Profi
Glaukos
4
Celkova hmotnost 220 kg? No pobavilo. Takže článek účel splnil
Nádherný vlak, těch 730k bude mít plné písty práce.
Zarazilo mě foto interiéru, ta panorama zkresluje tak, že to vypadá, jako by musel řidič otevřít dveře, aby se dostal na volant >😒]
Zarazilo mě foto interiéru, ta panorama zkresluje tak, že to vypadá, jako by musel řidič otevřít dveře, aby se dostal na volant >😒]
Jak moc je tento udaj relevatni pro australskou pustinu?
Hm, couvat s tím asi nemůže ani největší řidičský mistr... 😲
To je tak, jsou dvě skupiny lidí. Jedni jsou ti "vzdělaní" tedy čeští dopravní inženýři, kteří v životě nejeli ani s dvoukolákem! Jinak si to vysvětlit nedovedu, že projektují vždy a všude za všech okolností kruhové objezdy o průměru pětikoruny mnohdy ještě klopené ven, dávají všude příčné zpomalovací retardéry a dělají skvělá parkovací místa pouze pro auta typu citig👋panda.
A pak jsou lidé, skoro vyhynulý druh, kteří primárně řidít umějí. např. [odkaz]
[odkaz] s b-double, tedy dva návěsy se couvat celkem dá. S třemi taky, ale už to chce umět. Vždycky ten předchozí musí řídit následující. Pravdou je, že část australanů nebo dálně východních rusů nikdy primárně moc necouvala. Na konci je vždy točna a okolo ní volná krajina na všechny směry.
Ta firma má mnoho aut, od Volva FH, přes Kenny K200 atd. Článek je kompletně převzatý z PR článku australské Scanie, protože na tahač 8x8 přidali jednu mrtvou nápravu. To je nový trend, protože mladí řidiči už neumí couvat s točnicovými vleky (nápravy v rozích), tak se udělal tandem či tridem (nápravy uprostřed) a jednodušeji se stím couvá. Ale další generace už neumí ani toto, tak klasické 3 nápravové sklápěčky nahradili 4 nápravové ale bez vleku. A nyní se ke klasické 4 nápravové přidělá nakonec jedna náprava jako mrtvý pahýl a korba se ještě protáhne když vlek už nemají. U nás to nejvíc OHL ŽS [odkaz] tak se to nyní nově dalo i na tahač, v praxi to velký přínos není, papírově může nyní víc zatížit tahač a bude to směrově o něco stabilnější. I když nejvíc s tahačem cvičí cisterny, jak to v těch komorách za jízdy šplouchá. Nějaká ruda je v pohodě.
A pak jsou lidé, skoro vyhynulý druh, kteří primárně řidít umějí. např. [odkaz]
[odkaz] s b-double, tedy dva návěsy se couvat celkem dá. S třemi taky, ale už to chce umět. Vždycky ten předchozí musí řídit následující. Pravdou je, že část australanů nebo dálně východních rusů nikdy primárně moc necouvala. Na konci je vždy točna a okolo ní volná krajina na všechny směry.
Ta firma má mnoho aut, od Volva FH, přes Kenny K200 atd. Článek je kompletně převzatý z PR článku australské Scanie, protože na tahač 8x8 přidali jednu mrtvou nápravu. To je nový trend, protože mladí řidiči už neumí couvat s točnicovými vleky (nápravy v rozích), tak se udělal tandem či tridem (nápravy uprostřed) a jednodušeji se stím couvá. Ale další generace už neumí ani toto, tak klasické 3 nápravové sklápěčky nahradili 4 nápravové ale bez vleku. A nyní se ke klasické 4 nápravové přidělá nakonec jedna náprava jako mrtvý pahýl a korba se ještě protáhne když vlek už nemají. U nás to nejvíc OHL ŽS [odkaz] tak se to nyní nově dalo i na tahač, v praxi to velký přínos není, papírově může nyní víc zatížit tahač a bude to směrově o něco stabilnější. I když nejvíc s tahačem cvičí cisterny, jak to v těch komorách za jízdy šplouchá. Nějaká ruda je v pohodě.
není to od OHL ŽS pevný návěs?
jo je, ale stejně to málokdo využívá a je to jako bežná dlouhá sklopka