Aby ses z toho ty roposrá*i... nepotento. Je hezký, jak z tvých příspěvků na první pohled vyzařuje, jaký jsi velkorysý a racionálně uvažující člověk a jak vítáš názorovou rozrůzněnost automobilových fanoušků.
Pravda je, že kdyby vyvinuli elektromobil, jak slíbili, mohlo to mít slušný ohlas i úspěch. Naproti tomu tohle auto je úplně irelevantní a počet plánovaných kusů tomu plně odpovídá.
Jen nevím, jak jsi přišel na to, že to je poctivě vyrobený, natož že tenhle krám má zachraňovat poctivost automobilového průmyslu. Nemyslím si, že tohle bude vyrobeno poctivěji než takovej Lexus.
Vím, co je Bristol. Když opomenu letadla, je to automobilka, která zoufale zaostala za konkurencí, a která si myslí, že rezerva pod blatníkem vynahradí padesátiletý skluz v technologii.
Někteří beznadějní snílci si myslí, že je to nejkvalitnější a "nejpoctivější" auto, protože to jaksi "vnitřně cítí" a argumenty k tomu nepotřebujou. Mentálně jsi na úrovni přispěvatelek na emimino, které si kupujou jogurt zásadně ve skleničce, protože vypadá víc farmářsky.
Bristol vyráběl vždy omezený počet aut a káry byly na pořadníky. Když za Crookem onehdá přišel borec a vytáhl bakšiš liber jestli by mohl jako pár lidí v pořadníku přeskočit, Crook ani nezvedla hlavu a suše odvětil, že prodejna Jaguaů je o dvě ulice dál >:D >:D >:D
Prostě borec. Blenheim 3 byla moc pěkná kiára a Fighter s motrem z Viperu taky.
V8 s manualem je jiste fajn, no mozna bys mel zkusit i nejaky ten elektrosrac, abys dokazal definovat vyhody a nevyhody toho reseni. Osobne bych sportovni auto s elektromotorm celkem uvital, ma okamzite reakce a zaber jako velkoobjemovy motor, reakce jsou vzdy stejne a tudiz predvidatelne a diky velikosti elektromotoru muze by auto lepe vyvazene a mit lepsi napravy atd...
Jinak ten horni Bristol krasky moc neni a osobne bych spise uvital navrat TVR, nez Bristolu.
No takhle - jestli se TVR vraci, tak jde o to JAK se vraci.
Libi se mi auta, ktera vznikala pod Wheelerem (specialne Sgaris, ale i ostatni), no ten je uz out, tak jen aby to stalo za to... Predelanych TTcek uz jsem videl dost a dalsi me nezajima.
Asi nejvetsi tragedie bylo tohle: [odkaz] , to musel byt Stevens hodne na mol, kdyz se pod to podepsal...
Já nevím, silné elektromobily mi přijdou zajímavé od 0 do 140, pak už to zas tak moc netahá - výkonová charakteristika elektromotoru prostě nepustí.
Každopádně ten zátah dole je neskutečnej.
A ty s autem sportujes i ve veyssich rychlostech?
Ja moc ne, n aokreskach se vetsinou moc pres 120 neodstanes, aspon tam, kde ja to mam rad. Takze silny zatah od rekneme 50 do tech 120 je zadouci, cokoliv mimo tento range je spis prijemny, vice ci mene vyuzitelny, bonus.
No...i kdyby se mi to auto líbilo sebevíc
(jakože design mi nepřijde zrovna dechberoucí, jinak koncept ok),
tak kdyby na mě prodavač mluvil tónem jako ty, tak u nich nekoupím ani odznáček na kapotu.
Bristol a Tony Crook, to byly legendy. Je dobře že i pod nový majitelem se Bristol vrací s pořádnou kiárou s klasickou V8. Sice je to limitka, ale aspon to. Držím palce s dalšími modely.
problem tychto aut je jediny - kazdemu sa pacia, vsetci ich obdivujeme, zavidime a tuzime po nich, ale - nikto si to nakoniec nekupuje!
nakoniec sa clovek vzdy rozhodne po nejakom fungujucom - aj ked menej legendarnom - vozidle! :-!
raz za cas je tu vzdy nejaka snaha obnovit ci rozbehnut staru britsku firmu - ja im aj trochu fandim - ale zial .... :-!
Bristol, Lagonda, anglicke MG, alebo TVR, Jensen, etcccc.... :-!