Ekonomika
Gilgit se právě zastřelil... 😢
Ale houby zrovna mi napsal SZ o sovětských vojácích = fakt nekecám! >😁 >😒]
plíseň, spory, antrax a bakterie vydrží schované kdesi pod mokrým kamenem klidně mnoho let. V případě nejmenovaného kamaráda to nemusí být diametrálně jinak >😁
Obdiv k Rusku mají lidé co tam nikdy nebyli a nic v životě nedokázali. Jako nějaký vzdor či obvinění systému za svůj neúspěch. Nic sice není jen černé nebo bílé. Miliony mrtvých, propagandistictická hudba a budování říše tu už ale myslím byly a domnívám se že bohatě stačilo 😲
Berme to tak,že proti např 2112 je to pokrok. Kupovat si to přece nikdo naštěstí nemusí 😉
Obdiv k Rusku mají lidé co tam nikdy nebyli a nic v životě nedokázali. Jako nějaký vzdor či obvinění systému za svůj neúspěch. Nic sice není jen černé nebo bílé. Miliony mrtvých, propagandistictická hudba a budování říše tu už ale myslím byly a domnívám se že bohatě stačilo 😲
Berme to tak,že proti např 2112 je to pokrok. Kupovat si to přece nikdo naštěstí nemusí 😉
"....Miliony mrtvých, propagandistictická hudba a budování říše...." Předpokládám, že mluvíš o nás, jako členu v současnosti nejagresivnějšího vojenského uskupení- NATO. Rusko dnes podporuje každý, kdo nemá rád vyvolávání konfliktů, destabilizaci států, války, ničení životů, vymývání mozků všudepřítomnou propagandou.
No jo, no, Gilgit je živoucím příkladem smutné pravdy, že lidská blbost je (u některých jedinců) nekonečná... 😲
pogo chápu vaši touhu se odlišovat, ale mírněte prosím své nebezpečné extremistické názory.
Byla to jen reakce na nebezpečně extremistický názor. Pokud jseš však extremista, tak na to máš samozřejmě jiný názor.
Máte nějak převrácené chápání světa. Zkuste porovnat, kde se lidem žije dobře a kde ne. A proč to mu asi tak je. Kdo má tendenci rozšiřovat své území a kdo ne. Třeba vám to pak dojde, když už jste vynechal hodiny dějepisu 2. pol. 20. století.
Od pádu Sovětského svazu úloha NATA a USA je dost pochybná, do té doby není sporu o jejich kladné činnost, i když by se našli výjimky, jako lhaní Porutgalsku o ochraně jeho kolonií před SSSR ( NATO mu i po jeho vstupu moc nepomohlo) , možná až příliš radikální potírání komunismu v JA, nebo podpora pochybných islámských skupin ve Afgánistánu během invaze SSSR. Ale jinak bych je hodnotil kladně. Dnes je NATO nejen svými akcemi, ale i členy a to platí i pro USA dost zvláštní, řekl bych až kontraproduktivní.
Záleží na úhlu pohledu. Já jsme rád, že zastavili masakr na Balkáně po rozpadu Yugoslávie. Jinak by se tam válčilo dodnes. Taktéž jsem rád, že NATO aktivně zasahuje proti teroristickým organizacím a to ještě na jejich území. Nebýt toho bylo by to tady. No a v neposlední řadě je NATO jediné, co nás opět odděluje od okupace od Rusa, která už tu byla. Protože Medvěd už zase má velikášské choutky nehledě na vlastní bídu.
CHorvati a Srbové se neměli rádi víc než Češi a Slováci, ale i tak si myslím, že by to vyřešili v klidu. Problém tam byl spíše v jiných národech a náboženství. Kosovo bych rozhodně za rámeček nedal.
Tak jako mnoho Čechů znám řadu Chorvatů. Ale znám je více osobně, protože umím jejich řeč lépe než sladoled a dobrodošli. A jestli Chorvati někoho nenávidí, pak to jsou Srbové a naopak. Hlavně střední a starší generace. Srby tolik neznýám, ale prý je to tam ještě silnější.
Kořeny ale nejsou jen z balkánské války, tam se prohloubily křivdy. Jádro je dle nich někde z dob vlády Tita, který mimo jiné naddržoval Srbům (tvrdí někteří Chorvaté)
Kořeny ale nejsou jen z balkánské války, tam se prohloubily křivdy. Jádro je dle nich někde z dob vlády Tita, který mimo jiné naddržoval Srbům (tvrdí někteří Chorvaté)
Na ustašovce jsi nějak zapomněl. U člověka s tvým rozhledem mě to moc nepřekvapuje.
Bacha ustašovci byli fašisti = ale důvod jejich založení byla obrana proti Srbům! 😉
A Hitler byl ochrana proti židům. Rozdíl byl jen v symbolech, které museli nosit. Srbové P a židé hvězdu. Ale dle človíčka, který prý dával pozor v dějepisu, se nemají rádi kvůli Titovi, vůdci protifašistického odboje. Tady se dneska zase sešla partička.
Nejen dával pozor, ale dokonce mimo jiné historii vystudoval. Ty mluvíš o Ustašovcích, ale já Chorvaty nikdy nic o nich říkat neslyšel. Už to je asi příliš dávno. Logicky.
Dával jsi pozor, vystudoval historii a přesto se nemají rádi kvůli Titovi. Kvůli Titovi, který byl zvolen za největšího Chorvata. 😄
Hele já osobně mám radši Chorvaty než Srby, jen pravda není ani na jedné straně. Chorvaté byli protěžováni Italy během 2.sv. války., Srbové po. Jinak jsou to normální evropské národy, které si myslím, že by to vyřešili v klidu, kdyby se do toho ostatní nemontovali. Ale ani jeden nemá čisté svědomí, to je si třeba říct. Mně spíše vadí podpora muslimských států, protože ty dělají problémy. Albánie, Kosovo nebo Bosna jsou státy, které nefungují, hlavně Kosovo. Jejich lidé často jezdí opakovaně pro dávky do Německa, atd., vysoká kriminalita. Takže z pohledu nezaujatého Středoevropana Chorvaté a Srbové v pohodě, ty muslimské státy moc nemusím.
Jestli má dnes více krve na rukou NATO nebo Rusové, o tom není třeba se dohadovat. To není extremistický názor.
A když vynecháš to dnes? To není extremistický názor 😉
[odkaz]
[odkaz]
A proč bych měl vynechávat to "dnes"?
Protože celkově v počtu zavražděných a zničených životů nikdy nikdo Rusko nedohoní
Aspoň doufám! 😄
Aspoň doufám! 😄
A?
Takže můžeme ničit Irák, Afghánistán, Libii, Sírii??
Protože Rusové před několika desetiletími.., tak my můžeme teď a jsme morálně ok?
Takže můžeme ničit Irák, Afghánistán, Libii, Sírii??
Protože Rusové před několika desetiletími.., tak my můžeme teď a jsme morálně ok?
V Afghánistánu po Rusku nebylo moc co ničit 😉
Ne Sirie ale Sýrie a ne Syrii ale Asada atd. 😄
Rusové zabírají země a zabíjejí lidi = i dnes 😉
Ne Sirie ale Sýrie a ne Syrii ale Asada atd. 😄
Rusové zabírají země a zabíjejí lidi = i dnes 😉
Zkus editore dát počet mrtvých v souvislosti s Rusy a s náma za posledních...15 let?
Vsadím se, že to neuděláš.
Ano, Rusové jsou parchanti a zabíjí.
A my jsme daleko větší parchanti a zabíjíme daleko víc. Teď.
Vsadím se, že to neuděláš.
Ano, Rusové jsou parchanti a zabíjí.
A my jsme daleko větší parchanti a zabíjíme daleko víc. Teď.
Teď zrovna spíš ty rusové na východní Ukrajině 😉
A seš k nam stejně kritickej když sme byli na straně Ruska? 😄
A seš k nam stejně kritickej když sme byli na straně Ruska? 😄
vcera sa pratelka vratila z domu ( pochadza zo Samary ) a ked mi popisovala ekonomicku sitaciu v rodine a u svojich kamaratiek, tak som pochopil, ze je stastna, ze studuje v Prahe a uz ani len neplanuje navrat domov....
a to sme sa nebavili len o autach! :-!
a to sme sa nebavili len o autach! :-!
..je to jasny.V Rusku by asi nikdo z nas trvale zit nechtel.Vzdyt co nam zde chybi..😄
Nicméně obrovský množství lidi v Česku Putinovi a Rusku fandí = a soucit za tim nebude >😒]
Ne každému stačí kus žvance, smrádek a domácí teploučko.
Někdo k tomu chce ruskou ideologii = nebo jaks to myslel? 😄
Myslel sem že místní území ekonomicky zdevastovali dost a dost = ty bys radši neměl rakouskej plat a životní úroveň? 😉
Myslel sem že místní území ekonomicky zdevastovali dost a dost = ty bys radši neměl rakouskej plat a životní úroveň? 😉
ked sa chces pobavit, pozri si tu partu zufalcov na Novinkach...
ani nemusis nic citat - cervene palce su vzdy jasne!
Fakt si uz myslim, ze to musi byt cielena a platena putinovska propaganda!
:-!
ani nemusis nic citat - cervene palce su vzdy jasne!
Fakt si uz myslim, ze to musi byt cielena a platena putinovska propaganda!
:-!
A kdo platí tebe? Nechce se mně věřit, že jseš takhle zoufale zválcovanej do pětistovky.
mna nikto neplati, skor to ja platim zopar ludi - ale urcite nie za cervenu propagandu.
sorry, nechcel som tu rozputat debatu ako na Novinkach ( ale som dufal, ze aspon tu mame rozumne nazory.
Lenze zial ked pocujem tie zazitky mojej babenky z domova, tak by som tiez tych putinovcov najradsej poslal na par dni si uzivat ten super zivot...
a neviem, co tym myslis😒br /> Nechce se mně věřit, že jseš takhle zoufale zválcovanej do pětistovky.
sorry, nechcel som tu rozputat debatu ako na Novinkach ( ale som dufal, ze aspon tu mame rozumne nazory.
Lenze zial ked pocujem tie zazitky mojej babenky z domova, tak by som tiez tych putinovcov najradsej poslal na par dni si uzivat ten super zivot...
a neviem, co tym myslis😒br /> Nechce se mně věřit, že jseš takhle zoufale zválcovanej do pětistovky.
Pokud chceš lovit ruské agenty, tak Cibulka má plán.
Mám stejný názor, snad nemůže být v naší společnosti tolik hloupých lidí, co obdivují ruskou diktaturu z pohodlí západní demokracie, kde žijí.
😲 Rusko ani Čína nejsou ideální státy, ale životní úroveň a lidská práva bych řekl, že stagnují nebo šly nahoru. To se rozhodně nedá říct o zbytku Evropy nebo USA. Nebo si myslíš, že svoboda v Evropě, ať už tisku, médií je v USA nebo Evropě na té samé úrovni, jako třeba před 20 lety?
Svoboda projevu je v Evropě i USA na vysoké úrovni a svědčí o tom i tato diskuse. Nikdo z nás nebude platit pokutu a nebude popotahován Policií...ani Pogo. V Rusku je tomu jinak....např. nedávná kauza
[odkaz]
[odkaz]
Proč bych měl být popotahován? Hájím ty nejlepší evropské hodnoty. A věřím, že podobných lidí, jako jsem já, je v Evropě a USA většina.
CHerokee, ono ta svoboda taky souvisí o čem chceš diskutovat. Třeba tabu témata v Číně jsou bezpochyby jiná než v USA. Třeba ve Švédsku je vládě jedno, jestli tam píšeš o tom jestli je Čína komunistická nebo kapitalistická, ale zkus třeba kritizovat imigrační politiku a naopak v Číně je jim šumák, jestli píšeš o imigraci do Číny.
S tím rozdílem, že ve Švédsku svůj názor říkat můžeš. Ale v Číně, když budeš moc hlasitý a mít ohlas, se po tobě slehne zem. Stejně jako v Rusku 😄
Svoboda projevu je v USA na vysokém projevu a proto maže Facebook vide z masakru černocha a další politicky nekorenktní. Kdopak jim to sai nařidil a pročpak v 50 letec bylo tolik lidi zavřeno v USA do vlázinců a tolik neobjasnněých sebevražd (bohužel z toho okna jim vždy někdo pomohl). Když o tom nic nevíš, nepiš o tom.
Životní úroveň máme takovou, jakou si zasloužíme. Rusáky, Rakušáky nebo Mongoly do toho netahej. Je ale pravda, že před listopadem jsme pomáhali a půjčovali chudším státům. Teď jsme v pozici rozvojové země. Bohatší nám pomáhají a ještě k tomu žijeme na dluh. A ty jistě víš, že s každou půjčkou přichází ztráta svobody. Taky se starej, co jsme jako člen NATO zdevastovali my. Přijmy svou odpovědnost a pořád se jako malé děcko nevymlouvej na ostatní. Putin ti na všechny výmluvy stačit nebude.
No ale stejne radi zijeme v CR..protoze to zde tak spatny neni😄No ale neni tohle web o autech..?
Agresor s plným břichem a s dětmi v růžovém pokojíčku je na tom vždycky líp. 😄
Byl jsi hned druhý v pořadí, který sem zatáhl "Putlera".
Byl jsi hned druhý v pořadí, který sem zatáhl "Putlera".
Ty bys měl hlavně zvednou vlastní zádel a do toho Ruska se zajet podívat.
Pak ti to teprve otevře oči.
Nebo ještě lépe, starej se o to, abys měl dost peněz. Pak ti nikdo a nikde diktovat nebude.
Pak ti to teprve otevře oči.
Nebo ještě lépe, starej se o to, abys měl dost peněz. Pak ti nikdo a nikde diktovat nebude.
O to se právě starám. Teď dělám DPH a nechce se mně platit nějakým psychopatům na válečné hračky, ke kterým potřebujou strašáka Putina nebo někoho jiného, kterého zrovna někde vyhrabou. Taky se mně nechce jít za nějakého cynického magora válčit. A taky mně nedělá dobře, že se podílím na zabíjení jiných lidí. Ale to ty nikdy nepochopíš. Tobě jde jen o to plné břicho.
Tak bys mohl vědět, že naše výdaje na obranu dramaticky poklesly. Platíš podstatně méně, než bys musel, pokud bychom si vlastní bezpečnost měli zajišťovat zcela sami.
Výdaje nebezpečně poklesly a byl klid. Tak je třeba najít nepřítele, trochu lidi postrašit a zvednout to na 2%. Myslím, že se o tom teď ve Varšavě jedná.
Náklady na obranu musí země NATO zvednout jedině kvůli tomu, jak agresivně se v posledních 2 letech chová Rusko. Nikdo z toho opravdu radost nemá, ale bohužel je to holá nezbytnost 😲
Jediný stát v Evropě, který rozpoutal válku a okupuje sousedy je Rusko - část Gruzie a část Ukrajiny. Ostatně to dělal i v předchozím století.
Chtělo by to vyměnit učitele. Válku rozpoutala proti svým občanům Gruzie. S Ukrajinou to bylo podobné.
A přišla o Jižní Osetii = kterou dneska kontroluje.. zase Rusku 😄
Dle vůle obyvatel. Jižní Osetie vždy chtěla pod Rusko a s Gruzií neměla nikdy nic společného. Stejně jako Abcházie. Nechápu, jak někdo může hájit Gruzii, která na ně poslala armádu.
Tim vždy máš na mysli jakej rok? Nebo století? 😉
Vždy, když měly možnost si vybrat. Zkus mně najít jediný okamžik v historii, kdy s Ruskem být nechtěly.
1921 když to tam Rusko teda tehdy SSSR vojensky zabralo? Sme o 100 let dal a rusové dělaj furt to samý = někam vrazej a řeknou: Od teď je to tady naše = na podepsaný smlouvy a dohody s e rem 😉
Dle vůle jakých obyvatel má bejt Krym ruský? Ruskejch?
Dle vůle jakých obyvatel má bejt Krym ruský? Ruskejch?
Co to tady meleš? Když něčemu nerozumíš, tak to nech na Osetijce a Abcházce. Znovu opakuji. Rusko nikdy Osetii a Abcházii neobsadilo. Vždy chtěly samostatnost nebo pod Rusko.
Tak SSSR v 15. února 1921 nevlítlo do Gruzie? Zajímavý 😄
Abcházie patřila před VŘSR dobrovolně pod carské Rusko. Během občanské války se dostala Abcházie pod Gruzii. Proti tomu se Abcházci bouřili. Rudou armádu pak vítali a pomáhali jim proti Gruzii. Věřím, že fakta překrucuješ jen z neznalosti.
Rusko není součást Evropy. A navíc žádné rusko přeci neexistuje, neb Sovětský svaz je věčný 😄)))
Chceš snad říct, že bys DPH radši platil Rusku, které roky živí válku na východě Ukrajiny a sestřeluje civilní letadla?
A výdaje na obranu musíme zvýšit proto, že jsme se k tomu zavázali. I český fanklub Putina by mohl uznat, že být (jako EU) vojensky zcela závislí na USA není to pravé ořechové.
A výdaje na obranu musíme zvýšit proto, že jsme se k tomu zavázali. I český fanklub Putina by mohl uznat, že být (jako EU) vojensky zcela závislí na USA není to pravé ořechové.
Za to, co se děje na Ukrajině si mohou jen Ukrajinci. Stejné je to i v případě Gruzie. Pokud se nějaká část určitého státu chce osamostatnit, tak to nejde řešit tím, že na ně pošleš armádu. Měli by se spíš snažit, aby pro případné separatisty bylo setrvání ve společném státě atraktivní.
Oni se nechtějí osamostatnit - na svoji samostatnou existenci nemají dost peněz. Chtějí mít leda ruské výhody. Chtějí být dotovanou enklávou jako Podněsterská republika nebo Osetie atd. Rusi si z nich udělají leda nárazníkové pásmo. Těm o lidi nikdy nešlo - těch vlastních vyzabíjeli miliony. To nikdo jiný neumí.
A snažit se měli v prvé řadě Rusi, aby Ukrajince sami svým jednáním nenahnali do náruče EU, potažmo výhledově NATO. Sám se Ukrajincům nedivím, že chtějí za svou zemi rozhodovat sami, a né si nechat diktovat z Kremlu.
A snažit se měli v prvé řadě Rusi, aby Ukrajince sami svým jednáním nenahnali do náruče EU, potažmo výhledově NATO. Sám se Ukrajincům nedivím, že chtějí za svou zemi rozhodovat sami, a né si nechat diktovat z Kremlu.
Ukrajincům jde jen o to dostat bezvízový styk a z Ukrajiny vypadnout. A samozřejmě lákají dotace a prachy od nových přátel. Ukrajinci si o své zemi rozhodují už docela dlouho, od roku 1991.
Že si rozhodují sami? To seš hodně velkej najiva. A jejich předposledního ruskýho prezidenta si asi nezaregistroval, že?
PS: Ukrajinců je plná Evropa. Velice hloupé si myslet, že se všichni chtějí z Ukrajiny odstěhovat. Stejně hloupě se mluvilo o Rumunech a? Nic. Je jich pořád plné Rumunsko.
PS: Ukrajinců je plná Evropa. Velice hloupé si myslet, že se všichni chtějí z Ukrajiny odstěhovat. Stejně hloupě se mluvilo o Rumunech a? Nic. Je jich pořád plné Rumunsko.
Toho prezidenta si zvolili. Ale ty by jsi asi volby zakázal. Elita s podporou armády lidem zajistí lepší budoucnost.
Chlapče, ty si tak naivní..... Peníze nedělají nezávislost....
Jó, vo tom bys ty mohl psát romány. Kdybys měl dost peněz, nebudeš vobrážet bazary hledajíce proprděnou sedačku "od doktora z rajchu". Taky by sis možná mohl dovolit koupit sadu letních gum. :-!
Haha. letní gumy nepotřebuju na zimních to jezdí špičkově a stejně tak nepotřebuju novou káru vybavenou oturbenou sra*kou se start stop a dlšími nesmysly. A z rajchu ta kára není, smůla co
Ty ani nechápeš, co to opravdová svoboda je.
Proto si budeš třeba i to auto, kupovat vždy jen po někom. Máš alespoň malé štěstí v tom, že tuto možnost máš, jinak bys chodil leda pěšky, nebo visel na mastné tyči MHD.
Proto si budeš třeba i to auto, kupovat vždy jen po někom. Máš alespoň malé štěstí v tom, že tuto možnost máš, jinak bys chodil leda pěšky, nebo visel na mastné tyči MHD.
Nepotřebuji mít vždy nové auto a ani to není moje priorita. Mám rád spíš starší auta a kdybych chtěl utopit peníze v auta, koupím si veterán, v kterém přede mnou za těch 50 let * třeba 18 doktorů. To nemůžeš pochopit vid...
Mastnou tyčí jezdí i luxusní slečny nebo třeba právník co má měsíčně 80 litrů. Ne každej má auta jako koníček, něko nemá ani papíry a auta sou mu naprosto šumák. Nehlede na to, že v červnu v 9 ráno seš tou mastnou tyčí v centru 2x rychlejc než károu
Problém je, že ten právník těch 80 má. Ty ne. Na to se soustřeď. :-!
Já mam všechno co potřebuju. Takže nepotřbuju 80 měsíčně a navíc to mam i bez hákování pro ex fašisty 350 hodin měsíčně.
I takový bezdomovec před kaufem má v podstatě všechno, co potřebuje.
Díky, ale takhle já nikdy neuvažoval a uvažovat nebudu. To nechám lidem tvého rozhledu.
Díky, ale takhle já nikdy neuvažoval a uvažovat nebudu. To nechám lidem tvého rozhledu.
To nevím co má bezdomovec před Kaufem, do obchodu kde prodávaj čokolády s červama a další dobroty s larvami hmyzu, brouky atd nechodím.
Co je svoboda chápe hrozně moc lidí, podcenuješ je.
Svobodně chodí každé ráno do montovny, kanclu co je většinou skopčácká vydřifušská firma, kde musí hákovat 12 hodin aby si vydělali 15-50 čistýho, přijdou domů vyštavený jak sardinky a maj se věnovat dětem a rozvíjet rodinné vztahy a cítit se svobodně. U televize si zanadávat na soudruha Putina, co chce obsaidt Evropu a za pomoci poropagandy usínat se slastným výrazem na rtech.
Bohužel to nějak nefunguje, a řada ovcí už prozřela a zjistila, že štěstía svoboda není dělat otroka skopčákům za 5,50 od nevidím do nevidím
Svobodně chodí každé ráno do montovny, kanclu co je většinou skopčácká vydřifušská firma, kde musí hákovat 12 hodin aby si vydělali 15-50 čistýho, přijdou domů vyštavený jak sardinky a maj se věnovat dětem a rozvíjet rodinné vztahy a cítit se svobodně. U televize si zanadávat na soudruha Putina, co chce obsaidt Evropu a za pomoci poropagandy usínat se slastným výrazem na rtech.
Bohužel to nějak nefunguje, a řada ovcí už prozřela a zjistila, že štěstía svoboda není dělat otroka skopčákům za 5,50 od nevidím do nevidím
A ty si myslíš, že ten člověk se cítí svobodně? Jestli jo, je to čistě jeho věc.
Každopádně kdykoliv může zajít na živnostenský úřad, rozjet něco vlastního a nespoléhat se na to, co mi kde daj a jestli to bude dostatečně.
Jenže to vyžaduje jednu malou drobnost, umět něco, za co mi někdo ochotně zaplatí. Když nic neumím, tak holt musím vzít to co je a co mi za to daj.
Každopádně kdykoliv může zajít na živnostenský úřad, rozjet něco vlastního a nespoléhat se na to, co mi kde daj a jestli to bude dostatečně.
Jenže to vyžaduje jednu malou drobnost, umět něco, za co mi někdo ochotně zaplatí. Když nic neumím, tak holt musím vzít to co je a co mi za to daj.
Jasně všichni budou podnikatelé. Ještě nezapomen přidat info, at se všichni ze Severních čech, jižní a severní moravy, Beskyd atd přestěhují do Prahy, Brna a Ostravy a že se všichni můžou mít lépe a každý může mít 50, co 50, 100 tisíc měsíčně.
22😁0, čas pro večerní kabaret jako vyšitej 😄))
22😁0, čas pro večerní kabaret jako vyšitej 😄))
Hlavně, že ty tu děláš z lidí neschopné montéry, dřící se ve skopčáské firmě.
Takoví by ani nevěděli, co si s tou pravou svobodou počít.
Takoví by ani nevěděli, co si s tou pravou svobodou počít.
Montér, točkolečko, uklízečka, * nebo podržtaška v kravatě, otrok jako otrok. Jenom jeden si myslí že se má líp, tomu se říká iluze a kolektivní halucinace, resp. propagandou vymytý mozek.
Ty se tou iluzí, že v podstatě nic nepotrebuješ, opájíš docela statečně.
Ty jsi doteď ani nepochopil, že pro splnění svého snu potřebuješ vždy někoho, kdo ti k němu dopomůže. Protože sám na něj nemáš. To jsi opravdu dokonale svobodný. :-!
Ty jsi doteď ani nepochopil, že pro splnění svého snu potřebuješ vždy někoho, kdo ti k němu dopomůže. Protože sám na něj nemáš. To jsi opravdu dokonale svobodný. :-!
Já žádnej sen nemam. Takže nepotřebuju nikoho kdo by mi ho plnil. Já už sme si všechny sny splnil...
Jak říkám, jdi vybrat popelníky, možná se ti splní další sen. :-!
Další smůla co, já nekouřím. To máš s spolu se soudruhem agentem Bábou smůlu co. Jednak nemusím vybírat popelníky a jednak ze mě stát neždíme spotřební dan a DPH na dehtu.Kafe taky nepiju, vodu ma vlastní....blbý co
Máš velmi omezenou představivost. O vajgly zde totiž vůbec nejde. :-!
Ne a co to teda jde?
Co má být jako muj životní sen? Pojdmi ho povědět. O čem mam snít co ještě nemam? O zlatým mobilu, každý rok nový auto, bazén s vodtryskem?
Já bazény nerad čéče, vodotrysk nepotřebuju, auta mam rád starý poctivý (ty už evropa skoro neumí), tak co máš být ještě muj sen?
Zas nějaká konuzumní sragora materialistické komzumní společnosti. Hamty hamty at mam víc než tamty, urvi co se dá. Vzůru za vyššími zisky.
Až to jednou splaskne, protože to nejde udržet neustále, začnou se dít věci.
Co má být jako muj životní sen? Pojdmi ho povědět. O čem mam snít co ještě nemam? O zlatým mobilu, každý rok nový auto, bazén s vodtryskem?
Já bazény nerad čéče, vodotrysk nepotřebuju, auta mam rád starý poctivý (ty už evropa skoro neumí), tak co máš být ještě muj sen?
Zas nějaká konuzumní sragora materialistické komzumní společnosti. Hamty hamty at mam víc než tamty, urvi co se dá. Vzůru za vyššími zisky.
Až to jednou splaskne, protože to nejde udržet neustále, začnou se dít věci.
Podle tebe je vrchol svobody chodit někam do práce každý den na těch svých 8 hodin.
Ne, opravdu si rozumět nebudeme.
Ne, opravdu si rozumět nebudeme.
Já se tě ptam, na co budu hamounit škváru a trávit v čas práci (je jedno jestli dělat pro někoho nebo pro sebe), při rozjezdu firmy tam budeš 2x tolik než když hákuješ pro někoho.
Pořád si mi nevysvětlil, co tak zázračného si za ty nasyslený papíry mam pořídit.
Vysvětli mi to, třeba procitnu 😄)
Já si radši zahraju s dětma 2 hodiny fotbal jako dneska než sedět v kanclu a syslit peníze nebo dělat kočovného jezdce jako teda místní elitra klub co křižuje republiku a evropu a najede ročně 60 000 km. 85% mých cest sou výlety a že se jdu projet jen tak, pro radost z jízdy. Vlastně pálím jen tak benzín protože jezdím jen tak. Bez cíle. Nebo s cílem, ale jestli tam přijedu v 8 ráno nebo v 11 nebo v 1 je mi ale naprosto šumák.
To je moje svoboda.
Pořád si mi nevysvětlil, co tak zázračného si za ty nasyslený papíry mam pořídit.
Vysvětli mi to, třeba procitnu 😄)
Já si radši zahraju s dětma 2 hodiny fotbal jako dneska než sedět v kanclu a syslit peníze nebo dělat kočovného jezdce jako teda místní elitra klub co křižuje republiku a evropu a najede ročně 60 000 km. 85% mých cest sou výlety a že se jdu projet jen tak, pro radost z jízdy. Vlastně pálím jen tak benzín protože jezdím jen tak. Bez cíle. Nebo s cílem, ale jestli tam přijedu v 8 ráno nebo v 11 nebo v 1 je mi ale naprosto šumák.
To je moje svoboda.
To je ku.va velká svoboda = víš to? 😉
O autěch nemáte nic, protože o nich nic nevíte, co není od VW je pro vás španělská vesnice, každý článek o nečem z východu nebo z ruska je plný hateů a sra*ek a každý kod nekejvá s váma je bolševik, putinův agent atd.
Ste horší jak Semelová a stalinisti. Fanatici co vidí čerobílé. Neustále se opakující jak zaseklej gramofon.
Ste horší jak Semelová a stalinisti. Fanatici co vidí čerobílé. Neustále se opakující jak zaseklej gramofon.
Tak si kup ruský auto a nežvaň tu kraviny. V Rusku si nebyl, zádel si vozíš v americkém autě, ale nejlíp víš, jak se maj Rusku všeci dobře.
Ty ani nepochopíš, jak jsi pro mě směšný.
Ty ani nepochopíš, jak jsi pro mě směšný.
cíle západu i USA sou jasné. Poliicky slabé Rusko, ideálně ho rozdrobit na jednotlivé republiky, do nich dosadit loutky typu Jelcina, s kterými půjde snadno manipulovat. Obsadit nové trhy svými výrobky, stejně jako tomu bylo po rozpadu východní bloku a zajistit si odbyt a dodálit pak vlastní krizi. Po této eliminaci Ruska už zbyde jediný protivník - čína. A ta by si sama už proti USA a celé evropě bez jedinéh spojence nemohla sama nic dovolit. Jak prosté.
Cílem je tedy pomocí propagandy vyvolat v lidech převděčení, že Rusko je zlo samo a že je potřeba proti němu použít zastrašovací prostředky, sankce a celkově destabilizovat jak ekonomickou tak politickou situaci k zemi s cílem odstranit současné představitele země.
Cílem je tedy pomocí propagandy vyvolat v lidech převděčení, že Rusko je zlo samo a že je potřeba proti němu použít zastrašovací prostředky, sankce a celkově destabilizovat jak ekonomickou tak politickou situaci k zemi s cílem odstranit současné představitele země.
Ty máš v hlavě seno.
Vše co Rus je a má, za to si může především sám. Pokud bys někdy v tom Rusku byl, bylo by ti hned jasné, odkud vítr vane a nemusel bys tu vymýšlet kraviny a svádět jejich problémy na ostatní.
Vše co Rus je a má, za to si může především sám. Pokud bys někdy v tom Rusku byl, bylo by ti hned jasné, odkud vítr vane a nemusel bys tu vymýšlet kraviny a svádět jejich problémy na ostatní.
Já psal někdo o problémech Ruska? Já psal jaké sou cíle západu a USA.
Hlavně, že stoprocentně znáš "cíle západu".
Ty máš z těch konspiračních webů dobře vybrakováno.
Naposledy ti radím, zajeď si do Ruska, to ti otevře oči tak nevídaným způsobem, že na nějaké smyšlené cíle západu si ani ne vzpomeneš. Protože na pochopení stavu Ruska žádné konspirační teorie potřebovat nebudeš. Je to jasné kaźdému, kdo se tam porozhlédne. A nemusí být ani nikterak vnímavý.
Ty máš z těch konspiračních webů dobře vybrakováno.
Naposledy ti radím, zajeď si do Ruska, to ti otevře oči tak nevídaným způsobem, že na nějaké smyšlené cíle západu si ani ne vzpomeneš. Protože na pochopení stavu Ruska žádné konspirační teorie potřebovat nebudeš. Je to jasné kaźdému, kdo se tam porozhlédne. A nemusí být ani nikterak vnímavý.
Konpirační teoriím typu Chemtrails, HAARP, NWO atd fakt neholduju. Taky smůla.
Nemam vymytou hlavu ani ruskou, ani americkou propagandou. Umím bezpečně poznat oboje.
A proti američanům krom zahraniční politiky USA nic nemam. obyčejní amíci sou fajn lidi, je tam pěkná příroda, dělaj fajn techniku atd.
Zase smůla.
Nějak vám ten bolševik na mě nepasuje, že jo.
Nemam vymytou hlavu ani ruskou, ani americkou propagandou. Umím bezpečně poznat oboje.
A proti američanům krom zahraniční politiky USA nic nemam. obyčejní amíci sou fajn lidi, je tam pěkná příroda, dělaj fajn techniku atd.
Zase smůla.
Nějak vám ten bolševik na mě nepasuje, že jo.
Firmy neustále brečí, že nemaj lidi a že nestíhaj zakázaky. Lidi nemá kdo vozit neb nejsou řidiči autobusů. kolik za ty senzační joby dávaj už nidko neřekne. Aiutobusák co musí mít řidičá, co dneska stojí 35 + profesák + úravidelné testy, sakum prdum akce za 50-60 litrů, tomu nabídnou 80 kč hrubáýho za hodinu. slavná skopčácká Arriva a pak brečí do tisku že nemá lidi. bodejt by měla, všichni jezdí na kamionu ve Fracnii, Holandsku nebo Itálii za 50-70 měsíčně, čistá ruka ovšem. To samé zdravotní sestry, doktoři, IT specialisti atd.
A že nemaj konstrukteréy? A kdo by na to šel, když jich v 90 letech bylyplné úřady práce ze slavně rozkradených firem v Klausově slavné kuponovce. To by se ty firmy museli snažit přimět mladé lidi ke studiu, motivovat je, spolupracovat se školama a nutit stát, aby motivlal mladé učit se tech obory místo nadprodukce huminitchí pitomců a filosofů kteří po škole nemaj co dělat
A že nemaj konstrukteréy? A kdo by na to šel, když jich v 90 letech bylyplné úřady práce ze slavně rozkradených firem v Klausově slavné kuponovce. To by se ty firmy museli snažit přimět mladé lidi ke studiu, motivovat je, spolupracovat se školama a nutit stát, aby motivlal mladé učit se tech obory místo nadprodukce huminitchí pitomců a filosofů kteří po škole nemaj co dělat
Proč tu skuhráš?
Znovu opakuji, nikdo nikomu nediktuje, kde a za kolik má pracovat. (Ty doby tady byly a jsou zaplatí pánbůh pryč)
To si schopný člověk vždy určuje sám!
Znovu opakuji, nikdo nikomu nediktuje, kde a za kolik má pracovat. (Ty doby tady byly a jsou zaplatí pánbůh pryč)
To si schopný člověk vždy určuje sám!
Ne jo?
Takže zítra přijde schopný autobusák do firmy a řekne že chce na hodinu 180 kč. A dostane je.
HAHAHAHA
Nebo kontruktér přijde do Tatry a že jde teda na tu výzvu že nemaj lidi a že za těch 60 nastupuje okamžitě. Chci vidět ten xicht to náborovýho pitomce v tý Tatře.
Vtipálku.
Ne já zapoměl vlastě, všichni autobusáci, kontruktéři, úředníci atd si založí vlastní Arriuv, Tatru, Ministerstvo, nemocnici, cestovku a kýho vejra co dalšího
Takže zítra přijde schopný autobusák do firmy a řekne že chce na hodinu 180 kč. A dostane je.
HAHAHAHA
Nebo kontruktér přijde do Tatry a že jde teda na tu výzvu že nemaj lidi a že za těch 60 nastupuje okamžitě. Chci vidět ten xicht to náborovýho pitomce v tý Tatře.
Vtipálku.
Ne já zapoměl vlastě, všichni autobusáci, kontruktéři, úředníci atd si založí vlastní Arriuv, Tatru, Ministerstvo, nemocnici, cestovku a kýho vejra co dalšího
Schopný autobusák místo nehledá, ale vytváří.
PS: jednoho mladýho kluka, co dělá pro Tatru znám. Ani ti nebudu říkat, v jakým jezdí autě. To by se ti zatočila hlava.
PS: jednoho mladýho kluka, co dělá pro Tatru znám. Ani ti nebudu říkat, v jakým jezdí autě. To by se ti zatočila hlava.
Kolik platí v Tatře dělníky, lidi na CNC strojích atd vím moc dobře. Nemusíš mi to vykládat.
Copak, má nějakou německou prémiovou ludru?Tak at si jí užije.
Pokud ti do ještě nedocvaklo tak pokud je země kterou nemam rád, tak je to Německo. Narozdíl od vás antirusistů a dalších anti amerikanstů apod. já sem anti němec.
Za všechny zásadní pr**ery v Evropě za posledních 200 let může jen skopčák.
Obě války, k moci soudruha Lenina přivedl taky skopčák, imigranty sem valí taky skopčák, debilní eko terorismus a zelenou lobby podporuje taky vymaštaněj skopčák s tetou Angelou v čele, sra*ky typu rakety, ig farben, iperit....opět vymyslel skopčák.
Tak si je obdivujte 😄)
Copak, má nějakou německou prémiovou ludru?Tak at si jí užije.
Pokud ti do ještě nedocvaklo tak pokud je země kterou nemam rád, tak je to Německo. Narozdíl od vás antirusistů a dalších anti amerikanstů apod. já sem anti němec.
Za všechny zásadní pr**ery v Evropě za posledních 200 let může jen skopčák.
Obě války, k moci soudruha Lenina přivedl taky skopčák, imigranty sem valí taky skopčák, debilní eko terorismus a zelenou lobby podporuje taky vymaštaněj skopčák s tetou Angelou v čele, sra*ky typu rakety, ig farben, iperit....opět vymyslel skopčák.
Tak si je obdivujte 😄)
Od začátku mimo. Do Ruska si zajeď, aspoň se ti rozšíří obzory a nebudeš tu vykládat bludy.
A ten kluk je mladej, minimálně o deset let od tebe a velice schopný. Ten si své sny plní díky svým schopnostem a umu. Nečeká, co mu kdo dá. Ale to ty vůbec neznáš, proto tu žvaníš o tom, jak nenávidíš Němce a Rusům bys vlezl nejraději do zádele.
Jako protest hloupého mladíka bych to chápal, ale ty už jsi na to docela starej.
A ten kluk je mladej, minimálně o deset let od tebe a velice schopný. Ten si své sny plní díky svým schopnostem a umu. Nečeká, co mu kdo dá. Ale to ty vůbec neznáš, proto tu žvaníš o tom, jak nenávidíš Němce a Rusům bys vlezl nejraději do zádele.
Jako protest hloupého mladíka bych to chápal, ale ty už jsi na to docela starej.
Já nikomu do zádele nelezu. Nepřítel mého nepřitele nemůže logicky býti mým nepřítelem.
Jinak narozdíl od Putina mam trochu jiné zájmy a priority. Ale to ti nebudu vysvětlovat.
Jinak narozdíl od Putina mam trochu jiné zájmy a priority. Ale to ti nebudu vysvětlovat.
Takže proč bych měl jezdit do ruska. Mimochdem Rusů i ukrajinců znam několik.
Protože se zde snažíš diskutovat o něčem, co si nikdy nezažil a neviděl.
Je to to samé, jak někdo, kdo nikdy nešoustal, zasvěceně mluví o sexu. Směšné.
Je to to samé, jak někdo, kdo nikdy nešoustal, zasvěceně mluví o sexu. Směšné.
Jinak ty furt hraješ hru co já. Nepiš co já, otázka zní co 8 milionů lidí v čr. Napiš návod pro 8 milionů lidí v čr jak se maj mít lepší. Všichni. Nepiš o jednotlivci. Mě jednotlivec nezajímá. Mě zajímá 8 milionů!!!
Lidi by museli popřít své zažité přesvědčení a zdechlost. Pracovat na sobě. Ale to se většině nechce. Takže radeji bude lapět u TV, v hospodě a svorně nadávat na vykořisťovatele.
Desetiletí socíku zanechalo vliv = a viz bejvalí východní němci který maj furt pohled na svět bližší našemu = ani komplet nová infrastruktura, biliony který dostali od svejch západních příbuznejch a důchody na 90% západu na to nemaj moc vliv = zajímavý žejo?
Ještě kontrolní otázka, proč se v roce 1945-1948 tolik lidí bilo za ten socík?
Kdo zajistil dělníkům státem garantovanou dovolenou, slušné pracovní podmínky, plat za normální hodiny....proč se za to ty lidi byli a proč stáli na venclplacu s puškama v ruce?
Kým byli zdegenerovaní oni, když tu nebyl žádnej socík ale zázračná první republika Tatíčka Masaryka a pak slovutní němci. A navíc sme toho ani neměli po válce moc rozbombradovanýho.
Proč tam ty lidi stáli, když se měli před válkou i po ní tak dobře?
Proč mělo ROH tolik členů před rokem 1948?
Kdo zajistil dělníkům státem garantovanou dovolenou, slušné pracovní podmínky, plat za normální hodiny....proč se za to ty lidi byli a proč stáli na venclplacu s puškama v ruce?
Kým byli zdegenerovaní oni, když tu nebyl žádnej socík ale zázračná první republika Tatíčka Masaryka a pak slovutní němci. A navíc sme toho ani neměli po válce moc rozbombradovanýho.
Proč tam ty lidi stáli, když se měli před válkou i po ní tak dobře?
Proč mělo ROH tolik členů před rokem 1948?
To je dobrá otázka :yes: 😄
Zkus ty otázky aplikovat třeba na současnou Severní Koreu = a ty lidi tomu asi fakt věřej 😉
Jediný kritérium je reálnej život = k čemu si došel když si v roce 1989 porovnal ten českej a rakouskej? Počet km dálnic, plat, kde za život byl a tak = průměrnej bijec za socík a průměrnej rakušan?
Zkus ty otázky aplikovat třeba na současnou Severní Koreu = a ty lidi tomu asi fakt věřej 😉
Jediný kritérium je reálnej život = k čemu si došel když si v roce 1989 porovnal ten českej a rakouskej? Počet km dálnic, plat, kde za život byl a tak = průměrnej bijec za socík a průměrnej rakušan?
V severní koreii není komunismus ani socialimus podle definice Marx Engels či podle Lenina.
Jedná se o autoritářský a diktátorský režim jedné dynastie za pomoci armády (obdoba vojenské junty), který pouze využívá některé prvky ze socialismu.
1) v SSSR nevládla jedna rodina, ale byli to Lenin, Stalin, Chrušov, Brežněv, Andropov, Černěnko a Grobi a to fakt příbuzní nebyli
2) armáda v SSSR neměla takové slovo a pravomoce jako v KLDR. SSSR řídilo politbyro, později za ke konci brežněvovy éry trio Ustinov, Gromyko a Andropov
3) SSSR nee😜ortovalo lidi na otorcké práce do ciziny a neinkasovala za mě peníze
4) v SSSR si lidi mohli koupit auto, vybavení domácnosti atd. Bylo to povoleno a měli na to i peníze - v KLDR to povoleno nebylo a není a peníze na to většina neměla a nemá
5) po odhalení kultu osobnosti Chruščovem neměl nikdo v SSSR na každém rohu sochy, nebyl 4x denně zminován v TV i po své smrti, nebyl v každé čítance a nestavěli se jim pompézní památníky
Jedná se o autoritářský a diktátorský režim jedné dynastie za pomoci armády (obdoba vojenské junty), který pouze využívá některé prvky ze socialismu.
1) v SSSR nevládla jedna rodina, ale byli to Lenin, Stalin, Chrušov, Brežněv, Andropov, Černěnko a Grobi a to fakt příbuzní nebyli
2) armáda v SSSR neměla takové slovo a pravomoce jako v KLDR. SSSR řídilo politbyro, později za ke konci brežněvovy éry trio Ustinov, Gromyko a Andropov
3) SSSR nee😜ortovalo lidi na otorcké práce do ciziny a neinkasovala za mě peníze
4) v SSSR si lidi mohli koupit auto, vybavení domácnosti atd. Bylo to povoleno a měli na to i peníze - v KLDR to povoleno nebylo a není a peníze na to většina neměla a nemá
5) po odhalení kultu osobnosti Chruščovem neměl nikdo v SSSR na každém rohu sochy, nebyl 4x denně zminován v TV i po své smrti, nebyl v každé čítance a nestavěli se jim pompézní památníky
Víte čeho se vlády po celém světě bojí nejvíc? Toho aby na námestí zas nevylezli lidi s puškama v ruce. Ono by se totiž jednou mohlo stát, že narozdíl od roku 1948 z nich budou i střílet.
A toho se všichni nejvíc bojí....
Jenže tady to nehrozí ani kdyby lidi pracovili 600 hodin měsíčně a bydlelili pod mostem. Protože sme národ švejků, zbabělců, kecálistů u piva a ktomu ještě přibyli sluníčkáři a rasově, genderově a polticky korektní sluníčkáři.
Takže osud tohohle národa je být jen lokajem jiných, skopčáků, rusáků a kdyby přišli čínani nebo muslimové, bude se kejvat i jim.
A toho se všichni nejvíc bojí....
Jenže tady to nehrozí ani kdyby lidi pracovili 600 hodin měsíčně a bydlelili pod mostem. Protože sme národ švejků, zbabělců, kecálistů u piva a ktomu ještě přibyli sluníčkáři a rasově, genderově a polticky korektní sluníčkáři.
Takže osud tohohle národa je být jen lokajem jiných, skopčáků, rusáků a kdyby přišli čínani nebo muslimové, bude se kejvat i jim.
Socialismus nikde na světě nefunguje, protože je to ideologie, která se snaží popírat základní přírodní zákony. A díky tomu taky v naší společnosti nikdy fungovat sama od sebe úspěšně nemůže. Může být udržována uměle, ale vždy konverguje k nule, k vyžranému krámu.
Že něco komunisti lidem naslibovali, je věc jedna, že půlku toho zafinancovali tím, co ukradli, je věc druhá a že těm schopným lidem vzali veškerou chuť něčeho dosahovat a jít za svými cíli a sny, je věc třetí.
Že něco komunisti lidem naslibovali, je věc jedna, že půlku toho zafinancovali tím, co ukradli, je věc druhá a že těm schopným lidem vzali veškerou chuť něčeho dosahovat a jít za svými cíli a sny, je věc třetí.
Přírodní ani tak ne ale ekonomický jo = a proto fakt nefunguje 😄
Komunistická myšlenka je hezká = ale odporuje lidský přirozenosti = proto nemůže fungovat
Ekonomický škody jaký se socialismu podařilo během 20. století napáchat sou vpodstatě nevyčíslitelný = dle některejch studií budeme zpoždění který sme během 40ti let nabrali dohánět 75 let 😐
Komunistická myšlenka je hezká = ale odporuje lidský přirozenosti = proto nemůže fungovat
Ekonomický škody jaký se socialismu podařilo během 20. století napáchat sou vpodstatě nevyčíslitelný = dle některejch studií budeme zpoždění který sme během 40ti let nabrali dohánět 75 let 😐
Protože to dělali špatně.
Fabriky mohly být státní, ale každý měl bých odměnen podle schopností a toho co umí a jak dělá.
Aby to ty schopné motivovalo dělat pro stát, ale aby se měli lépe než ti neschopní.
Měly být napsané zákony tak, aby nikdo nemohl být v klíčových funkcích více než 10 let, aby docházelo k obměně na důležitých postech ředitelů, náměstků a řídicích pracovníků a nedcházelo tak ke snaze udržet si flek za každou cenu, a tak radši nic nedělat protože kdo nedělá nic, nic nezkazí. Pak se tuny prototypů váleli v šuplatech a vyráběly se zastralé krámy.
Plánování nebylo pružné a rozhodování trvalo moc dlouho. krom nové výstavby více hledět i na opravy a údržbu památek a historických budov. A samozřejmě nesmysly 50. let jak monstrprocesy, poltické vraždy atd.
To byly zásadní problémy socialismu.
Fabriky mohly být státní, ale každý měl bých odměnen podle schopností a toho co umí a jak dělá.
Aby to ty schopné motivovalo dělat pro stát, ale aby se měli lépe než ti neschopní.
Měly být napsané zákony tak, aby nikdo nemohl být v klíčových funkcích více než 10 let, aby docházelo k obměně na důležitých postech ředitelů, náměstků a řídicích pracovníků a nedcházelo tak ke snaze udržet si flek za každou cenu, a tak radši nic nedělat protože kdo nedělá nic, nic nezkazí. Pak se tuny prototypů váleli v šuplatech a vyráběly se zastralé krámy.
Plánování nebylo pružné a rozhodování trvalo moc dlouho. krom nové výstavby více hledět i na opravy a údržbu památek a historických budov. A samozřejmě nesmysly 50. let jak monstrprocesy, poltické vraždy atd.
To byly zásadní problémy socialismu.
Jasně. Takže kdyby na sobě 8 milionl lidí (dobře odečtem děti, dchodce a postižené, tak já nevím 4-5 milionů pracujích) tvrdě denodeně makali tak budou dělat co aby se měli líp?
1) všichni emigrují do ciziny
2) všichni si založí svoje firmy a živnosti
3) co dál? Budou říkat zaměstnavetlům at jim daj víc? To se skopčákovi líit nebude, řekne že víc nedá, že nemůže a když by šlo do úzkých, zvedne kotvy a přestěhuje cirkus do rumunska, asie, afriky nebo jiné pr*ele s levnou pracovní sílou a jede dál
1) všichni emigrují do ciziny
2) všichni si založí svoje firmy a živnosti
3) co dál? Budou říkat zaměstnavetlům at jim daj víc? To se skopčákovi líit nebude, řekne že víc nedá, že nemůže a když by šlo do úzkých, zvedne kotvy a přestěhuje cirkus do rumunska, asie, afriky nebo jiné pr*ele s levnou pracovní sílou a jede dál
Podívej se třeba na Švýcary.
Je to snad nějaká montovna Evropy? Odpověz si proč není.
Je to snad nějaká montovna Evropy? Odpověz si proč není.
Švýcarsko je orintováno na bankovní sektor, turistiku, potravinářství a lehký průmysl.
U nás 90% bankovního sekoru drží zahraniční firmy, turistiku tvořili rusové před sankcemi, němci jezdící pro jogurty a za ***ma, ožralí irové a anglíni jezdící sem pařit na víkend, čínani, japonci a pár uřvanejch italů. ostatní spočítách na prstech jedný ruky, půlka hotelů má zavřenou půlku hotelu protože nemá turisty.
Potravinářský průmysl je zdecimovaný retrikcemi EU, dotacemi a levnými šorty z Polska. A lehký průmysl nemá kdo dělat, když nikdo na tyto obory nechodí. Ty švýcare 😄)
U nás 90% bankovního sekoru drží zahraniční firmy, turistiku tvořili rusové před sankcemi, němci jezdící pro jogurty a za ***ma, ožralí irové a anglíni jezdící sem pařit na víkend, čínani, japonci a pár uřvanejch italů. ostatní spočítách na prstech jedný ruky, půlka hotelů má zavřenou půlku hotelu protože nemá turisty.
Potravinářský průmysl je zdecimovaný retrikcemi EU, dotacemi a levnými šorty z Polska. A lehký průmysl nemá kdo dělat, když nikdo na tyto obory nechodí. Ty švýcare 😄)
Narozdíl do jiných v té práci nesedím ani těch 190 hodin měsíčně, ale s bídou tak 160
v tom vidím svobodu já, mít čas si dělat věci co mě baví. Takže těm co maj 80 za 350 hodin to fakt nezávidím, at si to užijou plnými doušky.
v tom vidím svobodu já, mít čas si dělat věci co mě baví. Takže těm co maj 80 za 350 hodin to fakt nezávidím, at si to užijou plnými doušky.
To seš fakt jedinej asi. >😁
Nebo se tak minimálně cítíš.
Zapamatuj si jedno, není důležité se v práci nadřít, ale vydělat v ní peníze. Když máš mozkovou kapacitu schopnou leda tak na ovládnutí krumpáče, nediv se, že máš houby a ještě jsi nadřený jak Bulhar. :-!
Nebo se tak minimálně cítíš.
Zapamatuj si jedno, není důležité se v práci nadřít, ale vydělat v ní peníze. Když máš mozkovou kapacitu schopnou leda tak na ovládnutí krumpáče, nediv se, že máš houby a ještě jsi nadřený jak Bulhar. :-!
Ty si to nepochopil. Není důležité co v práci děláš a kolik za to máš, ale jak dlouho v ní trčíš. To že cvakáš na kompu nebo čmáráš tužkou a naneadřeš se je super, to že tam trávíš půl života pro mě ne. Takže ideální je tam být co nejméně pro mě.
Kdybych tam trčel co jiní, mam taky 2x tolik. A co bych z toho asi tak měl...
Kdybych tam trčel co jiní, mam taky 2x tolik. A co bych z toho asi tak měl...
Přesně naopak = rakušáky s kterejma sme byli stovky let jeden stát do toho tahej!
Proč myslíš že nám tak utekli?
Absolutně nejsme v pozici rozvojové země = to je totální ekonomická krávovina cos řek :-!
Že sekáme v dobách růstu dluhy jak hrom je debilita nesmírná = a eště větší za co ty půjčený peníze utratíme = o tom žádná
Pro začátek navrhuju defenestraci blba co s tim trendem přišel = je to ten co má nejvyšší důchod v republice a před lety se proslavil blábolem: Zdroje tu jsou >😒]
Proč myslíš že nám tak utekli?
Absolutně nejsme v pozici rozvojové země = to je totální ekonomická krávovina cos řek :-!
Že sekáme v dobách růstu dluhy jak hrom je debilita nesmírná = a eště větší za co ty půjčený peníze utratíme = o tom žádná
Pro začátek navrhuju defenestraci blba co s tim trendem přišel = je to ten co má nejvyšší důchod v republice a před lety se proslavil blábolem: Zdroje tu jsou >😒]
Nemyslím si, že by to bylo "obrovské množství lidí". Spíš se jedná o skupinku pomatenců, která je ale velmi hlučná na sociálních sítích, tak jak si to přeje Putin... 😲
Většina z nich jsou pomatení důchodci a zasloužilí komunisti, kterým strašně vadí, že museli od válu.
Mladý, schopný, psychicky vyrovnaný člověk, nemá potřebu své neúspěchy svádět na ostatní okolo.
Mladý, schopný, psychicky vyrovnaný člověk, nemá potřebu své neúspěchy svádět na ostatní okolo.
Na to se už nedá reagovat. Běž si podat ruku se schopnými, úspěšnými, mladými a psychicky vyrovnanými svazáky, hitlerjugend a pod.
Takže každý úspěšný mladý člověk musí být v SSM nebo Hitlerjugend?! Opravdu originální myšlení! >😁 >😁 >😁 :no:
Ani mě nepřekvapuje, že ti nevadí argumentace ve stylu starý, hloupý, neúspěšný versus mladý, vzdělaný, úspěšný. :yes:
Tak je jasné, že mladý aktivní člověk dobrý v informačních technologiích, s výbornou znalostí angličtiny získanou zahraničními pobyty apod. si s nároky současného světa poradí lépe, než bývalí zabednění soudruzi, jejichž jedinou kvalifikací většinou bylo jen členství v KSČ. To je prostě holý fakt. Doba se za posledních 30 let (naštěstí) hodně změnila. :-!
P.S. Tím samozřejmě nechci tvrdit, že všichni Češi starší generace jsou hloupí a neschopní. My se tady ale přece bavili o těch zamindrákovaných bolševických hňupech, co denně dští síru na Novinkách apod. :-!
P.S. Tím samozřejmě nechci tvrdit, že všichni Češi starší generace jsou hloupí a neschopní. My se tady ale přece bavili o těch zamindrákovaných bolševických hňupech, co denně dští síru na Novinkách apod. :-!
Nicméně dnešní mladí aktivní lidé, jak je popisuješ, jsou také tak trochu soudruzi jen trochu jiní, tzv. neomarxisté, jejichž cílem není diktatura proletariátu, ale menšin a to často nepřizpůsobivých, nebojují proti kapitalismu, často s ním kooperují, ale bojují proti bílé společnosti popř. lidem, kteří se do této společnosti bez problému začlenili. Tento myšlenkový směr se budoval někdy v 30. letech a uplatnění nalezl hlavně v 60. letech. Do té doby ho potíral nacionalismus, ale s příchodem imigrantů ze zemí 3. světa to byla voda na jeho mlýn. V SSSR pro něho neměli pochopení, protože tam vládli lidé, které spíše brala ekonomika a věci typu kolik pšenice jsme vyprodukovali více než Západ. Ale na Západě neměl problém, proto dnes vidíš tady feminismus, eko-aktivismus, atd.
To, co jsi zde nanesl, je na delší diskusi, ale něco na tom určitě je. Ale víš, co se říká: "Kdo nebyl v mládí levičák, nemá srdce, a kdo je jím i po třicítce, nemá rozum". 😉
Celkově se mi rozdělení levičák a pravičák nelíbí, je to spíš rozdělení hodné 20. století. Lepší je člověk zodpovědný a nezodpovědný. Třeba si řekneš, ten chlap je zasraný levičák, ale je přitom jen občan s větším sociálním cítěním. A zase nějaký mačo pravičák, který převede veškerý zisk do daňového ráje, taky není pravé ořechové. Loajálnost a společenská odpovědnost to jsou důležité věci. Třeba plno lidí zamíří do USA žít, ale né proto, že by se chtěli stát Američany, pro ně je to prázdný pojem, spíš tam chtějí být, protože si mohou koupit pěknou vilku ve čtvrti s vlastní policií a když jim někdo omylem vleze na pozemek, tak ho klidně zastřelí a starosta jim dá ještě klíč od města. Ale je jim jedno, jestli se jejich "krajané" sežerou za plotem. To taky není ideální.
Trefné. Krom toho je v pořádku když se mladí politicky a ideově hledají než zmoudří. A na feminismu nevidím nic špatného. Za největšího feministu první republiky byl považován prezident Masaryk, když se zasloužil mimo jiné o volební právo žen. 😉
Právo žen volit mi nevadí, ale problém je, že feminismus nemá v naší společnosti o co více usilovat. Spíše potom vznikají paradoxy, že Angličan běloch je hnusný šovinista, protože prý domněle utlačuje manželku tím, že mu musí párkrát týdně navařit, ale jeho muslimský kolega, který má 4 manželky, které nesmějí nic udělat bez jeho svolení, je příkladný gentleman a ještě mu tleskaj.
Nebo tu zas budete plácat nesmysly o rusku, Putinovi a magoru Stalinovi? tpo už znám kafemeljnci, něco novýho byste tam neměli? 😄)
letos se v Ruksu za půl roku prodaloiskoro 122 tis aut, loni 137 tis. Naprosto šílená ztráta 15 tis vozů pro Avto Vaz že, haha. On te pokles není dán jen poklesem trhu, ale tím, že řada rusů dala přednost Vestě a Xray před Priorou, Nivou, Grantou a Kalinou
Kdys a jestli vůbec, jsi byl v Rusku?
Na osobní pozvání soudruha Lenina v roce 1919 😄))
Takže nikdy. :-!
No, to taky vysvětluje sympatie Barika k této gigantické sakrabonii.. Opravdu velmi mu doporučuji tuto zemi navštívit (a ne jen Moskvu či Leningrad) a mít otevřené oči a nastražené uši. Garantuju mu, že pokud to udělá, jeho myšlenkové pochody se zcela změní... :-! To nejstrašnější, s čím se člověk v Rusku setkává, je naprostá a totální neúcta k lidem a jejich právům. Tam se prostě řeší jen ten "lid" (coby lidská "masa"), Hlavně, když se Rusové "cítí jako velmoc" (byť jen díky hromadě atomových zbraní), ze které mají ostatní země strach, že má macho-vůdce a na ostatním vlastně moc nezáleží. Může vůbec existovat zvrácenější národní povaha? 😢 8-s
"může vůbec existovat zvrácenější národní povaha?"
A ty znáš národní povahu Rusů? Tipuju, že jen z článků na iDnesu...
Myslím, že existuje míň Rusů, kteří by chtěli válčit s USA (a ne ze strachu), než naopak.
A ty znáš národní povahu Rusů? Tipuju, že jen z článků na iDnesu...
Myslím, že existuje míň Rusů, kteří by chtěli válčit s USA (a ne ze strachu), než naopak.
Srpen 1968 ti nestačí? 8-s
To vypovídá o národní povaze co? Že vrcholní politici dali rozkaz, a velitelé možná vojákům něco málo napovídali, jak nás jedou zachránit?
Co takhle Češi a Afghánistán? Taky máme zvrácenou národní povahu, když jsme na straně agresorů?
Jo, já vím, to není dobrý příklad, u nás v r.68 neumíraly statisíce lidí vč. dětí. 8-s
Co takhle Češi a Afghánistán? Taky máme zvrácenou národní povahu, když jsme na straně agresorů?
Jo, já vím, to není dobrý příklad, u nás v r.68 neumíraly statisíce lidí vč. dětí. 8-s
Ano, vypovídá o národní povaze, když Rusáci nad sebou měli buď diktátora cara, nebo ještě hůře od r. 1917 komunistické zločince. Lenin, Stalin, Chruščov, Brežněv a nyní zase Putin - jeden lotr vedle druhého. Fakt si myslíš, že to jsou pořád jen náhody? :-!
?? To, že zemi vládne diktátor vypovídá tedy o národní povaze? Tvoje argumenty jsou tak na úrovni základní školy.
Zlý Putin a hodní my. Naivní jak třináctiletá panna.
Zlý Putin a hodní my. Naivní jak třináctiletá panna.
Ne jeden diktátor, ale celá řada za sebou. To už o něčem vypovídá. Ne nadarmo se říká, že každý národ má vládu (-dce), jakého si zaslouží. Pokud si myslíš, že Putin, vzešlý z KGB, je hodný a mírumilovný strýček, naivní jak třináctiletá panna jseš naopak ty. >😁
Docela jo = když ten lid z diktátora řičí nadšením :-!
Jak Putinovi stoupla obliba když se začal chovat jako agresor bezpochyby víš, nebo? 😉
[odkaz]
Jak Putinovi stoupla obliba když se začal chovat jako agresor bezpochyby víš, nebo? 😉
[odkaz]
Češi a Afghánistán? Myslíš ruskou invazi 1979? 😄
Počty mrtvých, zraněných atd. sou šílený = statisíce a miliony = 2 miliony je maximální odhad mrtvejch afghánců 😉
Do zahraničí jich uteklo několikanásobně víc než celá loňská vlna uprchlíků do evropy = který ses tak děsil 😄
Jestli si vždy všude stejně kritickej = seš borec :yes😒br />
Jestli jen když se ti to hodí, tak.. 😉
Hele nebo eště hůř = horší je to vždycky tam kde sme my = za Stalina až Brežněva sme byli se Stalinem a Brežněvem a dneska sme v NATO a EU = takže tam kde sme my.. >😁 >😒]
Počty mrtvých, zraněných atd. sou šílený = statisíce a miliony = 2 miliony je maximální odhad mrtvejch afghánců 😉
Do zahraničí jich uteklo několikanásobně víc než celá loňská vlna uprchlíků do evropy = který ses tak děsil 😄
Jestli si vždy všude stejně kritickej = seš borec :yes😒br />
Jestli jen když se ti to hodí, tak.. 😉
Hele nebo eště hůř = horší je to vždycky tam kde sme my = za Stalina až Brežněva sme byli se Stalinem a Brežněvem a dneska sme v NATO a EU = takže tam kde sme my.. >😁 >😒]
I idi.ot jako ty by už konečně mohl pochopit, že se bavím o aktuální situaci, o období Putina.
S poslední větou souhlasím.
Jinak tedy k Afghánistánu- pro mě je to obdoba např. Vietnamu- tu amíci tu rusové za studené války "investovali" do sfér svého vlivu, které mohl získat soupeř. Takže vlastně- je Vietnam lepší, než sovětský Afghánistán? Budu rád za konkrétní odpověď- když už chceš debatovat.
Válka v Korei totéž. Prostě se USA a Rusové řezali o sféry vlivu.Ty v tom ale asi vidíš vraždící rusy a američany rozdávající žvýkačky?
S poslední větou souhlasím.
Jinak tedy k Afghánistánu- pro mě je to obdoba např. Vietnamu- tu amíci tu rusové za studené války "investovali" do sfér svého vlivu, které mohl získat soupeř. Takže vlastně- je Vietnam lepší, než sovětský Afghánistán? Budu rád za konkrétní odpověď- když už chceš debatovat.
Válka v Korei totéž. Prostě se USA a Rusové řezali o sféry vlivu.Ty v tom ale asi vidíš vraždící rusy a američany rozdávající žvýkačky?
Proto sem ti připomněl že my češi sme souhlasili s OBĚMA masakry = a ten ruskej byl eště horší Ty se čílíš jen nad jednim 😉
Zajímavý = že si myslíš že já = ARA většinou souhlasící s akademickym pohledem = sem víc mimo realitu než ty 😄
Zajímavý = že si myslíš že já = ARA většinou souhlasící s akademickym pohledem = sem víc mimo realitu než ty 😄
A na to, že byl horší, si přišel konkrétně jak?
Nicméně uznávám posun, za uznání, že i nynější válka je masakr :yes😒br /> K porovnání agrese rusů v Afgh. a agrese USA Viet. nic?
Ne, já se nečílím jen nad jedním, já pořád dokola od začátku jen říkám, že nejsme o nic lepší. To ty tvrdíš, že největší zlo jsou jen rusové.
Nicméně uznávám posun, za uznání, že i nynější válka je masakr :yes😒br /> K porovnání agrese rusů v Afgh. a agrese USA Viet. nic?
Ne, já se nečílím jen nad jedním, já pořád dokola od začátku jen říkám, že nejsme o nic lepší. To ty tvrdíš, že největší zlo jsou jen rusové.
Ne ne ne = já jasně napsal že největší zlo sme my! Tos nečet? 😉
V tuto chvíli považuji za největší opravdové nebezpečí pro světovou bezpečnost NATO v čele s USA. Zaplať pánbůh za momentální vojenskou protiváhu v podobě Ruska. Jinak by si dělali naprosto cokoli, co je napadne, dál svrhávali oficiální vlády a dosazovali své figurky.
A já ti věřím = že to tak vidíš 😄
A na cizí rozumy rozhodně nedáš = nejsi přece ARA 😉
Takhle jednoduchou geopolitickou věc přece zvládneš posoudit sám 😄
I když ti z toho vyjde že ruská invaze do Afghanistánu přinesla míň mrtvých, raněných atd. než OEF = mimochodem ten rozdíl je několikanásobek! 😉
Ono tam taky Rusko mělo skoro 2násobek vojáků = než teď světový společenství 😄
A na cizí rozumy rozhodně nedáš = nejsi přece ARA 😉
Takhle jednoduchou geopolitickou věc přece zvládneš posoudit sám 😄
I když ti z toho vyjde že ruská invaze do Afghanistánu přinesla míň mrtvých, raněných atd. než OEF = mimochodem ten rozdíl je několikanásobek! 😉
Ono tam taky Rusko mělo skoro 2násobek vojáků = než teď světový společenství 😄
Tvoje argumenty jako vždy drtivé :yes😒br />
OT: rád se oháníš profesory UK, co tento:
OT: rád se oháníš profesory UK, co tento:
Tento říká: Něco se pokazilo 😉
A ten argument je drtivej! 😐
Při ruský invazi do Afghanistánu umřelo, uteklo, bylo zraněno atd. několikanásobně víc lidí než při OEF! :-!
Rusko tam mělo násobek vojáků co teď všechny státy dohromady! Nějak postiženejch ruskejch vojáků bylo přes 400 tisíc!
Tolik k tvý objektivitě 😄
A ten argument je drtivej! 😐
Při ruský invazi do Afghanistánu umřelo, uteklo, bylo zraněno atd. několikanásobně víc lidí než při OEF! :-!
Rusko tam mělo násobek vojáků co teď všechny státy dohromady! Nějak postiženejch ruskejch vojáků bylo přes 400 tisíc!
Tolik k tvý objektivitě 😄
Já si totiž drze dovolil spojit nynější Afgh. a Irák. Jsou to dvě země, ale v podstatě jeden konflikt.
Chytrá taktika :yes: 😄
To by z toho mohla bejt plichta 😐
Můžu taky připočítat další ruský invaze? 😉
No rozhodně my česko sme vždy na tý blbý straně = nebo? 😄
To by z toho mohla bejt plichta 😐
Můžu taky připočítat další ruský invaze? 😉
No rozhodně my česko sme vždy na tý blbý straně = nebo? 😄
Ok, beru. Připočítej další ruský invaze, k tomu tedy i "naše" invaze. Dostaneme se tím tam, kam od začátku mířím. Že není zlý Putin a hodní my. Když, tak jsme stejný *** jako Putin. S velmi malým rozdílem- on obhajuje základní bezpečnostní zájmy Ruska, my to děláme pro prachy.
Ale uznávám, že to může být Ukrajincům i Iráčanům fuk.
Jo, my jsme hodně často na blbý straně.
Ale uznávám, že to může být Ukrajincům i Iráčanům fuk.
Jo, my jsme hodně často na blbý straně.
S tim: "on obhajuje základní bezpečnostní zájmy Ruska" si mě dost dostal ale jinak ok beru 😄
No a jaký vidíš řešení? Že 1948-89 jsme měli bejt mimo ruskou zónu a teď v ní = nebo co? 😉
Vystoupit z EU a NATO? 😐
No a jaký vidíš řešení? Že 1948-89 jsme měli bejt mimo ruskou zónu a teď v ní = nebo co? 😉
Vystoupit z EU a NATO? 😐
No řešení nás nevidím, jsme malí a nevýznamní. Netvrdím, že v ruské zóně by nám bylo prima. Jsme tam kde jsme, ale nemáme žádné morální právo křičet něco o "Putlerovi", máme sakra máslo na hlavě. Viz současné přiznání o vylhaných důvodech napadení Iráku.
Karle ja ti tak zavidim, ze mas ve vsem jasno a hlavne v tom, kdo je nejvice zly. Ale samotneho me udivuje, ze uz nejsi na drue strane barikady, kdyz je to tu tak spatny a nebezpecny.
Nemáš mi co závidět, kdo je nejvíc zlý- v tom máte nejvíc jasno vy rusofobové.
Druhá strana barikády- to je ono. Já nevidím mezi ruskem a námi barikádu. Nebojím se, že se rusové totálně pomátli a chystají se napadnout NATO, a bojím se spíš toho, jak je neustále zaháníme do kouta. Ale jsem Čech, ne Rus. Netoužím žít v Rusku. Přeci jen tu máme (zatím) jakous takous demokracii a svobodu. I když už okolo nás místy přituhuje.
Druhá strana barikády- to je ono. Já nevidím mezi ruskem a námi barikádu. Nebojím se, že se rusové totálně pomátli a chystají se napadnout NATO, a bojím se spíš toho, jak je neustále zaháníme do kouta. Ale jsem Čech, ne Rus. Netoužím žít v Rusku. Přeci jen tu máme (zatím) jakous takous demokracii a svobodu. I když už okolo nás místy přituhuje.
Muzes prosim specifikovat, kdo a cim presne zahani Rusko do kouta ? A prosim neuvadej zakladny NATO, to uz je trapne. Rad bych neco vice realnejsiho.
Připojují se k prosbě = extrémně zajímavý téma!
Já zatím myslel že Rusko napadlo úplně všechny sousední a okolní země včetně nás v '68 😄
Já zatím myslel že Rusko napadlo úplně všechny sousední a okolní země včetně nás v '68 😄
Tak jestli ti přijde "trapné" když tví sousedi pořizují vybavení anulující tvé zbraně (a přitom mají sami dost zbraní), když se tví sousedi přidávají do opačného vojenského tábora, pořádají vojenská cvičení kolem tvého plotu, v zemích s tebou spřízněných nahrazují nebo se pokoušejí nahradit vládce a dostat je svou stranu, pak nic méně trapného nemám.
Když si představím, jak Rusko začne kolem USA stavět protiraketový deštník, těžko uvěřit, že USA řeknou "ok, to je vaše právo".
Svět je plný atomových zbraní a díky tomu, že je mají obě strany, panuje jakási rovnováha. Pokud začneš kolem vyrovnaného protivníka stavět zařízení, které jeho zbraně anuluje (a svých máš pořád dost), nemůžeš se divit, že ti nebude věřit mírumilovné úmysly a bude se zařizovat podobně.
Chybí tomu logika?
Když si představím, jak Rusko začne kolem USA stavět protiraketový deštník, těžko uvěřit, že USA řeknou "ok, to je vaše právo".
Svět je plný atomových zbraní a díky tomu, že je mají obě strany, panuje jakási rovnováha. Pokud začneš kolem vyrovnaného protivníka stavět zařízení, které jeho zbraně anuluje (a svých máš pořád dost), nemůžeš se divit, že ti nebude věřit mírumilovné úmysly a bude se zařizovat podobně.
Chybí tomu logika?
Chybí, protože za ty obavy svých sousedů(a jejich přidávání se k NATOI) si Rusko může jen samo, tím, jak strašně se k nim chovali a v některých případech i chovají. Každá země má přece svrchované právo se rozhodnout, do jaké organizace vstoupí a s kým chce spolupracovat a zajišťovat svoji bezpečnost. A podívej se prosím někdy na mapu světa, jak je Rusko obrovská země a jek je proti němu celá zbývající Evropa maličká. Nebýt NATO, jednotlivé evropské země by při útoku Ruska neměli sebemenší šanci na úspěšnou obranu. Ty pořád se opakující řeči o "oblkličování" Ruska NATEM jsou proto fakt úsměvné. Když Rusko pořádá vojenská cvičení, jedná se o desetitisíce vojáků, zatímco nyní budou v Pobaltí, Polsku a Rumunsku řádově stovky vojáků NATO, v podstatě se jedná jen o symbolické sily, aby se tyto země trochu uklidnili ve svých obavách z obrovského a nevypočitatelného východního souseda. Pokud by si Rusko přálo, aby je zbylý svět "měl rád" a nebál se jich, muselo by v prvé řadě zcela změnit svoji zahraniční politiku a zavést běžné demokratické principy a respekt k lidským právům. Zatím ale vývoj v Rusku postupuje přesně opačným směrem... Bohužel. 😒
Tak ti nevím. Rusko má na Krymu už dlouho důležitou vojenskou základnu. S ukrajinou má standardní vztahy, když pomineme, že Ukrajina dluží miliardy za plyn.
V NATO jsou Litva,Lotyšsko,Estonsko. No výchozí situace strašná, ti Rusové jsou darebáci. Čile obchodují s Ukrajinou, mají na jejím území námořní základnu, pobaltské státy nechají vstoupit do "nepřátelského" vojenského spolku, to je teda agresivní jednání!
S "demokratickými principy" jdi někam, to není naše věc. Dost velká část světa nežije v demokracii a jak to dopadá, když ji někam zkoušíme vyvézt můžeš sám názorně vidět.
Můžeš si myslet co chceš, není to od Ruska hezké, ale nežijeme v době Mirků Dušínů, každý hájí prvořadě své zájmy. Ať se nám to líbí nebo ne.
Kaddáfí je desetiletí náš kamarád, a náhle....V tomhle směru je Rusko mnohem předvídatelnější. Co tak koukám, od Ukrajiny po Sýrii, vměšuje se jen na základě žádosti oficiálních šéfů států, ve kterých se my snažíme o změnu režimu.
V NATO jsou Litva,Lotyšsko,Estonsko. No výchozí situace strašná, ti Rusové jsou darebáci. Čile obchodují s Ukrajinou, mají na jejím území námořní základnu, pobaltské státy nechají vstoupit do "nepřátelského" vojenského spolku, to je teda agresivní jednání!
S "demokratickými principy" jdi někam, to není naše věc. Dost velká část světa nežije v demokracii a jak to dopadá, když ji někam zkoušíme vyvézt můžeš sám názorně vidět.
Můžeš si myslet co chceš, není to od Ruska hezké, ale nežijeme v době Mirků Dušínů, každý hájí prvořadě své zájmy. Ať se nám to líbí nebo ne.
Kaddáfí je desetiletí náš kamarád, a náhle....V tomhle směru je Rusko mnohem předvídatelnější. Co tak koukám, od Ukrajiny po Sýrii, vměšuje se jen na základě žádosti oficiálních šéfů států, ve kterých se my snažíme o změnu režimu.
Jak se ti stalo že stojíš proti své vlasti na straně státu kterej jí desetiletí okupoval a ekonomicky zdevastoval? 😉
Oficiální místa Ukrajiny chtěj vrátit Krym = a člověče nic 😄
I východ svý země by chtěli = a taky nic 😉
I k nám vlastně vpadli na pozvání = co?
I východ svý země by chtěli = a taky nic 😉
I k nám vlastně vpadli na pozvání = co?
I tebe se zeptám- je anexe Krymu horší porušení mezinárodního práva, než napadení Iráku?
A byl bys dnes raději (kdybys musel) Iráčanem nebo Krymcem?
Zvládneš bez vytáček?
A byl bys dnes raději (kdybys musel) Iráčanem nebo Krymcem?
Zvládneš bez vytáček?
Jj chudák Saddám = ještě že se toho nedožil >😒]
Jak "chudák Saddám"- když to přeženu- má někdo právo k nám vlítnout s tanky, protože máme Babiše?
To není naše věc, že mají Saddáma. Je více než evidentní, že Arabské země zatím nejsou schopny mít demokratické zřízení.
Při sjednávání příměří v Sýrii se mluvilo o Assadovi na jedné a 100 (!!!) opozičních skupinách na druhé straně. Takže pokud padne Assad, bude se to tam desetiletí řezat mezi sebou. Tohle není naše věc. Jen jsme tam udělali strašný bordel, umřely kvůli tomu statisíce lidí a miliony jich musely prchnout.
To není naše věc, že mají Saddáma. Je více než evidentní, že Arabské země zatím nejsou schopny mít demokratické zřízení.
Při sjednávání příměří v Sýrii se mluvilo o Assadovi na jedné a 100 (!!!) opozičních skupinách na druhé straně. Takže pokud padne Assad, bude se to tam desetiletí řezat mezi sebou. Tohle není naše věc. Jen jsme tam udělali strašný bordel, umřely kvůli tomu statisíce lidí a miliony jich musely prchnout.
S tanky k nám už vlítli = a ty víš kdo 😉
Jo, to vím. Byla to prasárna. Hodně to změnilo naši možnou budoucnost. Alespoň naštěstí neumřelo moc lidí.
Co myslíš, jaká je teď budoucnost Iráku? Musí nás mít rádi víc než my Rusy, nemyslíš? Statisíce mrtvých, zničená země, amíci na kohoutcích zásob ropy....
Skus méně selektivní pohled.
Mmch, pletu se, nebo žije Kylie v Německu? Jestli jo, je to to Německo, co nám vyvraždilo pár vesnic, a díky němuž zemřelo 50mil. lidí jen ve druhé světové? To jen, když tu pořád ještě musím číst kvůli Rusku o r.68.
Co myslíš, jaká je teď budoucnost Iráku? Musí nás mít rádi víc než my Rusy, nemyslíš? Statisíce mrtvých, zničená země, amíci na kohoutcích zásob ropy....
Skus méně selektivní pohled.
Mmch, pletu se, nebo žije Kylie v Německu? Jestli jo, je to to Německo, co nám vyvraždilo pár vesnic, a díky němuž zemřelo 50mil. lidí jen ve druhé světové? To jen, když tu pořád ještě musím číst kvůli Rusku o r.68.
V minule praci jsem pracoval s kolegou puvodem z Iraku, ktery kdyz se opil, tak vypravel jak moc dobre se meli za Saddama, o verenych popravach, v podstate nikdo si nebyl jisty zivotem a jak se jim podarilo utect. Mel jsem z toho husi kuzi.
problem Saddama byl ten, ze se v podstate vymkl kontrole a dalsi veci.
problem Saddama byl ten, ze se v podstate vymkl kontrole a dalsi veci.
Nemám důvod nevěřit. To jsou Arabové. No a? Četl jsi pár dní starou zprávu o vylhaných důvodech té války? Víš vůbec, že tam zemřelo pár set tisíc lidí? Je jim teď líp než za Saddáma?
Řekni mi, Mrazíku, je to méně závažné porušení mezinárodního práva než anexe Krymu?
Řekni mi, Mrazíku, je to méně závažné porušení mezinárodního práva než anexe Krymu?
Furt to samý = kdybys takhle kritickej byl furt stejně na všechny. . 😉
Ale ty se bije za rusko proti ideálům na nichž byla založena naše země
Ale ty se bije za rusko proti ideálům na nichž byla založena naše země
Ty ubohej srá.či, naše země byla založena na ideálech napadání suverénních zemí kvůli ropě?
Ale trefili sme bolístku? 😄
Naše země byla založena na ideách ne ruských = ne ne ne
A i když tu budeš předvádět cokoli = je to pravda! 😉
Naše země byla založena na ideách ne ruských = ne ne ne
A i když tu budeš předvádět cokoli = je to pravda! 😉
Přesně tak, naše země vždy patřila a patří civilizačně a kulturně na Západ a tak to i zůstane. Tragický komoušký e😜eriment z let 1948-1989, který naši zemi uvrhl do svéry naprostého ruského vlivu na tom nic nezměnil, tedy kromě obrovského zaostání za vyspělým světem a tragédií tisíců nevinních lidí. Většina Čechů to dobře chápe, bohužel někteří by naši zemi rádi vrátili zase do chřtánu ruského mědvěda (vč. našeho současného prezidenta). A to je opravdu velmi, velmi smutné... 😢
Arese, ty si asi pleteš dvě věci. Jedna věc je toužit po návratu "do chřtánu ruského medvěda" (vtipné, v r.2016) a něco jiného je nesouhlasit s všemožnou propagandou, tvrdící, že se Rusko chystá napadnout NATO, že Putin je jako Hitler a podobný žvásty.
NATO vs. Rusko je podobný jako ODS vs.ČSSD. Obojí špatně, dá se volit jen menší zlo. Dobrá volba není.
Nebavím se o pozici ČR, my jinou volbu než NATO bohužel nemáme, ale překvapuje mě, kolik lidí vidí špatnosti na straně Ruska a naprosto přehlíží špatnosti naše (západní). Co se týče zahraniční politiky (ne vnitrostátní!!), mnohem víc se ztotožňuji s tou současnou, opakuji současnou Ruskou, než se zahraniční politikou NATO.
NATO vs. Rusko je podobný jako ODS vs.ČSSD. Obojí špatně, dá se volit jen menší zlo. Dobrá volba není.
Nebavím se o pozici ČR, my jinou volbu než NATO bohužel nemáme, ale překvapuje mě, kolik lidí vidí špatnosti na straně Ruska a naprosto přehlíží špatnosti naše (západní). Co se týče zahraniční politiky (ne vnitrostátní!!), mnohem víc se ztotožňuji s tou současnou, opakuji současnou Ruskou, než se zahraniční politikou NATO.
Je k nevíře, jakou diskusi zde může vyvolat jeden inovovaný žigul... to hádání mne na jednu stranu rozesmutnilo, protože je evidentní, že je tu nemálo mladých lidí, kteří vůbec nechápou vážnost situace a nerozumí tomu, že pokud nebudeme používat hlavu, tak budeme brzy patřit jen mezi kolaterální ztráty na válčišti mocných a na druhou stranu mne zaujalo, že zde jsou lidé, kteří mají docela rozumné názory, ač bych to podle jejich dosavadního vyjadřování k autům neočekával. Věru zajímavá sonda... 😉
Jinak je jasné, že Rusové raději koupí Hnujdéé, než tuzemský výrobek zkažený rendlíkovci. Když se v Rusku něco na autě vysype, což je u francouzských výrobků běžné, může jít o život!
A miliony ukrajinců z východní části země taky = dodnes s timhle Stalinovym sociálnim inženýrstvim máme patálie = a hodně lidí se staví na stranu Josifa Vissarionoviče = když už to za SSSR načal tak to dneska dotáhněme :yes: >😒]
Který lidi tě na Krymu zajímaj? Původní obyvatelé nebo Stalinem dosazený rusové? 😉
Vyhlazování indiánů probíhalo i v Severní Americe
On ten Krym byl vždy ruský, jen ho jeden ukrajinský sovět dal Ukrajině, protože si myslel, že SSSR je říše na celou věčnost. Ale je to problém z dílny nikoliv Rusů nebo Ukrajinců, ale SSSR podobně jako Arménie a Azerbajždán.
Od nějakýho 13. století tam žijou krymský tataři rusky Krymci = vtipný žejo? 😉
Do poloviny 20. století kdy je Stalin vyhubil líp než Hitler židy. A přestěhoval tam statisíce rusů = proto je přeživší Krymci dodnes nesnášej a radši sou součástí Ukrajiny než Ruska. Ostatně geograficky je to taky poloostrov pod Ukrajinou = ne ruskem
Zajímavý jak sociální inženýrství Stalina pomíjíš a papírový převedení Krymu pod Ukrajinu z dob stejnýho SSSR vnímáš jako důležitý
Hele víš jaké země jsme byli staletí před 20. století součástí? Německa? 😉
Ty národy si to vyřešily = před 2 lety rusko navýšilo počet vojáků na svý základně na Krymu na 25 tisíc a tenhle ukrajinskej poloostrov obsadilo. Krymci sou z toho na infarkt = a Ukrajinci taky. Rusové sou nadšený >😒]
Národy R-U: Němci, Maďaři, Češi, Poláci, Ukrajinci, Rusíni, Rumuni, Chorvati, Slováci, Srbové, Slovinci, Italové, Romové, Židé, Slezané, Moravané aj.
Staletí sme byli součástí Rakouska-Uherska ne? 😉
Marie Terezie česká královna = nic? 😄
Nevíš o rozpadu SSSR a následných smlouvách? 😉
Netušíš kam Krym patří podle OSN? 😄
Soustřeď se hlavně na to první = dík 😉
Zase jsou v Rusku dal nez treba v tebou zminovanem Nemecku.
Ty vidíš nějakou souvislost s migrační krizí, s tím, že by si tam zval nějaké migranty??
Radši shazuješ Vaculikova technická zdůvodnění = co trocha reality? 😄
Idi.ot, co do jedné diskuze dá 10-ti lidem úplně stejný odkaz, id.iot, co už dva týdny plácá o A8 kde může, no prostě ty.
Sorry brachu = plácáš ty, já mluvim pravdu = což bejvá nepříjemný, já vim 😄
Je to argument? Pravda to je určitě :-! :-!
PS: Na tento rok je nejaka kvalitna prva cena za najväcsi pocet prispevkov, ze sa kôli tomu "obetujes" a debatujes s Arou / Sun Wu-kchungom ? >😁 >😁 >😁 >😁
Ty kterej tady opakovaně propaguješ fanatika Petera Staňka kterej se dneska (!) schází s komunisty z dob ČSSR včetně soudruha Lubomíra Štrougala (premiér 1979-1988 = extrémní křídlo strany = za perestrojky byl vyhozen) a kritizujou zlej Západ a vzpomínaj na starý dobrý časy = se k ničemu jinýmu než Audi radši nevyjadřuj 😄
Ty mnoha 😉
To jak moc a kolikrát si upřednostnil pájovu amatérštinu před profi popisem = to byla tragikomedie 😄
Hele umíš aspoň přiznat že úroveň pájova vysvětlování zaskočila i tebe? Že to bude taková břídilština, kdyžs jeho posouzení opakovaně nadřadil nad schopnost M.V, popsat jízdní vlastnosti, tos nečekal žene? 😉
Jedno jestli hodnotíš HDP na hlavu, životní úroveň atd. = kdejakej turban a samozřejmě i my sme na tom drtivě nesrovnatelně líp 😄