Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Mercedes-Benz C 250 CDI BlueEFFICIENCY na českém trhu za 899.000,-Kč

22 komentářů

Tohle vypada dobre- jen by mne zajimalo zda se jim podarilo ten motor utlumit- 220CDi nebyla svym projevem dustojna Mercedesu
no motor tichsi asi nebude, 250CDI urcite nie, 220CDI bude podla mna tak rovnako hlucny. A suhlas, sucasna 220 CDI v C-cku je hlucna rilis. A aj preto by som radsej ako staru 220 CDI bral fakt to 1.8 kompresor
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
250 CDI je nový OM651 s úplně novou generací piezovstřikovačů, bude výrazně méně hlučný.
ja viem, maximalne vstrekovacie talky 2000bar a tak... ale ma mat zas o dost vyssi vykon a myslim, ze sa to na jeho chode tiez podpise. Nepoznam ziaden stvorvalec diesel nad 160ps, ktory by bol kultivovany, ani BMW nie. Myslim, ze s 320CDi sa to rozhodne nebude dat porovnat, ta kulturnost...
Avatar - jpor (RSKa)
jpor (RSKa)
aj preto som objednal 320 CDI miesto 250 CDI :-!
dufam, ze aj ja raz budem mat tak dobreho syna :yes: :yes: :yes: :-!
stara 220CDI fakt dost hucala, aky je novy 4valce neviem, ale 320 CDI je kultura velmi slusna :yes:
Navtech
Ty tvoje starosti... Co potom chudáci v C63, tam je kraválu i z vlastního řevu rozkoše, při kick downu! >😁
Navtechu vis doufam jak jsem to myslel s tou 220CDI- ten motor a rikej si co chce neni moc kultivovany- reps neni spatny ale v MB by mel platit jiny standart 😉
Navtech
Však já vim... Nějakýho výraznějšího kraválu jsem si u 220 nevšimnul. Mě tam vadilo jen málo místa vzadu. Jízdní vlastnosti jsou jinak ok a ta 220 mě celkem překvapila i u "E". Takový příjemný rodiný auto.
V E mi to neprislo tak hrozne jak v C :no:
E je lepsie odhlucnene, jednoznacne
Avatar - sushi7474
sushi7474
Hmm, neviem - mam rocne W204 220 CDI a domnievam sa, ze o motore sice viem, ale zeby bol obtazny, to teda nie.

Skor moze trochu vadit (pri vyssich rychlostiach 170+) aerodynamicky hluk okolo spatnych zrkadiel, ale na motor by som sa nestazoval...
nie je kraval ako kraval 😄 A tam by som tak krical radostou, ze by som nejaky trapny 6liter prehlusil ako nic 😄 😄
Navtech
Já ho slyšel jen z venku a tesilky se mi chvěly, jako za mlada 😉
ale chod, snad nechces pvoedat, ze uz nie si mlady? 😄

ten zvuk ale musel byt mazec 😄 :yes:
simson33
V tabulce máte u dvou slabších motorizací uvedeno v závorce že se jedná o současnou generaci motoru, ale pokud se nepletu tak současná generace tohoto motoru má objem 2148 a ta nová 2143, přitom výkony budou v modelech C200 CDI a C220 CDI u obou generací shodné. Pokud bych si teď objednával nové céčko tak bych u prodejce trval na objemu 2143!
novym motorom 2.2 mercedes celkom zavari aj BMW. 220CDI 2.0d a 250CDI 23d.
Ale BlueEFFICENCY pre 250CDI??? Pre vyse 200k motor? Pneumatiky s nizkym valivym odporom? (citaj hlucne na hrubom asfalte a nepodrzia v zakrute, co pri RWD a relativne tazkom motore...). Snad spravim BlueEFFICENCY pre 200 CDI, tam mi to dava zmysel
Navtech
Ekologie je u aut jen taková marketingová hantýrka
presne tak, tyto pseudoekoauta nestoji za nic (jenom vic penez za to vyhodis)za ekologicke auto povazuju takove ktere se strci do zasuvky nebo kdyz se do toho naleje vodik 😄 (otazka je jak ekologicky se vyrobi ta elektrina nebo vodik..o tom by se taky melo mluvit..)
a z tej hantyrky mi je zle 😄
simson33
no BMW asi nezavaří, protože těch výkonů dosahuje při vyšším zdvihovém objemu (a ten se projeví hlavně na vyšším točivém momentu), při posuzování v různých anketách spadne tenhle motor do kategorie do 2,5 litru a nikoli do 2,0 jako diesely BMW. Tím samozřejmě nic neříkám o tom, který z těch motorů je lepší, to opravdu netuším. Mám jen rád když se srovnává srovnatelné a ty dvě deci objemu navíc u mercedesu nejsou nezanedbatelné, pro srovnání se stačí projet s motorem stejné značky se stejným rozdílem ve zdvihovém objemu, třeba u Fordu Mondeo 2.0 TDCI a 2.2 TDCI.
mne sa ale prave 2.2 pre 4valec zda idealna moznost... Na anketu motor roka sa mozem... 😄 Keby som si auto a motor, nezaujima ma to tak
2.0 TDCI a 2.2 TDCI - no 2.0 je taka ostrejsia, ale hlavne su to uplne ine motory. 2.2 je blok od PSA, ford uz len upravil. Je ale zaujimave, ze podla mnohych ludi jazdi lepsie ako 2.2 HDI, ktora ma dve asymetricke seriove turba (a ford ma klasicky jedno)