Ekonomika
Jenik3
0
Pokud auto i s ridickou vazi 900 kg, zaslouzi si 3V motor. V teto kategorii to dava smysl.
Předpokládám, že je to stejný motor jako se dává do Oktávky. V tom případě by asi nebyl velký problém ten motor softwarově naladit na výkon na který je stavěný tj 85 kW a 200 Nm. To by s Upem zřejmě solidně cvičilo 😉
Záleží na převodovce, do kolika Nm je dimenzovaná. Předpokládám, že stejné železo sdílí jak jak MPI tak TSI.
Samozřejmě s nějakými 120 koňmi by to mohla být časem legendární kára jako Uno Turbo 😄
Samozřejmě s nějakými 120 koňmi by to mohla být časem legendární kára jako Uno Turbo 😄
MPI mají MQ100 a ta je do 120 Nm. Odhaduji, že TSI má pětistupňovou MQ200.
No MQ100 je tak akorát pro MPI. Podle mě to bude jak píšeš MQ200, takže by převodovka naladění na 200 Nm měla vydržet. To by byl fičák v takovým lehkým autíčku tak silnej motor 😄
Sic nejsem fanda tohoto motoru - mozna mu krivdim - tak v kombinaci s timhle prckem to vypada zajimave.
1.0 TSI v kombinácii s týmto [odkaz] to už by som možno aj uvažoval... Cross Up považujem za veľmi podarenú štýlofku s podareným efektom! :yes:
To si dělají srandu, cena přes 300 tisíc za takový malý nebezpečný krám? Doufám, že to lidi kupovat nebudou a koupí si raději Fiat Tipo za 300tis.s parádní výbavou. Ten VV už to vážně s cenama přehání, tohle má stát do 200 tis.
Proč by nepřeháněl. Jsou lidi, kteří na to mají. Věřil bych VW v tom, že toto mají spočítané. Ostatně, kdo kupuje za ceníkové ceny???