Vážená redakce, napsat o tomto, že je to SEXY ZVUK, to chce fakt odvahu. Buď jste se tam už z tý všudypřítomný objektivity úplně zbláznili, nebo jen opět dokazujete, že dno může být ještě níž, než ACZ zatím dosáhlo.
Protoze v Americe a Kanade se porad muzete klidne koupit sedan, jehoz zakladni motorizace je 3.6l V6 a za cenu teto dieselove repro Octavie uz ma plnohodnotny V8 Hemi... Staci zkontrovolat cenik Dodge Charger. Kdo vam neco podobneho v Evrope nabidne?
To je ale volovina... Takze az jednou s timhle teoreticky pojedu, a najednou vyfuk ztrati zvuk tak clovek bude mit jistotu ze mu prdla el. pojistka >:D:yes:
V téhle věci jsem celkem nekompromisní - pokud to jde, tak takovou hračku v autě nechci, je to prostě fake a tím je to trapné.
Ale je mi jasné, že by mě zkušený diskutér-demagog asi zahnal do kouta - laděný výfuk vám nevadí? Nevadí. Laděný výfuk s rezonátorem? Asi nevadí. Tak proč vám vadí vibrace generované repráčkem? No fajn, tak... každému dle jeho gusta, já radši obětuju volič jízdních režimů jen aby to tam nebylo :-)
Pamatuju si, že jsem něco takového viděl v katalogu originálního příslušenství. Zásobník tlakového vzduchu byl připojený za tlumičem a podle pokynu řídicí jednotky to přifoukávalo vzduch. Ale myslím si, že to bylo o něco levnější a navíc ty zásobníky byly dva, pro každou stranu výfukového potrubí (bylo to pro šestiválec 3.0 TDI).
Je možné, že na skladě zbyly nějaké ležáky tohoto nesmyslu a ta firma se to teď snaží prodat.
Dát si něco takového za 35 tisíc do Oktávky TDI, to už je na diagnózu.
To jste si spletl dědo. Tady ten skřek je přidaný u výfuku, takže brumlavý zvuk dieselu linoucí se z motorového prostoru si můžete uvnitř své sportovní verze škodovky užívat i po této úprávě.
Takze jestli to dobre chapu z clanku o 1,5tsi, budou mit mnsi auta nez octavie v ramci benzinovych motoru pouze trivalce 1,0tsi??? Tak proto ten humbuk tady kolem tohoto motoru! Tak to uz je vazne sila...
Podvod by to byl v pripade, ze o tom zakaznik nevi, ne ?
Uprimne, ja sam tomu moc nerozumim, pokud se bavime o R6 v BMW, kazdy vi, ze zni skvele, proc tam teda pridavat takovou vec ?
Nejspis asi proto, ze to nekdo(zakaznik) chce, asi je to proste vyvoj. Stejne jako se vyviji vsechno ostatni.
Ja si osobne myslim, ze kdyby o to lidi nestali, tak to tam nebude. Takze pokud dostatek zakazniku projevi nesouhlas, treba se v pristich generacich (nejen u BMW) dockame zmeny.
Pokud ovsem firmy jako ta z clanku budou tyto veci vyrabet a lide kupovat, asi se toho automobilovy prumysl jen tak nezbavi.
Právě tímto hlodem to dokazuješ ty >:D Za 7 litrů jezdí možná tak z kopce bez plynu ...
Známý ho má (3.6 V6, RV 2011), na motor má samou chválu a neměnil by, ale zrovna spotřeba mezi jeho přednosti nepatří. Jezdí s ním poměrně rutinně, takže s ním přes 80% času nijak neblázní a v průměru jezdí mezi 11-12 litry na sto... Viz taky co ti píše níž Petr07 info ze spritmonitoru.
Btw pokud se nepletu, tak i oficiální hodnota udávané kombi spotřeby od výrobce se pohybuje kolem desítky, tak nevím co se tu snažíš vytvářet za flame se 7 ...
Ať se na mě výrobce nezlobí, ale uspokojovat se na tomhle udělátku mi přijde podobně úchylné jako se ukájet na gumové panně ;-) To chce fakt zoufalce...., nebo extrablba >:D
Jo, to je pravda. Velké krásné auto a motorově a objemem končí tam, kde by mělo začínat. A to je dnešní evropský automobilová průmysl. Bohužel. A ještě je to opravdu drahé.
Do aut velikosti octavie se i v americe uz nejaky patek montuji maximalne ctyrvalce. Posledni mohykan byly VW s 2.5 petivalcem, ale i to byla spis vyjimka.