Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ojetý Citroën C1/Peugeot 107/Toyota Aygo (2005-2014): Levněji už to nejde

První generace trojčat z českého Kolína dnes platí za jeden z nejlevnějších způsobů individuální dopravy v rámci současných bezpečnostních a emisních standardů. Tady asi více než jinde sedí pořekadlo, že „co v autě není, nemůže se pokazit."
Zpět na článek
14. 7. 2016 08:15
14. 7. 2016 08:55
14. 7. 2016 08:15
Zkušenost
Tohle vozítko měla přítelkyně. Postupem času jsem s ním začal jezdit já a úplně jsem jí ho přebral a musím říct, že neznám lepší auto na denní dojíždění do práce.Což je u mě cca tam i zpět 20km. Najeto 90tis a naprosto spolehlivý. Měnili se jen brzdy.
Auto mě ročně stojí pouze cca 1500 za oleje a filtry.Škoda, že autor nezmínil jízdní vlastnosti, protože díky kolům usazeným v rozích karoserie se chová jako motokára a je to neuvěřitelně hbitý a i na litrový motor svižný autíčko.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - wakantanka
14. 7. 2016 15:00
Re: Zkušenost
Jedna vec co mi na tom aute vadila bolo tlmenie narazov. To mi tiez pripadalo ako v motokare. Su v tejto triede auta ktore tuto disciplinu zvladaju lepsie aj ked je pravda ze stoja viac.
Avatar - _Karel_
14. 7. 2016 08:55
Hrubka
opraveno
Rozbalit vlákno
0
Avatar - LuCZiano
14. 7. 2016 10:46
Měli jsme tohohle mrňouska v rodině.
konkrétně ho měla moje mamka, P107 v automatu po prvním FL. Do města to bylo opravdu parádní mrštný auto, které jezdilo průměrně za 4,5l benzínu.
Poruchy to nemělo žádné, jen nám v rámci záruky měnili 2x repráčky. Z nějakého důvodu začaly chrastit - ne a opravdu to nebylo nadměrným tucáním po městě, ty repráčky byly velikostí a výkonem jak z nějakého netobooku.
Hrozně mi vadil automat. Při rozjezdu do kopce to couvlo a mělo to dlooooouhou trojku. Takže za 3 se skoro dusilo, na 2 to řvalo - ale to bylo jen v případě pojíždění v koloně, jinak OK. A pak v článku zmiňované el. ovládání oken. Od řidiče nešlo stáhnout okýnko spolujezdce, to člověk nepochopí...
Rozbalit vlákno
0
14. 7. 2016 11:23
Antikorozní ochrana podvozku
Ještě bych doplnil, že antikorozní ochrana podvozku je jen průměrná až podprůměrná. Kdo hned po koupi neudělal dodatečný nástřik, měl už po pár letech provozu podvozek jak lišku. A zde je to vidět také. Malá auta jsou prostě laciná ve všech ohledech.
Rozbalit vlákno
0
27. 7. 2016 07:19
Názor odborníka z esa
Názor odborníka z AUTO ESA opravdu neuznávám, jednou jsem se tam nechal ukecat a koupil pěknej vrak, pěkně semnou vyběhli. Naslibujou a chlácholej, ale do té chvíle než podepíšete smlouvu. Pak už se s Váma nebaví když je problém.
Rozbalit vlákno
0