Paříž 2016
memorex31
15
Dalsie koncernove nudne auto, o com diskutovat..? 😄
twistedTSD
7
Najdou se i lidé, kteří jsou schopni diskutovat o tom, že je to nudné koncernové auto a vůbec je nezajímá.
Je to hnusný, úzký, tvrdý plasty, neoriginální, pro český pepíky co by si radši měli koupit ojetý GL, motory na pyču, od koncernu kerýmu šéfoval Hitler a určitě to bude samo přejíždět koťátka.
Ještě něco?
Ještě něco?
Neboj se nic, českejch pepíků pokukujících po jetém GL moc není, ale těch zákazníků na Kodiaqa bude mít Škodovka až až.
Kodiaq a MB GL? Fakt? >😒]
A proč ne? Mezi Superbem a RR Phantom je taky hlavní rozdíl ten, že Rolls nedělá variantu kombi...
Doufám, že sis spletl vlákno nebo aspoň že umíš číst a vidíš, na co reaguji já 😄
Sorry 😄
Jinak máš pravdu = tahle hrůza se bude určitě prodávat po desetitisících >😒]
Jinak máš pravdu = tahle hrůza se bude určitě prodávat po desetitisících >😒]
Jak jsem psal pod rendery interiéru, včera jsem měl tu čest se zamaskovaným prototypem a to auto je opravdu velké, větší, než jsem čekal a než je typické SUV na bázi nižší střední, ale přišlo mi to nějaké úzké. Na délku a výšku jako Sorento, ale užší 😐
Ja tohle taky nepovazuju za SUV na bazi nizsi stredni, ale spis stredni tridy, tady nevidim rozdil se superbem (kdo vidite vic do pouzite techniky klidne me opravte). V kategorii nizsi stredni zustane Yeti.
Na to je to ale dost úzké 😐 Až nevyvážené... navíc když vidím odmaskovaný kus na reálné fotce, tak ten předek, zejména maska se mi opravdu nelíbí. To Superb i Oktávka jsou větší šviháci.
Téměř 1,9m je ti na SUV střední třídy málo? Neznám moc širších konkurentů....
Jak jsem psal výše, auto jsem viděl, sice zamaskované, ale proporce poznáš a působí to jako úzká vysoká koza 😄
Takze pokud jde o skodu jen navrat k designovemu jazyku minulosti? 😄
To je přece základní filozofie všech škodovek = na technickym základu nižší třídy udělat větší aut. Větší na délku s velkym kufrem. Ale užší
Hele, která Škoda má širšího "spřízněného" koncernového sourozence?
Hele co to má společnýho s tim co sem napsal?
Píšeš že Škodovky jsou užší, já tvrdím že ne a snad zvládáš srovnat rozměrový údaje.
To ale netvrdim jen já žejo = to je 100x i na téhle stránkách rozebíraný téma = to taky nevíš?
Zkus ty rozměry, to dáš ne? Nebo i to je na tebe moc? Nepapouškuj druhé a projev se sám... jestli na to teda máš. Ale nejspíš nepřekvapíš.
Koukám na to a nevěřím vlastním očím. Vůbec se mi to nelíbí. Hlavně ze předu.
Čekal jsem rozhodně víc, když kolem toho dělali takový cavyky.
Jednoznačně nejošklivější škoda :no:
Čekal jsem rozhodně víc, když kolem toho dělali takový cavyky.
Jednoznačně nejošklivější škoda :no:
hnuj nez jsme cekali. dotaz na redakci - nezadouci jiz maji odhlasovano predem?
Tentokrát jsi to napsal překvapivě slušně, čekal jsem větší vypalovačku >😒] >😒] >😒]
Taky nemůžu hlasovat - resp. chtěl bych dát Ne a to mi nejde a nejde a nejde :no: :no: :no:
Taky nemůžu hlasovat - resp. chtěl bych dát Ne a to mi nejde a nejde a nejde :no: :no: :no:
a nezlepsi se to dokud nekopnou do pr*dele toho slovenskyho gastarbajtra >😒]
holden, ty si tu už tradične najväčší chrapúň. Keď ťa Kabaň toľko se.ie, tak ho choď sám vyhostiť. P.S. A popri tom nezabudni aj na ostatných gastarbajtrov v manažmente Škoda!
ale ved ho skus pochopit.... :-!
ked Walter de Silva si Kabana vychovaval este ako studenta a po navrhu Bugatti ho nasadil do Skody a vseobecne jeho rukopis vyzdvyhuju po celom svete - no teba by to nejebkalo o zem? Jasne, ze ho to s....
:-!
ked Walter de Silva si Kabana vychovaval este ako studenta a po navrhu Bugatti ho nasadil do Skody a vseobecne jeho rukopis vyzdvyhuju po celom svete - no teba by to nejebkalo o zem? Jasne, ze ho to s....
:-!
ale ty to spatne chapes. me nese*rou slovaci, i moje babicka byla slovenka. pouze konstatuju ze ten designovej hnuj neskonci dokud tam bude to slovensky jelito.
Za mě velmi dobrý počin domácí značky. Jen ta šedá, ta tomu nedává tak vyniknout.
Interiér? To bude zvýšená kopie Superbu, který ve své cenové relaci nijak cenově neuráží. Design je věc druhá, sto lidí, sto chutí. Že však bude o model zájem si tu snad říkat nemusíme. Už jsem jen zvědav na první osobní zkušenost, snad mě nezklame.
Zajímalo by mě, kdo co čeká od SUV? Kdo je podle Vás diskutujících tím etalonem a nejlepším konkurentem tohoto modelu?
Interiér? To bude zvýšená kopie Superbu, který ve své cenové relaci nijak cenově neuráží. Design je věc druhá, sto lidí, sto chutí. Že však bude o model zájem si tu snad říkat nemusíme. Už jsem jen zvědav na první osobní zkušenost, snad mě nezklame.
Zajímalo by mě, kdo co čeká od SUV? Kdo je podle Vás diskutujících tím etalonem a nejlepším konkurentem tohoto modelu?
nedávaj sem také ťažké otázky.....
To víš, dle zdejších reakcí musí půlka národa jezdit nejmíň v Maserati Levante...
Na to jezdit Maserati moc lidí nemá, na to hezčim autem než je Kodiaq hodně z nás.. 😉
to fakt?
ze to tak nie je vidiet na cestach..... tak schvalne, ktore takto velke a priestranne auto vymenujes namiesto tejto skodovky?
Ktore? :-!
ze to tak nie je vidiet na cestach..... tak schvalne, ktore takto velke a priestranne auto vymenujes namiesto tejto skodovky?
Ktore? :-!
Kdo mluvil o velikosti a prostoru? Který navíc ještě nikdo neviděl a nezměřil... Zatím byla diskuse jen o designu, který je tak na čtyři, čtyři mínus.
aha, tak ty ani nevieš rozmery.... tak to chápem!
To ja tu hovorim o velkosti a o priestoroch za dané prachy - v tom je silna stranka skodoviek!
Len par udajov - je to o 20 cm dlhsie ako Tiguan
vies aky kus auta to je?
a v zaklade to ma byt zhruba o 25-30 tisic pod cenu Tiguana
na zadnych sedackach je priestor pre kolena asi ako v S Klasse
To ja tu hovorim o velkosti a o priestoroch za dané prachy - v tom je silna stranka skodoviek!
Len par udajov - je to o 20 cm dlhsie ako Tiguan
vies aky kus auta to je?
a v zaklade to ma byt zhruba o 25-30 tisic pod cenu Tiguana
na zadnych sedackach je priestor pre kolena asi ako v S Klasse
Když nepočítám Tiguan, tak z konkurentů bude mít nejblíž asi X-Trail.
...ovšem s lepším pohonem všech kol
X-Trail si nebude mít co se systému pohonu 4x4 co vyčítat.
Mám za to, že VW auta mají 4x4, které se nedá ovládat - např. nastavit 50:50 lock jako u X-Trailu či QQ.
Tak ja mam pocit, ze tohle bude prvni skodovka, ktera bude mit ve srovnani s primym konkurentem vw problem na domacim trhu... Protoze ackoli tiguana nemusim, tohle bych si misto nej domu neodvezl...
Někdo auto ani nevidí, neřídí, ale ví, že by si ho nekoupil.... Ok, nelíbit se na foto může design, ale osobně Tiguana nevidím jako přímého konkurenta. Ale i tak věřím v sílu domácí značky. Budoucnost ukáže, kde měl lepší čuch 😉
Je snad důvod, aby Tiguan jezdil hůř? Není. Takže i z fotek jde říct: raději bych z těch dvou Tiguana. Což asi i já.
Je důvod, aby Kodiaq jezdil hůř? Taky není a pak zde budou rozhodovat jiné preference, ať již design, ale i prostornost a zejména cena.... Je to o preferencích.
Je, vsechny skodovky jezdi hur nez vw
Tiguan je ve všech směrech-dle testů-špičkové auto. Cena- ano, to může být oříšek, ale zatím (pokud vím) srovnatelné VW většinou ve srovnání se Škodou vychází zajímavě. Délka- z těchto prvních dojmů se zdá, že větší délka padla na kufr, což mě neomračuje. Já osobně źatím nevidím žádný jasný argument pro Kodiaqa.
.
.
Dle mych zkusenosti je vysledna nabidka na zcela stejne vybaveny superb a passat od skodovky horsi nez od vw... Teda pokud se nekdo nechce bavit jen o ceniku a ne o realnem svete...
Cena je právě to, co moc VW nejde. Značka kdysi slavná svou nekonečnou konfigurovatelností se u svých modelů uchyluje ke dvěma variantám a maximálně doobjednáš nějaké věci navíc. Že by cenově vycházelo VW lépe se až tak nedomnívám.
Délka padla nejen na kufr, ale i na rozvor a tedy prostor pro posádku.
Počkejme si na ceník, ten napoví, jak to může vypadat.
Délka padla nejen na kufr, ale i na rozvor a tedy prostor pro posádku.
Počkejme si na ceník, ten napoví, jak to může vypadat.
Narozdil od Superb / Passat, kde ten hezci je jednoznacne Superb, tady davam hlas VW Tiguan. Celkove mi prijde uhlazenejsi. Trochu skoda, protoze bocni pohled na skodovku neni vubec spatny. Proporcema/natazenosti mi trochu evokuje minulou Q7, ale v dobrem. U pride se ale nemuzu zbavit dojmu, ze bez tech delenych svetel by byl vysledek poRangerovsku lepsi. Zad je zase poprehybana divocina, uvidime co nazivo. Secteno podtrzeno: prid a zadek (a interier!) je cim to u me tigi urval. :yes:
Oproti tomu nezmyslu čo tu minule vydávali za definitívnu podobu je toto v pohode. Aj mne sa viac pozdáva Tiguan a Sup. Som zvedavý na osobnú skúsenosť.
Tiguan mi připadá až přehnaně "uhlazený", nebo...lidově řečeno nudný. Chybí mi u něj výraznější markanty, kterými by mě mohl zaujmout. Kodiaq je spíše opačný případ, na některé věci si budu muset chvíli zvykat.
100 lidi, 100 chuti. Me taky prehnana uhlazenost VW casto moc pochuti neni, ale tiguan, az jsem sam prekvapenej, vypada velice dobre. Za me tam toho neni ani malo, ani moc, proste takovy golf SUV sveta. Nazivo me navic prekvapil jak perfektne mi ke zbytku toho auta sedi maska. Jakoby ji VW nedelal pro passat, ale prave pro Tiguan. Spolu s mazdou jedny z nejpohlednejsich aut segmentu (o zadnem jinem VW bych to nenapsal).
[odkaz]
[odkaz]
Z dvojice Superb, Passat jsem si zvolil pašíka. Superb je příliš oktávkoidní..
Článeček malý ale jaké je mé překvapení na konci...Anketa...ale ouvej prý jsem už hlasoval... :no: no že o tom nevím :no:
Tak to jsme na tom stejně. Já na anketu ani nekliknul a ejhle, už jsem měl odhlasováno, a prý jsem dal Ano, že se mi to jako líbí! Tak takto ne, milá redakce, mě se ten Kodiaq opravdu NELÍBÍ !!! A ten, kdo teda hlasoval za mě, ať si pr... políbí >😁
Navíc se asi server pod tou meganávštěvností doslova hroutí, stránky jsou líný jako vantroky. A odeslat napsaný příspěvěk je skoro nadlidský výkon.
Edit: pro jistotu se mi příspěvek vložil dvakrát. Asi se v tom zase někdo vrtá >😁
Edit: pro jistotu se mi příspěvek vložil dvakrát. Asi se v tom zase někdo vrtá >😁
Stejný problém, je to už předem připravené, kdyby náhodou se to lidem nelíbilo, tak se to prostě líbit musí! >😁
Nemůžu se ani pořádně vyjádřit v diskuzi, celý systém se nějak hroutí. Doufám, že nám to tady pan šéfredaktor objasní, co se to zase děje, proč už jsem hlasoval Ano, aniž bych vůbec kliknul. Jen pro představu - hlasoval bych jasné NE, ale systém to asi vytušil a tak radši odhlasoval za mě a ke všemu ještě špatně.
Pane Machalo, co vy na to?
Pane Machalo, co vy na to?
Pan Machala jistě hlasoval ANO >😒] Hele, tak se nediv, že je to přetížený, tomuhle se říká vánoce v létě, každý se chce podívat a vyjádřit své nadšení >😁
Mne to auto nijak moc neva, ale ten předek mne zklamal. Jinak to není špatné.
Mne to auto nijak moc neva, ale ten předek mne zklamal. Jinak to není špatné.
Vánoce v létě?!? Tak to jsem bez dárků >😁
Stačí se zajít podívat na skodaforum rs, tam mají fotky od devíti od rána a nic se jim nehroutí. Anebo na Autoforum, tam se jim taky nic nehroutí a nezpomaluje.
Stačí se zajít podívat na skodaforum rs, tam mají fotky od devíti od rána a nic se jim nehroutí. Anebo na Autoforum, tam se jim taky nic nehroutí a nezpomaluje.
Za mě taky někdo hlasoval....a to nejen PC, ale i v mobilu a to jedou po různých sítích :-!
Sakra taky sem už hlasoval = prej 😐
Když jsem nemohl odhlasovat přes PC, taky jsem se šel hned mrknout do mobilu a tabletu a ejhle, stejné hlasování. Tak já nevím, něco je fakt hodně špatně. Pan šéfredaktor doufám že bude takový chlap, aby si to tady obhájil. Protože jinak je to hnus nejvyššího kalibru a tak dávám :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Taky mám ten problém, ale ani by jsem se nedivil, kdyby tam zase někdo zkopíroval anketu, která byla pod jiným článkem/autem. Jak se tu občas stává. Takže předpokládám se to opraví a hlasovat půjde.
dobry den, omlouvame se za komplikace pri hlasovani, uz by to melo byt v poradku
Dobrý den, zkušil jsem hlasovat, 2x klik na NE a nic se nestalo, poté jsem zkusil ANO a to hlas přijalo.... podivné.... 8-s
Dobrý den, v pořádku to rozhodně není, hlasovat pořád nejde. Teda mě ne, a to na řádek s Ne klikám jako vzteklej.
Ale koukám, že někomu se to přece jenom daří, už se to vyrovnává >😒]
Ale koukám, že někomu se to přece jenom daří, už se to vyrovnává >😒]
Mě taky nešlo hlasovat pro NE, jen pro ANO >😁 Nechci tim nikoho obviňit z konspirace, ale.... >😁
Dobrý den, řekl bych že vám ty vaše stránky brzdí Chartbeat, resp. jeho ping.
Příspěvky už jdou psát, byť pořád nějak kostrbatě pomalu, ale děkuji i za to.
Teď ještě spravte tu anketu, pořád klikám Ne a pořád to nejde.
Příspěvky už jdou psát, byť pořád nějak kostrbatě pomalu, ale děkuji i za to.
Teď ještě spravte tu anketu, pořád klikám Ne a pořád to nejde.
Dobrý den, zmíněné skripty to brzdit mohou, nicméně nejsou na webu nasazeny nově. Návštěvnost je v této chvíli opravdu vysoká. Server měl s touto návštěvností potíže, stav hlídáme, problémy se pokoušíme odstraňovat. V "období klidu" úzké hrdlo výkonnosti zkrátka nelze objevit a opravit.
Co se týče ankety - není třeba rozvíjet konspirační teorie. Do opravy chyby bylo jen 10 hlasů, nyní je jich přes 400 (a nejsou stejné).
Pokud problémy s hlasováním přetrvávají, napište mi na pavel.jura@auto.cz a pokusíme se společně příčinu nalézt a odstranit.
Děkuji za pochopení
Co se týče ankety - není třeba rozvíjet konspirační teorie. Do opravy chyby bylo jen 10 hlasů, nyní je jich přes 400 (a nejsou stejné).
Pokud problémy s hlasováním přetrvávají, napište mi na pavel.jura@auto.cz a pokusíme se společně příčinu nalézt a odstranit.
Děkuji za pochopení
Jsem zklamán, čekal jsem jednoznačně dynamičtější design, je ale pravdou, že chyba bude v té modro-šedivé barvě a opravdu ošklivých kolech. Bílá verze s disky do černa je mnohem hezčí. Každopádně - hlavním světlům chybí hrana, podběhy mají divný tvar a celkově ve mně design navozuje dojem, že se auto směrem vzhůru rozšiřuje. Profil v bílé ok, záď jakž takž (ale jen v té bílé). Jsem zvědavý na jiné barvy a jestli budou v nabíce hezčí kola ala superb.
Vzhled za mě celkem nuda, uvidíme ale podle barev, třeba se trochu oživí.
Interiér sterilní - funkčnost bezva, pro mě (který v autě nepracuje) nuda.
A možná budu za blbce, ale auto za mega a bez digitální přístrojovky? U K/H by se to dalo pochopit (i když i oni ho nabízí už několik let) aneb silnější matička zapracovala. Otázkou je, kde ještě...
A ty přední světla jsem už viděl tady [odkaz]
Interiér sterilní - funkčnost bezva, pro mě (který v autě nepracuje) nuda.
A možná budu za blbce, ale auto za mega a bez digitální přístrojovky? U K/H by se to dalo pochopit (i když i oni ho nabízí už několik let) aneb silnější matička zapracovala. Otázkou je, kde ještě...
A ty přední světla jsem už viděl tady [odkaz]
Ten také bude.Výbava L&K bude až příští rok.Zatím pouze Active,Ambition,Style.
U Tiguanu je standartně ve výbavě Higline.
U Tiguanu je standartně ve výbavě Higline.
OK aspoň něco, ale kdyby byl u Style (nehledě na cenu), neřekl bych ani půl slova.
zadok strasny - ako nejaky ssangyong, predok tiez nic moc a interier nuda nuda nuda … stale dookola to iste len v "bledomodrom" (sivom) 8-s
ps. anketa typicka pre skodovku na auto.cz (proste ma 100% a hotovo!) >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
ps. anketa typicka pre skodovku na auto.cz (proste ma 100% a hotovo!) >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Souhlasím s tebou, předek je hrůza děs běs, a ta našedlá barva?!? Jak toto mohl někdo odpovědný ve Škodovce připustit, proboha? Proč ne třeba bílá, zelená, červená, hnědá, prostě jakákoliv jiná pěkná barva?
Souhlasím s tebou, předek je hrůza děs běs, a ta našedlá barva?!? Jak toto mohl někdo odpovědný ve Škodovce připustit, proboha? Proč ne třeba bílá, zelená, červená, hnědá, prostě jakákoliv jiná pěkná barva?
Edit: Nechápu, proč se mi furt vkládají všechny moje příspěvky dvakrát? To aby redakce vykázala do Boleslavi, kolik měl článek rekordních příspěvků? Bože, kam jsme to dopracovali...
Edit: Nechápu, proč se mi furt vkládají všechny moje příspěvky dvakrát? To aby redakce vykázala do Boleslavi, kolik měl článek rekordních příspěvků? Bože, kam jsme to dopracovali...
Predlžená Ateca.. A predná maska :no: :no: :no😒br />
A v nižších výbavách to bude určite odstrašujúce :no: ;-\
A v nižších výbavách to bude určite odstrašujúce :no: ;-\
Ne, to zas ne, Ateca je menší celkově....
Jestli něco na designu nemám rád, pak nesourodost. Na jedné straně je mohutně působící příď s dojmem velké, jen lehce zaoblené plochy. Do toho boky s designem tak pět let prošlým. A na závěr zprohýbaná záď, jak z úplně jiného auta.
To i Dacia umí líp...
A také děkuji redakci, že už jsem prý hlasoval, svůj nesouhlas tak vyjádřím tady: :no:
To i Dacia umí líp...
A také děkuji redakci, že už jsem prý hlasoval, svůj nesouhlas tak vyjádřím tady: :no:
V té bílé jakž takž, ale myslím že lepší bude nový Yeti
Počkám si na reálný dojem, ale z fotek žádná sláva...těžkopádná hmota bez nápadu. Předem přiznávám, že jsem proti SUV zaujatý a uznávám maximálně tak RangeR. >😁
Divné proporce a bachraté patvary. Jsem fanda Škody jako pilíře naší ekonomiky a moc jsem se těšil, ale tomuhle asi na chuť nepřijdu.
Souhlasím s tebou. Škodovce jako značce hodně fandím, ale Kodiaq na fotkách se mi ani trochu nelíbí. Zezadu Q7 a zepředu? Nejlíp to asi vystihla baba Kelišová: Velebnosti, jdu blejt. >😒] >😒] >😒]
Nekdo je ve Skodovce velice velice unaveny. Naridili udelat neco, tak udelal a ted spi.
A uz ne rikam ze prid vypada jak Grand Cherokee lacne opraveny po celnim narazu.
Auto jak primo ze srotu.
A uz ne rikam ze prid vypada jak Grand Cherokee lacne opraveny po celnim narazu.
Auto jak primo ze srotu.
Na tu třetí řadu sedadel se asi měli vykašlat. Pak by ty proporce byly v pořádku a celkem pohledný auto. Jak už psal někdo výše, tak první, co mě na fotce z boku napadlo, byl ssangyong. Přitom jednotlivý detaily mi nepřijdou špatný... Zadní světla hrozně nízko a jen to podtrhuje ten naroubovaný zadek nad třetí řadou, kterou se opticky snaží zakrýt plasty. Prostě SUV se třetí řadou sedadel musí být delší auto (kolem 5m) a ne naroubovaný Tiguan 😒 I Takový auta jako XC90 nebo Q7 mají třetí řadu spíš pro děti, tady to bude ještě horší. Když to srovnám u naší Mazdou CX9, která má třetí řadu téměř plnohodnoutnou pro dospělého do 185cm, tak to auto je oproti škodě delší o 37cm!!!
Jinak s ním vlastně nemám problém, je to originální design a třeba nějaký 2.0TSI AUT bude za zajímavou cenu oproti konkurenci, která nabízí je diesely (Kia, Hyundai). Jen to auto neměli tak uměle nafouknout 😒
Jinak s ním vlastně nemám problém, je to originální design a třeba nějaký 2.0TSI AUT bude za zajímavou cenu oproti konkurenci, která nabízí je diesely (Kia, Hyundai). Jen to auto neměli tak uměle nafouknout 😒
Ked uz interier je totalna nuda, tak z predchadzajucih fotiek detailov som cakal, ze aspon exterier bude vyzerat trosku zivsie. Realne to je ale nuda a este raz nuda. A tie hmlovky pod hlavnymi svetami? :no: Velmi rozpacity celok.
Od kdy Skoda rembranduje auta od SAIC svym znakem? To asi zapomneli na auto.cz vydat clanek >😁
spy fotkách jsem výsledkem docela příjemně překvapen, je to suv a přitom jasná škodovka, jako celek je design ok. Odpustil bych si hranaté výřezy blatníků, které nutně potřebují velká kola, ale to je asi tak vše. Je to kus auta s aktuální technikou, pokud se bude škodovka držet i u kodiaqa v intencích své cenové politiky na evropských trzích, pak si medvěd ukousne pěkný díl prodejního SUVkoláče. 😄 :yes:
Navíc v těch podbězích nejsou kola vycentrovaná, přední jsou kousek vzadu a zadní kousek vpředu.
Předek je lepší než u VisionS, nevypadá to tak tlustě... ale ta maska jenom v černé je taková trošku pustá, možná na živo bude plastičtější.
Jinak ten zbytek fajn, taková slušná dvojka 😄
Předek je lepší než u VisionS, nevypadá to tak tlustě... ale ta maska jenom v černé je taková trošku pustá, možná na živo bude plastičtější.
Jinak ten zbytek fajn, taková slušná dvojka 😄
Fakt lepší 2ka? To mi ukaž něco za 3, 4 😄
Takhle na první dobrou😒br />
Trojka: Sportage, CR-V
Čtyřka: S-Cross
ix-35 už se nedělá, takže nepropadl nikdo 😉
Trojka: Sportage, CR-V
Čtyřka: S-Cross
ix-35 už se nedělá, takže nepropadl nikdo 😉
>😒] :yes: CR-V bych zepředu dal 3, ale zadek a bok za 4 😄
A i když Ix35 neni, tak za mě z tohohle pohledu může směle konkurovat mimozemská loď od Lexusu RH >😒]
A i když Ix35 neni, tak za mě z tohohle pohledu může směle konkurovat mimozemská loď od Lexusu RH >😒]
Já se držel mainstreamu... jinak je zajímavé, že prémiová SUV se mi taky dost často nelíbí - krom RH třeba X4, Q7, Landcruiser, Bentayga... brr, že já na to vůbec vzpomínal.
X4 mi nějak nevadí, Landcruiser mi zas až tak hrozný taky nepřijde, ale Q7 to vyloženě nesluší a vrchol je Bentayga. Na fotkách mi to nepřišlo zas tak moc, ale minulý týden jsem ji poprvé viděl na živo ( s ruskou MPZ >😒] a v pěší zóně >😁 ) v modré metle a nechápal jsem, jak tohle může někdo vůbec koupit. Techniku a výkony nepopírám, ale to je vrchol nevkusu... možná bych to označil za to automobilové Baroko, jak jsme včera řešili s Dinarem >😁 Uplně jsem na tenhle zážitek zapoměl >😁
Tomu se říká, že jsi ten zážitek vytěsnil 😄
X4... jako jo, budiž... ale na to, že to má být stylovka...
LC ze všech stran celkem ujde. Ale ten předek, se vším tím chromem... a ta světla s bradavicema... to je peklo
[odkaz]
X4... jako jo, budiž... ale na to, že to má být stylovka...
LC ze všech stran celkem ujde. Ale ten předek, se vším tím chromem... a ta světla s bradavicema... to je peklo
[odkaz]
Ahá, tak já koukal asi na nějakou starší verzi LC, tohle je už horší 😄 A ta Bentley... to je ja nevim přišlo mi to strašně disproporční, takové načančané Q7 minulé generace
A jsem přesvědčen o tom, že ve všech porovnávacích testech motoristických novinářů je to jasný vítěz. Co neporazí provedením, to porazí cenou.
"Mladoboleslavským se nakonec nepovedlo utajit podobu kodiaqu ještě před premiérou, na internet unikla kompletní sada fotografií!" Tomu už snad nevěří ani to malé dítě >😁
Upřímně tohle je také jeden z důvodů, kromě nespolehlivosti, proč jsem celej koncern před časem už přestal brát vážně 😄
Upřímně tohle je také jeden z důvodů, kromě nespolehlivosti, proč jsem celej koncern před časem už přestal brát vážně 😄
co pamatuju :-!
Už prestaňte s tým divadlom "nepodarilo sa", "unikli snímky".
Posledné dni sim sa zdržal komentárov na adresu plateného proma od Škody. Eticky ste porušili snáď čo to šlo.
Na druhú - ťažko získate dôveru čítateľov. Vaša chyba...
Posledné dni sim sa zdržal komentárov na adresu plateného proma od Škody. Eticky ste porušili snáď čo to šlo.
Na druhú - ťažko získate dôveru čítateľov. Vaša chyba...
Ty poslední rendery mě trošku vyděsily, ale myslím, že to dopadlo dobře. Divně to vypadá jen na fotce 9 a úplně mu to nesluší ani na 25, jinak bez problémů. Ani úzké mi to nepřijde. Jen tím interiérem si nejsem jistý, na to, že má jít o prestižnější model, než Suberb, mi to přijde takové laciné.
Konečně jsem mohl po cca 2,5 hodinách vytrvalého snažení odhlasovat. Děkuji redakci za to, že mi umožnila se svobodně a hlavně správně vyjádřit. Ano, dal jsem jasné NE a věřte mi, že po těch peripetiích jsem si to kliknutí náležitě užil >😁 >😁 >😁
a hneď máš krásny den!
😄
😄
Takze tie fotky su pravy nefalsovany unik? Skoda si to uz tych 6 hodin nevedela ustrazit...jasneee >😒]
je to celkom vtipné, ako to tu uz každý ogrcal a ohovoril - ved je to klasika Skoda. Netreba to z toho robit Lexus alebo luxus - je to fajn auto, tak ako Fabia alebo Octavia vo svojej triede. Ked niekto chce bombu v koženom kresle, tak na to predsa nekupuje skodovku..... Su predsa premiove výrobky ( aj v autach >😁 ) a tu sa bavime predsa o inom!
Ako co ste vlastne čakali?!
Ako co ste vlastne čakali?!
Niečo lepšie? 😄
ved to je ten problem - skodovky su fajn, velke a celkom dobre poskladane auta, vsade to kupuju ako volbu z rozumu - myslim, ze to bude pre vela ludí tá spravna volba.
ZAUJIMAVE....... Zda sa, ze na inych strankach to auto beru uplne inak!
Vcom to asi bude, heh!
Anketa
Oznámkujte vzhled vozu Škoda Kodiaq
1
79.5%
2
7%
3
7.6%
4
2.5%
5
3.5%
Celkem hlasovalo 3319 čtenářů.
Vcom to asi bude, heh!
Anketa
Oznámkujte vzhled vozu Škoda Kodiaq
1
79.5%
2
7%
3
7.6%
4
2.5%
5
3.5%
Celkem hlasovalo 3319 čtenářů.
Nekdo se tady vysmival prolisum u Lady a jejhe, ta skodovacka silueta nevypada moc odlisne, ta linie nahore a to zestihleni pod tim k SUV se fakt nehodi... ;-\
..tohle se nepovedlo. Profil jakz takz, ale predek a zejmena zadeko jsou hnus. 8-s
na nějaký testy, ale stejně to zase dopadne tak, že autopomejové se zařadí do fronty a budou na to čekat půl roku, zatímco za rohem v salonu bude stát po všech směrech lepší Santa Fe. 😄
Až z toho bude soused z Boleslavi takhle maličký, jak bude ten Santa ve všem lepčí.
Nemecká škódofka dala úlohu - z veľkosti auta Nissan xtrail nakresliť a spraviť auto a la Audi Q8. Potom ro vyzerá tak, ako to vyzerá. Ani jedno ani druhé. Večný problém Škody.
Vůbec nerozumím tomu, že někdo viní Kodiaq, asi nejkontroverznější model značky od představení Yetiho, z nudy a nezajímavosti. Design je na poměry Škody odvázaný až až, ale zase ne víc, než by konzervativní zákazník koncernu unesl.
Přední světla s mlhovkami budou vyžadovat trochu zvyku, podobně jako renaultí kly, ale přesto se mi příď nad očekávání líbí. U zádi mám problém s trochu "zapadlými" světly, ale tohle bude potřeba vidět naživo. Celkově se zdá, že Kodiaq bude vypadat větší a drsnější, než je (tedy žádný roztomilý crossouvřík á la Kadjar), což podle mě vůbec není na škodu.
Celkově mohu říct, že se nanaplnily mé nejhorší představy Kabaňova postupu a jsem docela spokojen. :yes: A to i (nebo možná zejména) s interiérem.
Že jsou tu tací, kteří cítí potřebu zkritizovat čistě z principu úplně vše, včetně barvy, to asi nemá cenu komentovat. Pokaždé, když se představí nová Škodovka, je to úplně stejné, česká sebemrskačská mentalita se nezapře.
Přední světla s mlhovkami budou vyžadovat trochu zvyku, podobně jako renaultí kly, ale přesto se mi příď nad očekávání líbí. U zádi mám problém s trochu "zapadlými" světly, ale tohle bude potřeba vidět naživo. Celkově se zdá, že Kodiaq bude vypadat větší a drsnější, než je (tedy žádný roztomilý crossouvřík á la Kadjar), což podle mě vůbec není na škodu.
Celkově mohu říct, že se nanaplnily mé nejhorší představy Kabaňova postupu a jsem docela spokojen. :yes: A to i (nebo možná zejména) s interiérem.
Že jsou tu tací, kteří cítí potřebu zkritizovat čistě z principu úplně vše, včetně barvy, to asi nemá cenu komentovat. Pokaždé, když se představí nová Škodovka, je to úplně stejné, česká sebemrskačská mentalita se nezapře.
Je tu Koleos, načo porovnávať s o triedu menším Kadjarom?
pokud je na snímcích top verze, tak pak jak budou vypadat základní verze..hrozně plechové plochy a málo zasklení-podivný design. rádoby audi Q7, ale social edition :no: odpudivá přístrojovka. mně se to vůbec nelíbí. co tím jako básník chtěl říci, to tedy věru nevím...škoda dle mně měla zatím vstup do světa suv zvážit, protože na to jsou jiný borci, sorry...
Bila vypada na fotkach lip, nez ta tmave zelena. Cim vetsi kola, tim to bude lepsi.
Z venku parada. Vnitrek je stale bida, ale to je syndrom vsech skodovek. Takze za me ano :yes:
Z venku parada. Vnitrek je stale bida, ale to je syndrom vsech skodovek. Takze za me ano :yes:
Možná bude dobrý poměr ceny a užitné hodnoty, ale ten vnější design je podle mého gusta velmi, velmi špatný. Předek by ještě ušel, ale zadek mi připomíná styl ala Ssangyong. První Škoda od dob Felicie, která se mi nelíbí ;-\
Nikto od veľkého SUV (veľkého na európske pomery) neočakáva nejaký roztomilý dizajn a ani kreácie á la SsangYong, ale Kodiak jednoducho vo mne nevzbudzuje žiadne emócie.
Z veľkej časti za to môže samotné Auto.cz, ktoré tu vždy dáva doslova každý prd okolo škodovky, lebo ak by som to nesledoval a ideálne ani nezachytil koncept VisionS, tak možno ostanem prekvapený. Ale áno, nikto ma nenúti sem každý deň tak nejak už automaticky loziť, moja chyba.
Čo ma ale viac prekvapuje, je dosť nešťastný výber farieb na prvé "uniknuté" fotky. Tá sivozelená autu nedá vyniknúť, farebná kombinácia interiéru je na tom podobne. Fotky ak sú z prezentačných materiálov, tak až na dve-tri tiež nič moc.
Samotný dizajn Kodiaqu nie je zlý, ale napríklad vpredu je na môj vkus príliš veľa čiernych plastov, ktoré pôsobia trochu lacno. Rovnako vyzerajúcu mriežku chladiča môže mať človek na Fabii v základnej výbave (Uznávam, snažili sa ju trochu vyšperkovať striedaním lesklých a matných plôch na rebrovaní, ale dosť to zaniká). Dole pod ŠPZ sa tiež niečo žiadá, aspoň decentná chrómová lišta. Vzadu by ich tiež nezabilo, ak by spodné odrazky alebo ideálne brzdové svetlo potiahli po celej šírke, ako v prípade konceptu.
Ak to berieme z pohľadu, že Škoda to za 25 rokov dotiahla od Favorita k pseudoluxusnému SUV, tak je to super, ale celkovo to nijaké emócie u mňa nevzbudilo. Uvidíme, ako bude vyzerať reklamná kampaň.
Z veľkej časti za to môže samotné Auto.cz, ktoré tu vždy dáva doslova každý prd okolo škodovky, lebo ak by som to nesledoval a ideálne ani nezachytil koncept VisionS, tak možno ostanem prekvapený. Ale áno, nikto ma nenúti sem každý deň tak nejak už automaticky loziť, moja chyba.
Čo ma ale viac prekvapuje, je dosť nešťastný výber farieb na prvé "uniknuté" fotky. Tá sivozelená autu nedá vyniknúť, farebná kombinácia interiéru je na tom podobne. Fotky ak sú z prezentačných materiálov, tak až na dve-tri tiež nič moc.
Samotný dizajn Kodiaqu nie je zlý, ale napríklad vpredu je na môj vkus príliš veľa čiernych plastov, ktoré pôsobia trochu lacno. Rovnako vyzerajúcu mriežku chladiča môže mať človek na Fabii v základnej výbave (Uznávam, snažili sa ju trochu vyšperkovať striedaním lesklých a matných plôch na rebrovaní, ale dosť to zaniká). Dole pod ŠPZ sa tiež niečo žiadá, aspoň decentná chrómová lišta. Vzadu by ich tiež nezabilo, ak by spodné odrazky alebo ideálne brzdové svetlo potiahli po celej šírke, ako v prípade konceptu.
Ak to berieme z pohľadu, že Škoda to za 25 rokov dotiahla od Favorita k pseudoluxusnému SUV, tak je to super, ale celkovo to nijaké emócie u mňa nevzbudilo. Uvidíme, ako bude vyzerať reklamná kampaň.
ty čtyři světla na tom předku, to je rána přímo do palice. Škodovka s hmyzím ksichtem :no:
+ Karoserie, zakomponování předních i zadních světel, celkový vzhled exteriéru - ano
- Interiér, především provedení palubní desky a středového tunelu - ne
Motorizace a další techniku nehodnotím, dokud to neprojedu
čili prozatím 50 na 50
PS
Interiér je (subjektivně) promarněná šance ;-\
- Interiér, především provedení palubní desky a středového tunelu - ne
Motorizace a další techniku nehodnotím, dokud to neprojedu
čili prozatím 50 na 50
PS
Interiér je (subjektivně) promarněná šance ;-\
první škoda, kde se mi líbí interiér víc jak vnějšek 8-s
Auto sem potkával zamaskované a věděl sem o jaké pude tvary, ale ten předek je horší, než sem si myslel.
Auto sem potkával zamaskované a věděl sem o jaké pude tvary, ale ten předek je horší, než sem si myslel.
Na fotkách z podhledu nevypadá moc dobře. Na fotkách z nadhledu už ale docela ano. Docela pěkný je i čumák, kde jako by se auto usmívalo spokojené samo se sebou. Celkově je na autě sympatické, že se snaží působit sympaticky (a ne přiblble agresivně nebo sportovně, což by se k mamacaru od Škody nehodilo). Pokud jde o interier ala 20 let stará Octavia vytuněná modrými ledpásky, tak uvidíme, až uvidíme...
Mně se líbí, prostě velká Škodovka! Prodeje ukazují, že strohé tvary se zkrátka líbí (resp. nevadí), určitě se bude prodávat dobře. Doufám, že nebudou přemrštěné ceny, potom by mohl Kodiaq sebrat kus prodejů Superbu.
Předek s několika oddělenými liniemi, které dělají auto vyšší než je zdrávo a zadek je na tom podobně, dělený na příliš vodorovných linií, je to jak stoh knih na sobě.
Ale hlavně samotný design - nevím jestli je to záměr jak se za jakoukoliv cenu odlišit od konkurence nebo direktiva z německé centrály, aby to nebylo příliš dobré.
Spodní holý pás předku se zastaralým stylem mřížky je obrovský, nevzhledný a celistvý kus uprostřed horní mřížky to ještě podtrhuje. Nedá se už fakt vymyslet něco nového zajímavějšího, alespoň ne šestiúhelníkové plástvy rozlezlé po půlce předku ?
A zadní část se z určitého úhlu podobá hyundai i30 kombi, zejména tvarem světel, ale i plochami a proporcemi. Světl anavíc obsahují podivný motiv čárek alá secese, který se ale neobjevuje nikde jinde, což vypadá jak z jiného auta. Když už tak mohl být použit ještě nějakým způsobem třeba vpředu místo plástve😉 Takovéhle secesní prvky ale vypadají divně ať už mají znamenat cokoliv, secesní tvar písma přeci už ze škodovek zmizel s minulou nevzhlednou fabií.
Myslel jsem si že Kožak (nebo Kardiak) bude větší pecka a strašně jsem se těšil na srovnání s Evoquem, kterého používali jako připodobnění. Ale v tomhle případě Kabaňovi dost otupělo péro, nic výrazně zajímavého na tomhle traktorovitém vozidle není.
:no:
;-\
Ale hlavně samotný design - nevím jestli je to záměr jak se za jakoukoliv cenu odlišit od konkurence nebo direktiva z německé centrály, aby to nebylo příliš dobré.
Spodní holý pás předku se zastaralým stylem mřížky je obrovský, nevzhledný a celistvý kus uprostřed horní mřížky to ještě podtrhuje. Nedá se už fakt vymyslet něco nového zajímavějšího, alespoň ne šestiúhelníkové plástvy rozlezlé po půlce předku ?
A zadní část se z určitého úhlu podobá hyundai i30 kombi, zejména tvarem světel, ale i plochami a proporcemi. Světl anavíc obsahují podivný motiv čárek alá secese, který se ale neobjevuje nikde jinde, což vypadá jak z jiného auta. Když už tak mohl být použit ještě nějakým způsobem třeba vpředu místo plástve😉 Takovéhle secesní prvky ale vypadají divně ať už mají znamenat cokoliv, secesní tvar písma přeci už ze škodovek zmizel s minulou nevzhlednou fabií.
Myslel jsem si že Kožak (nebo Kardiak) bude větší pecka a strašně jsem se těšil na srovnání s Evoquem, kterého používali jako připodobnění. Ale v tomhle případě Kabaňovi dost otupělo péro, nic výrazně zajímavého na tomhle traktorovitém vozidle není.
:no:
;-\
tmavé je nemá (tedy snad!). Focení a vystavování s podložkami a sníženou světlou výškou je holt taková koncernová obsese...
uniformná koncernová veľká krabica, nič nové, nič elegantné, zase tie ostré prelisy, asi nie som cieľová skupina, tak veľa zdaru pri predaji prajem.
Ještě hnusnější než jsem čekal. 😒 Zepředu krásná Korea 😄 Jinak světla jsou vpředu i vzadu jsou strašně titerný k tomu velkýmu kusu karoserie. Je vidět, že je to první pokus o SUV.
Zvenku podle obrázků vcelku ujde, interiér zklamání. Díky skvělé reklamně maskovací kampani je mi to auto protivný už teď.
Opravdu tyhle obrázky unikly? Mladoboleslavským se "nepodařilo utajit"???
Opravdu tyhle obrázky unikly? Mladoboleslavským se "nepodařilo utajit"???
Range-Rover pro chudé. Tohle bude mít v Evropě úspěch. Zkrátka takový větší Duster. Škoda ví co dělá.
s tymi hranatoidnymi blatnikmi to z isteho uhla vyzera ako nejaky zmenseny GCH.... kazdopadne prave tie blatniky davaju kodiaqu to prave caro.. lebo klasicke ovalne by z neho spravili docela nudu 😉
mne sa kodiaq paci... a prave preto ze je aky je... ocenujem prave tento mix hranatych tvarov a trojuholnikovych detailov... na velkom SUV mi to proste sedi... :yes:
mne sa kodiaq paci... a prave preto ze je aky je... ocenujem prave tento mix hranatych tvarov a trojuholnikovych detailov... na velkom SUV mi to proste sedi... :yes:
* Prvá hviezda za to, že sme tu nemali "odhaľovačku" v štýle Fabia.
* Druhá za dizajn. V rámci triedy je zaujímavý, živé stretnutie a pár mesiacov na cestách ukáže, či je aj nadčasový.
* Priestor pre cestujúcich vyzerá byť superbovský, sedadlá sklopné do roviny, veľký kufor, čo viac treba Čechoslovákovi ku šťastiu? 😉
* Za odvahu. Nový segment je vždy ťažký oriešok, ale som presvedčený, že toto auto si svoje miesto nájde.
Pridajte CNG s nádržami na min. 600 km a dám ďalšiu hviezdičku 😄
* Druhá za dizajn. V rámci triedy je zaujímavý, živé stretnutie a pár mesiacov na cestách ukáže, či je aj nadčasový.
* Priestor pre cestujúcich vyzerá byť superbovský, sedadlá sklopné do roviny, veľký kufor, čo viac treba Čechoslovákovi ku šťastiu? 😉
* Za odvahu. Nový segment je vždy ťažký oriešok, ale som presvedčený, že toto auto si svoje miesto nájde.
Pridajte CNG s nádržami na min. 600 km a dám ďalšiu hviezdičku 😄
za odvahu? Tohle je vsázka na jistotu jistější než jistota sama. SUV segment je na vzestupu a poptávka neustále roste. Do SUV segmentů se hrnou všichni. Tedy třeba až na korejce, kteří tyhle auta vyrábí už desetiletí >😒]
Nerozporujem čo vravíš, ale keby bol život (podnikateľa) takto jednoduchý, mali by sme okolo seba samých milionárov.
Investície do vývoja a výroby nového auta sú obrovské a ak si dobre pamätám, tak Superb v prvej generácii bol finančný prepadák a v MB zvažovali, či vôbec uviesť druhú generáciu na trh. Kodiaq sa tiež musí prehupnúť cez nejaký ročný predaj aby na seba zarobil a aj keď zdieľajú v koncerne čo sa dá, stále sú to dosť vysoké čísla na to, aby som im tú hviezdičku za odvahu dal 😉
Investície do vývoja a výroby nového auta sú obrovské a ak si dobre pamätám, tak Superb v prvej generácii bol finančný prepadák a v MB zvažovali, či vôbec uviesť druhú generáciu na trh. Kodiaq sa tiež musí prehupnúť cez nejaký ročný predaj aby na seba zarobil a aj keď zdieľajú v koncerne čo sa dá, stále sú to dosť vysoké čísla na to, aby som im tú hviezdičku za odvahu dal 😉
Sup I byl ne finanční ale technickej propadák. Na --náct let starý prodloužený platformě z pašíka B5. Prodalo se ho 134 t. kusů. Dál vydělával jako Passat Lingyu na čínskym trhu = to bude výdělečná technika 😉
Passat b5 od r. 1996, Superb 1. gen od roku 2001, ve stejném roce jako fl passatu b5. Za opětovné rozšíření tvých obzorů děkovat nemusíš. 😉
Taky opětovně není důvod 😉
Platforma PL45 byla použita poprvé v roce 1994
Správně si trefil že Sup I se prodával od 2001 = od prosince 2001. To je -náct let stará platforma 😄
Platforma PL45 byla použita poprvé v roce 1994
Správně si trefil že Sup I se prodával od 2001 = od prosince 2001. To je -náct let stará platforma 😄
To je jasný. Obzory sis evidentně nerozšířil, fakta jsi opět ignoroval, Superb I je pro tebe i nadále na "-náct let staré platformě z B5" a není tak za co děkovat. 😄 :yes:
Zase blbě 😄
Omlouvám se, měl jsi pravdu, Dinar neumí počítat.
Dal jsem si to pro jistotu i do kalkulačky, 2001-1994 a vyšlo mi -náctsedm. Omlouvám se! :yes: :yes:
Dal jsem si to pro jistotu i do kalkulačky, 2001-1994 a vyšlo mi -náctsedm. Omlouvám se! :yes: :yes:
Přijato a oceněno :yes: 😄
Jsem rád, že jsi mi odpustil.
Shrňme si to: výraz -náctiletý se nejčastěji používá ve spojitosti s lidmi (ale i věcmi) staršími než deset let a mladšími než 20 (typicky třeba osmNÁCT). Pokud tedy někdo napíše "-náctiletá platforma" a má IQ nad 70, myslí tím platformu starší 10-let. Ok, někdo s tvým IQ by tím třeba mohl mysle i století, ale století začínající na devateNÁCT bylo dvacáté. 😒
Zbývá poslední možnost- tvé IQ dosáhlo hodnoty 71, myslel sis, že platforma byla v době supa starší, než skutečně byla, spletl ses. Asi ti bylo trapně, mohl jsi to přejít mlčením. Asi by do toho nikdo dál nešťoural. Nebo jsi mohl chlapsky napsat:"Aha,sekl jsem se, díky za opravu". Ale ty seš totální ***, tak ses rozhodl dělat tajemnýho, žes to myslel nějak úúúplně jinak, a ostatní jsou hloupí, že to nechápou. V této hře budeš téměř jistě dál pokračovat, jako správný Hammunasakra.
Sečteno a podtrženo: spletl, neuznal, ***. 😄
Shrňme si to: výraz -náctiletý se nejčastěji používá ve spojitosti s lidmi (ale i věcmi) staršími než deset let a mladšími než 20 (typicky třeba osmNÁCT). Pokud tedy někdo napíše "-náctiletá platforma" a má IQ nad 70, myslí tím platformu starší 10-let. Ok, někdo s tvým IQ by tím třeba mohl mysle i století, ale století začínající na devateNÁCT bylo dvacáté. 😒
Zbývá poslední možnost- tvé IQ dosáhlo hodnoty 71, myslel sis, že platforma byla v době supa starší, než skutečně byla, spletl ses. Asi ti bylo trapně, mohl jsi to přejít mlčením. Asi by do toho nikdo dál nešťoural. Nebo jsi mohl chlapsky napsat:"Aha,sekl jsem se, díky za opravu". Ale ty seš totální ***, tak ses rozhodl dělat tajemnýho, žes to myslel nějak úúúplně jinak, a ostatní jsou hloupí, že to nechápou. V této hře budeš téměř jistě dál pokračovat, jako správný Hammunasakra.
Sečteno a podtrženo: spletl, neuznal, ***. 😄
Jsem rád že si rád 😄
Nesplet sem se + sem to napsal zcela jasně a správně 😄
Nesplet sem se + sem to napsal zcela jasně a správně 😄
Vysvětlíš blíž, kde my hlupáci děláme chybu a jak jsi to napsal správně? Předem děkuji!
Nojo tak to neprošlo >😒]
Tak holt jen: Na prodloužený platformě bejvalý A4 a pašíka = dobrý? 😉
Tak holt jen: Na prodloužený platformě bejvalý A4 a pašíka = dobrý? 😉
1) přední černá linie v nárazníku, která je totálně prázdná a díky umístění světel a mlhovek zde je totálně nevyužitý prostor
2) zezadu zadní světla zkopírovaná ze Superbu kombi. Ostrý klín a horizontální členění mi vůbec nesedí ke Škodě (vadí mi i v Superbu)
3) Stop/start tlačítko opět mizerně na sloupku volantu (šetří se)
4) +2 místa vzadu vypadají opravdu hodně nepoužitelně, takže tam bude sedávat jen plyšový méďa béďa kodiak
5) subtilní (opticky) středový tunel mi nesedí k opticky až příliš masivní přístrojovce
6) není v mé garáži >😁 >😁 >😒]
2) zezadu zadní světla zkopírovaná ze Superbu kombi. Ostrý klín a horizontální členění mi vůbec nesedí ke Škodě (vadí mi i v Superbu)
3) Stop/start tlačítko opět mizerně na sloupku volantu (šetří se)
4) +2 místa vzadu vypadají opravdu hodně nepoužitelně, takže tam bude sedávat jen plyšový méďa béďa kodiak
5) subtilní (opticky) středový tunel mi nesedí k opticky až příliš masivní přístrojovce
6) není v mé garáži >😁 >😁 >😒]
Do toho narazniku pujde u benzinky prikoupit nejaky chrom, toho bych se nebal >😒] A je mozny, ze to fakt prospeje.
Ačkoliv sem byl dříve zastánce koncernu a Škodovek tak musím uznat že poslední dobou mně ten extrémně uniformní design VW Group začíná dokonce i trochu štvát. Je to všechno tak podobné že tři čtvrtiny značek koncernu má auta téměř identická.A to tak, že při pohledu máte dojem že koukáte na různé modely jedné značky a nikoliv na několik "samostatných" automobilek.
Jak exterier tak interier za mě dobrý. Na mě už je to stejně až moc velké auto. Jediné co mě zarazilo tak to je středový tunel. Doufal jsem v el. parkovací brzdu jak u octavie tak rapidu, že přidají odkládací prostory. Ale tady koukám, že nevím ani kam dát kávu 😲 Tohle se mi nelíbí, co je dobré, že ta velká dekorační lišta u spolujezdce je i schránka.
Tohle bude stejný propadák v evropských prodejích jako Superb. 😄
Myslím že ne 😄 . Respektive... Superb potřeboval tři generace na to, aby se dostal tam co je dneska. Myslím, že Kodiaq až taková hvězda nebude, aspoň ne v téhle generaci.
V této třídě velkých mainstreamových SUV je vcelku slabá konkurence a prodeje docela stagnují, já se klidně vsadím, že to v příštím roce na bednu dotáhne.
[odkaz]
[odkaz]
Seš o třídu vedle, Kodiaq je VW Tiguan
Nebo hraješ hru že Sup je vyšší střední 😉
Nebo hraješ hru že Sup je vyšší střední 😉
O třídu vedle je/bude Yeti/Ateca
[odkaz]
Kodiaq evidentně zapadne do této vyšší třídy
...........délkaxšířkaxvýškaxrozvor
Kodi.. 4697x1882x1676x2791
Santa 4690x1880x1675x2700
Sore.. 4780x1890x1690x2780
[odkaz]
Kodiaq evidentně zapadne do této vyšší třídy
...........délkaxšířkaxvýškaxrozvor
Kodi.. 4697x1882x1676x2791
Santa 4690x1880x1675x2700
Sore.. 4780x1890x1690x2780
to mas pravdu, to tu uz dlhsie vysvetlujem, ze je to celkom fajn velky kus auta oproti X1, Tiguan, Q3 a podobne a ked udrzia dobru cenu, tak to vobec nemusi byt zla volba! :-!
Už sem psal = natažený úzký auto s technikou o třídu níž = Škoda 😄
Povídej o té technice o třídu níž a klidně uveď techniku, která k dané třídě patří :-!
Proč? Tys doteď nevěděl že to je typická vlastnost škodovek pod VW? 😐
Nemáš odpověď, tak okecáváš.... jak typické pro tebe. Ale máš možnost rozepsat se a nekličkovat jak zajíc.
Brzdi! :-!
A odpověz jestli na to máš = věděl nebo ne >😒]
A odpověz jestli na to máš = věděl nebo ne >😒]
Nějak nerozumím řeči tvého kmene, to není česky >😁 Prostě typický tlachal, který jen okecává a nic víc neumí, to už jsi tu ukázal víckrát.
Můj kmen je Praha Vinohrady = tvůj?
A určitě rozumíš = věděls nebo nevěděl že tohle je typickej rys škodovek?
A určitě rozumíš = věděls nebo nevěděl že tohle je typickej rys škodovek?
Už chápu, proč jsi psal o IQ 70... hned je mi to jasnější. Ale už dost a pojď k té technice.
>😁 :yes: Typicky ženská taktika: dostala jsem otázku, na kterou neumím odpovědět, aniž bych se ztrapnila? Pak dotazujícímu položím sama nějakou debilní řečnickou otázku a budu trvat na jejím zodpovězení. Třeba se mě pak přestane sám ptát. :yes: :yes:
To je v pohodě, myslím že v daném případě se můžeme bavit o hermafroditovi nebo snad české Caster... Ale opravdu se bavím. >😒] :yes:
Myslíš Conchita Buřt? >😒] :yes:
Mmch, to by vysvětlovalo, proč Hammunasakrovi říkají Buřtík.
Mmch, to by vysvětlovalo, proč Hammunasakrovi říkají Buřtík.
Ty vole to je trapný i na te be :no: :-!
Od doby kdys mě vole zkoušel říkat "Gilgite" mi to přijde úplně v pohodě. 😄
Sou chvíle kdy fakt zamrzí že sou * schovaný doma za obrazovkou :-!
Nebavil by ses kdyby sme se potkali = ale na to stejně jako na jednoduchou odpověď na tu prostou otázku nemáš žejo 😉
Nebavil by ses kdyby sme se potkali = ale na to stejně jako na jednoduchou odpověď na tu prostou otázku nemáš žejo 😉
Dej si studenou sprchu, cígo nebo si jdi zaběhat... třeba ti to pomůže. Máš pravdu, že blázny tvého ražení bych nejraději nepotkával vůbec... ale pár vás po světě chodí. Bohužel.
Jinak jestli jsi zapomněl, ptal jsem se první, takže řada je na tobě.
Jinak jestli jsi zapomněl, ptal jsem se první, takže řada je na tobě.
Di do p.dele = máš aspoň koule konečně odpovědě na tu prosťoučkou otázku?
Nepochopil, ani nepřekvapil. Jestli máš IQ 70? Nemáš, to je ještě silně optimistické číslo :-!
Takže bez koulí? >😒]
Vidim že o tabulce IQ víš to samý co o konstrukci škodovek 😄
Tak co hrdino věděl? Nevěděl? 😉
Vidim že o tabulce IQ víš to samý co o konstrukci škodovek 😄
Tak co hrdino věděl? Nevěděl? 😉
Viz. 19😁9
Ve vedlejší diskuzi píšeš, že začal 668. díl Ordinace. Tak šup šup a nevysírej tady! 😄
Neruš koukám na [odkaz]
Chci pochopit tvoji dobu >😁
Chci pochopit tvoji dobu >😁
Á jé jé. To dopadne špatně. Tak, jako vždycky, když chceš něco pochopit. No, naučili jsme se s tím žít. 😄
Jako že tvou dobu a z ní vyplývající chování nepochopim? To je dost možný 😉
A tak to jo, pokud to budeš brát optikou třídy Sorenta a SantaFe... akorát bude trošku zvláštní, že Tiguan bude o třídu níž.
Jenom vycházím z toho jak kategorizují SUV jiní a jakou konkurenci pro Kodi přisoudili zahraniční novináři (Sorento a Santu). A nemám s tím problém, je snad Kodi menší než Santa nebo Sorento? Používá snad nějakou slabší techniku než tito dva? Je to mainstream pravděpodobně v podobné cenové hladině? Pokud si odpovíš Ne, Ne, Ano, tak kam jinam bys jej zařadil? Tiguan je prostě menší, ve velikosti Kodi/Santa bude pravděpodobně americký Tiguan nebo to co nazývají Tiguan XL. Evropský Tiguan je sice větší než etalon třídy Kaškaj, ale pořád je v jeho třídě (je jenom o 10 čísel delší), Kodi je o 32 čísel delší, má o 15 čísel delší rozvor, o 7,5 čísla širší, nevím, ale do třídy Kaškaje celkem evidentně nepatří.
Ja si hlavne myslim, ze si nevibiras auto podle tridy... Lidi porovnavaj na co maj a co si za danej peniz muzou koupit, takze tigu je i v soucasne verzi primy souper
To je možné, ale když si lidé nevybírají auto podle třídy, tak potom je přímý soupeř Sup, Passat, Mondeo, Kuga, Octavia RS, základní modely prémie v nižší střední, olítaný Cayman, prostě cokoliv co se bude motat někde kolem řekněme 800-900 tis. Pokud ovšem někdo shání 7 místné SUV (ano dvě místa jsou jen pro děti) , tak si asi nekoupí Tiguana ani olítaný sporťák.
tak jak za každou škodovku...
Prvňáčci mají do školy pěkný dárek :yes😒br />
ps: by mohla být na auto cz nějaká soutěž o jednoho
ps: by mohla být na auto cz nějaká soutěž o jednoho
Kodiaq se mi líbí více než Tiguan, hlavně zepředu. Interiér je průměr, ale za mě dobrý.
tigi vyzera proporcne tak nejak zvlastne..... touareg je tvarovo hodne vyvazenejsi aj kodiaq ... suhlas :yes😒br />
ten tigiho akoby nechapavy pricupeny vyraz spredu najlepsie vynikne prave pri dizajnovych esach triedy ako CRV, tucson alebo sportage... 😉
ten tigiho akoby nechapavy pricupeny vyraz spredu najlepsie vynikne prave pri dizajnovych esach triedy ako CRV, tucson alebo sportage... 😉
Až na ty 4 světla na přídi, které ten design totálně zabily... :no:
tie male svetla pod tymi hlavnymi su tam asi aj od toho aby kusok vyplnali inak masivny "prazdny priestor" v narazniku ... a z tohto dovodu to tak bude zrejme aj pri sportage ktory ma po bokoch v narazniku tiez vsadene svetlomety uz v zaklade .... skratka dnesne SUV uz maju hodne vysoke a masivne narazniky ... takze je potrebne nejako vyplnit a aj na pohlad zatraktivnit priestor prave tejto "nijakej" plochy v narazniku... len si zober zeby tam kodiaq tie male kukadla pod tymi hlavnymi svetlometmi nemal.... razom by uz neposobil tak stylovo 😉
.... od Škodovky a dosud tak malo přispěvku ? Čekal jsem rozhodně vic , včetně většich chvalospěvu , haněni a fightu.
Přímý přenos včetně dikuze zmizely ze serveru. Docela by mě zajímalo, jestli je to tím, jaké máte tragické ajťáky, nebo je jiný důvod?
Zrovna sem to chtěl napsat = určitě náhoda jako s tim hlasovánim kde šlo jen ANO >😁
Tenhle server po IT stránce funguje tak mizerně, že to skutečně může být i náhoda.
Hele už sem viděl asi půl hodinu Party HIC = a vše prominuto 😉
Někdo kdo žil v tý době nemůže bejt normální >😒]
Někdo kdo žil v tý době nemůže bejt normální >😒]
Asi se to tu uz probiralo, ale takto umistene vydechy klimy jsou totalni zverstvo. To to bude foukat rovnou na ruku na volantu?? Vzdyt to skoro zasahuje do pristroju
Muže mi někdo vysvětlit,proč Škodovka stále ohromuje jen číslem litrů kufru,ale nedokáže udělat auto s rovnou podlahou v kufru a je tam ten odporný hrb? I sebelevnější auta už dnes maj rovnou plochu když sklopím sedačky.
Kde vidíš hrb?
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
co třeba tady?
https😐/media.novinky.cz/754/567549-or…
https😐/media.novinky.cz/754/567549-or…
tak znovu
Tak to je snad jasné, v kufru je mezipodlaha, kterou když vyndáš (tvůj odkaz) tak je kapacita kufru maximální, ale po sklopení sedaček vzniká skok nahoru a když tu mezi podlahu dáš do horní polohy což je asi 10 cm nad spodkem kufru (můj odkaz) tak je kapacita kufru menší (resp. rozdělená na horní část a malou část pod podlážkou) a žádný skok nebo hrb se nekoná.
Třeba Superb má to samé
s mezipodlahou
[odkaz]
bez mezipodlahy
[odkaz]
Třeba Superb má to samé
s mezipodlahou
[odkaz]
bez mezipodlahy
[odkaz]
kurna filtruje to novinky cz
takže konečně funkční link
[odkaz]
takže konečně funkční link
[odkaz]