Novinky
Uživatel_5340709
4
Když se dobrovolně loučíš s 10-15 Nm a pár kilowaty svého motoru, tak to určitě není hezký den.
Přejít do diskuze
Ja bych to odebral te skupine, která bude mít vyšší emise a jelikož po úpravě prý stoupla spotřeba o litr tak bych se tam radši moc nehrnul :-!
přehrání původního SW? Ta auta byla prodávaná s tím, že plní evropské předpisy a ona je opravdu také plní. To, že ten test na splnění evropských předpisů byl blbý a umožnil to, není vina výrobce vozu a už vůbec ne spotřebitele. Spotřebitel po přehrání SW dostane auto, které víc žere, tedy předmět jeho vlastnictví byl poškozen. Mně z toho vychází poměrně jednoznačně, že stát nemá právo tuto věc udělat bez e😜licitního souhlasu majitele a už vůbec nemůže manipulovat s výsledky měření emisí tak, aby neodpovídaly původní schválené měřicí proceduře. Tedy vozy bez úpravy mohou jezdit bez omezení i nadále a jejich majitelé nemohou být předmětem šikany státu. V opačném případě nežijeme v právním státu. :-!
ano, vyšší emise CO2 jsou nepochybně nejméně stejně škodlivé, než stopové emise NOx
a všem kteří se nedostaví sebrat techničák, nemají v provozu o dělat. Jenže jsme v Česku, potažmo EU... :no: