Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

VW odmítá odškodnění evropských zákazníků po vzoru dohody v USA

28 komentářů

topten
bych jim i odpustil za podmínky, ze do 2-3let skonci s vyrobou osobních naftaku

a stat by se v tom mel angazoval tak, ze srovna zdaneni benzinu a nafty na stejnou uroven podle vypousteneho CO2, tedy spotrebni dan na litr nafty o 10% vyssi nez spotrebni dan na litr benzinu.

ani by me nevadilo, ze spotrebni dan na benzin zustane a tedy o 3kc stoupne spotrebni dan na naftu.
v cetne DPH a marze to znamena o 4kc drazsi naftu na stojanu nez je dnes, to by snad většinu dunihlavu odradilo automaticky

a nam se bude lepe dýchat.
nedavny zážitek z centra nocni prahy zamorene zplodinami z naftových motoru a jejich silenym duněním - to bylo k zbliti
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Už jsi s tím vážně nudný a trapný.
topten
po 5 letech, co vedu odmitave stanovisko k naftakum na to same prisli v parizi, kde od 2020 plati zakaz vjezdu všech naftaku. a casem k tomu dojde o poslední vesnicka, takze naftakem nikam nedojedes.
někdo se hold narodil jako vizionar, jinej jde se stadem ....
fillius
ja by som zakazal vsetky spalovacie motory. takze ziadne auta, lietadla ani lode. iba bicykle a plachetnice. to je vizia! zaroven zastavenie globalizacie a podpora lokalneho trhu a rozvoja.
topten
jenze ta tvoje vize je nerealna
a ta moje se uz zacina naplnovat
Avatar - Anonym
Anonym
Podíl naftáků bude postupně klesat, sou už na to studie.
Motory budou muset být tak složité, že budou výrazně dražší jak benzín a dokonce dražší než hybridy.
cendakocour
Řekl bych, že před 5 lety se i tvoje vize zákazu naftových motorů jevila jako nereálná a dneska už to vypadá trochu jinak, takže kdoví, jestli fakt nedojde na ty bicykly a plachetnice 😉
topten
vize je vize a prosazeni muze trvat desetileti
kazdopadne před 6 lety když sem volil mezi 2.0tdi a 1.8tsi byla pro me volba jasna, i když spousta lidi me mela za blazna.
to je ale casty udel vizionaru 😄
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
A někdo, jako ty, se narodil bez mozku. I náš papoušek je chytřejší a opakuje aspoň víc věcí...
topten
tak si s nim aspon dobře popovidas, když ma vetsi slovni zásobu nez ty, i když nejspis nekterym slovum nerozumíš 😄
webpaja
Nepřišli na nic, jde o politickou pózu. Ti samí politici, co podporovali prodej dýzlů i v pidiautech, teď revolučně hlásají opak. Jak "prozíravé"...
Sky for everybody
😄
topten
rek bych, ze minimalne v parizi a v londyne na to uz prisli, pochopili, a delaji opatreni ...
... proti dyzlum

ovar na hrade by rek, ze jen blbec nemeni názor >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
I když ti nefunguje mozek jak píšeš = plíce ti fungujou! Teda zatim >😒]
swifter
Lidovci to NIKDY nedovolí
dyna15
Bezvýhradne súhlasím. K tomu odškodneniu by som len dodal, že odškodniť by nemali majiteľov dotknutých dízlových áut, ale práve všetkých ostatných, keďže oni tie 20,30 či 40x prekročené sadze museli dýchať.
Avatar - maxi!
maxi!
no fajn, tak europsky zakaznici by sa radsej mali orientovat na inych vyrobcov? :-!
Avatar - CommonUser
CommonUser
Zajtra tato sprava zapadne prachom a RS6 nic nenapise. Taka skoda !
Sky for everybody
...teď už jenom přijít na to, která zájmová skupina využila neodolatelné touhy tety Běty (Alžběty) zviditelnit se v tom širokém spektru komisařů a vnukla ji myšlenku, že likvidace silného subjektu na vnitřním trhu bude to nejspravedlivější řešení...
Mám strašně rád tyhle politické přísavky...
Samozřejmě mám problém s podvodem, který se evidentně stal, ale očekával bych už konečně, kdyby tihle eurokomisaři konečně svolali na nějakou konferenci skutečné odborníky, kteří jim vysvětlí fyzikální zákonitosti při spalování a konečně se dohodli na tom, co je možné v rámci emisí diktovat a co už ne...
Populistická šplhalka žvanilka Běta... skoro to zní, jako rodový a druhový název pro obtížný hmyz.
topten
emisni limity jsou podle me vporadku, benziny s nima problém (snad) nemaji, v usa jsou ty limity ještě prisnejsi.
to ze naftaky s tim mají problém, není problém limitu ale naftových motoru

jedinej problém je tak neskodny CO2, z kterého eurohujeri silej, i když ho automobilova doprava vytvori jen 0.2%, tedy zanedbatelnou část toho co na Zemi vznika.

na druhou stranu tahle snaha vede ke snizovani spotreby i v realu a tedy nižší zavislosti na rope, která tak snad vydrzi i dalším generacim jakožto chemicka surovina a ne ze to se všechno prozene laufem vyfuku.
to ze se to nelibi arabskym státum, rusku nebo venezuele, nas trapit nemusi, spis naopak
Sky for everybody
No... já řešil spíš průhlednost cesty ukájení se politickou mocí a zneužívat k tomu přirozenou hamižnost ...
ale to je jedno...
topten
ja reagoval na tvoji vast prispevku, kde pises o fyzikálních zákonitostech spalovani a o tom. co je mozne v ramci emisi diktovat a co uz ne...
a chápu to tak, ze pro tebe jsou ty limity prilis prisne
když je ale porovnas s limity v USA, prijdes na to, ze v USA jsou ty limity ještě prisnejsi.

a proc bychom v eu meli dýchat horsi vzduch nez kdokoliv v USA, když ty limity eurox evidentne mimo nejsou (ani mimo fyzikálních zakonitosti), když v USA jsou ještě prisnejsi??
nasua23
Oni to ale přece vědí.
Ale odbornící prostě neplatí tolik ,kolik automobilky....
Sky for everybody
😉
holden_holden
toho ze v evrope jsou jeho priznivci rozumu mdleho tak ze i kdyz jim nas*ere do huby tak budou hykat blahem
150 kWh
Este niekto ma iluzie o ochrane spotrebitelov v EU? 😄
Niemand
Tak v USA išla tretina peňazí do nejakých ECO fondov. A zvyšok na možný výkup aut, lebo tie auta sa tam stali nepredajné. V EU sa tie auta predávajú ako teple pečivo a NOx eurostádu nič nehovori, tak ho netreba ani riešiť.
Lio
Po takomto ponizujucom vyjadreni ak si niekto este kupi VW, tak je to vygumovany blb... Podla sefa VW je europsky klient menej ako americky klient. Kto si ich auto kupi s nim suhlasi...