Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW představuje nové motory. Vznětové čtyřválce dostanou dvě turba

Inovované jednotky se pochlubí vyšším výkonem a sníženou spotřebou paliva. Jak toho konstruktéři dosáhli?
Zpět na článek
29. 7. 2016 14:55
29. 7. 2016 15:18
29. 7. 2016 16:29
29. 7. 2016 18:30
29. 7. 2016 21:00
29. 7. 2016 21:49
29. 7. 2016 22:12
30. 7. 2016 08:46
30. 7. 2016 10:56
30. 7. 2016 12:29
30. 7. 2016 12:42
30. 7. 2016 12:44
30. 7. 2016 12:47
30. 7. 2016 12:51
30. 7. 2016 12:54
30. 7. 2016 12:54
30. 7. 2016 12:56
30. 7. 2016 13:13
30. 7. 2016 15:00
30. 7. 2016 13:27
30. 7. 2016 13:28
30. 7. 2016 13:32
30. 7. 2016 15:05
30. 7. 2016 15:12
30. 7. 2016 17:00
30. 7. 2016 15:09
31. 7. 2016 21:04
29. 7. 2016 15:32
29. 7. 2016 18:31
31. 7. 2016 20:57
29. 7. 2016 16:39
29. 7. 2016 18:32
30. 7. 2016 05:13
30. 7. 2016 10:59
30. 7. 2016 05:12
30. 7. 2016 11:00
30. 7. 2016 15:14
30. 7. 2016 15:31
29. 7. 2016 15:00
29. 7. 2016 18:33
29. 7. 2016 20:04
29. 7. 2016 20:43
29. 7. 2016 20:56
29. 7. 2016 21:03
29. 7. 2016 21:19
29. 7. 2016 21:25
29. 7. 2016 21:28
29. 7. 2016 21:36
29. 7. 2016 21:45
29. 7. 2016 21:43
29. 7. 2016 20:46
29. 7. 2016 21:49
30. 7. 2016 05:04
30. 7. 2016 08:57
30. 7. 2016 11:02
30. 7. 2016 12:37
30. 7. 2016 12:50
30. 7. 2016 15:12
Avatar - CHerokee
29. 7. 2016 14:55
BMW
Dvě je málo. Aspoň 4! Více turba víc BMW :-).
Rozbalit vlákno
37
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2016 15:18
Re: BMW
4 turba v jednom motoru už tu sou [odkaz] :-)
Avatar - iudex
29. 7. 2016 16:29
Re: BMW
Čo máš proti 4 turbám? Môže to byť celkom slušné zvezenie: [odkaz] ;-)
Avatar - CHerokee
29. 7. 2016 18:30
Re: BMW
Jo jo to bude super. Čím složitější, tím lepší. Akorát soudruzi od BMW zapomněli dělat sportovní auta....

[odkaz]
29. 7. 2016 21:00
Re: BMW
kdyby jsi si pustil to video z odkazu, nemusel by jsi ted bejt za idiota ....
Avatar - CHerokee
29. 7. 2016 21:49
Re: BMW
Jo já si ho pustil. Proč za idiota... 2 tunové SUV je na dráze jen o 0,6 sekundy pomalejší než údajně nejpurističtější sporťák od BMW.
29. 7. 2016 22:12
Re: BMW
vlozis odkaz na clanek, ve kterem je video, kde se rika, ze M2 je jedno z nejlepsich sportovnich aut a tvuj koment je, ze v bmw zapomneli delat sportovni auta.
to staci, ne ?
Avatar - Dinar
30. 7. 2016 08:46
Re: BMW
No, pokud s tím dvoutunovým SUV má co dělat M2, tak na mustangu by si macan evidentně smlsnul.

P.S. Já vím, že ze sebe toho idiota neděláš. ;-)
Avatar - CHerokee
30. 7. 2016 10:56
Re: BMW
Já ale nemluvil o Mustangu. Ale o BMW. Tohle je docela smutný výsledek.
30. 7. 2016 12:29
Re: BMW
Mustang je tady. Má pořádný motor.
[odkaz]
Avatar - CHerokee
30. 7. 2016 12:42
Re: BMW
Aha, takže když má M2 problém v zatáčkách s SUV, se zvukem, tak aspoň bude závodit rovně >:D .
Avatar - Hammunasakra
30. 7. 2016 12:44
Re: BMW
M2 má problém v zatáčkách? :-|
Avatar - CHerokee
30. 7. 2016 12:47
Re: BMW
S dvou tunovým SUV.

[odkaz]
30. 7. 2016 12:51
Re: BMW
Běž k vodě. Je pěkně. Co tady sedíš s pěnou u huby a bušíš do počítače. To není žádný život:)
Avatar - Hammunasakra
30. 7. 2016 12:54
Re: BMW
Ten článek znám = to ale neznamená že M2 má problém v zatáčkách!

"It´s so good that in a few bends i was actually dribbling with joy" Jeremy Clarkson

[odkaz] [odkaz]
Avatar - CHerokee
30. 7. 2016 12:56
Re: BMW
To je věc výkladu. Dle mě pokud špička produkce BMW je stejně rychlá/pomalá jako 2 tunové SUV na zatáčkové trati, tak někde udělali soudruzi z Bavorska chybu. A není jediná. Za mě. Design je sice subjektivní, ale dobarvovaný zvukový projev v kabině je podle mě faux pas jako hrom.
Avatar - Hammunasakra
30. 7. 2016 13:13
Re: BMW
V Bavorsku snad moc soudruhů nebude a viz Clarkson nebo EVO, rozhodně si nemyslim že M2 je chyba!
Porsche má trochu vyšší výkon a pohon všech kol kterej může nepatrně hrát roli a výsledek vlastně odpovídá nepatrnýmu rozdílu ve zrychlení. Pro objektivní posouzení by to chtělo ještě tak 2 okruhy. I nepatrně jiný zatáčky můžou mít docela vliv jak se do nich trefí nastavení auta
Ode mě obě auta :yes: :yes: :yes:
Avatar - Machýrek
30. 7. 2016 13:27
Re: BMW
To je dukaz, ze Macan je mimoradne povedene auto, ne ze M2 ma problem.
S umelym zvukem souhlasim, mel jsem to v aute taky, vypnout jsem to nenechal, i kdyz jsem o tom kolikrat uvazoval, no tak ani nevim, jaky zvuk to skutecne melo. Ale ten synteticky spatny nebyl.
Avatar - Hammunasakra
30. 7. 2016 13:28
Re: BMW
Tu první větu sem chtěl napsat = no nic tak se k ní jenom připojuju :-)
Avatar - CHerokee
30. 7. 2016 13:32
Re: BMW
Já vám to neberu. Je to věc pohledu. Podrobnější diskuse k věci viz Autoforum.
30. 7. 2016 15:05
Re: BMW
v tom videu jasne na konci rikaji, ze M2 je jedno z nejlepsich sportovnich aut.
na zaklade ceho ty tvrdis, ze v bmw zapomneli delat sportovni auta? protoze sice tezsi, ale vykonejsi suv, navic s pohonem vsech kol nedostalo nalozeno vic, spravne ?

tohle nemuzes myslet vazne ani ty ....
Avatar - fOE
30. 7. 2016 15:12
Re: BMW
Na zaklade toho ze 1) sam si koupil obtloustle americke GT, ktere ted cpe pod kazdy clanek, ikdyz co redakce, to vrelejsi prijeti M2 nez mustangu. A taky 2) nejaky osobni problem s BMW. Co clanek, to stejne perly.
Cherokee a jeho BMW hejt + zidealizovana laska ke vlastni garazi, to fakt nema smysl resit. :-) ;-)
30. 7. 2016 17:00
Re: BMW
obtlostle americke gt, jak to muzes rict, copak nevis, ze prave mustang je to prave nacini pro skutecneho petrolheada >:-[]

add 2) souhlas :yes:
30. 7. 2016 15:09
Re: BMW
podle me je mnohem vetsi trapas treba to, ze podle tebe petrolheadi sen, ze zeme drag race, byl prave v drag race zesmesnen touto mene vykonejsi bavorskou chybou. >:-[] >:-[]
31. 7. 2016 21:04
Re: BMW
Spicka produkce BMW je rada 7 v plne palbe, pripadne X5 tak samo v plne palbe, M5, M6 ve vesech versich a co se tyka sportovnich modelu, tak dle akcentu na sportovnost je to M4 coupe, pripadne z nej vychazejici verze, pokud budou (nejake ty CSL, Competition atd.). M2 je s 370konmi nejslabsi M v soucasne nabidce BMW, a fakt, ze i nejslabsi M za 1,5M CZK dokazalo udelat nesilnejsi Porsche ve jeho rade, ktere je v zakladu o 40% drazsi, je rozhodne na palec nahoru. Ale to primitiv s tvym rozhledem asi tezko pojme.
29. 7. 2016 15:32
Re: BMW
Furt je to lepsi heslo nez "vic dilu z Dacie vic Mercedes", no ne?
Avatar - CHerokee
29. 7. 2016 18:31
Re: BMW
Nevím o tom, že se tam dávají díly z Dacie >:D O který díl se prosímtě jedná?
Avatar - S8
29. 7. 2016 16:39
Re: BMW
Za chvíli přijdou na to, že při dvou turbech na válec už nepotřebují palivo a bude to jezdit na tlakový vzduch.

Prostě Bayerische Motor Wentilatoren ;-)
Avatar - CHerokee
29. 7. 2016 18:32
Re: BMW
A nebo se snad vzpamatují, až pomine vlna ekofašismu a zjistí, že nejlepší jsou atmosférické motory s větším objemem.
30. 7. 2016 05:13
Re: BMW
Nic nepomine, ale hlavně předstírání, že se jedná jen o BMW je kravina. Je to pořád dokola ;-\
Avatar - CHerokee
30. 7. 2016 10:59
Re: BMW
Nikdo tu myslím nic nepředstírá. BMW nejzuřivější potlačuje výdrž a radost z jízdy a prosazuje ekoplečky, umělé zvuky do kabiny... Strká dovelkých aut tříválce a vymýšlí mnohaturba. O elektrických ptákovinách nemluvě.
30. 7. 2016 05:12
Re: BMW
Mustang začíná na čem? Cadillac? Lincoln? Lexus? Jste už s tím trapní hoši...
Avatar - CHerokee
30. 7. 2016 11:00
Re: BMW
Co furt máš s tím mustangem? Nějakou obsesi?
Avatar - fOE
30. 7. 2016 15:14
Re: BMW
Napsal pan obsese osobne. >:D :yes:
30. 7. 2016 15:31
Re: BMW
Co furt máš s tím BMW? Nějakou obsesi?
Avatar - maxi!
29. 7. 2016 15:00
turbo
nevidim v tom az take riziko - ovela horsie dopadol ich prechod na hlinikove diesel motory!
to je ina casovana bomba! :-!
Rozbalit vlákno
12
Avatar - CHerokee
29. 7. 2016 18:33
Re: turbo
Riziko ne, ono to těch pár let po dobu záruky vydrží ;-)
Avatar - _Karel_
29. 7. 2016 20:04
Re: turbo
To není riziko, to máš pravdu. To je jistota. ;-)
Že ty turba jednoho dne.......jediná otázka je, jestli dřív, nebo později. Jsem docela zvědavej na ceny ojetin se 4-mi turby.
Avatar - Machýrek
29. 7. 2016 20:43
Re: turbo
Taky jsem mel obavy, za kolik se toho pak zbavim, 4 roky starou ojetinu se tremi turby a 170 tis. km jsem ted na jare prodal za 45% ceny noveho. Se ctyrmi turby to horsi nebude.
Avatar - _Karel_
29. 7. 2016 20:56
Re: turbo
To je ještě cenová hladina, kde i kupec ojetiny je relativně dostatečně movitý. Odhaduji, že pro něj to pak už bude větší problém(následný prodej). Ale jen za předpokladu, že budoucí zájemce bude vědět, co kupuje.
Samozřejmě se můžu plést.
29. 7. 2016 21:03
Re: turbo
Otázka jestli i ten co to ten koupil věděl co kupuje a nebo si říkal, že když to má 170k km tak to ještě musí vydržet, ale osobně bych to nechtěl a s 300k km 7 let staré už ani zadarmo >:D
Avatar - _Karel_
29. 7. 2016 21:19
Re: turbo
Řešil jsem nedávno docela podobné dilema (jako kupec auta Machýrka) a hodně jsem se cukal- automat, vstřiky, spousta věcí na motoru 6x místo 4x....Emoce zvítězily, jsem připravený a ochotný jednou za čas vytáhnout 50t, ale 3-4 turba už tu pravděpodobnou četnost nepříjemně zvyšují.
První majitel to samozřejmě řešit nemusí.
Avatar - AUDIRS6
29. 7. 2016 21:25
Re: turbo
Tak dufam, ze este dlho potrva, kym budes musiet riesit nejaku servisnu polozku nad ramec: olej, filtre, brzdove platnicky. ;-) Prip. ak nieco nove, napis... ;-)
Avatar - _Karel_
29. 7. 2016 21:28
Re: turbo
Ne, všechno v pohodě, ale nespím na vavřínech ;-)
Avatar - AUDIRS6
29. 7. 2016 21:36
Re: turbo
??? :-O
Takze zacinaju chybat koniky a poskulujes po BiTDi, alebo S6, alebo RS6 ? >:D >:D >:D >:D
Avatar - _Karel_
29. 7. 2016 21:45
Re: turbo
Néé, jen nejsem tak optimistický, abych věřil jen v olej a brzdy, coby veškerou údržbu. BiTDi už je pro mě za hranicí. S6 by byla super...ale v benzínu bych volil spíš 5-er.
Avatar - Machýrek
29. 7. 2016 21:43
Re: turbo
Auto neznal, nebyl to nikdo z okruhu znamych. Nemel jsem na nem za celou dobu zadny poruchy ani pojistny udalosti a servis dle planu, auto nebylo nikdy v mycce, jen rucni myti, vypadalo jak novy.
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2016 20:46
Re: turbo
[odkaz] ;-)

Pokud ti stačej 3 turba = tak nemám pocit že by ten motor měl negativní vliv na cenu

Edit: Když sem začal psát eště tu nebyl Machýrkův příspěvek :-)
Avatar - Jenik3
29. 7. 2016 21:49
jen dve
A neni to malo Antone Pavlovici?
Rozbalit vlákno
0
30. 7. 2016 05:04
KPB
Slovy Barta Simpsona...kecy, prdy, beďary. Vometat se tu nad čtyřhrnky může jen pozér. Když už se nám snižuje počet válců (ano, i u amerických a velkých aut), tak ať R4 poskytuje aspoň hladkost a nějakou gradaci. Spojení s dvojitým turbem nebo dvěma turby pak není nic, nad čím hořekovat.

Oceňuji přístup ACZ a ne diletantů a lhářů z konkurenčního AF, kdy se při tradičním plivání po vrtuli nezapoměli ztrapnit tím, že R6 už je odepsaná (aktuálně nový motor). ;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Dinar
30. 7. 2016 08:57
Re: KPB
Jako vždy jediná jistota, kterou u motorů máme, je BMW, jak z hlediska koncepce motorů, tak z hlediska rychlosti vývoje, to co mají dnes, budou mít ostatní za dva roky, a co BMW prostě ohlásí jako hotovou věc na příští rok, o tom budeme pět let u konkurence číst jako o tom, co se chystá, možná už za dva roky atd., atp. a furt nic. Kdepak jsou například stále ohlašované nové řadové motory modulární koncepce od MB, o kterých se píše už tak tři čtyři roky?
Avatar - CHerokee
30. 7. 2016 11:02
Re: KPB
Tak to byl propagandisitcký projev na úrovni! Nechtěl bys pracovat jako troll pro Kreml? >:D
30. 7. 2016 12:37
Re: KPB
Já chápu, že tě samotný termín "turbo" přivádí k šílenství, ale atmosférický diesel je už chvilku z módy:)
Avatar - CHerokee
30. 7. 2016 12:50
Re: KPB
Já zas koukám na obsesi nekritických fandů BMW. Když už i vlastní špička produkce stojí za prd, tak místo kritiky do vlastních řad se převede téma na Mustanga. >:D

A to i přesto, že jde o auta neporovnatelná - ať už jde o cenu, design, velikost, motor a v neposlední řadě prodeje mezi sportovními vozy.
30. 7. 2016 15:12
Re: KPB
spicka produkce bmw stoji za prd ?
to snad neni ani mozny, jak muze bejt clovek zaslepenej hatem a hlouposti :no:
30. 7. 2016 09:52
Nižší spotřeba. Zase?
To mě fakt dojímá, s každým novým motorem vždy spotřeba 5%, nebo i 10% dolů, oproti minulé generaci. Za tu dobu, co auta sleduji, tak by měla být spotřeba někde na polovině, ale v reálu každé mé nové auto žere víc
Rozbalit vlákno
8
Avatar - CHerokee
30. 7. 2016 11:03
Re: Nižší spotřeba. Zase?
Papír snese všechno. Dnes se auta nedělají na výdrž nebo radost, ale hlavním kritériem jsou emise a papírová spotřeba. Je to důsledek tlaků ekofašismu. A to bez přehánění, tlak, normy na automobilky jsou naprosto neúměrné reálnému znečistění a podílu automobilové dopravy.
30. 7. 2016 11:20
Re: Nižší spotřeba. Zase?
Jenom by mě teda zajímalo, co se podle tebe podílí více na znečištění životního prostředí v českých městech ... Třeba teď v létě, kdy se netopí.
Avatar - CHerokee
30. 7. 2016 12:53
Re: Nižší spotřeba. Zase?
Průmysl. Nákladní doprava. Cigára. Ale jinak v létě je to v pohodě a to jsem z Ostravy.

Osobní doprava tvoří mizivé procento emisí, přitom na ni směřuje drtivá většina šikany. Konečně se teď EU zaměřila i na lodní dopravu, protože podle některých výzkumů 15 největších dopravních lodí ročně vyprodukuje emise jako všechny auta na světě.
Avatar - Hammunasakra
30. 7. 2016 13:04
Re: Nižší spotřeba. Zase?
Emise obřích nákladních lodí sou hrůza = ale sakra daleko od tebe

Problém je hlavně nafta ve městě = už jen na dálnici je to o hodně lepší
Avatar - CHerokee
30. 7. 2016 13:35
Re: Nižší spotřeba. Zase?
Jestli daleko nebo blízko..., důsledky jsou globální. Co se týká Ostravy, tak diesely pokud nemají vykuchané filtry (Octa 1 klasika), tak ještě voní proti tomu, co tu lidi domá spálí, případně vyprodokují fabriky.
Avatar - Hammunasakra
30. 7. 2016 13:44
Re: Nižší spotřeba. Zase?
Globální sice jsou ale jestli je zdroj znečištění auto před tebou nebo byť extrémního loď tisíce km daleko je pro tvý plíce obří rozdíl

Ty plíce samozřejmě neřešej jestli je poškodila víc [odkaz] nebo Dieselgate nebo bůhvíco. Ale ta loď která fakt znečišťuje hodně skoro na 100% nejmíň z toho

Na to že je tahle planeta je tu asi 4 a půl miliardy let, naši předchůdci se objevili asi před 2 a půl milionem let, hommo sapiens asi před 750 tisíci lety, sme to za posledních sto let pěkně podělali :-)
Avatar - CHerokee
30. 7. 2016 13:53
Re: Nižší spotřeba. Zase?
To asi ano, ale nemůžou za to dnešní automobilky a jejich produkty. A to mi docela vadí, jak se ta šikana zaměřuje na nepodstatné věci.
Avatar - Hammunasakra
30. 7. 2016 14:02
Re: Nižší spotřeba. Zase?
Samozřejmě ty emise z aut sou jen jednim z dílků. Neřek bych nepodstatnej ale obecně souhlasim

Je to asi jako se teď zuřivě bojuje proti kouření = a je možný že nekvalitní uzeniny nebo chlast nebo já nevim co zabijou víc lidí. Nicméně teď bojujeme hlavně s cigaretama = párky přijdou na řadu asi pozdějš :-)