Novinky
No opravdu originální a překvapivé. Začínám mít na tyhlety primitivně hranaté výtvory alergii když se na ně podívám. Ještě že je konkurence a můžu si koupit něco jiného.
Návrat do doby Favorita 😉
akoby sa ten velky vyduch v narazniku dotykal az lemu masky.... ateca ma tam ale taku klasicku lakovanu prepazku vo farbe kasne v narazniku ktora oddeluje tento vyduch od masky.... snad to bude mat aj yetina lebo takto ako to je na fotke sa mi to nezda az take krasne... maska by mala byt jasne oddelena od naraznika a nie len jej okrajovym chromovanim ..
Proč až po roce co vyjela ateca? Nebude to už malinko mimo? 😄 Když stejné auto se bude prodávat přes rok?
No a na octavii jsem teda velmi zvědavej. To může dopadnou velkou katastrofou.
Zatím jsem v tomhle pesimista, uvidíme.
No a na octavii jsem teda velmi zvědavej. To může dopadnou velkou katastrofou.
Zatím jsem v tomhle pesimista, uvidíme.
Pravděpodobně (možná) proto, že interiér Yeti II = interiér Octavie III FL.
priznavam ze aj mna prekvapilo ze yetina ma prist az jeden a pol roka po atece... ked vlastne pojde o vizazou aj technikou takmer zhodne auto .. fakt sa mi to zda ze akosi skoda v tomto az moc vyckava... taka zeneva 2017 by uz bol podla mna najvyssi cas... ked pride az na jesen vo frankfurte a kym sa este rozbehne predaj .. ved to uz bude pomaly rok 2018 ... fakt sa mi to zda kusok neskoro ale ok... s tym uz nic nespravime
Nevím, co je k tomu vede. Vůz evidentně vyvinutý a odladěný je. Sourozenec se vyrábí. Takže Yeti II už morálně stárne, ačkoliv není na trhu.
Osobně si myslím, že to je určitá koncernová politika na podporu Seatu. Takto zákazník musí jít rok a půl k Seatu. Kdyby je uvedli zároveň, zákazník by opět šel do Škody a Seat paběrkoval na prodejích.
Osobně si myslím, že to je určitá koncernová politika na podporu Seatu. Takto zákazník musí jít rok a půl k Seatu. Kdyby je uvedli zároveň, zákazník by opět šel do Škody a Seat paběrkoval na prodejích.
Podle mě jde jen o kapacitu a rozjezd výroby. A logicky bude první najíždět SEAT, protože SUV nemá. Zároveň s tím bude dojíždět starý Yeti. Přece by jsi nechtěl, aby se dělal Yeti I a Yeti II zároveň? Pokud jde o to, kdy přijde Yeti II do prodeje, tak bych 1,5 roku zpoždění moc nevěřil. Koncernovou politiku na podporu prodejů bych v tom nehledal. Seat a Škodovka mají rozdílné trhy. Jak už jsem psal, půjde jen o severní a jižní verzi Yetiho.
a co brání tomu stopnout výrobu Yeti I už teď? Stejně jde o přesluhující model.
To je klasický škodovácky oje˛, aby pajáci stále kupovali výbehové modely. 😉
No, horší katastfofa než asijsky roteklé světlomety faceliftované Octavie II už snad přijíž nemůže... 😢
Jen na Atecu hozená světla z Vision C
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
dá koncern škodovce charakteristickou optiku, nebo si ji za chvíli budeme plést se seatem.
tentokrat ale ateca dostala skodovacke prvky.... keby seat prisiel s vlastnym SUV ( s prichodom ktoreho uz roky otalal a neviem na co cakal ) nebol by ziadny problem... lenze je to prave seat ktory si na atece prisvojil skodovacku tornado linku a hranate yetiho blatniky... ale samo... tymto zdielanim utrpi jak skoda tak aj seat a tiez sa mi tento kamaratsky ekonomicko zdielaci system nepaci vobec.. pritom taky sportage a tucson vedia vyzerat uplne inak a vlastne su to tiez dvojcata .. v tomto koncern uz situaciu nezvlada... chciet mat 4 rozne znacky a zaroven aby 3 z nich boli vizazou takmer rovnake? kam to moze dojst... skusme hadat.... skor ci neskor nejaka z tychto znaciek mozno dojazdi a prave na to ze uz uplne strati vlastnu tvar a bude len akymsi recykladom a koncernovou zmeskou
koncern to na 4 strany dizajnom samozrejme hrat nestiha a nemoze... lenze hrat 4 znackami len na jednu a tu istu stranu tiez nie je vhodne riesenie... sam som zvedavy kedy pride bod zlomu... a aj zakaznici a aj v koncerne si uvedomia ze tadial do buducna nejde cesta a ze nemozu byt vsetci uplne rovnaki len s inym logom...
koncern to na 4 strany dizajnom samozrejme hrat nestiha a nemoze... lenze hrat 4 znackami len na jednu a tu istu stranu tiez nie je vhodne riesenie... sam som zvedavy kedy pride bod zlomu... a aj zakaznici a aj v koncerne si uvedomia ze tadial do buducna nejde cesta a ze nemozu byt vsetci uplne rovnaki len s inym logom...
článok sa dá zhrnúť do nasledujúceho😒br />
- FL Octavia v predaji od začiatku budúceho roka
- FL Rapid ako nový MY 2018 (t.j. jar 2017)
- Yeti v lete 2017
A keď novinky,, tak novinky...
- FL Citigo ako nový MY 2018 (jar 2017)
- prelom rokov 2017-2018 - prototyp malého SUV
- FL Rapid ako nový MY 2018 (t.j. jar 2017)
- Yeti v lete 2017
A keď novinky,, tak novinky...
- FL Citigo ako nový MY 2018 (jar 2017)
- prelom rokov 2017-2018 - prototyp malého SUV
Troufám si říct, že tak jako na obrázku Yeti určitě vypadat nebude. Ta světla pochází z již staršího VisionC, který byl předobrazem Superbu (a ani ten nedostal tak odvážné světlomety). Podobu Yetiho bych hledal spíše v Kodiaqu/VisionS.
mne naopak pride ze tak by vyzerat kludne mohla... ta podoba je dost realisticka a nakolko je jasne ze ateca bola predobraz yetiho..... neprekvapilo by ma keby tato vizaz nebola daleko od realu
Na těch konceptových světlometech nic realistického není. I kdyby si designéři vzali inspiraci z VisionC, určitě budou větší.
mozno mas pravdu... ale na druhej strane.. v mode su dnes uz male hranatoidne kukadla ...natiahnue megalampy a la octavia II po fl tam uz rozhodne necakam ... inak mne by sa tieto kompaktne svetla pacili... hodne by stylom v mojich ociach skoda stupla... zvlast po tom co superb zase nakupoval u leona to chce uz vazne nieco stylove moderne neokukane ale hlavne vlastne.. a skoda na to rozhodne ma... takato yetina by bola fakt pekna stylovka .. len poprosim netahat ten vyduch v narazniku az po chromovany lem masky... :yes:
Podoba Yeti II není důležitá, bude to další tuctová Škodovka v koncernové režii. Osobitost Yeti I je zkrátka pohřbena ;-\
je jasne ze prva yetina bola original... tato ale uz ma dvojicku atecu... ako som pisal vyssie... ak maju dve auta takmer rovnaku podobu.. dozaista to ani jednemu z nich na imidzi a jedinecnosti neprida .... ale napriek vsetkemu je to podla mna prave yeti ktory bude uspesnejsi a ma aj svoje vlastne dizajnove skodovacke prvky .. o yetinu sa tak nejak nebojim... ale v pripade atecy ozaj neviem co ocakavat a na koho mieri... ci na zakaznikov skody alebo koho ... chyba mi na atece vlastna tvar a osobitost... vlastne seatacke prvky a vlastny styl a aj seatacke emocie...
Kolko rokov po ibize ci pole prisla fabia 3 ? Ja sa necudujem. Koncern tlaci dopredu Seat ktory takto dostava naskok oproti surodencom.
zalezi ze po akej ibize a akom pole.... lebo napriklad prva fabia bola uz koncom r 1999 zatial co ibiza s tou istou plosinou aj polo prisli vlastne az po nej ( rok 2001 v pripade ibizy alebo tak nejak ) ... ale nie je ziadnym tajomstvom ze prva fabia bola voci svojim koncernovym bracekom inde ako ta sucasna... ta prva mi prisla dokonca lepsia ako polo v tom case s tou istou plosinou ... ale dnes to uz nehrozi... vw sa uz poucil ... a nove polo si to uz postrazi a fabiu III si uz urcite udrzi na uzde...
Fabia v první řadě přišla rok PŘED Ibizou a Polem. Ano, se starší technikou, ale ona také první generace měla naopak dvou nebo tříletý náskok. Neřekl bych, že koncern Seat nějak extra tlačí, počet rebadgovaných modelů spíše svědčí o opaku.
presne tak... prva generacia fabie bola prva s tou plosinou ktoru neskor pouzilo aj polo aj fabia
ono problem seatu je ten ze ma az vela recyklovanych modelov.. mii je zase len up a citigo s logom seatu.... toledo je zase rapid ze jo.. a alhambra nie je nicim inym len prelepenym sharanom ... a teraz ateca... zase yetiho dvojicka .. exeo uz radsej ani nespominam.... pride mi ze v seate v sucasnosti jedine len ibiza a leon su tak nejak vlastnymi autami s vlastnym stylom a prvkami ... a to je dost malo
ono problem seatu je ten ze ma az vela recyklovanych modelov.. mii je zase len up a citigo s logom seatu.... toledo je zase rapid ze jo.. a alhambra nie je nicim inym len prelepenym sharanom ... a teraz ateca... zase yetiho dvojicka .. exeo uz radsej ani nespominam.... pride mi ze v seate v sucasnosti jedine len ibiza a leon su tak nejak vlastnymi autami s vlastnym stylom a prvkami ... a to je dost malo
Moja chyba, myslel som súčastnú generáciu Fabie s jej súputníkmi Ibizou a Polom. FIII čakala na gro techniky a platformy do doby kým jej súrodenci prešli FL. A tak ako dostala FI. náskok pri svojej premiére vďaka použitej technike, tak ho teraz dostala aj Ibiza, Ateca a tuším aj súčastný Leon bol skôr ako Golf či Octa nie?
Leon dřív než Golf představen určitě nebyl, proti Octavii možná o pár měsíců.
Mimochodem, to gró techniky...Jo, byla to starší platforma. Ale jinak šlo o zcela nové auto se vším všudy, které objektivně v ničem výrazně nezaostávalo, velice brzy (někdy během generační obměny sourozenců) došlo i na implementaci dílů z nové platformy. Ani u Fabie III se nezdá, že by ne-použitím MQB ve třídním srovnání nějak trpěla.
Mimochodem, to gró techniky...Jo, byla to starší platforma. Ale jinak šlo o zcela nové auto se vším všudy, které objektivně v ničem výrazně nezaostávalo, velice brzy (někdy během generační obměny sourozenců) došlo i na implementaci dílů z nové platformy. Ani u Fabie III se nezdá, že by ne-použitím MQB ve třídním srovnání nějak trpěla.
Ono to máš ve své podstatě úplně jedno, ta světa jsou detail. Problém už je samotný vzhled Atecy a tedy i Yetiho 2.
Současný Yeti je příjemné cenově dostupné autíčko. V jedné videorecenzi ho autor dle mého názoru trefně označil za hravé. Facelift jeho původní designové rysy už krapet potlačil a teď je z něj takový kočkopes. Je na něm patrné, že se prodává od roku 2009 jen s minimem změn, ale i tak je fajn. Hodně dobře se mi s ním jezdí a designově je originální.
Naproti tomu tahle skica, či Ateca, to jsou naprosto typické nabubřelé SUV s odpovídající cenovkou. Designově tuctově. Už jak byly zveřejněny první fotky Atecy, tak jsem měl pocit, že tohle auto potkávám běžně na cestách. Tohle auto nevidím jako nástupce Yetiho, ale jako jinou modelovou řadu.
Současný Yeti je příjemné cenově dostupné autíčko. V jedné videorecenzi ho autor dle mého názoru trefně označil za hravé. Facelift jeho původní designové rysy už krapet potlačil a teď je z něj takový kočkopes. Je na něm patrné, že se prodává od roku 2009 jen s minimem změn, ale i tak je fajn. Hodně dobře se mi s ním jezdí a designově je originální.
Naproti tomu tahle skica, či Ateca, to jsou naprosto typické nabubřelé SUV s odpovídající cenovkou. Designově tuctově. Už jak byly zveřejněny první fotky Atecy, tak jsem měl pocit, že tohle auto potkávám běžně na cestách. Tohle auto nevidím jako nástupce Yetiho, ale jako jinou modelovou řadu.
...samotný čánek nelže tak jako titulek a Yeti bude pouhou Atecou s jiným předkem, uznám chybu v úsudku a dám za pravdu těm, kteří to předpokládali už dávno.
Každopádně to beru za prohru Škody.
Každopádně to beru za prohru Škody.
fakt ze skodavacke prvky uz ma aj seat ... a ze aj celkova vizaz bude zrejme hodne podobna to ozaj nie je na vyhru ani ziadne oslavy .. suhlas... skoda ze skoda s tym ale asi nemoze nic spravit ...
PS: seat by mi viac sedel pod kridlami fiatu... kde by sa mohli lepsie prejavit aj jeho emocie a dizajn ... naopak koncernova sterilita a konzervativnost a vzajomna dizajnova uniformita mi na temperamentny seat vobec ale vobec nepasuje .. asi aj preto je seat uz roky tam kde je... teda stale sa len hlada a ani koncernu moc nevynasa ...
spociatku som sa tesil ze prichodom SUV bude pre seat vsetko zachranene a uz len ruzove ale cim dalej ( zvlast po tom co vidime ako vyzera ateca ) tym stale viac a viac zacinam mat obavy ze pre seat este nie je nic vyhrate a zacinam mat obavy aby seat nakoniec nestratil aj svoju vlastnu tvar lebo ateca ju uz zda sa stratila
PS: seat by mi viac sedel pod kridlami fiatu... kde by sa mohli lepsie prejavit aj jeho emocie a dizajn ... naopak koncernova sterilita a konzervativnost a vzajomna dizajnova uniformita mi na temperamentny seat vobec ale vobec nepasuje .. asi aj preto je seat uz roky tam kde je... teda stale sa len hlada a ani koncernu moc nevynasa ...
spociatku som sa tesil ze prichodom SUV bude pre seat vsetko zachranene a uz len ruzove ale cim dalej ( zvlast po tom co vidime ako vyzera ateca ) tym stale viac a viac zacinam mat obavy ze pre seat este nie je nic vyhrate a zacinam mat obavy aby seat nakoniec nestratil aj svoju vlastnu tvar lebo ateca ju uz zda sa stratila
Seat pod hlavičkou Fiatu? Buďto by už neexistoval, nebo vyráběl staré překarosované produkty italské automobilky.
zatím co teď vyrábí staré, max překarosované produkty VW... v čem je rozdíl?
"jeho emocie a dizajn"
"temperamentný seat"
Jednoho pěkného dne, nedlouho poté, co koupili španělskou montovnu starých Fiatů (malých popelnic a zelinářského pickupu) a původní nekonkurenceschopné popelnice Ibiza, tak toho dne vlky z Wolfsburgu nějak napadlo, že tahle montovna popelnic, tenhle Seat by měla být emotivní a temperamentní, jižní značka. Španělák je přece to samé, co makarón, a makaróni mají emotivní a temperamentní Alfu, o Ferrari a Lambu nemluvě. Přece se nebudu ohlížet na to, že jsem v podobné době koupil po5ranou československou Škodovku, sice soudobě vyrábějící stejné popelnice jako Seat, ale zároveň jednu z nejstarších automobilek na Světě, jejíž historie je navíc úspěšně a po celou dobu spjatá s motorsportem.
Ale OK, odteďka mám temperamentního a emotivního Seata, tak začnu vyrábět. Popelnic se zbavovat nebudu a k nim přidám rodiný dostavník s přerostlým kufrem na nákupy, to celé fláknuté na podvozku Golfu mk.2. Emoce, chápeš. Po pár letech je jasné, že temperament, emoce a sport patří především k MPV. Proto budu vyrábět v jednu chvíli rovnou čtyři, sportovní Alteu, sportovnější Alteu XL, supersportovní nadstavbu Altey, tedy emotivné krásný model Toledo [odkaz] , a vyloženě závodní Alhambru. Takže tolik k temperamentnímu Seatu a jeho emotivnímu designu.
Necháváme chcípnout skutečně emotivní, historické a s motorsportem spojené značky jako Lancia a Saab a tohohle španělského 5ráče si koupíme. Smějeme se Japoncům, za jejich krátkou historii a že všechno zkopírovali, ale hřejeme si tu tohoto no name bastarda, značku, jejíž jedinou inovací byly stěrače v A-sloupcích.
Ale víš jak, čti to s nadhledem 😉
"temperamentný seat"
Jednoho pěkného dne, nedlouho poté, co koupili španělskou montovnu starých Fiatů (malých popelnic a zelinářského pickupu) a původní nekonkurenceschopné popelnice Ibiza, tak toho dne vlky z Wolfsburgu nějak napadlo, že tahle montovna popelnic, tenhle Seat by měla být emotivní a temperamentní, jižní značka. Španělák je přece to samé, co makarón, a makaróni mají emotivní a temperamentní Alfu, o Ferrari a Lambu nemluvě. Přece se nebudu ohlížet na to, že jsem v podobné době koupil po5ranou československou Škodovku, sice soudobě vyrábějící stejné popelnice jako Seat, ale zároveň jednu z nejstarších automobilek na Světě, jejíž historie je navíc úspěšně a po celou dobu spjatá s motorsportem.
Ale OK, odteďka mám temperamentního a emotivního Seata, tak začnu vyrábět. Popelnic se zbavovat nebudu a k nim přidám rodiný dostavník s přerostlým kufrem na nákupy, to celé fláknuté na podvozku Golfu mk.2. Emoce, chápeš. Po pár letech je jasné, že temperament, emoce a sport patří především k MPV. Proto budu vyrábět v jednu chvíli rovnou čtyři, sportovní Alteu, sportovnější Alteu XL, supersportovní nadstavbu Altey, tedy emotivné krásný model Toledo [odkaz] , a vyloženě závodní Alhambru. Takže tolik k temperamentnímu Seatu a jeho emotivnímu designu.
Necháváme chcípnout skutečně emotivní, historické a s motorsportem spojené značky jako Lancia a Saab a tohohle španělského 5ráče si koupíme. Smějeme se Japoncům, za jejich krátkou historii a že všechno zkopírovali, ale hřejeme si tu tohoto no name bastarda, značku, jejíž jedinou inovací byly stěrače v A-sloupcích.
Ale víš jak, čti to s nadhledem 😉
Uvidíme.
Každopádně - proč prohru Škody? Pokud bys i dal na Atecu čumák ze Škodovky a nechal všechno ostatní, tak výsledek bude pořád víc Škodovkou než Seatem, včetně místa narození.
Ateca má jednu výhodu - přišla první.
Každopádně - proč prohru Škody? Pokud bys i dal na Atecu čumák ze Škodovky a nechal všechno ostatní, tak výsledek bude pořád víc Škodovkou než Seatem, včetně místa narození.
Ateca má jednu výhodu - přišla první.
Tohle neberu, pochopím to u malých aut nebo lowcostů. Tohle je špatně, o náskoku více než roku nemá smysl mluvit.
Bída... ;-\
Bída... ;-\
Že je špatně pokud ta auta nebudou mít vlastní identitu, to beru. Já řeším spíš ten balanc mezi Škodou a SEATem a tam si podle mě není na co stěžovat. Jasně, je tam rok a půl rozdíl ve prospěch SEATu, ale jsou tam jiné věci, které to převažují😒br />
1) Škodovka bude obě auta vyrábět - to je asi to zásadní
2) Škoda už SUV má, SEAT ho potřebuje víc. Yeti (2009) už má své roky, ale je o dva roky mladší než končící Tiguan (2007), takže pokud dostane nástupce na konci 2017, tak to není žádný extrém
3) Škoda dostane brzy Kodiaq, jeho obdobu SEAT zřejmě mít nebude.
4) Je to drobnost, ale Ateca vypadá trošku jako Škodovka 😉
1) Škodovka bude obě auta vyrábět - to je asi to zásadní
2) Škoda už SUV má, SEAT ho potřebuje víc. Yeti (2009) už má své roky, ale je o dva roky mladší než končící Tiguan (2007), takže pokud dostane nástupce na konci 2017, tak to není žádný extrém
3) Škoda dostane brzy Kodiaq, jeho obdobu SEAT zřejmě mít nebude.
4) Je to drobnost, ale Ateca vypadá trošku jako Škodovka 😉
Jestliže Škoda vyvine svůj model, a pak jej poníženě musí uvést se zpožděním rok a půl a Seat si jen lacině zneužije práci Škody a sklízí úspěch cizí práce a jako první uvádí model, tak ano, přesně tohle je prohra Škody :-!
To je právě ten úhel pohledu. Ty mluvíš o tom, jak SEAT lacině zneužije práci Škodovky... jenže tak to není, dostat svěřený vývoj i výrobu modelu je privilegium, ne prohra. Jak Škoda, tak ČR mohou být rádi, že se tu auta vyrábí i vyvíjí.
Že SEAT uvede Atecu jako první je taková hezká náplast pro SEAT. Škoda dostane brzy svůj Kodiaq a vydrží ještě dva roky s aktuální Yetinou, která je mimochodem o dva roky novější než končící Tiguan, takže nějaký termín jako konec roku 2017 není žádný extrém.
Že SEAT uvede Atecu jako první je taková hezká náplast pro SEAT. Škoda dostane brzy svůj Kodiaq a vydrží ještě dva roky s aktuální Yetinou, která je mimochodem o dva roky novější než končící Tiguan, takže nějaký termín jako konec roku 2017 není žádný extrém.
Takhle určitě vypadat nebude 😉
Ta se asi konat nebude coz?
Že Yeti bude prezlečená Ateca, resp. Ateca že je prezlečený Yeti, je jasné už dávno. Oveľa zaujímavejšou by však pre mňa bola palubná doska u Yetiho. Tá v Atece je prakticky rovnaká ako v Leone. Zvláštne by tak boli obe varianty prichádzajúce do úvahy😒br />
1. že by škodovka, teda Yeti, mala palubku zo Seatu
2. že by 2 prakticky rovnaké autá mali úplne rozdielne palubky, ak by Yeti mal škodovácky dizajn.
2. že by 2 prakticky rovnaké autá mali úplne rozdielne palubky, ak by Yeti mal škodovácky dizajn.
Možná i kvůli kapacitě výroby, první měsíce je to srumec. Proto dali první Atecu, tam opadne euforie dříve jak u yettyho ..
Zcela jistě nebude mít Yeti palubku á la Leon, to by byl fakt úlet. Dvě rozdílné palubky mívala Škoda dokonce pro jeden vlastní model, takže tady nevidím problém.
Takto bude vypadat Škoda Yeti II!
Realita v textu😒br /> ...jeho spekulativní podobu můžete vidět na hlavní fotografii.
No tedy pane Mičko, milé ACZ, tímhle jste zabředli opětovně do totální novinářské žumpy až po uši. Za tohle bych se na Vašem místě čtenářům hluboce omluvil 8-s :-!
ACZ :no: :no: :no: :no: :no: :no: ;-\
nejsi to náhodou ty, kdo se tady pořád chytá za slovíčka a reje do všech kvůli každé kravině?
Takže v tvojí řeči: v titulku není napsáno "Přesně takhle bude vypadat Škoda Yeti II".
V textu je všechno uvedeno na pravou míru, tak se zase uklidni, když už to nemůžeš vyvrátit.
Tohle není nic jiného než lež jak věž. Napsat pravdivý titulek není nic těžkého - Takto by mohl vypadat Škoda Yeti II. Nic složitého, že? Jenže to by autor nesměl podvodně honit čtenost článku 8-s :no:
Text můžu číst klidně pozpátku, a přesto v něm to, co je v nadpisu, prostě nenajdu :-!
Škoda Yeti II Electric [odkaz] kerou defakto minulý týden ohlásil Müller [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] má už díky německému E.ONu na dálnici Praha-Brno D1 Humpolec konečně kde rychlodobíjet 😉
PS: KONTROLNÍ OTÁZKA SOUDRUIDI 😒br /> Jesipak víte že předevčírem 24.06.2016 německý EON otevřel [odkaz] [odkaz] [odkaz] na D1 HUMPOLEC-VYSTRKOV [odkaz] [odkaz] největší dobíjecí stanici ve střední Evropě jejíž součástí je 6x TESLA SUPERCHARGER [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Prilákať čitateľa a donútiť ho kliknúť na článok je čoraz ťažšie, ale toto by sa nemalo diať.
Na lidi to možná funguje (soudě z tržeb bulvárních plátků), ale to neznamená, že s tím musím souhlasit a podporovat to. Kdo pak něco takového tvoří, si můj respekt nezíská.
Zacinam mat taky slabucky pocit, ze citatelia si po precitani par riadkov aj pozru, kto je autor. No a podla toho k tomu pristupuju. Ja ked som si precital nadpis, div som si netrhal vlasy. Zvysny text som precital viacmenej so sebazaprenim, ale nelutujem. Bohuzial, nadpis niekedy "musi byt" taky, aky je... :-!
Kedze som ale presvedceny, ze vo vedeni si velmi dobre sleduju cisielka ( citanost danych clankov ) a obcas sa tam dostane aj nejaka ta spätna väzba z diskusii, mozno to raz pochopia a ak nebudu chciet prichadzat o dalsich citatelov, nieco zmenia. Mooooznoooo... :-!