Novinky
0
Profil v duchu neoklasicismu bylo netřeba nějak výrazně měnit, tady bodly hlavně zadní diodová světla. Možná jsou až příliš pouťová, nevím, nechám na vás. Přesto si myslím, že v současném nejvyšším segmemtu je designovou ikonou Maserati Quattroporte, kousek opodál na druhém místě číhá Audi A8 a s patrným náskokem na ně dotahuje BMW 7 (které mi ale nepadlo do oka hned na první pohled)...
0
to vypada ze tam skoro zadny facelift neni, abych rekl pravdu tak se mi nelibi ten ostrej zobak a diody ve svetlometech k tomu taky moc nepasujou... ten facelift udelali "proste aby se reklo facelift a lidi to kupovali" (kdyz uz prisla nova bmw7)
0
Přesně tak. Facelift kvůli zvýšení konkurenceschopnosti vozu ve srovnání s novou generací jeho úhlavního rivala BMW 7...
gld
0
to je šuma, es kláda je stále BEST 😄
0
V komfortu bude asi lepší než sedmičkový Báwko.
prejt
0
A nejen v něm, prestiž Mercedes-Benzu je prostě prestiž Mercedes-Benzu...
0
No, to je sice pravda, ale BMW má pověst dynamičtějšího vozu. Mercedes je orientován na komfort...
Ivanuska_Matej ( RSka)
0
no ale ved je to luxusna limuzina... na dynamiku si kupis SL alebo nieco celkom ine ...
0
Jasně, SL je výjimka...doufám a pevně věřím v retromodel 300 SL... 😄
0
a v cem je bmw sportovnejsi nez mercedes?