Nový čtyřválcový motor má premiéru v třídě C, ale dostane se ke slovu i v GLK a v nové generaci třídy E. Nejmenší sedan s třícípou hvězdou s ním dokáže akcelerovat z 0 na 100 km/h za 7 sekund, ale spotřeba činí jen 5,2 l/100 km.
mne sa ale prave 2.2 pre 4valec zda idealna moznost... Na anketu motor roka sa mozem... :-) Keby som si auto a motor, nezaujima ma to tak
2.0 TDCI a 2.2 TDCI - no 2.0 je taka ostrejsia, ale hlavne su to uplne ine motory. 2.2 je blok od PSA, ford uz len upravil. Je ale zaujimave, ze podla mnohych ludi jazdi lepsie ako 2.2 HDI, ktora ma dve asymetricke seriove turba (a ford ma klasicky jedno)
dufam, ze aj ja raz budem mat tak dobreho syna :yes::yes::yes::-!
stara 220CDI fakt dost hucala, aky je novy 4valce neviem, ale 320 CDI je kultura velmi slusna :yes:
no BMW asi nezavaří, protože těch výkonů dosahuje při vyšším zdvihovém objemu (a ten se projeví hlavně na vyšším točivém momentu), při posuzování v různých anketách spadne tenhle motor do kategorie do 2,5 litru a nikoli do 2,0 jako diesely BMW. Tím samozřejmě nic neříkám o tom, který z těch motorů je lepší, to opravdu netuším. Mám jen rád když se srovnává srovnatelné a ty dvě deci objemu navíc u mercedesu nejsou nezanedbatelné, pro srovnání se stačí projet s motorem stejné značky se stejným rozdílem ve zdvihovém objemu, třeba u Fordu Mondeo 2.0 TDCI a 2.2 TDCI.
ja viem, maximalne vstrekovacie talky 2000bar a tak... ale ma mat zas o dost vyssi vykon a myslim, ze sa to na jeho chode tiez podpise. Nepoznam ziaden stvorvalec diesel nad 160ps, ktory by bol kultivovany, ani BMW nie. Myslim, ze s 320CDi sa to rozhodne nebude dat porovnat, ta kulturnost...
Však já vim... Nějakýho výraznějšího kraválu jsem si u 220 nevšimnul. Mě tam vadilo jen málo místa vzadu. Jízdní vlastnosti jsou jinak ok a ta 220 mě celkem překvapila i u "E". Takový příjemný rodiný auto.
presne tak, tyto pseudoekoauta nestoji za nic (jenom vic penez za to vyhodis)za ekologicke auto povazuju takove ktere se strci do zasuvky nebo kdyz se do toho naleje vodik :-) (otazka je jak ekologicky se vyrobi ta elektrina nebo vodik..o tom by se taky melo mluvit..)
Navtechu vis doufam jak jsem to myslel s tou 220CDI- ten motor a rikej si co chce neni moc kultivovany- reps neni spatny ale v MB by mel platit jiny standart ;-)
no motor tichsi asi nebude, 250CDI urcite nie, 220CDI bude podla mna tak rovnako hlucny. A suhlas, sucasna 220 CDI v C-cku je hlucna rilis. A aj preto by som radsej ako staru 220 CDI bral fakt to 1.8 kompresor
novym motorom 2.2 mercedes celkom zavari aj BMW. 220CDI 2.0d a 250CDI 23d.
Ale BlueEFFICENCY pre 250CDI??? Pre vyse 200k motor? Pneumatiky s nizkym valivym odporom? (citaj hlucne na hrubom asfalte a nepodrzia v zakrute, co pri RWD a relativne tazkom motore...). Snad spravim BlueEFFICENCY pre 200 CDI, tam mi to dava zmysel
V tabulce máte u dvou slabších motorizací uvedeno v závorce že se jedná o současnou generaci motoru, ale pokud se nepletu tak současná generace tohoto motoru má objem 2148 a ta nová 2143, přitom výkony budou v modelech C200 CDI a C220 CDI u obou generací shodné. Pokud bych si teď objednával nové céčko tak bych u prodejce trval na objemu 2143!