Zájemci o terénní pick-upy na českém trhu mají poměrně široké možnosti výběru. Aktuálně je má ve svém portfoliu šest značek a nabídka se má v blízké budoucnosti ještě rozšířit.
takže 3,2 místo 2,3 ????? (dvojky s trojkami hezky prohozené)
ale potom přijde Mercedes s 3,0 V6 (jestli nepřijdou rovnou s novým I6)
ale nic proti 3,2 I5 - tento motor už vzali na milost dokonce i v USA
pickupov ponukanych v nasich zemepisnych sirkach..... len v pripade v clanku posledneho amaroku akoby mi tam chybala tabulka ponukanych motorov aj ceny.... ked uz vsetky ostatne pickupy takuto tabulku tech. udajov aj cennik maju tak hadam amarok by si ju tiez zasluzil... nech je to vsetko komplet v jednom clanku
kazdy mame svojho favorita a kazdy si moze vybrat.. ako vidime tych pickupov nakoniec nie je u nas na trhu zase az tak malo a vcelku su aj dost nove a pekne... mne je srdcu najblizsia nova L200.. jednoznacne ako double-cab s 2,4DI-D 133kw s 5AT do terenu by som volil prave tento voz.... plus priplatkovu korbu ktora je v pripade L200 dizajnovo zvladnuta moc pekne a vo vysledku autu dava stylovy charakter... skoda len ze ju nikde s korbou v galerii nevidim..... ale musim povedat ze aj ford ranger sa mi vizualne moc pozdava... aj ked tam je jeho spotreba uz kusok vysoka.. avsak nepochybujem ze v terene je vynikajuci... mozno najlepsi z tejto skupinky kandidatov... o hiluxe asi nema vyznam tiez spekulovat... top legenda... len tam mohli dat aspon jeden silnejsi motor okolo 130-140kw ... rozhodne ale kazdy si vyberie ... mame ozaj dnes solidnu ponuku pickupov co je vzhladom na ustup klasickych terenne ladenych SUV aj celkom potesujuce .. ale tieto vozy zmiznut nemozu to je jasne... pracantov bude treba stale a este pridu aj dalsi od renaultu, mercedesu, fiatu ( preznackovana L200 ) ... a korejci? ich pickup santa cruz asi bude urceny len pre sev. ameriku a mozno este australiu ci juznu ameriku.. v eu ho necakam aj ked clovek nikdy nevie....
PS: chcelo by to aj nejaky piatkovy porovnavaci test... takychto pickupov... L200 vs hilux alebo navara ( plus video z terenu ) ... to by bol test roka :yes:
Celu tvoju omacku som necital, ale tiez cakam od dilera na mail s presnymi specifikaciami pre Amarok a stale nic. Preto som rad uz len za to, ze som sa z clanku dozvedel tocive momenty ku vykonom danych motorov.
Takze 3.0 TDI 150 kW / 500 Nm ( isto od mrtva az po max. vykon, ktory zase bude do mrtva ) :-):yes:
A moznost pri tejto motorizacii volit manual / automat - no ani neviem co na to povedat.
Parada !
Je jedno, jestli je článek o malých autech, rychlých HH, supersportech, Alfách, o velké střední, teréňácích, amerikách, pick-upech nebo bůh ví o čem.
Ke všemu podáš svůj podrobný rozklad počínaje zhodnocením designu, přes motory, jízdní vlastnosti až po porovnání s konkurencí. Prostě jsi odborník na všechno a myslím, že je tě tady skoro škoda. Ale pokud si dobře vzpomínám, tak z těch 20400 komentářů jsem za tu dobu i já vybral tak dva, tři, které bych podepsal, když tedy pominu, že nemají řádnou větnou skladbu, jen ....... a .......... . A je dobře, že píšeš jen o tom, co dobře znáš, byť z drtivé většiny jen z katalogů. :-)
O víkendu jsem jezdil jednou S 5.7 HEMI.... Jako jinak bych dal přednost Rangeru, tak tohle auto byla jiná liga >:D A přitom bych s vytaženým oknem a při jízdě po městě ani nepoznal, že je to taková bestie co umí pěkně kopat a ještě u toho řvát >:-[]
To ano, překvapila mne spotřeba 14/100, ale moc sem tomu nedával, jen chvílema :-) Hlavně to auto je uvnitř větší, než kdejaká střední třída, nedejbože i vyšší střední, hlavně na šířku vepředu, ale i dozadu se posadí menší člověk :-) A třeba taková prkotina, jako různé odkládací schránky a držáky, je toho tam požehnaně.
tie americke pickupy su nieco neskutocne...v dobrom samozrejme .... lenze u nas a pre nase europske pomery su dost exoticke a asi menej vyuzitelne... obcas nejaky nissan titan stretnem.. alebo nejaky ten RAM .. ale je ich hodne malo ... potrebam europskych zakaznikov zrejme plne postacuju aj take tie mensie klasicke pickupy ako navara hilux L200 a podobne... ale inak samozrejme obdivujem tie americke pickupy.. na pracu a na ich cesty su to dostojne masiny
som zvedavy aj na ten santa cruz od hyundaia... aj dizajnovo to moze byt celkom zaujimavy voz ale v eu ho fakt necakam...uz zo studie srsi americky styl ale uvidime
este ked sme pri tych americkych pickupoch tak take mensie chevy colorado by sa u nas mohlo predavat... skoda ... moc pekne auto... a dozaista aj skvely pracant ;-) ... skvele by v eu zapasoval k tym japonskym legendam ktore mame na trhu
Raptor, Thundra, Powerwagon su top. Europske maju problem s motormi. Su slabe a dieselove. Tu nie su take vzdialenosti aby si dostatocne cistil DPF a na dialnicne presuny su ine auta.
Očas v Praze potkávám Toyotu Tundru, opravdu "úžasné" auto do města. U nás se mi zdají pick-upy kategorie Ranger/L200/Navara jak max co se dá využít a rozumně vejít na naše silnice včetně měst.
presne tak... na nase cesty su auta ako navara alebo L200 asi ozaj maximom.. predsa len v amerike maju ine cesty ako u nas a tam su tie ich ich velke full size pickupy plne pochopitelne :-) .... ved pre nich je aj taka kia soul s 2 litrom GDI v podstate mestske mini :-) asi ako u nas panda s dvojvalcom ... obrazne povedane
Znamkou vysokeho IQ je ked clovek baziruje na preklepoch ale ujde mu zmysel textu a pise odveci len aby videl svoj nick. Kde vidis slovo o zmene na plyn blbecku? Ked chcem benzin tak kupujem benzin. Socky ako ty potom menia na plyn. 15l/100 km kombinovane. Nemas na to tak to nekupuj a jazdi na fabii... >:-[]
Znam i lidi co to maj na benzín (us pikapy nebo velká SUV typu Escalade). A ti co tam maj na LPG jen prostě nechtějí podporovat Babiše a nenažrané vlády a anjedou hodně, takže se jim to vyplatí.
chtělo by, aby někdo udělal takový test. Já u podobného byl, kdy jsme testovali Navaru, Range,L200 a Hiluxe. Amaroka ani do terénu nebrali pač by neměl šanci, ten je jen na cesty >:D .No a vítězem se stal jasně Hilux, který vyjel/ projel všechno bez menších problému. Některé vozy dokonce museli odtáhnout , a to tam byly všechny vozy v těch lepších výbavách.Teď už jen aby se to zvěřejnilo ;-)
tak ano... zahranicnych testov najdeme spusta... len tu akosi nic... v australii je hodne testov aj noveho pajera sport ( ktore je vlastne takou civilnejsou 6 miestnou L200-kou ) ... :-) ... za mna asi idealne rodinne SUV/offroad... len skoda ze v eu ho opat nemame ( mozno bude v britanii ale neviem ) ... pritom kedysi pajero sport u nas bolo .... cim dalej tym viac tych skvelych aut co som si vsimol uz dnes treba hladat mimo europsky trh....
Pokud někdo uvažuje o koupi pick-upu a hodlá ho využívat primárně jako SUV, doporučuju vyzkoušet Navaru. Díky vinutým pružinám na zadní nápravě mi přijde komfort jízdy vyšší než u Amaroku před faceliftem, který je považován za etalon jízdních vlastností segmentu. Přijde mi, že klasické pick-upovské "nakopávání" od zadní nápravy u Navary zcela vymizelo. Je otázkou, co s naladěním podvozku udělá VW v rámci faceliftu, ale zatím je pro mě Navara co do jízdního komfortu jasná jednička!
Těžké dilema: VW nabízí super pohonné ústrojí 8st. ZF + V6 od Audi, Nissan zase super podvozek...
odkaz ti neide, nakolko si tam nechal to "s" v URL, treba dat len http. ;-)
Podobnu dylemu by som ja moc neriesil. Len podvozok oproti lepsej kabine a pohonnemu retazcu mi nieje relevantna protihodnota. A podla uz existujucich jazdnych dojmov co som pozrel na YT, sa aj v tomto Amarok zlepsil. Ci to bude na Navaru stacit - netrufam si odhadnut, ale ak bude rozdiel v znamkovani 1 Navara a 2 pre Amarok, uspokojim sa. ;-) Teda nie ja, ale ti znami, ktori uz prejavili zaujem a chystaju sa presadat z L200-iek a Hiluxa ( aj ked ten Hiluxak - je dost ortodoxny Toyotak >:-[] - tam to este nieje jednoznacne ).