vlozis odkaz na clanek, ve kterem je video, kde se rika, ze M2 je jedno z nejlepsich sportovnich aut a tvuj koment je, ze v bmw zapomneli delat sportovni auta.
to staci, ne ?
To je věc výkladu. Dle mě pokud špička produkce BMW je stejně rychlá/pomalá jako 2 tunové SUV na zatáčkové trati, tak někde udělali soudruzi z Bavorska chybu. A není jediná. Za mě. Design je sice subjektivní, ale dobarvovaný zvukový projev v kabině je podle mě faux pas jako hrom.
V Bavorsku snad moc soudruhů nebude a viz Clarkson nebo EVO, rozhodně si nemyslim že M2 je chyba!
Porsche má trochu vyšší výkon a pohon všech kol kterej může nepatrně hrát roli a výsledek vlastně odpovídá nepatrnýmu rozdílu ve zrychlení. Pro objektivní posouzení by to chtělo ještě tak 2 okruhy. I nepatrně jiný zatáčky můžou mít docela vliv jak se do nich trefí nastavení auta
Ode mě obě auta :yes::yes::yes:
To je dukaz, ze Macan je mimoradne povedene auto, ne ze M2 ma problem.
S umelym zvukem souhlasim, mel jsem to v aute taky, vypnout jsem to nenechal, i kdyz jsem o tom kolikrat uvazoval, no tak ani nevim, jaky zvuk to skutecne melo. Ale ten synteticky spatny nebyl.
v tom videu jasne na konci rikaji, ze M2 je jedno z nejlepsich sportovnich aut.
na zaklade ceho ty tvrdis, ze v bmw zapomneli delat sportovni auta? protoze sice tezsi, ale vykonejsi suv, navic s pohonem vsech kol nedostalo nalozeno vic, spravne ?
Na zaklade toho ze 1) sam si koupil obtloustle americke GT, ktere ted cpe pod kazdy clanek, ikdyz co redakce, to vrelejsi prijeti M2 nez mustangu. A taky 2) nejaky osobni problem s BMW. Co clanek, to stejne perly.
Cherokee a jeho BMW hejt + zidealizovana laska ke vlastni garazi, to fakt nema smysl resit. :-);-)
podle me je mnohem vetsi trapas treba to, ze podle tebe petrolheadi sen, ze zeme drag race, byl prave v drag race zesmesnen touto mene vykonejsi bavorskou chybou. >:-[] >:-[]
Spicka produkce BMW je rada 7 v plne palbe, pripadne X5 tak samo v plne palbe, M5, M6 ve vesech versich a co se tyka sportovnich modelu, tak dle akcentu na sportovnost je to M4 coupe, pripadne z nej vychazejici verze, pokud budou (nejake ty CSL, Competition atd.). M2 je s 370konmi nejslabsi M v soucasne nabidce BMW, a fakt, ze i nejslabsi M za 1,5M CZK dokazalo udelat nesilnejsi Porsche ve jeho rade, ktere je v zakladu o 40% drazsi, je rozhodne na palec nahoru. Ale to primitiv s tvym rozhledem asi tezko pojme.
Nikdo tu myslím nic nepředstírá. BMW nejzuřivější potlačuje výdrž a radost z jízdy a prosazuje ekoplečky, umělé zvuky do kabiny... Strká dovelkých aut tříválce a vymýšlí mnohaturba. O elektrických ptákovinách nemluvě.
To není riziko, to máš pravdu. To je jistota. ;-)
Že ty turba jednoho dne.......jediná otázka je, jestli dřív, nebo později. Jsem docela zvědavej na ceny ojetin se 4-mi turby.
Taky jsem mel obavy, za kolik se toho pak zbavim, 4 roky starou ojetinu se tremi turby a 170 tis. km jsem ted na jare prodal za 45% ceny noveho. Se ctyrmi turby to horsi nebude.
To je ještě cenová hladina, kde i kupec ojetiny je relativně dostatečně movitý. Odhaduji, že pro něj to pak už bude větší problém(následný prodej). Ale jen za předpokladu, že budoucí zájemce bude vědět, co kupuje.
Samozřejmě se můžu plést.
Otázka jestli i ten co to ten koupil věděl co kupuje a nebo si říkal, že když to má 170k km tak to ještě musí vydržet, ale osobně bych to nechtěl a s 300k km 7 let staré už ani zadarmo >:D
Řešil jsem nedávno docela podobné dilema (jako kupec auta Machýrka) a hodně jsem se cukal- automat, vstřiky, spousta věcí na motoru 6x místo 4x....Emoce zvítězily, jsem připravený a ochotný jednou za čas vytáhnout 50t, ale 3-4 turba už tu pravděpodobnou četnost nepříjemně zvyšují.
První majitel to samozřejmě řešit nemusí.
Tak dufam, ze este dlho potrva, kym budes musiet riesit nejaku servisnu polozku nad ramec: olej, filtre, brzdove platnicky. ;-) Prip. ak nieco nove, napis... ;-)
Néé, jen nejsem tak optimistický, abych věřil jen v olej a brzdy, coby veškerou údržbu. BiTDi už je pro mě za hranicí. S6 by byla super...ale v benzínu bych volil spíš 5-er.
Auto neznal, nebyl to nikdo z okruhu znamych. Nemel jsem na nem za celou dobu zadny poruchy ani pojistny udalosti a servis dle planu, auto nebylo nikdy v mycce, jen rucni myti, vypadalo jak novy.
Slovy Barta Simpsona...kecy, prdy, beďary. Vometat se tu nad čtyřhrnky může jen pozér. Když už se nám snižuje počet válců (ano, i u amerických a velkých aut), tak ať R4 poskytuje aspoň hladkost a nějakou gradaci. Spojení s dvojitým turbem nebo dvěma turby pak není nic, nad čím hořekovat.
Oceňuji přístup ACZ a ne diletantů a lhářů z konkurenčního AF, kdy se při tradičním plivání po vrtuli nezapoměli ztrapnit tím, že R6 už je odepsaná (aktuálně nový motor). ;-)
Jako vždy jediná jistota, kterou u motorů máme, je BMW, jak z hlediska koncepce motorů, tak z hlediska rychlosti vývoje, to co mají dnes, budou mít ostatní za dva roky, a co BMW prostě ohlásí jako hotovou věc na příští rok, o tom budeme pět let u konkurence číst jako o tom, co se chystá, možná už za dva roky atd., atp. a furt nic. Kdepak jsou například stále ohlašované nové řadové motory modulární koncepce od MB, o kterých se píše už tak tři čtyři roky?
Já zas koukám na obsesi nekritických fandů BMW. Když už i vlastní špička produkce stojí za prd, tak místo kritiky do vlastních řad se převede téma na Mustanga. >:D
A to i přesto, že jde o auta neporovnatelná - ať už jde o cenu, design, velikost, motor a v neposlední řadě prodeje mezi sportovními vozy.
To mě fakt dojímá, s každým novým motorem vždy spotřeba 5%, nebo i 10% dolů, oproti minulé generaci. Za tu dobu, co auta sleduji, tak by měla být spotřeba někde na polovině, ale v reálu každé mé nové auto žere víc
Papír snese všechno. Dnes se auta nedělají na výdrž nebo radost, ale hlavním kritériem jsou emise a papírová spotřeba. Je to důsledek tlaků ekofašismu. A to bez přehánění, tlak, normy na automobilky jsou naprosto neúměrné reálnému znečistění a podílu automobilové dopravy.
Průmysl. Nákladní doprava. Cigára. Ale jinak v létě je to v pohodě a to jsem z Ostravy.
Osobní doprava tvoří mizivé procento emisí, přitom na ni směřuje drtivá většina šikany. Konečně se teď EU zaměřila i na lodní dopravu, protože podle některých výzkumů 15 největších dopravních lodí ročně vyprodukuje emise jako všechny auta na světě.
Jestli daleko nebo blízko..., důsledky jsou globální. Co se týká Ostravy, tak diesely pokud nemají vykuchané filtry (Octa 1 klasika), tak ještě voní proti tomu, co tu lidi domá spálí, případně vyprodokují fabriky.
Globální sice jsou ale jestli je zdroj znečištění auto před tebou nebo byť extrémního loď tisíce km daleko je pro tvý plíce obří rozdíl
Ty plíce samozřejmě neřešej jestli je poškodila víc [odkaz] nebo Dieselgate nebo bůhvíco. Ale ta loď která fakt znečišťuje hodně skoro na 100% nejmíň z toho
Na to že je tahle planeta je tu asi 4 a půl miliardy let, naši předchůdci se objevili asi před 2 a půl milionem let, hommo sapiens asi před 750 tisíci lety, sme to za posledních sto let pěkně podělali :-)
Samozřejmě ty emise z aut sou jen jednim z dílků. Neřek bych nepodstatnej ale obecně souhlasim
Je to asi jako se teď zuřivě bojuje proti kouření = a je možný že nekvalitní uzeniny nebo chlast nebo já nevim co zabijou víc lidí. Nicméně teď bojujeme hlavně s cigaretama = párky přijdou na řadu asi pozdějš :-)