Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Mercedes-Benz Urban eTruck: Elektrická budoucnost nákladní dopravy (+video)

3 komentáře

Avatar - WinDiesel
WinDiesel
"Díky absenci vznětového motoru, převodovky, spojovací hřídele, diferenciálu a palivové nádrže má být hmotnost prototypu Urban eTruck oproti konvenčnímu vozidlu stejné velikosti vyšší jen o zhruba 1700 kg."
Jen o 1 tunu a 700 kg TĚŽŠÍ a to díky absenci vznětového motoru, spojovací hřídele, diferenciálu a palivové nádrže ....... to je fakt paráda.
A ujede to celých 200 km !!! Což bude v praxi asi tak 140.
A decentně se zapomněli zmínit zda to těch "200 km" najede naložené .......... Tipnul bych si že je to nenaložené a naloženému dávám tak 50 km a jeden větší kopec. 😄
Niemand
Toto nie je módne auto, tu budu čísla realite bližšie. Predpokladám, že dojazd počítali metodikou ako spotreba paliva nákladných vozov, ktorá sa nepočíta naprázdno.
Nákladne auto na rozdiel od elektrického osobáku kúpi firma keď to ma aspoň nejaký ekonomicky zmysel. A ten by vystavanie na nabíjačke dosť nabúralo.
Okre toho som presvedčený, že s príchodom väčšieho množstva elektro náklaďákov na trh sa začne zvyšovať tlak na zákaz vjazdu tých klasických do centra niektorých miest.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
s 84Wh/kg to prostě nemůže dávat smysl. Stejný problém má i eGolf, i3 a pod. Dokud se v evropští člověci neanučí používat baterie s hustotou energie alespoň jako má TESLA (Panasonic), pak podobné pokusy nemají moc cenu...