Novinky
holden_holden
0
nedosazitelna ziskovost
Dyt přeci slovutný Serjoža Makaron označil modely 200 a Dart za omyl a že nástupcci nebudou.
A jelikož krom tria 300, Charger a Challenger, kteří se odedávna vyrábí v Kanadě jiné osobáky Chrysler Group nemá (viper už byl ukončen), tak nemá co kam přesouvat. Co se týče osobáků.
Přesouvat můžou tak jedině ty Jeepy.... >😁 >😁 >😁
A jelikož krom tria 300, Charger a Challenger, kteří se odedávna vyrábí v Kanadě jiné osobáky Chrysler Group nemá (viper už byl ukončen), tak nemá co kam přesouvat. Co se týče osobáků.
Přesouvat můžou tak jedině ty Jeepy.... >😁 >😁 >😁
v červenci měla ztrátu: 1) kompletně celá značka Chrysler, 2) celé Dodge, 3) celý Fiat USA. Takže to oěpt drží nad vodou Jeep a RAM a celé FCA mělo v usa už jen minmální nárůst. Docházím chlapcům dech.
Zejména v osobácích sou na tom úděsně, jediný model co měl meziroční nárůst je Challenger, jinak nic.
u GM měl naopak Buick meziroční nárůst 10,4% a prodal celkově 22 960 ks, Chrysler pouze 19 095 ks😒br /> Cadillac měl nárůst 1,3%😒br /> GMC nárůst 4,8.
Jediný Chevrolet měl pokles.
Z osobáků měl u GM nárůst Regal + 49,7%, ATS + 33,4%; Spark +28,7%; SS + 62,3% a Volt +83,2% .
Dobře se prodávají nové modely - XT5 - 4951 ks; CT6 - 827ks a Cascada 633 ks.
Díky Cascadě a absenci kabrioletů u FCA už GM získalo 4 704 ks prodaných vozů.
Zejména v osobácích sou na tom úděsně, jediný model co měl meziroční nárůst je Challenger, jinak nic.
u GM měl naopak Buick meziroční nárůst 10,4% a prodal celkově 22 960 ks, Chrysler pouze 19 095 ks😒br /> Cadillac měl nárůst 1,3%😒br /> GMC nárůst 4,8.
Jediný Chevrolet měl pokles.
Z osobáků měl u GM nárůst Regal + 49,7%, ATS + 33,4%; Spark +28,7%; SS + 62,3% a Volt +83,2% .
Dobře se prodávají nové modely - XT5 - 4951 ks; CT6 - 827ks a Cascada 633 ks.
Díky Cascadě a absenci kabrioletů u FCA už GM získalo 4 704 ks prodaných vozů.
V usa je prirastok obyvatelstva pod 1%, takze je dost zvlastne ocakavat pravidelny rast nad touto urovnou.
v USA maj rodiny 2-4 auta a bohatší lidi je často obměnují. Takže jde o to že FCA se soustředí je na výnosé pikap a suv, ale v osobákách jim těžce ujel vlak....
A propad už má druhý měsíc za sebou už i obluda Cherokee. Trh se nasytil >😒]
A propad už má druhý měsíc za sebou už i obluda Cherokee. Trh se nasytil >😒]
Co tak posunutou tecku o par pismen dopredu? >😁
To by byla pak zprava. :-!
Kdyby AMC nemelo Jeep, Chrysler by uz asi byl davno na smetisti dejin, eh? :-!
To by byla pak zprava. :-!
Kdyby AMC nemelo Jeep, Chrysler by uz asi byl davno na smetisti dejin, eh? :-!
Jeep a Dodge.
Ovšem za stav jaký je ted ohledně zančky Chrysler může Daimler a Fiat.
Ještě za Chrysler Croporation do roku 1998-99 to byla moderní progresivní značka s úspěšnými modely jako Neon, Stratus, 300M, LHS, concorde, Twon and Country a Pt Cruiser , která prodávala několikanásobně více než dnes.
za mercedesu to postupně začlo klesat a Fiat nepředstavil jediný nový model vyjma Pacificy. Neúspěšná 200 byl jen nástupce Sebring, nikoliv něco navíc. Za 7 let je to dost smutný.
Ovšem za stav jaký je ted ohledně zančky Chrysler může Daimler a Fiat.
Ještě za Chrysler Croporation do roku 1998-99 to byla moderní progresivní značka s úspěšnými modely jako Neon, Stratus, 300M, LHS, concorde, Twon and Country a Pt Cruiser , která prodávala několikanásobně více než dnes.
za mercedesu to postupně začlo klesat a Fiat nepředstavil jediný nový model vyjma Pacificy. Neúspěšná 200 byl jen nástupce Sebring, nikoliv něco navíc. Za 7 let je to dost smutný.