Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Tiguan 2.0 BiTDI lze objednávat. Stojí jako luxusní SUV

Nabídku motorů Volkswagenu Tiguan doplnila nejsilnější varianta 2.0 BiTDI se 176 kilowatty. Za cenu vozu byste si mohli pořídit i luxusní SUV.
Zpět na článek
27. 7. 2016 12:58
27. 7. 2016 13:01
27. 7. 2016 13:04
27. 7. 2016 13:12
27. 7. 2016 13:17
27. 7. 2016 13:50
27. 7. 2016 14:51
27. 7. 2016 13:35
27. 7. 2016 13:51
27. 7. 2016 20:14
27. 7. 2016 14:42
27. 7. 2016 15:23
27. 7. 2016 15:32
28. 7. 2016 01:43
28. 7. 2016 08:38
27. 7. 2016 18:23
27. 7. 2016 13:27
27. 7. 2016 13:52
27. 7. 2016 13:57
27. 7. 2016 14:08
27. 7. 2016 14:14
27. 7. 2016 14:20
27. 7. 2016 14:23
27. 7. 2016 14:32
27. 7. 2016 16:31
27. 7. 2016 16:54
27. 7. 2016 17:41
27. 7. 2016 18:12
27. 7. 2016 20:21
27. 7. 2016 13:22
27. 7. 2016 13:32
27. 7. 2016 13:34
27. 7. 2016 13:49
27. 7. 2016 13:59
27. 7. 2016 14:20
27. 7. 2016 14:26
27. 7. 2016 14:31
27. 7. 2016 14:52
27. 7. 2016 15:10
27. 7. 2016 15:18
27. 7. 2016 15:36
27. 7. 2016 15:40
27. 7. 2016 15:44
27. 7. 2016 15:57
27. 7. 2016 16:01
27. 7. 2016 18:19
27. 7. 2016 18:51
27. 7. 2016 19:05
27. 7. 2016 19:12
27. 7. 2016 18:52
27. 7. 2016 16:09
27. 7. 2016 21:34
27. 7. 2016 22:51
28. 7. 2016 00:48
28. 7. 2016 07:20
27. 7. 2016 16:36
27. 7. 2016 14:56
27. 7. 2016 15:15
27. 7. 2016 15:30
27. 7. 2016 15:33
27. 7. 2016 15:50
27. 7. 2016 14:54
27. 7. 2016 18:22
27. 7. 2016 18:29
27. 7. 2016 14:44
27. 7. 2016 14:45
27. 7. 2016 14:52
27. 7. 2016 15:07
27. 7. 2016 13:32
27. 7. 2016 14:29
27. 7. 2016 14:44
28. 7. 2016 08:25
30. 7. 2016 18:12
27. 7. 2016 14:48
27. 7. 2016 15:54
27. 7. 2016 19:05
27. 7. 2016 21:37
27. 7. 2016 13:41
27. 7. 2016 14:09
27. 7. 2016 14:50
27. 7. 2016 15:01
28. 7. 2016 01:54
27. 7. 2016 15:27
28. 7. 2016 01:54
27. 7. 2016 15:33
27. 7. 2016 15:43
27. 7. 2016 15:48
27. 7. 2016 16:02
27. 7. 2016 15:57
27. 7. 2016 15:59
27. 7. 2016 16:04
27. 7. 2016 19:20
27. 7. 2016 20:37
27. 7. 2016 16:18
27. 7. 2016 18:18
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
27. 7. 2016 18:29
27. 7. 2016 19:08
27. 7. 2016 19:20
27. 7. 2016 19:21
27. 7. 2016 19:24
27. 7. 2016 19:33
27. 7. 2016 19:44
27. 7. 2016 19:48
27. 7. 2016 20:04
27. 7. 2016 19:40
27. 7. 2016 19:46
27. 7. 2016 19:48
27. 7. 2016 19:55
27. 7. 2016 20:00
27. 7. 2016 20:09
27. 7. 2016 19:47
27. 7. 2016 19:53
27. 7. 2016 20:03
27. 7. 2016 20:08
27. 7. 2016 20:19
27. 7. 2016 20:24
28. 7. 2016 21:20
27. 7. 2016 19:18
27. 7. 2016 19:33
27. 7. 2016 19:42
27. 7. 2016 19:58
27. 7. 2016 20:20
27. 7. 2016 20:44
28. 7. 2016 21:33
28. 7. 2016 21:39
28. 7. 2016 21:54
28. 7. 2016 21:58
27. 7. 2016 19:40
27. 7. 2016 21:30
27. 7. 2016 22:11
27. 7. 2016 22:42
27. 7. 2016 22:18
27. 7. 2016 22:37
28. 7. 2016 21:32
28. 7. 2016 21:33
28. 7. 2016 21:47
27. 7. 2016 21:34
27. 7. 2016 22:21
27. 7. 2016 22:23
27. 7. 2016 22:39
28. 7. 2016 00:02
28. 7. 2016 02:51
27. 7. 2016 16:00
27. 7. 2016 16:05
27. 7. 2016 19:24
28. 7. 2016 12:46
28. 7. 2016 16:36
27. 7. 2016 21:00
27. 7. 2016 21:15
27. 7. 2016 21:22
27. 7. 2016 21:31
27. 7. 2016 21:36
27. 7. 2016 21:43
27. 7. 2016 21:55
27. 7. 2016 22:09
27. 7. 2016 21:37
27. 7. 2016 21:37
27. 7. 2016 21:38
27. 7. 2016 21:55
27. 7. 2016 21:58
27. 7. 2016 22:15
27. 7. 2016 22:24
27. 7. 2016 22:37
27. 7. 2016 22:41
28. 7. 2016 00:10
28. 7. 2016 21:30
27. 7. 2016 21:22
27. 7. 2016 21:35
27. 7. 2016 22:44
28. 7. 2016 00:18
Avatar - speedfred
27. 7. 2016 12:58
VW
nie je luxusná značka? Podľa tých cien.
Rozbalit vlákno
28
Avatar - CHerokee
27. 7. 2016 13:01
Re: VW
Lidový vůz za nelidovou cenu. Pojede to na disel slušně a požere to jak 2x větší motor. Velká výhra >:D
27. 7. 2016 13:04
Re: VW
Člověk by si řekl, že někteří by už konečně mohli pochopit, že spotřeba motoru se odvozuje v prvé řadě od jeho výkonu, nikoliv objemu, výrobce, počtu válců, turb apod.
27. 7. 2016 13:12
Re: VW
1000% >:D paradni blabol
Avatar - KANKUNEN
27. 7. 2016 13:17
Re: VW
Jenže ono to tak je, když se začne turbem více foukat.
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 13:50
Re: VW
Teda nechce se mi protože jossalita nemusim ale: 100% se pleteš :-)
27. 7. 2016 14:51
Re: VW
No on to tak úplně blábol nebude. Takový TSI umí jezdit kupříkladu za málo, ale pokud z něj vytáhneš ty koně co v něm vězí, tak jim musíš dát logicky nažrat. Takže pak jedeš klidně za dvojnásobek.
Avatar - CHerokee
27. 7. 2016 13:35
Re: VW
Na co pak kupovat předražený čtyřhrnek, když pojede za 9 - 10 litrů. To jde i s GLE 350d.
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 13:51
Re: VW
V6 je jednoznačně lepší volba :yes: :yes: :-!
Avatar - Emel
27. 7. 2016 14:42
Re: VW
GLE je stylovka, chtěl bych normální SUV, takže GLC... aha, ono se s šestiválcem nenabízí. Tak fajn, tak teda GLE, kolikpak asi stojí? Aha, 1,8M základ... inu, to je pěkné...
Avatar - iudex
27. 7. 2016 15:23
Re: VW
Touareg V6 TDI za 41t, viď ja 15:01 dolu.
Avatar - Emel
27. 7. 2016 15:32
Re: VW
U nás je jen ten Nomad za 1.059... ale je to fakt holátko a většina věcí vůbec nejde objednat (třeba DCC nebo navigace). On si zase VW hlídá, aby to nebyla až moc dobrá nabídka... ;-)
Avatar - Jaros71
28. 7. 2016 01:43
Re: VW
Holátko? Před 10 lety by to byla skoro maximální výbava..
Navigace?GARMIN za 5 tis s doživotní aktualizací gratis je jsaná volba.
Touareg Nomad je super nabídka za ten motor a auto , se slevou jsi na milionu..za cenu Sorenta! ;-)
Avatar - Emel
28. 7. 2016 08:38
Re: VW
Před deseti lety by to byla maximální výbava možná tak u Pola.
Avatar - CHerokee
27. 7. 2016 18:23
Re: VW
Tuž tak přivezu z USA Ford Explorer s 6 válcem. ;-) ... s 3,5 ecobbostem zámý jezdí za 10. Tak to nebude velký rozdíl proti tomuto biturbu.
Avatar - iudex
27. 7. 2016 13:27
Re: VW
Zase neskáčte na návnadu ACZ v nadpise. Porovnávať top motorizáciu a výbavu Tiguanu s holou a podstate slabšou Q5/X3 manuálom, to si môže dovoliť Jožo v krčme, ale redaktor by nemal porovnávať jablká a hrušky.
Finančný presah mainstreamu do prémie tu je, ale ako obvykle tam, kde mainstream končí (cenovo), prémia začína. Keby sme zobrali porovnateľne vybavenú Q5 či X3, sme na úplne iných cifrách (cca. 1,5 mega), a to je tam stále o triedu slabší motor.
Takže titulok "Tiguan stojí ako luxusné SUV" je ako obvykle len na rozprúdenie diskusie. ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 13:52
Re: VW
V tomhle směru ACZ i konkrétní redaktor opakovaně selhává :no: :-!
27. 7. 2016 13:57
Re: VW
Nebo neselhava, zalezi z ktere strany barikady se clovek diva.
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 14:14
Re: VW
Hezky si to užij na barikádách :-)

My mluvili o serioznosti a objektivitě informací = kde jasně a opakovaně selhává ;-)
27. 7. 2016 14:20
Re: VW
To mozna, no v plneni stanovenych cilu naopak exceluje.
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 14:23
Re: VW
To možná = a to je ten hnus kterej kritizujem :-)
27. 7. 2016 14:32
Re: VW
Docela by me zajimalo, jestli nekdo z tech redaktoru citi neco negativniho, nebo nejakou sbereflexi, kdyz to pisou, i kdyby to nepriznali... Ja vim, ze penize nesmrdi, ale presto - novinar by mel tendencni praci nesnaset a ne si za ni nechat platit... Ale co, to tu stejne nevyresime.
27. 7. 2016 16:31
Re: VW
mne sa hedlajn nezdá byť uletený, je dokonca pravdivý (na blesk skoro mienkotvorný:))
Za tento konkrétny model si fakt môžeš kúpiť luxusné suv, v základe, so slabým motorom, ale luxusné, tak čo.
Avatar - grifith
27. 7. 2016 16:54
Re: VW
A v čem se ten luxus dané "holé" verze projevuje?
27. 7. 2016 17:41
Re: VW
vo hviezde, v štyroch kolieskach a vrtulkách. Na blesku vždy čítaš "zaparkoval svoje luxusné béemvé na mieste pre invalidov" a nikto nerieši, či to má z áček v základe. On vo vnútri trpí, ale zvonka má luxus.
Avatar - _Karel_
27. 7. 2016 18:12
Re: VW
To je ale přece normální u téměř všech modelů- že ve špičkové specifikaci stojí jako základní prémie. Viz např. Talisman, Octávia, Superb, ....Nic zvláštního.
Avatar - speedfred
27. 7. 2016 20:21
Re: VW
troška som si pichol do VW (kvôli titulku a stál som v kolóne-mnoho času) nič iné za tým nehľadaj. Ale ako niekto písal na rozprúdenie diskusie titulok dobrý.
Avatar - 3_diamanty
27. 7. 2016 13:05
zase az taky vykon
uz tigi podla mna ani nepotrebuje a zakaznici nebudu v tejto triede SUV uz podla mna ani moc vyzadovat ... ( ved drviva vacsina v tejto triede voli dizel v rozmedzi 85-130kw ) .... v ramci triedy ozaj neviem ci niekto ponuka nieco silnejsie v nafte a vlastne na taketo male SUV s dlzkou pod 4,5m uz podla mna aj ten slabsi 140kw dizel ( ktory ma aj superb ) bohate bohate staci .. ved uz to je pecka.... ono potom uz ide hore aj cena a nakoniec je z toho vlastne predrazene mensie auto s cenou vacsieho ale len o kusok slabsieho vozu.... osobne by som radsej uprednostnil vacsie hoci o 50kw slabsie SUV v rovnakej cene ako o triedu mensie ale uz moc vykonom neadekvatne posadene SUVecko ... ale je to subjektivne samozrejme
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Emel
27. 7. 2016 13:24
Re: zase az taky vykon
50kW sem, 50kW tam... btw, ještě jezdíš Felicií ;-) ?
Avatar - iudex
27. 7. 2016 13:28
Re: zase az taky vykon
Na komoru. >:D Jedna 50 kW Felicia hore-dolu, to sa stratí.
Avatar - 3_diamanty
27. 7. 2016 13:29
Re: zase az taky vykon
jasne .. aj feldou s 50kw :yes:

ale uz ma 15 rokov... a svoje si odkrutila... verim ze do zimy este vydrzi... a na jar si omrknem uz nieco nove... mam tipy: rio baleno swift fabiu a este zopar dalsich ... co to konkretne bude... sam este neviem ale urcite dam vcas vediet.
27. 7. 2016 13:58
Re: zase az taky vykon
Swift Sport?
Avatar - Hittman
27. 7. 2016 14:52
Re: zase az taky vykon
140 kW foukaným jedním turbem nemá takovou pružnost vespod, která by odpovídala tomuto výkonu.
27. 7. 2016 13:16
Až na to, že to objednat nejde
Já to nechápu. Titulek slibuje, že auto jde objednávat, v článku se píše, že to jde jenom předobjednávat a v konfigurátoru a ceníku 176 kW pro jistotu vůbec není. Takže jak to teda je?
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Honza Mička
27. 7. 2016 13:17
Re: Až na to, že to objednat nejde
Dobrý den,

v konfigurátoru u nás ani v Německu zatím vůz nenajdete, prodejce vám jej však rád objedná :-)
27. 7. 2016 16:00
Re: Až na to, že to objednat nejde
To platí již asi měsíc... Stejně tak jako verzi 2,0 TSI/162kW ve verzi Highline za 1.019.900,- Kč s DPH (čtyřkolka DSG).
27. 7. 2016 17:13
Re: Až na to, že to objednat nejde
Jaké má parametry ?
Avatar - _Karel_
27. 7. 2016 18:13
Re: Až na to, že to objednat nejde
Dechberoucí ;-)
Avatar - AUDIRS6
27. 7. 2016 18:24
Re: Až na to, že to objednat nejde
>:D >:D >:D >:D
27. 7. 2016 18:26
Re: Až na to, že to objednat nejde
Já s ním jezdil v Superbu a tam to jezdilo slušně.Jinak v Tiguanu je použitelný i ten diesel 110 KW v kombinaci s DSG.
Avatar - woody-alien
27. 7. 2016 21:29
Re: Až na to, že to objednat nejde
>:-[] :yes:
Avatar - white label
27. 7. 2016 21:35
Re: Až na to, že to objednat nejde
Stručně a velmi výstižně! Líp bych to sám nenapsal, to se hned pozná, že jsi měl možnost tuhle verzi reálně řídit! :yes: >:-[] ;-)
28. 7. 2016 10:50
Re: Až na to, že to objednat nejde
Maximálka 208km/h, kombinovaná spotřeba 7,4l/100km. Zrychlení se zatím nikde neuvádí;-\
Avatar - Emel
28. 7. 2016 12:26
Re: Až na to, že to objednat nejde
Ta maximálka je dost slabá... vzhledem k tomu, že Kodiaq má mít s 2.0TDI 140kW 209:

Žádanější budou zřejmě vznětové agregáty. Oba jsou označené jako 2,0 TDI, přičemž slabší disponuje maximálním výkonem 110 kW (150 koní) a silnější 140 kW. První z nich bude k mání ve verzi 4x2 i 4x4 a s manuální i automatickou převodovkou, druhý namontují výhradně do čtyřkolky s automatem. Právě tato verze bude ze všech nabízených kodiaqů nejrychlejší. Technická data mluví o maximální rychlosti 209 kilometrů v hodině a zrychlení z nuly za stovku za méně než osm sekund.

[odkaz]
27. 7. 2016 14:25
Re: Až na to, že to objednat nejde
To nic neznamena. V slovenskom konfiguratore je uz 4 mesiace:
Tiguan Highline 2.0 TDI SCR 4MOT DS7, Nafta, 2.0l / 179kW/ 240koní, 7-st. DSG automat, 4 Dvere, 41.130,-

Teoreticky objednat sa dal uz niekedy na zaciatku roka - ale vyrabat by sa zacal teraz.
Avatar - KANKUNEN
27. 7. 2016 13:19
Tohle je už celkem konkurence pro XC90
Třída hodně plněných dvoulitru.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
27. 7. 2016 13:23
Re: Tohle je už celkem konkurence pro XC90
Tož ja, ale XC90 je přece jen o kousek výš (větší auto, prémiovější značka).
Avatar - Jaros71
28. 7. 2016 01:48
Re: Tohle je už celkem konkurence pro XC90
Větší auto ano , ale Volvo má image taxíků...s čínským majitelem..lepší značka než VW?
Třeba Touareg? To těžko..možná když Volvu zafandím srovnatelná , ale bez 6 válců?
VW vede o prsa... :-)
Avatar - Emel
28. 7. 2016 08:45
Re: Tohle je už celkem konkurence pro XC90
Touareg je model a ne značka... a není to typický VW. Touareg proti XC90 samozřejmě má obrovskou výhodu v motorizaci, Volvo má ale zase design, je novější, asi bezpečnější, s vypiplanějším interiérem.

Image taxíků? Kam ty na to chodíš... taxíky jsou daleko víc Mercedesy... nebo VW když na to přijde, ale Volvo?
Avatar - Emel
27. 7. 2016 13:22
Cena
Ta částka vypadá hrozně... ale právě srovnání s Q5 ukazuje, že to zase tak zlé není. Proč by měl být Tiguan levnější než stará, slabší a hůře vybavená Q5?
Rozbalit vlákno
52
Avatar - praděda7
27. 7. 2016 13:32
Re: Cena
Jo, auto hezké, ale za usraný čtyřhrnek vysolit takových peněz... :no:
Avatar - iudex
27. 7. 2016 13:34
Re: Cena
To je ukážka možného, nie automaticky tá najlepšia kúpa. Ako u každého auta, aj tu je nejaký zlatý stred, optimum bude zrejme 110 alebo 140 kW TDI bez zbytočných serepetičiek.
Avatar - praděda7
27. 7. 2016 13:49
Re: Cena
I ta čtrnáctistovka v automatu (738000) je předražená. Raději bych šel do CX-5.
27. 7. 2016 13:59
Re: Cena
...ktera samozrejme zadne usr.ane ctyrhrnky nevede, vid?
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 14:20
Re: Cena
Ne nevede = jde o povedené 4hrnky s odpovídajícim výkonem a z toho plynoucí malou poruchovostí a dlouhou životností :-)

Tak jako je V6 3.0 TDI 140 kW v roce 2-16 blbost tak R4 2.0 TDI 176 kW neni nejlepší řešení = pro tenhle výkon asi furt V6. Přijde mi to míň na hlavu než těžkej třílitr před přední nápravou pro tak trapnej výkon ale optimální ne = třeba za pár let.. ;-)
27. 7. 2016 14:26
Re: Cena
Zalezi kde a jak jezdis.
Pokud hodne po dalnici, tak by ti hmotnost pred predni napravou nemusela tak moc vadit (a to se bavime o jine platforme, nez ma Tiguan), a tam je pak V6 140kW pro me lepsi volba diky hladsimu chodu a lepsimu zvukovemu projevu (a to nebudu spekulovat o rozsahu vyuzitelnych otacek, nebot v tom VW/Audi moc nevynika).
Navic spickova hodnota vykonu 176kW a momentu 500Nm moc nevypovida o prubehu vykonu a celkove reakcich motoru na pozadavky ridice...

Edit.:
Stihls sis koment upravit, nez jsem poslal reakci, takze k Mazde: Pokud ma ctyrhrnek turbo a je od VW, tak je usranej, ale pokud turbo nema a je z Japonska, tak usranej neni, vid? Ty tu pak delej prednasky o objektivite...
Avatar - Emel
27. 7. 2016 14:31
Re: Cena
Bavíme se o naftě, ne? Tam má čtyřhrnek od Mazdy taky dvě turba... a spolehlivostí zrovna nevynikal ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 14:52
Re: Cena
Žádná nafta nevyniká spolehlivostí = jen exhalacema ;-)

Ondřej má na 2.2D trochu jinej názor [odkaz] ale jinak už aby i evropanum došlo že nafta jen omezeně tam kde má fakt smysl a důvod = jinak ne
Avatar - Emel
27. 7. 2016 15:10
Re: Cena
Jak se v redakčním testu hodnotí spolehlivost? Zkus si o 2.2SkyD přečíst něco od svého oblíbeného Vaculíka...
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 15:36
Re: Cena
Shodnem se že Vaculík má pravdu? Bacha to bys musel některý svý představy velmi výrazně přehodnotit! >:-[]
Avatar - Emel
27. 7. 2016 15:40
Re: Cena
Jako vždy a ve všem? Ne, na takhle jednoduchý vidění světa já nehraju.

Lexus je dobrý, nebe je modrý a Satan Klaus na nás číhá ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 15:44
Re: Cena
Tohle je jednoduchý = v autech je Vaculík vždy a ve všem lepší než ty :-)
Avatar - Emel
27. 7. 2016 15:57
Re: Cena
Jednoduchý je to pro tebe. Vaculík má pravdu. V čem? To je jedno, prostě má pravdu. Původní téma diskuse (SkyD) je elegantně zapomenuto a je to převedeno do osobní roviny, Emel vs. Vaculík... no fajn, u toho ale být nemusím.
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 16:01
Re: Cena
Jednoduchý by to mělo bejt i pro tebe ;-)

Když máš na něco v autech jinej názor než např. Vaculík = spíš má pravdu on. Teda v naprostý většině případů bude mít pravdu on. Co je na tom složitýho? :-)

2.2D mě bere stejně jako jiný diesly = vim že se mu líbil jak funguje a vim že něco ne a z hlavy nedám dohromady co? Něco má tendenci k poruchám ale fakt nedám co
Avatar - _Karel_
27. 7. 2016 18:19
Re: Cena
Rolny, na kterých jezdí vačky mají jen kluzná ložiska. Zadírají se a špony zničí slušnou část motoru. Oprava cca 80tis. Výrobce zareagoval, ale kluzná ložiska nenahradil, pouze zlepšil materiál. Vaculík nadále nedoporučuje.
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 18:51
Re: Cena
Jj nafta = to je šmejd :-)
Avatar - _Karel_
27. 7. 2016 19:05
Re: Cena
Chyba v konstrukci motoru, ne naftě. A takhle je to s tvým chápáním pořád.
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 19:12
Re: Cena
A u naftových motorů je těch chyb víc = takhle je to s tvým chápáním pořád :-)

A ať se vrátím na začátek = u VW motorů je těch chyb víc než u Mazdy ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 18:52
Re: Cena
Jj nafta = to je šmejd :-)
Avatar - grifith
27. 7. 2016 16:09
Re: Cena
Že ty ses nám zamiloval.... >:D
Avatar - woody-alien
27. 7. 2016 21:34
Re: Cena
Až se Vaculík ukáže v Dřevíči, tak se může s Emelem poměřit. Jestli vždy a ve všem. Zatím bych si ale vsadil na človíčka, co mi vejfukem ošlehl předek Mondea. >:D
Avatar - Emel
27. 7. 2016 22:51
Re: Cena
To ti děkuji, náčelníku ohořelý nárazníku :-) ... já myslím, že bychom v pohodě pokecali a na nějaké poměřování by nedošlo, maximálně tak na dráze... a kdo by prohrál tak by byl prostě druhej. Na nějaké hry kdo má větší pravdu už jsme všichni dost staří :-)
Avatar - woody-alien
28. 7. 2016 00:48
Re: Cena
Taky si myslím, že by to bylo v klídku. On ten největší diskusní džihád se vede hlavně zpoza nicků...a kolikrát k tomu ani jeden nestačí. ;-)
28. 7. 2016 07:20
Re: Cena
Jdi do pr..., Sáro :-)
Avatar - Pradeda77
27. 7. 2016 16:36
Re: Cena
Mazda mela s naftou pred par lety urcite tezkosti. (Nafta se dostavala do oleje v klice). Nevim jaka je situace nyni. Ale ja bych sel stejne do benzinu. S tim 2.5l motorem bych se asi spokojil. ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 14:56
Re: Cena
Způsob provozu má samozřejmě velkou váhu. Hladší chod je fajn, tahání za volant za nefajn = tudy v roce 2-16 cesta nevede

Nepochopils o čem píšu = tak jako je letos kravina bájit o třílitru s výkonem 140 kW tak totéž platí pro 2litr. Nebájim o 129 kW Mazdy ani o 176 kW VW stejně ajko o 140 kW z třílitru. Myslim že dobu hodně předstih třeba 150 kW PSA.

Jinak sem pro benzín nebo benzín hybrid :-)
27. 7. 2016 15:15
Re: Cena
Ne, nechapu o cem pises.
Nemyslim, ze by tu nekdo bajil o nejakych motorech, rozhodne ne takovym zpusobem, jako ty a kajli kdysi o C5 s V6.
176kW z dvoulitroveho dieselu je spickova hodnota, nevim, kdo ma aktualne v prepoctu na litr objemu vice (mezi dieselovymi ctyrhrnky, abych byl presny).
Kdyz se tu pred par lety predvedl motor Renault 1.6 d s vykonem 100 koni z litru, tak se tu plno "lidi" vcetne jednoho souhvezdi rehtalo, jak je Renault na vysi a jak VW jen blbe cumi, nebot neumi ani pitomejch 100 koni z litru. Rok se s rokem sesel, VW uvedl BiTDI 176 kW = 120 koni z litru v dobe, kdy 1.6d od Renaultu jeste porad existoval jen v laboratori, ale to uz neni tema, to uz je lepsi mit V6 na takovy vykon a bla bla bla...

Ja uz vlastne chapu o cem pises - to je ta tvoje objektivita, proste je nutne nejak sam sobe dokazat, ze zle a hnusne fauve je proste brak a ostatni jsou na tom vzdy a ve vsem lepe. Ze mi to nedoslo hned, nemusel jsem tu marnit cas...
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 15:33
Re: Cena
No když už si vytáh deset let starej V6 177 kW = ten by fakt asi i dneska byl lepší než R4 2.0 bla bla bla.. :-)

Tvoje bla bla bla me moc nebere = zkus vypnout VW syndrom a dojde ti že píšu obecný všeobecně známý fakta ;-)

Ser na značku a v tu chvíli nemáme problém = hodně podladěný a hodně vyhoněný motory sou blbost = to sem napsal :-)
27. 7. 2016 15:50
Re: Cena
" hodně podladěný a hodně vyhoněný motory sou blbost" jo, to beru.
Avatar - Hittman
27. 7. 2016 14:54
Re: Cena
V6 3.0 TDI 140 kW v jakém autě jsi takový výkon u třílitru viděl?
Avatar - _Karel_
27. 7. 2016 18:22
Re: Cena
Taky by mě zajímalo, když (pokud vím) má aktuálně 160kw.
Avatar - AUDIRS6
27. 7. 2016 18:29
Re: Cena
Naozaj urobili 140 kW verziu pre A6 Allroad a A7. Koli cene od... :-! :-|
a V6 preto, aby sa zakaznik v takom aute necitil "divne", nakolko by sa do nich R4 hmm, proste nehodila. MB a BMW ma na to ale iny nazor: S 250 CDI a 725d... >:-[] Ano, aktualna 7er ! >:D
Avatar - praděda7
27. 7. 2016 14:44
Re: Cena
Sorry...zapomněl jsem dodat....když už......... ;-)
27. 7. 2016 14:45
Re: Cena
Jinymi slovy to beres zaklad proti zakladu, right?
Avatar - praděda7
27. 7. 2016 14:52
Re: Cena
...jinými slovy...měl jsem napsat...když už bych musel jít do čtyřhrnku......... ;-) A jasný, základ proti základu v benzinu a v automatě....
Avatar - iudex
27. 7. 2016 13:32
Re: Cena
Presne tak, cena je vysoká, ale keď si človek porovná, čo za to inde dostane, ta kto je prijateľné. Mainstreamová konkurencia o takom výkone ani nechyruje a prémia za tú cenu poskytne len holobyt so slabším motorom, vybavená a s V6 stojí o pol milióna viac.
27. 7. 2016 13:53
Re: Cena
"Presne tak, cena je vysoká, ale keď si človek porovná, čo za to inde dostane, ta kto je prijateľné."

Nezlob se, ale ta cena je naprosto nepřijatelná. A porovnávat to s koncernovou prémií... ceny koncernové prémie jsou v mnoha případech také přemrštěné až hanba.
Věřím, že když si leguána trošku dovybavíš, tak ti cena klidně poskočí o dalších 250 k.
Kdepak. Je to moc peněz
27. 7. 2016 14:29
Re: Cena
Finalna cena za ktoru to kupis bude o 10-15% nizsia nez je v cenniku.
27. 7. 2016 14:37
Re: Cena
Pořád je to drahé.
Mě se Leguán líbí. A líbí se mi hodně, ale ty peníze bych za něj prostě nedal. Ta základní cena je ústřel, i když se jedná o silnej dvakrát nafoukanej čtyřhrnek.
A co záruka?Můžeš si zaplatit max 4 roky nebo 80000 km. To je na auto za 1200000+
podezřele krátká záruka. Přece jen Bi-Turbo si kupují lidé, co najedou 40k km+ ročně...
27. 7. 2016 14:44
Re: Cena
Ta zaruka vychazi z faktu, ze tovarni zaruky mas standartni, nad standart pak ruci pojistovny a ty po vsech tech aferach VW zrovna nemusi.
28. 7. 2016 08:25
Re: Cena
Max 4/80? Ja tam vidim:
Predĺžená záruka na 3 roky/max. 60 000
Predĺžená záruka na 3 roky/max. 90 000
Predĺžená záruka na 4 roky/max. 120 000
Predĺžená záruka na 4 roky/max. 80 000
Predĺžená záruka na 5 rokov/max. 100 000
Predĺžená záruka na 5 rokov/max. 150 000

5/150 je imho dost. A nevyjde to ani tak draho - 700 EUR
28. 7. 2016 08:35
Re: Cena
Ať dělám co dělám, na CZ webu nic takového nevidím... můžeš poslat odkaz?
30. 7. 2016 18:12
Re: Cena
normalne SK konfigurator [odkaz]

Nepredpokladam, ze by v CZ neponukali to iste. Inak tie konfiguratory stoja za ho.no, plno veci tam nemaju nahodenych
Avatar - iudex
27. 7. 2016 14:48
Re: Cena
No ja rozlišujem, či je to drahé pre mňa (alebo pre Teba), alebo celkovo v rámci ponuky na trhu. 41t eur za malé mainstreamové SUV mi osobne príde na hlavu a to by som rovnako ako Ty nedal, ale keď to zoberiem objektívne, aké iné SUV s +/- 240k, automatom a takou výbavou je na trhu a je lacnejšie? Ja tam nič podobné nenachádzam.
27. 7. 2016 14:53
Re: Cena
Ano, také nenacházím...s tím souhlasím.
27. 7. 2016 14:42
Re: Cena
Ta částka je absolutně mimo mísu...
27. 7. 2016 15:54
Re: Cena
Furt najdeš dosť blbečkov, ktorí to kúpia len preto, aby demonštrovali svoje ego!
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 19:05
Re: Cena
Dost blbý ego který se honí 4válcem v naftě ;-)
Avatar - woody-alien
27. 7. 2016 21:37
Re: Cena
Hmm, jestli je Tiguan zrovna autem vhodným na egohoňku, o tom bych si dovolil pochybovat.
27. 7. 2016 13:41
aha
po precteni tehle vety "Stojí jako luxusní SUV" jsem si predstavoval SUV jako X5, Q7, Discovery, XC90 a dalsi v nejakych lepsich vybavach, a ne mala SUV ktera jsou vpodstate konkurenci pro Tiga jiz dnes, jen maj holt u trosku vic naklikavaci vybavy a cenu o kolik 100k vetsi?

co se tu bude psat priste o treba VW Polo? ze v urcite vybave stoji jako luxusni sedan stredni tridy? a pod pojmem luxusni sedan na nas redakce vyvali zakladniho Passata? uplne se v tom luxusu vyvaluju :-! takze kdys obcas jezdim s RX450 tak mam co, megaluxusni SUV pro miliardare? >:D

meli byste se hosi zivit vymejslenim popisku v bazarech, treba prodam Luxusni Dacii Duster za exklusivni cenu 12000 korun, vuz ma najeto pouhych a zanedbatelnych 350 tisic kilometru a je po bezvyznamne totalni havarii kde vetsina auta je nefunkcni po celnim narazu do kamionu, proste malicke kosmeticke vady
Rozbalit vlákno
1
27. 7. 2016 14:09
Re: aha
Tvoje starosti bych normálně chtěl mít:)
27. 7. 2016 14:11
Motor je fajn...
...ale krapitko uzranej.
Pri ceste Ova-Graz a z5 prakticky celou cestu pospolu Passat BiTdi a BMW 325d 165kW a spotreba na Passatu 7.7, na BMW 6.7. Litr dole a to ma BMW minimalne srovnatelnou dynamiku, spis bych rekl ze lepsi, a podstatne lepsi prevodovku (ZF8). Cena - realna, za kterou jsou obe auta porizena, ne cenikovka - v podstate stejna +- par tisic nedela pri milionu deal. A k tomu u BMW servis inclusive...
Cenovej jemnocit ma asi prazdniny.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Emel
27. 7. 2016 14:32
Re: Motor je fajn...
325d xDrive?
27. 7. 2016 14:39
Re: Motor je fajn...
Ano, a kombajs a M paket k tomu.
Mimochodem i dlouhodobou ma to BMW nizsi, nez VW.
Nicmene to plati pro tu motorizaci 176kW, ostatni pasiky, co tu mame jezdi klidne pod sest na sto, no to jsou predokolky 103-110 kW.
Avatar - iudex
27. 7. 2016 14:55
Re: Motor je fajn...
To len potvrdzuje všetky testy, že motor je to fajn, výkonovo atakujúci V6, ale aj žerie ako šesťvalec a kultivovanosťou a charakterom na V6 zďaleka nemá. Evidentne BiTDI nie je vydarenou ukážkou downsizingu.
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 14:58
Re: Motor je fajn...
Skoro nic neni vydařenou ukázkou downsizingu :-)

Zatim je evidentně lepší V6 3.0 180 kW než BiTDI = kterýmu při vysoký zátěži spotřeba ulítává nad různý šestiválce
Avatar - iudex
27. 7. 2016 15:08
Re: Motor je fajn...
S tým rozhodne nesúhlasím, veľká väčšina downsizovaných turbobenzínov sú lepšími motormi, než boli ich atmosférickí veľkoobjemovejší predchodcovia. Nedávny príklad z vlastnej garáže: posledná nádrž na 2,0TSI za 6,9 litra, to by žiadna rovnako výkonná atmosféra nikdy nedala. Konkrétne BiTDI ale spotrebou zatiaľ len sklamala, žiadnej redakcii sa nepodarila rozumná spotreba a tu je V6 TDI rozhodne lepšia voľba.
27. 7. 2016 15:16
Re: Motor je fajn...
...lepsia volba samozrejme v pripade, ze mas na vyber, Passat zadnou V6 - bohuzel - nenabizi.
Avatar - iudex
27. 7. 2016 15:20
Re: Motor je fajn...
Passat bohužiaľ nie a ostatne ani ostatný mainstream, pre V6 dnes musí človek do prémie. Hovorím len teoreticky, ak by tam VW dal podladený V6, žral by rovnako, ale pri neporovnateľne lepšej kultúre chodu. Ale na papieri je R4 úspornejší a to sa žiaľ pre flotilové emisie ráta. Kdežto TSI sú úspornejšie aj v reále.
Inak ale konkrétne pre Tigiho s BiTDI je aktuálne konkurent z vlastnej stajne - viď nižšie spomínaný akciový Touareg s V6 TDI.
27. 7. 2016 15:24
Re: Motor je fajn...
Ano, ten Touareg je obecne dobra volba. V podstate mu neni co vytknout, pokud chce clovek velke SUV...
Avatar - AUDIRS6
27. 7. 2016 16:27
Re: Motor je fajn...
nemohol som docitat cele vlakno, k tomu sa dostanem neskor, ale...:
2.0 BiTDi je nevydareny motor hadam vo vsetkych sledovanych parametroch. :-!
Kultura chodu, vykon, spotreba ! Ano, aj vykon mi u neho nesedi - ja sam som ho este od zadkom nemal, ale je x, milion ludi a aj videi z YT, kde vidis akceleraciu Passatu BiTDi a tie casy su teda nic moc. Porovnaj to s vykonovo porovnatelnymi 3-litrami v tazsich autach a zistis, ze niekde sa tie kone stratili. :-!
Kultura chodu - proste R4 chrochta a s tym neurobis nic.
Spotreba - sam pises a je to pravda, vid aj mariachi, aj ...proste vsetci - vysoka !
A to este vdaka tomu, aky je ten motor "mlady" nevieme ako na tom bude so spolahlivostou. :-!
Pisem to tu hadam dennodenne - nebrat ! Pockat na 2.0 BiTDi s EAV-ckom. Tam uz nebude turboloch a mal by aj menej zrat. Lenze obavam sa malinkeho problemu, ktory si VW a Tiguanom sposobil: platforma ! Proste len MQB este nieje stavane na 48V, ktore EAV potrebuje. MQB-evo, ktora ma podporovat 48V je asi vyhradena az G VIII, resp.A3, a az potom na nej budu stavat dalsie vozy. Takze Tiguan ma proste smolika s tymto motorom, iba ak by ho nejako faceliftovali a nieco s nim urobili.
Dokonca som videl na konk. serveri video po čipe na 315 PS a 650 Nm. Bieda ! A do diskusie som im tam picol odkaz na 313 PS / 650 Nm A6 3.0 BiTDi - ze ake casy robi ona. - proste 2 rozne svety ! Fakt neviem, co s tym 2 litrom je spatne, ale nieco fakt ze je... :-! 8-s
Edit: Dokonca - pozri si EU normovane spotreby toho BiTDi v Passate a nove 3.0 TDI v A6, alebo A4... ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 15:43
Re: Motor je fajn...
Že je V6 3.0 TDI jednoznačně lepší volba než 2.0 o tom fakt žádná :-)

Podladění na 140 kW je příliš, začal bych na 160kW = jak správně připomněl mariachi = už před deseti lety tu byly V6 3.0 Renaultu nebo PSA který měly 177 kW a to byly uměle seříznutý kvůli přednímu pohonu. O deset let pozdějš ze stejnýho objemu nabízet 140 je příliš = to bych moh připomenout taky francouzskej patnáct let starej R4 2.2 150 kW

Oba extrémy co v tuhle chvíli koncern nabízí = 176 kW z dvoulitru i 140 z tří mi nepřijdou jako optimální varianty. Oba extrémy sou blbost
27. 7. 2016 15:51
Re: Motor je fajn...
Říkal Březina?
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2016 21:05
Re: Motor je fajn...
Jo = dneska sme to probírali při cestě do Ostravy a zpátky = fakt >:D

I v 5 ráno to bylo nic moc ale teď zpátky totálně k ... všechny idioty co opravy D1 plánovali a všechny politiky co to stejně jako dostavbu dálnice Praha-Hradec-Olomouc 25 let odkládaj seřezat basebolkama = a hodně >:-[]
27. 7. 2016 15:23
Re: Motor je fajn...
Jen dodam, ze v tom Passatu je ten motor tak utlumeny, ze na kultivovanost a charakter si ani nevzpomenes, zejmena pri dalnicnich presunech ne, spis ve meste je rozjizdeni s kombinaci 4C diesel + DSG mene hladke, nez s kombinaci 4C diesel + ZF8, tam se to projevi mnohem vice.
Avatar - Hittman
27. 7. 2016 14:50
Touareg
Je v akci ještě Touareg Nomad s V6 3.0 TDI za milion? Nějak postrádám pak smysl tohoto Tiguana....
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
27. 7. 2016 15:01
Re: Touareg
U nás stále je Touareg V6 TDI 150 kW v akciovej výbave Mountain za 41460 eur. Tigi BiTDI je za 41130 eur.
Dôvody chápem, horúca novinka vs. akciová verzia výbehového modelu, ale ako vravíš, z pohľadu kupujúceho je potom ten Tigi BiTDI nonsens a Touareg jasná voľba.
Avatar - Jaros71
28. 7. 2016 01:54
Re: Touareg
Vidím to podobně , Tigi je minimálně o 100-150 tis kč přestřelený..
27. 7. 2016 15:27
Výběr
Pro ty kdo nemají fantazii, uvádím linky s nabídkami v dané cenové hladině, které bych já volil určitě raději:

Lexus NX300h Comfort Plus Safety (1.157.000 Kč)
[odkaz]

Mercedes GLC 250 d 4MATIC (1.268.080 Kč)
[odkaz]

BMW X1 xDrive 25d (1.089.000 Kč)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Jaros71
28. 7. 2016 01:54
Re: Výběr
Nová X1 je asi zcela jasná volba! :yes:
Navíc servis na 5 let gratis..!
27. 7. 2016 15:33
Výběr
Pro ty kdo nemají fantazii, uvádím linky s nabídkami v dané cenové hladině, které bych já volil určitě raději:

Lexus NX300h Comfort Plus Safety (1.157.000 Kč)
[odkaz]

Mercedes GLC 250 d 4MATIC (1.268.080 Kč)
[odkaz]

BMW X1 xDrive 25d (1.089.000 Kč)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
104
27. 7. 2016 15:43
Re: Výběr
Ja treba zapojim fantazii a zkusim si neco predstavit.
Treba Lexus NX300h vs horni Tiguan na sprintu - kilo za 9.2 a maximum 180 staci tak mozna na Duster, ale ne na 176kW Tiguan.
BMW je v tu chvili jen cenikovy zaklad, dovybav ho na uroven Tiguanu a jsi na 1.5M CZK, to uz je rozdil.
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 15:46
Re: Výběr
Taky se bavíme o mainstreamu vs prémie = tam by snad nějakej cenovej rozdíl bejt měl ne? ;-)

Zatim od úplně všech bez jediný výjímky sem slyšel a čet že 140kW verze je celkově rozumější než 176kW = ty určitě taky. Nebo? :-)
27. 7. 2016 15:48
Re: Výběr
Je mi fuk, co pisou jini, ale souhlasim, ze 140kW verze Tiguanu muze byt lepsi lepsi volba. Jde o to, ze pokud ji dovybavis, tak ze muze stat, ze te pak tech 36kW navrch bude stat uz jen par korun, jestli se ti chce, tak si to v konfiguratoru natukej a dej vedet, mne se nechce...
27. 7. 2016 16:02
Re: Výběr
Presne tak to aj je. Keď si tie dve motorizácie dáš na rovnakú výbavu, tak tá cena je už zanedbateľne vyššia toho bitdi oproti tdi. Podobne je to aj pri Superbe. Keď som ho konfiguroval tak výbava LaK je oproti Style dosť drahšia. Až moc sa mi to zdalo. Lenže keď si tú Style dovybavíš o tú čo má LaK v základe, tak zistíš, že vlastne tá LaK je výhodnejšia a zrazu nie je až taká drahá. Cenová politika automobiliek funguje dobre.
27. 7. 2016 15:57
Re: Výběr
Jak jsem psal, porovnávám auta se zhruba stejnou cenou.

Jistě BMW bude mít nižší výbavu, ale když ti jde o výkony..

Mně o výkon v prvé řadě nejde, takže Lexus vítězí s předstihem a k tomu s normovanou spotřebou 5,1 litru.

Tady ještě odkaz na Subaru, které má podobné výkony:

[odkaz]

Dobře mariachi, jestli to chceš slyšet, co se týče mainstreamu, je to asi nejvýkonnější SUV v této kategorii a BMW ani Mercedes jsou přeci jen cenově o něco (málo) výše :-)
Avatar - Emel
27. 7. 2016 15:59
Re: Výběr
...a Subaru je benzín...
27. 7. 2016 16:04
Re: Výběr
Přesně!

S normovanou spotřebou 8,5 litru benzínu versus 7,2 litru dieselu.

A nemusím lít do nádrže chcá.., no AdBlue ;-)

[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 16:08
Re: Výběr
Takže eště lepší palivo :yes: :yes: :-)
27. 7. 2016 19:20
Re: Výběr
To NX jsi zkusil a porovnal s tím jak jezdí ostatní? Proč neušetřit a nekoupit RAV4 hybrid? V zásadě NX s jinou kastlí.
27. 7. 2016 20:37
Re: Výběr
Ne, jediný čím jsem od Lexusu jezdil, je RX400h.
A od té doby jsem se do hybridu zamiloval.. ;-)
Tzn. jakmile vyzkoušíš, víš, že v komfortu hybrid (alespoň od Toyoty) nemá konkurenci.
A to včetně ZF 8HP atp.
Tomu jsem ochotný obětovat i 3 vteřiny ve zrychlení 0-100 :-)

Rozdíl mezi RAV4 a NX je pro mě především v designu.

NX se mi OPRAVDU líbí.

RAV4 bych si koupil hlavně kvůli značce a pohonu.
Ale souhlasím, že technicky tam velké rozdíly oproti NX nebudou..

Design RAV4 je pro mě tak na úrovni Tiguanu..

NX naproti tomu srovnávám vzhledově spíš s Evoque :yes:

PS Dynamické parametry mě zajímají. Ale v kontextu všeho ostatního. 9,2s je pro mě dostatečné. Radši si koupím spolehlivý (KAŽDOPÁDNĚ), čistý a komfortní hybrid, než přemotorovaný (s nadsázkou), nespolehlivý? (nechci předjímat), žravý a emisní diesel s močovinou.

PPS Už jsi někdy AdBlue doléval??? ;-) To opravdu není vůně benzínu :-) A když jezdíš kudlu, tak doléváš často..
27. 7. 2016 16:18
Re: Výběr
Dovybav ho , a potom choď to autosalónu za koľko ti ho predajú !!! A budeš na podobnej cene ako tá s Tiquanom....! BMW sa totižto za cenníkové ceny !!! NEPREDAVAJU !!
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
27. 7. 2016 18:18
Re: Výběr
Ako maly chlapec....

Kolko to ma maximalku a za kolko to zrychli na 100 km/h.

Parametre, z ktorych prvy je obmedzeny zakonom a druhy v realnej premavke absolutne irelevanty. A ked ti 9.2 sekund v beznych podmienkach nestaci, chyba je v tebe.
Avatar - _Karel_
27. 7. 2016 18:29
Re: Výběr
A o tomhle Hammunasakra tvrdí, jak je to inteligentní. :-|
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 18:50
Re: Výběr
Takhle ses zatím stavěl ke všem takovým = a jedno jestli se jmenují Vaculik, Sedláček.. takže to určitý znamení a důkaz je :-)

A naopak >:-[]
Avatar - _Karel_
27. 7. 2016 19:08
Re: Výběr
Vaculík tvrdí, že dynamické parametry zajímají jen malé děti? :-O
Možná se pletu, ale neprezentuješ ty se, že jezdíš snad s osmiválcem? Je to jen o zvuku? Dynamika tě vůbec nezajímá?
Ne, že bych si o tobě myslel něco jiného než o šeldnovi.
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 19:15
Re: Výběr
Vaculík velmi chválí i některý ne moc dynamický vozy a motory = jak možná víš :-)

Mě zatím dynamika zajímá = děsim se jestli budu v tvym věku jako ty = a nebude mi záležet ani na dynamice ani na jízdních vlastnostech ;-)
Avatar - _Karel_
27. 7. 2016 19:20
Re: Výběr
Šeldn píšící, že dynamika zajímá jen děti je inteligentní (přestože ty se děsíš, že by tebe dynamika nezajímala),naftové motory jsou poruchovější, přestože benziny mají téměř všechny poruchové ingredience taky....to je zas diskuze.
Nechme toho. ;-\
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 19:41
Re: Výběr
To je bohužel zřetelnej a pěkně blbej trend doby ;-\

Jedna automobilka už řekla že do 10ti let bude vic záležet na konektivitě než na jízdních vlastnostech. Schválně jestli víš která :-)
Avatar - _Karel_
27. 7. 2016 19:24
Re: Výběr
Jsem si naprosto jistý, že jsem měl víc řidičsky kvalitních aut, než ty. Výkonějších zřejmě ne.
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 19:28
Re: Výběr
Nepřu se = já to mnozstvi můžu trochu nahonit rodinou a tak

Pár nahoď = já už znám jen ze ti stačí..
27. 7. 2016 19:33
Re: Výběr
Nahonit...ano, to je jediný co můžeš :-!
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 19:34
Re: Výběr
Brilantní dospělý příspěvek :-!

Ale jo, já ešte můžu. I několikrát = co ty? >:D >:-[]
Avatar - AUDIRS6
27. 7. 2016 19:44
Re: Výběr
jo, to vidime vsetci. Zakazdym ako nam tu porozdavas :no: a popises tie svoje bludy... 8-s
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 19:45
Re: Výběr
A opět brilantní vstup = zastává se fakt tupýho pájova příspěvku :-)
27. 7. 2016 19:48
Re: Výběr
Tuposti tu píšeš ty, já pouze citoval tebou použité slovo.

Zabal to KharlKylie ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 19:55
Re: Výběr
Fakt si až takovej tupoun že si myslíš že já sem Karl!? >:D >:D
Avatar - _Karel_
27. 7. 2016 20:04
Re: Výběr
Fakt jsi až takovej tupoun, že si myslíš, že jsem Gilgit?
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2016 21:09
Re: Výběr
To už neokecáš = já ale Kharl fakt nejsem >:-[]
Avatar - _Karel_
27. 7. 2016 19:40
Re: Výběr
Mondea, Accordy, FR-V, Mazdy 6,Mazda 3, Audi 90 quattro,... myslím, že to nejsou auta pro důchodce, kterého nezajímají jízdní vlastnosti.
Ptát se tebe na totéž je zbytečné.
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 19:43
Re: Výběr
To sem snad napsal ne? :-|

Jestli ti je fakt kolik si napsal = zabalils to dost brzo
27. 7. 2016 19:46
Re: Výběr
Zato ty jsi to měl/a zabalit už dávno :-|
Avatar - grifith
27. 7. 2016 19:48
Re: Výběr
Sviním perly, to se nedá jinak nazvat ... :yes: Obdivuju vytrvalost.
Avatar - grifith
27. 7. 2016 19:55
Re: Výběr
Co z toho tupoune? Já s tebou nehodlám ztrácet čas, ty za to nestojíš ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 19:57
Re: Výběr
To sem čekal >:-[]

Co ty seš zač co se ti nezdá? :-)
Avatar - grifith
27. 7. 2016 20:00
Re: Výběr
Dej mi svátek a zaměř se na svou novou lásku.
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 20:06
Re: Výběr
Ty ji znáš? [odkaz] :yes: :yes: :-)
Avatar - grifith
27. 7. 2016 20:09
Re: Výběr
Jasně divočáku [odkaz] >:-[] :yes:
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 19:53
Re: Výběr
To bys chtěl? Proč?

Abys moh blábolit svý vlastní názory a nikdo neupozorňoval jaka je to blbost :-)
Avatar - _Karel_
27. 7. 2016 19:47
Re: Výběr
Tys napsal čím jezdíš/jezdils? :-O
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 19:56
Re: Výběr
Už pár let ne = ale tobě se to zdá se už zase blíží :-)
Avatar - AUDIRS6
27. 7. 2016 20:08
Re: Výběr
on/a ?
[odkaz]

urobime zbierku na Vianoce ?
[odkaz]
alebo
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 20:14
Re: Výběr
No tak narovinu = já taky vím jak vypadáte [odkaz] :-)
Avatar - AUDIRS6
27. 7. 2016 20:19
Re: Výběr
tvoj odkaz:
K tomuto webu sa nedá pripojiť

Adresu DNS servera www.media.novinky.cz sa nepodarilo nájsť.
DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 20:20
Re: Výběr
Nojo sem jen na tabletu = tak až budu doma.. těš se ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2016 21:17
Re: Výběr
Závidíš? Tos eště nečet já 28.7. 21:12 :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2016 21:12
Re: Výběr
[odkaz] jen nevim kterej ste kterej >:-[]
Avatar - AUDIRS6
28. 7. 2016 21:20
Re: Výběr
To bolo na zraze veteranov z 2. sv. vojny. Pocuval som ich pribehy, ale na spolocnu fotku som si netrufol - vidno mi tam len bicykel a nohy... ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2016 21:31
Re: Výběr
:yes: :yes: :-)

Tak aspoň bonzni kdo je kdo ostatní: Karel, pája... >:-[]
27. 7. 2016 19:18
Re: Výběr
Prostě jsi nabádán, aby jsi nepoužíval vlastní rozum a spoléhal se na Sedláčky ;-) . Jeden takový na konci roku 2008 tvrdil, že ČR poroste a žádná krize se jí netýká.

Přitom jde jen o pózu. Hlavně, aby nenáviděný VW měl dost hateů :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 19:26
Re: Výběr
A to si představ že Sedláčka a Kunderu zařadili mezi nej myslitele světa = a na tebe nedali :-)
27. 7. 2016 19:33
Re: Výběr
Arafat dostal Nobelovu cenu za mír.
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 19:38
Re: Výběr
A Obama taky >:D

A teď ty myslitelé a nejlepší ekonomové světa a ocenění autoři knih atd. :-)
27. 7. 2016 19:42
Re: Výběr
Zůstal bych u aut...udáváš zde jako jakýsi KharlKylie etalon člověka, který se fatálně zmýlil. Nezajímá mě tvůj názor na kohokoliv.

Tady jsi se přidal na stranu Sheldona, svůj názor nemáš a tím bych to uzavřel, ať nezapráskáš další diskuzi...nebo aspoň já ti tu šanci dávat nebudu.
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 19:50
Re: Výběr
No nic = koukám že vymatláno = na tohle sem už moc starej a eště moc mladej ;-)

Ale ten černej humor jak se stavíš nad Vaculíka, Sedláčka Drbohlava atd atp = a furt dokola hlásáš že neni nad to mít svůj názor = ty svý neomylnosti snad fakt věříš :yes: :yes: >:D >:-[]
27. 7. 2016 19:58
Re: Výběr
Ano máš vymatláno, trefa. Sedláček tvrdil měsíc před vypuknutím krize v ČR, že se nás nedotkne a naše ekonomika bude v 2009 růst. Co na tom nechápeš? Fatalita...hlavně, že ho ocenili. Stejně hodnotný jako ocenit Arafata za mír.

O autech nevíš nic, víš, že ti vyhovuje jako u všech dalších oborů jen opakovat co řekli/napsali jiní. Je to pohodlné i když tupější a krátkozraké.

Vše ostatní jsou jen pindy a pózy multinicku Kylie/Kharl/Berenika/Sakra...
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 20:01
Re: Výběr
Jo to beru jako potvrzení tvý tuposti ;-)

Ale to žvatlání kdy ses postavil nad Vaculíka a tvrdil že všechno je jinak než napsal = to už
asi netrumfneš :-)
27. 7. 2016 20:20
Re: Výběr
Od Sedlacka jsi radsi utekl/a vid? Naposled ty nickovy hermafrodite... Me je Vaculik uplne putynka. Srovnaval/a jsi jedine ty sam/a.

Me nezajima nazor Vaculika ani Berenikylie, me zajima jak auto sedi me.

Bez si cintat na tricko s nekym jinym.
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 20:22
Re: Výběr
Hele nechlastej kdyz to neumíš :-)

A bacha na to ego = jak se s nim furt mlátíš vo futra je blbější a blbější >:D >:-[]
Avatar - Emel
27. 7. 2016 20:44
Re: Výběr
Sedláček má pravdu. V čem? To je jedno, prostě má pravdu. Pokud se tvůj a Sedláčkův názor v čemkoli liší, velmi pravděpodobně se pleteš ty

;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2016 21:20
Re: Výběr
Ty seš úplnej filozof ;-)

Má o audi A8TDI pravdu pája, Karel, WL a třeba ty nebo Vaculík = co myslíš? :-)

Chápe ekonomiku a souvislosti líp Sedláček nebo ty, pája, Karel_Gilgit = co bys řek? >:-[]
Avatar - _Karel_
28. 7. 2016 21:33
Re: Výběr
Zase gilgit, ty ubožáčku z mateřské školy?
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2016 21:36
Re: Výběr
Důkaz = přesně takhle by to napsal Gilgit >:D
Avatar - _Karel_
28. 7. 2016 21:39
Re: Výběr
Aneb jak hluboko ještě může klesnout ubohá Kylie. Hezkou cestu na dno.
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2016 21:45
Re: Výběr
Zamysli se: Kdo začal s blekotama na tohle téma? ;-)
Avatar - _Karel_
28. 7. 2016 21:54
Re: Výběr
Narážíš na to, že ze všech co tu kdy diskutovali, se tě jediný já zastávám, že nejsi ženská?
Ty někdy vykládej, že jsi rovina chlap jako Forrest.
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2016 21:55
Re: Výběr
Dík za potvrzení že ne já ;-)

To je milý že ses mě zastal = oslovenim Kylie sto ale dost zabil :-)

Hele mám rozhodující 100% gilgittest, jestli projdeš..

Libí se ti [odkaz] ? ;-)
Avatar - _Karel_
28. 7. 2016 21:58
Re: Výběr
Vyliž si, čubko. :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2016 21:59
Re: Výběr
Má tam bejt: Vyliž-te si čub-ky ale uznáno = prošels >:D
Avatar - Ja Prvni 123
27. 7. 2016 21:26
Re: Výběr
Víš, mluvím za sebe: není to tak, že bych koncern "nenáviděl"... prostě jen vidím, že vyrábí průměrná auta, občas podprůměrné a čas od času vyloženě špatné. Motory prostě neumí a různě to šidí a látá... a nikdy neuměl: počínaje motorem v broukovi, kterej přišel pozdě a vyráběli ho nesmyslně dlouho, až těsně před krachem okopírovali jiný auto od tehdy konkurenční Audi... jediný, v čem vynikají je marketing. Mají to v krvi jako národ - jsou to svým způsobem dědicové Goeblse...

Takže pokud se tady vyjadřuju proti "koncernu" tak jenom proto, aby tady zazněly i jiné názory a zkušenosti, než jsou ty "řízené" a oficiální.
Jak s tím kdo naloží už je každýho věc. Pokud zapochybuje jeden ze sta, tak to stálo za to.
A jestli se nakonec někdo rozhodne stejně si "koncern" koupit - je to jen jeho věc! Ale měl tu možnost se zamyslet... a dojít k vlastnímu názoru.

Howgh.
Avatar - white label
27. 7. 2016 21:30
Re: Výběr
Tobě ovšem nejde o to, aby došel k vlastnímu názoru, tobě jde o to, aby došel ke tvému názoru, což je zásadní rozdíl... ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
27. 7. 2016 21:59
Re: Výběr
Poruším, zcela vyjímečně, své pravidlo po howgh už nepsat: to je ale jen tvůj názor. Pro který nemáš žádný argument.
Je mi jedno, k jakému dojde závěru.
Upřímně jedno.
Podívej se na vodopád a intenzitu masáže ve prospěch "koncernu"... moje výroky obsahující kritiku jsou jen zlomkem.. kapkou v moři.
Ale tomu, kdo se chce zamyslet to dává šanci.
;-)
Avatar - white label
27. 7. 2016 22:44
Re: Výběr
Na konstruktivní kritice není nic špatného (naopak) napříč všemi značkami, jenže ta tvoje kritika je obvykle až dětinsky zaujatá a často svým zaujetím připomíná např. "milovníka" vozů s démantem na kapotě (Ada). :-)
Avatar - _Karel_
27. 7. 2016 21:30
Re: Výběr
Nechci se hádat, ale jestli koncern vyrábí jen průměrná auta, kdo vyrábí ty nadprůměrná?
Avatar - Ja Prvni 123
27. 7. 2016 22:03
Re: Výběr
Je jich dost... a jsou mezi nima i Němci! A nadprůněrná neznamená jen nadprůměrně drahá.
Mercedes?
Jaguar...?
v kategorii SUV třeba Land Rover?

Z principu se držím jen v Evropě.

BMW tam kdysi patřil... ale dneska už ho tam nepočítám. Podobně jako Volvo... a nebo třeba Lancii. To jsou zástupci historie.

VW k nim ale nikdy nepatřil a ani teď nepatří.
Avatar - _Karel_
27. 7. 2016 22:11
Re: Výběr
Hm. Je hezké, že konkurencí VW je pro tebe jen prémie. Takový optimista nejsem ani já. >:-[]
Takže dva poměrně exotičtí angláni a Mercedes? Nic moc.
Avatar - Ja Prvni 123
27. 7. 2016 22:30
Re: Výběr
Co je to "prémie"?

Hodnotím auta podle ceny. Chci si koupit auto za milion korun? Tak si položím vedle sebe auta této kategorie... a ano, VW se tam cpe zcela neoprávněně.
Avatar - _Karel_
27. 7. 2016 22:42
Re: Výběr
VW se tam cpe zcela neoprávněně, protože 176kw, čtyřkolku, automat a srovnatelnou výbavu dostanu všude za polovinu, viď?
Ty máš hodně zvláštní vidění.
Avatar - grifith
27. 7. 2016 22:18
Re: Výběr
Jaguar? Myslíš etalony kvality typu S a X Type?
Avatar - Ja Prvni 123
27. 7. 2016 22:32
Re: Výběr
A jak moc znáš S nebo X type?
Teda kromě článků na auto.cz

Možná bys byl překvapenej, jak to vůbec nebyla špatná auta... jo, třeba to Xko udělalo přešlap s 2,0V6... ale velice rychle ho stáhnul z nabídky.
Avatar - grifith
27. 7. 2016 22:37
Re: Výběr
Asi jako ty TSI?
S-Type v testu AutoBildu na 100 000 km vcelku propadlo. A že by na tom X-Type byl s motory nějak dobře, to bych netvrdil, tedy kromě půjčeného naftového dvoulitru od Fordu. Auto to špatná být nemusela, jen bych je jako nadprůměrná rozhodně neoznačil....
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2016 21:21
Re: Výběr
Docela dost tabulek z různejch úhlů pohledu od běžný spolehlivosti po provozní náklady sem ti poslal = nulovej efekt? ;-)
Avatar - _Karel_
28. 7. 2016 21:32
Re: Výběr
Odkdy je jediným kritériem kvality spolehlivost? Obvzlášť ji nemohl původně myslet 123, když tak miluje Alfu, Jaguar, LR....
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2016 21:33
Re: Výběr
Proto sem napsal a taky poslal ... až po provozní náklady ;-)

Nevzpomínáš [odkaz] ? :-)

I upřímnou soustrast k A4 sem ti popřál ;-)
Avatar - AUDIRS6
28. 7. 2016 21:33
Re: Výběr
On ma toho popletenho trosku viac... :-!
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2016 21:37
Re: Výběr
123? Ten patří do stejný sorty jako Sheldon = inteligentní a normální :-)
Avatar - AUDIRS6
28. 7. 2016 21:47
Re: Výběr
aha, takze ten kto pise blbosti je inteligentny a normalny... >:D >:D >:D >:D
Z toho co tu popisal by sa dal vytisknut casopis s väcsou citanostou a humornostou nez Roháč ! >:D
Posledny priklad - detonacne horenie... Vraj naftaky spaluju detonacnym horenim ! >:D
Ale ved ok, ze veris jeho blbostiam ma neprekvapuje. To Sheldon ma aspon nejaku inteligenciu, len on je zrovna taky ...ani neviem ako to slusne napisat, ale na facku, lebo svoju inteligenciu nepouziva pre nieco, ale vzdy proti niekomu. A dost ludi takto aj uraza aj ked nema vzdy pravdu. Ale obcas ju aj on ma a dokaze sa dost kruto do niektorych triafat. Lenze casto to prehana. :-!
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2016 21:49
Re: Výběr
Ty nepoznáš ani fanatickýho komunistu [odkaz] = tenhle normální a inteligentní přišel tobě ;-)

Ad detonanční hoření = to víš při slově klepání každýho hned napadne nafta >:D
Avatar - grifith
27. 7. 2016 21:34
Re: Výběr
Koupit třebas ten koncern není vyjádření vlastního názoru a třeba i spokojenosti? Dokonalé auto neexistuje a každý ať si vybere dle svých potřeb.
Avatar - Ja Prvni 123
27. 7. 2016 22:11
Re: Výběr
Pokud ano - tak je to v pořádku.

Ale až příliš často je důvodem ke koupi tlak reklamy... a hlas "ulice".
Avatar - grifith
27. 7. 2016 22:21
Re: Výběr
Nejprodávanějším autem Evropy je Golf, že bych na něj viděl tolik reklamy, že by zblbla tolik ovcí, to se mi nezdá.... Ale když myslíš.
Avatar - Ja Prvni 123
27. 7. 2016 22:35
Re: Výběr
Budeš se divit, ale zrovna Golf mi nevadí... škoda, že VW nemá slušnej motor.
No dobře, třeba se 211 nakonec ještě osvědčí.. počkáme ještě aspoň rok.
Je jen trochu předraženej, ale to už je každýho boj, za kolik ho skutečně koupí.

Ale nikomu, kdo si koupil Golfa, protože chtěl Golfa jsem to nerozmlouval.
Avatar - grifith
27. 7. 2016 22:39
Re: Výběr
U tebe se nedivím ničemu. A vcelku je mi to o jedno, jen jsem ti vyvrátil, že tvoje reklama asi nebude to gró, čím se lidé řídí. Proč bys měl někomu jeho volbu nákupu rozmlouvat? Když bys každému auto zaplatil, pak no problem, ale jinak ti po tom je pravda kulové ;-)
28. 7. 2016 00:02
Re: Výběr
Klid hlavne klid voe nepoblij se a prosim rozmlouvej, rozmlouvej golfa, nebo i neco jinyho, treba mam kamose, co strka ruzny veci svy holce do zadku, foti to na mobil a pak to vsem ukazuje, prosim rozmluv mu toho golfa ;-)
28. 7. 2016 02:51
Re: Výběr
Vlastní názor je ok. Já naopak shledávám VW mnohem nadprůměrnější než dříve. Nemusí se povést všechny varianty a modely, ale Golf nebo Passat jsou všeobecně v Evropě benchmarkem. Ne pro jejich průměrnost, ale pro velmi dobrý mix všech vlastností.
27. 7. 2016 16:00
Cena
Teoreticky tá cena až tak vysoká nie je , ak to človek porovnáva z autami ako X3 , Q5 , ale až dovtedy kým nepríde do autosalónu....
3.5 roky do zadu v otec X5 cenníková cena - 27 % !!!!! ( 2013 čakalo sa na F15 takže tie ceny boli neskutočné) ....
Kdežto ja keď som kupoval O3 musel som sa biť o 5% zľavu a mal som pocit že im kradnem od úst....
Len tak mimochodom na tiquana som sa bol pýtať - cena 45 000 eur v rozumnej výbave 140 kw motor , navigácie R - line paket v Araver.sk hned vedľa toho X3 v plnke ( M paket , Navi bussines 3.0d 190 kw reálna predávajúca cena :52 555 eur )
Mnohým ľudom sa potom zdá , aký to človek je bohatý - lenže O3 scout cena X1 - Tiquan - X3 , a to len kvoli blbej cenovej politike VW group ( ani na audi sa bohužial nedá vybavit ako súkromná osoba + 10% , kdežto u BMW je to úplná normalita !!!!! )
Rozbalit vlákno
27
27. 7. 2016 19:24
Re: Cena
Nekupoval jsi náhodou Q3 v době kdy bylo novinkou? Zkus si jen tak pro zajímavost aktuálně navymyslet A6 vč Allroad a dostaneš se na překvapivě nízkou cenu.
28. 7. 2016 12:46
Re: Cena
BMW X1 novinka - zľavy 14 - 21 % !!!!! Neveríš ? Araver.sk
Neobhajujem BMW , kedže som sám Skoda a Kia majiteľ , no ak by mám isť do O3 v plnke ( napr taká RS 4x4 tdi ) bol by som blbec neíst za porovnateľnu cenu do 3 bmw napr...
Avatar - Emel
28. 7. 2016 16:36
Re: Cena
RS 4x4 TDI DSG je za 814. I když se spokojím s 318xd 110kW, zůstanu u 16" kol, vezmu to v manuálu, s halogenama, bez výbavy... pořád jsem o 230t výš.

araver.sk, no dobře... mají tam jednu 3er se slevou 29%, 320d xDrive... ale předváděčku s 10tkm. 10tkm je nic, ale 10 předváděcích tkm... a pořád je dražší o čtvrt mega - za předpokladu, že RS koupíš za ceníkovou cenu. A nevybereš si barvu, výbavu, podvozek... nic.

RS mi dávala smysl vždycky, po zdražení už to sice není takový hit, ale pořád si tu cenovku bez problému uhájí (pokud do ní nenarveš výbavu za dalších 200).
Avatar - Ja Prvni 123
27. 7. 2016 21:00
Re: Cena
Ta cena je vysoká na první pohled... ale když tak zvážíš, co za ni dostaneš: auto, co má vysoký výkon.. ale za cenu velké spotřeby a opravdu rychle s ním jezdit stejně nemůžeš, protože je to vysoký... je to SUV, ale je v tom málo místa a do terénu to nemůže, protože je to s výkonným a citlivým motorem. A to DSG při jízdě mimo asfalt brzo utrápíš...

a nakonec je to VW, takže automobilka, co má nejvíc malérů a ostud v posledních letech...

A když tohle všechno zvážíš - vypadá ještě podstatně vyšší.
27. 7. 2016 21:15
Re: Cena
Když bys zvážil Dieselgate, tak už si nikdy VW (alespoň v dieselu) nekoupíš!
Avatar - _Karel_
27. 7. 2016 21:22
Re: Cena
A MB, BMW, Renault, Opel.....
Avatar - Ja Prvni 123
27. 7. 2016 21:43
Re: Cena
ne, jedinej drze podváděl.

Tečka.

Všechno ostatní jsou jen kecy.

A platí za to "postiženým" lidem v USA 10 tis dolarů... a ovce v Evropě se chystají kupovat jejich auta ještě zdražený.. aby měli z čeho ty pokuty za podvod platit.
Avatar - _Karel_
27. 7. 2016 21:55
Re: Cena
Já vím, to jsou jen kecy, že Zafira má jiné emise, když se jí netočí zadní kola...a že všichni mají v reálu stejně mizerné emise, ale testy prošli....jen kecy.
Avatar - Ja Prvni 123
27. 7. 2016 22:09
Re: Cena
Ano, jen kecy.
Je nepochybnou skutečností, že bruselští ekoteroristé dosáhli toho, že už nějakou dobu vývoj automobilek nesměřuje k tomu, jak vyrobit lepší auto... ale jak se vyhnout nesmyslným pokutám do bruselské kasy. A všichni využívají polointeligentních definicí těch norem a zejména způsobu měření... ale jen VW to dotáhl do stavu čistého podvodu.

Žádné auto nemá v reále emise jako při měření. Stejně jako spotřebu.

Ale nikdo jinej neměl tu drzost argumetovat nízkými emisemi jako výhodou před konkurencí - a přitom mít ve skutečnosti horší výsledky než ona.
Ta konkurence.

Odporná germánská nadřazenost, pocit, že oni m,ůžou cokoliv.. protože všichni sjou blbí, jen oni jsou chytří.

už se k tomu nehodlám vracet. Už tady bylo napsáno tolik slov, že kdo byl schopen, nebo ochoten, to pochopit, tak už to pochopil.
27. 7. 2016 21:37
Re: Cena
Já bych řekl především (s odstupem) VW.
Avatar - Ja Prvni 123
27. 7. 2016 21:37
Re: Cena
.. a proč bych ho zvažovat neměl?!

A benzín - to je kalamitní TSI... je to lepší?

No, pořád lepší poctivej průzer než podvod, takže asi jo...
Avatar - grifith
27. 7. 2016 21:38
Re: Cena
Ano, TSI (EA111) byl problém, znáš však nějaké problémy nových variant EA211?
Avatar - Ja Prvni 123
27. 7. 2016 21:55
Re: Cena
Neznám.
No a?
Jak dlouho se vyráběly... prodávaly ty herky nepovedný?
A jak dlouho už koncern musel vědět, že jsou úplně špatný...

Já prostě jen nezapomínám tak rychle. A selektivně.
;-)
Avatar - _Karel_
27. 7. 2016 21:58
Re: Cena
To je bohužel pravda.
Avatar - grifith
27. 7. 2016 22:15
Re: Cena
V pořádku, jeden takovej sem taky chodí, před čtvrt stoletím mu Renault přejel nohu a on na něj doteď plive, prostě protože se nezapomíná ;-) Každej k tomu může přistupovat po svém, jenom prostě neznáš (nebo jen nechceš znát) aktuální realitu a žiješ z minulosti.... to je smutné.
Avatar - Ja Prvni 123
27. 7. 2016 22:37
Re: Cena
A jak to víš, co znám?
Jen nevěřím PR článkům. ty jsou vždycky zářící... do představení novinky.

Ale už to pro dnešek stačilo. Užívejte si tady svého klidu v uzavřené komunitě.
:-)
Avatar - grifith
27. 7. 2016 22:41
Re: Cena
Stačí si přečíst to co píšeš a je to jasnější.
Však klidně šiř osvětu dál a ber to celé pozitivně, protože jako svobodný člověk máš možnost si vybrat cokoliv jiného než ten hrozný, proradný a extrémně protěžovaný koncern.
28. 7. 2016 00:10
Re: Cena
Hele Donevito, kolik lidi ta tvoje dizlgejta asi zasahla? Prd prd. Kazdymu je jedna. Mozna tebe a par lidi na zapade zajima. Asi tak.
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2016 21:30
Re: Cena
To je správná otázka! ;-)

U nás v souvislosti se zplodinama v ovzduší umře asi 5 tisíc lidí ročně :-)

Jezdí u nás nějakejch 150-200 tisíc Dieselgate šmejdů = jeden má emise jako pár desítek aut plnících emise = nebo Karlova oblíbená: jedna Jetta TDI má emise jako deset autobusů plnících Euro 6 >:D

Tak si to nějak přepočítej a dej vědět až ti to dojde. Asi tak >:-[]
Avatar - white label
27. 7. 2016 21:22
Re: Cena
Takže jdeš a koupíš si podobné (ale samo mnohem lepší a hezčí) auto třeba u Alfy...
Jenže pak se najednou z toho nákupního snu probudíš... ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
27. 7. 2016 21:35
Re: Cena
Já už jsem si koupil... trochu hezčí, o málo méně vybavené. Podstatně méně výkonné - ale v dnešním provozu mi výkon ještě nechyběl.
A koupil jsem ho asi za třetinu té ceny... s prognózou životnosti minimálně 16 let a 400 tis km... takže sním svůj sen docela uspokojivě.

Jo - a co se nedá přehlídnout je, že má ZŘETELNĚ pohodlnější sedačku.
Avatar - Emel
27. 7. 2016 22:44
Re: Cena
Každopádně především gratuluju... vzpomněl jsem si na tebe u zprávy o "drzých podvodech" s registracemi FCA v US... ale teď už ho asi vracet nebudeš, ne? ;-)
28. 7. 2016 00:18
Re: Cena
Pi*u voe ten si koupil letadlo pac ma vsude nachystany pytliky na blitky, coz je jeho obor. A nechystej se o tom se mnou diskutovat, ted zrovna sem sel kolem opusteny garaze, ve ktery nekdo chrchlal a to neni sranda.
Avatar - Googlit
27. 7. 2016 21:26
Marketingová past
Tenhle článek mi připadá jako další z mnoha marketingových pastí Audi. To že by si někdo mohl splést Tiguan s luxusním SUV je samozřejmě absurdní. Když ale přeskočíte to "blablabla" na začátku článku tak dojdete až k tomu co se vám auto.cz snaží podstrčit Audi Q5 coby luxusní SUV.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - vabis
27. 7. 2016 23:55
Re: Marketingová past
Luxusní SUV za slabých 50k E ? >:D Tak to objednávám prosím hned deset! Jsem měl za to, že GLE63 stojí 150 a třeba Bentayga 350k E :*) ono to, co by nám Honza pod pojmem luxusní SUV nadělil za skřeta, to raději ani nechci vidět ;-)