se rozhodnu, vis?
M3 e30 vlastne nikdy nebylo drsne auto, stalo ponekud vysoko, naklanelo se a vykonu bylo malo. Na drifty to vazne nebylo. A to jsem mel nejsilnejsi verzi s 240k a lsp...Na svou dobu super, ale vyvoj sel dopredu dost rychle. Staci se kouknout treba sem
[odkaz]
Kazdej druhej novinar opevuje e30, ale malo jich ma tu zkusenost a diskuteri casto jen papouskuji, co si precetli. A nekdo si troufne tvrdit neco jineho! A dokonce majitel!
Tak hrr na nej! Ja to auto videl.. Na plakatu a ve svete motoru psali...
Duchovny nastupca M3 e30
| 26. 6. 2016 16:36
Na opisani toho ako vyzeras nevidim nic vulgarne.Proste okrem toho,ze si skaredy este si aj sasek co chodi otravovat k predajcom a skusat auta a potom o tom vypisovat "expertne" nazory na auto.cz.
Duchovny nastupca M3 e30
| 26. 6. 2016 18:09
A co nam jeste povis, pepicku? >:D
pane redaktore...
| 24. 6. 2016 18:19
to jste te M2 teda dal... ubral jste plyn v zatacce? vy jste ale odvaznej... a cekal jste co? ze auto vypochoduje ze zatacky jako spatna kara s motorem uprostred? nebo ze vas predbehne zadek jako v hot hatchi?
v M2 se ridi plynem, ale mam pro vas spatnou zpravu... jde to jen pri velmi hrubem zachazeni nebo az na limitu, ktery je pro vas , zjevne, tezko dosazitelny ;-)
pane redaktore...
| 24. 6. 2016 20:55
No, taky jsem se tomu zasmál :-)

Jinak pro mě opět spousta kritiky (hmotnost, trať, řízení, automat a naznačování) na jinak super auto.

Tady je parádní video o M2, aneb když dva dělají totéž... :
[odkaz]
>:D

PS V tom videu ty auta také nerozhodí tím, že plyn uberou ;-)
Avatar - Hammunasakra
pane redaktore...
| 24. 6. 2016 22:10
:yes: :yes: :-!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku