Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
podla mna tomuto autu velmi prospel... posobi este dospelejsie a viac SUVeckovo ako pred nim... a to podla mna oceni hodne zakaznikov ktori zrovna 4x4 stejne nepotrebuju v meste ale zase nejake to modne vajicko od capturu im pride vizazou uz malo dospele a solidne ....
uz pred faceliftom som tvrdil ze 2008 posobi hodne dospelo a stylovo ( minimalne voci capturu ) ale to co dokazal facelift ho v tomto posuva este o uroven vyssie... klobuk dole ... 2008 aj nova 3008 idu spravnym smerom :yes😒br />
PS: tie predne sedacky v tomto GT line pakete uz na pohlad vyzeraju skutocne uzasne .. marne by sme asi nieco podobne hladali u konkurencie v podobnej cene a mozno aj o triedu/cenovku vyssie ... P2008 :yes:
uz pred faceliftom som tvrdil ze 2008 posobi hodne dospelo a stylovo ( minimalne voci capturu ) ale to co dokazal facelift ho v tomto posuva este o uroven vyssie... klobuk dole ... 2008 aj nova 3008 idu spravnym smerom :yes😒br />
PS: tie predne sedacky v tomto GT line pakete uz na pohlad vyzeraju skutocne uzasne .. marne by sme asi nieco podobne hladali u konkurencie v podobnej cene a mozno aj o triedu/cenovku vyssie ... P2008 :yes:
Před FL to podle mě bylo jasně ve prospěch Renaultu... teď už to tak jasné není.
2008 je trošku zvláštní z profilu, to tvarování střechy s černým plastem nad zadním oknem je... netradiční, ne příliš elegantní, ale zase to trošku to auto oživuje, nakonec se mi to asi i docela líbí 😄
[odkaz]
2008 je trošku zvláštní z profilu, to tvarování střechy s černým plastem nad zadním oknem je... netradiční, ne příliš elegantní, ale zase to trošku to auto oživuje, nakonec se mi to asi i docela líbí 😄
[odkaz]
vyborny pohlad.... prezradza vsetko ... dokonale proporcie a styl :yes😒br />
PS: to citlive oplastovanie blatnikov tusim pred FL nebolo ( alebo je to len vysada GT line? ... test som zatial necital ) ... lebo aj to p2008 k tejto uz pomaly SUV vizazi dost pomohlo
PS: to citlive oplastovanie blatnikov tusim pred FL nebolo ( alebo je to len vysada GT line? ... test som zatial necital ) ... lebo aj to p2008 k tejto uz pomaly SUV vizazi dost pomohlo
Jak může přeplácaná, kýčovitá 2008 působit oproti jednoduchému Capturu dospěle a stylově? Asi tím falešným hrbem na který jsi jim taky naletěl (v konceptu to bylo ještě funkční).
Arese
Dvatisíceosmičkou se prostě Peugeot trefil do černého, je to velmi atraktivní i dostatečně praktické auto, takže si prodejní úspěch jistě zaslouží. Škoda jen, že si neodpustili ten jejich prokletý kokpit s budíky nad maličkým volantem... ;-\
a rovnako sikovny tah vidim aj v pripade vacsej 3008 ktora uz opat vyzera viac SUVeckoko ako sucasna tak trosku tazkopadna a usedla 3008 .... navyse sa podla mna peugeot konecne nasiel aj v maske a tvare zadnej casti ako aj svetiel... tento smer akym sa vydavaju faceliftovana 2008 a nova 3008 ci 308 je podla mna ozaj spravny a sam som zvedavy ako zareaguje konkurencia.... peugeot sa pomaly a nenapadne opat dostava na dizajnove vyslnie ako za cias 206tky a 306 cabria ci 406 coupe... len to zatial nie je take rychle a citelne v zaplave tolkych modelov na trhu ... ale vidim tu opat spravne smerovanie ( peugeotacka typicka elegancia, vizualna kompaktnost a smrnc ... sviezost )... ako za starych cias :yes:
kaa
Největší slabinou P 2008 je to, že nemá benzinový motor.
kalousek
Věta: "...Důležité je, že při malém přidání plynu automat hned zbytečně nepodřazuje, ale naopak nechá vyniknout již zmíněné newtonmetry..." zní ve spojení s maximální hodnotou momentu 205 Nm docela legračně
Ono všechno je relativní, vzhledem k segmentu, kam 2008 patří a jeho vcelku slušné hmotnosti není 205 N.m u benziňáku zase tak málo... :-!
Predpokladam, ze ta narazka je na cisla co prezentuju diesle. Je to sice len 200Nm, ale tu je prevodovy pomer na 6 podobny ako 2l diesel na 4 a to je zasadny rozdiel. >😒]
Akakolvek prevodovka, co sa pokusa podradit u uz natlakovaneho turbomotora v strednych otackach to robi zle, takze tejto sa da len zatlieskat. Nie je to ziadne ostre auto, tak nie je dovod pri kazdom stlaceni plynu podrdzovat do oblasti max. vykonu...
Akakolvek prevodovka, co sa pokusa podradit u uz natlakovaneho turbomotora v strednych otackach to robi zle, takze tejto sa da len zatlieskat. Nie je to ziadne ostre auto, tak nie je dovod pri kazdom stlaceni plynu podrdzovat do oblasti max. vykonu...
Redmex: teoreticky máš pravdu ovšem otázkou je realita když p.Dusil výslovně píše že ten motor nemá smysl točit nad 5000 otáček. Přitom podle technických údajů by maximum výkonu mělo nastoupit teprve při 5500 ot. Takže možná testovali i nějaký vadný kus.
nasa domaca 1,9tdi ma max vykon pri 4000ot a tiez sa jej tam moc nechce a garantujem ti, ze ani pri 4000ot rozhodne nic neprijede skor naopak >😁
nevycitas vsetko z udaju o vykone, ale krutiak tejto 1,2ke uz za 3000ot konstatne klesa tak to tiez o niecom hovori...nebude to zrovna tocka
nevycitas vsetko z udaju o vykone, ale krutiak tejto 1,2ke uz za 3000ot konstatne klesa tak to tiez o niecom hovori...nebude to zrovna tocka
Je to tak jak pišeš , tenhle motor nema cenu hnad k červenemu poli. Navic , kultivovanost a utlumeni , žadna slava a to v 308.
308 je odhlucnena dost dobre, 2008 pred fl bola velmi slabo odhlucnena... inak pokial ten automat netoci ten motor moc vysoko pri max zrychleni tak by to nemuselo moc vadit, ta utrapenost nad 5tis
Ze součastnych modernich 3 valcu patři k těm nejmeně vychovaným. Jinak ano , 308 je na svou třídu slušně utlumena.
V 308 je naprosto vše bezvadně utlumeno. Možná bude záležet i na výbavě. V našem Allure je 1,2 130k tichá vč. okolních zvuků.
BaracudaJ
Měl jsme možnost si 2008 projet, ještě verzi před faceliftem. Byla to varianta s 1.6 HDi s manuálem. Z auta jsem měl hodně rozporuplné pocity. Jediným plusem tohoto pseudo SUV oproti 208 byl snazší nástup a o něco větší prostor nad hlavou. Jinak už převažovala negativa.
Podvozek byl nalazen poměrně měkce, v zatáčkách se auto naklánělo, podběhy byly hlučné. I odhlučnění motoru bylo průměrné, nafta byla v interiéru dost slyšet. Navíc byla kombinována s 5° převodovkou. Chod páky řazení byl dlouhý a poměrně nepřesný. Páka byla dost utopená. Ten samý motor s 6° převodovkou v nové 308 byl úplně jiné kafe a nebyl prakticky slyšet.
Když vezmu v úvahu, že 2008 vychází z 208 a přitom je ve všech ohledech kromě prostoru a praktičnosti horší. Vše dorazí cena o 80-100tis dražší než 208. Snad na faceliftu trochu zapracovali a odstranili alespoň některé slabiny. 208 za 300tis Kč smysl dává, ale 2008 za 500tis Kč už rozhodně ne. Je to jen draze zaplacený design. Trochu mě to zklamalo.
Motor 1.2 THP jsem měl možnost projet ve 208, opět s manuálem. V nižších otáčkách tj. pod 1500 motor nepříjemně vrněl až duněl, prostě byl podtočený. Ale rádce nenaznačoval podřadit. Kolem 2000 otáček už je motor klidnější a slušně reaguje na plyn. I na dálnici srdnatě zatahuje, nad 3tis už je to utlumený 3-válcový ryk. Ale pod 1500 otáček potřebuje motor čas, než se sebere a turbo nafouká. Pak je to bohužel jen dynamika atmo. 1.2. Asi bych si na ten motor zvykl, jen bych jinak poskládal převodovku, nižší kvalty trochu kratší. Ale to už je daň eko-doby.
Podvozek byl nalazen poměrně měkce, v zatáčkách se auto naklánělo, podběhy byly hlučné. I odhlučnění motoru bylo průměrné, nafta byla v interiéru dost slyšet. Navíc byla kombinována s 5° převodovkou. Chod páky řazení byl dlouhý a poměrně nepřesný. Páka byla dost utopená. Ten samý motor s 6° převodovkou v nové 308 byl úplně jiné kafe a nebyl prakticky slyšet.
Když vezmu v úvahu, že 2008 vychází z 208 a přitom je ve všech ohledech kromě prostoru a praktičnosti horší. Vše dorazí cena o 80-100tis dražší než 208. Snad na faceliftu trochu zapracovali a odstranili alespoň některé slabiny. 208 za 300tis Kč smysl dává, ale 2008 za 500tis Kč už rozhodně ne. Je to jen draze zaplacený design. Trochu mě to zklamalo.
Motor 1.2 THP jsem měl možnost projet ve 208, opět s manuálem. V nižších otáčkách tj. pod 1500 motor nepříjemně vrněl až duněl, prostě byl podtočený. Ale rádce nenaznačoval podřadit. Kolem 2000 otáček už je motor klidnější a slušně reaguje na plyn. I na dálnici srdnatě zatahuje, nad 3tis už je to utlumený 3-válcový ryk. Ale pod 1500 otáček potřebuje motor čas, než se sebere a turbo nafouká. Pak je to bohužel jen dynamika atmo. 1.2. Asi bych si na ten motor zvykl, jen bych jinak poskládal převodovku, nižší kvalty trochu kratší. Ale to už je daň eko-doby.
suhlasim tiez som soferoval pred FL 1,2ku /to bolo desne hnusne a hlucne/ a 1,6hdi bol tiez hlucny... v pozadi z palubky alebo kapoty nieco rezonovalo v nizkych otackach, odhlucnenie podbehov slabe tiez mi prislo ze to moc netlmi nerovnosti aj ked to je makke iba sa to naklanalo a posobilo priserne gumovo... mal som dojem ze to je flakacka, nejak som z toho citil ze sa setrilo a nie len na hmotnosti, neprijemne auto...
vyzera, ze po FL na tom vyrazne zapracovali
vyzera, ze po FL na tom vyrazne zapracovali
Přesně tak, podvozek před FL by se dal nazvat jako gumový. Celkový dojem z auta nebyl moc dobrý a ta cena mě jen dorazila. 208 poměr cena/výkon je slušná nabídka. 2008 už je jen nafouklá a řádně předražená. Přitom se nárůst ceny neprojevil v nárůstu kvality. Po FL na tom zřejmě zapracovali.
Verny_2013
I kdyby to bylo technicky nejlepší auto na světě tak to ten i-kokpit stejně naprosto zabije. Pegueot tak nějak zapomněl že ke skvělému autu patří i skvělý a pohodlný posaz, optimální rozmístění pracoviště řidiče. To co nabízí svým i-kokpitem je prostě jen kontroverzní řešení které je optimu na hony vzdáleno. A to jen proto že se chce odlišovat.
Jen ten, kdo to nevyzkoušel delší dobu může napsat takovou hovadinu. Ne 3 km, ale několik tisíc km. Jízda s tím malým volantem je fantastická, přehled budíku výborný. Po presednutí do jiného vozu se mi to obrovské kolo posazené tak vysoko už vůbec nelíbí. Je to jen o zvyku.
Freddka
Naprosto plne a zcela souhlasim, ze razeni ma byt naopak - dopredu podradit, dozadu zaradit vyssi rychlost.
Ale presne takhle blbe to ma kazdy DSG ve VW a Skodovce, ne?
Nebo to uz zmenili?
Audi to ma myslim spravne a to i u uplne totoznych DSG prevodovek sdilenych s VW...
Ale presne takhle blbe to ma kazdy DSG ve VW a Skodovce, ne?
Nebo to uz zmenili?
Audi to ma myslim spravne a to i u uplne totoznych DSG prevodovek sdilenych s VW...
Este ze AUDI to ma opacne?!A ktore?
[odkaz]
😉
Vsetko je o zvyku...a este existuju padla/packy pod volantom
[odkaz]
😉
Vsetko je o zvyku...a este existuju padla/packy pod volantom
OK tak ani audi to nema spravne 😄
Ale jako minus jsem to v zadne recenzi VW group nevidel...
S packama mas pravdu (jen jsou casto prtavy plastovy trapny)
Jinak mozna to maj s tim razenim otoceny, aby na to lidi radsi nesahali... 😄
Ale jako minus jsem to v zadne recenzi VW group nevidel...
S packama mas pravdu (jen jsou casto prtavy plastovy trapny)
Jinak mozna to maj s tim razenim otoceny, aby na to lidi radsi nesahali... 😄
Shodou okolností pracuji pro Peugeot a v GT line jezdím již delší dobu. Ale s manuálem.
Pravda je že 308 je celkově lépe odhlučněná a zpracovaná je také lépe , ale cenově výš. Cena v tabulce není nikdy konečná. Vím to jelikož ji tvořím. Je vždy prostor. Na menší volant se dá zvyknout rychle. Super je umístění obrazovky výše. A hezký je také svítící strop. Vzhledem k ceně si myslím že jde o velice povedený vůz. Nejčastěji model 2008 kupují starší lidé. Aspoň poměr mých prodejů je takový. Neuvěřitelně mám v portfoliu i firmu, která objednala několik 2008 s robotickou převodovkou ETG. Nejvíc mě vadí že vám auto dojde na univerzálních pneu. a ty hučí. Motor má turbo díru , ale na 1,2 jede skvěle. Spotřebu v praxi mám 6,2 což je taky dobrý ne? Přeji všem se lvem ve znaku mnoho šťastných km. bez nehod.
Pravda je že 308 je celkově lépe odhlučněná a zpracovaná je také lépe , ale cenově výš. Cena v tabulce není nikdy konečná. Vím to jelikož ji tvořím. Je vždy prostor. Na menší volant se dá zvyknout rychle. Super je umístění obrazovky výše. A hezký je také svítící strop. Vzhledem k ceně si myslím že jde o velice povedený vůz. Nejčastěji model 2008 kupují starší lidé. Aspoň poměr mých prodejů je takový. Neuvěřitelně mám v portfoliu i firmu, která objednala několik 2008 s robotickou převodovkou ETG. Nejvíc mě vadí že vám auto dojde na univerzálních pneu. a ty hučí. Motor má turbo díru , ale na 1,2 jede skvěle. Spotřebu v praxi mám 6,2 což je taky dobrý ne? Přeji všem se lvem ve znaku mnoho šťastných km. bez nehod.
Suditscher
Já nevím, s jakým robotem redaktoři jezdí, když každý z nich tvrdí o robotu, že při řazení škube. Jezdím s robotem v 5008 a v Corse a u obou aut řadí plynule, bez jakéhokoliv záškubu. Jediná situace, kdy se dá mluvit o lehkém záškubu, je podřazení do většího kopce. Ale ani to není horší, než když se podřazuje s manuálem. Takže bych to spíš viděl na chybu řidiče než robotické převodovky. Je totiž pravda, že prvních 20km po koupi 5008 se mi stalo, že k lehkému cuknutí při řazení došlo. Chce to správnou práci s plynovým pedálem a řazení je pak plynulé, přesné a rychlé. (A neomezuji se příliš lehkou nohou, nejezdím zrovna na spotřebu).
Novináři to kritizují nejspíše proto, aby ukázali, že jsou "taky tak trochu závodníci" tudíž tomu rozumí.