Ekonomika
0
Tak nějak jsem si myslel, že se ročně v Rusku prodá cca 40.000 nových aut ( prostě mediálně podaný obraz chudé země ), ale pravda bude asi někde jinde ... prostě šok: 2,7 milionu aut ročně !!!
JFK
0
to neni medialne podany obraz, ale Tva ignorance medii
Special-line
0
Jo jo ono se to nezdá ale tamnější trh je velkej a prodá se tam fakt hafo. Teď nevím jestli prodej a nebo jen výroba Kamazu byla v těchto letech okolo 50 000 jednotek ročně. Tolik náklaďáků sme nevyraáběli ani v dobách největší výroby.
0
Asi ano, stačila mi návštěva Ukrajiny - v životě jsem neviděl tolik drahých a silných aut jako v Kyjevě ! Možná ještě Ženevě, ale Maybach s SPZ "Pravěk" je možný jen na východě >😁
V Rusku sa predáva množstvo aut, ale čo ruské cesty. Na Sibíri sú hlavné ťahy dodnes len grédrami upravované prašné cesty, v čase dažďov vhodné na testovanie terénnych vozov, robia niečo Rusi aj týmto problémom? Veď urobiť diaľnice, či len asfaltové cesty v tak veľkej krajine musí byť naozaj problém.
na sibiri by ta silnice bohuzel nevydrzela, voda podemele pak jeste zmrzne a roztrha. jinak od zapadu az na samej dalnej vychod vede (prej) obstojna dalnice - hl tepna
Ruská automobilka Lada ročně vyrobí 1 mil. aut a Renault je si tohoto trhu vědom,proto investoval velký prachy do výroby a poskytl své produkty.Nová Talia či Logan velice postačují na ruské cesty svoji robustností a jednoduchostí.Je trochu úsměvné,když si čtu článek ve kterém VW chce či dokonce již montuje v rusku 40 tis. aut,nebo VW montuje své "kvalitní" káry v asii,čínský drak jim moc šancí nedá.Pro porovnání,Volga vyrabí v licenci Che. Sebrink za cenu 300 tis. kč a má velice slušnou výbavu a řadí se mezi střední třídu.Renault poslal své menší auta na ruský trh právě proto.
Chrysler Sebring předchozí generace alias Volga Siber. Chevrolet Sebring neznám 😄 Myslím, že Lada už milion nevyrábí, produkce klesla asi na 750 tisíc.... ale přesná čísla z hlavy nevím 😄
Díky za opravu je to Chrysler,ale taky oprava na Volga Silber.To je hned.Každopádně ruský trh je hladov. >😁
Prilis nedolehla? No rekl bych, ze dolehla, zasadni problemy s uvery, oficialne se hovori o propadu na polovicnu rocniho predpokladaneho rustu prodeju, ovsem i na takovy rust muzou auta z Togliatti, podle poslednich cisel zapomenout. V Togliatti zrusili podobne jako v AZNP vikendove smeny a zacinaji mit problemy s odbytem, byt se opet zvysuje podil prodeju struktury produkce AvtoVaz u krabic 2107 resp. kvartet z divize Izh Avto a samar. Nez ty cisla zachrani projekt C (2116), kdyz se to Kaline ani Priore nedari, s agregaty Renaultu (kvuli kterym se oddalila jeji produkce), to si jeste pockame...
Díky za info, ale pokud má ruský trh stále rostoucí tendenci a možnost stát se největším evropským trhem, je tam situace poněkud jiná než na "Západě". Na to narážela moje poznámka.