Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Porsche otevírá nový závod na výrobu osmiválců

44 komentářů

Joab
A Sedlacek. Se jeste budete moc divit..😊
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
take nieco ze R8 - nepoznas ? >😁 >😁 >😁 >😁 8-s
Avatar - Ham.
Ham.
Bez ohledu na bláboly na Autoforu se další generace benzínových V8 u Audi dočkám, nedočkám se další generace benzínových V8 od Audi, protože vývoj benzínových V8 v koncernu převzalo Porsche a bude je dodávat Audi, Bentley a samo sobě. Stejně tak za celý koncern Audi převzalo vývoj benzínových V6 a bude je dodávat Porsche a samo sobě.
Avatar - maxi!
maxi!
:yes:
Avatar - praděda7
praděda7
Jo, ty fotky jsou nepodařené. Vypadá to jako výroba praček s předním plněním... >😁
Avatar - vabis
vabis
😄 :yes: pěkná továrna
Avatar - praděda7
praděda7
Konečně jedna dobrá zpráva.... 😉
Avatar - white label
white label
Odborníci z Autofora + místní odborník s hybridním nickem Kylie-Hamunasakra... >😒]
Avatar - Ham.
Ham.
Odborníci z Autofora před pár hodinami předpověděli, že koncern končí s V8 v naftě i benzínu. Já bych jim věřil, tohle bude určitě kachna, ty fotky jsou evidentně z motorárny tříválců. >😒]
DonVito
Jo ten příklad Norska je zajímavej.

Nebude to tak, že se tam nebudou smět auta se spalovacím motorem prodávat.

Bude to tak, že je nikdo nebude chtít, protože budou výrazně (ale opravdu výrazně) znevýhodněný.

Takže skutečnost bude určitě přes 90% elektro.

Ale kdo bude chtít Ferrari, tak si ho koupí.

Jestli to budou následovat ostatní země, budou to mít spalovací motory (a víceválcový - >6.. především) čím dál těžší.

Když se podívám k BMW už dnes, tak zjistím, že se bez V8 skoro obejdou.
IPace
V8 a nekde i V10-V12 budou vpodstate na nejaky cas zachranene diky opacnemu polu na druhe strane v podobe hybridu, plug-in hybridu a elektromobilu
Avatar - _Karel_
_Karel_
Není hezký posmívat se někomu jen proto, že je retardovanej!
Avatar - _Karel_
_Karel_
Zajímavý, že skoro nikdo kolem tebe "nechápe psanej text".
A ty jedinej sem dáváš odkazy, který většinou tvrdí pravej opak toho, co se snažíš dokázat.
Ale psaný text chápeš bravurně :yes:
DonVito
Audi😒br />
Audi CEO Rupert Stadler laid out the plan at the car maker’s annual meeting on Thursday. His comments e😜anded on a commitment made last year by Audi of America president Scott Keogh that at least one quarter :yes: of all Audi cars sold in the U.S. by 2025 will have a plug.

[odkaz]
DonVito
Audi is starting to move towards electric powertrains with a hope that by 2025, 25% to 35% of its range will be battery-electric vehicles

To je už za 9 let 😄

Zase ten Autocar 😉
DonVito
Já reagoval spíš na Ham.a a kachnu.

I Autocar i Allesauto píše formulace jako ,,může'' a ,,svého druhu'', což mi jako kachna nepřijde. 😉
Zřejmě k tomu mají svůj důvod, který nepřímo potvrzuje i Stadler:
Stadler sagte, dass man nach wie vor Investments in 4- und 6-Zylinder-Motoren plant...
Autocar ani Allesauto netvrdí, že to tak na tuty bude.

Naopak některé články (např. o humbuku) na ACZ jsou opravdu hodně bulvární a označení kachna si zaslouží.
Avatar - Ham.
Ham.
Ale větička Autocaru "The all-new V8 designed by Audi for use in the wider VW Group may be the last of its kind, a company source has told Autocar." z které vychází Autoforum je v pořádku. Stávající Audi V8 nebo-li 4.0 TFSI (designed by Audi for use in VW Group) skutečně končí. Ale to neznamená, že Audi nebude používat V8. Vývoj motorů V8 a V6 pro celou skupinu zajišťují vývojáři Porsche a Audi a postupně nasadí novou modulární řadu motorů v rámci koncernu. Takže skončí jak stávající V8 Audi, tak stávající V8 Porsche. Stejně tak skončí stávající V6 Audi. Ovšem všechny motory budou nahrazeny společnými novými modulárními jednotkami KoVoMo (V8 i V6). V8 se vyrábí v zařízeních Porsche (co nevidět začíná jejich montáž do nové Panamery, viz dnešní článek) a nová V6 se vyrábí u Audi (už se montuje do nové S4). Autoforum si vtrhlo jednu větičku (ano 4.0 TFSI končí) a udělalo z ní kachnu. Celá pravda je někde tady:
It’s been revealed that Audi and Porsche will join forces to develop an all-new range of both V6 and V8 engines.
The deal to create the new modular vee engines, codenamed KoVoMo after the German words for ‘group vee gasoline engines’, will see both the Volkswagen Group-owned brands work together to create a new 3.0-litre V6 and 4.0-litre V8. Both will come with turbochargers and have a common 90-degree architecture and 500cc individual cylinder displacement.
Later on, the all-new engines will also incorporate electric motor-driven compressors that offer lag-free, full-boost from idle.
The engines have been designed to be scalable and could begin with an entry-level 2.5-litre V6 .
As well as the new more efficient e-turbos the all-new engine could run the Atkinson-cycle combustion for greater efficiency.
As well as Audis and Porsches the new family of V6 and V8 engines is e😜ected to be available in Volkswagens and Bentleys as well as, potentially, forthcoming Lamborghini models (nejspíše asi SUV).
The production of new V8 is e😜ected in Porsche plants, V6 under Audi umbrella.
DonVito
No jak jsem psal v diskuzi u BMW😒br />
[odkaz]

Předpovídají to odborníci z Autocaru i Allesauto atd.

A jedná se o budoucnost.

Právě vyvinutá V8 se samozřejmě vyrábět bude (nebo se už vyrábí..) 😉

Řekl bych, že kachny se vyskytují spíše na tomto webu: [odkaz]
12.10.2015: Dieselgate: Změřili jsme „emisní“ VW Passat 2.0 TDI EA 189 v běžném provozu. Definitivní konec amerického humbuku! 😲

Tomu já říkám superkachna 😄

Oproti tomu realita😒br /> [odkaz]
28.6.2016😒br /> German vehicle maker Volkswagen AG is to pay more than 15.3 billion dollars – around 13.8 billion euros – in an historic settlement deal with government regulators and nearly 500,000 US diesel car owners.
Ještě český odkaz😒br /> [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ne to nepředpověděli = jen nechápeš psanej text 😄

Jen ti sdělili že další generace osmiválců se u Audi už nedočkáš = teď už to chápeš ne? 😉
Avatar - speedfred
speedfred
ach,ach ty by si snáď za audi aj položil zivot ;-\
PS : Nico nám bol dnes akýsi jalový na vode,ako vždy.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Automobilka Audi sa pise s velkym "A". Neopravil si to za celu noc, ok, nech sa paci😒br />
Ara uz nieje ara, ale Sun Wu-kchung ! >😁 >😁 >😁 >😁

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]
IPace
s 10 valcem jsem se vozil v RS6
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
tak opravis to, ci ta tu mam zverejnit ? >😒]
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
v tomto ti ani wikina nepomoze, ale napisem ti to ja a ber to ako poucku do zivota😒br /> atkinson = atmo motor
Miller = turbo motor

Princip je podobny, ucel rovnaky. Blbe len je, ze si to ti Briti furt pletu a pisu blbo.
Chvalil som Atkinsona v tom 5.0 V8 Lexe - vypada to tak, ze ten im fakt vysiel. :-! :yes:
Chalil ho tu aj nejaky diskuter, ktory uz s nim ma nieco odjazdene.
Audi to aj vo svojich ofiko vyhlaseniach prezentuje ako Millerov cyklus, takze pekne ta prosim, neprekrucuj realitu a neopic sa po tupych Britoch, lebo ti dam novu prezyvku ! >😒]

EDIT: oprav si to "audi" na Audi, lebo tu uverejnim tvoju novu prezyvku aj s tvojou fotkou a nebudes mat z toho radost... >😒]
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Az na toho "Atkinsona", ktory bude/je ( uz V6 3.0 TFSI v S4/S5 pri nizkej zatazi ) Miller,
je to vycerpavajuce. 😉 :yes:
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Ara, uz prosimta prestan davat tupe odkazy na tupe clanky😒br /> emisne zony....., Holansko, Norsko.....
A co zvysok sveta ? V8-icky sa predavat budu a v ponuke Audi ich najdes aj za 10 aj 20 rokov !
Pokial dozijes, tak si ich kludne ( ak nasetris >😒] ) budes moct kupit. >😁 >😁 >😁 >😁
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Ved pohoda, suhlas.
a...? 😄
Stale to neznamena, zeby sa dalsie V8 nemali objavit v novych modeloch Audi aj za viac ako 10 rokov...
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
"Ty víš co bude za 20 let?

Samý elektroauta? "

- co sa ma teda vlastne pytas ? Ci budu LEN elektro auta ? NIE !!! mozno 20-25%...
Ci o co ti ide ? >😁 8-s
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tuhle audi vs Audi fintu sem stihnul okoukat eště od GTIho = jen s tim že ten to používal obráceně 😉

Já vim co to je Atkinson a Miller 😄

Japonci tyhle cesty zkoušej už desetiletí 😉

Já považuju za bombu [odkaz] [odkaz] [odkaz] :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
S tim výraznym ústupem na 10 let by se dalo souhlasit.. >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tady bych se o flašku Bechera vsadil 😄

Za 20 let to bude možná dost jinak než si představuješ! 😉

Taky myslím že nějaký větší benzínový motory budou = ale budou fakt jen pro bohatý
A masový značky jako audi a BMW je nejspíš už vůbec nebudou používat >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo vidim to podobně. Auta typu Ferrari budou ale dost možná ještě podraží = rozdíly se spíš ještě zvětší

Trend je jasnej = je to spíš jen kdy jak to přesně proběhne
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Done, par krat v minulosti sme po sebe isli dost ostro ( vytacal si ma ), posledne dni ale debatujes normalne, takze skusim normalne este raz aj ja😒br /> Jezia sa mi vsetky chlpy, ked pocujem / citam - ze zdroj Autocar. Tito "pani novinari" robia v poslednej dobe tolko chyb a to specialne v "koncernovych" zalezitostiach, ze to je az nechutne. :-!
Ich vyjadrenie teda komentovat neidem, ale sam casom pochopis, ze to bola blbost.
Allesauto a ich rozhovor s Rupinom - tiez - mohli ho zle citovat, alebo to len zle chapeme. Kludne to moze znamenat to, ako som ti to napisal ja, alebo aj Ham. Ze proste ano, teraz urobili V8 naftu, pripravuje sa aj spolu s Porsche urobeny benzin, a ze tento zaklad - blok motora - uz bude posledny, na ktorom sa Audi inziniersky ako fabrika podielalo. Mozno uz len v buducnosti si Porsche prizve par odbornikov z Audi "externe" a bude sa o tom dalsom motore pisat ako o vyvinutom "by Porsche" a ti Audi inzinieri sa zamlcia.
Je to stale velka koncernova hra. Audi ma a bude mat aj za 10 aj 20 rokov modely, do ktorych sa V8 budu hodit. No a nehovor mi, ze vsetky krajiny na svete sa zblaznia a zakazu aj nezinove motory a arabski sejkovia a ruski miliardari sa budu vytiesat na bzuciakoch. >😁 😉
Takze ak ti ide o to, ako to v koncerne pomenuju - kto bude zodpovedny za tie dalsie ( teda az po tejto aktualne uvadzanej ) generacie motorov, netreba si nic nahovarat, lebo to bude len marketingove rozhodnutie. Mozno si povedia - Audi pouziva motory Porsche - to znie dobre - a budu to prezentovat tak. Je XY moznych scenarov a zatial ani z toho co som obvolal par ludi, ktori by mohli vediet viac, som sa nic co by mi malo sposobit vrasky na cele nedozvedel. Nova 4.0 TFSI bude/je vraj fakt nova ( pre novu A8 / S8 a vraj aj Q7, a neskorsie S6/S7 , RS6/RS7, a vraj "A9... " 😲 ) a ma vychadzat z tej novej V6 v S4/S5. Ale na to mame este "chvilu" cas... 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Co bys chtěl opravit? 😄

Co bys chtěl zveřejnit? >😒]

Co řikáš na revoluční motor Koenigseggu? 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Je fajn že se ti líbí Atkinson ale víš že ho náskok díky technice použije jako jedna z posledních firem žejo? 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Udržování víceválcovejch motorů je dneska už víc záležitost image než potřeby = Mercedes nedávno oznámil že má 2litrovej 4válec ve verzích 400, 500 a dokonce 600 koní :-!

A taky že V12 ještě nějakou dobu zůstanou v nabídce 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ne = ale zrovna probíhaj možná největší změny v pohonu za dobu co tu auta sou 😉

[odkaz] [odkaz] [odkaz]

Je to smutný ale tahle generace V8 je poslední = nejen u Audi
A půjde to rychlejš než si umíš představit
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ty víš co bude za 20 let? 😄

Samý elektroauta? 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: :yes: :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Sorry VWýpadek >😒]

Toho bude škoda 😐
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
V 10?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Bláboly sou na ACZ = pozor nepleť si to! >😒]

Ty si přes obrovskej úbytek větších motorů asi myslíš že to dneškem skončilo žejo? 😄

Bohužel ne = a samozřejmě to není o nějakym audi 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Někomu stačí fakt málo.. >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nemám nick Kylie = netušim proč to furt opakuješ = ty jo? >😁

Počkej až ti za pár let dojde že ta info byla pravdivá = tou dobou se to možná dočteš i na ACZ >😒]