Člověk by si řekl, že někteří by už konečně mohli pochopit, že spotřeba motoru se odvozuje v prvé řadě od jeho výkonu, nikoliv objemu, výrobce, počtu válců, turb apod.
No on to tak úplně blábol nebude. Takový TSI umí jezdit kupříkladu za málo, ale pokud z něj vytáhneš ty koně co v něm vězí, tak jim musíš dát logicky nažrat. Takže pak jedeš klidně za dvojnásobek.
GLE je stylovka, chtěl bych normální SUV, takže GLC... aha, ono se s šestiválcem nenabízí. Tak fajn, tak teda GLE, kolikpak asi stojí? Aha, 1,8M základ... inu, to je pěkné...
U nás je jen ten Nomad za 1.059... ale je to fakt holátko a většina věcí vůbec nejde objednat (třeba DCC nebo navigace). On si zase VW hlídá, aby to nebyla až moc dobrá nabídka... ;-)
Holátko? Před 10 lety by to byla skoro maximální výbava..
Navigace?GARMIN za 5 tis s doživotní aktualizací gratis je jsaná volba.
Touareg Nomad je super nabídka za ten motor a auto , se slevou jsi na milionu..za cenu Sorenta! ;-)
Zase neskáčte na návnadu ACZ v nadpise. Porovnávať top motorizáciu a výbavu Tiguanu s holou a podstate slabšou Q5/X3 manuálom, to si môže dovoliť Jožo v krčme, ale redaktor by nemal porovnávať jablká a hrušky.
Finančný presah mainstreamu do prémie tu je, ale ako obvykle tam, kde mainstream končí (cenovo), prémia začína. Keby sme zobrali porovnateľne vybavenú Q5 či X3, sme na úplne iných cifrách (cca. 1,5 mega), a to je tam stále o triedu slabší motor.
Takže titulok "Tiguan stojí ako luxusné SUV" je ako obvykle len na rozprúdenie diskusie. ;-)
Docela by me zajimalo, jestli nekdo z tech redaktoru citi neco negativniho, nebo nejakou sbereflexi, kdyz to pisou, i kdyby to nepriznali... Ja vim, ze penize nesmrdi, ale presto - novinar by mel tendencni praci nesnaset a ne si za ni nechat platit... Ale co, to tu stejne nevyresime.
mne sa hedlajn nezdá byť uletený, je dokonca pravdivý (na blesk skoro mienkotvorný:))
Za tento konkrétny model si fakt môžeš kúpiť luxusné suv, v základe, so slabým motorom, ale luxusné, tak čo.
vo hviezde, v štyroch kolieskach a vrtulkách. Na blesku vždy čítaš "zaparkoval svoje luxusné béemvé na mieste pre invalidov" a nikto nerieši, či to má z áček v základe. On vo vnútri trpí, ale zvonka má luxus.
To je ale přece normální u téměř všech modelů- že ve špičkové specifikaci stojí jako základní prémie. Viz např. Talisman, Octávia, Superb, ....Nic zvláštního.
troška som si pichol do VW (kvôli titulku a stál som v kolóne-mnoho času) nič iné za tým nehľadaj. Ale ako niekto písal na rozprúdenie diskusie titulok dobrý.
uz tigi podla mna ani nepotrebuje a zakaznici nebudu v tejto triede SUV uz podla mna ani moc vyzadovat ... ( ved drviva vacsina v tejto triede voli dizel v rozmedzi 85-130kw ) .... v ramci triedy ozaj neviem ci niekto ponuka nieco silnejsie v nafte a vlastne na taketo male SUV s dlzkou pod 4,5m uz podla mna aj ten slabsi 140kw dizel ( ktory ma aj superb ) bohate bohate staci .. ved uz to je pecka.... ono potom uz ide hore aj cena a nakoniec je z toho vlastne predrazene mensie auto s cenou vacsieho ale len o kusok slabsieho vozu.... osobne by som radsej uprednostnil vacsie hoci o 50kw slabsie SUV v rovnakej cene ako o triedu mensie ale uz moc vykonom neadekvatne posadene SUVecko ... ale je to subjektivne samozrejme
ale uz ma 15 rokov... a svoje si odkrutila... verim ze do zimy este vydrzi... a na jar si omrknem uz nieco nove... mam tipy: rio baleno swift fabiu a este zopar dalsich ... co to konkretne bude... sam este neviem ale urcite dam vcas vediet.
Já to nechápu. Titulek slibuje, že auto jde objednávat, v článku se píše, že to jde jenom předobjednávat a v konfigurátoru a ceníku 176 kW pro jistotu vůbec není. Takže jak to teda je?
Ta maximálka je dost slabá... vzhledem k tomu, že Kodiaq má mít s 2.0TDI 140kW 209:
Žádanější budou zřejmě vznětové agregáty. Oba jsou označené jako 2,0 TDI, přičemž slabší disponuje maximálním výkonem 110 kW (150 koní) a silnější 140 kW. První z nich bude k mání ve verzi 4x2 i 4x4 a s manuální i automatickou převodovkou, druhý namontují výhradně do čtyřkolky s automatem. Právě tato verze bude ze všech nabízených kodiaqů nejrychlejší. Technická data mluví o maximální rychlosti 209 kilometrů v hodině a zrychlení z nuly za stovku za méně než osm sekund.
To nic neznamena. V slovenskom konfiguratore je uz 4 mesiace:
Tiguan Highline 2.0 TDI SCR 4MOT DS7, Nafta, 2.0l / 179kW/ 240koní, 7-st. DSG automat, 4 Dvere, 41.130,-
Teoreticky objednat sa dal uz niekedy na zaciatku roka - ale vyrabat by sa zacal teraz.
Větší auto ano , ale Volvo má image taxíků...s čínským majitelem..lepší značka než VW?
Třeba Touareg? To těžko..možná když Volvu zafandím srovnatelná , ale bez 6 válců?
VW vede o prsa... :-)
Touareg je model a ne značka... a není to typický VW. Touareg proti XC90 samozřejmě má obrovskou výhodu v motorizaci, Volvo má ale zase design, je novější, asi bezpečnější, s vypiplanějším interiérem.
Image taxíků? Kam ty na to chodíš... taxíky jsou daleko víc Mercedesy... nebo VW když na to přijde, ale Volvo?
Ta částka vypadá hrozně... ale právě srovnání s Q5 ukazuje, že to zase tak zlé není. Proč by měl být Tiguan levnější než stará, slabší a hůře vybavená Q5?
To je ukážka možného, nie automaticky tá najlepšia kúpa. Ako u každého auta, aj tu je nejaký zlatý stred, optimum bude zrejme 110 alebo 140 kW TDI bez zbytočných serepetičiek.
Ne nevede = jde o povedené 4hrnky s odpovídajícim výkonem a z toho plynoucí malou poruchovostí a dlouhou životností :-)
Tak jako je V6 3.0 TDI 140 kW v roce 2-16 blbost tak R4 2.0 TDI 176 kW neni nejlepší řešení = pro tenhle výkon asi furt V6. Přijde mi to míň na hlavu než těžkej třílitr před přední nápravou pro tak trapnej výkon ale optimální ne = třeba za pár let.. ;-)
Zalezi kde a jak jezdis.
Pokud hodne po dalnici, tak by ti hmotnost pred predni napravou nemusela tak moc vadit (a to se bavime o jine platforme, nez ma Tiguan), a tam je pak V6 140kW pro me lepsi volba diky hladsimu chodu a lepsimu zvukovemu projevu (a to nebudu spekulovat o rozsahu vyuzitelnych otacek, nebot v tom VW/Audi moc nevynika).
Navic spickova hodnota vykonu 176kW a momentu 500Nm moc nevypovida o prubehu vykonu a celkove reakcich motoru na pozadavky ridice...
Edit.:
Stihls sis koment upravit, nez jsem poslal reakci, takze k Mazde: Pokud ma ctyrhrnek turbo a je od VW, tak je usranej, ale pokud turbo nema a je z Japonska, tak usranej neni, vid? Ty tu pak delej prednasky o objektivite...
Jednoduchý je to pro tebe. Vaculík má pravdu. V čem? To je jedno, prostě má pravdu. Původní téma diskuse (SkyD) je elegantně zapomenuto a je to převedeno do osobní roviny, Emel vs. Vaculík... no fajn, u toho ale být nemusím.
Když máš na něco v autech jinej názor než např. Vaculík = spíš má pravdu on. Teda v naprostý většině případů bude mít pravdu on. Co je na tom složitýho? :-)
2.2D mě bere stejně jako jiný diesly = vim že se mu líbil jak funguje a vim že něco ne a z hlavy nedám dohromady co? Něco má tendenci k poruchám ale fakt nedám co
Rolny, na kterých jezdí vačky mají jen kluzná ložiska. Zadírají se a špony zničí slušnou část motoru. Oprava cca 80tis. Výrobce zareagoval, ale kluzná ložiska nenahradil, pouze zlepšil materiál. Vaculík nadále nedoporučuje.
Až se Vaculík ukáže v Dřevíči, tak se může s Emelem poměřit. Jestli vždy a ve všem. Zatím bych si ale vsadil na človíčka, co mi vejfukem ošlehl předek Mondea. >:D
To ti děkuji, náčelníku ohořelý nárazníku :-) ... já myslím, že bychom v pohodě pokecali a na nějaké poměřování by nedošlo, maximálně tak na dráze... a kdo by prohrál tak by byl prostě druhej. Na nějaké hry kdo má větší pravdu už jsme všichni dost staří :-)
Mazda mela s naftou pred par lety urcite tezkosti. (Nafta se dostavala do oleje v klice). Nevim jaka je situace nyni. Ale ja bych sel stejne do benzinu. S tim 2.5l motorem bych se asi spokojil. ;-)
Způsob provozu má samozřejmě velkou váhu. Hladší chod je fajn, tahání za volant za nefajn = tudy v roce 2-16 cesta nevede
Nepochopils o čem píšu = tak jako je letos kravina bájit o třílitru s výkonem 140 kW tak totéž platí pro 2litr. Nebájim o 129 kW Mazdy ani o 176 kW VW stejně ajko o 140 kW z třílitru. Myslim že dobu hodně předstih třeba 150 kW PSA.
Ne, nechapu o cem pises.
Nemyslim, ze by tu nekdo bajil o nejakych motorech, rozhodne ne takovym zpusobem, jako ty a kajli kdysi o C5 s V6.
176kW z dvoulitroveho dieselu je spickova hodnota, nevim, kdo ma aktualne v prepoctu na litr objemu vice (mezi dieselovymi ctyrhrnky, abych byl presny).
Kdyz se tu pred par lety predvedl motor Renault 1.6 d s vykonem 100 koni z litru, tak se tu plno "lidi" vcetne jednoho souhvezdi rehtalo, jak je Renault na vysi a jak VW jen blbe cumi, nebot neumi ani pitomejch 100 koni z litru. Rok se s rokem sesel, VW uvedl BiTDI 176 kW = 120 koni z litru v dobe, kdy 1.6d od Renaultu jeste porad existoval jen v laboratori, ale to uz neni tema, to uz je lepsi mit V6 na takovy vykon a bla bla bla...
Ja uz vlastne chapu o cem pises - to je ta tvoje objektivita, proste je nutne nejak sam sobe dokazat, ze zle a hnusne fauve je proste brak a ostatni jsou na tom vzdy a ve vsem lepe. Ze mi to nedoslo hned, nemusel jsem tu marnit cas...
Naozaj urobili 140 kW verziu pre A6 Allroad a A7. Koli cene od... :-!:-|
a V6 preto, aby sa zakaznik v takom aute necitil "divne", nakolko by sa do nich R4 hmm, proste nehodila. MB a BMW ma na to ale iny nazor: S 250 CDI a 725d... >:-[] Ano, aktualna 7er ! >:D
Presne tak, cena je vysoká, ale keď si človek porovná, čo za to inde dostane, ta kto je prijateľné. Mainstreamová konkurencia o takom výkone ani nechyruje a prémia za tú cenu poskytne len holobyt so slabším motorom, vybavená a s V6 stojí o pol milióna viac.
"Presne tak, cena je vysoká, ale keď si človek porovná, čo za to inde dostane, ta kto je prijateľné."
Nezlob se, ale ta cena je naprosto nepřijatelná. A porovnávat to s koncernovou prémií... ceny koncernové prémie jsou v mnoha případech také přemrštěné až hanba.
Věřím, že když si leguána trošku dovybavíš, tak ti cena klidně poskočí o dalších 250 k.
Kdepak. Je to moc peněz
Pořád je to drahé.
Mě se Leguán líbí. A líbí se mi hodně, ale ty peníze bych za něj prostě nedal. Ta základní cena je ústřel, i když se jedná o silnej dvakrát nafoukanej čtyřhrnek.
A co záruka?Můžeš si zaplatit max 4 roky nebo 80000 km. To je na auto za 1200000+
podezřele krátká záruka. Přece jen Bi-Turbo si kupují lidé, co najedou 40k km+ ročně...
No ja rozlišujem, či je to drahé pre mňa (alebo pre Teba), alebo celkovo v rámci ponuky na trhu. 41t eur za malé mainstreamové SUV mi osobne príde na hlavu a to by som rovnako ako Ty nedal, ale keď to zoberiem objektívne, aké iné SUV s +/- 240k, automatom a takou výbavou je na trhu a je lacnejšie? Ja tam nič podobné nenachádzam.
po precteni tehle vety "Stojí jako luxusní SUV" jsem si predstavoval SUV jako X5, Q7, Discovery, XC90 a dalsi v nejakych lepsich vybavach, a ne mala SUV ktera jsou vpodstate konkurenci pro Tiga jiz dnes, jen maj holt u trosku vic naklikavaci vybavy a cenu o kolik 100k vetsi?
co se tu bude psat priste o treba VW Polo? ze v urcite vybave stoji jako luxusni sedan stredni tridy? a pod pojmem luxusni sedan na nas redakce vyvali zakladniho Passata? uplne se v tom luxusu vyvaluju :-! takze kdys obcas jezdim s RX450 tak mam co, megaluxusni SUV pro miliardare? >:D
meli byste se hosi zivit vymejslenim popisku v bazarech, treba prodam Luxusni Dacii Duster za exklusivni cenu 12000 korun, vuz ma najeto pouhych a zanedbatelnych 350 tisic kilometru a je po bezvyznamne totalni havarii kde vetsina auta je nefunkcni po celnim narazu do kamionu, proste malicke kosmeticke vady
...ale krapitko uzranej.
Pri ceste Ova-Graz a z5 prakticky celou cestu pospolu Passat BiTdi a BMW 325d 165kW a spotreba na Passatu 7.7, na BMW 6.7. Litr dole a to ma BMW minimalne srovnatelnou dynamiku, spis bych rekl ze lepsi, a podstatne lepsi prevodovku (ZF8). Cena - realna, za kterou jsou obe auta porizena, ne cenikovka - v podstate stejna +- par tisic nedela pri milionu deal. A k tomu u BMW servis inclusive...
Cenovej jemnocit ma asi prazdniny.
Ano, a kombajs a M paket k tomu.
Mimochodem i dlouhodobou ma to BMW nizsi, nez VW.
Nicmene to plati pro tu motorizaci 176kW, ostatni pasiky, co tu mame jezdi klidne pod sest na sto, no to jsou predokolky 103-110 kW.
To len potvrdzuje všetky testy, že motor je to fajn, výkonovo atakujúci V6, ale aj žerie ako šesťvalec a kultivovanosťou a charakterom na V6 zďaleka nemá. Evidentne BiTDI nie je vydarenou ukážkou downsizingu.
S tým rozhodne nesúhlasím, veľká väčšina downsizovaných turbobenzínov sú lepšími motormi, než boli ich atmosférickí veľkoobjemovejší predchodcovia. Nedávny príklad z vlastnej garáže: posledná nádrž na 2,0TSI za 6,9 litra, to by žiadna rovnako výkonná atmosféra nikdy nedala. Konkrétne BiTDI ale spotrebou zatiaľ len sklamala, žiadnej redakcii sa nepodarila rozumná spotreba a tu je V6 TDI rozhodne lepšia voľba.
Passat bohužiaľ nie a ostatne ani ostatný mainstream, pre V6 dnes musí človek do prémie. Hovorím len teoreticky, ak by tam VW dal podladený V6, žral by rovnako, ale pri neporovnateľne lepšej kultúre chodu. Ale na papieri je R4 úspornejší a to sa žiaľ pre flotilové emisie ráta. Kdežto TSI sú úspornejšie aj v reále.
Inak ale konkrétne pre Tigiho s BiTDI je aktuálne konkurent z vlastnej stajne - viď nižšie spomínaný akciový Touareg s V6 TDI.
nemohol som docitat cele vlakno, k tomu sa dostanem neskor, ale...:
2.0 BiTDi je nevydareny motor hadam vo vsetkych sledovanych parametroch. :-!
Kultura chodu, vykon, spotreba ! Ano, aj vykon mi u neho nesedi - ja sam som ho este od zadkom nemal, ale je x, milion ludi a aj videi z YT, kde vidis akceleraciu Passatu BiTDi a tie casy su teda nic moc. Porovnaj to s vykonovo porovnatelnymi 3-litrami v tazsich autach a zistis, ze niekde sa tie kone stratili. :-!
Kultura chodu - proste R4 chrochta a s tym neurobis nic.
Spotreba - sam pises a je to pravda, vid aj mariachi, aj ...proste vsetci - vysoka !
A to este vdaka tomu, aky je ten motor "mlady" nevieme ako na tom bude so spolahlivostou. :-!
Pisem to tu hadam dennodenne - nebrat ! Pockat na 2.0 BiTDi s EAV-ckom. Tam uz nebude turboloch a mal by aj menej zrat. Lenze obavam sa malinkeho problemu, ktory si VW a Tiguanom sposobil: platforma ! Proste len MQB este nieje stavane na 48V, ktore EAV potrebuje. MQB-evo, ktora ma podporovat 48V je asi vyhradena az G VIII, resp.A3, a az potom na nej budu stavat dalsie vozy. Takze Tiguan ma proste smolika s tymto motorom, iba ak by ho nejako faceliftovali a nieco s nim urobili.
Dokonca som videl na konk. serveri video po čipe na 315 PS a 650 Nm. Bieda ! A do diskusie som im tam picol odkaz na 313 PS / 650 Nm A6 3.0 BiTDi - ze ake casy robi ona. - proste 2 rozne svety ! Fakt neviem, co s tym 2 litrom je spatne, ale nieco fakt ze je... :-!8-s
Edit: Dokonca - pozri si EU normovane spotreby toho BiTDi v Passate a nove 3.0 TDI v A6, alebo A4... ;-)
Že je V6 3.0 TDI jednoznačně lepší volba než 2.0 o tom fakt žádná :-)
Podladění na 140 kW je příliš, začal bych na 160kW = jak správně připomněl mariachi = už před deseti lety tu byly V6 3.0 Renaultu nebo PSA který měly 177 kW a to byly uměle seříznutý kvůli přednímu pohonu. O deset let pozdějš ze stejnýho objemu nabízet 140 je příliš = to bych moh připomenout taky francouzskej patnáct let starej R4 2.2 150 kW
Oba extrémy co v tuhle chvíli koncern nabízí = 176 kW z dvoulitru i 140 z tří mi nepřijdou jako optimální varianty. Oba extrémy sou blbost
Jo = dneska sme to probírali při cestě do Ostravy a zpátky = fakt >:D
I v 5 ráno to bylo nic moc ale teď zpátky totálně k ... všechny idioty co opravy D1 plánovali a všechny politiky co to stejně jako dostavbu dálnice Praha-Hradec-Olomouc 25 let odkládaj seřezat basebolkama = a hodně >:-[]
Jen dodam, ze v tom Passatu je ten motor tak utlumeny, ze na kultivovanost a charakter si ani nevzpomenes, zejmena pri dalnicnich presunech ne, spis ve meste je rozjizdeni s kombinaci 4C diesel + DSG mene hladke, nez s kombinaci 4C diesel + ZF8, tam se to projevi mnohem vice.
U nás stále je Touareg V6 TDI 150 kW v akciovej výbave Mountain za 41460 eur. Tigi BiTDI je za 41130 eur.
Dôvody chápem, horúca novinka vs. akciová verzia výbehového modelu, ale ako vravíš, z pohľadu kupujúceho je potom ten Tigi BiTDI nonsens a Touareg jasná voľba.
Ja treba zapojim fantazii a zkusim si neco predstavit.
Treba Lexus NX300h vs horni Tiguan na sprintu - kilo za 9.2 a maximum 180 staci tak mozna na Duster, ale ne na 176kW Tiguan.
BMW je v tu chvili jen cenikovy zaklad, dovybav ho na uroven Tiguanu a jsi na 1.5M CZK, to uz je rozdil.
Je mi fuk, co pisou jini, ale souhlasim, ze 140kW verze Tiguanu muze byt lepsi lepsi volba. Jde o to, ze pokud ji dovybavis, tak ze muze stat, ze te pak tech 36kW navrch bude stat uz jen par korun, jestli se ti chce, tak si to v konfiguratoru natukej a dej vedet, mne se nechce...
Presne tak to aj je. Keď si tie dve motorizácie dáš na rovnakú výbavu, tak tá cena je už zanedbateľne vyššia toho bitdi oproti tdi. Podobne je to aj pri Superbe. Keď som ho konfiguroval tak výbava LaK je oproti Style dosť drahšia. Až moc sa mi to zdalo. Lenže keď si tú Style dovybavíš o tú čo má LaK v základe, tak zistíš, že vlastne tá LaK je výhodnejšia a zrazu nie je až taká drahá. Cenová politika automobiliek funguje dobre.
Jak jsem psal, porovnávám auta se zhruba stejnou cenou.
Jistě BMW bude mít nižší výbavu, ale když ti jde o výkony..
Mně o výkon v prvé řadě nejde, takže Lexus vítězí s předstihem a k tomu s normovanou spotřebou 5,1 litru.
Tady ještě odkaz na Subaru, které má podobné výkony:
[odkaz]
Dobře mariachi, jestli to chceš slyšet, co se týče mainstreamu, je to asi nejvýkonnější SUV v této kategorii a BMW ani Mercedes jsou přeci jen cenově o něco (málo) výše :-)
Ne, jediný čím jsem od Lexusu jezdil, je RX400h.
A od té doby jsem se do hybridu zamiloval.. ;-)
Tzn. jakmile vyzkoušíš, víš, že v komfortu hybrid (alespoň od Toyoty) nemá konkurenci.
A to včetně ZF 8HP atp.
Tomu jsem ochotný obětovat i 3 vteřiny ve zrychlení 0-100 :-)
Rozdíl mezi RAV4 a NX je pro mě především v designu.
NX se mi OPRAVDU líbí.
RAV4 bych si koupil hlavně kvůli značce a pohonu.
Ale souhlasím, že technicky tam velké rozdíly oproti NX nebudou..
Design RAV4 je pro mě tak na úrovni Tiguanu..
NX naproti tomu srovnávám vzhledově spíš s Evoque :yes:
PS Dynamické parametry mě zajímají. Ale v kontextu všeho ostatního. 9,2s je pro mě dostatečné. Radši si koupím spolehlivý (KAŽDOPÁDNĚ), čistý a komfortní hybrid, než přemotorovaný (s nadsázkou), nespolehlivý? (nechci předjímat), žravý a emisní diesel s močovinou.
PPS Už jsi někdy AdBlue doléval??? ;-) To opravdu není vůně benzínu :-) A když jezdíš kudlu, tak doléváš často..
Dovybav ho , a potom choď to autosalónu za koľko ti ho predajú !!! A budeš na podobnej cene ako tá s Tiquanom....! BMW sa totižto za cenníkové ceny !!! NEPREDAVAJU !!
Kolko to ma maximalku a za kolko to zrychli na 100 km/h.
Parametre, z ktorych prvy je obmedzeny zakonom a druhy v realnej premavke absolutne irelevanty. A ked ti 9.2 sekund v beznych podmienkach nestaci, chyba je v tebe.
Vaculík tvrdí, že dynamické parametry zajímají jen malé děti? :-O
Možná se pletu, ale neprezentuješ ty se, že jezdíš snad s osmiválcem? Je to jen o zvuku? Dynamika tě vůbec nezajímá?
Ne, že bych si o tobě myslel něco jiného než o šeldnovi.
Šeldn píšící, že dynamika zajímá jen děti je inteligentní (přestože ty se děsíš, že by tebe dynamika nezajímala),naftové motory jsou poruchovější, přestože benziny mají téměř všechny poruchové ingredience taky....to je zas diskuze.
Nechme toho. ;-\
Mondea, Accordy, FR-V, Mazdy 6,Mazda 3, Audi 90 quattro,... myslím, že to nejsou auta pro důchodce, kterého nezajímají jízdní vlastnosti.
Ptát se tebe na totéž je zbytečné.
Prostě jsi nabádán, aby jsi nepoužíval vlastní rozum a spoléhal se na Sedláčky ;-) . Jeden takový na konci roku 2008 tvrdil, že ČR poroste a žádná krize se jí netýká.
Přitom jde jen o pózu. Hlavně, aby nenáviděný VW měl dost hateů :-)
No nic = koukám že vymatláno = na tohle sem už moc starej a eště moc mladej ;-)
Ale ten černej humor jak se stavíš nad Vaculíka, Sedláčka Drbohlava atd atp = a furt dokola hlásáš že neni nad to mít svůj názor = ty svý neomylnosti snad fakt věříš :yes::yes: >:D >:-[]
Ano máš vymatláno, trefa. Sedláček tvrdil měsíc před vypuknutím krize v ČR, že se nás nedotkne a naše ekonomika bude v 2009 růst. Co na tom nechápeš? Fatalita...hlavně, že ho ocenili. Stejně hodnotný jako ocenit Arafata za mír.
O autech nevíš nic, víš, že ti vyhovuje jako u všech dalších oborů jen opakovat co řekli/napsali jiní. Je to pohodlné i když tupější a krátkozraké.
Vše ostatní jsou jen pindy a pózy multinicku Kylie/Kharl/Berenika/Sakra...
Víš, mluvím za sebe: není to tak, že bych koncern "nenáviděl"... prostě jen vidím, že vyrábí průměrná auta, občas podprůměrné a čas od času vyloženě špatné. Motory prostě neumí a různě to šidí a látá... a nikdy neuměl: počínaje motorem v broukovi, kterej přišel pozdě a vyráběli ho nesmyslně dlouho, až těsně před krachem okopírovali jiný auto od tehdy konkurenční Audi... jediný, v čem vynikají je marketing. Mají to v krvi jako národ - jsou to svým způsobem dědicové Goeblse...
Takže pokud se tady vyjadřuju proti "koncernu" tak jenom proto, aby tady zazněly i jiné názory a zkušenosti, než jsou ty "řízené" a oficiální.
Jak s tím kdo naloží už je každýho věc. Pokud zapochybuje jeden ze sta, tak to stálo za to.
A jestli se nakonec někdo rozhodne stejně si "koncern" koupit - je to jen jeho věc! Ale měl tu možnost se zamyslet... a dojít k vlastnímu názoru.
Poruším, zcela vyjímečně, své pravidlo po howgh už nepsat: to je ale jen tvůj názor. Pro který nemáš žádný argument.
Je mi jedno, k jakému dojde závěru.
Upřímně jedno.
Podívej se na vodopád a intenzitu masáže ve prospěch "koncernu"... moje výroky obsahující kritiku jsou jen zlomkem.. kapkou v moři.
Ale tomu, kdo se chce zamyslet to dává šanci. ;-)
Na konstruktivní kritice není nic špatného (naopak) napříč všemi značkami, jenže ta tvoje kritika je obvykle až dětinsky zaujatá a často svým zaujetím připomíná např. "milovníka" vozů s démantem na kapotě (Ada). :-)
Hodnotím auta podle ceny. Chci si koupit auto za milion korun? Tak si položím vedle sebe auta této kategorie... a ano, VW se tam cpe zcela neoprávněně.
Asi jako ty TSI?
S-Type v testu AutoBildu na 100 000 km vcelku propadlo. A že by na tom X-Type byl s motory nějak dobře, to bych netvrdil, tedy kromě půjčeného naftového dvoulitru od Fordu. Auto to špatná být nemusela, jen bych je jako nadprůměrná rozhodně neoznačil....
aha, takze ten kto pise blbosti je inteligentny a normalny... >:D >:D >:D >:D
Z toho co tu popisal by sa dal vytisknut casopis s väcsou citanostou a humornostou nez Roháč ! >:D
Posledny priklad - detonacne horenie... Vraj naftaky spaluju detonacnym horenim ! >:D
Ale ved ok, ze veris jeho blbostiam ma neprekvapuje. To Sheldon ma aspon nejaku inteligenciu, len on je zrovna taky ...ani neviem ako to slusne napisat, ale na facku, lebo svoju inteligenciu nepouziva pre nieco, ale vzdy proti niekomu. A dost ludi takto aj uraza aj ked nema vzdy pravdu. Ale obcas ju aj on ma a dokaze sa dost kruto do niektorych triafat. Lenze casto to prehana. :-!
Budeš se divit, ale zrovna Golf mi nevadí... škoda, že VW nemá slušnej motor.
No dobře, třeba se 211 nakonec ještě osvědčí.. počkáme ještě aspoň rok.
Je jen trochu předraženej, ale to už je každýho boj, za kolik ho skutečně koupí.
Ale nikomu, kdo si koupil Golfa, protože chtěl Golfa jsem to nerozmlouval.
U tebe se nedivím ničemu. A vcelku je mi to o jedno, jen jsem ti vyvrátil, že tvoje reklama asi nebude to gró, čím se lidé řídí. Proč bys měl někomu jeho volbu nákupu rozmlouvat? Když bys každému auto zaplatil, pak no problem, ale jinak ti po tom je pravda kulové ;-)
Klid hlavne klid voe nepoblij se a prosim rozmlouvej, rozmlouvej golfa, nebo i neco jinyho, treba mam kamose, co strka ruzny veci svy holce do zadku, foti to na mobil a pak to vsem ukazuje, prosim rozmluv mu toho golfa ;-)
Vlastní názor je ok. Já naopak shledávám VW mnohem nadprůměrnější než dříve. Nemusí se povést všechny varianty a modely, ale Golf nebo Passat jsou všeobecně v Evropě benchmarkem. Ne pro jejich průměrnost, ale pro velmi dobrý mix všech vlastností.
Teoreticky tá cena až tak vysoká nie je , ak to človek porovnáva z autami ako X3 , Q5 , ale až dovtedy kým nepríde do autosalónu....
3.5 roky do zadu v otec X5 cenníková cena - 27 % !!!!! ( 2013 čakalo sa na F15 takže tie ceny boli neskutočné) ....
Kdežto ja keď som kupoval O3 musel som sa biť o 5% zľavu a mal som pocit že im kradnem od úst....
Len tak mimochodom na tiquana som sa bol pýtať - cena 45 000 eur v rozumnej výbave 140 kw motor , navigácie R - line paket v Araver.sk hned vedľa toho X3 v plnke ( M paket , Navi bussines 3.0d 190 kw reálna predávajúca cena :52 555 eur )
Mnohým ľudom sa potom zdá , aký to človek je bohatý - lenže O3 scout cena X1 - Tiquan - X3 , a to len kvoli blbej cenovej politike VW group ( ani na audi sa bohužial nedá vybavit ako súkromná osoba + 10% , kdežto u BMW je to úplná normalita !!!!! )
Nekupoval jsi náhodou Q3 v době kdy bylo novinkou? Zkus si jen tak pro zajímavost aktuálně navymyslet A6 vč Allroad a dostaneš se na překvapivě nízkou cenu.
BMW X1 novinka - zľavy 14 - 21 % !!!!! Neveríš ? Araver.sk
Neobhajujem BMW , kedže som sám Skoda a Kia majiteľ , no ak by mám isť do O3 v plnke ( napr taká RS 4x4 tdi ) bol by som blbec neíst za porovnateľnu cenu do 3 bmw napr...
RS 4x4 TDI DSG je za 814. I když se spokojím s 318xd 110kW, zůstanu u 16" kol, vezmu to v manuálu, s halogenama, bez výbavy... pořád jsem o 230t výš.
araver.sk, no dobře... mají tam jednu 3er se slevou 29%, 320d xDrive... ale předváděčku s 10tkm. 10tkm je nic, ale 10 předváděcích tkm... a pořád je dražší o čtvrt mega - za předpokladu, že RS koupíš za ceníkovou cenu. A nevybereš si barvu, výbavu, podvozek... nic.
RS mi dávala smysl vždycky, po zdražení už to sice není takový hit, ale pořád si tu cenovku bez problému uhájí (pokud do ní nenarveš výbavu za dalších 200).
Ta cena je vysoká na první pohled... ale když tak zvážíš, co za ni dostaneš: auto, co má vysoký výkon.. ale za cenu velké spotřeby a opravdu rychle s ním jezdit stejně nemůžeš, protože je to vysoký... je to SUV, ale je v tom málo místa a do terénu to nemůže, protože je to s výkonným a citlivým motorem. A to DSG při jízdě mimo asfalt brzo utrápíš...
a nakonec je to VW, takže automobilka, co má nejvíc malérů a ostud v posledních letech...
A když tohle všechno zvážíš - vypadá ještě podstatně vyšší.
A platí za to "postiženým" lidem v USA 10 tis dolarů... a ovce v Evropě se chystají kupovat jejich auta ještě zdražený.. aby měli z čeho ty pokuty za podvod platit.
Já vím, to jsou jen kecy, že Zafira má jiné emise, když se jí netočí zadní kola...a že všichni mají v reálu stejně mizerné emise, ale testy prošli....jen kecy.
Ano, jen kecy.
Je nepochybnou skutečností, že bruselští ekoteroristé dosáhli toho, že už nějakou dobu vývoj automobilek nesměřuje k tomu, jak vyrobit lepší auto... ale jak se vyhnout nesmyslným pokutám do bruselské kasy. A všichni využívají polointeligentních definicí těch norem a zejména způsobu měření... ale jen VW to dotáhl do stavu čistého podvodu.
Žádné auto nemá v reále emise jako při měření. Stejně jako spotřebu.
Ale nikdo jinej neměl tu drzost argumetovat nízkými emisemi jako výhodou před konkurencí - a přitom mít ve skutečnosti horší výsledky než ona.
Ta konkurence.
Odporná germánská nadřazenost, pocit, že oni m,ůžou cokoliv.. protože všichni sjou blbí, jen oni jsou chytří.
už se k tomu nehodlám vracet. Už tady bylo napsáno tolik slov, že kdo byl schopen, nebo ochoten, to pochopit, tak už to pochopil.
V pořádku, jeden takovej sem taky chodí, před čtvrt stoletím mu Renault přejel nohu a on na něj doteď plive, prostě protože se nezapomíná ;-) Každej k tomu může přistupovat po svém, jenom prostě neznáš (nebo jen nechceš znát) aktuální realitu a žiješ z minulosti.... to je smutné.
Stačí si přečíst to co píšeš a je to jasnější.
Však klidně šiř osvětu dál a ber to celé pozitivně, protože jako svobodný člověk máš možnost si vybrat cokoliv jiného než ten hrozný, proradný a extrémně protěžovaný koncern.
U nás v souvislosti se zplodinama v ovzduší umře asi 5 tisíc lidí ročně :-)
Jezdí u nás nějakejch 150-200 tisíc Dieselgate šmejdů = jeden má emise jako pár desítek aut plnících emise = nebo Karlova oblíbená: jedna Jetta TDI má emise jako deset autobusů plnících Euro 6 >:D
Tak si to nějak přepočítej a dej vědět až ti to dojde. Asi tak >:-[]
Já už jsem si koupil... trochu hezčí, o málo méně vybavené. Podstatně méně výkonné - ale v dnešním provozu mi výkon ještě nechyběl.
A koupil jsem ho asi za třetinu té ceny... s prognózou životnosti minimálně 16 let a 400 tis km... takže sním svůj sen docela uspokojivě.
Jo - a co se nedá přehlídnout je, že má ZŘETELNĚ pohodlnější sedačku.
Každopádně především gratuluju... vzpomněl jsem si na tebe u zprávy o "drzých podvodech" s registracemi FCA v US... ale teď už ho asi vracet nebudeš, ne? ;-)
Pi*u voe ten si koupil letadlo pac ma vsude nachystany pytliky na blitky, coz je jeho obor. A nechystej se o tom se mnou diskutovat, ted zrovna sem sel kolem opusteny garaze, ve ktery nekdo chrchlal a to neni sranda.
Tenhle článek mi připadá jako další z mnoha marketingových pastí Audi. To že by si někdo mohl splést Tiguan s luxusním SUV je samozřejmě absurdní. Když ale přeskočíte to "blablabla" na začátku článku tak dojdete až k tomu co se vám auto.cz snaží podstrčit Audi Q5 coby luxusní SUV.
Luxusní SUV za slabých 50k E ? >:D Tak to objednávám prosím hned deset! Jsem měl za to, že GLE63 stojí 150 a třeba Bentayga 350k E :*) ono to, co by nám Honza pod pojmem luxusní SUV nadělil za skřeta, to raději ani nechci vidět ;-)