Ekonomika
uz tigi podla mna ani nepotrebuje a zakaznici nebudu v tejto triede SUV uz podla mna ani moc vyzadovat ... ( ved drviva vacsina v tejto triede voli dizel v rozmedzi 85-130kw ) .... v ramci triedy ozaj neviem ci niekto ponuka nieco silnejsie v nafte a vlastne na taketo male SUV s dlzkou pod 4,5m uz podla mna aj ten slabsi 140kw dizel ( ktory ma aj superb ) bohate bohate staci .. ved uz to je pecka.... ono potom uz ide hore aj cena a nakoniec je z toho vlastne predrazene mensie auto s cenou vacsieho ale len o kusok slabsieho vozu.... osobne by som radsej uprednostnil vacsie hoci o 50kw slabsie SUV v rovnakej cene ako o triedu mensie ale uz moc vykonom neadekvatne posadene SUVecko ... ale je to subjektivne samozrejme
50kW sem, 50kW tam... btw, ještě jezdíš Felicií 😉 ?
jasne .. aj feldou s 50kw :yes😒br />
ale uz ma 15 rokov... a svoje si odkrutila... verim ze do zimy este vydrzi... a na jar si omrknem uz nieco nove... mam tipy: rio baleno swift fabiu a este zopar dalsich ... co to konkretne bude... sam este neviem ale urcite dam vcas vediet.
ale uz ma 15 rokov... a svoje si odkrutila... verim ze do zimy este vydrzi... a na jar si omrknem uz nieco nove... mam tipy: rio baleno swift fabiu a este zopar dalsich ... co to konkretne bude... sam este neviem ale urcite dam vcas vediet.
Já to nechápu. Titulek slibuje, že auto jde objednávat, v článku se píše, že to jde jenom předobjednávat a v konfigurátoru a ceníku 176 kW pro jistotu vůbec není. Takže jak to teda je?
Dobrý den,
v konfigurátoru u nás ani v Německu zatím vůz nenajdete, prodejce vám jej však rád objedná 😄
v konfigurátoru u nás ani v Německu zatím vůz nenajdete, prodejce vám jej však rád objedná 😄
To platí již asi měsíc... Stejně tak jako verzi 2,0 TSI/162kW ve verzi Highline za 1.019.900,- Kč s DPH (čtyřkolka DSG).
Jaké má parametry ?
Dechberoucí 😉
Já s ním jezdil v Superbu a tam to jezdilo slušně.Jinak v Tiguanu je použitelný i ten diesel 110 KW v kombinaci s DSG.
Maximálka 208km/h, kombinovaná spotřeba 7,4l/100km. Zrychlení se zatím nikde neuvádí;-\
Ta maximálka je dost slabá... vzhledem k tomu, že Kodiaq má mít s 2.0TDI 140kW 209😒br />
Žádanější budou zřejmě vznětové agregáty. Oba jsou označené jako 2,0 TDI, přičemž slabší disponuje maximálním výkonem 110 kW (150 koní) a silnější 140 kW. První z nich bude k mání ve verzi 4x2 i 4x4 a s manuální i automatickou převodovkou, druhý namontují výhradně do čtyřkolky s automatem. Právě tato verze bude ze všech nabízených kodiaqů nejrychlejší. Technická data mluví o maximální rychlosti 209 kilometrů v hodině a zrychlení z nuly za stovku za méně než osm sekund.
[odkaz]
Žádanější budou zřejmě vznětové agregáty. Oba jsou označené jako 2,0 TDI, přičemž slabší disponuje maximálním výkonem 110 kW (150 koní) a silnější 140 kW. První z nich bude k mání ve verzi 4x2 i 4x4 a s manuální i automatickou převodovkou, druhý namontují výhradně do čtyřkolky s automatem. Právě tato verze bude ze všech nabízených kodiaqů nejrychlejší. Technická data mluví o maximální rychlosti 209 kilometrů v hodině a zrychlení z nuly za stovku za méně než osm sekund.
[odkaz]
Třída hodně plněných dvoulitru.
Tož ja, ale XC90 je přece jen o kousek výš (větší auto, prémiovější značka).
Větší auto ano , ale Volvo má image taxíků...s čínským majitelem..lepší značka než VW?
Třeba Touareg? To těžko..možná když Volvu zafandím srovnatelná , ale bez 6 válců?
VW vede o prsa... 😄
Třeba Touareg? To těžko..možná když Volvu zafandím srovnatelná , ale bez 6 válců?
VW vede o prsa... 😄
Touareg je model a ne značka... a není to typický VW. Touareg proti XC90 samozřejmě má obrovskou výhodu v motorizaci, Volvo má ale zase design, je novější, asi bezpečnější, s vypiplanějším interiérem.
Image taxíků? Kam ty na to chodíš... taxíky jsou daleko víc Mercedesy... nebo VW když na to přijde, ale Volvo?
Image taxíků? Kam ty na to chodíš... taxíky jsou daleko víc Mercedesy... nebo VW když na to přijde, ale Volvo?
Ta částka vypadá hrozně... ale právě srovnání s Q5 ukazuje, že to zase tak zlé není. Proč by měl být Tiguan levnější než stará, slabší a hůře vybavená Q5?
Jo, auto hezké, ale za usraný čtyřhrnek vysolit takových peněz... :no:
To je ukážka možného, nie automaticky tá najlepšia kúpa. Ako u každého auta, aj tu je nejaký zlatý stred, optimum bude zrejme 110 alebo 140 kW TDI bez zbytočných serepetičiek.
I ta čtrnáctistovka v automatu (738000) je předražená. Raději bych šel do CX-5.
...ktera samozrejme zadne usr.ane ctyrhrnky nevede, vid?
Ne nevede = jde o povedené 4hrnky s odpovídajícim výkonem a z toho plynoucí malou poruchovostí a dlouhou životností 😄
Tak jako je V6 3.0 TDI 140 kW v roce 2-16 blbost tak R4 2.0 TDI 176 kW neni nejlepší řešení = pro tenhle výkon asi furt V6. Přijde mi to míň na hlavu než těžkej třílitr před přední nápravou pro tak trapnej výkon ale optimální ne = třeba za pár let.. 😉
Tak jako je V6 3.0 TDI 140 kW v roce 2-16 blbost tak R4 2.0 TDI 176 kW neni nejlepší řešení = pro tenhle výkon asi furt V6. Přijde mi to míň na hlavu než těžkej třílitr před přední nápravou pro tak trapnej výkon ale optimální ne = třeba za pár let.. 😉
Zalezi kde a jak jezdis.
Pokud hodne po dalnici, tak by ti hmotnost pred predni napravou nemusela tak moc vadit (a to se bavime o jine platforme, nez ma Tiguan), a tam je pak V6 140kW pro me lepsi volba diky hladsimu chodu a lepsimu zvukovemu projevu (a to nebudu spekulovat o rozsahu vyuzitelnych otacek, nebot v tom VW/Audi moc nevynika).
Navic spickova hodnota vykonu 176kW a momentu 500Nm moc nevypovida o prubehu vykonu a celkove reakcich motoru na pozadavky ridice...
Edit.😒br /> Stihls sis koment upravit, nez jsem poslal reakci, takze k Mazde: Pokud ma ctyrhrnek turbo a je od VW, tak je usranej, ale pokud turbo nema a je z Japonska, tak usranej neni, vid? Ty tu pak delej prednasky o objektivite...
Pokud hodne po dalnici, tak by ti hmotnost pred predni napravou nemusela tak moc vadit (a to se bavime o jine platforme, nez ma Tiguan), a tam je pak V6 140kW pro me lepsi volba diky hladsimu chodu a lepsimu zvukovemu projevu (a to nebudu spekulovat o rozsahu vyuzitelnych otacek, nebot v tom VW/Audi moc nevynika).
Navic spickova hodnota vykonu 176kW a momentu 500Nm moc nevypovida o prubehu vykonu a celkove reakcich motoru na pozadavky ridice...
Edit.😒br /> Stihls sis koment upravit, nez jsem poslal reakci, takze k Mazde: Pokud ma ctyrhrnek turbo a je od VW, tak je usranej, ale pokud turbo nema a je z Japonska, tak usranej neni, vid? Ty tu pak delej prednasky o objektivite...
Bavíme se o naftě, ne? Tam má čtyřhrnek od Mazdy taky dvě turba... a spolehlivostí zrovna nevynikal 😉
Žádná nafta nevyniká spolehlivostí = jen exhalacema 😉
Ondřej má na 2.2D trochu jinej názor [odkaz] ale jinak už aby i evropanum došlo že nafta jen omezeně tam kde má fakt smysl a důvod = jinak ne
Ondřej má na 2.2D trochu jinej názor [odkaz] ale jinak už aby i evropanum došlo že nafta jen omezeně tam kde má fakt smysl a důvod = jinak ne
Jak se v redakčním testu hodnotí spolehlivost? Zkus si o 2.2SkyD přečíst něco od svého oblíbeného Vaculíka...
Shodnem se že Vaculík má pravdu? Bacha to bys musel některý svý představy velmi výrazně přehodnotit! >😒]
Jako vždy a ve všem? Ne, na takhle jednoduchý vidění světa já nehraju.
Lexus je dobrý, nebe je modrý a Satan Klaus na nás číhá 😉
Lexus je dobrý, nebe je modrý a Satan Klaus na nás číhá 😉
Tohle je jednoduchý = v autech je Vaculík vždy a ve všem lepší než ty 😄
Jednoduchý je to pro tebe. Vaculík má pravdu. V čem? To je jedno, prostě má pravdu. Původní téma diskuse (SkyD) je elegantně zapomenuto a je to převedeno do osobní roviny, Emel vs. Vaculík... no fajn, u toho ale být nemusím.
Jednoduchý by to mělo bejt i pro tebe 😉
Když máš na něco v autech jinej názor než např. Vaculík = spíš má pravdu on. Teda v naprostý většině případů bude mít pravdu on. Co je na tom složitýho? 😄
2.2D mě bere stejně jako jiný diesly = vim že se mu líbil jak funguje a vim že něco ne a z hlavy nedám dohromady co? Něco má tendenci k poruchám ale fakt nedám co
Když máš na něco v autech jinej názor než např. Vaculík = spíš má pravdu on. Teda v naprostý většině případů bude mít pravdu on. Co je na tom složitýho? 😄
2.2D mě bere stejně jako jiný diesly = vim že se mu líbil jak funguje a vim že něco ne a z hlavy nedám dohromady co? Něco má tendenci k poruchám ale fakt nedám co
Rolny, na kterých jezdí vačky mají jen kluzná ložiska. Zadírají se a špony zničí slušnou část motoru. Oprava cca 80tis. Výrobce zareagoval, ale kluzná ložiska nenahradil, pouze zlepšil materiál. Vaculík nadále nedoporučuje.
Jj nafta = to je šmejd 😄
Až se Vaculík ukáže v Dřevíči, tak se může s Emelem poměřit. Jestli vždy a ve všem. Zatím bych si ale vsadil na človíčka, co mi vejfukem ošlehl předek Mondea. >😁
To ti děkuji, náčelníku ohořelý nárazníku 😄 ... já myslím, že bychom v pohodě pokecali a na nějaké poměřování by nedošlo, maximálně tak na dráze... a kdo by prohrál tak by byl prostě druhej. Na nějaké hry kdo má větší pravdu už jsme všichni dost staří 😄
Způsob provozu má samozřejmě velkou váhu. Hladší chod je fajn, tahání za volant za nefajn = tudy v roce 2-16 cesta nevede
Nepochopils o čem píšu = tak jako je letos kravina bájit o třílitru s výkonem 140 kW tak totéž platí pro 2litr. Nebájim o 129 kW Mazdy ani o 176 kW VW stejně ajko o 140 kW z třílitru. Myslim že dobu hodně předstih třeba 150 kW PSA.
Jinak sem pro benzín nebo benzín hybrid 😄
Nepochopils o čem píšu = tak jako je letos kravina bájit o třílitru s výkonem 140 kW tak totéž platí pro 2litr. Nebájim o 129 kW Mazdy ani o 176 kW VW stejně ajko o 140 kW z třílitru. Myslim že dobu hodně předstih třeba 150 kW PSA.
Jinak sem pro benzín nebo benzín hybrid 😄
Ne, nechapu o cem pises.
Nemyslim, ze by tu nekdo bajil o nejakych motorech, rozhodne ne takovym zpusobem, jako ty a kajli kdysi o C5 s V6.
176kW z dvoulitroveho dieselu je spickova hodnota, nevim, kdo ma aktualne v prepoctu na litr objemu vice (mezi dieselovymi ctyrhrnky, abych byl presny).
Kdyz se tu pred par lety predvedl motor Renault 1.6 d s vykonem 100 koni z litru, tak se tu plno "lidi" vcetne jednoho souhvezdi rehtalo, jak je Renault na vysi a jak VW jen blbe cumi, nebot neumi ani pitomejch 100 koni z litru. Rok se s rokem sesel, VW uvedl BiTDI 176 kW = 120 koni z litru v dobe, kdy 1.6d od Renaultu jeste porad existoval jen v laboratori, ale to uz neni tema, to uz je lepsi mit V6 na takovy vykon a bla bla bla...
Ja uz vlastne chapu o cem pises - to je ta tvoje objektivita, proste je nutne nejak sam sobe dokazat, ze zle a hnusne fauve je proste brak a ostatni jsou na tom vzdy a ve vsem lepe. Ze mi to nedoslo hned, nemusel jsem tu marnit cas...
Nemyslim, ze by tu nekdo bajil o nejakych motorech, rozhodne ne takovym zpusobem, jako ty a kajli kdysi o C5 s V6.
176kW z dvoulitroveho dieselu je spickova hodnota, nevim, kdo ma aktualne v prepoctu na litr objemu vice (mezi dieselovymi ctyrhrnky, abych byl presny).
Kdyz se tu pred par lety predvedl motor Renault 1.6 d s vykonem 100 koni z litru, tak se tu plno "lidi" vcetne jednoho souhvezdi rehtalo, jak je Renault na vysi a jak VW jen blbe cumi, nebot neumi ani pitomejch 100 koni z litru. Rok se s rokem sesel, VW uvedl BiTDI 176 kW = 120 koni z litru v dobe, kdy 1.6d od Renaultu jeste porad existoval jen v laboratori, ale to uz neni tema, to uz je lepsi mit V6 na takovy vykon a bla bla bla...
Ja uz vlastne chapu o cem pises - to je ta tvoje objektivita, proste je nutne nejak sam sobe dokazat, ze zle a hnusne fauve je proste brak a ostatni jsou na tom vzdy a ve vsem lepe. Ze mi to nedoslo hned, nemusel jsem tu marnit cas...
No když už si vytáh deset let starej V6 177 kW = ten by fakt asi i dneska byl lepší než R4 2.0 bla bla bla.. 😄
Tvoje bla bla bla me moc nebere = zkus vypnout VW syndrom a dojde ti že píšu obecný všeobecně známý fakta 😉
Ser na značku a v tu chvíli nemáme problém = hodně podladěný a hodně vyhoněný motory sou blbost = to sem napsal 😄
Tvoje bla bla bla me moc nebere = zkus vypnout VW syndrom a dojde ti že píšu obecný všeobecně známý fakta 😉
Ser na značku a v tu chvíli nemáme problém = hodně podladěný a hodně vyhoněný motory sou blbost = to sem napsal 😄
V6 3.0 TDI 140 kW v jakém autě jsi takový výkon u třílitru viděl?
Taky by mě zajímalo, když (pokud vím) má aktuálně 160kw.
Presne tak, cena je vysoká, ale keď si človek porovná, čo za to inde dostane, ta kto je prijateľné. Mainstreamová konkurencia o takom výkone ani nechyruje a prémia za tú cenu poskytne len holobyt so slabším motorom, vybavená a s V6 stojí o pol milióna viac.
"Presne tak, cena je vysoká, ale keď si človek porovná, čo za to inde dostane, ta kto je prijateľné."
Nezlob se, ale ta cena je naprosto nepřijatelná. A porovnávat to s koncernovou prémií... ceny koncernové prémie jsou v mnoha případech také přemrštěné až hanba.
Věřím, že když si leguána trošku dovybavíš, tak ti cena klidně poskočí o dalších 250 k.
Kdepak. Je to moc peněz
Nezlob se, ale ta cena je naprosto nepřijatelná. A porovnávat to s koncernovou prémií... ceny koncernové prémie jsou v mnoha případech také přemrštěné až hanba.
Věřím, že když si leguána trošku dovybavíš, tak ti cena klidně poskočí o dalších 250 k.
Kdepak. Je to moc peněz
Finalna cena za ktoru to kupis bude o 10-15% nizsia nez je v cenniku.
Pořád je to drahé.
Mě se Leguán líbí. A líbí se mi hodně, ale ty peníze bych za něj prostě nedal. Ta základní cena je ústřel, i když se jedná o silnej dvakrát nafoukanej čtyřhrnek.
A co záruka?Můžeš si zaplatit max 4 roky nebo 80000 km. To je na auto za 1200000+
podezřele krátká záruka. Přece jen Bi-Turbo si kupují lidé, co najedou 40k km+ ročně...
Mě se Leguán líbí. A líbí se mi hodně, ale ty peníze bych za něj prostě nedal. Ta základní cena je ústřel, i když se jedná o silnej dvakrát nafoukanej čtyřhrnek.
A co záruka?Můžeš si zaplatit max 4 roky nebo 80000 km. To je na auto za 1200000+
podezřele krátká záruka. Přece jen Bi-Turbo si kupují lidé, co najedou 40k km+ ročně...
Ta zaruka vychazi z faktu, ze tovarni zaruky mas standartni, nad standart pak ruci pojistovny a ty po vsech tech aferach VW zrovna nemusi.
Max 4/80? Ja tam vidim😒br />
Predĺžená záruka na 3 roky/max. 60 000
Predĺžená záruka na 3 roky/max. 90 000
Predĺžená záruka na 4 roky/max. 120 000
Predĺžená záruka na 4 roky/max. 80 000
Predĺžená záruka na 5 rokov/max. 100 000
Predĺžená záruka na 5 rokov/max. 150 000
5/150 je imho dost. A nevyjde to ani tak draho - 700 EUR
Predĺžená záruka na 3 roky/max. 90 000
Predĺžená záruka na 4 roky/max. 120 000
Predĺžená záruka na 4 roky/max. 80 000
Predĺžená záruka na 5 rokov/max. 100 000
Predĺžená záruka na 5 rokov/max. 150 000
5/150 je imho dost. A nevyjde to ani tak draho - 700 EUR
No ja rozlišujem, či je to drahé pre mňa (alebo pre Teba), alebo celkovo v rámci ponuky na trhu. 41t eur za malé mainstreamové SUV mi osobne príde na hlavu a to by som rovnako ako Ty nedal, ale keď to zoberiem objektívne, aké iné SUV s +/- 240k, automatom a takou výbavou je na trhu a je lacnejšie? Ja tam nič podobné nenachádzam.
Ta částka je absolutně mimo mísu...
po precteni tehle vety "Stojí jako luxusní SUV" jsem si predstavoval SUV jako X5, Q7, Discovery, XC90 a dalsi v nejakych lepsich vybavach, a ne mala SUV ktera jsou vpodstate konkurenci pro Tiga jiz dnes, jen maj holt u trosku vic naklikavaci vybavy a cenu o kolik 100k vetsi?
co se tu bude psat priste o treba VW Polo? ze v urcite vybave stoji jako luxusni sedan stredni tridy? a pod pojmem luxusni sedan na nas redakce vyvali zakladniho Passata? uplne se v tom luxusu vyvaluju :-! takze kdys obcas jezdim s RX450 tak mam co, megaluxusni SUV pro miliardare? >😁
meli byste se hosi zivit vymejslenim popisku v bazarech, treba prodam Luxusni Dacii Duster za exklusivni cenu 12000 korun, vuz ma najeto pouhych a zanedbatelnych 350 tisic kilometru a je po bezvyznamne totalni havarii kde vetsina auta je nefunkcni po celnim narazu do kamionu, proste malicke kosmeticke vady
co se tu bude psat priste o treba VW Polo? ze v urcite vybave stoji jako luxusni sedan stredni tridy? a pod pojmem luxusni sedan na nas redakce vyvali zakladniho Passata? uplne se v tom luxusu vyvaluju :-! takze kdys obcas jezdim s RX450 tak mam co, megaluxusni SUV pro miliardare? >😁
meli byste se hosi zivit vymejslenim popisku v bazarech, treba prodam Luxusni Dacii Duster za exklusivni cenu 12000 korun, vuz ma najeto pouhych a zanedbatelnych 350 tisic kilometru a je po bezvyznamne totalni havarii kde vetsina auta je nefunkcni po celnim narazu do kamionu, proste malicke kosmeticke vady
...ale krapitko uzranej.
Pri ceste Ova-Graz a z5 prakticky celou cestu pospolu Passat BiTdi a BMW 325d 165kW a spotreba na Passatu 7.7, na BMW 6.7. Litr dole a to ma BMW minimalne srovnatelnou dynamiku, spis bych rekl ze lepsi, a podstatne lepsi prevodovku (ZF😄. Cena - realna, za kterou jsou obe auta porizena, ne cenikovka - v podstate stejna +- par tisic nedela pri milionu deal. A k tomu u BMW servis inclusive...
Cenovej jemnocit ma asi prazdniny.
Pri ceste Ova-Graz a z5 prakticky celou cestu pospolu Passat BiTdi a BMW 325d 165kW a spotreba na Passatu 7.7, na BMW 6.7. Litr dole a to ma BMW minimalne srovnatelnou dynamiku, spis bych rekl ze lepsi, a podstatne lepsi prevodovku (ZF😄. Cena - realna, za kterou jsou obe auta porizena, ne cenikovka - v podstate stejna +- par tisic nedela pri milionu deal. A k tomu u BMW servis inclusive...
Cenovej jemnocit ma asi prazdniny.
325d 😁rive?
To len potvrdzuje všetky testy, že motor je to fajn, výkonovo atakujúci V6, ale aj žerie ako šesťvalec a kultivovanosťou a charakterom na V6 zďaleka nemá. Evidentne BiTDI nie je vydarenou ukážkou downsizingu.
Skoro nic neni vydařenou ukázkou downsizingu 😄
Zatim je evidentně lepší V6 3.0 180 kW než BiTDI = kterýmu při vysoký zátěži spotřeba ulítává nad různý šestiválce
Zatim je evidentně lepší V6 3.0 180 kW než BiTDI = kterýmu při vysoký zátěži spotřeba ulítává nad různý šestiválce
S tým rozhodne nesúhlasím, veľká väčšina downsizovaných turbobenzínov sú lepšími motormi, než boli ich atmosférickí veľkoobjemovejší predchodcovia. Nedávny príklad z vlastnej garáže: posledná nádrž na 2,0TSI za 6,9 litra, to by žiadna rovnako výkonná atmosféra nikdy nedala. Konkrétne BiTDI ale spotrebou zatiaľ len sklamala, žiadnej redakcii sa nepodarila rozumná spotreba a tu je V6 TDI rozhodne lepšia voľba.
...lepsia volba samozrejme v pripade, ze mas na vyber, Passat zadnou V6 - bohuzel - nenabizi.
Passat bohužiaľ nie a ostatne ani ostatný mainstream, pre V6 dnes musí človek do prémie. Hovorím len teoreticky, ak by tam VW dal podladený V6, žral by rovnako, ale pri neporovnateľne lepšej kultúre chodu. Ale na papieri je R4 úspornejší a to sa žiaľ pre flotilové emisie ráta. Kdežto TSI sú úspornejšie aj v reále.
Inak ale konkrétne pre Tigiho s BiTDI je aktuálne konkurent z vlastnej stajne - viď nižšie spomínaný akciový Touareg s V6 TDI.
Inak ale konkrétne pre Tigiho s BiTDI je aktuálne konkurent z vlastnej stajne - viď nižšie spomínaný akciový Touareg s V6 TDI.
Ano, ten Touareg je obecne dobra volba. V podstate mu neni co vytknout, pokud chce clovek velke SUV...
nemohol som docitat cele vlakno, k tomu sa dostanem neskor, ale...😒br />
2.0 BiTDi je nevydareny motor hadam vo vsetkych sledovanych parametroch. :-!
Kultura chodu, vykon, spotreba ! Ano, aj vykon mi u neho nesedi - ja sam som ho este od zadkom nemal, ale je x, milion ludi a aj videi z YT, kde vidis akceleraciu Passatu BiTDi a tie casy su teda nic moc. Porovnaj to s vykonovo porovnatelnymi 3-litrami v tazsich autach a zistis, ze niekde sa tie kone stratili. :-!
Kultura chodu - proste R4 chrochta a s tym neurobis nic.
Spotreba - sam pises a je to pravda, vid aj mariachi, aj ...proste vsetci - vysoka !
A to este vdaka tomu, aky je ten motor "mlady" nevieme ako na tom bude so spolahlivostou. :-!
Pisem to tu hadam dennodenne - nebrat ! Pockat na 2.0 BiTDi s EAV-ckom. Tam uz nebude turboloch a mal by aj menej zrat. Lenze obavam sa malinkeho problemu, ktory si VW a Tiguanom sposobil: platforma ! Proste len MQB este nieje stavane na 48V, ktore EAV potrebuje. MQB-evo, ktora ma podporovat 48V je asi vyhradena az G VIII, resp.A3, a az potom na nej budu stavat dalsie vozy. Takze Tiguan ma proste smolika s tymto motorom, iba ak by ho nejako faceliftovali a nieco s nim urobili.
Dokonca som videl na konk. serveri video po čipe na 315 PS a 650 Nm. Bieda ! A do diskusie som im tam picol odkaz na 313 PS / 650 Nm A6 3.0 BiTDi - ze ake casy robi ona. - proste 2 rozne svety ! Fakt neviem, co s tym 2 litrom je spatne, ale nieco fakt ze je... :-! 8-s
Edit: Dokonca - pozri si EU normovane spotreby toho BiTDi v Passate a nove 3.0 TDI v A6, alebo A4... 😉
Kultura chodu, vykon, spotreba ! Ano, aj vykon mi u neho nesedi - ja sam som ho este od zadkom nemal, ale je x, milion ludi a aj videi z YT, kde vidis akceleraciu Passatu BiTDi a tie casy su teda nic moc. Porovnaj to s vykonovo porovnatelnymi 3-litrami v tazsich autach a zistis, ze niekde sa tie kone stratili. :-!
Kultura chodu - proste R4 chrochta a s tym neurobis nic.
Spotreba - sam pises a je to pravda, vid aj mariachi, aj ...proste vsetci - vysoka !
A to este vdaka tomu, aky je ten motor "mlady" nevieme ako na tom bude so spolahlivostou. :-!
Pisem to tu hadam dennodenne - nebrat ! Pockat na 2.0 BiTDi s EAV-ckom. Tam uz nebude turboloch a mal by aj menej zrat. Lenze obavam sa malinkeho problemu, ktory si VW a Tiguanom sposobil: platforma ! Proste len MQB este nieje stavane na 48V, ktore EAV potrebuje. MQB-evo, ktora ma podporovat 48V je asi vyhradena az G VIII, resp.A3, a az potom na nej budu stavat dalsie vozy. Takze Tiguan ma proste smolika s tymto motorom, iba ak by ho nejako faceliftovali a nieco s nim urobili.
Dokonca som videl na konk. serveri video po čipe na 315 PS a 650 Nm. Bieda ! A do diskusie som im tam picol odkaz na 313 PS / 650 Nm A6 3.0 BiTDi - ze ake casy robi ona. - proste 2 rozne svety ! Fakt neviem, co s tym 2 litrom je spatne, ale nieco fakt ze je... :-! 8-s
Edit: Dokonca - pozri si EU normovane spotreby toho BiTDi v Passate a nove 3.0 TDI v A6, alebo A4... 😉
Že je V6 3.0 TDI jednoznačně lepší volba než 2.0 o tom fakt žádná 😄
Podladění na 140 kW je příliš, začal bych na 160kW = jak správně připomněl mariachi = už před deseti lety tu byly V6 3.0 Renaultu nebo PSA který měly 177 kW a to byly uměle seříznutý kvůli přednímu pohonu. O deset let pozdějš ze stejnýho objemu nabízet 140 je příliš = to bych moh připomenout taky francouzskej patnáct let starej R4 2.2 150 kW
Oba extrémy co v tuhle chvíli koncern nabízí = 176 kW z dvoulitru i 140 z tří mi nepřijdou jako optimální varianty. Oba extrémy sou blbost
Podladění na 140 kW je příliš, začal bych na 160kW = jak správně připomněl mariachi = už před deseti lety tu byly V6 3.0 Renaultu nebo PSA který měly 177 kW a to byly uměle seříznutý kvůli přednímu pohonu. O deset let pozdějš ze stejnýho objemu nabízet 140 je příliš = to bych moh připomenout taky francouzskej patnáct let starej R4 2.2 150 kW
Oba extrémy co v tuhle chvíli koncern nabízí = 176 kW z dvoulitru i 140 z tří mi nepřijdou jako optimální varianty. Oba extrémy sou blbost
Říkal Březina?
Jo = dneska sme to probírali při cestě do Ostravy a zpátky = fakt >😁
I v 5 ráno to bylo nic moc ale teď zpátky totálně k ... všechny ***y co opravy D1 plánovali a všechny politiky co to stejně jako dostavbu dálnice Praha-Hradec-Olomouc 25 let odkládaj seřezat basebolkama = a hodně >😒]
I v 5 ráno to bylo nic moc ale teď zpátky totálně k ... všechny ***y co opravy D1 plánovali a všechny politiky co to stejně jako dostavbu dálnice Praha-Hradec-Olomouc 25 let odkládaj seřezat basebolkama = a hodně >😒]
Je v akci ještě Touareg Nomad s V6 3.0 TDI za milion? Nějak postrádám pak smysl tohoto Tiguana....
U nás stále je Touareg V6 TDI 150 kW v akciovej výbave Mountain za 41460 eur. Tigi BiTDI je za 41130 eur.
Dôvody chápem, horúca novinka vs. akciová verzia výbehového modelu, ale ako vravíš, z pohľadu kupujúceho je potom ten Tigi BiTDI nonsens a Touareg jasná voľba.
Dôvody chápem, horúca novinka vs. akciová verzia výbehového modelu, ale ako vravíš, z pohľadu kupujúceho je potom ten Tigi BiTDI nonsens a Touareg jasná voľba.
Pro ty kdo nemají fantazii, uvádím linky s nabídkami v dané cenové hladině, které bych já volil určitě raději😒br />
Lexus NX300h Comfort Plus Safety (1.157.000 Kč)
[odkaz]
Mercedes GLC 250 d 4MATIC (1.268.080 Kč)
[odkaz]
BMW X1 😁rive 25d (1.089.000 Kč)
[odkaz]
Lexus NX300h Comfort Plus Safety (1.157.000 Kč)
[odkaz]
Mercedes GLC 250 d 4MATIC (1.268.080 Kč)
[odkaz]
BMW X1 😁rive 25d (1.089.000 Kč)
[odkaz]
Pro ty kdo nemají fantazii, uvádím linky s nabídkami v dané cenové hladině, které bych já volil určitě raději😒br />
Lexus NX300h Comfort Plus Safety (1.157.000 Kč)
[odkaz]
Mercedes GLC 250 d 4MATIC (1.268.080 Kč)
[odkaz]
BMW X1 😁rive 25d (1.089.000 Kč)
[odkaz]
Lexus NX300h Comfort Plus Safety (1.157.000 Kč)
[odkaz]
Mercedes GLC 250 d 4MATIC (1.268.080 Kč)
[odkaz]
BMW X1 😁rive 25d (1.089.000 Kč)
[odkaz]
Ja treba zapojim fantazii a zkusim si neco predstavit.
Treba Lexus NX300h vs horni Tiguan na sprintu - kilo za 9.2 a maximum 180 staci tak mozna na Duster, ale ne na 176kW Tiguan.
BMW je v tu chvili jen cenikovy zaklad, dovybav ho na uroven Tiguanu a jsi na 1.5M CZK, to uz je rozdil.
Treba Lexus NX300h vs horni Tiguan na sprintu - kilo za 9.2 a maximum 180 staci tak mozna na Duster, ale ne na 176kW Tiguan.
BMW je v tu chvili jen cenikovy zaklad, dovybav ho na uroven Tiguanu a jsi na 1.5M CZK, to uz je rozdil.
Taky se bavíme o mainstreamu vs prémie = tam by snad nějakej cenovej rozdíl bejt měl ne? 😉
Zatim od úplně všech bez jediný výjímky sem slyšel a čet že 140kW verze je celkově rozumější než 176kW = ty určitě taky. Nebo? 😄
Zatim od úplně všech bez jediný výjímky sem slyšel a čet že 140kW verze je celkově rozumější než 176kW = ty určitě taky. Nebo? 😄
Je mi fuk, co pisou jini, ale souhlasim, ze 140kW verze Tiguanu muze byt lepsi lepsi volba. Jde o to, ze pokud ji dovybavis, tak ze muze stat, ze te pak tech 36kW navrch bude stat uz jen par korun, jestli se ti chce, tak si to v konfiguratoru natukej a dej vedet, mne se nechce...
Presne tak to aj je. Keď si tie dve motorizácie dáš na rovnakú výbavu, tak tá cena je už zanedbateľne vyššia toho bitdi oproti tdi. Podobne je to aj pri Superbe. Keď som ho konfiguroval tak výbava LaK je oproti Style dosť drahšia. Až moc sa mi to zdalo. Lenže keď si tú Style dovybavíš o tú čo má LaK v základe, tak zistíš, že vlastne tá LaK je výhodnejšia a zrazu nie je až taká drahá. Cenová politika automobiliek funguje dobre.
Jak jsem psal, porovnávám auta se zhruba stejnou cenou.
Jistě BMW bude mít nižší výbavu, ale když ti jde o výkony..
Mně o výkon v prvé řadě nejde, takže Lexus vítězí s předstihem a k tomu s normovanou spotřebou 5,1 litru.
Tady ještě odkaz na Subaru, které má podobné výkony😒br />
[odkaz]
Dobře mariachi, jestli to chceš slyšet, co se týče mainstreamu, je to asi nejvýkonnější SUV v této kategorii a BMW ani Mercedes jsou přeci jen cenově o něco (málo) výše 😄
Jistě BMW bude mít nižší výbavu, ale když ti jde o výkony..
Mně o výkon v prvé řadě nejde, takže Lexus vítězí s předstihem a k tomu s normovanou spotřebou 5,1 litru.
Tady ještě odkaz na Subaru, které má podobné výkony😒br />
[odkaz]
Dobře mariachi, jestli to chceš slyšet, co se týče mainstreamu, je to asi nejvýkonnější SUV v této kategorii a BMW ani Mercedes jsou přeci jen cenově o něco (málo) výše 😄
...a Subaru je benzín...
To NX jsi zkusil a porovnal s tím jak jezdí ostatní? Proč neušetřit a nekoupit RAV4 hybrid? V zásadě NX s jinou kastlí.
Ne, jediný čím jsem od Lexusu jezdil, je RX400h.
A od té doby jsem se do hybridu zamiloval.. 😉
Tzn. jakmile vyzkoušíš, víš, že v komfortu hybrid (alespoň od Toyoty) nemá konkurenci.
A to včetně ZF 8HP atp.
Tomu jsem ochotný obětovat i 3 vteřiny ve zrychlení 0-100 😄
Rozdíl mezi RAV4 a NX je pro mě především v designu.
NX se mi OPRAVDU líbí.
RAV4 bych si koupil hlavně kvůli značce a pohonu.
Ale souhlasím, že technicky tam velké rozdíly oproti NX nebudou..
Design RAV4 je pro mě tak na úrovni Tiguanu..
NX naproti tomu srovnávám vzhledově spíš s Evoque :yes😒br />
PS Dynamické parametry mě zajímají. Ale v kontextu všeho ostatního. 9,2s je pro mě dostatečné. Radši si koupím spolehlivý (KAŽDOPÁDNĚ), čistý a komfortní hybrid, než přemotorovaný (s nadsázkou), nespolehlivý? (nechci předjímat), žravý a emisní diesel s močovinou.
PPS Už jsi někdy AdBlue doléval??? 😉 To opravdu není vůně benzínu 😄 A když jezdíš kudlu, tak doléváš často..
A od té doby jsem se do hybridu zamiloval.. 😉
Tzn. jakmile vyzkoušíš, víš, že v komfortu hybrid (alespoň od Toyoty) nemá konkurenci.
A to včetně ZF 8HP atp.
Tomu jsem ochotný obětovat i 3 vteřiny ve zrychlení 0-100 😄
Rozdíl mezi RAV4 a NX je pro mě především v designu.
NX se mi OPRAVDU líbí.
RAV4 bych si koupil hlavně kvůli značce a pohonu.
Ale souhlasím, že technicky tam velké rozdíly oproti NX nebudou..
Design RAV4 je pro mě tak na úrovni Tiguanu..
NX naproti tomu srovnávám vzhledově spíš s Evoque :yes😒br />
PS Dynamické parametry mě zajímají. Ale v kontextu všeho ostatního. 9,2s je pro mě dostatečné. Radši si koupím spolehlivý (KAŽDOPÁDNĚ), čistý a komfortní hybrid, než přemotorovaný (s nadsázkou), nespolehlivý? (nechci předjímat), žravý a emisní diesel s močovinou.
PPS Už jsi někdy AdBlue doléval??? 😉 To opravdu není vůně benzínu 😄 A když jezdíš kudlu, tak doléváš často..
Dovybav ho , a potom choď to autosalónu za koľko ti ho predajú !!! A budeš na podobnej cene ako tá s Tiquanom....! BMW sa totižto za cenníkové ceny !!! NEPREDAVAJU !!
Ako maly chlapec....
Kolko to ma maximalku a za kolko to zrychli na 100 km/h.
Parametre, z ktorych prvy je obmedzeny zakonom a druhy v realnej premavke absolutne irelevanty. A ked ti 9.2 sekund v beznych podmienkach nestaci, chyba je v tebe.
Kolko to ma maximalku a za kolko to zrychli na 100 km/h.
Parametre, z ktorych prvy je obmedzeny zakonom a druhy v realnej premavke absolutne irelevanty. A ked ti 9.2 sekund v beznych podmienkach nestaci, chyba je v tebe.
A o tomhle Hammunasakra tvrdí, jak je to inteligentní. 😐
Takhle ses zatím stavěl ke všem takovým = a jedno jestli se jmenují Vaculik, Sedláček.. takže to určitý znamení a důkaz je 😄
A naopak >😒]
A naopak >😒]
Vaculík tvrdí, že dynamické parametry zajímají jen malé děti? 😲
Možná se pletu, ale neprezentuješ ty se, že jezdíš snad s osmiválcem? Je to jen o zvuku? Dynamika tě vůbec nezajímá?
Ne, že bych si o tobě myslel něco jiného než o šeldnovi.
Možná se pletu, ale neprezentuješ ty se, že jezdíš snad s osmiválcem? Je to jen o zvuku? Dynamika tě vůbec nezajímá?
Ne, že bych si o tobě myslel něco jiného než o šeldnovi.
Vaculík velmi chválí i některý ne moc dynamický vozy a motory = jak možná víš 😄
Mě zatím dynamika zajímá = děsim se jestli budu v tvym věku jako ty = a nebude mi záležet ani na dynamice ani na jízdních vlastnostech 😉
Mě zatím dynamika zajímá = děsim se jestli budu v tvym věku jako ty = a nebude mi záležet ani na dynamice ani na jízdních vlastnostech 😉
Šeldn píšící, že dynamika zajímá jen děti je inteligentní (přestože ty se děsíš, že by tebe dynamika nezajímala),naftové motory jsou poruchovější, přestože benziny mají téměř všechny poruchové ingredience taky....to je zas diskuze.
Nechme toho. ;-\
Nechme toho. ;-\
Jsem si naprosto jistý, že jsem měl víc řidičsky kvalitních aut, než ty. Výkonějších zřejmě ne.
Nepřu se = já to mnozstvi můžu trochu nahonit rodinou a tak
Pár nahoď = já už znám jen ze ti stačí..
Pár nahoď = já už znám jen ze ti stačí..
Nahonit...ano, to je jediný co můžeš :-!
Brilantní dospělý příspěvek :-!
Ale jo, já ešte můžu. I několikrát = co ty? >😁 >😒]
Ale jo, já ešte můžu. I několikrát = co ty? >😁 >😒]
jo, to vidime vsetci. Zakazdym ako nam tu porozdavas :no: a popises tie svoje bludy... 8-s
A opět brilantní vstup = zastává se fakt tupýho pájova příspěvku 😄
Mondea, Accordy, FR-V, Mazdy 6,Mazda 3, Audi 90 quattro,... myslím, že to nejsou auta pro důchodce, kterého nezajímají jízdní vlastnosti.
Ptát se tebe na totéž je zbytečné.
Ptát se tebe na totéž je zbytečné.
To sem snad napsal ne? 😐
Jestli ti je fakt kolik si napsal = zabalils to dost brzo
Jestli ti je fakt kolik si napsal = zabalils to dost brzo
Zato ty jsi to měl/a zabalit už dávno 😐
Sviním perly, to se nedá jinak nazvat ... :yes: Obdivuju vytrvalost.
Rozveď to 😄
Co z toho tupoune? Já s tebou nehodlám ztrácet čas, ty za to nestojíš 😉
Tys napsal čím jezdíš/jezdils? 😲
1:18
[odkaz]
[odkaz]
on/a ?
[odkaz]
urobime zbierku na Vianoce ?
[odkaz]
alebo
[odkaz]
[odkaz]
urobime zbierku na Vianoce ?
[odkaz]
alebo
[odkaz]
No tak narovinu = já taky vím jak vypadáte [odkaz] 😄
tvoj odkaz😒br />
K tomuto webu sa nedá pripojiť
Adresu DNS servera www.media.novinky.cz sa nepodarilo nájsť.
DNS_PROBE_FINISHED_N😁OMAIN
Adresu DNS servera www.media.novinky.cz sa nepodarilo nájsť.
DNS_PROBE_FINISHED_N😁OMAIN
Nojo sem jen na tabletu = tak až budu doma.. těš se 😉
Prostě jsi nabádán, aby jsi nepoužíval vlastní rozum a spoléhal se na Sedláčky 😉 . Jeden takový na konci roku 2008 tvrdil, že ČR poroste a žádná krize se jí netýká.
Přitom jde jen o pózu. Hlavně, aby nenáviděný VW měl dost hateů 😄
Přitom jde jen o pózu. Hlavně, aby nenáviděný VW měl dost hateů 😄
A to si představ že Sedláčka a Kunderu zařadili mezi nej myslitele světa = a na tebe nedali 😄
Arafat dostal Nobelovu cenu za mír.
A Obama taky >😁
A teď ty myslitelé a nejlepší ekonomové světa a ocenění autoři knih atd. 😄
A teď ty myslitelé a nejlepší ekonomové světa a ocenění autoři knih atd. 😄
Zůstal bych u aut...udáváš zde jako jakýsi KharlKylie etalon člověka, který se fatálně zmýlil. Nezajímá mě tvůj názor na kohokoliv.
Tady jsi se přidal na stranu Sheldona, svůj názor nemáš a tím bych to uzavřel, ať nezapráskáš další diskuzi...nebo aspoň já ti tu šanci dávat nebudu.
Tady jsi se přidal na stranu Sheldona, svůj názor nemáš a tím bych to uzavřel, ať nezapráskáš další diskuzi...nebo aspoň já ti tu šanci dávat nebudu.
No nic = koukám že vymatláno = na tohle sem už moc starej a eště moc mladej 😉
Ale ten černej humor jak se stavíš nad Vaculíka, Sedláčka Drbohlava atd atp = a furt dokola hlásáš že neni nad to mít svůj názor = ty svý neomylnosti snad fakt věříš :yes: :yes: >😁 >😒]
Ale ten černej humor jak se stavíš nad Vaculíka, Sedláčka Drbohlava atd atp = a furt dokola hlásáš že neni nad to mít svůj názor = ty svý neomylnosti snad fakt věříš :yes: :yes: >😁 >😒]
Ano máš vymatláno, trefa. Sedláček tvrdil měsíc před vypuknutím krize v ČR, že se nás nedotkne a naše ekonomika bude v 2009 růst. Co na tom nechápeš? Fatalita...hlavně, že ho ocenili. Stejně hodnotný jako ocenit Arafata za mír.
O autech nevíš nic, víš, že ti vyhovuje jako u všech dalších oborů jen opakovat co řekli/napsali jiní. Je to pohodlné i když tupější a krátkozraké.
Vše ostatní jsou jen pindy a pózy multinicku Kylie/Kharl/Berenika/Sakra...
O autech nevíš nic, víš, že ti vyhovuje jako u všech dalších oborů jen opakovat co řekli/napsali jiní. Je to pohodlné i když tupější a krátkozraké.
Vše ostatní jsou jen pindy a pózy multinicku Kylie/Kharl/Berenika/Sakra...
Jo to beru jako potvrzení tvý tuposti 😉
Ale to žvatlání kdy ses postavil nad Vaculíka a tvrdil že všechno je jinak než napsal = to už
asi netrumfneš 😄
Ale to žvatlání kdy ses postavil nad Vaculíka a tvrdil že všechno je jinak než napsal = to už
asi netrumfneš 😄
Od Sedlacka jsi radsi utekl/a vid? Naposled ty nickovy hermafrodite... Me je Vaculik uplne putynka. Srovnaval/a jsi jedine ty sam/a.
Me nezajima nazor Vaculika ani Berenikylie, me zajima jak auto sedi me.
Bez si cintat na tricko s nekym jinym.
Me nezajima nazor Vaculika ani Berenikylie, me zajima jak auto sedi me.
Bez si cintat na tricko s nekym jinym.
Sedláček má pravdu. V čem? To je jedno, prostě má pravdu. Pokud se tvůj a Sedláčkův názor v čemkoli liší, velmi pravděpodobně se pleteš ty
😉
😉
Ty seš úplnej filozof 😉
Má o audi A8TDI pravdu pája, Karel, WL a třeba ty nebo Vaculík = co myslíš? 😄
Chápe ekonomiku a souvislosti líp Sedláček nebo ty, pája, Karel_Gilgit = co bys řek? >😒]
Má o audi A8TDI pravdu pája, Karel, WL a třeba ty nebo Vaculík = co myslíš? 😄
Chápe ekonomiku a souvislosti líp Sedláček nebo ty, pája, Karel_Gilgit = co bys řek? >😒]
Zase gilgit, ty ubožáčku z mateřské školy?
Důkaz = přesně takhle by to napsal Gilgit >😁
Aneb jak hluboko ještě může klesnout ubohá Kylie. Hezkou cestu na dno.
Zamysli se: Kdo začal s blekotama na tohle téma? 😉
Narážíš na to, že ze všech co tu kdy diskutovali, se tě jediný já zastávám, že nejsi ženská?
Ty někdy vykládej, že jsi rovina chlap jako Forrest.
Ty někdy vykládej, že jsi rovina chlap jako Forrest.
Víš, mluvím za sebe: není to tak, že bych koncern "nenáviděl"... prostě jen vidím, že vyrábí průměrná auta, občas podprůměrné a čas od času vyloženě špatné. Motory prostě neumí a různě to šidí a látá... a nikdy neuměl: počínaje motorem v broukovi, kterej přišel pozdě a vyráběli ho nesmyslně dlouho, až těsně před krachem okopírovali jiný auto od tehdy konkurenční Audi... jediný, v čem vynikají je marketing. Mají to v krvi jako národ - jsou to svým způsobem dědicové Goeblse...
Takže pokud se tady vyjadřuju proti "koncernu" tak jenom proto, aby tady zazněly i jiné názory a zkušenosti, než jsou ty "řízené" a oficiální.
Jak s tím kdo naloží už je každýho věc. Pokud zapochybuje jeden ze sta, tak to stálo za to.
A jestli se nakonec někdo rozhodne stejně si "koncern" koupit - je to jen jeho věc! Ale měl tu možnost se zamyslet... a dojít k vlastnímu názoru.
Howgh.
Takže pokud se tady vyjadřuju proti "koncernu" tak jenom proto, aby tady zazněly i jiné názory a zkušenosti, než jsou ty "řízené" a oficiální.
Jak s tím kdo naloží už je každýho věc. Pokud zapochybuje jeden ze sta, tak to stálo za to.
A jestli se nakonec někdo rozhodne stejně si "koncern" koupit - je to jen jeho věc! Ale měl tu možnost se zamyslet... a dojít k vlastnímu názoru.
Howgh.
Tobě ovšem nejde o to, aby došel k vlastnímu názoru, tobě jde o to, aby došel ke tvému názoru, což je zásadní rozdíl... 😉
Poruším, zcela vyjímečně, své pravidlo po howgh už nepsat: to je ale jen tvůj názor. Pro který nemáš žádný argument.
Je mi jedno, k jakému dojde závěru.
Upřímně jedno.
Podívej se na vodopád a intenzitu masáže ve prospěch "koncernu"... moje výroky obsahující kritiku jsou jen zlomkem.. kapkou v moři.
Ale tomu, kdo se chce zamyslet to dává šanci.
😉
Je mi jedno, k jakému dojde závěru.
Upřímně jedno.
Podívej se na vodopád a intenzitu masáže ve prospěch "koncernu"... moje výroky obsahující kritiku jsou jen zlomkem.. kapkou v moři.
Ale tomu, kdo se chce zamyslet to dává šanci.
😉
Nechci se hádat, ale jestli koncern vyrábí jen průměrná auta, kdo vyrábí ty nadprůměrná?
Je jich dost... a jsou mezi nima i Němci! A nadprůněrná neznamená jen nadprůměrně drahá.
Mercedes?
Jaguar...?
v kategorii SUV třeba Land Rover?
Z principu se držím jen v Evropě.
BMW tam kdysi patřil... ale dneska už ho tam nepočítám. Podobně jako Volvo... a nebo třeba Lancii. To jsou zástupci historie.
VW k nim ale nikdy nepatřil a ani teď nepatří.
Mercedes?
Jaguar...?
v kategorii SUV třeba Land Rover?
Z principu se držím jen v Evropě.
BMW tam kdysi patřil... ale dneska už ho tam nepočítám. Podobně jako Volvo... a nebo třeba Lancii. To jsou zástupci historie.
VW k nim ale nikdy nepatřil a ani teď nepatří.
Hm. Je hezké, že konkurencí VW je pro tebe jen prémie. Takový optimista nejsem ani já. >😒]
Takže dva poměrně exotičtí angláni a Mercedes? Nic moc.
Takže dva poměrně exotičtí angláni a Mercedes? Nic moc.
Co je to "prémie"?
Hodnotím auta podle ceny. Chci si koupit auto za milion korun? Tak si položím vedle sebe auta této kategorie... a ano, VW se tam cpe zcela neoprávněně.
Hodnotím auta podle ceny. Chci si koupit auto za milion korun? Tak si položím vedle sebe auta této kategorie... a ano, VW se tam cpe zcela neoprávněně.
Jaguar? Myslíš etalony kvality typu S a X Type?
A jak moc znáš S nebo X type?
Teda kromě článků na auto.cz
Možná bys byl překvapenej, jak to vůbec nebyla špatná auta... jo, třeba to Xko udělalo přešlap s 2,0V6... ale velice rychle ho stáhnul z nabídky.
Teda kromě článků na auto.cz
Možná bys byl překvapenej, jak to vůbec nebyla špatná auta... jo, třeba to Xko udělalo přešlap s 2,0V6... ale velice rychle ho stáhnul z nabídky.
Docela dost tabulek z různejch úhlů pohledu od běžný spolehlivosti po provozní náklady sem ti poslal = nulovej efekt? 😉
Odkdy je jediným kritériem kvality spolehlivost? Obvzlášť ji nemohl původně myslet 123, když tak miluje Alfu, Jaguar, LR....
Proto sem napsal a taky poslal ... až po provozní náklady 😉
Nevzpomínáš [odkaz] ? 😄
I upřímnou soustrast k A4 sem ti popřál 😉
Nevzpomínáš [odkaz] ? 😄
I upřímnou soustrast k A4 sem ti popřál 😉
On ma toho popletenho trosku viac... :-!
123? Ten patří do stejný sorty jako Sheldon = inteligentní a normální 😄
aha, takze ten kto pise blbosti je inteligentny a normalny... >😁 >😁 >😁 >😁
Z toho co tu popisal by sa dal vytisknut casopis s väcsou citanostou a humornostou nez Roháč ! >😁
Posledny priklad - detonacne horenie... Vraj naftaky spaluju detonacnym horenim ! >😁
Ale ved ok, ze veris jeho blbostiam ma neprekvapuje. To Sheldon ma aspon nejaku inteligenciu, len on je zrovna taky ...ani neviem ako to slusne napisat, ale na facku, lebo svoju inteligenciu nepouziva pre nieco, ale vzdy proti niekomu. A dost ludi takto aj uraza aj ked nema vzdy pravdu. Ale obcas ju aj on ma a dokaze sa dost kruto do niektorych triafat. Lenze casto to prehana. :-!
Z toho co tu popisal by sa dal vytisknut casopis s väcsou citanostou a humornostou nez Roháč ! >😁
Posledny priklad - detonacne horenie... Vraj naftaky spaluju detonacnym horenim ! >😁
Ale ved ok, ze veris jeho blbostiam ma neprekvapuje. To Sheldon ma aspon nejaku inteligenciu, len on je zrovna taky ...ani neviem ako to slusne napisat, ale na facku, lebo svoju inteligenciu nepouziva pre nieco, ale vzdy proti niekomu. A dost ludi takto aj uraza aj ked nema vzdy pravdu. Ale obcas ju aj on ma a dokaze sa dost kruto do niektorych triafat. Lenze casto to prehana. :-!
Koupit třebas ten koncern není vyjádření vlastního názoru a třeba i spokojenosti? Dokonalé auto neexistuje a každý ať si vybere dle svých potřeb.
Pokud ano - tak je to v pořádku.
Ale až příliš často je důvodem ke koupi tlak reklamy... a hlas "ulice".
Ale až příliš často je důvodem ke koupi tlak reklamy... a hlas "ulice".
Nejprodávanějším autem Evropy je Golf, že bych na něj viděl tolik reklamy, že by zblbla tolik ovcí, to se mi nezdá.... Ale když myslíš.
Budeš se divit, ale zrovna Golf mi nevadí... škoda, že VW nemá slušnej motor.
No dobře, třeba se 211 nakonec ještě osvědčí.. počkáme ještě aspoň rok.
Je jen trochu předraženej, ale to už je každýho boj, za kolik ho skutečně koupí.
Ale nikomu, kdo si koupil Golfa, protože chtěl Golfa jsem to nerozmlouval.
No dobře, třeba se 211 nakonec ještě osvědčí.. počkáme ještě aspoň rok.
Je jen trochu předraženej, ale to už je každýho boj, za kolik ho skutečně koupí.
Ale nikomu, kdo si koupil Golfa, protože chtěl Golfa jsem to nerozmlouval.
U tebe se nedivím ničemu. A vcelku je mi to o jedno, jen jsem ti vyvrátil, že tvoje reklama asi nebude to gró, čím se lidé řídí. Proč bys měl někomu jeho volbu nákupu rozmlouvat? Když bys každému auto zaplatil, pak no problem, ale jinak ti po tom je pravda kulové 😉
Teoreticky tá cena až tak vysoká nie je , ak to človek porovnáva z autami ako X3 , Q5 , ale až dovtedy kým nepríde do autosalónu....
3.5 roky do zadu v otec X5 cenníková cena - 27 % !!!!! ( 2013 čakalo sa na F15 takže tie ceny boli neskutočné) ....
Kdežto ja keď som kupoval O3 musel som sa biť o 5% zľavu a mal som pocit že im kradnem od úst....
Len tak mimochodom na tiquana som sa bol pýtať - cena 45 000 eur v rozumnej výbave 140 kw motor , navigácie R - line paket v Araver.sk hned vedľa toho X3 v plnke ( M paket , Navi bussines 3.0d 190 kw reálna predávajúca cena :52 555 eur )
Mnohým ľudom sa potom zdá , aký to človek je bohatý - lenže O3 scout cena X1 - Tiquan - X3 , a to len kvoli blbej cenovej politike VW group ( ani na audi sa bohužial nedá vybavit ako súkromná osoba + 10% , kdežto u BMW je to úplná normalita !!!!! )
3.5 roky do zadu v otec X5 cenníková cena - 27 % !!!!! ( 2013 čakalo sa na F15 takže tie ceny boli neskutočné) ....
Kdežto ja keď som kupoval O3 musel som sa biť o 5% zľavu a mal som pocit že im kradnem od úst....
Len tak mimochodom na tiquana som sa bol pýtať - cena 45 000 eur v rozumnej výbave 140 kw motor , navigácie R - line paket v Araver.sk hned vedľa toho X3 v plnke ( M paket , Navi bussines 3.0d 190 kw reálna predávajúca cena :52 555 eur )
Mnohým ľudom sa potom zdá , aký to človek je bohatý - lenže O3 scout cena X1 - Tiquan - X3 , a to len kvoli blbej cenovej politike VW group ( ani na audi sa bohužial nedá vybavit ako súkromná osoba + 10% , kdežto u BMW je to úplná normalita !!!!! )
Nekupoval jsi náhodou Q3 v době kdy bylo novinkou? Zkus si jen tak pro zajímavost aktuálně navymyslet A6 vč Allroad a dostaneš se na překvapivě nízkou cenu.
BMW X1 novinka - zľavy 14 - 21 % !!!!! Neveríš ? Araver.sk
Neobhajujem BMW , kedže som sám Skoda a Kia majiteľ , no ak by mám isť do O3 v plnke ( napr taká RS 4x4 tdi ) bol by som blbec neíst za porovnateľnu cenu do 3 bmw napr...
Neobhajujem BMW , kedže som sám Skoda a Kia majiteľ , no ak by mám isť do O3 v plnke ( napr taká RS 4x4 tdi ) bol by som blbec neíst za porovnateľnu cenu do 3 bmw napr...
RS 4x4 TDI DSG je za 814. I když se spokojím s 318xd 110kW, zůstanu u 16" kol, vezmu to v manuálu, s halogenama, bez výbavy... pořád jsem o 230t výš.
araver.sk, no dobře... mají tam jednu 3er se slevou 29%, 320d 😁rive... ale předváděčku s 10tkm. 10tkm je nic, ale 10 předváděcích tkm... a pořád je dražší o čtvrt mega - za předpokladu, že RS koupíš za ceníkovou cenu. A nevybereš si barvu, výbavu, podvozek... nic.
RS mi dávala smysl vždycky, po zdražení už to sice není takový hit, ale pořád si tu cenovku bez problému uhájí (pokud do ní nenarveš výbavu za dalších 200).
araver.sk, no dobře... mají tam jednu 3er se slevou 29%, 320d 😁rive... ale předváděčku s 10tkm. 10tkm je nic, ale 10 předváděcích tkm... a pořád je dražší o čtvrt mega - za předpokladu, že RS koupíš za ceníkovou cenu. A nevybereš si barvu, výbavu, podvozek... nic.
RS mi dávala smysl vždycky, po zdražení už to sice není takový hit, ale pořád si tu cenovku bez problému uhájí (pokud do ní nenarveš výbavu za dalších 200).
Ta cena je vysoká na první pohled... ale když tak zvážíš, co za ni dostaneš: auto, co má vysoký výkon.. ale za cenu velké spotřeby a opravdu rychle s ním jezdit stejně nemůžeš, protože je to vysoký... je to SUV, ale je v tom málo místa a do terénu to nemůže, protože je to s výkonným a citlivým motorem. A to DSG při jízdě mimo asfalt brzo utrápíš...
a nakonec je to VW, takže automobilka, co má nejvíc malérů a ostud v posledních letech...
A když tohle všechno zvážíš - vypadá ještě podstatně vyšší.
a nakonec je to VW, takže automobilka, co má nejvíc malérů a ostud v posledních letech...
A když tohle všechno zvážíš - vypadá ještě podstatně vyšší.
Když bys zvážil Dieselgate, tak už si nikdy VW (alespoň v dieselu) nekoupíš!
A MB, BMW, Renault, Opel.....
Ne - jen VW...
..se přiznal.
ne, jedinej drze podváděl.
Tečka.
Všechno ostatní jsou jen kecy.
A platí za to "postiženým" lidem v USA 10 tis dolarů... a ovce v Evropě se chystají kupovat jejich auta ještě zdražený.. aby měli z čeho ty pokuty za podvod platit.
Tečka.
Všechno ostatní jsou jen kecy.
A platí za to "postiženým" lidem v USA 10 tis dolarů... a ovce v Evropě se chystají kupovat jejich auta ještě zdražený.. aby měli z čeho ty pokuty za podvod platit.
Já vím, to jsou jen kecy, že Zafira má jiné emise, když se jí netočí zadní kola...a že všichni mají v reálu stejně mizerné emise, ale testy prošli....jen kecy.
Ano, jen kecy.
Je nepochybnou skutečností, že bruselští ekoteroristé dosáhli toho, že už nějakou dobu vývoj automobilek nesměřuje k tomu, jak vyrobit lepší auto... ale jak se vyhnout nesmyslným pokutám do bruselské kasy. A všichni využívají polointeligentních definicí těch norem a zejména způsobu měření... ale jen VW to dotáhl do stavu čistého podvodu.
Žádné auto nemá v reále emise jako při měření. Stejně jako spotřebu.
Ale nikdo jinej neměl tu drzost argumetovat nízkými emisemi jako výhodou před konkurencí - a přitom mít ve skutečnosti horší výsledky než ona.
Ta konkurence.
Odporná germánská nadřazenost, pocit, že oni m,ůžou cokoliv.. protože všichni sjou blbí, jen oni jsou chytří.
už se k tomu nehodlám vracet. Už tady bylo napsáno tolik slov, že kdo byl schopen, nebo ochoten, to pochopit, tak už to pochopil.
Je nepochybnou skutečností, že bruselští ekoteroristé dosáhli toho, že už nějakou dobu vývoj automobilek nesměřuje k tomu, jak vyrobit lepší auto... ale jak se vyhnout nesmyslným pokutám do bruselské kasy. A všichni využívají polointeligentních definicí těch norem a zejména způsobu měření... ale jen VW to dotáhl do stavu čistého podvodu.
Žádné auto nemá v reále emise jako při měření. Stejně jako spotřebu.
Ale nikdo jinej neměl tu drzost argumetovat nízkými emisemi jako výhodou před konkurencí - a přitom mít ve skutečnosti horší výsledky než ona.
Ta konkurence.
Odporná germánská nadřazenost, pocit, že oni m,ůžou cokoliv.. protože všichni sjou blbí, jen oni jsou chytří.
už se k tomu nehodlám vracet. Už tady bylo napsáno tolik slov, že kdo byl schopen, nebo ochoten, to pochopit, tak už to pochopil.
.. a proč bych ho zvažovat neměl?!
A benzín - to je kalamitní TSI... je to lepší?
No, pořád lepší poctivej průzer než podvod, takže asi jo...
A benzín - to je kalamitní TSI... je to lepší?
No, pořád lepší poctivej průzer než podvod, takže asi jo...
Ano, TSI (EA111) byl problém, znáš však nějaké problémy nových variant EA211?
Neznám.
No a?
Jak dlouho se vyráběly... prodávaly ty herky nepovedný?
A jak dlouho už koncern musel vědět, že jsou úplně špatný...
Já prostě jen nezapomínám tak rychle. A selektivně.
😉
No a?
Jak dlouho se vyráběly... prodávaly ty herky nepovedný?
A jak dlouho už koncern musel vědět, že jsou úplně špatný...
Já prostě jen nezapomínám tak rychle. A selektivně.
😉
V pořádku, jeden takovej sem taky chodí, před čtvrt stoletím mu Renault přejel nohu a on na něj doteď plive, prostě protože se nezapomíná 😉 Každej k tomu může přistupovat po svém, jenom prostě neznáš (nebo jen nechceš znát) aktuální realitu a žiješ z minulosti.... to je smutné.
A jak to víš, co znám?
Jen nevěřím PR článkům. ty jsou vždycky zářící... do představení novinky.
Ale už to pro dnešek stačilo. Užívejte si tady svého klidu v uzavřené komunitě.
😄
Jen nevěřím PR článkům. ty jsou vždycky zářící... do představení novinky.
Ale už to pro dnešek stačilo. Užívejte si tady svého klidu v uzavřené komunitě.
😄
Hele Donevito, kolik lidi ta tvoje dizlgejta asi zasahla? Prd prd. Kazdymu je jedna. Mozna tebe a par lidi na zapade zajima. Asi tak.
To je správná otázka! 😉
U nás v souvislosti se zplodinama v ovzduší umře asi 5 tisíc lidí ročně 😄
Jezdí u nás nějakejch 150-200 tisíc Dieselgate šmejdů = jeden má emise jako pár desítek aut plnících emise = nebo Karlova oblíbená: jedna Jetta TDI má emise jako deset autobusů plnících Euro 6 >😁
Tak si to nějak přepočítej a dej vědět až ti to dojde. Asi tak >😒]
U nás v souvislosti se zplodinama v ovzduší umře asi 5 tisíc lidí ročně 😄
Jezdí u nás nějakejch 150-200 tisíc Dieselgate šmejdů = jeden má emise jako pár desítek aut plnících emise = nebo Karlova oblíbená: jedna Jetta TDI má emise jako deset autobusů plnících Euro 6 >😁
Tak si to nějak přepočítej a dej vědět až ti to dojde. Asi tak >😒]
Takže jdeš a koupíš si podobné (ale samo mnohem lepší a hezčí) auto třeba u Alfy...
Jenže pak se najednou z toho nákupního snu probudíš... 😉
Jenže pak se najednou z toho nákupního snu probudíš... 😉
Já už jsem si koupil... trochu hezčí, o málo méně vybavené. Podstatně méně výkonné - ale v dnešním provozu mi výkon ještě nechyběl.
A koupil jsem ho asi za třetinu té ceny... s prognózou životnosti minimálně 16 let a 400 tis km... takže sním svůj sen docela uspokojivě.
Jo - a co se nedá přehlídnout je, že má ZŘETELNĚ pohodlnější sedačku.
A koupil jsem ho asi za třetinu té ceny... s prognózou životnosti minimálně 16 let a 400 tis km... takže sním svůj sen docela uspokojivě.
Jo - a co se nedá přehlídnout je, že má ZŘETELNĚ pohodlnější sedačku.
Každopádně především gratuluju... vzpomněl jsem si na tebe u zprávy o "drzých podvodech" s registracemi FCA v US... ale teď už ho asi vracet nebudeš, ne? 😉
Tenhle článek mi připadá jako další z mnoha marketingových pastí Audi. To že by si někdo mohl splést Tiguan s luxusním SUV je samozřejmě absurdní. Když ale přeskočíte to "blablabla" na začátku článku tak dojdete až k tomu co se vám auto.cz snaží podstrčit Audi Q5 coby luxusní SUV.
Navigace?GARMIN za 5 tis s doživotní aktualizací gratis je jsaná volba.
Touareg Nomad je super nabídka za ten motor a auto , se slevou jsi na milionu..za cenu Sorenta! 😉
Finančný presah mainstreamu do prémie tu je, ale ako obvykle tam, kde mainstream končí (cenovo), prémia začína. Keby sme zobrali porovnateľne vybavenú Q5 či X3, sme na úplne iných cifrách (cca. 1,5 mega), a to je tam stále o triedu slabší motor.
Takže titulok "Tiguan stojí ako luxusné SUV" je ako obvykle len na rozprúdenie diskusie. 😉
My mluvili o serioznosti a objektivitě informací = kde jasně a opakovaně selhává 😉
Za tento konkrétny model si fakt môžeš kúpiť luxusné suv, v základe, so slabým motorom, ale luxusné, tak čo.