transsyberia - to znamená jako přes Sibiř? Ha ha ha - s touhle atrapou bych se bál opustit hranice okresu, natož s tím vjet do lesa - no a na Sibiř ? Leda s kolonou doprovodných vozidel. Ty přídavný světla - to je dobrá věc, protože po pár kilometrech v terénu na tom autě ani jiný světla nezbydou
Dylan McKay
0
Ale plošim tebe, co to je za pesimistické řeči? Když zvládne Cayenne české silnice, zvládne i Sibiř! 😉 >😁
Martin911Turbo
0
hochu, hochu... doporučuji Ti navštívit tento odkaz [odkaz] zde je komplet reportáž z ono závodu, který se jel přes rusko a skončil až v srdci mongolska v hlavním městě Ulanbátaru. Doporučuji hlavně pasáže v těžkém terénu, budeš se divit co museli Cayenny překonat za překážky a jak je překonali. Jinak toto vozítko je gut, i když přeci jen Cayenne Turbo mi šmakuje více 😉
T613
0
Jak moc to Porsche odpovídá sériovému provedení?
Klaudius
0
Píšte čo chcete, je to obluda obludná, keď sa mi to objaví v späťáku, normálne sa zľaknem. Príšery cez 2 tony, so spotrebou a emisiami malého autobusu by na cesty ani nemali púšťať...
Dylan McKay
0
To je jako názor naši sousedky staré Kučerové...
Klaudius, že zrovna ty tohle napíšeš? 😐
Klaudius
0
No, asi som tú iróniu nemal tak starostlivo schovávať medzi riadky... 😉
T613
0
tak to se ti povedlo. Měl jsem chuť ti lauf švihákova pepře narvat někam >😒] :yes:
Klaudius
0
A že zrovna Ty si ma neprekukol...musím viac naštudovať štýl DVII...
Dylan McKay
0
Kdybych tě trochu neznal, a tvým autem snů nebyl Avantime... 😉
Schválně. Vedle sebe stojí SUV V8 a sporťák V8. Co je ekonomičtější? SUV je pro 5 (7) lidí, sporťák pro 2 (+2). No jasně že SUV, pobere víc lidí... 😉
Klaudius
0
Myslím, že najekonomickejší by bol predsa len ten autobus...😉 >😁
Mimochodom, mimo Avantima by mi určite neprekážal ano taký Jaguar E, prípadne Corvette 1. alebo 2 generácie...
Nakoniec to ale možno dopadne tak, že všetky moje chute bude musieť uspokojiť (po zrelej ekonomickej úvahe) ekonomický 2CV. 😄
Dylan McKay
0
Tak hodně štěstí! 😉 :yes:
Klaudius
0
Díky. Ten Avantime ostane napriek tomu na vrchole rebríčka, na 2CV ma viac ako samotné auto láka komunita ľudí, vytvorení okolo neho. Najmä činnosť jedného českého klubu ma priam uchvacuje. Budúci rok je v ČR dokonca celosvetový zraz 2CV. Ten síce asi nestíham, no v dohľadnej dobe je to asi najdostupnejší a najlákavejší relax v spojení s autami...Asi starnem, dokelu...
Martin911Turbo
0
Klaudius: Mluvíš jako britskej senátor co zakázal SUVčkám jízdu po městech v Británii. Jentak dál a budeme za chvilku tohle řešit i u nás, ale běda nějakýmu zákonodárci co mě bude chtít zakázat jízdu v mém 3.0l s normou Euro2, tomu potom pudu klíčama zacinkat (a u těch nezůstane) a se mnou tisíce stejně postižených lidí co mají rádi auta co mají jiskru a výkon. Všeho moc škodí a zelení by se měli zaměřit na opravdové problémy co tuhle planetu ničí a auta jsou až někde na velmi dalekém místě!
Klaudius
0
Čo sa mňa týka, to čo píšeš, je nosením dreva do lesa... 😉
Klaudius, že zrovna ty tohle napíšeš? 😐
Schválně. Vedle sebe stojí SUV V8 a sporťák V8. Co je ekonomičtější? SUV je pro 5 (7) lidí, sporťák pro 2 (+2). No jasně že SUV, pobere víc lidí... 😉
Mimochodom, mimo Avantima by mi určite neprekážal ano taký Jaguar E, prípadne Corvette 1. alebo 2 generácie...
Nakoniec to ale možno dopadne tak, že všetky moje chute bude musieť uspokojiť (po zrelej ekonomickej úvahe) ekonomický 2CV. 😄