Novinky
90000 ročně do faceliftu v roce 2004. To je víc než cela produkce Alfy nyní.
Mimochodem pravě od roku 2004 tomu vládne M. Aneb malery pana účetního.
Mimochodem pravě od roku 2004 tomu vládne M. Aneb malery pana účetního.
Na ty maléry si Alfa zadělala mimo jiné právě modely 156 a 147. Panu účetnímu můžeme maximálně vyčítat odkládání modelů.
Jak to myslíš ? Model 156 byl v celé historii automobilky nejprodávanější a tím i nejúspěšnější model s 680 000 vyrobenými kusy.
To sice ano, ale taky dost poškodil pověst Alfy.
Promiň, ale to spolu nekoresponduje. Já si myslím, že nepoškodil.
Poškodil pověst znamená nikdo si to přece nekoupí. Nelze se, v tomto případě, opírat o různá internetová fóra a plky z neobjektivních časopisů a pod.
Kdyby měl model poškozenou pověst, nemůže být prodejně úspěšný. A u 156 úspěšný dlouhodobě. Mimo jiné 147 se vyrobilo jen o 100 000 kusů méně. Neznám objektivnější měřítko úspěšnosti než počet prodaných kusů.
Poškodil pověst znamená nikdo si to přece nekoupí. Nelze se, v tomto případě, opírat o různá internetová fóra a plky z neobjektivních časopisů a pod.
Kdyby měl model poškozenou pověst, nemůže být prodejně úspěšný. A u 156 úspěšný dlouhodobě. Mimo jiné 147 se vyrobilo jen o 100 000 kusů méně. Neznám objektivnější měřítko úspěšnosti než počet prodaných kusů.
No tak to je dáno tím, že to byla v mnoha směrech velmi povedená auta. Skvěle vypadala, skvěle jezdila, jenže na druhou stranu, trpěla celou řadou problémů, které se projevovaly postupně s časovým odstupem. Proto se v důsledku výrazně podepsaly na pověsti Alfy, zejména pokud jde o spolehlivost a výdrž. A tahle pověst se Alfy drží stále, i když např. Giulietta už ničím podobným netrpí.
On ten uspech 156tky byl hodne dan tim, ze to byla jedna z poslednich realisticky nacenenych Alf Romeo. Prodeje 156tky byly hodne dany tim, ze byla vyrazne levnejsi nez BMW 3 a tudiz lide, ktere nemohli nebo nechteli vydat ranec penez za BMW 3 sli do solidne jezdici a solidne vypadajici alternativy za na svou dobu velmi rozumne penize. Pak ovsem Italovi stoupnul uspech do hlavy, nasadil 159tku, ktera byla cenove zcela na urovni BMW 3, coz je ovsem pro Alfu zcela nerealisticka cenova hladina a vysledkem byl prodejni propad. Giuila pak pokracuje v cenove politice 159tky, takze uvidime jaky bude vysledek.
AR 147 je i po letech opravdu nádherné auto, zejména verze před faceliftem... Zajímavé je i to, že byly velmi velmi oblíbená i u žen. :-!
P.S. Případní zájemci o tento krásný stroj by raději nemělí na stránkách Euro NCAP shlédnout fotky z přesazeného čelního nárazu....
P.S. Případní zájemci o tento krásný stroj by raději nemělí na stránkách Euro NCAP shlédnout fotky z přesazeného čelního nárazu....
Samozřejmě ve své době. Titul auta roku nebyl tehdy neoprávněný, což se vždy říct nedá.