Novinky
Joab
4
A Sedlacek. Se jeste budete moc divit..😊
Přejít do diskuze
Bez ohledu na bláboly na Autoforu se další generace benzínových V8 u Audi dočkám, nedočkám se další generace benzínových V8 od Audi, protože vývoj benzínových V8 v koncernu převzalo Porsche a bude je dodávat Audi, Bentley a samo sobě. Stejně tak za celý koncern Audi převzalo vývoj benzínových V6 a bude je dodávat Porsche a samo sobě.
Odborníci z Autofora před pár hodinami předpověděli, že koncern končí s V8 v naftě i benzínu. Já bych jim věřil, tohle bude určitě kachna, ty fotky jsou evidentně z motorárny tříválců. >😒]
Jo ten příklad Norska je zajímavej.
Nebude to tak, že se tam nebudou smět auta se spalovacím motorem prodávat.
Bude to tak, že je nikdo nebude chtít, protože budou výrazně (ale opravdu výrazně) znevýhodněný.
Takže skutečnost bude určitě přes 90% elektro.
Ale kdo bude chtít Ferrari, tak si ho koupí.
Jestli to budou následovat ostatní země, budou to mít spalovací motory (a víceválcový - >6.. především) čím dál těžší.
Když se podívám k BMW už dnes, tak zjistím, že se bez V8 skoro obejdou.
Nebude to tak, že se tam nebudou smět auta se spalovacím motorem prodávat.
Bude to tak, že je nikdo nebude chtít, protože budou výrazně (ale opravdu výrazně) znevýhodněný.
Takže skutečnost bude určitě přes 90% elektro.
Ale kdo bude chtít Ferrari, tak si ho koupí.
Jestli to budou následovat ostatní země, budou to mít spalovací motory (a víceválcový - >6.. především) čím dál těžší.
Když se podívám k BMW už dnes, tak zjistím, že se bez V8 skoro obejdou.
V8 a nekde i V10-V12 budou vpodstate na nejaky cas zachranene diky opacnemu polu na druhe strane v podobe hybridu, plug-in hybridu a elektromobilu
Zajímavý, že skoro nikdo kolem tebe "nechápe psanej text".
A ty jedinej sem dáváš odkazy, který většinou tvrdí pravej opak toho, co se snažíš dokázat.
Ale psaný text chápeš bravurně :yes:
A ty jedinej sem dáváš odkazy, který většinou tvrdí pravej opak toho, co se snažíš dokázat.
Ale psaný text chápeš bravurně :yes:
Audi😒br />
Audi CEO Rupert Stadler laid out the plan at the car maker’s annual meeting on Thursday. His comments e😜anded on a commitment made last year by Audi of America president Scott Keogh that at least one quarter :yes: of all Audi cars sold in the U.S. by 2025 will have a plug.
[odkaz]
Audi CEO Rupert Stadler laid out the plan at the car maker’s annual meeting on Thursday. His comments e😜anded on a commitment made last year by Audi of America president Scott Keogh that at least one quarter :yes: of all Audi cars sold in the U.S. by 2025 will have a plug.
[odkaz]
Audi is starting to move towards electric powertrains with a hope that by 2025, 25% to 35% of its range will be battery-electric vehicles
To je už za 9 let 😄
Zase ten Autocar 😉
To je už za 9 let 😄
Zase ten Autocar 😉
Já reagoval spíš na Ham.a a kachnu.
I Autocar i Allesauto píše formulace jako ,,může'' a ,,svého druhu'', což mi jako kachna nepřijde. 😉
Zřejmě k tomu mají svůj důvod, který nepřímo potvrzuje i Stadler:
Stadler sagte, dass man nach wie vor Investments in 4- und 6-Zylinder-Motoren plant...
Autocar ani Allesauto netvrdí, že to tak na tuty bude.
Naopak některé články (např. o humbuku) na ACZ jsou opravdu hodně bulvární a označení kachna si zaslouží.
I Autocar i Allesauto píše formulace jako ,,může'' a ,,svého druhu'', což mi jako kachna nepřijde. 😉
Zřejmě k tomu mají svůj důvod, který nepřímo potvrzuje i Stadler:
Stadler sagte, dass man nach wie vor Investments in 4- und 6-Zylinder-Motoren plant...
Autocar ani Allesauto netvrdí, že to tak na tuty bude.
Naopak některé články (např. o humbuku) na ACZ jsou opravdu hodně bulvární a označení kachna si zaslouží.
Ale větička Autocaru "The all-new V8 designed by Audi for use in the wider VW Group may be the last of its kind, a company source has told Autocar." z které vychází Autoforum je v pořádku. Stávající Audi V8 nebo-li 4.0 TFSI (designed by Audi for use in VW Group) skutečně končí. Ale to neznamená, že Audi nebude používat V8. Vývoj motorů V8 a V6 pro celou skupinu zajišťují vývojáři Porsche a Audi a postupně nasadí novou modulární řadu motorů v rámci koncernu. Takže skončí jak stávající V8 Audi, tak stávající V8 Porsche. Stejně tak skončí stávající V6 Audi. Ovšem všechny motory budou nahrazeny společnými novými modulárními jednotkami KoVoMo (V8 i V6). V8 se vyrábí v zařízeních Porsche (co nevidět začíná jejich montáž do nové Panamery, viz dnešní článek) a nová V6 se vyrábí u Audi (už se montuje do nové S4). Autoforum si vtrhlo jednu větičku (ano 4.0 TFSI končí) a udělalo z ní kachnu. Celá pravda je někde tady:
It’s been revealed that Audi and Porsche will join forces to develop an all-new range of both V6 and V8 engines.
The deal to create the new modular vee engines, codenamed KoVoMo after the German words for ‘group vee gasoline engines’, will see both the Volkswagen Group-owned brands work together to create a new 3.0-litre V6 and 4.0-litre V8. Both will come with turbochargers and have a common 90-degree architecture and 500cc individual cylinder displacement.
Later on, the all-new engines will also incorporate electric motor-driven compressors that offer lag-free, full-boost from idle.
The engines have been designed to be scalable and could begin with an entry-level 2.5-litre V6 .
As well as the new more efficient e-turbos the all-new engine could run the Atkinson-cycle combustion for greater efficiency.
As well as Audis and Porsches the new family of V6 and V8 engines is e😜ected to be available in Volkswagens and Bentleys as well as, potentially, forthcoming Lamborghini models (nejspíše asi SUV).
The production of new V8 is e😜ected in Porsche plants, V6 under Audi umbrella.
It’s been revealed that Audi and Porsche will join forces to develop an all-new range of both V6 and V8 engines.
The deal to create the new modular vee engines, codenamed KoVoMo after the German words for ‘group vee gasoline engines’, will see both the Volkswagen Group-owned brands work together to create a new 3.0-litre V6 and 4.0-litre V8. Both will come with turbochargers and have a common 90-degree architecture and 500cc individual cylinder displacement.
Later on, the all-new engines will also incorporate electric motor-driven compressors that offer lag-free, full-boost from idle.
The engines have been designed to be scalable and could begin with an entry-level 2.5-litre V6 .
As well as the new more efficient e-turbos the all-new engine could run the Atkinson-cycle combustion for greater efficiency.
As well as Audis and Porsches the new family of V6 and V8 engines is e😜ected to be available in Volkswagens and Bentleys as well as, potentially, forthcoming Lamborghini models (nejspíše asi SUV).
The production of new V8 is e😜ected in Porsche plants, V6 under Audi umbrella.
No jak jsem psal v diskuzi u BMW😒br />
[odkaz]
Předpovídají to odborníci z Autocaru i Allesauto atd.
A jedná se o budoucnost.
Právě vyvinutá V8 se samozřejmě vyrábět bude (nebo se už vyrábí..) 😉
Řekl bych, že kachny se vyskytují spíše na tomto webu: [odkaz]
12.10.2015: Dieselgate: Změřili jsme „emisní“ VW Passat 2.0 TDI EA 189 v běžném provozu. Definitivní konec amerického humbuku! 😲
Tomu já říkám superkachna 😄
Oproti tomu realita😒br /> [odkaz]
28.6.2016😒br /> German vehicle maker Volkswagen AG is to pay more than 15.3 billion dollars – around 13.8 billion euros – in an historic settlement deal with government regulators and nearly 500,000 US diesel car owners.
Ještě český odkaz😒br /> [odkaz]
[odkaz]
Předpovídají to odborníci z Autocaru i Allesauto atd.
A jedná se o budoucnost.
Právě vyvinutá V8 se samozřejmě vyrábět bude (nebo se už vyrábí..) 😉
Řekl bych, že kachny se vyskytují spíše na tomto webu: [odkaz]
12.10.2015: Dieselgate: Změřili jsme „emisní“ VW Passat 2.0 TDI EA 189 v běžném provozu. Definitivní konec amerického humbuku! 😲
Tomu já říkám superkachna 😄
Oproti tomu realita😒br /> [odkaz]
28.6.2016😒br /> German vehicle maker Volkswagen AG is to pay more than 15.3 billion dollars – around 13.8 billion euros – in an historic settlement deal with government regulators and nearly 500,000 US diesel car owners.
Ještě český odkaz😒br /> [odkaz]
Ne to nepředpověděli = jen nechápeš psanej text 😄
Jen ti sdělili že další generace osmiválců se u Audi už nedočkáš = teď už to chápeš ne? 😉
Jen ti sdělili že další generace osmiválců se u Audi už nedočkáš = teď už to chápeš ne? 😉
ach,ach ty by si snáď za audi aj položil zivot ;-\
PS : Nico nám bol dnes akýsi jalový na vode,ako vždy.
PS : Nico nám bol dnes akýsi jalový na vode,ako vždy.
Automobilka Audi sa pise s velkym "A". Neopravil si to za celu noc, ok, nech sa paci😒br />
Ara uz nieje ara, ale Sun Wu-kchung ! >😁 >😁 >😁 >😁
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ara uz nieje ara, ale Sun Wu-kchung ! >😁 >😁 >😁 >😁
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
v tomto ti ani wikina nepomoze, ale napisem ti to ja a ber to ako poucku do zivota😒br />
atkinson = atmo motor
Miller = turbo motor
Princip je podobny, ucel rovnaky. Blbe len je, ze si to ti Briti furt pletu a pisu blbo.
Chvalil som Atkinsona v tom 5.0 V8 Lexe - vypada to tak, ze ten im fakt vysiel. :-! :yes:
Chalil ho tu aj nejaky diskuter, ktory uz s nim ma nieco odjazdene.
Audi to aj vo svojich ofiko vyhlaseniach prezentuje ako Millerov cyklus, takze pekne ta prosim, neprekrucuj realitu a neopic sa po tupych Britoch, lebo ti dam novu prezyvku ! >😒]
EDIT: oprav si to "audi" na Audi, lebo tu uverejnim tvoju novu prezyvku aj s tvojou fotkou a nebudes mat z toho radost... >😒]
Miller = turbo motor
Princip je podobny, ucel rovnaky. Blbe len je, ze si to ti Briti furt pletu a pisu blbo.
Chvalil som Atkinsona v tom 5.0 V8 Lexe - vypada to tak, ze ten im fakt vysiel. :-! :yes:
Chalil ho tu aj nejaky diskuter, ktory uz s nim ma nieco odjazdene.
Audi to aj vo svojich ofiko vyhlaseniach prezentuje ako Millerov cyklus, takze pekne ta prosim, neprekrucuj realitu a neopic sa po tupych Britoch, lebo ti dam novu prezyvku ! >😒]
EDIT: oprav si to "audi" na Audi, lebo tu uverejnim tvoju novu prezyvku aj s tvojou fotkou a nebudes mat z toho radost... >😒]
Az na toho "Atkinsona", ktory bude/je ( uz V6 3.0 TFSI v S4/S5 pri nizkej zatazi ) Miller,
je to vycerpavajuce. 😉 :yes:
je to vycerpavajuce. 😉 :yes:
Ara, uz prosimta prestan davat tupe odkazy na tupe clanky😒br />
emisne zony....., Holansko, Norsko.....
A co zvysok sveta ? V8-icky sa predavat budu a v ponuke Audi ich najdes aj za 10 aj 20 rokov !
Pokial dozijes, tak si ich kludne ( ak nasetris >😒] ) budes moct kupit. >😁 >😁 >😁 >😁
A co zvysok sveta ? V8-icky sa predavat budu a v ponuke Audi ich najdes aj za 10 aj 20 rokov !
Pokial dozijes, tak si ich kludne ( ak nasetris >😒] ) budes moct kupit. >😁 >😁 >😁 >😁
Ved pohoda, suhlas.
a...? 😄
Stale to neznamena, zeby sa dalsie V8 nemali objavit v novych modeloch Audi aj za viac ako 10 rokov...
a...? 😄
Stale to neznamena, zeby sa dalsie V8 nemali objavit v novych modeloch Audi aj za viac ako 10 rokov...
"Ty víš co bude za 20 let?
Samý elektroauta? "
- co sa ma teda vlastne pytas ? Ci budu LEN elektro auta ? NIE !!! mozno 20-25%...
Ci o co ti ide ? >😁 8-s
Samý elektroauta? "
- co sa ma teda vlastne pytas ? Ci budu LEN elektro auta ? NIE !!! mozno 20-25%...
Ci o co ti ide ? >😁 8-s
Tuhle audi vs Audi fintu sem stihnul okoukat eště od GTIho = jen s tim že ten to používal obráceně 😉
Já vim co to je Atkinson a Miller 😄
Japonci tyhle cesty zkoušej už desetiletí 😉
Já považuju za bombu [odkaz] [odkaz] [odkaz] :yes: :yes:
Já vim co to je Atkinson a Miller 😄
Japonci tyhle cesty zkoušej už desetiletí 😉
Já považuju za bombu [odkaz] [odkaz] [odkaz] :yes: :yes:
Tady bych se o flašku Bechera vsadil 😄
Za 20 let to bude možná dost jinak než si představuješ! 😉
Taky myslím že nějaký větší benzínový motory budou = ale budou fakt jen pro bohatý
A masový značky jako audi a BMW je nejspíš už vůbec nebudou používat >😒]
Za 20 let to bude možná dost jinak než si představuješ! 😉
Taky myslím že nějaký větší benzínový motory budou = ale budou fakt jen pro bohatý
A masový značky jako audi a BMW je nejspíš už vůbec nebudou používat >😒]
Jo vidim to podobně. Auta typu Ferrari budou ale dost možná ještě podraží = rozdíly se spíš ještě zvětší
Trend je jasnej = je to spíš jen kdy jak to přesně proběhne
Trend je jasnej = je to spíš jen kdy jak to přesně proběhne
Done, par krat v minulosti sme po sebe isli dost ostro ( vytacal si ma ), posledne dni ale debatujes normalne, takze skusim normalne este raz aj ja😒br />
Jezia sa mi vsetky chlpy, ked pocujem / citam - ze zdroj Autocar. Tito "pani novinari" robia v poslednej dobe tolko chyb a to specialne v "koncernovych" zalezitostiach, ze to je az nechutne. :-!
Ich vyjadrenie teda komentovat neidem, ale sam casom pochopis, ze to bola blbost.
Allesauto a ich rozhovor s Rupinom - tiez - mohli ho zle citovat, alebo to len zle chapeme. Kludne to moze znamenat to, ako som ti to napisal ja, alebo aj Ham. Ze proste ano, teraz urobili V8 naftu, pripravuje sa aj spolu s Porsche urobeny benzin, a ze tento zaklad - blok motora - uz bude posledny, na ktorom sa Audi inziniersky ako fabrika podielalo. Mozno uz len v buducnosti si Porsche prizve par odbornikov z Audi "externe" a bude sa o tom dalsom motore pisat ako o vyvinutom "by Porsche" a ti Audi inzinieri sa zamlcia.
Je to stale velka koncernova hra. Audi ma a bude mat aj za 10 aj 20 rokov modely, do ktorych sa V8 budu hodit. No a nehovor mi, ze vsetky krajiny na svete sa zblaznia a zakazu aj nezinove motory a arabski sejkovia a ruski miliardari sa budu vytiesat na bzuciakoch. >😁 😉
Takze ak ti ide o to, ako to v koncerne pomenuju - kto bude zodpovedny za tie dalsie ( teda az po tejto aktualne uvadzanej ) generacie motorov, netreba si nic nahovarat, lebo to bude len marketingove rozhodnutie. Mozno si povedia - Audi pouziva motory Porsche - to znie dobre - a budu to prezentovat tak. Je XY moznych scenarov a zatial ani z toho co som obvolal par ludi, ktori by mohli vediet viac, som sa nic co by mi malo sposobit vrasky na cele nedozvedel. Nova 4.0 TFSI bude/je vraj fakt nova ( pre novu A8 / S8 a vraj aj Q7, a neskorsie S6/S7 , RS6/RS7, a vraj "A9... " 😲 ) a ma vychadzat z tej novej V6 v S4/S5. Ale na to mame este "chvilu" cas... 😉
Ich vyjadrenie teda komentovat neidem, ale sam casom pochopis, ze to bola blbost.
Allesauto a ich rozhovor s Rupinom - tiez - mohli ho zle citovat, alebo to len zle chapeme. Kludne to moze znamenat to, ako som ti to napisal ja, alebo aj Ham. Ze proste ano, teraz urobili V8 naftu, pripravuje sa aj spolu s Porsche urobeny benzin, a ze tento zaklad - blok motora - uz bude posledny, na ktorom sa Audi inziniersky ako fabrika podielalo. Mozno uz len v buducnosti si Porsche prizve par odbornikov z Audi "externe" a bude sa o tom dalsom motore pisat ako o vyvinutom "by Porsche" a ti Audi inzinieri sa zamlcia.
Je to stale velka koncernova hra. Audi ma a bude mat aj za 10 aj 20 rokov modely, do ktorych sa V8 budu hodit. No a nehovor mi, ze vsetky krajiny na svete sa zblaznia a zakazu aj nezinove motory a arabski sejkovia a ruski miliardari sa budu vytiesat na bzuciakoch. >😁 😉
Takze ak ti ide o to, ako to v koncerne pomenuju - kto bude zodpovedny za tie dalsie ( teda az po tejto aktualne uvadzanej ) generacie motorov, netreba si nic nahovarat, lebo to bude len marketingove rozhodnutie. Mozno si povedia - Audi pouziva motory Porsche - to znie dobre - a budu to prezentovat tak. Je XY moznych scenarov a zatial ani z toho co som obvolal par ludi, ktori by mohli vediet viac, som sa nic co by mi malo sposobit vrasky na cele nedozvedel. Nova 4.0 TFSI bude/je vraj fakt nova ( pre novu A8 / S8 a vraj aj Q7, a neskorsie S6/S7 , RS6/RS7, a vraj "A9... " 😲 ) a ma vychadzat z tej novej V6 v S4/S5. Ale na to mame este "chvilu" cas... 😉
Co bys chtěl opravit? 😄
Co bys chtěl zveřejnit? >😒]
Co řikáš na revoluční motor Koenigseggu? 😉
Co bys chtěl zveřejnit? >😒]
Co řikáš na revoluční motor Koenigseggu? 😉
Je fajn že se ti líbí Atkinson ale víš že ho náskok díky technice použije jako jedna z posledních firem žejo? 😄
Udržování víceválcovejch motorů je dneska už víc záležitost image než potřeby = Mercedes nedávno oznámil že má 2litrovej 4válec ve verzích 400, 500 a dokonce 600 koní :-!
A taky že V12 ještě nějakou dobu zůstanou v nabídce 😉
A taky že V12 ještě nějakou dobu zůstanou v nabídce 😉
Ne = ale zrovna probíhaj možná největší změny v pohonu za dobu co tu auta sou 😉
[odkaz] [odkaz] [odkaz]
Je to smutný ale tahle generace V8 je poslední = nejen u Audi
A půjde to rychlejš než si umíš představit
[odkaz] [odkaz] [odkaz]
Je to smutný ale tahle generace V8 je poslední = nejen u Audi
A půjde to rychlejš než si umíš představit
Bláboly sou na ACZ = pozor nepleť si to! >😒]
Ty si přes obrovskej úbytek větších motorů asi myslíš že to dneškem skončilo žejo? 😄
Bohužel ne = a samozřejmě to není o nějakym audi 😉
Ty si přes obrovskej úbytek větších motorů asi myslíš že to dneškem skončilo žejo? 😄
Bohužel ne = a samozřejmě to není o nějakym audi 😉