Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW X4 M40i – Masakrální Málem eMkové Monstrum

Může sportovní auto vážit dvě tuny a mít na výšku 1,6 metru? A pokud ano, není to trošku plýtvání talentem?
Zpět na článek
11. 7. 2016 10:35
11. 7. 2016 10:53
11. 7. 2016 12:24
11. 7. 2016 13:13
11. 7. 2016 14:25
11. 7. 2016 14:30
11. 7. 2016 15:17
11. 7. 2016 20:23
12. 7. 2016 18:44
12. 7. 2016 02:29
11. 7. 2016 14:38
12. 7. 2016 13:33
11. 7. 2016 14:34
11. 7. 2016 12:48
11. 7. 2016 11:17
11. 7. 2016 15:19
11. 7. 2016 15:53
11. 7. 2016 13:13
11. 7. 2016 13:59
11. 7. 2016 14:10
11. 7. 2016 14:25
11. 7. 2016 16:14
11. 7. 2016 14:40
11. 7. 2016 15:24
11. 7. 2016 15:46
11. 7. 2016 16:03
11. 7. 2016 16:39
11. 7. 2016 17:28
11. 7. 2016 17:41
11. 7. 2016 20:14
11. 7. 2016 21:42
11. 7. 2016 17:31
11. 7. 2016 17:44
11. 7. 2016 23:53
12. 7. 2016 12:42
12. 7. 2016 14:22
12. 7. 2016 14:19
12. 7. 2016 14:29
12. 7. 2016 14:43
12. 7. 2016 19:49
12. 7. 2016 11:37
12. 7. 2016 07:45
12. 7. 2016 02:40
12. 7. 2016 11:26
13. 7. 2016 01:10
12. 7. 2016 14:24
12. 7. 2016 17:44
13. 7. 2016 01:08
13. 7. 2016 00:04
13. 7. 2016 00:51
13. 7. 2016 08:25
13. 7. 2016 08:28
11. 7. 2016 17:59
12. 7. 2016 08:21
12. 7. 2016 09:47
12. 7. 2016 20:21
12. 7. 2016 21:45
Avatar - Hammunasakra
11. 7. 2016 09:41
Výborný auto
Slušně napsanej text :-!

Ale šlo to ešte líp ;-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ozzman
11. 7. 2016 09:44
Re: Výborný auto
To auto je sice k ničemu, ale prostě dobře vypadá >:-[] Skvěle jezdí a je to BMW >:D

Mne by spíše zajímalo, zda po tom, co jsem četl o Kodiaqu, kde byly jeho jízdní vlastnosti takřka glorifikovány, tohle je dost podobné auto, řekl bych i jakž takž podobné velikosti a SUV... pane testere, co je lepší? >:D Protože i u Škodovky sem četl o jistých jízdních vlastnostech, jen teda Kodiaq není asi moc toporný, jako tohle BMW >:-[]
Avatar - Hammunasakra
11. 7. 2016 10:33
Re: Výborný auto
:yes: :yes: >:-[]
Avatar - Ozzman
11. 7. 2016 10:58
Re: Výborný auto
Už se tu prohnalo palcovací komando >:D >:-[]
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2016 13:28
Re: Výborný auto
To nikdy nezklame >:-[]

Akorát nevim jestli si fakt myslej že BMW M40i má fakt horší podvozek než škodoVWka nebo co se jim to děje v hlavě >:D
Avatar - 3_diamanty
11. 7. 2016 10:08
Re: Výborný auto
niekde som cital ze X4 je svojim DNA jazdecky najmenej podarene bmw sucasnosti... ale vazne si uz nespominam kde to bolo.. ak to najdem.. hodim link ;-)

za mna radsej X3 :yes:
Avatar - Hammunasakra
11. 7. 2016 10:34
Re: Výborný auto
Tak teď si přečti o M40i = myslim někde jinde než od Fokta ;-)
Avatar - Pradeda77
11. 7. 2016 12:03
Re: Výborný auto
No ona je x4 postavena na x3 podvozku a tak se na silnici citi podobne. Potvrzeno.
Avatar - fOE
11. 7. 2016 09:52
Nejnevzhlednejsi soucasne BMW?
Prochazim si tak galerii, lovim v pameti sva predesla ziva setkani s X4 a vychazi mi z toho jedine: nenapadne me zadne soucasne hure vypadajici BMW. A to nepatrim mezi ty typicke skatulkare kupcu SUV-coupe, treba prvni X6 byla za me hezke a designove povedene auto (ikdyz ji nerozumim), ale tady na te X4 za me nefunguje nic. Ani prid, ani zad, ani pohled z boku... nic. Nemyslel jsem ze to kdy napisu, ale i 3er GT mi vedle X4 prijde jako fesak. :-|
Rozbalit vlákno
9
Avatar - 3_diamanty
11. 7. 2016 10:14
Re: Nejnevzhlednejsi soucasne BMW?
ja som zrovna cez vikend na cestach videl nablyskane cervene X4 ... vcelku ma az prekvapilo ako "dobre" vyzera a to aj vzhladom k vacsej X6 .. fakt to uz nie je vizazou take tazkopadne a gycovite .... ale problem tohto vozu je inde ... co som si pozrel nejeden test... tak jazdecky to nie je to skutocne orechove bmw a to je podla mna velka skoda... osobne sa mi ale aj tak viac paci X3 pripadne nova X1...
Avatar - Twingo
11. 7. 2016 10:22
Re: Nejnevzhlednejsi soucasne BMW?
Mě se líbí je to něco jiného než bylo prezentováno doposud ale docela jsem zvědav na nový Mercedes Benz GLC Coupe
Avatar - speedfred
11. 7. 2016 11:29
Re: Nejnevzhlednejsi soucasne BMW?
X4 a 6 mi prídu celkom škaredé,ale súhlasím s tebou ze z tých dvoch je X4 v reálne krajšia.
Ten motor je tadosť sama o sebe,mal som tú čest ale iba s 35i.
Avatar - Pradeda77
11. 7. 2016 12:11
Re: Nejnevzhlednejsi soucasne BMW?
Nova x1 je opravdu hezke SUV. Ted uz enom ta V6 ji schazi. Urcite by tam vlezla, kdyby ji BMW melo. Snad by Toyota mohla pichnout...
Avatar - twistedTSD
11. 7. 2016 20:15
Re: Nejnevzhlednejsi soucasne BMW?
Tak to vůbec, můj názor je zcela opačný, a to jsem náhodou také potkával X4 v červené metle. Právě vedle X6 (zejména první) je hrozně těžkopádná a kýčovitá.
Avatar - twistedTSD
11. 7. 2016 20:08
Re: Nejnevzhlednejsi soucasne BMW?
Souhlasím, pro mě suverénně nejodpudivější BMW vůbec. Kočkopes, který pořádně nedělá ani jedno. Takové ošklivé káčátko, které by rádo vypadalo drsňácky jako X6 á la generátor respektu, ale vypadá vedle něj jako komická karikatura. Nedovedu si představit důvod, proč bych po tomhle měl toužit.
11. 7. 2016 23:49
Re: Nejnevzhlednejsi soucasne BMW?
Souhlasím s tebou kromě té poslední věty. Někdo jehož vlhký sen je vypadat drsně a rádoby sportovně v nabušeném SUV a nemá 2+ miliony na X6. Má ale o pár set tisíc méně. A taková skupina lidí podle mě není malá a je určitě hladová po něčem takovém.
Avatar - twistedTSD
12. 7. 2016 17:47
Re: Nejnevzhlednejsi soucasne BMW?
Jenže zatímco X6 drsná je, při potkání X4 jen nevím, zda se smát nebo brečet. Ale dost už, neberu nikomu, jestli se mu líbí. Jen vážně nevím proč. :-)
12. 7. 2016 07:19
Re: Nejnevzhlednejsi soucasne BMW?
byl jsem prekvapenej, jak dobre vypada na silnici, i kdyz priznavam, ze jsem nemel moc casu si to opravdu dobre prohlidnout, X4 me dojela u semaforu a pak odjela.
verim, ze M40i bude vypadat jeste lip.
a R6 pod kapotou- parada.
takze, pokud se nekomu libi, dozadu bude davat max. detskou autosedacku a nechce kolos jako v pripade X6, tak proc ne ....
Avatar - KANKUNEN
11. 7. 2016 10:11
Zvuk bavoráckého šestiválce je balzám
Doporučuji svobodným mládencům prodat svoje TDI a koupit si třeba starší 130i. Garantuju vám, že o tom budete povídat ještě vnukům. Měl jsem kdysi jedno hnusné krpaté auto, ve kterém jsem jezdil pro radost pro každý rohlík zvlášť.
Rozbalit vlákno
21
11. 7. 2016 10:17
Re: Zvuk bavoráckého šestiválce je balzám
Já chtěl 528i/530i ale u nás nejsou a v Reichu jsou bud drahý a nebo nemají technickou takže jsou vlastně taky drahý. Takže to skončilo normálním novějším autem za menší cenu...
Avatar - Pradeda77
11. 7. 2016 12:14
Re: Zvuk bavoráckého šestiválce je balzám
Souhlas. M140i je na ceste... ;-)
Avatar - iudex
11. 7. 2016 13:45
Re: Zvuk bavoráckého šestiválce je balzám
:yes:
Tie 4 mínusky si neviem vysvetliť inak ako hlúpu závisť. 8-s
Avatar - AUDIRS6
11. 7. 2016 14:01
Re: Zvuk bavoráckého šestiválce je balzám
Vsimni si taku zaujimavost: Vyjde clanok o F1 a kazdy, kto tam napise hocico, dostene hned minuska. Vyjde clanok o nejakej premiovke a minuska sa rozdavaju tiez o 106...
Podla mna su tu nejaki zakomplexovanci, ktori zavidia vsetkym a vsetko. :-!
Mozno keby bola nejaka debata o Lade, Renaulte, Dacii, alebo inych aktualne slabsie zvucnych znackach aut z nizsieho cenoveho spektra a napisal by si tam nieco pozitivne, mooooznoooo by si ho nedostal... :-|
12. 7. 2016 02:20
Re: Zvuk bavoráckého šestiválce je balzám
Je to tak. Stará věc. Ani už nemá smysl se nad tím pozastavovat.
Avatar - iudex
11. 7. 2016 13:55
Re: Zvuk bavoráckého šestiválce je balzám
BTW akú farbu si objednal (uvažoval si tuším o bielej)? Pretože pri M140i mám dosť problém s farbou, a to ani tak nie lakom karosérie, ako brzdovými strmeňmi, ktoré sú výlučne modré, čo sa absolútne nehodí k červenej či oranžovej farbe, pritom práve tie dve by som na 1er zvažoval. [odkaz]
Takto je človek nútený vybrať buď modrú, aby to ladilo, alebo "bezfarbu". Toto je trošku fail, zrovna pri vyhlásenej individualizovateľnosti prémie. 8-s
11. 7. 2016 14:21
Re: Zvuk bavoráckého šestiválce je balzám
To je právě ten důvod proč jsem objednal bílou M3. Ty třmeny standardních brzd jsou pak krásně výrazné. Pokud bych kupoval keramické brzdy, pak bych volil nějakou tmavou modrou.
Avatar - fOE
11. 7. 2016 14:34
Re: Zvuk bavoráckého šestiválce je balzám
Je to fail, to bez debat, ale abych podle barvy brzdicu vyskrtnul ze seznamu barvu co bych jinak chtel? To snad ne. :-) Je to skoda to delat u noveho auta a ano, je to vicenaklad, ale to uz bych fakt radeji sel do premalovani brzd nez premalovani celeho auta.
Pokud mam dve barvy co se mi libi a jedna je nekonfliktni vuci brzdam tak jasne, pujdu cestou mensiho odporu, ale jinak? Fakt bys radeji jezdil v aute ktereho barva se ti az tolik nelibi, ale hlavne aby sla k barve brzd?

EDIT: a netusim cim jsem si zrovna ja zaslouzil prizen palcovacu, ale tajne doufam ze je to nejaky robot co si to zda plus nebo minus nejak vypocetl, protoze pri predstave ze takto, refreshovanim clanku a klikanim divoce +- sem a tam a jeste se prelogovavat na dalsi ucty a furt dokola, nekdo doopravdy travi cas mi ho je snad i lito. :D
Avatar - iudex
11. 7. 2016 14:51
Re: Zvuk bavoráckého šestiválce je balzám
No ak by som išiel kupovať M140i, samozrejme že by ma farba neodradila, len je to mrzuté, ak ani za tie peniaze to nemôžeš mať také, aké chceš a musíš robiť kompromisy, zvlášť pri aute, kde je výzor dôležitý (nie je to predsa skriňová dodávka, ale prémiový hotheč za 1,1 milióna). Tiež som farbu vyberal tak , aby ladila so zvyškom auta a iste uznáš, že modré strmene na oranžovom aute sú dosť mimo (viď môj predošlý odkaz). Takže kvôli nevhodne zvolenej farbe strmeňov by som si preto musel vybrať farbu, ktorá sa mi až tak nepáči (teda normálne až tretiu či štvrtú v poradí).
Avatar - fOE
11. 7. 2016 15:06
Re: Zvuk bavoráckého šestiválce je balzám
Chapu a nechapu zaroven. Me prijde rozumnejsi si vzit "tu svou vysnenou barvu" a radeji investovat par stovaku ojro do prelakovani trmenu.
Btw. jeden test s dost netypickyma vysledkama a postrehama na vetsinu zucastnenych [odkaz]
Avatar - iudex
11. 7. 2016 15:35
Re: Zvuk bavoráckého šestiválce je balzám
Videl som. FRS rules them all. To by Mr. Fokt radšej nemal ani pozerať. >:D
Avatar - Pradeda77
11. 7. 2016 15:40
Re: Zvuk bavoráckého šestiválce je balzám
S M140i se objevily v nabidce dalsi barvy. Na priklad Melbourne Red je pekna. V Aglii je popularni Mineral Grey .
Avatar - Pradeda77
11. 7. 2016 15:25
Re: Zvuk bavoráckého šestiválce je balzám
Ano. Bude to AW. Neco k tem trmenum. V M perfomance katalogu jsou k mani se sportovnimi brzdami 3 dalsi barvy.
11. 7. 2016 18:02
Re: Zvuk bavoráckého šestiválce je balzám
K modré je doplňková žlutá. Právě modrá je potenciálně problematická, protože nechceš odstín příliš podobný, ale ne stejný. Tohle stejně musí člověk posoudit na živo. Buď bych se na to vyprd (na oranžové M6 jsem z nich neoslepl), nebo bych třmeny nechal přelakovat (nějaké možnosti jsou snad i v příslušenství).

V první řadě bych koukal, jak se zbavit těch stříbrných "doplňků".
Avatar - iudex
12. 7. 2016 09:09
Re: Zvuk bavoráckého šestiválce je balzám
No tie strieborno lakované plasty tiež nie sú moc gustiózne, ale keby som ešte aj na to poukázal, tak to už by ma fOE považoval za úplného hnidopicha. >:-[]
Avatar - fOE
12. 7. 2016 10:34
Re: Zvuk bavoráckého šestiválce je balzám
Nejsou stribrne, jsou sede. A proc hnidopich, mne se taky nelibi. ;-)
21. 7. 2016 11:49
Re: Zvuk bavoráckého šestiválce je balzám
Já teda nevím, umělecké školy nemám, ale kombinace oranžová - modrá je jedna z nejlepších barevných kombinací, v designu se používá dost často, ty barvy k sobě skvěle ladí. Dokonce se mi líbí tolik, že jsem si jí koupil na M135i a vypadá to báječně - hlavně v kombinaci s těma šedivejma kolama - i ty modro-bílá loga vypadají na té oranžové metalíze škvěle. Naproti tomu tu červenou, co se s ní dá koupit M140i rozhodně nebrat, to je s modrou kombinace naopak velmi vražedná:-)
Nicméně, budu rád, když si to nekoupíš, nechci potkávat jiný takový auto:-)
11. 7. 2016 14:23
Re: Zvuk bavoráckého šestiválce je balzám
No ja osobně ho řadím za pětiválec od Audi a boxery od Porsche. Rozhodně bych ho nedával na první místo. Takže ma věta by zněla: prodejte TDI a kupte si ojetého Caymana.
12. 7. 2016 16:33
Re: Zvuk bavoráckého šestiválce je balzám
kolik stojí 130i a do jakého nejlevnějšího auta koupíš 2.5T:) a za kolik budeš servisovat Caymana a kolik budou stát náhradní díly ve srovnání s relativně tuctovou 130i...
12. 7. 2016 18:08
Re: Zvuk bavoráckého šestiválce je balzám
Netuším. Nechce se mi to hledat. Asi koupit minulou generaci RS3 a srovnat s ojetinou 130i. Vlastně jsem ani neměl pocit, ze se diskuze točí kolem porizovacich nákladů. Zvukově (myslím standardní výfuky atd) mi daleko více vyhovuje 2.5 a B6 od Porsche.
12. 7. 2016 20:07
Re: Zvuk bavoráckého šestiválce je balzám
Audi s tím motorem nepořídíš pod dejme tomu 700-800 tisíc. Jestli jsem pochopil správně, autor příspěvku se snažil naznačit, že za podobné peníze jako je Oktávka TDI se dá koupit velmi zajímavé auto, poměrně lacino.
Avatar - Blue Sun
11. 7. 2016 10:35
No...
V testu sepsuté kdeco, ale závěr jako kdyby psal někdo jiný... A k tomu čtyři a půl hvězdy pro auto, které vlastně je rychlé jen rovně... No tak nic, obrátíme.
Rozbalit vlákno
16
11. 7. 2016 10:53
Re: No...
...též mě to překvapuje... :-O Věci, za které se jiným NEkoncernovým autům strahává mraky bodů (viz. klaustrofobický interiér, což mě udivilo i u X5, jak je vlastně uvnitř mrňavá), tak tady to evidentně nemělo vliv na celkové hodnocení??? Nepředpokládám, že vyjma nedávného testu Lexusu by se na tomto serveru ještě našel redaktor, co bude dělat testy a hlavně hodnocení opravdu objektivně. Brblají tu stále něco o metodice hodnocení, ale u každého auta je záhadně hodnocení jiné... ;-\
Avatar - Pradeda77
11. 7. 2016 12:24
Re: No...
Kazde auto je treba v prvni rade hodnotit podle toho, kam zakladni koncept vozu miril. Nelze krizovat X4 kvuli nedostatku mista nad hlavou na zadnich sedadlech, kdyz koncept vozu s necim takovym nepocital. To je prece logicke. :-!
11. 7. 2016 13:13
Re: No...
...asi neumíš číst. Jasně se píše, že i obdobná auta o třídu níže mají více prostoru a umí lépe s místem pracovat. BMW už řadu let drtí pořád jeden a ten samý styl interiéru, není se tedy čemu divit, že je pozadu >:D Takže si moc se slovem LOGIKA nepohrávey, když to neumíš použít v praxi :-! Nehledě k faktu, že i řidičovu pravému kolenu BMW moc místa nedává. Osobně jsem v X4 jel. Jízda je vskutku na takové auta dobrá, ale naklání se to jak howado a to, že je čelní sklo takřka nalepené na nose je pravda. BMW prostě neumí moc vzdušný interiér.
11. 7. 2016 14:25
Re: No...
Jízda je dobrá, ale naklání se to jak hovado. Promiň ale ted zas hledám logiku já.
11. 7. 2016 14:30
Re: No...
bože... ani číst to neumí... píšu, že jízda je DOBRÁ! Nikoliv výborná, skvělá, či dokonce radostná! Vzhledem k typu a vysokému těžišti jsou náklony u běžné verze nevyhnutelné! Ale jo, jen pokračuj, mrtě mě bavíš >:D >:D >:D :-! :-! :-!
11. 7. 2016 15:17
Re: No...
Snažíš se hrát na anonymního tvrďáka, dobře no, internet snese leckoho. Ale máš pravdu v jedné věci. Píšeš, že to neumí číst. Fakt je, že jsi napsal. Jízda je vskutku dobrá. To mi nepřipadá jako něco průměrného... Ale jo, jen pokračuj, znám ten pocit... Tvrdá slova, urážky, sebevědomí stoupá, komplexy se hojí...
11. 7. 2016 20:23
Re: No...
bla bla bla >:D myslíš, že si léčím komplexy? Vůbec ne :-) Nepotřebuju to >:D Anonymní? Fajn, nemám problém pokecat o tom z očí do očí, koule na to mám >:-[]
12. 7. 2016 18:44
Re: No...
Nevím co bych z toho mel, se s tebou setkat a probrat něco z oči do oči. Je mi to ukradené, ja te z nedostatku sebevědomí léčit nebudu. Pokud netrpis komplexy, tak mi vysvětli LOGICKY proč se nevyjadřujes slušně? Mas to jako životní styl byt za rádoby frajera?
12. 7. 2016 02:29
Re: No...
Je to jeden z těch arogantních hňupů. Ani nestojí za reakci.
Avatar - praděda7
11. 7. 2016 14:38
Re: No...
Záleží na tom jak máš podvozek e nastavený a také na tom, na co si zvyklý. Mě se po přesednutí z X5 zdála X4 tvrdší, ale nějaké extra velké naklánění jsem nezaregistroval.
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2016 13:33
Re: No...
M40i je dost jiný než ostatní X4! :-!

Aby nebylo pochyb = ku.va dobrý :yes: :yes: :-)
Avatar - praděda7
11. 7. 2016 14:34
Re: No...
Asi neumíš číst ty, sorry. Jasně píšu, že originální koncept s něčím takovým nepočítal, tak není za co kritizovat. :-!
Avatar - AUDIRS6
11. 7. 2016 11:17
Re: No...
Nech sa Mišo vyjadri k "dostávám v redakci instrukce společně s (bez)klíčky od BMW X4 M40i" >:-[]
Takze ja to chapem cca tak, ze napis to tak, ako +/- chces, ale daj tomu na konci 4,5 *, lebo inac nas nepozvu na jazdy s 5er G30 pred jej oficialnou svetovou premierou... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]

Ale ved ok, auto je sice spatne ako kedysi cesta do skoly, vnutri krpate, ma to ale fajny R6 turbo a urcite sa par nadsencov, ktori si ho miesto klasickeho 4er-a ( nepliest s Führera >:-[] ) vyberu. ;-)
11. 7. 2016 15:19
Re: No...
Já bych so ho teda nevybral ani náhodou. Ale možná se někdo najde. O tom naštěstí nerozhodují diskutéři, ale reální zákazníci. :-)
Avatar - Pradeda77
11. 7. 2016 15:53
Re: No...
Ja bych bral. Me se libi. Pro rychleho duchodce perfekt. No mozna priste... ;-)
11. 7. 2016 13:13
RE
Vazne to je tak osklive, jak to na tech fotkach vypada?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Blue Sun
11. 7. 2016 13:59
Re: RE
V reálu? Ještě horší.
11. 7. 2016 14:10
Obluda
Vypadá jako, když někdo zmlátil klasickej BMW sedan a ten z toho pak natekl. Výsledek je X4. Je to opravdu hodně hnusný auto.
Rozbalit vlákno
35
Avatar - CHerokee
11. 7. 2016 14:25
Re: Obluda
Souhlasím. Ošklivé a neúčelné.
11. 7. 2016 16:14
Re: Obluda
rekl clovek, jehoz vysnenym vozem je SLS??
ucelne a hezke??

mne se to auto taky nelibi... ale o ucelnosti at rozhoduji kupujici a jejich potreby.

nechapu proc se testuje auto samotne, proc se netestuji v grupe, u kazdeho je pak mozne zminit v cem vynika, v cem je horsi proti konkurenci. Jenze to by se VW nelibilo.
Avatar - praděda7
11. 7. 2016 14:40
Re: Obluda
Hlavně je hnusně drahé, že? ;-)
11. 7. 2016 15:24
Re: Obluda
Sorry dědo, ale mě to připadá, jakoby každý, kdo nesouhlasí s designem prémiovek musel být napuštěný až po krk závistí. Už jsem to psal jinde. Závidět se dá Aston Martin, Ferrari nebo Lambo. Ale skutečně si myslíš, že někdo může závidět jinému BMW? Vždyť se toho válí na silnicích mraky. Já jsem jel dneska na Smíchov a potkal jsem více bavoráků než koncernových aut. Nehledě na to, že cena těchto aut je za dva tři roky tak směšně nízká, že si to může dovolit jako alternativu k nové Octavii kdekdo. Já teda závist neznám, ale pokud bych už někomu měl něco závidět, tak to rozhodně nebudou masovky z D3, ale něco opravdu zajímavého.
Avatar - Pradeda77
11. 7. 2016 15:46
Re: Obluda
Hahaha. Tady v teto zemi jsou lide schopni ti zavidet, ze mas rakovinu... :-!
11. 7. 2016 16:03
Re: Obluda
no tak ja bych zavisti moc meze nekladl... a neni to jen pripad nasi zeme... v uk mi prislo docela usmevny, jak tam maj vsichni v merku spz - tam se vydavaji podle registrace auta, takze kazdej vidi ze kdy auto je... ja bych tomu nevenoval pozornost, ale od kolegu jsem vytusil, ze se to hlida :-)
no a v nemecky firme jsem dostal zakaz jezdit do prace svym autem, protoze bylo lepsi nez sefovo sluzebni a to se nesmi >:D

kdyby si kazdej hledel svyho, to by bylo na svete krasne...
Avatar - praděda7
11. 7. 2016 16:39
Re: Obluda
Ano, znám. Já, když jsme byl zaměstnán u Toyoty, tak jsem občas přijel do práce v Integře Type R a byl jsem málem za vlastizrádce... ;-)
11. 7. 2016 17:28
Re: Obluda
docela by me zajimalo, jak by to dopadlo u pracovniho soudu :-)
Avatar - praděda7
11. 7. 2016 17:41
Re: Obluda
No, až na harakiri by asi nedošlo... ;-)
11. 7. 2016 20:14
Re: Obluda
Zavedls jim tam kaizen a odpustili, ne?;)
Avatar - praděda7
11. 7. 2016 21:42
Re: Obluda
Kaizen je součásti TPS a ten fungoval ještě před mým příchodem na scénu... ;-)
11. 7. 2016 17:31
Re: Obluda
pocet palcu nahoru u tveho prispevku je vymluvny :-)
ja se teda se zavisti potkavam casto... a i od lidi, od kterych bych to necekal.
jednou jsem pozval cely tym z prace domu na grilovacku na zahrade.

Uz to (minimalne s timto tymem) nikdy neudelam....
;-\
Avatar - praděda7
11. 7. 2016 17:44
Re: Obluda
Co ti záviděli? Trávu na zahradě nebo tvoji starou? ;-)
11. 7. 2016 23:53
Re: Obluda
Nepřekvapilo by mě kdyby obojí a souseda k tomu klidně taky. Bohužel. Závist jako typickou lidskou vlastnost jsem nikdy nepochopil.

Každopádně co se týče aut, tak lidi si v ČR závidí opravdu i trabanta, to je neuvěřitelné. Znám to z vlastní zkušenosti a to jsem nikdy žádnými extra vozy nejezdil.
Avatar - praděda7
12. 7. 2016 12:42
Re: Obluda
Holt zkurrvená národní povaha. To se s námi táhne už věky věkův. Nejhorší to bylo za komunistů, kde jsme si měli být oficiálně všichni rovni, neboli mít houno, ale v tu ránu jak někdo jenom kapku vyčníval nad všeobecnou ubohost bylo zle. No a dnes je to ještě horší, protože to svoje Čapí hnízdo můžeš otevřeně ukazovat a to serštve lidi ještě víc. Lidi jsou teď schopni ti závidět i rakovinu, když ji máš a oni ne, jak jsem již psal jinde... ;-\
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2016 13:31
Re: Obluda
:yes: :yes: :-!

To jak prasklo pí-ča hnízdo a dav se postavil za agenta Bureše = z toho mi je fakt blivno :no: 8-s
Avatar - white label
12. 7. 2016 14:22
Re: Obluda
Být v tom někdo z TOP9/ODS apod., tak ta reakce veřejnosti vypadá naprosto odlišně...
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2016 16:49
Re: Obluda
Podle sebe = nemůžeš soudit úplně každýho ;-)
Avatar - white label
12. 7. 2016 14:19
Re: Obluda
Právě proto, že jsou (někteří) lidi schopni v principu závidět cokoli, nemá příliš cenu řešit, jestli budou závidět víc X4, nebo Macana apod. ;-)
Avatar - praděda7
12. 7. 2016 14:29
Re: Obluda
A já bych chtěl aby mě záviděli i Yarise.... ;-)
Avatar - white label
12. 7. 2016 14:43
Re: Obluda
Neboj i takoví se někde určitě najdou... :-|
Avatar - praděda7
12. 7. 2016 19:49
Re: Obluda
Vidíš, a hned se dva našli. Ti by mě záviděli i hemoroidy... ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2016 16:49
Re: Obluda
Někteří? Většina :-|
12. 7. 2016 11:37
Re: Obluda
buh sud...
proste, kdyz se pak asi vratili do sveho luxusniho developerskeho produktu, ktery budou cely zivot splacet, videli par rozdilu...

prekvapuje me to zejmena u mlade generace. Ti jsou snad jeste horsi nez lidi, co zazili kadrovani.
ona si spousta lidi jaksi neuvedomuje, ze nic neni na svete zadarmo... a ze za tim vsim jsou roky usili, ktere oni nejsou ochotni vynalozit.
setkavam se s tim cim dal casteji - mlady clovek, a kdyz dostane nabidku posunout se dal, odmitne, protoze by to bylo vic prace...
Avatar - fOE
12. 7. 2016 07:45
Re: Obluda
Tak tohle byla dost zasadni chyba, bohuzel. ;-\
12. 7. 2016 02:40
Re: Obluda
Možná se pohybuješ v jiných sférách, ale v národě, kde drtící většina dosáhne max. na Kiu Ceed čí pod. za čtvrt milionu pomocí půjčky, navíc po čtyřiceti letech deformace charakterú, ti mnozí to ubohé BMW za půldruhého milionu závidí. Tak to prostě v bývalém Ostblocku je.
12. 7. 2016 11:26
Re: Obluda
ano a vsichni zmineni ti za tento prispevek daji palec dolu...
13. 7. 2016 01:10
Re: Obluda
To není názor, to je konstatování faktu.
Avatar - praděda7
12. 7. 2016 14:24
Re: Obluda
Ano, hodně záleží na tom, jestli se rodina, buď tvoje nebo manželky snažila a něco vám do začátku nechali. Hodně dvojic co znám, dostaly do vínku alespoň byt. A to by měla být jako výhra v loterii. Jenže dnes je to pro mladé maličkost. Oni chtějí dům se zahradou a bazénem, jak to vidí na televizi. A auto? To většina mladých neřeší. To je pro ně jen dopravní prostředek...:-!
12. 7. 2016 17:44
Re: Obluda
Ne, ja se nepohybuju v žádných sférách. Ja jsem mluvil o závisti. Kdyz uz bych někdy pocítil tuhle odpornou lidskou vlastnost, tak ji přece nepocitim vůči značce, kterou si muzu koupit za dvacet tisíc. BMW je pro me jen jedna ze značek aut. Jeste se mi nestalo, ze bych se ohlidl za jejich produkty (vyjma 850CSi, M1 a i8) A opravdu to neni o sférách. Je to o tom, ze jich jezdí tak strašně moc na silnicích, ze začínají být takové hodně okoukané.
13. 7. 2016 00:04
Re: Obluda
Závist bohužel funguje i na "západě".
Avatar - white label
13. 7. 2016 00:51
Re: Obluda
Bohužel ano, akorát častěji v přijatelnější míře...
Avatar - praděda7
13. 7. 2016 08:25
Re: Obluda
V Austrálii jsem závist nezaznamenal. Asi to bylo tím, že jsem "makal" od nevidím do nevidím a neměl čas se zabývat prkotinami...
Avatar - _Karel_
11. 7. 2016 17:59
X4
Přiznám se, že jsem nepochopil "obávaný virus řidič BMW" a nepochopil jsem, proč průměr volantu 36cm je ok a 37cm je už moc.
Jinak ale dobrý test :yes:
Rozbalit vlákno
0
12. 7. 2016 08:21
Porsche Macan
Tohle auto nejen ze neni hezke, ma hromadu negativ a k tomu je to nesmysl... Ale budiz, takovych aut je...

Jenze za vice mene stejne penize mate Porsche Macan (hezci, prostornejsi, lepsi podvozek, lepsi motor, hezcci interier a k tomu Porsche).

Takze kazdy clovek s X4, predevsim v teto verzi, je pro me blb, ktery udelal ve svem zivote kardinalne hloupe rozhodnuti :-!

Jinak pokud toto ma 4,5 hvezdicek z peti, Porsche Macan ma 7...
Rozbalit vlákno
18
12. 7. 2016 08:41
Re: Porsche Macan
jen do té doby, než zakusíš ceny servisu v Porsche a srovnáš s BMW grátis servisem...
12. 7. 2016 09:06
Re: Porsche Macan
To s tebou plne souhlasim, jenze jsem prave vyplaznul 2 mega za zbytecny nesmysl, asi nepotrebuju zas tak setrit, takze najit nekde dalsich 200-300 tisic navic na provoz prvni 3 roky v porovnani s X4 by nemel byt zas takovy problem.
A jinak v nemecku X4 nepotkas a Macan docela casto, takze asi nejsem jesiny, kdo k tomuto zaveru dospel :-)
Avatar - fOE
12. 7. 2016 09:47
Re: Porsche Macan
A uz je to tu zas. Ten kdo ma tolik a tolik uz neresi tolik a tolik. Hloupost. Neznam absolutne nikoho kdo by zbohatnul tim, ze neresil penize, nedejboze jeste statisicove castky. Kdyz se nebavime o lidech, kteri jsou skutecne za vodou (treba Petr Kellnerů), tak penize resi kazdy a ano, 200-300tis je i tam furt 200-300tis.
Taky se mi Macan libi Xkrat vic, ale pokud tam je cenovy rozdil nemaly, cti jiny nez jen promile ceny (a jakoze by mezi BMW a Porsche byt mel) tak pak nema smysl ty auta vydavat za vzajemne substituty. ;-)
Avatar - white label
12. 7. 2016 14:28
Re: Porsche Macan
Označit kohokoli z blbce jen proto, že si vybere jiné auto, než by "správně" měl, je samozřejmě nesmysl (velmi mírně řečeno), na druhou stranu, kdo má (peníze) na tuhle verzi X4, bude mít i na Macana, takže rozhodovat bude hlavně líbí/nelíbí a osobní "značkové" preference.
Avatar - fOE
12. 7. 2016 20:21
Re: Porsche Macan
Mit penize a nerozmyslet nad utracenim jsou dve ruzne veci. Shodneme se na tom, ze ten kdo ma na X4 M40i temer jiste bude mit (ci uz hotovost, nebo utahne usplacet) i na Macan GTS. To ale neznamena, ze stejne nebude resit a zvazovat jestli si tech 300tis priplacet nebo ne, co navic za ty utracene penize navic dostane atd. Proto podle me neplati "300tis sem, 300tis tam, prast jak uhod...". 300tis je furt 300tis.
Avatar - white label
12. 7. 2016 20:49
Re: Porsche Macan
Rozdíl není ani 500 tis (viz 20:40), ani 300 tis, ale (téměř přesně) 200 tis.
Samozřejmě, že ani těch 200 tis. nenajdeš na cestě, ale v % z ceny už to není zdaleka takový rozdíl, jako když si někdo kupuje běžné auto typu Octavia/Superb apod.
A pokud se někomu líbí podstatně víc Macan (než X4), nebo prostě "jen" chtěl/chce mít auto od Porsche (případně obojí), tak těch 200 tis navíc často obětuje, viz téměř neuvěřitelné (i vzhledem k ceně) prodeje Macanu od příchodu na trh, až dodnes.
Avatar - fOE
12. 7. 2016 21:45
Re: Porsche Macan
Rozdil 200tis v nakupu, predpokladam ze s priplatky se ty nuzky dale rozevrou, se servisem se pak rozevrou podruhe? Abych to tema 300tis (streleno od boku) jeste nepodstrelil. ;-)
Kdyz se nekomu libi vic Macan a ma na Macan pak koupi Macan, o tom se nemusime bavit. Ja jen reagoval na tu tezi kde kazdy kupec X4 udelal hloupost bo si mel prece poridit Macan, vzdyt stoji "stejne". ..
To uz se ale trosku tocime v kruhu. Jednoduse ikdyz to v procentech je "jen" 10-15% ceny, tak si myslim, ze to bude pro kupujiciho stejny problem nebo minimalne duvod na zamysleni jako pro toho kupce octavie.
Avatar - white label
12. 7. 2016 22:00
Re: Porsche Macan
V úplném základu bych osobně nekoupil ani jedno z nich, ovšem i u průměrně dovybaveného X4/Macanu bude těch 200 tis. ještě měně, než 10-15 % (z celkové/konečné ceny), ale to není až tak podstatné.
Jak už jsem psal v úvodní reakci: "Označit kohokoli z blbce jen proto, že si vybere jiné auto, než by "správně" měl, je samozřejmě nesmysl (velmi mírně řečeno),..."
A to platí bez ohledu na případný cenový rozdíl.
Nižší cena je logicky obecně jedním z plusů na pomyslných miskách vah při výběru jakéhokoli zboží, na tom není co diskutovat... ;-)
13. 7. 2016 09:34
Re: Porsche Macan
Dobre, slovo blb jsem pouzivat nemusel, jenze jsem ho pouzil, protoze si to myslim.

Ja nejsem politik, abych napsal "myslim si, ze takove rozhodnuti by nekterymi lidmi mohlo byt povazovano za jedno z tech mene stastnnych" a podobne.

Ja jsem kluk jednoduchej, napsal jsem blb a myslim si to :-) Mozna jsem blb ja, ale myslim si co si myslim a pisu to tak, jak mi huba, pardon - usta, narostla :-)
Avatar - white label
13. 7. 2016 11:58
Re: Porsche Macan
Bez "blba" to sice bude lepší, ale princip zůstává stejný, prostě, ať si každý koupí co chce, tečka.
Avatar - praděda7
12. 7. 2016 13:08
Re: Porsche Macan
Proč v Německu nepotkáváš X4 je celkem jasné. X4 je cíleno na americký trh. Jiná země, jiný mrav. Proto se i v USA vyrábí. Mě osobně se X4 líbí víc než Macan. Macan nemá v designu zakomponovanou potřebnou agresivitu a předek Macanu, ve snaze si zachovat rodinnou (Porsche) příslušnost, se na SUV podle mě vůbec nehodí. :-! A to platí i pro Panameru.
Avatar - white label
12. 7. 2016 20:58
Re: Porsche Macan
Mně si tvrdil, že se ti Macan naopak líbí a nevzal bys ho kvůli značce, tedy přesněji k vůli sousedům a jejich závisti. Tak co z toho je teda pravda? :*) ;-)
Avatar - praděda7
12. 7. 2016 23:33
Re: Porsche Macan
Hej, já nepsal, že se mě Macan nelíbí. Jen se mě X4 líbí víc, protože má drsnější look... ;-) A sousedi mě stejně sežerou, jestli koupím po M140i Macan nebo X4... ;-) S M140i to bude zatím klidnější, protože vůz je malý a nevypadá jako něco extra... ;-)
Avatar - white label
13. 7. 2016 00:48
Re: Porsche Macan
"Macan nemá v designu zakomponovanou potřebnou agresivitu a předek Macanu, ve snaze si zachovat rodinnou (Porsche) příslušnost, se na SUV podle mě vůbec nehodí."
Já to bral jako fakt, že se ti nelíbí, tedy minimálně zepředu...
Jinak on je Macan v mnoha ohledech spíš crossover, než typické (menší) SUV.
12. 7. 2016 16:56
Re: Porsche Macan
mezi vrcholnou benzínovou verzí Macanu a tímhle je tak 500 tisíc rozdíl...
Avatar - white label
12. 7. 2016 20:40
Re: Porsche Macan
500 tis. Kč?
Mezi naprosto shodně (265 kW) výkonnými verzemi, tedy mezi "Málem eMkovou" X4 M40i a Macanem GTS je (v základních cenách) rozdíl 200 tis. Kč, což má do tvého půl melounu docela daleko.
Avatar - praděda7
12. 7. 2016 23:37
Re: Porsche Macan
200 tis, Kč je mucha. To se rychle srovná výbavou na přání... ;-)
12. 7. 2016 12:00
Re: Porsche Macan
Mas recht. X4 je uplne bezcenna, protoze nema polstarky jako Kaktus nebo Macan.
A cenu nikdo neresi, to sou jen takovy bludy, mas preci ten strom na zahrade ne? ;-) :yes: