Novinky
ma ten max vykon nejak moc nizko
Fiat se vrací do hry :yes: :yes: :yes: Zatím jen pro ty, kteří skutečně vědí co přesně chcou, výbavy value for money přijdou nepochybně později.
Ve třídě kompaktů je Tipo jako živá voda, konečně opět trochu italské krásy :yes:
Ve třídě kompaktů je Tipo jako živá voda, konečně opět trochu italské krásy :yes:
ten interier tipa vyzera ako v malom aute... pride mi ze aj rio ho ma o hodne dospelejsi ... o interieri golfu, P308, mazdy 3 alebo astry uz ani nehovorim... tie vsetky su uz na pohlad tak 2 levely nad tipom ... ale vzhladom na nizkonakladovu orientaciu tohto vozu to nie je zase az take zle a tipo si iste svojich spokojnych nenarocnych zakaznikov najde :yes😒br />
a navrat do hry? no som hodne zvedavy ako tipo hatch v europskych predajoch ohrozi golfa alebo astru ci povedzme aspon P308 ... ale nieco mi vravi ze ich neohrozi vobec 😉
a popravde sa mi viac paci tipo sedan ako hatch .. takze zda sa ze ja to s tipom vidim opat vo vsetkom uplne inak ako ty 😉
a navrat do hry? no som hodne zvedavy ako tipo hatch v europskych predajoch ohrozi golfa alebo astru ci povedzme aspon P308 ... ale nieco mi vravi ze ich neohrozi vobec 😉
a popravde sa mi viac paci tipo sedan ako hatch .. takze zda sa ze ja to s tipom vidim opat vo vsetkom uplne inak ako ty 😉
Fiat má jako jeden z mála, snad jediný, hravý design v mainstreamu. Prostě takový italský mini "pro chudé". Pro někoho to může působit nedospěle, ale jde výhradně o styl. nelíbí? v pořádku. Ale naopak za materiály a zpracování Fiat v nových modelech sklízí jen samou chválu.
Tipo sedan... ano, pro mě je taky vzhledově TOP a není se čemu divit. Tipo bylo jako sedan vyvinuto od prvopočátku, sedan nevznikl odvozením z HB.
Samozřejmě, že prodejní čísla budou pravděpodobně hluboko za Korejci, ale důležité je to, že Fiat má opět zástupce v klasickém segmentu, o kterém má smysl uvažovat. Zlatá éra Brav👋Brava/Marea se nevrací, ale i tak je to zdařilý krok správným směrem.
Já bych si stejně Tipo nekoupil a šel bych zřejmě do 500L, protože je o řád praktičtější a stylovější, takže když Fiat, tak Fiat se vším všudy. Ale vybírat čistě v kategorii kompaktů, rozhodně jej nevynechám z výběru.
Tipo sedan... ano, pro mě je taky vzhledově TOP a není se čemu divit. Tipo bylo jako sedan vyvinuto od prvopočátku, sedan nevznikl odvozením z HB.
Samozřejmě, že prodejní čísla budou pravděpodobně hluboko za Korejci, ale důležité je to, že Fiat má opět zástupce v klasickém segmentu, o kterém má smysl uvažovat. Zlatá éra Brav👋Brava/Marea se nevrací, ale i tak je to zdařilý krok správným směrem.
Já bych si stejně Tipo nekoupil a šel bych zřejmě do 500L, protože je o řád praktičtější a stylovější, takže když Fiat, tak Fiat se vším všudy. Ale vybírat čistě v kategorii kompaktů, rozhodně jej nevynechám z výběru.
za hravy dizajn povazujem ten na mazde 3 .. civicu.... alebo ceede ... ale z tipa doslova srsi nizkonakladovy jednoduchy a ucelny dizajn .. o nejakej hravosti by som tu teda nerozpraval .. vidim tipo denne vo verzii sedan ... a ver mi ze aj ten predosly vajickovy "alteovsky" leon vyzera hravejsie a lepsie a neporovnatelne dospelejsie ako sucasne tipo 😉
mas pravdu.. zlata era bravy/brava a marey sa nevracia.. a to je podla mna velka skoda... lebo fiat by potreboval v tejto triede nieco poriadne.. s cim by kludne mohol brat zakaznikov od 308 alebo leonu alebo golfu.... ale s tipom to podla mna fakt nepojde...
mas pravdu.. zlata era bravy/brava a marey sa nevracia.. a to je podla mna velka skoda... lebo fiat by potreboval v tejto triede nieco poriadne.. s cim by kludne mohol brat zakaznikov od 308 alebo leonu alebo golfu.... ale s tipom to podla mna fakt nepojde...
každý ať má vlastní názor, to mi nevadí... ale dost mě irituje, když jeden pseudonovinář napíše, že Tipo je nízkonákladové... a dav označí za nízkonákladové úplně všechno!
Včetně designu.
A nedá se přehlédnout, jak úzkostlivě se ve výčtu těch, co bude Tipo lovit v jejich vodách, vyhýbáš H/K... a přitom jsou první na řadě.
😄
Včetně designu.
A nedá se přehlédnout, jak úzkostlivě se ve výčtu těch, co bude Tipo lovit v jejich vodách, vyhýbáš H/K... a přitom jsou první na řadě.
😄
tak samozrejme ceed sa uz cely trasie pred tipom ... to je pravda... jeho zlate casy pocas ktorych lovil zakaznikov od golfu alebo focusu uz ale s prichodom tipa urcite skoncia ...
Teda dnes mu nakladas slusne aj sam ! >😁 >😁 >😁 >😁 :yes:
Ked je niekto talian, nepomoze ani svacena voda. :-!
Ked je niekto talian, nepomoze ani svacena voda. :-!
Tebe tiež nie... Taliani robili kvalitné autá ešte keď ti mama prala plienky... :-!
ved mozno prave vtedy naposledy. >😁 >😁 >😁 >😁
Nic, keby si nebol antikoncernovo zaslepeny ( a pritom ja dokazem pochvalit aj inych ), vedel by si, ze okrem vsemoznych klonov 500-ky nemaju nic poriadne. Budto low-cost, alebo japonsky rebrand. :-! Smutne, po takej dlhej a uspesnej hostorii... ;-\ :-!
Nic, keby si nebol antikoncernovo zaslepeny ( a pritom ja dokazem pochvalit aj inych ), vedel by si, ze okrem vsemoznych klonov 500-ky nemaju nic poriadne. Budto low-cost, alebo japonsky rebrand. :-! Smutne, po takej dlhej a uspesnej hostorii... ;-\ :-!
"...tak samozrejme ceed sa uz cely trasie pred tipom"
>😁
tak.. tak.
Z anglicke recenze na Tipo HB dostalo 6.2 bodu hodnoceni:
Rivals such as the Hyundai i30 boast better materials and superior build quality.
[Konkurence jako H/i30 se muze pochvalit lepsimi materialy a nadprumernym zpracovanim]
Uvidime jak se lidi poperou u vrat FIAT dealeru krecovite svirajic keshovku pro tento 470 tKc HB. Jen ten holobyt za 280 'klacku' ma cenu zvazovat proti Dacia.
>😁
tak.. tak.
Z anglicke recenze na Tipo HB dostalo 6.2 bodu hodnoceni:
Rivals such as the Hyundai i30 boast better materials and superior build quality.
[Konkurence jako H/i30 se muze pochvalit lepsimi materialy a nadprumernym zpracovanim]
Uvidime jak se lidi poperou u vrat FIAT dealeru krecovite svirajic keshovku pro tento 470 tKc HB. Jen ten holobyt za 280 'klacku' ma cenu zvazovat proti Dacia.
ale pořád jsou to jen lišty.
Takže podstatný rozdíl je 17" kola - a děkuji, nechci. I když jsou s příplatkem "jen" 3.600,-.
Považuji je za nevýhodu, takže bych byl ochoten si i něco připlatit, abych se jich zbavil.
😉
Ale pořád platí, že auto takhle plný elektronických nesmyslů nechci... takže čekám dál.
😉
Takže podstatný rozdíl je 17" kola - a děkuji, nechci. I když jsou s příplatkem "jen" 3.600,-.
Považuji je za nevýhodu, takže bych byl ochoten si i něco připlatit, abych se jich zbavil.
😉
Ale pořád platí, že auto takhle plný elektronických nesmyslů nechci... takže čekám dál.
😉
Koupíš se 17p výhodně, ty pak prodáš a dáš si 16p jaké se ti zlíbí a ještě na tom vyděláš... 😉
Kdo koupí original Fiat kola v 17"?
😄
😄
Je spousta bláznů. I když je vlastně pravda, že ti blázni co nasypou nesmyslný rozměr, většinou jezdí v Oktávkách, Superbech, Golfech a Passatech >😒] >😒]
No, to taky... ale i tak - 17" si koupí mladej kluk, co si v bazaru koupil Bravo z roku 1998... a ten za ty kola dá asi tak 2tis dohromady.
A i tak je to 10% ceny vozidla.
😄
A to že VŮBEC nic nemám proti původnímu Bravu! S 1.2 16V to náhodou bylo parádní svezení...
A i tak je to 10% ceny vozidla.
😄
A to že VŮBEC nic nemám proti původnímu Bravu! S 1.2 16V to náhodou bylo parádní svezení...
Ja jazdím na 19 od výroby a celkom fajn aj na D1 😄
Autor asi četl diskusi vedle u 124 Spider 😄
Na první pohled je to asi vyšší cena (dobrá výbava), ale myslím, že u dealera dostanete jinou cenu 😄
Fiat :yes:
Na první pohled je to asi vyšší cena (dobrá výbava), ale myslím, že u dealera dostanete jinou cenu 😄
Fiat :yes:
Z praktického hlediska dokonalé auto. Projel jsem se sice s 1.4 Tjet, ale až bude pod kapotou 1.4 atmosféra, není co řešit. Motor, který nemá: turbo, přímé vstřikování paliva, EGR ventil, StartStop a navíc prostorově umožní parádní přístup k žárovkám předních světel se dnes hledá jako jehla v kupce sena. Dále je to auto bez dvouhmotého setrvačníku a s nepřímým měřením tlaku v pneumatikách - tedy bez nákladných snímačů tlaku, je dnes skoro zázrak.
Ano. Takový low cost na úrovni konce 90. Let. Akorát za cenu high. Tohle auto je úplně na stejně umístěné jako předchozí linea. Nic jiného to není. A taky si moc dobře pamatuju jak místní špagety fans předvídali linee mega úspěch. No nedostavil se. Ani u tohoto středu se nedostavi.
Va fan culo Marchione !
Neco podobneho mi probehlo hlavou, kdyz jsem docetl clanek... jeste bych dodal non é normale.
Kazdopadne ta cena je uplne mimo realitu. Takhke kdysi prodavali Stila. Nabouchali to vybavou, dali obri cenu a divili se, ze se to neprodava. Opening edition mela byt 1.4 atmo a chudsi vybavou s cenou pod 300...
Kazdopadne ta cena je uplne mimo realitu. Takhke kdysi prodavali Stila. Nabouchali to vybavou, dali obri cenu a divili se, ze se to neprodava. Opening edition mela byt 1.4 atmo a chudsi vybavou s cenou pod 300...
S tímhle chtějí jít proti korejcům? To jsou ze startu bez šance. :-!
Už si v tom jazdil, že to vieš tak iste?
Jestli čekáš, že tento lowcostový HB bude stačit na i30 nebo Ceed, tak o autech nic nevíš.
Tak je to moc pěkný hatch...
Ale cena musí dolů...jako kdysi u Rapida.
A pak se bude prodávat dobře.
Ale cena musí dolů...jako kdysi u Rapida.
A pak se bude prodávat dobře.
Tak počkejme na ceník kde bude 1.4 bez turba. Odhaduji o 30 tisíc více než u sedanu. Vzhledem k odlišné výbavě.
Pro všechny příznivce a majitele nového Fiat Tipo.
facebook.com/…ups/Fiat.Tipo.CZ
Pro všechny příznivce a majitele nového Fiat Tipo.
facebook.com/…ups/Fiat.Tipo.CZ
Cena je tak vysoká , že za kvalitu Fiatu vůbec neodpovídá ....
Mám Fiat 500 X a problémů XXX, zadni spojler 5 dveří špatně podlepen těsněním, hrana spojleru naráží na C sloupek ,dře lak,odskočen vnitřní plast B sloupku u řidiče, nejde natlačit ani narazit, klika spolujzdce neraguje na keyless klíč, nejde zamykat ani odemykat, funkce na uconnect nejde.
Co víc dodat , 20 jdu na prvni garanční prohlidku , jsem zvěda, co udělají ....
Mám Fiat 500 X a problémů XXX, zadni spojler 5 dveří špatně podlepen těsněním, hrana spojleru naráží na C sloupek ,dře lak,odskočen vnitřní plast B sloupku u řidiče, nejde natlačit ani narazit, klika spolujzdce neraguje na keyless klíč, nejde zamykat ani odemykat, funkce na uconnect nejde.
Co víc dodat , 20 jdu na prvni garanční prohlidku , jsem zvěda, co udělají ....
Zkrátka 467.500,- papírků adekvátních kvalitám toho, co automobil nabízí. O tom, že Čech stejně skončí u Hyundaie případně Škody, samozřejmě žádná. Fiat zde kupují ti, co skutečně vědí a chcou :-!
Jo jo, napsal jsem tp pod 124, ještě dokud tady tenhle článek nebyl.
A už se mi to nechce opakovat.
😒
Takže jen shrnutí: za mě super auto za dobrou cenu.
Ale ne pro mě... počkám si na jednodušší výbavu, ale pořád s tímhle motorem.
Pokud dřív neodkývu to iXko.
Takto (plne)vybaveny sedan v konfiguratoru vyjde pod 400 tis. s 1.4 motorem.
Opravdu si myslis, ze ta 1.4T (ktera ma stezi parametry druhych nejhorsich motoru u konkurence - napr. VW, Opel) a mozna par uprav detailu v interieru snesou priplatek 80 tis?
A to jeste budou chtit pocitam 20 tis. priplatek za kombik, no proste mimo, Fiat - bohuzel - nezklamal 😐
Srovnej celkové technické řešení.. a dostupnou výbavu sedanu a 5porte...
Už?
😄
Tak jeste jednou racionalne a dal uz nebudu reagovat.
Chci hatch nizsi stredni, nemam penize, koupim za 380 kiu v podstate plne vybave (ano ma trochu horsi motor atd...) 100 TISIC ROZDIL.
Nechci setrit vezmu za 500 COKOLIV, co budu chtit s prvky vybavy, ktere tipo ani mit nemuze. Klasicky bych zminil napr. dvouzonovou klimu.
Tohle lidem ve fiatu dojde, ale jelikoz je centrala v Budapesti, tak pocitam tak po prvnim roce (ne)prodeje.
Jo a jestli je pravda, ze 124 je u nas drazsi nez v dojclandu, tak to uz je fakt vylozene vtip.
S tim sedanem opravdu mile prekvapili, tohle je epic fail.
A ted mi zas napis, jak vymazlili interier, ten plast nad vyplni dveri vypada hur nez v mym stilu a to je co rict....
Diky za objektivni hodnoceni. Vidim to zrovna tak - epic fail. :yes😒br /> ... The Tipo uses a great number of parts shared with other Fiat and Chrysler group cars in an attempt to keep production costs as low as possible.
A není Ti nic divnýho....?
Říkáš, že Ti nevadí, že to má horší motor... a takový ty ostatní nepodstatný věci... to je teda jako převodovka, brzdy.. a tak?
Ale má to lepší plast na zakončení výplně dveří... >😁
No, to je tady fakt docela síla.
Nemluvě o tom, že tenhle Fiat vybavenej na úrovni toho "Full" bude stát tak 360.
Pokud pujde u dealera snižit cenu za tenhle lowendovy fiat cca o 70tkč pak OK. Jinak je ta cena těžce mimo.
A ta nejskvelejsi volba je i30.
lze to říct i naopak😒br />
Golf je i ve zcela speciální edici, s deklarovaným cenovým zvýhodněním bezmála 90 tis Kč, se slabším 1.2 TSI motorem a s neúplnou výbavou levnější JEN o dva tisíce!
Takže ta cena u Fiata je úplně SUPER.
The Lowest cost with has-been logo on the hood.... :-!