Do druhého kola čistě novinářské ankety Auto roku KMN, kterou pořádá Klub motoristických novinářů, postoupily vozy Alfa Mito, Ford Fiesta, Mazda6, Škoda Superb a VW Scirocco.
Navonena bida BMW a MB ? To je snad vtip >:D Kdyz vidim 5 let starou Lagunu kde se rozpada snad uplne vsechno, podvozek se houpe tak ze dostavam morskou nemoc, nevyvazi to ani 3 246 airbagu, rizeny zadni napravy a dalsi serepeticky ktery jsou opravdovymu ridici uplne k ho*nu :no:
u mazdy jsi zapoměl že jako první u svých aut šla taky s novým model vahou dolů a n nahoru, což je to nejvíc pozitivní, mito se pouští hlavně, pro alfu, do "nového" segmentu. superb jde s twindoorem a protože je to čech a fiesta je krásná šikovná konečně globální ale nic moc nového nepřináší (jen jde prostě dál v tom stávajícím aby někdo neřek proč tedy?) a scirroco je odkaz k minulosti i když se jedná o překarosovaný golf...
Tady už ji maj v autosalonu delší dobu za 199 (nebo 189 ted nevim) a i přes sympatie k Fabii to uvnitř vypadá hrozně. Středový panel, kde je jenom topení je nedůstojný. Takže chtě nechtě je potřeba přidat aspoň desítku, aby to bylo auto bez větších výhrad!
No, já považuji za navoněnou bídu některé kousky ze stáje M-B a BMW...ale co člověk, to názor. BMW (pokud tu nápravu skutečně má) s tím humbuk nedělá asi proto, že ji v NOVODOBÉM automobilu přestavil jako první Renault.
jj a navíc až doprodaj tu slabou výbavu tak pak bude slušně vybavenej classic už jen... za cca 180 se doprodávaly už fabie junior před 2 rokama...
a nyní to tak u základních výbav bude taky.
kolem cca 200 000 začne bejt fabie zase konečně konkurenceschopná.. teďka jen aby Škodovka vůbec přežila tu světovou krizi, pak to bdue dobrý...
Je to sice mimo téma, ale otec pracuje u jednoho velkého prodejce kocernových značek v Praze a říkal, že prý tam nyní nová Fabia stojí 179 000 kč, je to sice 1.2 a slabá výbava..., nicméně za ty peníze velmi kvalitní a nové moderní auto....to už bych jí asi koupil i já, zajímavá cena.. :-)
Přestože Superb může zabodovat Twinem,myslím si že jsou lidé,kteří ocení "echt" sedan nebo hatch a to by mohlo nakonec,kromě již jmenovaného rozhodnout ve prospěch Mazdy.
mě teda to Scirocco svou účastí vůbec nepřekvapilo.Osobně se mi líbí daleko víc než vnucované MiTo,ale možná je to tím, že mě koncern VW nevadí a někomu jo, ale to nemá smysl řešit. Když něco hodnotí lidi a volí něco lidi tak jde vždy o subjektivní názor a ten je pokaždé jiný...
myslím, že řízenou zadní nápravu má i BMW 7er, ale ty s tím žádnej humbuk nedělají.Pro mě. Upozorňuji PRO MĚ bude Opel a Francouz(jakýkoli) jen navoněná bída.Je to můj názor.
Proč tam je Scirocco, když zde není přítomna Laguna, která po delší době znovu oprášila systém aktivní zadní nápravy, se kterým se pustila do velkého risku? Pokud vím, Scirocco nepřineslo nic nového, snad jen interiér z Eosu... >:D:-!
Jinak se zbytkem nominovaných automobilů veskrze souhlasím. Mazda 6 nabízí vyvážený koncentrát schopností, to vše v ladném designu, MiTo je dokonalý designový kousek a globální Fiesta je skvělý reprezentant svého segmentu. Umístění Superbu mě vůbec nepřekvapuje, v tomto případě ale pře modelem smekám, protože se skutečně povedl. Zvláště musím vyzdvyhnout celosvětově unikátní (a tisíckrát omýlaný) systém Twindoor. Sice jeho design může z některých úhlů pohledu působit disproporčně, ve srovnání s předchozí generaí přešitého Passatu se povedl.