Novinky

Zpět na článek

Ford Focus Zetec S: standardní výkon a sportovní vzhled

44 komentářů

karlitto00
...taky hlavne plasty, hlinik atd. ale skutek utek 😄
oIoo
no tak tady asi trochu Octě křivdíš.
no co tohle je za šaškárnu, kdo to může chtít? Asi lidi co nikdy neviděli sportovní auto. 8-s
Octavia RS ... moc s tím nechoď na světlo ... stále nejlevnější Volkswagen (lidový vůz). Za ten peníz je lépe se poohlédnout jinde...
Třeba na Forda viď cenově i kvalitně je nejlepší na světě >😁 >😁 >😁 ....... myšleno ironicky
ono Ti to hned dnes Deadlift ked pride zo skoly ukaze, ako je toto jedine spravne a tak sa robia optipacky a Focus RULEZZZZ 😄

aj ked mne sa zda, ze ZETEC S mal mat tuhsi sportovejsi podvozok, nie som si sale isty.

Uz RS2 na obrazkoch mi pripada ako sialeny tuzing, ale pockajme na finalnu verziu a okrem toho ten vykon si to este ako tak zasluzi
Deadlift
Ano Zetec S ma sportovejsi podvozek. Jinak mas v hlave prazdno jako vzdy.
lepsie prazdno v hlave, ako trpet slepotou.

1. aspon som tu nepisal na rozdiel od ostatnych o tom, ako zly tuning ZETEC S je... Lebo o tom podvozku som to minimalne tusil
2. ten optipack je ale hrozny, trosku sudnosti aspon obcas (alebo ta slepota?) :-!
Avatar - www.skodaoctavia.cz
www.skodaoctavia.cz
Je vidět že toho moc o Octavii Rs nevíš.
Ale normální člověk když neví mlčí.
U Octavie RS je mnohem více změn oproti sérii, motor, podvozek, brzdy...
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - misoo
misoo
tak tak, keby aspon porovnavali focusa ST, vidno ze niekto tu nema sajnu... >😁
Deadlift
:yes: :yes:
Podvozek je dobrej, Fordaři říkají, že je to nejlepší podvozek ve své třídě. víte co se říká SAMOCHVÁLA SMRDÍ !!! jsou auta s horšíma podvozkama ale i přesto drží lépe jak ford.
ale jedine, co na octavia RS je dobre, je ten motor aj to len v benzine 2.0 TFSI. Podvozok ako aj v beznej verzii sice nie je uplna tragedia, ale na platforme vo VW jednoznacne najhorsia moznost. Brzdy napodobne, ak ma GTI az neVW brzdy, slusne davkovatelne (ziadne vsetko v 1cm), tak u RS to tak dobre neplati

klasicky liftback orctavia vRS kto si moze kupit, tomu prilis nerozumiem (spusta inych, lepsich moznosti), este ked chce niekto rychle kombi, tak to trochu dava zmysel(lebo neexistuje ziadna priama konkurencia)
navíc ještě taky ztužená karoserie ... mnoho lidí říká že octavia RS je jen rychlejší osobní auto a ne sportovní ... a to taky je, ale stejně tak i třeba Focus ST není žádnej supersport ... >😁 to je prostě třída RS auta která jsou postavená na ovladatelnost díky malému rozvoru, když dáte příklad octavia a mondeo .... mondeo si může o Rally nechat jen zdát, nemá na to jízdní vlastnosti a octavia jezdí rally a v tom případě i okruhy na které nejsou dané takové kritéria co se týče vlastností vozidla.
cubalibre 16V
Ford uz delsi dobu nema co nabidnout pod kapotu sportovniho hatchbacku, snad krome ST. Ale tohle s oznacenim S snad jako Sport asi moc sportovniho nema. Doba kdy se prodavali sportovni Escorty jako napr. XR3i, RS, Cosworth a byly to 1.6 Turbo, 2.0 150PS a 2.0T jsou asi nenavratne pryc. Dnes asi zakaznikum staci mit opticky sportovni auto a 115PS, jako to delal VW Golf III, IV se 115PS v GTI v krasnych 90letech.... Sportu ZDAR.
oIoo
no akorát že ten Golf měl tunu i s řidičem 😒
Deadlift
Escort RS mel 150 koni tady muzes mit u Zetecu Sport u 2,0 145 koni, a sportovni podvozek a rizeni atd., nevidim v tom velky rozdil.

To same u Fiesty Zetec S/Sport 1,6.

Kolik lidi v nakem Zetecu zde jelo? Nikdo. Zetec Sport jsou v UK velmi popularni, a vubec ne jen vzhledem.
Escort RS bol asi malinko lahsi.

Tentokrat mas ale pravdu, ze tu ludia posielaju plky a o ZETEC nic nevedia, je to skor vina clanku ale. Ten optipack je ale totalne nevkusny
Deadlift
optipack no videl jsem rozhodne horsi, predek je ok, to je vec vkusu, stejne kdyz ridim, plasty venku nevidim >😒] Je fakt ze ten zadni difuzor se moc designem nepovedl. Ale neni problem si tam dat neco jineho.
Avatar - www.skodaoctavia.cz
www.skodaoctavia.cz
Vypadá to pěkně. Ale moc tuhle verzi nechápu. Bez motoru podvozku a brzd. To je pěkné trapné :no:
Avatar - misoo
misoo
je pravda, ze motoricky je na tom ford momentalne... no povedzme si uprimne, na chvoste... ale bez podvozku, to by som netvrdil, aj na seriovy focus sa stale drviva vacsina aut v triede nechyta 😉
Deadlift
Vsechny verze Zetec S a Sport maji u Fordu vzdy sportovni podvozek.
hlavna vec, ze motory v OII trapne nie su. Nebyt 2.0 TFSI a 1.8 TSI, tak je to velka bieda
figurka
Ach ty sportovně nesportující verze....... Zastávám teorii, že když už auto vypadá ( sportovně ), tak by taky tak mělo jet. Ale bohužel doba (a móda) velí, že téměř vše ( v automobilovém průmyslu ) musí mít sportovní a agresivní nádech.
Avatar - riderhenry
riderhenry
presen tak, vsechno je sportovni, od Toyoty Aygo po Hummer H3... Sami supersporty vsude... >😁

V tomto pripade by mi vubec nevadila absence sportovniho motoru. Kdyby auto melo sportovni brzdy, podvozek a rizeni, tak bych to bylo skvele auto, a to i treba jen s motorem 1.6, ktery se docela ochotne vytaci... Auto by bylo zabavne, ale zaroven by clovek neplatil drahy servis, spotrebu, vetsi rozmer pneu kvuli vykonu... 😉
oIoo
proč sportovní brzdy? to není potřeba, do 1200 kg a 120 koní ti stačí běžné kotouče vpředu a bubny vzadu. Sportovní brzda je pro normální lidi moc jedovatá a zbytečně drahá. Naladit podvozek je mazec, naše cesty jsou pro SUV.
Hlavně tu zábavu by dodalo odlehčení v současnosti tak o 100kg v průměru.
Avatar - riderhenry
riderhenry
Brzdy jsou naprosty zaklad pro sportovni jizdu, to vi asi kazdy. Ten, komu by vadila kousavost brzdy, si asi nekoupi takto oplastovany model. Krom toho sportovni brzdy nemusi byt vubec preposilovane - nevim kdo to kdy rekl. Zalezi na naladeni, posilovaci... Ja nic takoveho treba neznam.
oIoo
no brzdy jsou možná naprostý základ pro sportovní jízdu ale tohle auto je nepotřebuje, a může bejt oplastovaný jak chce. STčko který má o 100koní víc budiž ale k čemu v tomhle? Myslíš že jako dobrý brzdař má šanci v provozu někoho předjet na brzdy? Jo možná na motorce.
Avatar - riderhenry
riderhenry
Rychlost nezalezi na vykonu motoru. Muzes jet na stejnem useku jako ST stejnou rychlosti, mas-li sportovni ambice atd., akorat se na tu rychlost dostanes pozdeji. Ale zastavit bys mozna opravdu chtel drive, nez se seriovymi brzdami. Je to jasne vidno na zasade tuningu - nejdrive brzdy, potom podvozek, pak motor a nakonec oplastovani. Ma to jednoduchou logiku - mas-li lepsi podovzek, muzes jet v zatacce rychleji, mas-li vyonejsi motor, mas lepsi rychlost, na stejnem useku budes rychlejsi nez driv. Ale brzdy porad stejne? Kdyz to udelas v predepsanem poradi, je to logicke, efektnivni a bezpecne.
Deadlift
Nejdrive podvozek a brzdy, pak motor a oplastovani.

U Zetecu je i sportovni podvozek, i velmi slusne brzdy, lepsi kotouce, ktere dokazou zvladnout dany bezny motor i pri sportovni beznem nasazeni danym podvozkem u Zetec S.

Co je presne to co vecina lidi v UK od Zetecu ocekava monoho let, dobre ovladatelny light sport model s peknym sportovnim designem. To je cele.

Jinak :yes: :yes:
Avatar - riderhenry
riderhenry
Tak to ma byt! Bud jsem ale spatne cetl, nebo je ve clanku chyba, protoze si na zminku o jinem podvozku a brzdach nepomatuji. Akorat jsem po nich volal! 😉
Deadlift
V clanku se to nepise z jednoho prosteho duvodu, clanek je strojove opsan z Anglickeho originalu, v kterem se o podvozku a brzach nepise, protoze v UK to je brano jako samozdrejme a nemnene kupu let u vsech prodavanyh verzi Zetec S, jak v UK tak u verzi prodavanyh treba v DE, tam se jedna hlavne o nemecke Fiesty Zetec S - Sport.
Avatar - riderhenry
riderhenry
No je pravda ze o Fordy prodavane v Anglii se vubec nezajimam, ale cekal bych, ze si redaktori neco zjisti, protoze z clanku jde naopak vycist, ze brzdy a podvozek upravene nejsou... ;-\
Deadlift
No v anglickem clancich je jasne uvedeno ze Zetec S vyhazi z UK verze Zetec jako vzdy, cesky ekvivalent zhruba Trend a Sport.
Tak to zde jaksi cesky autor clanku popletl.

I ceske verze Trendu a Sport maji sportovneji naladeny podvozek nez treba komfortni Ghia.

Na strenkach UK FORDU.
[odkaz]
New Focus Model Overview...
Focus Zetec from Ł15,545

* 16" alloy wheels
* Sports suspension :yes😒br /> * Perimeter Alarm
* Sports-style front seats :yes😒br />
Je ti to uz jasne? 😉
Avatar - riderhenry
riderhenry
Pak muzeme britum opet jen zavidet... ;-\
Deadlift
I v CR se jeden cas prodavala nemecka Sport edice Focusu.

No v soucasne nabitce musis vystacit s Trendem nebo luxusne sportovnim Titaniem pokud chces sportovnejsi podvozek nez ma Ghia.
oIoo
nojo, tak to pak zává úplně jiný smysl, jestli je to projekt nějakýho úpravce. Myslel jsem že Zetec je něco jako Duratec (ono taky že je), tak jako pak posunutý do týhle úrovně to dává smysl.
Deadlift
[odkaz]

Ne nazev Zetec zacal Ford pouzivat pro ruzne 4valcove motory 1,6 a 2,0.
A potom v UK zacal Ford pomenovavat Zetec sportovni vybavy puvodne Si nejdrive u Fiest a podom u dalsich modelu.

Treba Zetec TDCi je Ford Duratorq nebo Zetec-SE je Ford Sigma.
Zetec-Rocam je Kent nebo serie Duratec se puvodne rikalo RoFlow Zetec.
oIoo
jako stylizovat něco jako difuzor, proč ne, ale ten výfuk tam, to je fakt k smíchu.
Deadlift
K smíchu je jen koncovka jak od kamen u 1,6ky 😉Tohle je zcela v norme.
ten difuzor s tym vyfukom do zeme vyzera fakt dost smiesne... Ale hold ked motor nema DPF, tak nemoze mat klasicku koncovku ako na benzine, ze ano
oIoo
to je paráda, jakou má člověk stejně představu o sportovních autech - jako na nafťák jsem si vůbec ale vůbec nevzpomněl >😁 tak to uznávám, měl jsem namysli že koncovka by měla být skrz ten nárazník, ale než koukat do vočazený díry, to je to radši fakt lepší schovat
Deadlift
U Fordu maji vsechny motory TDCi koncovku do zeme DPF s tim nema co delat. 😉
DPF moze niekto mat a moze mat koncovku aj tak do zeme.... Problem je, ze by nemal nikto mat koncovku rovnu ako na benzinaku na diesel bez DPF. To by sa ten za Tebou pekne podakoval.
Aj 530d zo zaciatku este malo prave starsi 3.0d bez DPF a ma dvojitu koncovku do zeme (je ich ale relativne malo). Potom verzia s DPF uz ma koncovku peknu, ako benzinak 530i