Ekonomika
Za mě jednoznačně hezčí než miata a motoru bych taky dal přednost, nehledně k tomu, že má ještě určitě slušnou rezervu ke zvýšení výkonu.
Ceny - těch pár desítek tisíc nemusí v reálu znamenat nic, ceníková cena přece nebývá konečná.
Nemít děcka, mít velkou garáž.......
Ceny - těch pár desítek tisíc nemusí v reálu znamenat nic, ceníková cena přece nebývá konečná.
Nemít děcka, mít velkou garáž.......
"Nemít děcka, mít velkou garáž......." tak co? :-!
Ale kdyz jsi to uz nakousl, ...tak v garazi parkuje Mustang s V8... >😁
Ale kdyz jsi to uz nakousl, ...tak v garazi parkuje Mustang s V8... >😁
Ano, lidem bez fantazie...
😄
Tenhle Fiat vypadá dobře a jestli stojí za svou cenu se ukáže až v reále.
😄
Tenhle Fiat vypadá dobře a jestli stojí za svou cenu se ukáže až v reále.
Přesně tak nebo jiná 8 válcová paráda. Malé kabrio má kouzlo, ale ne když stojí jako pořádné auto. A jinak ten mustang jde i s malými dětmi 😉 je 2+2 a kufr velmi slušný.
Mustanga do každé rodiny. 😐
ale no tak, dej dozadu za sebe detskou autosedacku, posad tam dite a zkus si pohodlne sednout dopredu - no way ....
"My Češi jsme furianti, …" - tak těm Němčourům hezky ukážeme, že se můžem praštit přes kapsu 😉 …
tak oni ani nechtějí se zabývat nějakým importem do čr tak proč se podbízet, takhle to nekoupí nikdo a ušetří si náklady kvůli těm 2-3 potenciálním kusům ročně kdyby cenu nasadili rozumnějc >😁
Ono to ale tak nějak klidně může být!
Kdo ho opravdu chce, tak toho u fous vyšší cena neodradí a přijde do salonu.
Pokud výměnou za tuhle vyšší vyvolávací cenu vyřídili dobrou cenu na Tipo 5Porte, tak je to dobrá výměna.
😉
Kdo ho opravdu chce, tak toho u fous vyšší cena neodradí a přijde do salonu.
Pokud výměnou za tuhle vyšší vyvolávací cenu vyřídili dobrou cenu na Tipo 5Porte, tak je to dobrá výměna.
😉
MX-5 se i u nás prodávají celkem slušně.
mx-5 je ale jiná značka. fiat se u nás prodávat nebude i kdyby to byla jen přelepená škodovka😊
Tak Fiat si sám zničil pověst....
Snad ani ne... Fiat je poškozen tím, že bezmozci zcela podléhají reklamním kampaním.
Jasně, má v historii pár "přešlapů", ale taky pár "majstrštyků".
Poměrem těchto dvou extrémních kategorií rozhodně patří k tomu nejlepšímu... a i dnešní nabídka je lehce nadprůměrná.
Naštěstí není na českém trhu závislý... bohužel pro nás, co ho máme, se to odráží na úrovní pozornosti tomuto trhu věnovanému.
Některé servisy jsou opravdu hodně špatné... některé až tak, že klesly až na úroveň těch "koncernových".
Jasně, má v historii pár "přešlapů", ale taky pár "majstrštyků".
Poměrem těchto dvou extrémních kategorií rozhodně patří k tomu nejlepšímu... a i dnešní nabídka je lehce nadprůměrná.
Naštěstí není na českém trhu závislý... bohužel pro nás, co ho máme, se to odráží na úrovní pozornosti tomuto trhu věnovanému.
Některé servisy jsou opravdu hodně špatné... některé až tak, že klesly až na úroveň těch "koncernových".
No ty si dobře mimo. Každém kdo se svezl něčím z fiatí produkce poslední doby (15 let) ti řekne ze jízdně to stalo za prd. Úplně všude.
Kromě 500, která není o jízdě ale designu, jsou fiatový produkty šrot. 124 možná bude první zajímavý auto. Protože ho nedělá fiat ale Mazda. Ale proč bych si měl připlacet vůči originálu? Fakt nevím.
Kromě 500, která není o jízdě ale designu, jsou fiatový produkty šrot. 124 možná bude první zajímavý auto. Protože ho nedělá fiat ale Mazda. Ale proč bych si měl připlacet vůči originálu? Fakt nevím.
Trošku odbočím, ale stále u Fiatu. Už se i prodává Tipo hatchback a vypadá pěkně :yes:
Skladovky už jsou,ale ceník ještě není.
Dealeři ceník mají, jen je zatím neveřejný.. stačí se zeptat.
😄
Ladí se ještě nějaké "pakety".
Úplně full 1.4 T-jet... to znamená mimo jiné adaptivní tempomat, samočiné brždění přes radar, asistent vepředu i vzadu a vzadu navíc kamera s grafickým rádcem pro parkování... bluetooth HF, navigaci... a tak, přijde na 470tis Kč.
To je dobrá cena... a v tomto světle mi 124 za 700 tis fakt nevadí.
😉
😄
Ladí se ještě nějaké "pakety".
Úplně full 1.4 T-jet... to znamená mimo jiné adaptivní tempomat, samočiné brždění přes radar, asistent vepředu i vzadu a vzadu navíc kamera s grafickým rádcem pro parkování... bluetooth HF, navigaci... a tak, přijde na 470tis Kč.
To je dobrá cena... a v tomto světle mi 124 za 700 tis fakt nevadí.
😉
Vím. 😉 Víděl jsem😒br />
[odkaz]
Ceník mě má příjít. 😉
[odkaz]
Ceník mě má příjít. 😉
Podle mě jich moc ani prodat nechtějí. Je to import až z Japonska, tam bude mít beztak prioritu ve výrobě MX-5 a těch pár set (tisíc?) kusů 124, co se dostane do Evropy, je mnohem smysluplnější umístit do západní civilizované Evropy.
U nás úplně postačí plakát na stěnách showroomů Fiatu a katalog na křídovým papíře 😉
U nás úplně postačí plakát na stěnách showroomů Fiatu a katalog na křídovým papíře 😉
Tak dnes všeobecně výrobci moc aut prodat nechtějí...Spíš je to obtěžuje.
Myslíš, že každý výrobce se s každým modelem jen slepě žene za nejvíce prodanými kusy??
Máš nějakou výrobní kapacitu a víš, že jsi schopný vyrobit určitý objem. Tak je snad úplně logické, že si vozy umístíš na trhy, kde to pro tebe má smysl :-!
Samozřejmě, vždy máš možnost navýšit kapacitu výroby. Jenže si pak vždy zvážíš náklady a jestli se ti to vyplatí. A 124ka se nevyrábí v továrnách Fiatu, ale v továrnách Mazdy v Japonsku, takže Fiat nemá volnou ruku. Prostě si nasmlouval určitou kapacitu a s tím musí hospodařit. 124ka nemá být prodejním trhákem, ale nositelem image Fiatu :-!
Máš nějakou výrobní kapacitu a víš, že jsi schopný vyrobit určitý objem. Tak je snad úplně logické, že si vozy umístíš na trhy, kde to pro tebe má smysl :-!
Samozřejmě, vždy máš možnost navýšit kapacitu výroby. Jenže si pak vždy zvážíš náklady a jestli se ti to vyplatí. A 124ka se nevyrábí v továrnách Fiatu, ale v továrnách Mazdy v Japonsku, takže Fiat nemá volnou ruku. Prostě si nasmlouval určitou kapacitu a s tím musí hospodařit. 124ka nemá být prodejním trhákem, ale nositelem image Fiatu :-!
Mě fascinuje, jak tady často diskutující ví, co výrobce chce, zamýšlí.
Ale ok, výroba u Mazdy asi bude omezující. Zvlášť, když čtu, že Mazda nestíhá vyrábět své vlastní modely.
Ale ok, výroba u Mazdy asi bude omezující. Zvlášť, když čtu, že Mazda nestíhá vyrábět své vlastní modely.
Fascinovat tě to může, ale to je asi tak vše >😒] Zrovna v případě 124ky není zas takový problém si dát 1 a 1 dohromady. Nebo máš snad pocit, že kdyby Fiat chtěl, tak je pro něj problém vyvinout si vlastní kabrio a vyrábět ho ve svých továrnách ve zcela jiných číslech?
? tuhle otázku myslíš vážně? Asi to pro Fiat problém je, jinak by "image makera"- jak sám píšeš, nekupovali od Mazdy. A vyrábět ve zcela jiných číslech není zdaleka "prodávat ve zcela jiných číslech".
Když nakoupíš u Mazdy, tak tě to vyjde mnohem levněji než vlastní vývoj, model může být mnohem ziskovější, i když prodáš méně kusů. Takže imagemakera máš ve výrobním programu v efektivním režimu. A Fiat se tak vklidu může zaměřovat na růstové segmenty typu SUV, a na klasické segmenty jako jsou kompakty nebo malé vozy.
Naopak, já ve 124ce vidím, že Fiat přemýšlí nad tím, co a proč dělá :-!
Naopak, já ve 124ce vidím, že Fiat přemýšlí nad tím, co a proč dělá :-!
>😁
Ano, Fiat určitě přemýšlí, co a proč dělá, to nepopírám. Už si nemůže dovolit nepřemýšlet, mě přijde, že se mu poslední léta moc nedařilo. A proto asi zřejmě ví, že si nemůže dovolit vyhodit peníze za vývoj malého vlastního roadsteru a raději ho jen koupil. Se všemi výhodami a nevýhodami.
Ano, Fiat určitě přemýšlí, co a proč dělá, to nepopírám. Už si nemůže dovolit nepřemýšlet, mě přijde, že se mu poslední léta moc nedařilo. A proto asi zřejmě ví, že si nemůže dovolit vyhodit peníze za vývoj malého vlastního roadsteru a raději ho jen koupil. Se všemi výhodami a nevýhodami.
Tak jestli je "opening edition" za 470, přejmenoval bych ji na Close edition.
Proč?
Jo, je zbytečně naložená... taky jsem zvědav na normální verzi, bez těch vyfikundací... ale plně naložené auto zřetelně větší než Rapid za cenu rapida v základu mi fakt drahý nepřijde.
Jo, je zbytečně naložená... taky jsem zvědav na normální verzi, bez těch vyfikundací... ale plně naložené auto zřetelně větší než Rapid za cenu rapida v základu mi fakt drahý nepřijde.
Tak je to nejlevnější verze, a to je +- o kilo víc, než konkurence.
Výbava cos popisoval níž- za to by to byla pěkná cena, ale to asi nebyl základ.
A Rapid v základu nestojí 470, ani oktávka v základu nestojí 470.
Výbava cos popisoval níž- za to by to byla pěkná cena, ale to asi nebyl základ.
A Rapid v základu nestojí 470, ani oktávka v základu nestojí 470.
??
Verze opening edition extra je "full"... a stojí 471.100,- Kč... a Rapid s 1.4 motorem? 455.900,- ... to už je opravdu kousek od sebe.
Zkus škodovku dovybavit, aspoň pokud to jde .. a dostaneš se hrubě přes 500.
Verze opening edition extra je "full"... a stojí 471.100,- Kč... a Rapid s 1.4 motorem? 455.900,- ... to už je opravdu kousek od sebe.
Zkus škodovku dovybavit, aspoň pokud to jde .. a dostaneš se hrubě přes 500.
Nestihl jsem zeditovat.
Ano, výbava je opravdu pěkná.
Logika nabušené výbavy a názvu "opening edition" jde ale mimo mě. Třeba Rencek má jako opening edition zajímavou nabídku za základní cenu.
Skoro bych tipoval, že běžný kupec (ne fanda) uvidí 470 a tím to pro něj jednou pro vždy skončí.
Samo o sobě mi to cenový smysl vcelku dává - ale ne jako uvítací nabídka.
Ano, výbava je opravdu pěkná.
Logika nabušené výbavy a názvu "opening edition" jde ale mimo mě. Třeba Rencek má jako opening edition zajímavou nabídku za základní cenu.
Skoro bych tipoval, že běžný kupec (ne fanda) uvidí 470 a tím to pro něj jednou pro vždy skončí.
Samo o sobě mi to cenový smysl vcelku dává - ale ne jako uvítací nabídka.
Každé + má svoje -
😄
Beru to tak, že bylo třeba vzkázat "světu", že na rozdíl od sedana tohle je opravdu plnokrevník a záleží jen na vkusu a peněžence.
Už z toho názvu pro většinu normálních vyplývá, že běžné verze teprve přijdou.
😄
Beru to tak, že bylo třeba vzkázat "světu", že na rozdíl od sedana tohle je opravdu plnokrevník a záleží jen na vkusu a peněžence.
Už z toho názvu pro většinu normálních vyplývá, že běžné verze teprve přijdou.
Mě z názvu vyplývá, že mě chtějí ulovit na uvítací edici, ne že to má být výbavový vrchol a levné verze přijdou. Asi neumím číst mezi řádky. 😄
"Rapid v základu" = Rapid Style 1.4 TSI DSG...Tohle je i na tebe trochu velká demagogie.
Existuje 1.4 jinak než s DSG?
Tak je to 1.4 v základu.. levněji ji nekoupím.
Když začnu dovybavovat, tak se dostanu na 530... a stejně tomu bude pár věcí chybět, ale nejsou v nabídce.
Jasně, Rapid sám koupíš i levněji... jde už koupit i s litrovou tříválcovou atmosférou? Že bysme jeli na Ještěd.
😄
Nebo myslíš ten Style?
To mi ale přijde zdvořilejší.. protože když vezmu Ambition a dovybavím.. tak přelezu 580... dost nesmysl, ne? To by teprve bylo nefér...
Tak je to 1.4 v základu.. levněji ji nekoupím.
Když začnu dovybavovat, tak se dostanu na 530... a stejně tomu bude pár věcí chybět, ale nejsou v nabídce.
Jasně, Rapid sám koupíš i levněji... jde už koupit i s litrovou tříválcovou atmosférou? Že bysme jeli na Ještěd.
😄
Nebo myslíš ten Style?
To mi ale přijde zdvořilejší.. protože když vezmu Ambition a dovybavím.. tak přelezu 580... dost nesmysl, ne? To by teprve bylo nefér...
Tipo tu má článek, není lepší o něm diskutovat tam?
Uvidím jak se situace se 124 cenově vyvine do konce roku a pak se uvidí.
Je to celkem dilema, ale Fiat alespoň nabídne více výkonu a neodlehčoval za každou cenu (viz.převodovka) kterou používá stejnou, jako model NC, kdežto Mazda vyvinula light verzi a v zahraničí už jsou vysypaná kolečka.
Uvidím jak se situace se 124 cenově vyvine do konce roku a pak se uvidí.
Je to celkem dilema, ale Fiat alespoň nabídne více výkonu a neodlehčoval za každou cenu (viz.převodovka) kterou používá stejnou, jako model NC, kdežto Mazda vyvinula light verzi a v zahraničí už jsou vysypaná kolečka.
Jestli chceš aspoň trochu relevantní srovnání, vezmi si k tomu 1.2 TSI 81 kW. Výkon není o mnoho nižší a na objem se dnes nehraje. A mimochodem nemáš pravdu ani s tou nejnižší cenou, v Ambition je to nějakých 430.
Netvrdím, že Rapid je výhodnější, nesrovnával jsem to. Vadí mi tvá neobjektivita.
Netvrdím, že Rapid je výhodnější, nesrovnával jsem to. Vadí mi tvá neobjektivita.
Jo jo, to je ono... zatím jen open edice.
Jsem zvědavej na normální verze.
😄
Jsem zvědavej na normální verze.
😄
Ta kombinovaná spotřeba 3.7 vypadá dobře.U motoru 1.6 MJ 88 KW.Sice to chce přičíst+ 1 litr a i tak je to dobré.A bez adBlue. :yes:
No, že nová 124 Spider vyráběná v Japonsku nebude žádná láce, to bylo jasné hned od počátku, stačí si jen uvědomit náklady na dopravdu z opačného konce zeměkoule, cla, sílu japonské měny apod. Proč ale musí toto auto být v Česku výrazně dražší než v Německu (kde je několikanásobně větší kupní síla), to mi tedy hlava nebere! 😢 Snad budou mít prodejci Fiatu prostor k pořádné slevě! 😲
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
co bude dal? Dacia za mega? >😒]
co bude dal? Dacia za mega? >😒]
Vysmívat se můžeš leda tak sám sobě, "chytráku", srovnávat Dacii s renomovanou italskou automobilkou, založenou r. 1899, může jen český automobilový prosťáček! >😒] >😒] >😒]
No jenže Fiatí produkce posledních 15 let se k té Dacii přiblížila. Bohužel. Kromě stylové 500 je tohle první zajíamvé auto po dlouhé době... a ještě není moc jejich.
nie je to tak davno co by sme povedali ze skoda za milion alebo kia za milion je nerealne scifi a pritom dnes nie je ziadny problem kupit si skodu alebo kiu za milion ...
aj dacia raz pojde cenou vyssie ked postavi vacsie a technologicky vyspelejsie auto a ono to podla mna uz ani dlho trvat nebude... svet aut sa pomaly ale isto zjednocuje... kvalita a celkove know-how sa medzi jednotlivymi znackami uz vyrovnava a casy ked skoda stala maximalne 300 tacov a akykolvek mercedes zacinal az niekde od melona vyssie su uz davno fuc 😉 ...
takze kludne si dnes uz mozes kupit octaviu pomaly drahsiu ako Acko 😉 a nikto sa uz tomu cudovat nebude ... skratka zrovnava sa to aj technologiami aj cenou takze aj dacia uz raz prestane byt "zadara"
aj dacia raz pojde cenou vyssie ked postavi vacsie a technologicky vyspelejsie auto a ono to podla mna uz ani dlho trvat nebude... svet aut sa pomaly ale isto zjednocuje... kvalita a celkove know-how sa medzi jednotlivymi znackami uz vyrovnava a casy ked skoda stala maximalne 300 tacov a akykolvek mercedes zacinal az niekde od melona vyssie su uz davno fuc 😉 ...
takze kludne si dnes uz mozes kupit octaviu pomaly drahsiu ako Acko 😉 a nikto sa uz tomu cudovat nebude ... skratka zrovnava sa to aj technologiami aj cenou takze aj dacia uz raz prestane byt "zadara"
Potom co jsem měsíc bydlel v Německu v Postupimi, tak jsem si i zvykl, že u nás je skoro všechno dražší a pracujeme za trojnásobně menší plat.
PS: Pamatuji si jak jsem se bavil s jedním podnikatelem a řekl mi, že žádný Němec mu nebude dělat za minimální mzdu, jenž činí 8,50 euro na hodinu a když jsem mu řekl, že my máme minimální mzdu 2 eura a normálně mají lidé okolo 4-5 euro, tak se divil jak můžeme vůbec žít.
PS: Pamatuji si jak jsem se bavil s jedním podnikatelem a řekl mi, že žádný Němec mu nebude dělat za minimální mzdu, jenž činí 8,50 euro na hodinu a když jsem mu řekl, že my máme minimální mzdu 2 eura a normálně mají lidé okolo 4-5 euro, tak se divil jak můžeme vůbec žít.
Tak to otočme, už to je jen trojnásobek. Byly doby, kdy to byl desetinásobek. Je třea uznat, že jejich hospodářství šlape.
Tohle se Fiatu opravdu povedlo. Esteticky za jedna. V evropske designove sedi je 124 spider hvezdou nejjasnejsi. Nedival jsem se na specifikace, ale s 1.75 pod kapotou bych si ho dokazal predstavit.
Zda se , ze po veleuspechu 500 rady, ma Fiat naslapnuto s povedenym Tipem a ted i se stylovym imidzovym spiderem. Preju hodne stesti a spokojenych zakazniku.
Zda se , ze po veleuspechu 500 rady, ma Fiat naslapnuto s povedenym Tipem a ted i se stylovym imidzovym spiderem. Preju hodne stesti a spokojenych zakazniku.
marianek, marianek... Ked prestanes hulit tu marianku a budes teda schopny aj takej v civilizacii beznej veci ako je citanie, docitas sa ake motory ten Fiat dostane... :-! 8-s
Ten motor, ktory by si si prial by bol sice fajn, ale to uz by cenou atakovalo pomaly premiovych vyrobcov ... >😁 >😁 >😁 >😁
Takze ked si vyvetras makovicu, sup na clanok a v tabulke to mas rozpisane. :-!
Ten motor, ktory by si si prial by bol sice fajn, ale to uz by cenou atakovalo pomaly premiovych vyrobcov ... >😁 >😁 >😁 >😁
Takze ked si vyvetras makovicu, sup na clanok a v tabulke to mas rozpisane. :-!
S tim ctenim mas problemy spis ty Danielku. Psal jsem, ze jsem se na specifikace nedival a ze bych si ho dokazal predstavit = libil by se mne s tim vynikajicim motorem.
Ta tvoje premie, nebo spis "premie" by neco takoveho nevytvorila ani ve snu. Bez si zkontrolovat, jestli se ti neodlepuji plakaty ze zdi....
Ta tvoje premie, nebo spis "premie" by neco takoveho nevytvorila ani ve snu. Bez si zkontrolovat, jestli se ti neodlepuji plakaty ze zdi....
"plakaty ze zdi...." - podla seba sudim teba ? >😁 >😁 >😁 >😁
Chlapce, uz nejake desatrocia niesom na plagaty odkazany a ked po niecom zatuzim, tak to riesim.
Najmensie porovnatelne od "nasich" je TT. No a tam frcia 2 a viac litre. 😄
Asi si pri svojej nechuti do citania nemal moznost postrehnut, ze existuje taka "pocket-rocket" menom TT RS spider, teda nieco, co ma R5 2.5 TFSI quattro a 400 PS... :-!
Ale to nic. Plagat hadam zozenies. >😁 >😁 >😁 >😁
btw.: meno si mi zase a znova neuhadol. >😒]
btw 2.: Ano, Fiatu by ten motor pasoval, ale ako pisem, uz by bol moc drahy a teda defakto nepredajny, takze preto sa rozhodli tak - "racionalnejsie". :-!
Chlapce, uz nejake desatrocia niesom na plagaty odkazany a ked po niecom zatuzim, tak to riesim.
Najmensie porovnatelne od "nasich" je TT. No a tam frcia 2 a viac litre. 😄
Asi si pri svojej nechuti do citania nemal moznost postrehnut, ze existuje taka "pocket-rocket" menom TT RS spider, teda nieco, co ma R5 2.5 TFSI quattro a 400 PS... :-!
Ale to nic. Plagat hadam zozenies. >😁 >😁 >😁 >😁
btw.: meno si mi zase a znova neuhadol. >😒]
btw 2.: Ano, Fiatu by ten motor pasoval, ale ako pisem, uz by bol moc drahy a teda defakto nepredajny, takze preto sa rozhodli tak - "racionalnejsie". :-!
Danielku, ten pocet smajliku jasne vypovida o tvem intelektu....Nekolik desatroci? Nenech se vysmat.
Snad nechces s touto 124 srovnavat nejake Audi... To je teprv vtip tydne.
Snad nechces s touto 124 srovnavat nejake Audi... To je teprv vtip tydne.
Jebkom ako ty sa snazim pisat tak, ako si zasluzia. Pocet smajlikov neries, vyjadruje len moje emocie, ktore prezivam ked musim na takeho jebka ako ty reagovat. Tipujem ze ani poratat by si ich spravne nevedel, kedze aj citanie ti robi problem. O nejakom chapani pojmu premiova automobilka uz radsej pomlcim uplne, to budes mat mozno na strednej skole, ked urobis prijmacky a nebude ta musiet mama zapisat len na nejaku ucnovku.
A Jebko, hovorim ti naposledy, ze moje krstne meno si neuhadol, je cas skusit dalsie. >😁
Alebo ani nie. Slahaj drichmat a neotravuj ! :-!
A Jebko, hovorim ti naposledy, ze moje krstne meno si neuhadol, je cas skusit dalsie. >😁
Alebo ani nie. Slahaj drichmat a neotravuj ! :-!
Sorry, ale lady jsi vedle. Vůbec bych sem olympiádu netahal. Nikdo v Evropě nemá ve výrobním programu RWD roadster za 700kkč. TT je mnohem dražší a primárně předokolka, jinak s Haldexem, pokud se nemýlím.
Asi uznáš sám, že zábava za volantem bude s F124 na zcela jiné úrovni. 😉
Asi uznáš sám, že zábava za volantem bude s F124 na zcela jiné úrovni. 😉
Počítám hned po zahájení prodeje s akčním ceníkem, jinak nevím, kdo jim to bude kupovat.
Když existuje SuperB 2.0 TSI.
😉
Je to model, který má zvednout image Fiatu a myslím, že se povedl výtečně! Z počátku jsem byl skeptický a poněkud zklamaný, jen remake MX5, říkal jsem si, tohle je na Fiat málo...
Ale je tu jedno nádherný kábro s odlišným charakterem jak MX5, které míří přecijen výš než MX5. Za mě výtečně :yes: