Při cestě ze západního na východní pobřeží Jihoafrické republiky ujel Peugeot 308 1,6 HDi 1689,7 km na jednu nádrž. To znamená, že měl průměrnou spotřebu v reálných podmínkách jen 3,4 l/100 km.
Jako pán má vlastní zkušenost? Kamarád má firmu,jeho žena je lékařka,od sametu kupují výlučně Peugeoty, osobní mají aktuálně tři,několik dodávek, na P607 bylo za 4 roky natočeno 270tis, pravidelný a poctivý servis,z materiálu brzdové destičky,kotouče,pneu.Opět má nový P607,po roce 80tkm a problémy zase nula.Naprosto v pohodě a jiné nehodlá kupovat.Možná je to i o zacházení s autem.Paní najezdí míň km,když je v ordinaci, ale ročně 30 tkm dá a vůbec neuvažuje,že by další auto bylo něco jiného.
vykreslovat tu Peugeot ako auto, ktore sa po mesiaci pouzivania rozsype na prach je nezmysel, ale ako etalon spolahlivosti bude este o nieco uhodnejsie.
Moj dobry kamarat a kolega robil pred tym vo firme, kde bolo peugeot firemne auto. Mal svoje, co pouzival len on a nestaral sa on zle... Problemov spusta.
Dalsi znamy ma 607 a je tak nastvany, ze si peugeot uz nikdy nekupi. O com to hovori? O nicom. Kludne si mozes kupovat auto od najhrisheo vyrobcu cely zivot a mat minimum problemov, ak mas trochu stastia.
V globale sa to ale ukaze (to chce ale mat vozovy park o 50 autach). A z globalncyh statistik su stale francuzske auta daleko za nemeckou a este dalej za japonskou konkurenciou, to je proste fakt
Je to pekný výsledok, ale vôbec nič tu nie je, akou priemernou rýchlosťou auto išlo, po akých cestách, akú naftu používalo, či vôbec zrýchľovalo a vôbec zastalo, je to len taký reklamný blaf. Pod 4 litre dokážem ísť aj ja na ceede, bez klímy, bez zrýchľovania, dokonca aj so státím na semaforoch a nerobím z toho reklamu, ani nesadím stromky na okolí. Len si pri takej jazde pripadám ako rýchlejší slimák.
Pro nízkou spotřebu bylo nutné najít lokalitu s nízkým provozem a malou hustotou osídlení. Pokud by tento test jeli po Evropě například ze severu na jih, tak by výsledek nestál za řeč...
A která auta po roce korodují?U toho co máš zřejmě na mysli (toto auto nevlastním,ani nic od této značky) to není koroze,ale usazeniny z vody,která se pod prachovku dveří dostává třeba při mytí tlakovou myčkou.Lak je přitom NEPORUŠENÝ.Po mytí auta stačí pouze otřít.
Když otevřu dveře u kteréhokoliv auta ještě před těsněním moc čisté není žádné,takže asi tak.