Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Fiat Talento vstupuje na český trh. Znáte vůbec tohle auto?

19 komentářů

Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ne, tohle auto neznáme, protože auto.cz neustále píše jen o Škodě >😒] :-!
Zelda86
Auto vypadá celkem k světu. Jen nevim proč, ale ten předek mi připomíná novej Transporter.
chytrak1
No to fakt ne, tenhle opticky paskvil nesaha transporteru ani po ventilky.
zlysoused
No, mohli tam dát dvoulitrovou naftu, když ji má i menší Doblo
offf
Motory jsou zjevně od Renaultu a ten ji ještě nemá k dispozici. Předpokládám že až přijde, tak ji dají i do trafica a tudíž i sem.
ericn
"Až přijde" - o tom se tady už minimálně rok hovoří a skutek utek... Nemá ho Espace, ani Talisman, natož rebrandovaný Trafic. Renault na to prostě kašle a marketing navíc všude tvrdí, že 1.6dCi je dostatečný motor pro všechny modely... :no:
offf
Nehodnotím jestli to je brzno nebo ne. Ani bych si na absenci 2 litru tak nestěžoval u Renaultu jako u všech možných eko nařízení. Renault měl 2.0dci které bylo velmi povedené a určitě by jej montoval do Espace, Talismana i Traficu dále, kdyby mu to nezatrhly všechny možné "eko" požadavky.
Avatar - Anonym
Anonym
Nikdo mu to nezatrhl. Renault měl minulý rok průměrné flotilové emise CO2 106 g/km, takže s přehledem splnil ekopožadavek, který má od EU (zhruba 123 g/km). Klidně by tedy mohl dvoulitry nebo klidně i třílitry prodávat až do roku 2021, kdy dostane od EU přísnější limit (cca 90 g/km).
bez_prislusnosti
Já bych bral taky 2.o, na druhou stranu jsme meli 10 let Transit connect - tedy trochu menší auto 1.8 tdci se 75 hp a tenkrát se za 90 hp připlácelo snad 40.ooo Kč. Je pravda, že ty Fordí motory najedou i mega, jenže se kazí vše kolem.. takže si teď nedělám iluze, že dodávka efektivně najede víc než 300-400.ooo km, což by měly tyto 1.6 zvládnout. A v základu dostanete výkon, k kterém se vám před pár lety ani nezdálo. Ono říct, že vše co je pod 2l nebo není 6v, je slabé je snadné... ale pokud jsou nějak nastavený normy, tak se jim výrobci musí přizpůsobit. A třeba u renaultích motorů nevím ca za posl. 10 let o nějakých fatálních problémech - právě naopak čím menší kubatura, tím spolehlivější motor >😁 , takže bych se asi nebál...
Dixik2
Dvoulitrovou naftu už Doblo nemá nějakou dobu.
wolff
Myslím, že nákladní verze ještě ano, ale z běžné Panoramy už zmizla určitě.
Dixik2
Tak v užitkáči už taky není😒br />
[odkaz]
Avatar - Anonym
Anonym
pozor: Znak se nepočítá 😄

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

P.S. možná si autor mohl dát práci a porovnat ceny mezi fiatem, opelem a renaultem
wolff
No, je to auto strašný. Tohle nikdo soudný, kdo má rád Fiaty nemůže koupit. Vnímám to jako ostudu Fiatu a prostě jako nutnost zaplácnout prostor v portfoliu. Fullback je fajn auto, ale tohle je prostě GRC. V přímém srovnání s novým počinem od PSA je tohle nehezká, zastaralá parodie na (i) osobní dodávku.

Renault z toho smrdí na 100 honů. Ne tudy cesta nevede.
P.S. Ty motory jsou u toho auta asi nejmenší problém.

Už sem to psal kdesi. Kdyby to auto bylo aspoň levné, tak to člověk překousne, že to je Renault, ale takhle to nedává smysl, když PSA nabízí za podobné peníze lepší, modernější a hezčí auto.
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Nechci vedieť, čo smrdí z teba...
ericn
Nejhorší na tom je, že wolff má vlastně pravdu 😉
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Nemá.
Tuky
Měl jsem dlouho podobnej názor jako ty, novinka od PSA se mi na obrázcích líbila a mrzelo mě, že Fiat z toho spojení vycouval. Ale když jsem nový Traveller viděl naživo, celkem mě to zklamalo. To auto vypadá oproti Traficu/Talentu, Transporteru, Customu, Vitu a pod. strašně malinký. Spíš to vypadá jako větší Berlingo a tuhle roli myslím zvládne v rámci FCA vysoké dlouhé Doblo. Možná se pletu, neměřil jsem ani neporovnával rozměry.. A objemy motoru většina firem řešit nebude, to řešíme jen my😄.
Avatar - Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Všechno nové, úžasné, krásné, pokrokové a zejména spolehlivé se spojilo, aby dalo vyniknout tomu nejlepšímu, co obě automobilky nabízejí. >😁