Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Modernizovaný VW Up! zná české ceny, 1.0 TSI stojí 302.900 Kč

12 komentářů

Avatar - Jenik3
Jenik3
Pokud auto i s ridickou vazi 900 kg, zaslouzi si 3V motor. V teto kategorii to dava smysl.
ryccardo
Předpokládám, že je to stejný motor jako se dává do Oktávky. V tom případě by asi nebyl velký problém ten motor softwarově naladit na výkon na který je stavěný tj 85 kW a 200 Nm. To by s Upem zřejmě solidně cvičilo 😉
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Záleží na převodovce, do kolika Nm je dimenzovaná. Předpokládám, že stejné železo sdílí jak jak MPI tak TSI.

Samozřejmě s nějakými 120 koňmi by to mohla být časem legendární kára jako Uno Turbo 😄
_MT_
MPI mají MQ100 a ta je do 120 Nm. Odhaduji, že TSI má pětistupňovou MQ200.
ryccardo
No MQ100 je tak akorát pro MPI. Podle mě to bude jak píšeš MQ200, takže by převodovka naladění na 200 Nm měla vydržet. To by byl fičák v takovým lehkým autíčku tak silnej motor 😄
Avatar - white label
white label
Avatar - white label
white label
Největší problém Up!u vidím stále v nemožnosti slušného automatu. ASG (sekvenční 5st. manual) je tragické a DSG v nabídce není ani teď k 1.0 TSI. Jako auto do města je proto Up! a spol. out. Samozřejmě s výjimkou elektrického Up!u, ale ten zase stojí ranec.
jiricekc
Sic nejsem fanda tohoto motoru - mozna mu krivdim - tak v kombinaci s timhle prckem to vypada zajimave.
Avatar - Avanti
Avanti
1.0 TSI v kombinácii s týmto [odkaz] to už by som možno aj uvažoval... Cross Up považujem za veľmi podarenú štýlofku s podareným efektom! :yes:
jaroslavii
To si dělají srandu, cena přes 300 tisíc za takový malý nebezpečný krám? Doufám, že to lidi kupovat nebudou a koupí si raději Fiat Tipo za 300tis.s parádní výbavou. Ten VV už to vážně s cenama přehání, tohle má stát do 200 tis.
Avatar - Jenik3
Jenik3
Proč by nepřeháněl. Jsou lidi, kteří na to mají. Věřil bych VW v tom, že toto mají spočítané. Ostatně, kdo kupuje za ceníkové ceny???
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Takhle uvažovat nemůžeš. Miniauta se zpravidla hodně překrývají s auty o třídu i dvě výše, podívej se třeba na ceníky Fiatu. Platí se tu v první řadě za styl a pohodlí v městském provozu. Proto se u nás tahle auta taky skoro neprodávají.