Pro zákazníky ve Velké Británii si divize užitkových automobilů značky Volkswagen připravila nové vrcholné provedení modelů Caddy a Caddy Maxi, které pod označením Sportline ukrývá sportovní exteriér a luxusní výbavu.
Tak tenhle supersport s batohem chci! Povie mi niekdo PREČO sa to prodává jen v Anglii?? PREČO jen v Anglii, když já to chci v Čechách?? No kdo mi to vysvětlí?? Já snad zažádám o politickej azil v UK... :-(
no na strašení malejch dětí a drápalíků by se mi tenhle drzek v černém líbil... >:-[] chodil bych tě Vadere v noci strašit a stylově při tom driftoval >:-[] až by kosti chrastily >:-[]
Vadere já chci A6!!!! >:D Vie mi niekdo povedať PREČO by som na cintorín išiel 1203 keď možem Á šestkou?? Chcem vedieť PREČO vy tupčekovia. Hneď!!! ;-)
Mne by ten E-Type zase probral kua rychle k zivotu- jenom proto abych mohl zabit toho co to postavil- pak bych se zase spokojen vratil k rakvicce a veneckum ;-)
Na jednu takovou, známého co má pohřební službu, jsme s kamarádem pod nápis "Pohřební služba Pokorný" dopsali "Vaše srmt, naše radost". Jezdil s tím chudák dva dny po městě, a pak dlouho hledal viníka. >:D;-)
Jó, jó - to voni jen tak říkaj. Ale kdoví jestli toho svýho Karla (já jsem jí řikal Karel) vůbec kdy rozebrali do šroubku. A kolikrát mu asi tak vyměnili diferenciál ? A kdoví jestli jim někdy vylítl těsnící kus mezi vodní pumpou a blokem motoru nebo praskla ta roztomilá deseticentimetrová spojovací hadice na boku a měnili jí na silnici ? A jak často promazávali čepy řízení, aby to bez posilovače vůbec utáhli ? A kolikrát měnili čep pomocný páky řízení i s pouzdrama, aby mělo točení volantem nějakej vliv taky na kola ? K takovýmu živočichovi si vztah rozhodně vytvořit musíš a když ho nemáš za kamaráda, tak ho máš za nepřítele. Odpočívej v pokoji, Karle, a díky. Naučils mě na silnici improvizovat a myslet pozitivně. Budiž ti hutní pec lehká.
Jestli se necháš spálit v Brně tak budeš mít podobu černého kouře. Když jsem tam byl v létě na pohřbu pratety tak jsem na to čuměl jak puk. Holt brňáci
Mas tak velkou rodinu ze se ti nevejde do GTI a mas rad koncern? Tak na co cekas- mas tu supersportovni dodavku- GTI mezi dodavkami. Vybava jak se patri, motor tichy a pruzny, podvozek co by mohl zavidet lecjaky hot hatch. Jen prosim nezapomen moc nerezat zatacky- ty pytle cementu v kufru by se mohly poskodit
čoveče já snad zapomenu na stodvaciášek!! Tenhle drzek s baťůžkem ti nejen natrhne kaďák, ten ti vytáhne i nudli z nosu... >:-[] Bublavý zvuk silného turbodieselu ti rozehraje v duši ódu na radost. Kvalitní mäkčené plasty v interiéru, fofrklacek potaženej tou nejjemnější kůží a sedadla přímo vybízející k posazení. Ke skutečnému řidičskému orgasmu v táhlým dlouhým chybí už jen dvě drobnosti. Chlupatej volant a tygří potahy. Takže jestli nosíš tři dni neholený strniště, leopardí tanga a hadí kopyta, jestli víš o čem je život, jestli ti koluje v krvi VW pak neváhej a objednej letenky do UK. Tam v zemi velkého Merlina čeká na tebe ON - tvůj sportovní šampion... BRAVO VW, BRAVO CADDY GTI >:-[]
Vsak tahle HotDodavka neni pro nejake machyrky- tohle je presne pro drzky co umi ocenit dlouhy tahly ;-) a pekne mekke plasty k lizani . Jedine co mi v nem chybi je motor roku, DSG a parkovanci kamera - ale verim ze to prijde ;-)
Neni to jedno stabilitu muzes podporit cenemtem a inteligence cementu a Mejetka je priblizne stejna- navic cement ti do toho nejen ze nebude kecat ale necha na pokoji i plasty a ty v nich tudiz nebudes mit otisky zubu ;-)
To by bylo náhodou velice stylový.. ;-) nejdřív proletět severní smyčkou v Caddy GTI, pak proletět ke strašnickýmu kremáči v A6 a nakonec proletět komínem... >:-[] Stal by se ze mne idol dívek a žen. Božský Pierro... >:D
Myslím že je to z toho istého mailu čo si dostal aj ty...a toto by mali byť dva kusy jedného auta. :-O
Ale áno...týpek to prežil a ani nevyzeral moc vystresovane.
Perune to ty ještě nevíš co já měl po stodvaciášku. Ve stodole jsem pilně tunil a tunil radil se s jardou i bertoňákem a řeknu ti - výsledek byl fascinující. Na tuzink srazu v Horní Dolní jsem vyhrál se svojí tovární 1203 Turbo i proti takovým soupeřům jako Guru GTI a Guru VR6. ;-)
Tak to musela řídit snad sama zubatá, ne? Ondore tu kdysi nechával blog s "home made" a to jsem se tak řehtal, že mě bolela bránice..
Na druhou stranu, viděl jsem stodvácu v úpravě, za kterou by se nemusel stydět ani dottore (jinak fantastico výraz ;-) )...
Ale tahla popelářská edice se spojlery, ta mě nebere 8-s
Začal jsem úpravou z nejdůležitějších, ke které mne motivoval dnes již legendární seriál Sanitka. A tou byla instalace sklopného držáku na lahve s infuzí. Tento úchyt bylo možno vysunout z bočního okénka. V případě transfuze se pak krev v lahvi lépe okysličovala. >:-[] Dále následovala náročná a zdlouhavá rekonstrukce nosítek a zašívání lékařských plášťů. Pak už standard. Motor z Pola GTI, dvacetipalcové diagonály, kvalitní obutí od Protektora, tuzexová sportovní hlavice na fofrklacek, tygří potahy a pochopitelně červený chlupatý volant, koncovka výfuku z babiččiných kamen, érbek vlastní výroby a odlehčený dřevěný spojler vřpedu a přítlačné křídlo vzadu. Za své dílo jsem od Lékařské komory, resp přímo z rukou Dr. Rátha dostal ocenění pacient roku a k tomu jako prémii půlroční pobyt v Bohnicích s plnou penzí. Jo a odath zdarma... ;-) 1203 "ZedníčekLine" byl prostě můj mazel... >:-[]
Tak tohle já ráth! Jediná nevýhoda je pak to kvantum opiátů, co do tebe rvou, zatímco se slinou u huby a vytřeštěnýma očima drásáš o stěnu svěrací kazajku :-!
Mám ale tušení, že jakýkoliv motor by na první křižovatce vyrazil vpřed poněkud osamocen... >:-[]