Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz C 250 CDI BlueEFFICIENCY na českém trhu za 899.000,-Kč

Nový čtyřválcový motor má premiéru v třídě C, ale dostane se ke slovu i v GLK a v nové generaci třídy E. Nejmenší sedan s třícípou hvězdou s ním dokáže akcelerovat z 0 na 100 km/h za 7 sekund, ale spotřeba činí jen 5,2 l/100 km.
Zpět na článek
4. 11. 2008 13:09
neregistrovaný "Darth_Vader"
4. 11. 2008 13:51
neregistrovaný "babo"
4. 11. 2008 23:19
neregistrovaný "babo"
5. 11. 2008 10:39
neregistrovaný "babo"
4. 11. 2008 14:36
neregistrovaný "Darth_Vader"
4. 11. 2008 15:09
neregistrovaný "Darth_Vader"
4. 11. 2008 16:00
neregistrovaný "babo"
4. 11. 2008 16:00
neregistrovaný "babo"
4. 11. 2008 16:24
neregistrovaný "babo"
4. 11. 2008 13:41
4. 11. 2008 13:49
neregistrovaný "babo"
4. 11. 2008 15:06
neregistrovaný "tatraplan"
4. 11. 2008 16:00
neregistrovaný "babo"
5. 11. 2008 10:42
neregistrovaný "babo"
neregistrovaný "Darth_Vader"
4. 11. 2008 13:09
Palec nahoru
Tohle vypada dobre- jen by mne zajimalo zda se jim podarilo ten motor utlumit- 220CDi nebyla svym projevem dustojna Mercedesu
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "babo"
4. 11. 2008 13:51
Re: Palec nahoru
no motor tichsi asi nebude, 250CDI urcite nie, 220CDI bude podla mna tak rovnako hlucny. A suhlas, sucasna 220 CDI v C-cku je hlucna rilis. A aj preto by som radsej ako staru 220 CDI bral fakt to 1.8 kompresor
Avatar - WinDiesel
4. 11. 2008 18:55
Re: Palec nahoru
250 CDI je nový OM651 s úplně novou generací piezovstřikovačů, bude výrazně méně hlučný.
neregistrovaný "babo"
4. 11. 2008 23:19
Re: Palec nahoru
ja viem, maximalne vstrekovacie talky 2000bar a tak... ale ma mat zas o dost vyssi vykon a myslim, ze sa to na jeho chode tiez podpise. Nepoznam ziaden stvorvalec diesel nad 160ps, ktory by bol kultivovany, ani BMW nie. Myslim, ze s 320CDi sa to rozhodne nebude dat porovnat, ta kulturnost...
Avatar - jpor (RSKa)
4. 11. 2008 23:46
Re: Palec nahoru
aj preto som objednal 320 CDI miesto 250 CDI :-!
neregistrovaný "babo"
5. 11. 2008 10:39
Re: Palec nahoru
dufam, ze aj ja raz budem mat tak dobreho syna :yes: :yes: :yes: :-!
stara 220CDI fakt dost hucala, aky je novy 4valce neviem, ale 320 CDI je kultura velmi slusna :yes:
4. 11. 2008 14:28
Re: Palec nahoru
Ty tvoje starosti... Co potom chudáci v C63, tam je kraválu i z vlastního řevu rozkoše, při kick downu! >:D
neregistrovaný "Darth_Vader"
4. 11. 2008 14:36
Re: Palec nahoru
Navtechu vis doufam jak jsem to myslel s tou 220CDI- ten motor a rikej si co chce neni moc kultivovany- reps neni spatny ale v MB by mel platit jiny standart ;-)
4. 11. 2008 15:06
Re: Palec nahoru
Však já vim... Nějakýho výraznějšího kraválu jsem si u 220 nevšimnul. Mě tam vadilo jen málo místa vzadu. Jízdní vlastnosti jsou jinak ok a ta 220 mě celkem překvapila i u "E". Takový příjemný rodiný auto.
neregistrovaný "Darth_Vader"
4. 11. 2008 15:09
Re: Palec nahoru
V E mi to neprislo tak hrozne jak v C :no:
neregistrovaný "babo"
4. 11. 2008 16:00
Re: Palec nahoru
E je lepsie odhlucnene, jednoznacne
Avatar - sushi7474
6. 11. 2008 18:10
Re: Hluk 220 CDI
Hmm, neviem - mam rocne W204 220 CDI a domnievam sa, ze o motore sice viem, ale zeby bol obtazny, to teda nie.

Skor moze trochu vadit (pri vyssich rychlostiach 170+) aerodynamicky hluk okolo spatnych zrkadiel, ale na motor by som sa nestazoval...
neregistrovaný "babo"
4. 11. 2008 16:00
Re: Hluk 220 CDI
nie je kraval ako kraval :-) A tam by som tak krical radostou, ze by som nejaky trapny 6liter prehlusil ako nic :-) :-)
4. 11. 2008 16:12
Re: Hluk 220 CDI
Já ho slyšel jen z venku a tesilky se mi chvěly, jako za mlada ;-)
neregistrovaný "babo"
4. 11. 2008 16:24
Re: Hluk 220 CDI
ale chod, snad nechces pvoedat, ze uz nie si mlady? :-)

ten zvuk ale musel byt mazec :-) :yes:
4. 11. 2008 13:41
otazník
V tabulce máte u dvou slabších motorizací uvedeno v závorce že se jedná o současnou generaci motoru, ale pokud se nepletu tak současná generace tohoto motoru má objem 2148 a ta nová 2143, přitom výkony budou v modelech C200 CDI a C220 CDI u obou generací shodné. Pokud bych si teď objednával nové céčko tak bych u prodejce trval na objemu 2143!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "babo"
4. 11. 2008 13:49
250CDI fajn, ale ekologia?
novym motorom 2.2 mercedes celkom zavari aj BMW. 220CDI 2.0d a 250CDI 23d.
Ale BlueEFFICENCY pre 250CDI??? Pre vyse 200k motor? Pneumatiky s nizkym valivym odporom? (citaj hlucne na hrubom asfalte a nepodrzia v zakrute, co pri RWD a relativne tazkom motore...). Snad spravim BlueEFFICENCY pre 200 CDI, tam mi to dava zmysel
Rozbalit vlákno
5
4. 11. 2008 14:29
Re: 250CDI fajn, ale ekologia?
Ekologie je u aut jen taková marketingová hantýrka
neregistrovaný "tatraplan"
4. 11. 2008 15:06
Re: 250CDI fajn, ale ekologia?
presne tak, tyto pseudoekoauta nestoji za nic (jenom vic penez za to vyhodis)za ekologicke auto povazuju takove ktere se strci do zasuvky nebo kdyz se do toho naleje vodik :-) (otazka je jak ekologicky se vyrobi ta elektrina nebo vodik..o tom by se taky melo mluvit..)
neregistrovaný "babo"
4. 11. 2008 16:00
Re: 250CDI fajn, ale ekologia?
a z tej hantyrky mi je zle :-)
5. 11. 2008 10:12
Re: 250CDI fajn, ale ekologia?
no BMW asi nezavaří, protože těch výkonů dosahuje při vyšším zdvihovém objemu (a ten se projeví hlavně na vyšším točivém momentu), při posuzování v různých anketách spadne tenhle motor do kategorie do 2,5 litru a nikoli do 2,0 jako diesely BMW. Tím samozřejmě nic neříkám o tom, který z těch motorů je lepší, to opravdu netuším. Mám jen rád když se srovnává srovnatelné a ty dvě deci objemu navíc u mercedesu nejsou nezanedbatelné, pro srovnání se stačí projet s motorem stejné značky se stejným rozdílem ve zdvihovém objemu, třeba u Fordu Mondeo 2.0 TDCI a 2.2 TDCI.
neregistrovaný "babo"
5. 11. 2008 10:42
Re: 250CDI fajn, ale ekologia?
mne sa ale prave 2.2 pre 4valec zda idealna moznost... Na anketu motor roka sa mozem... :-) Keby som si auto a motor, nezaujima ma to tak
2.0 TDCI a 2.2 TDCI - no 2.0 je taka ostrejsia, ale hlavne su to uplne ine motory. 2.2 je blok od PSA, ford uz len upravil. Je ale zaujimave, ze podla mnohych ludi jazdi lepsie ako 2.2 HDI, ktora ma dve asymetricke seriove turba (a ford ma klasicky jedno)