Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Ruské zlaté ručičky opraví vše. I zdemolované BMW 7

Totálně zničená záď luxusního sedanu ruské mechaniky nijak nerozhodí. Prostě se dají do práce a opraví ho.
Zpět na článek
27. 8. 2016 13:23
27. 8. 2016 15:28
28. 8. 2016 22:33
27. 8. 2016 20:26
28. 8. 2016 08:17
28. 8. 2016 10:40
28. 8. 2016 15:29
1. 9. 2016 17:39
28. 8. 2016 10:13
28. 8. 2016 13:21
Avatar - narona
27. 8. 2016 13:23
Renovace
Správně, auta se mají opravovat co to jde, ne hned vyhazovat... :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ja Prvni 123
27. 8. 2016 15:57
Re: Renovace
Přesně tak!
To auto nebylo zničené, ale nabourané... a je jen úchylkou dnešního světa, že všechno chce vyhodit a koupit nový.
:-(

Že to na tom videu udělají prasecky ještě neznamená, že se to mělo vyhodit.
Avatar - twistedTSD
28. 8. 2016 15:21
Re: Renovace
Pro mě za mě, svým způsobem je mi to až sympatické. Problém je, když takový garážový produkt prodávají jako nebouraný.

Vlastně jsem znal týpka, který si takhle koupil bouračku za pakatel, v rodinném autoservisu vyměnil zadek a možná v tom jezdí ještě doteď. :-)
27. 8. 2016 15:28
Nie rus
Ale litovec.
Rozbalit vlákno
1
28. 8. 2016 22:33
Re: Nie rus
Litevec co mluví Rusky? To se mi moc nezdá.
27. 8. 2016 16:23
osobne nemam s takovou opravou problem
pokud bude kupec obeznamen se stavem a bude tomu umerna cena. cca 30-50% protoze ten vrak vetsi cenu nema
Rozbalit vlákno
3
28. 8. 2016 12:02
Re: osobne nemam s takovou opravou problem
Vsadil bych i nějaký prachy, že kupec obeznámen nebude. :-) Takhle se auta opravovat nemají.
28. 8. 2016 12:14
Re: osobne nemam s takovou opravou problem
jiste. tohle byl vrak pred opravou a je i po ni.
28. 8. 2016 12:28
Re: osobne nemam s takovou opravou problem
Přesně. Náklady na řádnou opravu by byly pravděpodobně za hranicí rentability nejen z pohledu pojišťovny, ale i z pohledu trhu.
Avatar - Googlit
27. 8. 2016 20:26
Čekal bych
Čekal bych že nejhorší bude montáž zadní nápravy a né slícování kufru >:D
Rozbalit vlákno
0
28. 8. 2016 07:17
normální oprava
Autor evidentně nemá o autokarosařině nejmenší tušení. Běžná oprava. Toto se děje i u nás. Při sledování videa mne potěšila pečlivost zpracování a výbava dílny. Autor článku, protože o tomto oboru neví nic, očekával samozřejmě dílnu vybavenou nejnovějším počítačem Apple s 38 palcovou obrazovkou. Tato výbava (Apple), ale při svařování plechu není úplně to nejdůležitější.
A náklady? Zde autor opět netuší která bije. Takovej zadek co tam přivařoval koupíte na vrakovišti za např. 30 tisíc Kč. Práce s odřezáním a navařením je tak na 3 dny. Kolik asi tak stojí 3 dny práce autokarosáře? Hm? Dejme tomu že více než 6 tisíc asi ne, že ano? Potom lak. Tohle bylo tak za 20 až 25 tis maximálně. Celková cena tedy cca 60 tisíc. Takže se to nevyplatí? Fakt? U zánovního BMW bych řekl, že vyplatí. Ale já nejsem humanitně vzdělaný novinář, tak nevim.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - MarTin1
28. 8. 2016 10:12
Re: normální oprava
Přesně tak, pár autoservisů už jsem prošel a tohle je celkem běžná praxe.... člověk akorát kouká co se dá a co šikovné ruce umějí......a nemusí to být nutně roboti ABB žejo :-) Každopádně "šokující" pro bulvární plátek je na tom to, že je to drahé luxusní BMW ze západu a opravuje ho šmoula z bývalé SSSR žejo...... to že u nás by se tohle auto vyhodilo na šroťák (a nebo právě prodalo těmhle šikulům) a pojištovna by to zacálovala a ty bys byl nucenej bežet a koupit si nový je prostě trend moderní doby a nutno říct že samozřejmě jistější a asi i bezpečnější....

Dám sem jinej příklad v zásadě podobnej.... Já osobně jsem svojí motorku se kterou teď lítám na okruhu, koupil bouranou.... koupil jsem jí ve srovnání běžné ceny "zadarmo". Po 60 letém pánovi z Německa co jí vyslal do pole.... poškozené byly přesně ty věci co jsou potřeba aby mohla jezdit v provozu.... ulomené řídítko,nějaká elektroinstalace, světla (LED a jen to stojí 50k....holt AUDI), blinkry, plasty, držák spz, samozřejmě povrchově odřená a kopnuté kolo... pán sebral plnění z pojišťovny a vyslal jí mě...s 7400km najeto...... já místo těhlech zbytečností na to dal závodní lamináty, opravil kolo a už druhým rokem mi slouží a přede jak koťe.
28. 8. 2016 10:25
Re: normální oprava
ale sak to se deje i tady u nas v CR a vlastne kdekoliv v EU naprosto bezne, pojistovna zaplati jako za totalku, ale auto/motorka nejdou hned do lisu nebo drticky, normalne se coby totalka jen opravej podobne jako na videu a poslou dal do obehu, ...... co je problem je, ze se to pak klidne prodava se lzivou historii a majitel ma jen malo moznosti jak zjistit ze to je takto posvazovane auto, kdyby se to takto prodavalo s pravdou a za odpovidajici cenu, tak proc ne ze

u motorky zalezi jen na tom jestli je hnutej ram, zbytek na motorce je jsou jen "doplnky" u kterych je fuk jak pri nehode skoncej, a taky je rozdil v tom jestli je to motorka na bezne jezdeni nebo neco kapotovaneho kde se ocekavaj vetsi rychlosti, krivost ramu nebo jeho spatne srovnani se muze projevit kldine az ve vyssich rychlostech kdy jiz bude pozde

ostatne ja svuj skutr taky naboural, skutr sel podlahou primo do stromu a ja nastesti do pole, proste jsem to v zatacce prehnal a podjelo predni kolo na necistotach na silnici, i ram byl hnutej celkem dost, ale vedel jsem ze nad kilo to stejne jezdit nebude, vyresila se pojistka a hura na opravu/predelavku, takze se ram srovnal, nechal skontrolovat laserem a udelala se prestavba na elektroskutr, vpohode jezdil jeste dalsi roky nez me ho znicil pan vlekem co do nej nacouval a ze skutru udelal dekoraci prilehleho domu, tady jiz byla pojistka nizsi a tak jsem se na dalsi opravu vy..
28. 8. 2016 11:50
Re: normální oprava
vozidlo ktere je vyplaceno pojistovnou jako totalka by nikdy nikde nemelo dostat dalsi moznost registrace.
28. 8. 2016 12:22
Re: normální oprava
To je ale otázka na daleko širší diskuzi. Jen namátkou -

- co když bude na takovou opravu použit celý nový nebo jiný nepoškozený skelet (hypoteticky) ?

- co když bude časová hodnota vozu již tak nízká, že na "totálku" bude stačit jen rozbitý nárazník, světla, a vyteklý chladič ?

Tzv. "totálka" je ve většině případů jen nečestná obrana pojišťoven vyvléknout se z plnění pojistných událostí - na základě časových hodnot - za co nejméně peněz. Čert vem, že třeba majitel platil poctivě 6 let, případně i 26 let (myslím na několik aut) pojistku bez jakékoliv škodní události. Vůbec to neznamená, že auto nelze řádně opravit, jen je to v očích pojišťoven nerentabilní a tak to nechtějí hradit.
Avatar - twistedTSD
28. 8. 2016 15:27
Re: normální oprava
S tímhle osobně nesouhlasím. Jako totálka je zejména u starších aut vyplacen kdejaký ťukanec a když si to šikovný majitel rozhodne levně a solidně opravit, nevidím problém.
28. 8. 2016 15:43
Re: normální oprava
za totalku se dnes oznacuje spousta aut, kde se proste jen nevyplati oprava diky cenam v autorizovanych servisech, ciste prakticky u treba 10 let stare Audiny, BMW, Mercedesu a dalsich drazsich znacek kde je drahej servis ti za totalku oznaci i auto co se treba jen otre o svodidla, kde proste vymena vsech dotcenych dilu a lakovani tabulkove vyjde draz nez jaka je tabulkova zustatkova cena auta, je ale nesmysl takove auto proste nevratit zpet do provozu jen proto ze ho pojistovna radsi vyplati jako totalku

pro zajimavost, jako totalka bylo oznacene pojistovnou i jedno nase starsi auto v rodine kde kroupy rozbili 3 skla, poskodili plasty pred celnim sklem a samozrejme potupkaly obe kapoty a strechu, auto melo pojisteni proti zivelnim pohromam a pri cene asi 35 tisic dle tabulky se oprava v Subaru proste nevyplatila, joooo takove auto si rozhodne zaslouzi neopravovata je lepsi ho nechat rovnou sesrotovat >:D
28. 8. 2016 16:10
Re: normální oprava
Ano, tak nějak to je, akorát mám pocit, že pojišťovny akceptují ceny autorizovaných servisů jen do určitého stáří vozu.
28. 8. 2016 08:17
Opravar
Jako nechci ani myslet na to co se stane pri sebemensi dalsi rane na ten zadek, ale chlapek se jevi jako sikula (bez ironie)

Ponauceni je rekl bych kupovat bud auto novy nebo z used programu jednotlivych automobilek, kde by se tohle melo vyfiltrovat (ale mozna je to jen moje naivni predstava)
Rozbalit vlákno
3
28. 8. 2016 10:40
Re: Opravar
Nebo kupovat auta, která nepoužívají konvenční karoserii jako 7er, ale třeba hliník jako třeba Jag XJ, ten by takto primitivně opravit nešel, tam by musel měnit komplet podélné nosníky, nýtovat a lepit, protože svářečku by si mohl leda nabouchat do kecek a taková oprava pak stojí docela pálku a u ojetiny by se vůbec nevyplatila. Tam kde je jenom ocel, tak se samozřejmě vždy najde šikula, který svaří cokoliv a čímkoliv a pevnost karoserie jde do háje.
Avatar - twistedTSD
28. 8. 2016 15:29
Re: Opravar
Upřímně by mě zajímalo, jak by při nehodě dopadlo. Už jsem i slyšel, že takové auto je vlastně ještě pevnější, ale...já do toho fakt nevidím. :-)
1. 9. 2016 17:39
Re: Opravar
Tipoval bych, že při další ráně na zadek to auto bude nabourané, ale je to jenom moje domněnka. :-)
Pokud nesvařuje vysokopevnostní plechy, ale obyčejné bláto (hlubokotažné plechy), tak se s pevností auta nic moc nestane, snížená pevnost je zachráněna vyšším počtem svarů.
28. 8. 2016 10:13
asi jedine
asi jedine co se me na dane oprave nelibi je, ze nemeni cele podelne nosniky v oblasti prahu, a jen je fiknou a navarej "novou" cast auta, je otazkou o kolik drazsi by bylo ty spodni nosniky cele vymenit za nove, z hlediska nasledne tuhosti a bezpecnosti auta to bude ale obrovskej rozdil

gif s dily nosnych casti [odkaz] no bylo by to slozitejsi a pracnejsi, ten nosnik saha od predniho kola az k zadnimu a to ve 3 vrstvach [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
28. 8. 2016 13:21
?
No, nevím. Pokud to změřili a ta záď sedí dobře, v rámci možností, že to neháže a jsou rovně kola. Na předek si to neumím představit. Je jasné, že je to prasečina, ale mít 7 bavoráka třeba za čtvrtinu cenu s pár tisícema km, no neber to. Holky se na to uloví v pohodě. :-)
Rozbalit vlákno
0