Novinky
Copak asi mají společného ty vylisované plechy na podvozkové skupině toho MQB s elektronikou.
stará informace, o tom se ví již hodně dlouho...
Technicky vzato myslím není problém vybavit vůz tak, aby plovoucí kód byl jedinečný. Nicméně nikdo o to skutečně dvakrát nestojí. Kvůli bezpečnosti (zvíře/dítě zapomenuté v autě, zapomenuté klíče v autě atp.), kvůli ceně, kvůli pravděpodobnosti, že vůz skutečně někdo vykrade.
Jen nevím, používají VAG aspoň plovoucí kódy (Octavie II, III, Golfy VI, VII, Passaty...)? Jenže pokud ano, tak ty kódy zřejmě "plovou" všechny stejně podle jednoho algoritmu...
Navíc řešit tohle v době, kdy začíná být běžné ovládání vozu přes chytrofon?? TO teprv začne být veselo >😒]
Jen nevím, používají VAG aspoň plovoucí kódy (Octavie II, III, Golfy VI, VII, Passaty...)? Jenže pokud ano, tak ty kódy zřejmě "plovou" všechny stejně podle jednoho algoritmu...
Navíc řešit tohle v době, kdy začíná být běžné ovládání vozu přes chytrofon?? TO teprv začne být veselo >😒]
Vozy značky Hyundai mají tu výhodu, že je nikdo neukradne, i kdyby byly dveře otevřené. >😁
[odkaz] 😉
Nepopieratelny fakt je, ze Hyundai kazdy rok preda asi 6 krat viac aut nez Skoda. Takze su dve moznosti, bud sa Hyundai kupuju ale z nejakych zahadnych dovodov nekradnu, alebo si ***, co sa rehoce vlastnej hluposti.
Prvu moznost vyvracia skutocnost, ze Hyundai Elantra je v USA na siestom mieste medzi najcastejsie kradnutymi novymi autami.
Prvu moznost vyvracia skutocnost, ze Hyundai Elantra je v USA na siestom mieste medzi najcastejsie kradnutymi novymi autami.
Krade se všechno co jde zpenežit.. já jsem klidný jelikož mám mechanické zabezpečení a to se težko ne-li vůbec dá překonat
Pokud si to odemknou, tim líp, člověk pak nemusí řešit servis - na druhou stranu, u nás jsou lu*** asi trochu low-tech.
Dálkáč jsem nikdy nezkoumal, ale pokud to je tak, jak píšou v článku, tak věřím, že za pětikilo a čas strávený psaním pár řádků kódu si takovej nástroj můžu vyrobit taky...