Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Hammunasakra
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 09:17
Zkrátka takový pododový odpoledne II. [odkaz] ? :-)
Avatar - 3_diamanty
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 09:26
mna prave napadlo ze o Q2 uz tu mame par clankov z jazdy ale niro stale nic.... pritom v barcelone a okoli sa s nim uz jazdilo ... ak sa nemylim

Q2 sa mi ale podozrivo zacina pacit.... tie hrany su pekne a moderne ... zadny tmavy stlpik som uz hodnotil ale v zltej farbe to paradoxne vzadu vyzera aj fajn ... celkovo ocakavam velky uspech Q2... tadial ( teda opat cez SUV ) pojde cesta k uspechom ... to bez debaty ... ocenujem aj kompaktnost a snahu o stylovost ... bude to taky evoque s 4 kruhmi ... :yes:
Avatar - Hammunasakra
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 09:58
To odpoledne mělo bejt: Pohodový :-)

A těch 6 :no: během chvilky = někdo se v redakci nudí? Nevěřim že to náhodou v jednu chvilku v neděli po ránu dalo 6 čtenářů ;-)
Avatar - 3_diamanty
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 10:09
a zrovna len ja jediny som ti dal palec hore ;-) ( zatial )
Avatar - Hammunasakra
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 10:31
Dík nápodobně :-)

Těch 6 :no: bylo během takový chvilky = že to musel udělat někdo z redakce = tak na 99,9% ;-)
Avatar - 3_diamanty
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 10:38
to ani neries... cim viacej si toto budes vsimat ---- tym ta kazdy bude viac ved vies co... a hoci aj povies pravdu ... ono to uz bude jedno potom

a ked pride kodiaq tak bude pohodovy cely tyzden ... az potom asi zacne skutocna nadielka "rovnakych" clankov na xy sposobov ;-) .. aj ked na neho sa ozaj tesim :yes:
Avatar - Hammunasakra
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 10:46
Já to až tak neřešim = ale kdo dělá ty okamžitý skoky :yes: :no: mě docela zajímá

Nejradši mám když s někym souhlasim nebo on se mnou a jeden z nás má kupu :yes: a druhej :no: :-)
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 10:53
No na tvoje komentáře tady z redakce tak někdo čeká... >:D
Avatar - Hammunasakra
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 11:00
Tak se holt v jednu chvilku sejde 33 lidí aby dalo :yes: a 6 aby dalo :no: = a pak hodinu nic >:-[]
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 11:04
Proč do toho pořád cpeš ty =? Nedávají smysl. Komentuješ proto, abys vyjádřil svůj názor, nebo jenom sbíral palečky jako idiot? Diskutuj o autě a neplevel diskuse komplexem, kterej nikoho nezajímá.
Avatar - Hammunasakra
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 11:08
Jaký ty? Necpi sem nějaký svoje idiotský pocity a přiznej žes netrefil ;-)

Ty extrémní skoky :yes: :no: prostě někdo dělá = zřejmě z redakce = to je celý = s čim máš problém? :-)
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 11:13
Ty si fakt myslíš, že tady v neděli ráno bude hlídat tvoje komentáře, aby ti dával palečky dolů? Kvůli tomu bych ani nevstal z postele, natož zapínal počítač...
Avatar - Hammunasakra
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 11:17
Hele co kdybys to zkusil vzít obráceně? :-)

Netýká se to mě! Třeba těch včerejších 33 :yes: v jednom okamžiku sem nedostal já = už to chápeš? ;-)

Pokud někdo dostane jedno jestli 6 nebo 30 :no: nebo :yes: v jednu chvíli a pak hodiny nic = neni vpodstatě možný aby to byla náhoda

Furt popíráš? :-)
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 11:23
Z čeho vycházíš? Děláš analýzy palečkování diskutéru? Že se tě dotklo to, že tady většina lidí nesouhlasí s tvými komentáři, což chápu už z toho důvodu, že tam pořád bezdůvodně cpeš "=" (už to konečně chápeš?), neznamená, že to musíš pořád házet na redakci. Končím, nebudu tady podporovat plácání o ničem, když jsou tady jízdní dojmy s úplně novým autem.
Avatar - Hammunasakra
Nepřekvapivě dobrý
| 18. 7. 2016 09:36
Ty to asi nechápeš = furt si nijak nereagoval na ty skoky v desítkách palců během okamžiku = a pak hodiny nic :-)
Avatar - twistedTSD
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 10:20
Kdybych tě neznal, napsal bych, you must be new here!...S palci se tu od začátku manipuluje ve velkém stylu a fakt to není dílem podlých redaktorů. ;-)
Avatar - Hammunasakra
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 10:35
Včera sem viděl skok na 33 :yes: a když sem si rýpnul okamžitý snížení na 12 >:D

Kdo to dělá = když ne z redakce? :-)
Avatar - twistedTSD
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 12:24
Může to být úplně kdokoli.
Avatar - Hammunasakra
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 12:27
Jak? :-)
Avatar - twistedTSD
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 12:28
Já se o to nepokoušel, ale předpokládám, že by nedalo moc práce palcování obejít. Evidentně to moc blbuvzdorné není.

Hodnocení a lajkování se falšuje všude možně, dokonce i na Facebooku. Já si s tím tuším kdysi hrál na zpravodajských serverech.
Avatar - Hammunasakra
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 12:34
Tak to zkus [odkaz] a dej vědět ;-)

Z redakce to je jednoduchý = zvenku až tak ne :-)

Ne že by to nešlo = ale zvládne to jeden z... ;-)

Může bejt že tady řádí neznámej hacker ale to vysvětlení s redakcí je o dost jednodušší :-)
Avatar - twistedTSD
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 12:38
Já bych za tím neviděl konspirace o zlých redaktorech. Jednou jsem takhle dostal asi 10 dislajků za to, že jsem se o tom zmínil, jindy mi zase podezřele naskakují lajky...Palce prostě nemá cenu příliš řešit. ACZ čtou tisíce lidí a ten jeden z... se prostě vždycky najde.
Avatar - Hammunasakra
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 13:06
To neni až tak konspirace = jen nejjednodušší vysvětlení

Kurňa musím se pochlubit = 30000 příspěvků :-)
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 13:26
Tak jeste tak 15x tolik a mam te :-)
Avatar - AUDIRS6
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 14:12
" 30000 příspěvků " >:D >:D >:D >:D

teda v preklade ( optimisticky ) 29 950 Kylie + Ara-Sun Wu Kchung pikačovín >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]

jo, a chybaju ti nejake :no: ? Staci povedat... >:-[]

odomna na: :no: :no: :no: :no:

ja teda niesom IT-ckar, ale prisiel som na to. Len vzdy v noci pri "upratovani servera" sa to da no "normalu" - teda ze 1 diskuter = 1 hlas. Ale takto cez den ti ich nahadzem, kolko sa mi chce >:D Lenze mne sa v poslednej dobe nechce. Trosku viac cestovania, pocas oddychu TDF... :-)
Avatar - Hammunasakra
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 14:16
Co dodat = AUDIRS6 ;-)
Avatar - AUDIRS6
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 14:26
klasicky - Vorsprung durch Technik ! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]

Ty robis do audia...a tipujem ze si aj este mlade ucho, ty si na tuto fintu este neprisiel ? :*) >:D
Ale koncim, debata o nicom, auto - proste male "Q-cko", za mna nepekne. :-!
Ked z toho urobia RS Q2 s R5-ou, bude sa o com bavit. Takto je to strata casu. Caute. :-)
Avatar - Hammunasakra
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 16:46
Nemusíš připomínat že si starej = to je dost jasný ;-)

Každej sme z jinýho světa = proto se ti tak líbí žvásty komunistickýho fanatika Petra Staňka zatimco já bych od vás Juraj Karpiš [odkaz] :yes: :yes: :-!
Jeden je stará ideologie, druhý ekonom 21. století ;-)

Proto se tobě líbí konzervativní Audi = a mě progresivní Lexus :yes: :-)

Já vim kdo sme kdo = ty taky? >:-[]
Avatar - _Karel_
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 18:20
Jak ženská. Kvůli neuklizeným ponožkám začne vytahovat, že sem jí před deseti lety nekoupil kytku k narozeninám a před svatbou chodil do hospody.
Na Lexusu není nic progresivního, kromě nařvané tlamy.
Kdo je kdo to víme, ty seš mladá trubka, jako jsme byli i my před 20-ti lety.
Tak si to užívej, brzo přijdeš na to, jaký jsi byl osel. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 18:30
Není nic progresivního? Ty se fakt nevyznáš ;-)

[odkaz] [odkaz]

No on je trubka AUDIRS6 a Staněk nejen podle mě = třeba ti to do dalších 20ti let taky dojde :-)
Avatar - AUDIRS6
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 19:10
ty chces ozaj po hlave d€bilko ??? :-!
Avatar - Hammunasakra
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 19:44
Za co? Za pravdu? ;-)

Od tebe vždycky = už se na to těšim >:-[]

S tim Staňkem kterýho si tu opakovaně propagoval si nedělám p.del! To je fakt extrém extrémů = narozdíl od Juraje Karpiše = toho znáš?
Avatar - Hammunasakra
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 19:44
Za co? Za pravdu? ;-)

Od tebe vždycky = už se na to těšim >:-[]

S tim Staňkem kterýho si tu opakovaně propagoval si nedělám p.del! To je fakt extrém extrémů = narozdíl od Juraje Karpiše = toho znáš?
Avatar - _Karel_
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 19:23
Aha. Tak prima věc. Obsazenou/neobsazenou sedačku pozná snad každé moderní auto, a vypnutí části ofuků- co je na tom složitého? Jen nápad, jak o fous snížit spotřebu.Snad, možná. Určitě najdeš věci, které má naopak TŘEBA NAPŘÍKLAD Audi a nemá Lexus.
A druhý odkaz? >:D důkazem progresivnosti je, že se Lexus chlubí tím, že u jednoho modelu už umí jezdit jako ostatní běžná sportovní auta spoustu desetiletí???
Ty máš vážně pocit, že D3 spí, nic nevyvíjí?
Já se z tebe picnu.
Avatar - Hammunasakra
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 19:42
Proč bych měl pocit že D3 nic nevyvíjí? Jen vim že Lexus je progresivní automobilka který se čim dál masověší D3 v mnoha aspektech nemůže rovnat

Dal sem dva první odkazy z Googlu = než sem odešel = jestli myslíš že na Lexusu neni nic progresivního = fakt se snad radši picni :-)

Zatimco s těma auta sem to napsal spíš jako doplněk, s tim Karpišem vs Staňkem a jeho nadšenym propagátorem AUDIRS6 sem si nedělal srandu = tam je to fakt drsný zpátečnictví až nadoraz >:-[]
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 10:08
Srovnávat RRE s tímhle chce hodně zbytkového alkoholu v krvi Toppere >:-[]
Avatar - 3_diamanty
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 10:19
naopak... podla mna tieto vozy budu mat k sebe az hodne blizko .... ;-) ... obe cielia na mladych zakaznikov a hraju na mestsku kompaktnost a styl a karosarsku farebnost ... a nejaky spolocny testik uz urcite chlapci v redakcii chystaju.... vsadim sa ;-)
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 13:37
Ztímco RRE je dodnes designovou ikonou, Q2 krásné nebylo, není a nebude.
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 10:56
Clovece no jo, u a3 pisou, ze kdyz nechas motor prevalovat na 2000 otacek, spotreba se zredukuje pod 8l/100km!!! A ja dostal 8 palcu dolu >:D
Avatar - Hammunasakra
Nepřekvapivě dobrý
| 17. 7. 2016 11:01
Sis holt rejpnul do koncernu = i když fakt maličkýho = R3 1.0 = to se tu neodpouští >:-[]
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 09:40
Je jezdim v plne nalozenym 535xd 313koni za 7,6 a kamarad v 911 turbo a temer 550 konmi za 8,6. Priste si koupim trivalcovej litr...
Avatar - Hammunasakra
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 09:56
S těma 8,6 to je trochu přehnaný = možná jestli nikdy v životě nezrychlil a jezdí z 99% na spotřebu tak snad možná.. ;-)

Ale jinak to co se asi snažíš říct: Jo = tak to prostě je = nadoraz downsizingovaný motory s menšim počtem válců a miniobjemem nemaj o moc menší spotřebu = to je fakt

Bohužel i jinak bejvaj spíš horší [odkaz] :-!
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 10:46
Tak tohle je samozrejme vysledek jizdy na dovolenou, ale urcite by tam byl s touto spotrebou drive nez tnhle bazmek za 6,9 :-)
Koukam 8 palcu dolu :) s cim kdo nesouhlasi? Chcete svezt s 535xd ??
Nebo neverite spotrebe 911 turbo? - pozor, je to koncernovy auto >:D
Avatar - rohYpnol
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 11:08
Hele, tohle je podle mě poněkud manipulace z tvé strany. Každý motor je určený k jinému režimu provozu a nejde podle mě o to, za kolik může jet, ale za kolik skutečně jede při typickém využití.

Ano, možná jsi jel s 911 za 8,6, ale za kolik pojede, když pojedeš normálně bez ohledu na spotřebu a budeš využívat alespoň část potenciálu? A za kolik pojede tenhle litr, když s ním pojedeš normálně tam, kam je určený??
Avatar - Hammunasakra
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 11:10
Ale i tak je rozdíl ve spotřebě je výrazně menší než rozdíl ve výkonu = jezdit s 911 je výrazně výhodnější než s timhle tříválcovym litrem ;-)
Avatar - rohYpnol
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 11:12
Ale tohle je zkrátka přirozený. Větší motor při stejné jízdní dynamice odvede stejnou práci jako pidimotůrek, takže potud musí být spotřeba stejná. Jediné navýšení jde na úkor vnitřních ztrát, a ty spotřebu výrazně nezvednou. Čímmž se dostáváme k americkýmu 5,7 HEMI >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 11:19
Jasně že to je přirozený = nicméně tak to je :-!

Americkej 5,7 HEMI je výbornej motor [odkaz] = akorát na takový to pohodový ježdění :yes: ;-)

Zrovna Evropa je v downsizingu a naftě nejdál ze všech kontinentů = že já se nenarodil v Americe :-)
Avatar - rohYpnol
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 11:22
tak jistě, protože bruselský život se odehrává v prostředí excelu >:-[] ;-)
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 11:18
Manipulace??
Uvedl jsem pouze priklad spotreby z jizdy na dovolenou lehce pres povolene limity. Co je na tom manipulacniho? Ze to auto umi jet 312 ale na silnici se to nesmi???
Kam je ten litr jako urcen do mesta? Ja myslim, ze ho davaj do aut, ktera budou muset zvladnout vsechno. Nebot to nevypada na zajemce z rodin se dvema novymi vozy.
A to ze s 911 se da i v pohode cestovat je plus pro 911, pro ten litr je to spis minus, ne?
Ve meste by 911 dopadla asi hure, 535xd zase treba lepe...
Litrovej trihrnek je proste ma proste omezenejsi vyuziti...
Chtit srovnavat spotrebu s tim, ze 911 bude akcelerovat za 3,7 na sto a litr za 10 se mi nezda objektivnejsi a jasne nsem konstatoval, ze 911 s touto spotrebou bude v cili o dost drive nez litr se spotrebou 6,9 :-)
Avatar - Hammunasakra
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 11:23
Sem jednoznačně na straně 911 ale do toho výpočtu dřív musíš započítat i pořizovací cenu toho R3 1.0 = i tak je 911 snad i výhodnější volba = ale člověk na to musí mít

Holt v tomhle směru žijeme na najblbějšim kontinentu = a lepšit se to nebude
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 11:27
Porizovaci cena je vubec nejvetsi sranda. Kamarad koupil 911 turbo jako predvadecku za 2100, roky s ni jezdi a hadej za kolik se ted prodava?
Nejak mi ten trihrnek porad ne a ne vyjit >:D
Avatar - rohYpnol
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 11:39
Zkus rozšířit svůj pohled aspoň na zimní sadu kol >:D >:-[]
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 11:47
Ale jiste, tohle auto v zime nejezdi ackoli by mohlo a se ctyrkolkou by byla i sranda a letni semislicky nejsou zadara, ale jinak s tim autem nikdy nic nebylo a provozni naklady jsou nizsi nez u subaru 2,5t...
Narozdil treba od jeho dva roky staryho allroadu a6, ktery se snazej uz tyden opravit a nevedi, co je spatne, protoze to hlasi 120 chyb najednou...
Avatar - rohYpnol
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 11:51
Takže další demagogie ;-) ? Jako začít obhajobu rentability provozu 911 proti Q2 1.0 TSI srovnáním se Subaru nebo allroadem... >:D >:D Fakt jsi vtipálek
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 11:55
Ja vazne nechci pomerovat rentabilitu provozu 1,0 tsi a 911
K cemu by to bylo, pro koho? Okruh zakazniku se asi decentne lisi...
Vysmivam se jen nesmyslnosti downsizingu.
A provozni naklady jsou lepsi nez u zmineneho subaru. A audi za podobny penize ma problemy...
Avatar - Hammunasakra
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 11:40
Já sem napsal že mi 911 i tak přijde jako výhodnější >:-[]

Dva sto = to byla trochu větší předváděčka ;-)
Za kolik?

Výhodnější je 911 = ale ne pro člověka s průměrnou měsíční útratou 16 t. kč = i když pro toho neni ani tenhle tříhrnek
Avatar - rohYpnol
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 11:43
připomíná mi to rétoriku kalouksa, kterej vynadá půlce národa za to, že si ze svýho platu 14 čistýho nespoří v třetím pilíři na důchod >:-[] 8-s 8-s
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 11:43
Mela najeto 5000. Ted tady byla na sportovnich vozech tusim pres dve mega s najezdem ptes 70tkm, jenze ta jeho ma skorepiny a hlavne keramicky brzdy a manual, takze bych pocital s vyssi cenou.
Avatar - rohYpnol
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 11:25
Hele, s logikou že s 911 budeš v cíli dřív se dostáváme do poněkud jiné úrovně, kdy vlastně při přepočtu zjistíš, že s tou 911 jedeš levněji, protože s litrem sice pojedeš o něco úsporněji, jenže čas, který strávíš navíc na cestě, jsou další peníze >:-[] ;-)
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 11:40
Tak ona cela husterie kolem spotreby je vtipna... Kdyz pojedu 1000km na dovolenou v 4. Litr ve spotrebe udela10x35= 350czk a 12 hodin jizdy
Pro srovnani prvni vecere vyjde na 1500... A tydenni dovolena na 50+
Avatar - rohYpnol
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 11:45
Až na to, že z té Oktávky 1.0 TSI vytáhneš májku a rohlíky a první večeře přijde na 100 >:-[] ;-)
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 11:50
Neblbni, majka je draha...
Legraci z nizkoprijmovych skupin si delat nechci. V podstate me to vsechno krka... Chudy vocurat, bohatehm nahrabat vic a stredni trida to cely zaplati... Svet podle EU
Avatar - Hammunasakra
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 11:51
Nekecej ona eště existuje střední třída? >:-[]
Avatar - rohYpnol
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 11:53
ve statistice? Jistě. Průměrnej Čech je průměrnej Čech a má se skvěle ;-)
Avatar - Hammunasakra
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 12:14
Průměrnej a střední třída bohužel nejsou synonyma

A úbytek střední třídy je celosvětovej = česko bych vůbec nebral v potaz = po 40ti letym ekonomickym experimentu jménem socialismus je zatim v návratový fázi = prostě takovej trochu pomatenej mezistav ;-)
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 11:59
Ja myslim ze jo, poznas je podle toho, ze kazdy rano vstanou a makaj az do vecera aby se meli slusne... K tomu odvedou statu kazdej rok slusnou castku, kterou na druhe strane neodeberou ve sluzbach. Majitel octavie 1,0 tsi pravdepodobne stat nepreplaci...
Avatar - Hammunasakra
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 12:05
Tak nějaký jedinci se možná eště najdou = jinak úbytek střední třídy je obrovskej = a je to velkej problém! :-!

[odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 12:12
Tak pokud je definice medianu 2/3 az dvojnasobek medianu mezd (22500) tak u nas jsou to majitele kuponu na mhd a auta po dedeckovi. I tenhle litrovej skvost je maximalne na plakat...
Avatar - Hammunasakra
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 12:16
Jj přesně :-!
Avatar - rohYpnol
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 12:05
Ano, typický Čech maká od rána do večera, aby se měl slušně. Jen tak nějak nemá ten čas na to, aby se skutečně slušně měl 8-s 8-s
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 12:13
Ja se obavam, ze bude spis hur...
Avatar - Hammunasakra
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 12:16
To bude = jediná otázka je přesně odkdy

No možná i jak moc? ;-)
Avatar - rohYpnol
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 13:36
Bohužel jde o trend, nikoliv o skokovou změnu. A jelikož Čech neprotestuje takřka nikdy a nechá si sr*t na hlavu vždy a za každých okolností, tak se situace nezmění, dokud se nezmění vnější okolnosti. Čech sám změnu nevyvolá 8-s 8-s

Takže dál budeme poslouchat pohádky o tom, jak auta jsou dostupná jak nikdy, jak nám neustále roste životní úroveň, jak lékaři mají 55 tisíc měsíčně, jak se máme stále líp atp. Zatímco pro "horních 10 000" to beze zbytku platí, zbytek chudne a chudne...

Před 15 lety průměrnej Čech bez problémů šel a byl schopný koupit Felicii Combi za šílených 450 000. Dnes? Nemá ani na Rapida za 300... ;-\ 8-s
Avatar - Hammunasakra
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 13:47
Nech si to vysvětlit od nějakýho ekonoma = tady se bouříš trochu mimo
Avatar - rohYpnol
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 15:38
??
Avatar - Hammunasakra
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 16:26
V krátkosti popisuješ x-ekonomických jevů a souvislostí = zřejmě s jednim jednoduchym vysvětlenim ;-)

To neni na příspěvek ale minimálně na pokec u piva = dlouhej :-)
Avatar - rohYpnol
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 11:52
jj
nicméně to nebyla narážka na nízkopříjmové, ten asi sotva bude mít Octavii 1.0 TSI za půl mega ;-)
Avatar - Hammunasakra
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 11:50
:yes: :yes: >:-[]
Avatar - Hammunasakra
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 11:41
Tak při dodržování limitů tam budou skoro stejně = v tu chvíli se výhoda 911 poněkud ztrácí ;-)

Rozhodně reálnej rozdíl ve spotřebě je smutně malej
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 12:55
manipulaci je zrejme mysleno to, ze jsi napsal, ze jezdis za 7,6 a kamarad za 8,6.
v prispevku, kde to pises neni nic o tom, ze se to povedlo pri ceste na dovolenou.
vypada to tedy, ze to jsou standardne dosahovane hodnoty.
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 13:00
O spotrbe se musime bavit v podobnem rezimu a to v pripade 1,0tsi a zminenych aut znamena vlastne jen jeden - v ramci predpisu normalne... Az zvladne 1,0tsi neco vic, muzem porovnat i to...
Ale 7,6 u 535xd je obavam se dynamika pro 1,0tsi nedostizna...
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 14:36
ty opravdu chces srovnavat vrcholnej sestivalcovej diesel a zakladni trivalcovej benzin ?
navic ve dvou uplne jinejch modelech ....
co bude priste, ford f150 versus skoda rapid ?
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 14:51
Ackoli jsem ti to uz psal...
Poukazuji pouze na nesmysl rezani valcu a objemu, kdyz stejno sluzbu jsou schopny poskytnout i velke motory casto s nizsi spotrebou...
Ve vsem ostatnim, a v tom s tebou brzmezne souhlasim, jsou ty motory nestovnatelne...
Chapes?
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 15:11
v realnem provozu to podle me skutecne nema extra prinos, tim duvodem je pravdepodobne, na hlavu postavena, metodika mereni emisi.

ale vlastne je mi jedno, co za tim je, at vyrobci davaj do zakladnich verzi treba slapaci pohon, pokud zustane i ta druha, mnohem zajimavejsi, strana nabidky ;-)
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 12:19
Malý dotaz. Pořizovací náklady u litrovreho trivalce jsou stejně jako u dvakrát preplnovaneho sestivalce? Lidi si takovou motorizaci nekoupí proto, ze by chtěli vyzrát na spotřebu. Lidi si to kupuji kvuli nízké pořizovací ceně celého auta. Jinak se nebojím toho, ze q2 dostane i silný dvoulitr se stejnou nebo nižší spotřebou. Dá-li Bůh, tak i se skvostem 2.5 R5
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 12:20
Obavám se, ze 8.6 je spotřeba odpovídající realitě. Známý má 911 S a do Alp a zpět jezdí za 7.5.
Ja mam s 317kW spotřebu okolo osmi.
Avatar - Hammunasakra
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 12:26
A vy všichni s touhle spotřebou se jako čert kříži vyhýbáte Spritmonitoru = zatimco ty s vysokou spotřebou se tam shlukujou :-)

Byla řeč o Turbu ;-)
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 12:40
No tady byla řec asi o nejnižší možné spotřebě. U M3 stačí polechtat jen trochu plyn a jsi na 11. Ja mluvím o tom, ze projedu Jižní spojku najedu někam na dálnici a pohybuju se kolem 120 km/h, ale takhle vážně nejezdím takže dlouhodobou spotřebu mám kolem 10 a půl. Kdyz jedu pro radost tak 14-20. V 740xd Long G02 jsem dosáhl na nějakých 300 namixovanych kilometrech spotřebu 5,1 podle PP. Jen tempomat a super jemná práce s plynem. Brzdil jsem asi dvakrát, jinak vše dojizděl a témeř na nule pak zabrzdil
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 12:54
Dekuji za potvrzeni spotreby 535xd... 7,6 znamena misty slusnou palbu...ale umim s nim i 10,9 pri rychlych dalnicnich presunech... Aby zas nekdo nerekl...
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 12:51
Pochop, ze se nejedna o prumernou spotrebu oho auta, ale jizdu s ostatnimi s obcasnym predjetim...
Auto s 550 konmi si koupis i proto, abys mu mohl dat obcas kour, ne? A to se promita na strankach ktere zminujes... A zaroven uvadi v omyl zbytek populace, ktery nemel tu moznost vyzkouset...
Avatar - Hammunasakra
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 13:04
Já to chápu = proto sem hned napsal že jestli jezdí s 911 Turbo na spotřebu tak možná snad :-)

Ta na Spritmonitoru bude reálná průměrná = i tak mi výhodnější v poměru výkon spotřeba vychází 911

Pokud na něj máš ;-)
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 13:07
Ok souhlas, jen poznamka, ze to neni jizda na spotrebu, na to se muze vykaslat. Je to proste normalni jizda lehce pres povolenou rychlost. Zadny myslenky na spotrebu...
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 12:48
No vidis a hned mas dva palce dolu... Jinak nez zavist si to vysvetlit neumim...
Davam :yes:
6,9 na 100 ve dvou...
| 17. 7. 2016 21:04
znamena to ze obaja jzdite v rezime vyuzivajuc cca 60-70 koni (tzn cca 25%-30% nominalneho vykonu) Palivo ma istu vyhrevnost a v ramci ucinnosti spalovacieho motora s tym jednoducho nic nenarobis. S podobnou zatazou byjazdil litrovy trojvalec za 3 litre(teda by som siel cca 70tkou so zaradenou 6tkou) a vykon motora cca 25-30% nominalu.
Jedine co si napisal je...jazdim na drahom aute ktore ked nejdem po vykone ma dost vysoku spotrebu v porovnani s inymi autami kore by ju napriek nizsiemu objemu mali podobnej rychlosti lepsiu spotrebu. Ty si priplacas za potenciány vykon...samozrejme pri 160 by si mal stale spotrebu 7 a ten trjvalcek 8 ale to znamena len jedine. Tvoje auto nie je v ramci europy pouzitelne v tom najefektivnejsom rezime motora na viac ako par km nemeckych dialnic;)
Avatar - Ada je zase tady
Jaká bude?
| 17. 7. 2016 09:41
Jaká bude střední doba mezi poruchami takového přetíženého motorčeku? Vydrží snad v průměru jen 80 tisíc km jako 1,5 DCI, kterému se zadíraly ojnice? Nebo první odejde turbo? 8-s

Já tedy preferuji motor, který vydrží nejméně 400 tisíc km. A to tenhle určitě nebude!
Avatar - 3_diamanty
Jaká bude?
| 17. 7. 2016 09:49
na druhej strane ale treba povedat ze Q2 je rozmerovo mensie ako golf.... takze tu ten liter ako zaklad nevyzera az tak hrozne a miniaturne ako povedzme v dlhociznej octavii ;-)
Jaká bude?
| 17. 7. 2016 21:07
Suhlas...ak si vodic kamionu alebo dialkoveho autobusu!
Avatar - LEGOPARK
Svetla vyska
| 17. 7. 2016 09:52
Neviete koko to ma svetlu vysku?
Avatar - 3_diamanty
Svetla vyska
| 17. 7. 2016 09:54
co som nasiel info... tak slusnych 200mm :yes:

az to vyzera ako moc ze jo.... ale bola by to parada takato svetlost ... tak snad je to tak :yes:
Avatar - LEGOPARK
Svetla vyska
| 17. 7. 2016 13:28
Ja som niekde na Nemeckom serveri nasiel 150mm, ale to mi zas pride malo.
Avatar - LEGOPARK
Svetla vyska
| 19. 7. 2016 09:38
Tu pisu pisu o zavratnych 15cm: "takže vypadá jak nízký hatchback na vysokém podvozku (světlá výška je 15 centimetrů)". Tak neviem, ale dufam ze len sranduju.

Zdroj: [odkaz]
Avatar - rohYpnol
Politický litr
| 17. 7. 2016 10:49
Je až neuvěřitelné, jak má koncern zmáknutou politiku. V jakože prémiovém Q2 nabídne litr, který pro jistotu reálně nenabídne. Takže ostatní (VW/Škoda/Seat) mohou hrdě hlásat, víte, ten 1.0 TSI je skvělý, je to motor z Audi...

Přitom Audi tento motor reálně do prodeje neposílá. Ale cenu "již od" samozřejmě odvíjí od tohoto litru...

No a pak tu máme první mezinárodní prezentaci... PŘEDPRODUKČNÍCH KUSŮ??? Aha, takže modely, které měli redaktoři, nemají zhola nic společného s těmi, které reálně sjedou z výrobní linky pro zákazníka, krom toho, že stejně vypadají?? Zkrátka takový další koncernový podvůdek ... >:-[] 8-s 8-s
Avatar - twistedTSD
Politický litr
| 17. 7. 2016 13:54
Co myslíš, že třeba ty testované Giulie, z nichž sem tam některá vypověděla službu, byly to produkční kusy?...Domnívám se, že tohle není žádná tajná VAGovská praktika. ;-)

A Audi už litřík nabízí dlouho v A1.
Avatar - rohYpnol
Politický litr
| 17. 7. 2016 15:45
No, u Alfy je to složitější. Tam běžné verze při první prezentaci nebyly vůbec, protože to byly 4FV
Avatar - rohYpnol
Vzhled pro 18-25
| 17. 7. 2016 11:00
Nemůžu si pomoct, ale design Q2 mi přijde nastavený na cílovou skupinu 18-25 let. V nevyzrálém věku proč ne. Jinak mi ale přijde design poněkud příliš "divoký". Nejde snad ani tak o to, že by působil mladistvě a svěže. Vadí mi především to, že design je až příliš neučesaný, je tam toho zkrátka až příliš. Paradoxně na mě působí lépe skromnější verze.

Co mi ale vadí nejvíc, je rozpor mezi exteriérem, který se (konečně) odchýlil od stereotypů Audi, a zcela tradičním interiérem, který opět do tradičního konceptu Audi jen přihazuje rádoby "mladistvé" prvky...

Takže co se designu týká, je to u mě takových 50 : 50. Velmi kvituji, že exteriér nejde ve stereotypech Audi, ale to je asi tak vše. Nepochybuji ale o tom, že Audi to přesně takhle chtělo ;-)
Avatar - 3_diamanty
Vzhled pro 18-25
| 17. 7. 2016 11:16
mne naopak pride tento dizajn ako velmi prekoumany ... velmi dobre vedia co robia a robia to perfektne... auto ozaj cieli viac na mladych ale neubera nic z dizajnovej solidnosti a serioznosti mena audi.... nadalej to vyzera ako audi a hrany mu dodavaju punc akejsi stylovosti ... navyse... ani senior sa v tom nebude citit ako v jojo hrackarskom auticku pre deti... ale ako serioznom voze... vid taky juke alebo nova C-HR ... tie aj nadalej maju k tejto vizualnej "konzervativnosti" Q2 hodne hodne daleko ...

aj interier je hodne solidny a posobi ako v klasickom audi... kde sa bude prijemne citit jak mlady tak urcite aj starsi ..... ale pozri na C-HR alebo juke... tam to uz kazdemu starsiemu ( ale ani mlademu ) opat uz nemusi vyhovovat...

takze za mna je Q2 perfektny chameleon... ktory ocari mladych ale zaroven posluzi dostojne soferom kazdeho veku :yes:
Avatar - rohYpnol
Vzhled pro 18-25
| 17. 7. 2016 11:29
No tak zrovna důchodce v Q2, to k sobě opravdu sedne... Já myslím, že jsi to vcelku vystihl ... kolotoč, to je to správné slovo pro Q2. Tedy snad jen dodat - prémiový kolotoč >:-[] :-!
Avatar - 3_diamanty
Vzhled pro 18-25
| 17. 7. 2016 11:40
no vedla GLA alebo evoque posobi aj Q2 este ako dost konzervativne auto ... pritom na GLA vizaz sa zda sa nikto nestazuje ... predaje su vyborne a znacka prilakala novych zakaznikov ... a napriklad ja vazne radsej vizaz Q2 ako GLA ... ale je to individualne

zase povedzme si uprimne ... ani 911 od porsche ci MX5 od mazdy necielia zrovna na seniorov ze jo ;-) ... Q2 je mestske crossoverove auto a tak podla toho aj vyzera :yes:
Avatar - rohYpnol
Vzhled pro 18-25
| 17. 7. 2016 11:48
Zrovna GLA je přesně to, co Q2 prokaučovalo. GLA je svěží, mladistvé, ale nepůsobí ani trochu pubertálně. Stále je to Medvěd s fazónou. Zato Q2? Ano, prémiový kolotoč :-!
Avatar - 3_diamanty
Vzhled pro 18-25
| 17. 7. 2016 11:58
no vidis ake je GLA zrazu krasne mladicke.... a jeho konkurent Q2 ma byt snad len pre seniorov? ;-) .. je jasne ze vsetky tieto crossoverove mestke vozy ciela hlavne na mladsich a v mestach zujucich ludi ... mna naopak prekvapilo audi ze uz konecne postavilo auto ktore tak nejak nenudi uz hned na druhy pohlad... aspon z fotiek zatial ozaj posobi tak ze ma vizualne za tyzden dva neomrzi..... po A3 sedan dalsie pekne audi ktore na druhy den a druhy pohlad uz nevyzera ako 3 roky stare... prave na Q2 vidim velky vizualny aj dizajnovy pokrok od audi .. razom je to vcelku stavnate auto... voci takej usedlej A4 urcite ;-)

rozcapena zaba GLA s tymi pokrutenymi megakukadlami a s 20 rocnou slecnou za volantom ozaj posobi hodne dospelacky ;-) ... no jo ( ale vsetko je to individualne ok )
Avatar - rohYpnol
Vzhled pro 18-25
| 17. 7. 2016 12:03
Ne, GLA je mladistvé, ale působí stále seriozně. Q2 je mladistvé, ale pubertálně nevyzrálé. To je ten rozdíl :-!

Ale tvrdím to stále - Audi se ztratilo ve svém single frame světě a stále se hledá. Prostě pokud srovnám design Mercedesu nebo Volva, tak Audi zůstalo kdesi ... hooodně vzadu. Bohužel už i Hyundai/Kia dokáží vytvořit přesvědčivější vzhled než Audi :-!
Avatar - 3_diamanty
Vzhled pro 18-25
| 17. 7. 2016 12:17
no akoby sa prave na Q2 audi naslo... sice uz tie rohy masky v chrome nepotiahli dozadu az k svetlam ( ako na facelife Q3 ) ale zrejme prave toto co vidime na Q2 bude ten novy styl ktory by mohli rozvijat aj na dalsich modeloch ... aj ked priznavam ze som ocakaval ze budu pokracovat v tej 3D vystupujucej maske s hrubym lemom aku nahodili modelom Q7... ale na mensom modeli by asi ozaj posobila hodne zvlastne a mozno az pompezne a preto sa rozhodli ako rozhodli ... ale tu by mohla ist cesta... Q2 ma ozaj pekne predne partie a audi sa hladat ani nemusi... staci len ten single frame vzdy prisposobit danemu modelu ( liniami tvarom hrubkou ) a bude to ok... ani kia nema rovnaku masku vsade a je len dobre ak audi sa uz konecne nesnazi jeden a ten isty frame nahodit vsade ale konecne uz trosku aj improvizuje a prisposobuje svoju masku velkosti, triede a dostojnosti daneho vozu... :yes:
Avatar - rohYpnol
Vzhled pro 18-25
| 17. 7. 2016 12:23
dnešní styl Audi?

[odkaz]

8-s :-!
Avatar - 3_diamanty
Vzhled pro 18-25
| 17. 7. 2016 12:37
to snad nie ;-) ... ja v tom vidim skor tie nove MB s milionmi kruhmi a oblinami kade tade v interieroch

Q2 konecne ukazalo ze aj audi vie byt dizajnovo flexibilne a tvarovo zaujimave :yes:
Avatar - rohYpnol
Vzhled pro 18-25
| 17. 7. 2016 13:31
GLA používá čisté plochy s ostřejším oblým zalomením, a to jak v interiéru, tak v exteriéru
[odkaz]
[odkaz]

Celkový design přitom není přeplácaný ani překombinovaný. Působí svěže, ale nikoliv přemotivovaně a kýčovitě. Přesný opak designu Q2 :-!
Avatar - twistedTSD
Vzhled pro 18-25
| 17. 7. 2016 13:58
GLA je strašný přeplácaný a překombinovaný kýč. Zlatá Q2, byť ta taky vypadá jakoby nevěděli kudy kam.
Avatar - rohYpnol
Vzhled pro 18-25
| 17. 7. 2016 15:38
GLA má tu vlastnost, že naživo vypadá aspoň tak o 300% líp ;-)

O Q2 sice bude částečně platit totéž (Q7 naživo taky nevypadá tak otřesně), nicméně přinejmenším ten nesoulad mezi exteriérem a interiérem tam zůstane.

Nicméně už jen to, že se tu bavíme v rovině, jak otřesně které Audi vypadá, je ostudou Audi. Přitom pár generací zpět a na design Audi nešlo říct půl křivého slova... ;-)
Vzhled pro 18-25
| 17. 7. 2016 16:55
GLA je nazivo tak 50:50. zepredu celkem ok, ale zezadu to vypada desne, koza na chudach je to prvni, co me napadne, kdyz ho potkam na silnici.
Avatar - twistedTSD
Vzhled pro 18-25
| 17. 7. 2016 21:40
Mně GLA přijde naživo úplně stejně hnusné, hlavně zadek...a do mě. >:-[] S Q7 moc problém nemám, spíše mě trochu trápí nové A5.
Avatar - Hammunasakra
Vzhled pro 18-25
| 17. 7. 2016 21:46
Pro důchodce jako je AUDIRS6 je nová A5 asi fajn = pokud je ti ale pod 50 moc jako sportovní kupé nepůsobí ;-)
Vzhled pro 18-25
| 17. 7. 2016 22:25
ja s hodnocenim A5 pockam, az ji uvidim na silnici, ale fotky me zatim moc nepresvedcili ....

btw pokud je ti pod 50, nezajima te ani Lexus >:-[] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Vzhled pro 18-25
| 18. 7. 2016 08:04
To se pleteš [odkaz] [odkaz] [odkaz] :yes: :yes: ;-)
Vzhled pro 18-25
| 18. 7. 2016 10:07
a co maj testy spolecnyho s tim, ze to auto vypada jak vypada ?

Kdyz jsem minuly tyden potkal pred Globusem cloveka, co vypadal jak dvojnik Horsta Fuchse, hadej do ceho si sednul .... spravne, Lexus.
Cim jezdi Pohlreich ? spravne, Lexus.

Modely neznam (jak vis, tak Lexus me svym vzhledem neoslovuje a tim padem ani moc nezajima), ale myslim, ze moje tvrzeni, ze pokud je ti pod 50, tak.... nejspis neni uplne mimo ;-)

btw: ze atmo osmival musi mit Active Sound Control, tak to uz je uplne na hlavu.
Avatar - Hammunasakra
Vzhled pro 18-25
| 18. 7. 2016 14:27
To bych do Pohlreicha neřek = dobrý :yes: :yes: :-)

Co má konkrétně? ;-)
Vzhled pro 18-25
| 18. 7. 2016 14:57
Videl jsem ho s tim nekolikrat jezdit v Ano, sefe ;-)
ale model, tak to fakt nevim, jak rikam, Lexus nelibi = nezajima = neznam. Nicmene podle google to vypada na GS.
Avatar - Hammunasakra
Vzhled pro 18-25
| 18. 7. 2016 15:01
Já to neviděl ani jednou ale samozřejmě že to znám = no nic dík :-)
Vzhled pro 18-25
| 18. 7. 2016 15:04
;-)
Avatar - 3_diamanty
Vzhled pro 18-25
| 17. 7. 2016 18:47
:yes: zlata Q2 .... voci GLA je to neskutocny krasavec

mne na tych dnesnych MB tie megaobliny a celkovy knedlo-kabelkovy styl vobec nesedi... pritom este to predole Ecko vyzera ozaj genialne :yes:
Vzhled pro 18-25
| 17. 7. 2016 22:26
zatim se to snad nestalo, ale tentokrat s tebou musim souhlasit ;-)
:yes:
Tyhle nove motory...
| 17. 7. 2016 11:04
Tyhle nove motory jsou jakousi podporou chudych bohatym. Koupi si je jen chudi, protoze nic jineho pro ne nebude. Zaroven to snizi flotilovy emise, takze v bruselu to projde, merklova bude dal jezdit osmivalcem a par stastnejsich se bude vozit ve slusnym aute jako dosud.
A pak se nam snazej vysvetlit, ze je deflace... Auta sice stojej stejne, ale jaksi nejsou stejna... A takhle je to se vsim, od chleba az po ... Doplnte si sami.
Kupujem vetsi kramy za stejny penize...
Opravdu bych rad vedel, proc je trihrnek s turbem drazsi nez nahrazovanej predrazenej ctyrhrnek s turbem???
Avatar - rohYpnol
Tyhle nove motory...
| 17. 7. 2016 11:10
Protože vyvinout 3-hrnek, který bude mít alespoň zdánlivě část vlastností přirozených pro 4hrnek stojí pořádnej balík >:-[] ??
Tyhle nove motory...
| 17. 7. 2016 11:57
Vystihnul jsi to výborně :yes:
Ty 3-válce - ať si kdo chce píše co chce - jsou prostě horší než dosavadní základní 4-válce. Je to znát hlavně při rozjezdu do kopce - kde by taky měly vzít sílu bez otáček z objemu 999 cm? A to vůbec nezmiňuju použití v terénu... Q2 má celkem slušnou světlou výšku 200mm, takže s 2.0 TDI přejede ledacos. Ale s tím 1.0 TSI to vidím na spojku spálenou po dvou prudších výjezdech >:D
Tyhle nove motory...
| 17. 7. 2016 21:16
Suhlas s prvou castou...len nerozumiem preco tvrdis ze auta stoja rovnako. 10rokov dozau si za polmiliona kupoval male aute bez vybavy dnes nizsiustrednu so strednym stupnom vybavy. U strednej a vyssej triedy je to zlacnenie este vyraznejsie....
Avatar - Petr07
Tříválec
| 18. 7. 2016 18:39
AUDI:
První nastartování opět potvrdilo bezproblémový a kultivovaný běh tříválce. Nevibruje, nedrnčí, v nízkých otáčkách není téměř a ozývat se začíná až nad hranicí 3000 min-1.

Je to vůbec fyzicky možné? Aby z principu nevyvážený motor měl takové hodnocení? :*)
Avatar - Hammunasakra
Tříválec
| 18. 7. 2016 20:30
Ano = tady dokonce opakovaně ;-)

Obzvlášť kultivovaně se projevuje v Oktě (video) [odkaz] >:-[]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku