Ekonomika
KANKUNEN
3
I zákazníkům BMW je to jedno. Raději jezdí kolem komína v X5 než v M2.
Přejít do diskuze
Já jsem asi jeden z posledních, kteří rádi RWD. To hledání hranice kdy už to je moc se mi líbí.
tiež niekedy premýšlam kam sa ročne stratí (predá) tolko nových áut ,a luxusných zvlášť.
Kde se bere ta poptavka po autech, ktere jsou cenou vyse? Asi USA a Cina, to staci na to, aby se firme darilo a hlavne vyplatila dividendu...opet by mohla byt €3.20.
Vzhldem k tomu, ze auto je cista spotreba a nulova investice, tak by mne zajimalo, jake segmenty nove bmw porizuji?
Vzhldem k tomu, ze auto je cista spotreba a nulova investice, tak by mne zajimalo, jake segmenty nove bmw porizuji?
Porsche taky živí Cayenny a Macany a ne 911ky... pokud Xka dovolí přežít zadokolkovým modelům a ty budou se pořád vyrábět, tak je to pro mně nutné zlo😊
Za pár let budem všichni jezdit v "elektryce"😊
Za pár let budem všichni jezdit v "elektryce"😊
Hned nad tebou je duvod proc radost par let klesala. Lidem je to putna, sleduji prodejni uspechy.
Nicmene 7er a FL 3er ukazuji, ze Bmw na radosti z rizeni zamakalo a opet ukazuje zada zbytku D3.
Nicmene 7er a FL 3er ukazuji, ze Bmw na radosti z rizeni zamakalo a opet ukazuje zada zbytku D3.
Zisk je nutny k preziti firmy. Zisk je treba prerozdelit a podstatnou cast vlozit do R&D. Podle me ma BMW velkou slabinu v kompaktech. To je treba urgentne resit. Dobrym prikladem necht je jim MB, ktery zacal na dulezitych trzich davat BMW na budku...