Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Škoda Electric a 80 let výroby trolejbusů

10 komentářů

RS
9Tr byla stejně nejkrásnější. Někde jezdí dodnes [odkaz]
[odkaz]

Naopak 21Tr z Ostrova byl neskutečný křáp, ať už jako trolejbus nebo autobus.
Avatar - praděda7
praděda7
Škoda, že se jim nepodařilo vytlačit tramvaje a tím získat víc prostoru pro ostatní uživatele silnic. :-!
DonVito
No taky by se to dalo interpretovat obráceně 😄
Avatar - praděda7
praděda7
???
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Ja neviem, ale v tej redakcii už musíte byť ozaj natvrdlí, keď nedokážete pochopiť, že fotky bez popisov sú k hownu, a majú prakticky nulovú informačnú hodnotu. A hlavne keď ide o veci, ktoré rozhodne kadžý nepozná.
ljube
:yes:
třeba by mě zajímalo to spojení dvou vozů na titulce
prahor
Popisky chybějí citelně, ale navíc je úvodní fotka zcela zmatečná: Je totiž s největší pravděpodobností z Ruska či dokonce ještě z dob SSSR. A o původu trolejbusů si také troufám pochybovat, na škodovky to nevypadá, podle pouze dvojích dveří zřejmě také půjde o ruské výrobky. Anebo se mýlím? 😢
Avatar - LuCZiano
LuCZiano
Přesně tak, takhle spřažený trolejbusy v Čechách snad nikdy nejezdily...
Ondris
Je to scepka 9Tr2 jedoucí po Kyjevě 😄
Rok 1990, v bývalém SSSR to byla jednoduchá cesta jak navýšit kapacitu (není potřeba další řidič, vůz má dvojnásobnej výkon a zároveň není potřeba vyvíjet harmoniku.
DonVito
Já bych se místo té ódy ptal spíše, kam putují zisky 😄 😒br />
Od března 2011 je v obchodním rejstříku jako jediný akcionář Škody Transportation zapsána společnost Skoda Industry (Europe), kterou mají ovládat výše uvedení vlastníci.[15] Vlastní jí však společnost Maranex Finance registrovaná na Marshallových ostrovech 😉 a společnost Conitor Terra registrovaná na Guernsey 😉 .[16] Skoda Industry (Europe) se v roce 2013 přejmenovala CEIL (Central Europe Industries).[3] Svým neznámým vlastníkům Škoda Transportation vyplatila v letech 2010 až 2013 dividendy v celkové výši přes 16 mld. Kč.[1][7] V roce 2015 98,75 % akcií jediného akcionáře nepřímo vlastní Tomáš Krsek, Michal Korecký, Marek Čmejla a Jiří Diviš.[17] Se svým jediným akcionářem má společnost uzavřených několik dlouhodobých úvěrových smluv, v roce 2015 mu společnost dluží 2 mld. Kč s úrokem 10 % p.a.[17]

cs.wikipedia.org/…Škoda_Transporta