Český trh s novými osobními auty rostl v prvních šesti měsících oproti loňsku velmi optimisticky. Škoda pochopitelně vládne značkovému i modelovému žebříčku.
vzhladom na masivny narast fabie octavie aj superbu mi pride pokles "sesterskych" modelov rapidu a golfu teda ako dost prekvapujuci... zvlast takyto masivny pokles golfu by som necakal... pochvalit treba aj passat a uprimne som moc rad ze medzi top 20 v cz za prvy polrok uz konecne vidim aj sportage ...
suma sumarum v znackach.... vacsina z nich pekne rastie jedine zrovna fiat sa akosi nadalej v cz nedokaze presadit tak ako by si to podla mna tato znacka zasluzila ... ale mozno mu uz pomoze prave nove tipo uvidime... dajme mu cas...
co povedat na zaver.... skoda je opat v inej dimenzii ako zvysok ... a ten jej masivny narast voci minulemu roku je az neuveritelny.... ani sa uz nepokusam v tomto hladat logiku a nejake suvislosti... toto je uz iny vesmir ... kazdopadne ale gratulacia... tak vysoko a taka suverenna skoda v cz asi este nikdy nebola
A co bys nečekal? Dřív brali do firmy Golfy a Rapidy, dnes díky mediálnímu konci krize firmy už tak neutahují kohoutky a zaměstnanci si místo Golfu mohli vzít Passata a místo Rapidů Octavie...
Rozdělení aut do "tříd" už dávno nemá smysl, každý si to vykládá jinak. Zajímavější by možná bylo rozdělení podle ceny, např. do 300tis (levná auta), 300-500tis (mainstream), 500-1M (manažerské), 1M+ (luxusní)
Nebylo by prosím možné k těmto článkům rovnou přikládat i žebříčky ojetin? Ty mají myslím mnohem větší vypovídající hodnotu a je to zajímavé srovnávat. Tohle vždycky vnímám jako takový žebř pro boháče