Ojetiny
konkrétně ho měla moje mamka, P107 v automatu po prvním FL. Do města to bylo opravdu parádní mrštný auto, které jezdilo průměrně za 4,5l benzínu.
Poruchy to nemělo žádné, jen nám v rámci záruky měnili 2x repráčky. Z nějakého důvodu začaly chrastit - ne a opravdu to nebylo nadměrným tucáním po městě, ty repráčky byly velikostí a výkonem jak z nějakého netobooku.
Hrozně mi vadil automat. Při rozjezdu do kopce to couvlo a mělo to dlooooouhou trojku. Takže za 3 se skoro dusilo, na 2 to řvalo - ale to bylo jen v případě pojíždění v koloně, jinak OK. A pak v článku zmiňované el. ovládání oken. Od řidiče nešlo stáhnout okýnko spolujezdce, to člověk nepochopí...
Poruchy to nemělo žádné, jen nám v rámci záruky měnili 2x repráčky. Z nějakého důvodu začaly chrastit - ne a opravdu to nebylo nadměrným tucáním po městě, ty repráčky byly velikostí a výkonem jak z nějakého netobooku.
Hrozně mi vadil automat. Při rozjezdu do kopce to couvlo a mělo to dlooooouhou trojku. Takže za 3 se skoro dusilo, na 2 to řvalo - ale to bylo jen v případě pojíždění v koloně, jinak OK. A pak v článku zmiňované el. ovládání oken. Od řidiče nešlo stáhnout okýnko spolujezdce, to člověk nepochopí...
Ještě bych doplnil, že antikorozní ochrana podvozku je jen průměrná až podprůměrná. Kdo hned po koupi neudělal dodatečný nástřik, měl už po pár letech provozu podvozek jak lišku. A zde je to vidět také. Malá auta jsou prostě laciná ve všech ohledech.
Názor odborníka z AUTO ESA opravdu neuznávám, jednou jsem se tam nechal ukecat a koupil pěknej vrak, pěkně semnou vyběhli. Naslibujou a chlácholej, ale do té chvíle než podepíšete smlouvu. Pak už se s Váma nebaví když je problém.
Auto mě ročně stojí pouze cca 1500 za oleje a filtry.Škoda, že autor nezmínil jízdní vlastnosti, protože díky kolům usazeným v rozích karoserie se chová jako motokára a je to neuvěřitelně hbitý a i na litrový motor svižný autíčko.