Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Kodiaq: První živé dojmy! Už jsme v něm seděli! (+video)

Vůbec poprvé jsme si detailně prohlédli očekávanou novinku Škodovky už před pár týdny, embargo vypršelo ve čtvrtek večer. Co nás na kodiaqu překvapilo?
Zpět na článek
1. 9. 2016 20:17
1. 9. 2016 20:26
1. 9. 2016 21:33
1. 9. 2016 20:35
1. 9. 2016 23:29
1. 9. 2016 20:37
1. 9. 2016 20:48
1. 9. 2016 21:26
1. 9. 2016 21:51
1. 9. 2016 21:55
1. 9. 2016 20:51
1. 9. 2016 21:07
1. 9. 2016 21:33
1. 9. 2016 20:52
1. 9. 2016 20:54
1. 9. 2016 21:04
1. 9. 2016 21:12
1. 9. 2016 21:15
1. 9. 2016 21:16
1. 9. 2016 21:17
1. 9. 2016 21:22
2. 9. 2016 10:00
2. 9. 2016 07:47
1. 9. 2016 21:16
1. 9. 2016 21:24
2. 9. 2016 09:19
2. 9. 2016 11:20
1. 9. 2016 21:05
1. 9. 2016 21:06
1. 9. 2016 21:21
1. 9. 2016 21:24
1. 9. 2016 22:47
1. 9. 2016 22:51
1. 9. 2016 23:00
1. 9. 2016 23:03
1. 9. 2016 23:05
1. 9. 2016 23:08
1. 9. 2016 23:09
1. 9. 2016 23:13
1. 9. 2016 23:17
2. 9. 2016 08:03
2. 9. 2016 08:15
2. 9. 2016 08:24
2. 9. 2016 08:17
1. 9. 2016 23:16
2. 9. 2016 08:15
2. 9. 2016 08:23
2. 9. 2016 09:28
2. 9. 2016 11:24
2. 9. 2016 21:56
3. 9. 2016 07:07
2. 9. 2016 10:33
2. 9. 2016 21:58
2. 9. 2016 08:10
2. 9. 2016 08:18
2. 9. 2016 09:31
2. 9. 2016 22:06
1. 9. 2016 22:03
1. 9. 2016 22:08
2. 9. 2016 08:21
2. 9. 2016 01:16
2. 9. 2016 10:10
1. 9. 2016 22:09
2. 9. 2016 08:25
2. 9. 2016 08:26
2. 9. 2016 08:28
1. 9. 2016 22:27
1. 9. 2016 23:12
1. 9. 2016 23:49
2. 9. 2016 09:54
2. 9. 2016 06:48
2. 9. 2016 07:52
2. 9. 2016 08:04
2. 9. 2016 09:03
2. 9. 2016 10:44
2. 9. 2016 07:48
2. 9. 2016 11:25
1. 9. 2016 20:17
Je to dobré
Holdenov obľúbenec Kabaň, odviedol solídnu robotu. Zákazníci Škody preferujú konzervatívne tvary, takže budú spokojní.
Rozbalit vlákno
25
1. 9. 2016 20:24
Re: Je to dobré
Souhlas. Evropana to asi nebude, ale čínský zákazník Škody tento přeplácaný a překombinovaný design jistě ocení.
1. 9. 2016 20:26
Re: Je to dobré
Co je tom tom preplacane a prekombinovane? prosim konkretne. Diky.
Avatar - kaa
1. 9. 2016 21:33
Re: Je to dobré
Nechci být špatným prorokem, ale tento model zlomí Kabaňovi vaz. Není na něm totiž nic proč bych si ho chtěl koupit.
Na trhu totiž není, snad až na vyjímku, konkuret, který je ošklivější.
Avatar - twistedTSD
1. 9. 2016 20:33
Re: Je to dobré
Hlavně už se teda rozhodněte, jestli je to nudná koncernovka bez nápadu, nebo přeplácaná a překombinovaná Čína.
1. 9. 2016 20:35
Re: Je to dobré
O čem se máme rozhodovat? Žádný rozpor tam není. Přeplácaná a překombinovaná koncernová Čína bez nápadu.
Avatar - twistedTSD
1. 9. 2016 20:49
Re: Je to dobré
Narážím na minulou diskusi...
Avatar - Jopino
1. 9. 2016 20:35
Re: Je to dobré
netradičně tvarované auto :-)
1. 9. 2016 20:57
Re: Je to dobré
Ja tam vidím jednoduché, strohé tvary. Vonku aj vnútri.
1. 9. 2016 21:02
Re: Je to dobré
Tak ještě jednou.Tohle jsou podle tebe jednoduché a strohé tvary?
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2016 21:03
Re: Je to dobré
Tohle je celkem slušnej hnus = východoasijskej :no: :-|
1. 9. 2016 21:04
Re: Je to dobré
Nabouranej Ssangyong.
Avatar - _Karel_
1. 9. 2016 21:06
Re: Je to dobré
Ten prolis dovnitř vypadá opravdu dost blbě.
Avatar - pumpkin
1. 9. 2016 21:15
Re: Je to dobré
Niekto nedobrzdil...
Avatar - speedfred
1. 9. 2016 22:20
Re: Je to dobré
tak prvý krát vidím Koďáka zo zadu,ale neviem ako to napísať aby som bol politicky korektný :no:
Avatar - Ada je zase tady
1. 9. 2016 20:30
Re: Je to dobré
Jaké konzervativné tvary? Co tam dělá ta obludná extravagance s těmi 4 lucerničkami na přídi? Fuj! :no:
Avatar - Inferius
1. 9. 2016 20:33
Re: Je to dobré
Obludná a navíc extravagance teda vypadá jinak
1. 9. 2016 20:33
Re: Je to dobré
Pokud nejseš zaslepenej, tak snad budou stačit 2 fotky. Podívej se kolik tam je horizontálních liníí, všelijakých prolisů, křivek. Navíc docela chaoticky rozmístěných. Chybí tomu lehkost, nadhled, celistvost, dotaženost. Je to jen o prvoplánové agresivitě, aroganci, ...
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - twistedTSD
1. 9. 2016 20:47
Re: Je to dobré
Naopak bych řekl, že jsou šikovně sladěné světlomety s maskou, mlhovky také (tedy aspoň částečně) a celkově je design předku jakoby citlivě vystavěný kolem masky. Akorát se spodní mřížkou už se tolik nemastili (tady vidím prostor pro facelift). Nemám rád samoúčelné prvky designu, ale Kodiaq mi přijde ještě docela v normě.
Avatar - wakantanka
1. 9. 2016 21:05
Re: Je to dobré
Nie som ani zďaleka koncern fan, ale keď si taký super designé, prečo už dávno neudávaš (a podobní komentátori) trendy v nejakej významnej automobilke? Stačí proste napísať že sa mi to nepáči a basta. :-!
1. 9. 2016 21:10
Re: Je to dobré
Když se mě někdo zeptá, co se mně konkrétně nelíbí, tak odpovím. Přijde mně to docela normální. Stejně tak by mělo asi být normální si prvně přečíst na co reaguješ. Když už máš potřebu dávat rady do života.
"....Co je tom tom preplacane a prekombinovane? prosim konkretne. Diky...."
Avatar - wakantanka
2. 9. 2016 08:42
Re: Je to dobré
Nechcel som sa ťa ani nekoho iného nejak dotknúť, ale vyjadrovanie sa k designu áut všeobecne by som riešil v rovine páči - nepáči. Reči typu preplácané, prekombinované ala čína mi prídu trochu mimo. Zvlášť keď si človek uvedomí, že designérsky team musí často skĺbiť protichodné požiadavky. Koncept bol parádny a potom nastúpili cost cutteri. Nehovoriac o tom ,že Škoda je v koncerne tam kde je, takže nič lepšie by im nedovolili. A ak to má byť tzv. globálny produkt o to horšie.
Avatar - Blue Sun
2. 9. 2016 09:53
Re: Je to dobré
Vyjadřování v úrovni "líbí-nelíbí" je pro děti ze školky, dospělý člověk umí říci i co mu na designu vadí.
1. 9. 2016 22:15
Re: Je to dobré
Kde já tu přední kapotu viděl ? [odkaz]
Avatar - Blue Sun
2. 9. 2016 09:52
Re: Je to dobré
Dobré je za tři, což tak odpovídá...
Avatar - Jopino
1. 9. 2016 20:34
nemám problém
první fotky mě tedy moc neoslovily, ale tohle už jde. Exteriér vypadá slušně (více se mi zatím líbí v té bílé). Pořád ale bojuji s tou obrovskou dekorovanou schránkou před spolujezdcem. Auto, jako celek na mě ale působí solidně. Jasně, existují v tomto segmentu zajímavější auta, ale tohle se mi docela líbí.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
1. 9. 2016 21:43
Re: nemám problém
ja naopak musim priznat ze sa mi z fotiek kodiaq zatial vylozene paci.... voci povedzme tigimu je to o hodne vyvazenejsie kasnou uz na prvy pohlad... paci sa mi aj ten interier ktory svojim masivnym stredom v horizontalnej rovine dotvara ozaj pocit velkeho kriznika a k SUV mi fakt sedi... nemam moc slov.... su zbytocne... skoda ma zarobene... toto bude megatrhak ... a na rozdiel od tak nejak bezpohlavnej octavie toto auto uz ma aj charizmu a styl... :yes: za mna spokojnost :yes:
Avatar - Jaros71
2. 9. 2016 01:06
Re: nemám problém
Trhák...? Nevím , nevím..
Objem kufru je 720 litrů ale bez rezervy!!! Což u SUV bude nereálné , prodávat se bude s rezervou a jaký tedy bude zavazadelník? Kolem +-600 litrů? Podobně jako stejně velká SUV Honda CR-V a Nissan X-Trail..
Interier průměr , super vypadají tradičně sedadla a volant..madla kolem řadící páky budou tlačit do kolene...
Design předku je zralý na facelift , zadek je trošku lepší..
Cena? Ta bude taky pěkná...ve 4*4 s LED a TDI tipuji kolem mega. ;-\
Avatar - Inferius
1. 9. 2016 20:35
Plug-in
škoda, že ten hybrid přijde až později.....protože chci potom vidět srovnání s takovou hybridní RAV4 nebo Outlanderem
Rozbalit vlákno
1
1. 9. 2016 23:29
Re: Plug-in
tohle je sám o sobě hybrid....... tys ale asi myslel technologii, že?
1. 9. 2016 20:37
:D
Trosku mne desi ten nadpis..."Prvni zive dojmy"...uz mi to evokuje nekolika-mesicni maraton, "Prvni jizdni dojmy", "Zname jako prvni ceny", "Zname prvni vybavy", "Prvni benzinove dojmy", "Prvni naftove dojmy", "Prvni dojmy z hor", "Vanocni pruvodce s Kodiaqem", "Zkusili jsme (jako prvni) Kodiaq na okruhu", "Nejlepsi Skoda v dejinach", "Skoda Kodiaq a realny test spotreby", "Skoda Kodiaq - Utok na premii", "Kral - Kodiaq", "Kodiaq - Uz jsme ho ridili!", "S Kodiaqem na Jadran", "Kolik ujede Kodiaq na jednu nadrz?", "Designovy duel Kodiaq - whatever", "Kodiaq uz ma XY objednavek!", "Policie dostane nove Kodiaqy", "Kodiaq - Benzin nebo naftu?" , "Vime prvni - Kodiaq jako RS", "Zeleny Kodiaq - vyplati se?", "Kodiaq do COTY 2016?", "Ptejte se na Kodiaq", "Kodiaq - Co zatim vime?" ....

P.S vsechny nazvy maji zaklad v clancich na auto.cz kde se vyskytovala Skoda.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - pumpkin
1. 9. 2016 21:26
Re: :D
Ešte ti tam chýba "S Kodiaqem 1.0 MPI v sedmi na Ještěd".
Avatar - 3_diamanty
1. 9. 2016 21:51
Re: :D
tentokrat by pre zmenu uz mohli ist viac na vychod.. povedzme na kusok narocnejsi Praded ;-)
1. 9. 2016 21:55
Re: :D
No toho bych se spis obaval u Renaultu... Skodovka jeste porad umi dat do auta stredni tridy dvoulitr v nafte i benzinu... ;-) Docela rad bych si precetl realisticky clanek "v sedmi v Espace na Jested ve vrcholne motorizaci 1,6 dCi"... >:D
1. 9. 2016 20:44
Kodiacek na motorek od sekacky
Nevypada to oskliíve. 2 tuny hmoty se budou rozhejbavat tema motorky budoe docela zajimave. preturbene 1,4 budou zrat i travu pri ceste a to kdyz pojede jak na polnacce tak na dalnici o meste ani nemluvim tam to bude zrat kocici hlavy i mozajku na chodnicich. SLUSEL BY MU MOTOR aspon o 200kw aby se stim fakt jezdilo dobre.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - grifith
1. 9. 2016 20:52
Re: Kodiacek na motorek od sekacky
Jaká je zkušenost s tou 1,4? On ten motor stačí na Superb a zde bude taky dostatečným základem. Ono SUV a 200kW to je dnes naprosto běžný...
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2016 20:55
Re: Kodiacek na motorek od sekacky
Blbost = i v Americe je průměr 1,8 tuny a 226 koní
Avatar - grifith
1. 9. 2016 20:57
Re: Kodiacek na motorek od sekacky
Lehni.
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2016 20:59
Re: Kodiacek na motorek od sekacky
Vim že nemáš koule takže stoupni ti řikat nebudu >:-[]

A furt je to blbost :-)
1. 9. 2016 21:56
Re: Kodiacek na motorek od sekacky
ty bez kouli hodnotis ostatni podle sebe? no nazdar to teda musais vypadat kdyz jsi bezkulcak
1. 9. 2016 21:52
Re: Kodiacek na motorek od sekacky
proc lehni? uz jsi videl psa psat do diskuze? ja ne ale vola toho tady teda vidim a to poradnyho.
Avatar - grifith
1. 9. 2016 21:53
Re: Kodiacek na motorek od sekacky
Neřeš, nevíš.
1. 9. 2016 21:53
Re: Kodiacek na motorek od sekacky
proc lehni? uz jsi videl psa psat do diskuze? ja ne ale volla toho tady teda vidim a to poradnyho.
1. 9. 2016 21:54
Re: Kodiacek na motorek od sekacky
sedni
1. 9. 2016 21:50
Re: Kodiacek na motorek od sekacky
JOOO a fakt je to v emerice? Tam maj poradne motory v autech a v SUVckach obzvlast.
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2016 21:53
Re: Kodiacek na motorek od sekacky
Jestli USA řikáš emerika = tak jo :-)

Eště průměrná spotřeba 10 litrů
2. 9. 2016 06:29
Re: Kodiacek na motorek od sekacky
Dej příklad ty desetilitre >:-[] . Najezdil jsem poměrně dost v SRX...rád se nechám poučit, jak dosáhnout 10litrů a 1,8t ;-)
Avatar - Barrichello
2. 9. 2016 08:35
Re: Kodiacek na motorek od sekacky
XT5 má psaný průměr 10,0 L dle Cadillac Europe. SRX je pasé, to už se jen doprodává
2. 9. 2016 11:25
Re: Kodiacek na motorek od sekacky
Jako vzdy na papire to vypada se spotrebou dobre ale skutecnost je VZDY jina. Kolik lidi si na to stezuje? miliony a kdo si nestezuje? jen par lidicek. a jak uz jsem napsal ze ty motorky v Kodiaqu budou zrat i travu kolem silnic.Za cas si vetsina bude stezovat na spotrebu kdyz do toho nedaji motory.
/
Nekdo psal o novem superbu ze maji stejny motory, ano maji ale taky vaha a odpor vzduchu je jinde. A tady bude spotreba 10 az 13l.na 100km. ve meste to bude zrat i kostky u cesty. v kolonach popojizdeni a zacpy budou na tyto motorky jak delane.
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 11:35
Re: Kodiacek na motorek od sekacky
Malej motor ve velkym autě = to vypadá na dlouhou životnost >:-[]
Avatar - Emel
2. 9. 2016 12:04
Re: Kodiacek na motorek od sekacky
Já si třeba nestěžuju. Spotřeba nových aut je nižší než bývala u těch starších. Taky se zvětšuje rozdíl mezi normovanou a reálnou, ale protože mi nikdo tu normovanou neproplácí, tak je mi to fuk.

Nevím teď přesně o jakém motoru mluvíš, s obligátním 2.0TDI to bude jezdit vcelku úsporně, prostě jako normální R4 nafta... a jen tak mimochodem, buďme rádi za to, že to je pořád ještě dvoulitr (zdravíme Hondu, Renault, Nissan).

Benzín ve velkém SUV s 4x4 a automatem žrát bude, asi přes 10 jak píšeš... ale ono to snad někdy bylo lepší?
2. 9. 2016 13:31
Re: Kodiacek na motorek od sekacky
treba ja jezdim JGCH (2015) 3.O diesel 184kw. cipnutych na 220kw spotreba uzasna na tak velke auto a tezke. prumerne jezdim za 8,6l.na 100km. a to nejsem zadna zelva kdyz si chci zajezdit dupnu na to a auto frci a nema takove ty zadejchane kopce drzi rychlost i pri 190 a v nemecku v noci jsme s tim jeli 218km. satelitnich 215. a spotreba sla k 10l. ale svezl jsem se. U Kodiaqu to bude za 10l. ale jako zelva.
Avatar - wakantanka
1. 9. 2016 21:08
Re: Kodiacek na motorek od sekacky
Už sa presne vie čo to bude vážiť? Mám pocit, že Tiguan je docela ľahká váha, takže toto bude niečo podobné, menej izolačných materiálov, tenšie okná a aj s batohom to môže vážiť rovnako čo bráško z Wolfsburgu.
Avatar - Bubáq
1. 9. 2016 20:46
Není to špatné...
... tedy je to dobré?! Nu, nevím. Pravda, urazit myslím nemůže. Je povedený? Při jasném respektování základního zadání (pravděpodobně: "...maximální vnitřní prostor, žádné vylomeniny, jen to trochu oživte...") to dopadlo fakt dobře. Ano, Sleeper má pravdu, není to obr, masáž ohledně "velkého" SUV má zřejmě potenciální zájemce připravit na mastnou cenovku, jiný smysl tohoto přístupu nevidím. Ale ten zbytek je přesně podle zadání: veliký vnitřní prostor nelze zpochybnit, jistě vyhoví všem zájemcům. Žádné vylomeniny se nekonají, krabicoidní tvary jsou základem prostornosti a navíc navozují dojem solidnosti (u potenciálních zákazníků). Ta trocha oživení na masce, dvojitých světlometech a novém designu přístrojové desky je taky snadno identifikovatelná- a není rozhodně špatná. Shrnuto: pokrok v rámci možností. Jen mi nesedí ty další "charakteristické" prvky: boční linka je k uzoufání vodorovná a nudná; ty veliké mezery mezi pneumatikami a blatníky jsou jak z toho nejlevnějšího auta na trhu; spodní linka bočních oken je k uzoufání vodorovná a nudná; ten tvar zadních světel je jak produkt zoufalého brainstormingu: jak to udělat, aby to bylo jiné? Nu, ne vše se povedlo. Ale souhlasím se Sleeperem: pokud bude dobře, spolehlivě a za málo jezdit, umím si ho představit ve své garáži. Jen nesmí zapomenout na OTEVÍRATELNÉ střešní okno! :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Jaros71
2. 9. 2016 01:08
Re: Není to špatné...
Tak šíbr bude určitě...a mastná cena za Škodovku taky..jenže už i korejská KIA má Sorento za mega..děsné! :-!
Avatar - Blue Sun
2. 9. 2016 09:58
Re: Není to špatné...
Jo, s měnovými kurzy zkrátka lidové ceny mít nebudeme. A pak, to Sorento bude asi někde trošku jinde vůči Kodiaku.
Avatar - Jopino
1. 9. 2016 20:51
motor
Je v této škodovce velký problém 1.4 TSI 110Kw? No, o.k. a 1.0 TSI 85Kw v Atece je v pořádku? Základní motorizace přece nebude jediná v nabídce...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ada je zase tady
1. 9. 2016 21:04
Re: motor
Základní motorizace je 2.0 TDI :-!
Avatar - Jopino
1. 9. 2016 21:07
Re: motor
narážím na příspěvek výše. 1.4 TSI ale de facto základní je, neboť je s nejnižším točivým momentem, hm?
1. 9. 2016 21:33
Re: motor
Ale prosím Vás... toto predsa nie je traktor.
Avatar - _Karel_
1. 9. 2016 20:52
První dojmy
Autor: "hned na úvod prozradím, že první dojmy jsou ryze pozitivní"- jen se mu nelíbí příliš velké mezery mezi blatníky, schránky před spolujezdcem jsou poměrně nízké, z auta je blbě vidět, dozadu na třetí řadu sedadel se mizerně leze a blbě se tam sedí.

Já jsem opravdu zvědavý, jestli se dočkáme stejně jako nedávno (Kadjar/X-trail) vtipného videa od Machaly, kterak se mizerně leze a sedí na třetí řadě sedadel.
Rozbalit vlákno
0
1. 9. 2016 20:54
Slátanina
Nejsem designer, takže nedokážu definovat, co se mi z nějakého důvodu nelíbí, ale to snad i Octavia Active vypadá líp... I když možná bych chtěl vidět něco pořádného a zajímavého za dost peněz...

Jak jsem psal dříve, celé mi to připadá jako slátanina se základní bílou v základu... Za mě je to ostuda, když vedle toho postavím Mazdu, Kiu, Hjondé či Hondu, tak nějak ladí a jsou samy sebou a pomalu bych nevěděl co zvolit, za to bych 100% věděl, že Škodovku - která asi opravdu bude vždy jen škodovka, opravdu ne.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
2. 9. 2016 01:10
Re: Slátanina
Stejně velký Nissan X-Trail vypadá o dost lépe..jenže nemá 2.0 dci.. :-!
Avatar - grifith
1. 9. 2016 21:04
TOP
Fabia, Superb a teď Kodiaq.Škodovka si drží nastavenou designovou linii a podle mě jí to jen prospívá. Drzé, ostré linie sluší i tomuto SUV, chce to však tu správnou barvu. Pořád se tu bavíme o osobních pocitech z designu a je jasné, že bude polarizovat zejména českou veřejnost. Prostě je to tak.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Jopino
1. 9. 2016 21:12
Re: TOP
Asi tak nějak. Jen doplním, že si moc dobře vzpomínám na diskuzi tady, jak vyšel nový Superb - většina ho tady hatovala... a po pár měsících? Světe div se, čekací lhůta až 6 měsíů na nové auto v konfigurátoru. Takže taková designová hrůza to nebyla, když se prodává tak, jak se prodává.
Avatar - grifith
1. 9. 2016 21:15
Re: TOP
Ty tři modely se povedly všechny a Škoda (nejen díky nim) jede. Snad se povede i FL Octavie, to bude pro značku velice důležité, snad více než tento nový model. Ale zpátky ke Kodiaqu... u nás jasná jednička v prodeji a v Evropě? Věřím v TOP3...
Avatar - grifith
1. 9. 2016 21:17
Re: TOP
Že by středně velkých SUV?
Avatar - Jopino
1. 9. 2016 21:22
Re: TOP
Tvé "vize" se vůbec nebojím. Na rozdíl do zarytých antiškodovkářů si myslím, že tohle se bude líbit a bude velmi dobře prodávat (Škodu nemám). Všechny současné Škody se dobře prodávají. FL u Octy se trochu bojím, mám na mysli především minulý přehmat u FL Octavie II, který se ale mi líbí mnohem méně, než původní model. Každopádně tohle SUV potvrzuje možný (zřejmý) designový směr Škodovky u dalších modelů. Uvidíme.
Avatar - Blue Sun
2. 9. 2016 10:00
Re: TOP
Prodávat a líbit je rozdíl... Ano, u nás prodeje budou, ale jestli se to bude líbit...
2. 9. 2016 07:47
Re: TOP
Tak to se prestan cpat drogama...
Avatar - _Karel_
1. 9. 2016 21:16
Re: TOP
Byl bych se vsadil, že většina tu Superb určitě nehatovala. Superb se tu od začátku všeobecně líbil, i když samozřejmě ne všem.
Avatar - Jopino
1. 9. 2016 21:24
Re: TOP
hledám ten článek. Hatovali a drsně :no:
Avatar - Blue Sun
2. 9. 2016 09:19
Re: TOP
Že jsem tak smělý, ale kde vidíš ty drzé a ostré linie? Já vidím zepředu přeplácaný, ocucaný bonbón, zboku variaci na devadesátá léta a zezadu auto po nárazu kamiónu... Dohromady jen obrovský chaos, ale drzost v tom skutečně není.
Avatar - grifith
2. 9. 2016 11:20
Re: TOP
NA tom autě? Jo, to bude ono. Koukni na fotky. Samozřejmě tě přemlouvat nehodlám, když to vidíš jinak. ;-)
1. 9. 2016 21:05
3-
Na SUV mám radši hranatější tvary, ale tady nechali Kabaňovi pravítko až moc dlouho. Navíc je to dost nevyvážené. Jak má vypadat SUV tohoto stylu na jedničku ukazuje v článku zmíněný Ford Edge. A přirovnání k Evoque je pro Range Rover vyloženě urážka :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ozzman
1. 9. 2016 21:06
Bílá jede
Fakt, to je uplně jiná káva, jako ta tmavozelená, byť na jiných Škodovkách moc hezká barva :-) Ale i tak jsem doufal v trochu hezčí příď
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
1. 9. 2016 21:32
Re: Bílá jede
presne.. v bielej to bude ozaj velka vec :yes: ... moc pekne auto
Avatar - Anonym
1. 9. 2016 21:06
Prostě Ateca z jinou maskou
Co ty stejný linie a prolisy boků a zádě s Atekou ???? ;-\ ;-\

[odkaz]
[odkaz]

VW opět nezklamal, stejný auto s jiným znakem >:D >:D >:D
Za mě NUDAAAAA
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2016 21:07
Re: Prostě Ateca z jinou maskou
A pozor = vypadá to že nezklame ani v zařazení do tříd = každý auto bude v jiný :yes: >:D
Avatar - Anonym
1. 9. 2016 21:10
Re: Prostě Ateca z jinou maskou
Tolik povyku pro nic. To bylo slibů, co to bude za super vyjímečnou Škodovku a přitom je to mrňous jako Ateca a vlastně je to Ateca ;-)
Avatar - _Karel_
1. 9. 2016 21:20
Re: Prostě Ateca z jinou maskou
Jsem línej to hledat, ale je to (vč.rozvoru) jen mírně překapotovaná Ateca nebo ne?
Avatar - grifith
1. 9. 2016 21:21
Re: Prostě Ateca z jinou maskou
Kodiaq je velikostně větší, dvojčetem Atecy bude za rok nový Yeti.
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2016 21:25
Re: Prostě Ateca z jinou maskou
Hele bacha abys takhle nepřímo neodpověděl na mou otázku! >:D >:-[]
Avatar - grifith
1. 9. 2016 21:31
Re: Prostě Ateca z jinou maskou
tebe mám na háku
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2016 21:34
Re: Prostě Ateca z jinou maskou
To hraní na drsňáka ti moc nejde = bez koulí neni divu >:-[]

Beru že si odpověděl = moc dobře to víš ale koule na to přiznat to nemáš :-)
Avatar - grifith
1. 9. 2016 21:36
Re: Prostě Ateca z jinou maskou
Copak, sprcha nepomohla? Zkus druhou, Caster,,,
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2016 21:37
Re: Prostě Ateca z jinou maskou
Nemusíš to furt opakovat:

1. nemáš :-)

2. víš >:-[]
Avatar - grifith
1. 9. 2016 21:39
Re: Prostě Ateca z jinou maskou
Nemám, propustku z Bohnic jsi vyhrál sám ;-)
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2016 21:42
Re: Prostě Ateca z jinou maskou
Já vim že nemáš:

1. koule

2. víš jak je to s konstrukcí škodovek

Z Bohnic se dávaj propustky? Povídej.. :-)
Avatar - Jopino
1. 9. 2016 21:26
Re: Prostě Ateca z jinou maskou
přesně tak
1. 9. 2016 21:26
Re: Prostě Ateca z jinou maskou
Je to bratr Atecy. Teda jen dle logiky šéfredaktora Machaly nebo třeba webpaji. :-)
Avatar - Emel
2. 9. 2016 12:16
Re: Prostě Ateca z jinou maskou
Bratr to dejme tomu je, sdílí základní techniku. Ale větší, rozdíl v délce je přes 30cm.
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 12:19
Re: Prostě Ateca z jinou maskou
Dejme tomu? Technika je vpodstatě identická. Když jedno dvojče nosí větší boty a volnější oblečení a má třeba delší vlasty neznamená že to furt nejsou dvojčata :-)

O 30 cm delší? Proto se přece Oktě řiká Golf s batohem ;-)
Avatar - karasjan14
1. 9. 2016 21:21
Češi, Češi...
Mě by už spíš zajímalo, proč je tolik lidí alergických na Škodovky. Místo toho, abychom byli hrdí na to, že je teď ze Škody obrovská automobilka, která nemálo pomáhá naší ekonomice, a která je známa všude možně po světě, tak tu každý jen nadává a nadává. Je sice fajn, že by každý rád, aby Škoda dělala třeba nějaké kupé atp. atp., ale to by se to třeba nedostalo tak daleko, jako to teď je... Já osobně jsem za Škodovku hodně rád, i když bych si dokázal představit lepší firemní strategii, větší volnost od VW, lepší auta atd. Názory lidí, že se všude píše jen o Škodách (není to jen na auto.cz, ale všude na českém webu), jsou pěkně na palici. Je přece jasné, že když jsme Češi, tak budeme o našich autech psát víc. Víc je zkoumat, porovnávat a tak dále, a tak dále... Už mě to fakt s*re, stačí jeden článek se Škodou a už to začne. A to nejsem člověk, který by byl vyhraněný pro Škodovky, nejsem vyhraněný pro žádnou značku, jen mě štve, že každá diskuze pak stojí za starou belu. Demence. Keep calm. Howgh!
Rozbalit vlákno
39
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2016 21:26
Re: Češi, Češi...
Nech toho = škodovka je německá rodinná firma :-!

Ani daně nic moc = víc platí všechny banky i telefonní operátoři. Zaměstnaců má víc i sám ministr financí = je fakt že ten platí menší daně >:-[]

A to počítám i ty mraky ukrajinců a poláků co ve Škodovce makaj ;-)
Avatar - Jaros71
2. 9. 2016 01:13
Re: Češi, Češi...
To že máme v ČR Škodu je velká výhra...co mají rakušáci či poláci atd?
Ale tohle auto mohlo vypadat lépe..
Avatar - Anonym
1. 9. 2016 21:34
Re: Češi, Češi...
A jaké pocity máš, když se tady na ACZ ze Škody dělá prémiová a neporazitelná značka?? :-)
Jinak, co má Škoda českého, kromě názvu a dělnické třídy ??? (disajner Slovák a vedení víceméně zahraniční)
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2016 21:36
Re: Češi, Češi...
Česká Škoda auto = Založení za Rakouska-Uherska, čím dál tim víc nekonkurenceschopný vozy za socialismu a německá rodinná automobilka po revoluci :-)

Hele autoři těch :no: nesouhlasej s čim z toho? >:D >:D

Se založenim, obdobim socialismu nebo současností? >:-[]
Avatar - karasjan14
1. 9. 2016 21:44
Re: Češi, Češi...
To samozřejmě nemám rád, ale to je všude na světě u všech domácích značek. Člověk to musí brát vždy s nadhledem.
1. 9. 2016 21:47
Re: Češi, Češi...
Není. Je to jen výmluva. Jinde to zdaleka v takové míře nenajdeš.
2. 9. 2016 00:30
Re: Češi, Češi...
Neznáte takovou Francii.
2. 9. 2016 05:52
Re: Češi, Češi...
Právě, že znám. Tam domácím značkám nedarují nic. Zkus to trochu sledovat. Realita je často zcela než naše představy.
2. 9. 2016 16:41
Re: Češi, Češi...
Obcas si precti nejaky britsky test fordu. A to ani neni domaci znacka...
Avatar - twistedTSD
2. 9. 2016 00:06
Re: Češi, Češi...
To je furt a furt dokola. Pokud nevíš, jak široce Škoda v České republice působí a že to ani zdaleka nejsou jen výrobní haly, to je potom těžké.
2. 9. 2016 00:28
Re: Češi, Češi...
Jeden z mála příkladů, třeba vlastní vývoj. ;-)
1. 9. 2016 21:41
Re: Češi, Češi...
A ještě si u oslavných ód na tu naši domácí, českou škodověnku můžeme společně na povel zaskákat. Přečti si, jak se píše o domácích značkách jinde v Evropě. To, co se děje u nás, jinde nenajdeš.
Avatar - _Karel_
1. 9. 2016 21:51
Re: Češi, Češi...
Nevím, jak je to v zahraničí, ale minimálně na tomto webu je to podle mě přes čáru.
Škodě fandím, její auta se mi +- líbí, ale místy nekritické ódy jsou (alespoň pro mě) kontraproduktivní a mají zcela opačný výsledek, než je asi zamýšleno.
Jen to, že je Kodiaq český, nemůže podle mě ospravedlnit ten cirkus okolo, vč. "světové premiéry". To, že jde o domácí automobilku, snese o něco více pozornosti a fandovství novinářů, ale toto? Být tu 1000+1 článků o nové Kii Sportage, budou si všichni ťukat na čelo.
Reálně - odhadem- nová Kia- jen článek v rubrice zajímavosti, nový Kodiaq 60 článků.
Z mého pohledu neospravedlnitelný rozdíl.
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2016 21:51
Re: Češi, Češi...
:yes: :yes: :-!
1. 9. 2016 22:04
Re: Češi, Češi...
Když nevíš, jak v zahraničí, tak se podívej, jak H/K-svět testuje domácí korejské auto (pokud to náhodnou nezvládneš celé, tak stačí 2.30 min).
[odkaz]
Avatar - _Karel_
1. 9. 2016 22:14
Re: Češi, Češi...
S Korejštinou teprve začínám, ale pokud jsi chtěl sdělit, že jinde novináři auto prostě auto důkladně prolezou a všechno pořádně ukážou, místo infantilních scének a nicneříkajících frází o skvělém kufru a dekoru na palubce.....pak asi jo.
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2016 22:16
Re: Češi, Češi...
:yes: :yes: :-!
1. 9. 2016 22:18
Re: Češi, Češi...
Mně se jen líbilo, jak ten test prožívá, a to celým tělem. Třeba 9:25. Sdělit jsem tím nechtěl skoro nic.
Avatar - _Karel_
1. 9. 2016 22:27
Re: Češi, Češi...
Já tam teda prožívání nevidím, kor v 9:25, ale velmi názorné ukázání celého auta a užitečné video- to ano. Takovej korejskej Rosťa Chvála.
1. 9. 2016 22:31
Re: Češi, Češi...
Musel by jsi to vidět celý. A to jsi neviděl. Jinak by jsi si asi všimnul 2.0 dCi pod kapotou.
2. 9. 2016 07:55
Re: Češi, Češi...
Btw ten renault vypada uvnitr o dve tridy hodnotneji
Avatar - twistedTSD
1. 9. 2016 23:43
Re: Češi, Češi...
Neříkej mi, že ani ve Francii o pežotech nepíšou. To už by bylo vážně smutné. ;-)
Avatar - twistedTSD
1. 9. 2016 23:41
Re: Češi, Češi...
To je už taková tradice. Když se třeba objevil Rapid, všechno bylo špatně. Od umístění blinkrů, přes hranu dveří nebo malá kola až po nápravu z O1. Dokonce mu někteří vyčítali, že se nepodobá výchozímu MissionL (= Rapid s jinou optikou světel). Ty diskusní perličky fakt nezapomenu. Obdobné hovadiny se člověk dočetl i při představení oktávky, Fabie a Superbu.

Prostě typická česká zamindrákovanost a sebemrskačství, nicméně ani někteří Slováci v téhle vysoce konstruktivní kritice nezaostávají.

Paradoxně jsem o to aktivnějším "VAGinistou", jak mě jeden kolega nazval, čím víc tu vidím takových výblitků. :-)
2. 9. 2016 08:00
Re: Češi, Češi...
Tak pokud vim rapidu se jaksi moc nedari ( za mne celkem ok auto v dane tride) octavie je proti predchozi proste horsi a interier je horsi snad i proti rapidu. Dostal jsem ni v praci a rekl jsem, ze tim jezdit vazne nebudu... Takze vim o cem mluvim. S dvojkovou jsem nemel problem... To, ze v cechach se lidi nechaj masirovat a nemaj vlastni nazor je celkeme videt na pomeru prodeju u nas a v okolnich statech
Avatar - Emel
2. 9. 2016 08:49
Re: Češi, Češi...
To přece není o masáži. Existuje nějaká skupina lidí, co si radši koupí česká jablka než španělská a stejně tak i české auto než španělské. Podívej se, kolik % tvoří japonská auta v Japonsku, německá v Německu, francouzská ve Francii, korejská v Korei...

Rapid byl za 2014 před Ceedem, to byl úspěch, z mého pohledu až nezasloužený. 2015 je s 68t za Ceedem a před C4... asi záleží na úhlu pohledu, podle mě je to pořád relativně dobré, hlavně když se člověk podívá, jak si vede třeba takový francouzský pokus o něco podobného (301 2500ks, C-Elysee 6700).
Avatar - Barrichello
2. 9. 2016 08:41
Re: Češi, Češi...
Jo Rapid to je super kára, lowcost z toho řfve na 40 metrů, vzádu bubny ještě v roce 2016 >:D >:D >:D >:D

A zdechlé motory co ještě před pár lety žraly na servisní interval 2 litry oleje enbo jim praskla rozvodák a podvodné dehtákové sazomety >:D
Avatar - twistedTSD
2. 9. 2016 10:33
Re: Češi, Češi...
Potrefená husa se ozvala. Jen škoda, že Rapidům rozvoďák nepraskal.
Avatar - Blue Sun
2. 9. 2016 10:05
Re: Češi, Češi...
A co když to prostě BYLO špatně? Jen skalní fanoušci to nechtějí vidět, že by jejich modla mohla udělat něco špatně...
Tak jako u Kodiaka. Designová splácanina, ale kritizovat se to nesmí.
Avatar - twistedTSD
2. 9. 2016 10:37
Re: Češi, Češi...
Všichni dobře víme, že jistá část kritiky směřuje čistě ke znaku na kapotě. Fakt mi netvrď, že desítky příspěvků dlouhý flame o blinkrech je normální objektivní kritika.

Mimochodem, včera vyšel článek o svolání 2,2 milionu Mazd, který zůstal zcela bez povšimnutí. Srovnej to s libovolným článkem o svolávání čehokoli z VAGu. Tolik k objektitě na ACZ.
Avatar - Blue Sun
2. 9. 2016 11:39
Re: Češi, Češi...
Ne, nejvíce kritiky směřuje k novinářskému protlačování Škody jako nadauta.
A nevidím důvod, proč by to nemohla být objektivní kritika, prostě to někomu vadilo. Pak stačí jeden trotl, který bude obhajovat Škodu za každou cenu a je z toho flame na tisíc příspěvků hned.
Včera sice mohl vyjít článek o svolání aut, ale pokud zároveň s tím máš tři články o Kokodáku, nemůžeš čekat reakce.
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 11:43
Re: Češi, Češi...
:yes: :yes: :-!

Tu první větu tesat do kamene = to už je fakt problém
Avatar - Barrichello
2. 9. 2016 08:38
Re: Češi, Češi...
Protože těmi bláboly o škodě nás tady krmí už 20 let a nejlepší auto to rozhodně není, nespolehlivější taky a nezajímavěší už vůbec. Tak proč to kupovat? Jako protože je to německý? >:D >:D
2. 9. 2016 09:25
Re: Češi, Češi...
Uz doma hyckas noveho zigulika ?
Avatar - twistedTSD
2. 9. 2016 11:55
Re: Češi, Češi...
Statisíce zákazníků ročně najdou důvod, proč to kupovat. Deal with it.
Avatar - Barrichello
2. 9. 2016 12:52
Re: Češi, Češi...
a 60% z toho je fllet a zbytek důchodci a druhé auto do rodiny na západě vid.
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 13:48
Re: Češi, Češi...
Kdepak 60% jen za posledních pár let to vyrostlo ze 76ti % na 80% za rok 2015 :-)
Avatar - Emel
2. 9. 2016 14:30
Re: Češi, Češi...
Jasně, a Jeep je třeba 90% fleet, Cadillac 94,44% atd. Ty prodeje se jako nepočítají nebo co?
2. 9. 2016 20:43
Re: Češi, Češi...
D3 je "fleet" asi z 95%, Porsche snad 100.. Cim lepsi a drazsi auto.. tim mensi prodej chudine - soukromym osobam. Oktavii za 0,5 nebo Superba za 0,8 mega si moc rodin asi neporidi.. Ani u nas, ani na zapade. Oproti tomu i20 nebo Ceed za 330.. Ale to je furt dokola :-)
Avatar - twistedTSD
2. 9. 2016 21:35
Re: Češi, Češi...
Bla bla bla...To může být automobilce jedno. Důležité je, že je úspěšná, roste a nemá o zákazníky nouzi. Nemluvím o tom, že jsou to tvé ničím nepodložené domněnky.
Avatar - Googlit
1. 9. 2016 21:21
Interiér
Z renderů co se tady nedávno objevily a ostatně jsou i teď přiložené v galerii jsem nečekal, že kodiak bude bůhví jaký krasavec. Ale ty reálné fotky mi tedy vytřely zrak. Plastovo-gumovo-bakelitový styl teď pan Kabaň dotáhl k dokonalosti. Nikdy bych nepomyslel na to, že ten umakartový vzhled Superbu dokáže ještě něčím překonat, ale tohle teda, no smekám klobouček . Za své peníze člověk dostane opravdu pořádnou porcí gumy a plastů :no:
Rozbalit vlákno
34
Avatar - grifith
1. 9. 2016 21:24
Re: Interiér
A u koho v kategorii seženeš za své peníze zlato a mahagon a jehněčí kůži?
Avatar - Googlit
1. 9. 2016 22:47
Re: Interiér
Od člověka co má ve znaku Alfu bych čekal malinko vytříbenější vkus, ale budiž. Zlato, mahagon ani jehněčí kůže podle mě do aut nepřijdou a působí jako designová facka a beru to jako nějaký pokus o vtip.

Podívej se i na tu pitomou Giuliettu. Jde o vytvoření malých detailů ve střídání materiálů, nebo alespoň jejich imitací takovým způsobem aby to vypadalo že si s nimi při výrobě nebo návrhu auta někdo trochu pohrál, jinými slovy že mu to dalo kousek práce!

Kodiak ale nic. Hora plastu a gumy kam se podíváš. Jako umakartové jádro v paneláku. Pokud by měl Kabaň alespoň kousek autorské hrdosti tak by jim s tím prásknul o zem stejně jako to udělalo za totáče X architektů a projektantů těch hrůz.
Avatar - grifith
1. 9. 2016 22:51
Re: Interiér
Pokud dokážeš napsat, že Kodiaq je hora plastu a gumy, pak to jen vypovídá o tom, že jsi interiér nových Škodovek neviděl ani z vlaku. Ale to je těžké vysvětlovat... Jinak kdo je teda z konkurence tím TOP modelem, kterej nabízí něco extra navíc a ne jen hory plastu a gumy?
Avatar - Googlit
1. 9. 2016 23:00
Re: Interiér
Co je u tebe nová škodovka? Pokud Superb, tak tím musím jezdit denně, to proto mám k těm plastovým odlitkům co škoda nazývá interiér teď odpor! K tomu požadavku na uvedení TOP modelu který nabízí něco extra navíc mi budeš muset dát trochu času abych se v kategorii SUV vůbec zorientoval a především mi dát indicii co považuješ za konkurenci. Jde ti o cenu nebo opravdu jen kategorii? Aby si mě hned v další odpovědi netrumfoval s nějakými ceníky že dostanu někde něco od škody zdarma nebo tak.
Avatar - grifith
1. 9. 2016 23:03
Re: Interiér
Ok. konkurenci neznáš, ale toto je prostě děs. To stačí. Dál se nebavme, protože to nemá cenu. ;-) Ale nápovědu ti dám, konkurenci hledej v podobné velikostní a cenové kategorii.
Avatar - Googlit
1. 9. 2016 23:05
Re: Interiér
OK. Takže ty nedokážeš definovat ani to co je pro tebe konkurence kodiaku. To stačí. Dál se nebavme, protože to nemá cenu. ;-)
Avatar - grifith
1. 9. 2016 23:08
Re: Interiér
Máš tu kolegu, odpovědět neumí, ale odpověď očekává... ;-)
Avatar - Googlit
1. 9. 2016 23:17
Re: Interiér
Tak jsem začal otevírat nabídky SUV a hlásím první problém. Kolik stojí ten kodiak? To abychom si mohli sladit cenovou úroveň a mohli se dopočítat ke stejnému poměru "obestavěného objemu vozu/cena" na kterém předpokládám budeš jinak trvat, o "hmotnost vozu/cena" ti asi nepůjde že?

//EDIT: tak už jsem to nastudoval a dost rozumně zpracovaný mi připadá třeba interiér Audi Q5. Rozměry jak-taks sedí i když šířka bude asi tradičně u škody dost pokulhávat, ale koneckonců koncern jako koncern a i když nevím o kolik bude Kodiak levnější, tak bych si těch pár šlupek určitě za pěkný interiér oproti tomuhle humusu rád připlatil.
Avatar - grifith
2. 9. 2016 08:03
Re: Interiér
Tipovat jak plastovej a gumovej je interiér bez auta umíš a cenu tipnout nezvládneš? Ale prosím tě, to na mě nehraj...
Avatar - eXp10it
2. 9. 2016 08:15
Re: Interiér
Ty máš při prohlížení galerie a videa zavřené oči? Nebo zkusím to jinak. Změnil by sis avatara tady na fotku z interiéru kodiaka? >:D
Avatar - grifith
2. 9. 2016 08:24
Re: Interiér
Proč ne, ve chvíli když bych chtěl "prezentovat" své auto, tak s tím nemám problém.
Oči mám otevřené, proč se ptáš? Máš to snad jinak?
2. 9. 2016 08:17
Re: Interiér
Ty si vazne exot
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2016 23:10
Re: Interiér
Nekecej = už ne = už ses prokec :-)

Proč máš v avataru Alfu když si škodováckej fanatik?
Avatar - Googlit
1. 9. 2016 23:16
Re: Interiér
Odblokoval jsem si tě z hate-listu abych viděl komentář a nechávám odblokovaného :-)
2. 9. 2016 08:15
Re: Interiér
Ty si dneska spal s fotkou kadaku pod perinou? Ty si to auto videl na prvni fotce ale vis presne, ze nazor jinych je mimo? je snad superb v interieru na standardu tridy? Je interier kadaku lepsi nez tiguanu? A to je dle tebe tiguan o tridu niz...
Avatar - grifith
2. 9. 2016 08:23
Re: Interiér
Nemáš pravdu, že jsem to auto viděl jenom na fotce, ale to roli nehraje. Ano, Superb je na rozhodně na standardu své třídy, v určitých specifikacích i lehce nad. A interiér Kodiaqu ve srovnání s Tiguanem? Ve srovnatelných specifikacích rozdíl abys pohledal...
2. 9. 2016 09:28
Re: Interiér
Tak to by me zajimalo, v cem je Superb nad stredni tridu ?
Avatar - grifith
2. 9. 2016 11:24
Re: Interiér
Lehce nad standardem střední souhrnem výbavy, kvalitou zpracování i možnostmi konfigurace... znovu dodám, že v některých specifikacích.
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 11:36
Re: Interiér
To bylo hodně konkrétní = díky, teď už je mi jasný že Sup je skoro vyšší střední >:D
2. 9. 2016 21:56
Re: Interiér
Jezis, tobe v praci slusne nadelali do hlavy... opravdu se bavime o souhrnu vybavy? Mas pocit,ze predchozi a8 mela interier horsi nez superb jen proto ze nemela soucasne stupidni asistenty?? Co ty bakelitovy vyplne dveri? Co odhlucneni, co treba absence mekceni operky loktu ve dverich ridice? Dokazes si udelat vlastni nazor, nebo jen papouskovat veci ze skoleni prodejcu?
Avatar - grifith
3. 9. 2016 07:07
Re: Interiér
Jestli tvrdíš, že nemáš u Superbu měkčenou opěrku, fakt se nemáme o čem bavit, protože je to zbytečný, tys to auto viděl jen na fotce. S tím prodejcem mě tu opravdu bavíte ;-) Ale jo, klidně pro takové budu prodejcem, klidně Škoda fanatikem.
2. 9. 2016 20:50
Re: Interiér
:-) panove asi nemaji prehled o konkurenci :-) Superb s Passatem maji pod sebou vse ostatni. Mozna je to smutne, ale je to tak..
2. 9. 2016 10:33
Re: Interiér
No já myslím, že na standardu je. Jeho hlavní konkurenti jsou Passat a Mondeo a když Britové, které těžko podezírat z protěžování Škodovky a ubližování Fordu napíší toto
"....model's cabin looked and felt suitably well built and classy. Soft, dense plastics are to be found on the dash and door cards. There are areas of stitched leather, too. From SE trim and upwards, the Superb now comes with two umbrellas, one in each front door - a nice touch. Ultimately, it's not a BMW 3 Series inside but the Superb is verging on Passat territory and is some way clear of a Ford Mondeo."
[odkaz]
Tak je jasné, že je někde těsně pod Passatem, ale nad Mondeem, takže jakýsi průměr třídy. Mě osobně se více líbí interiér Passatu, ale to jde jen o design (hodně vodorovně orientovaný design mi pasuje víc), použité materiály a jejich zpracování je v Superbu stejné jako v Passatu.
2. 9. 2016 20:56
Re: Interiér
to je sranda.. ze staci mit realne srovnani a vysledek je pak vzdy stejny. Ano, nad interierem Superbu je jen Passat. Pisu to asi po 20te.. a jeste asi parkrat napisu.. "kontroverzni" je usedly design.. urcite ne zpracovani a. materialy.. na to se MA6 ani Mondeo nechyta.. i kdyz ani oni nejsou zadnou katastrofou. Vsichni jsou na urovni tridy a zadny propadak se nekona.
2. 9. 2016 21:58
Re: Interiér
Tak to vazne neni...
2. 9. 2016 08:10
Re: Interiér
Tak pokud vim rapidu se jaksi moc nedari ( za mne celkem ok auto v dane tride) octavie je proti predchozi proste horsi a interier je horsi snad i proti rapidu. Dostal jsem ni v praci a rekl jsem, ze tim jezdit vazne nebudu... Takze vim o cem mluvim. S dvojkovou jsem nemel problem... To, ze v cechach se lidi nechaj masirovat a nemaj vlastni nazor je celkeme videt na pomeru prodeju u nas a v okolnich statech
Avatar - grifith
2. 9. 2016 08:18
Re: Interiér
Ano nikomu ten názor brát nemůžu, dokonce bych s tímto dokázal i souhlasit, že trojková generace není nijak výrazným krokem vpřed, ale spíše úkrokem. Že by však v interiéru nějak pokulhávala, to si nemyslím... A to navíc ve srovnání s Rapidem, tam je rozdíl vidět zcela jasně (ve prospěch OIII).
U nás je Škod brána jako domácí značka a proto ten výrazný náskok prodejů, stejně jako v jiných evropských státech a že by třeba OIII byla evropským propadákem se říct tedy nedá.
2. 9. 2016 09:31
Re: Interiér
Pokulhava, oproti minule generaci pokulhava. To setreni je proste videt - neni to nic fatalniho, ale videt je.
2. 9. 2016 22:06
Re: Interiér
Sorry ale to setreni je tragicky... vzdyt se ty vyplne dveri daji prohnout prstem! Koukli jste se nekdy pod o3? Co ty chatrny plasty zespodu vzdyt to tam rachta uz novy? Pustili jste si v o3 radio? Jste chluchy? Zkuste si sednout dozadu a vzit za operadlo pred sebou v o2 a v o3! V o3 se propadnete az na kovovou konstrukci... tech veci je spousta a jsou udelany naprosto umyslne s plnym vedomim a s jedinym cilem - usetrit vyrobni naklady a prodavat stejne draho. nejaky patek uz tu bezi kampan upozornujici na sizene potraviny. To co vw dela u aut je uplne stejne sizeni. A stejne jako u jidla tupa vetsina nepozna rozdil...
2. 9. 2016 23:36
Re: Interiér
problem je ten, ze u konkurence to neni o nic lepsi. setreni znat je, to nikdo nerozporuje. stejne jako to, ze minule generace byly poctivejsi. na konkurenci to vsak stale staci, dokonce ji to stale prebiji. a to je to, co nedovedes pochopit..
Avatar - donPedro
1. 9. 2016 21:31
Koudydžak - jaký je a komu je určen?
Tož je to mimo jiné bezesporu IMHO, možná dokonce v jednom z prvních plánů, a nutno podotknouti že nezbytně nutná, odpověď na zdařilé, a zde bych se dokonce nebál říci, že velmi, SUV produkty Hyu/Kia. A jako takového je asi, tak nějak částečně, i potřeba toď tohoto "medvídka" také chápati (neb kdo dnes nemá SUV tož jakoby v autosvětě snad ani nebyl, s vyjímkou Ferrari), takto si ho v Boleslavi Mladé a okolí nalinkovali, dyzajnově i technicky. A ezliva to bude od firmy Škoda Auto odpověď zdařilá, tož to nám hokáže ona pověstná neviditelná ruka trhu. Japato asi tak nějak zhruba přibližne dopadne si možem zašpekulovat už fčíl, a poklábositi zrhuba tak nejdřív cca do roka a do dne. Já si dovolím premisovati že bude Koudydžak zas na samotné špici, bo doma je doma, a co je doma to se počítá. Tož a fčíl do mne ;-) Jen si dovoluji předeslati, že já cílovka toď tohoto segmentu nejsem, jen jsem měl takovou až nezbytně nutkavou potřebu si zas po čase zde trošku přidisknutnouti. Tož tak :-)
Rozbalit vlákno
0
1. 9. 2016 22:03
paráda
No, na první takhle velké SUV od škodovky je to teda paráda. Sice ve mně trochu čumák moc evokuje korejce ty světla nemusely být tak úzký, ale jinak je to teda paráda. Co mě překvapuje je ta světlá výška. Ta je teda brutální a že to teda bude i trochu do terénu je jasné. Rozhodně si počkám, až ho uvidím na živo. Tohle je pořád jen internet.

Ale, že to bude prodejní trhák do firem je jasná věc.
Rozbalit vlákno
7
1. 9. 2016 22:08
Re: paráda
Není ta světlá výška spíš průměrná než brutální? :-)
2. 9. 2016 08:21
Re: paráda
Je, ale brutalni zni dobre
Avatar - 3_diamanty
1. 9. 2016 22:13
Re: paráda
paci sa mi ako elegantne zvysili masivnost prednej cast masky tym ze pod jej chromovnay lem vsunuli akysi rebrovany plastovy pasik ... takyto plastovy dierovany lem pod maskou pouziva aj X5 ale u kodiaqu je to prevedene ovela elegantnejsie a s vacsim citom... ja fakt neviem co sa mi nema pacit... asi prva skodovka od cias prvej fabie ktora ma ozaj zaujala ... rovnako palubovka... ten masivny horizontalny panel a la americke SUV je moc pekny a stylovy .... razom je to uplne iny level ako ta superbeckovska konzervativna holota... viem si predstavit ze v takej ostrej cervenej povedzme a la verzia monte carlo ( uvidime ci bude ) ... bude kodiaq doslova paradny :yes:
1. 9. 2016 22:18
Re: paráda
přesně tak. Tou palubkou to rázem šoupli jinam. Já jsem teda čekal palubku alá superb. Ale celkem je mi jasné, že až bude superb III facelift, tak nějaký takový náznak téhle palubky tam bude taky.
Avatar - 3_diamanty
1. 9. 2016 22:29
Re: paráda
moc pekne to s tou masivnou palubkou spravili .. na rozdiel od mensej atecy mas tu uz dojem ze sedis v ozajstnom SUVecku a nie nejakom zvysenom hatchi ... zakomponovanie navigacie z mojho pohladu taktiez idealne... nie som fanda skody ale kodiaq ma prekvapil... a viem uznat aj kvality konkurencie... uz pred tym jeho predstvenim som mu fandil a citil v kostiach ze tato skoda uz bude dalej ako octavka alebo superb a posunie znacku zase kusok inde .. a zda sa ze nemylil som sa... ano viem... kazdemu sa pacit nemoze ale povedzme si to rovno.... taky tigi moze kodiaqu tu palubovku aj dizajn a celkove vyzarovanie len tisko zavidiet ( nehodnotim teraz materialy ) ... a to je pritom vw "hlava rodiny" ... takze z mojho pohladu genialna praca dizajnera... majstrovsky vykon... v ramci moznosti bezchybna robota :yes:
Avatar - Jaros71
2. 9. 2016 01:16
Re: paráda
Za mne interier Kodiaqa nic moc , Ateca vypadá lépe.. ;-)
Avatar - Blue Sun
2. 9. 2016 10:10
Re: paráda
Ta palubka, která je po celé šíří "nádherně" leskle lakovaná, se ti fakt líbí? Panejo... ty opravdu nemáš vkus ani rozum.
Avatar - nalimer
1. 9. 2016 22:09
Vabank Škody
Ide o terenné auto na pomedzí nižšej strednej triedy a strednej. Dizajn je bez emócie, čo asi bolo aj zadanie. Veľmi blízke Audi, čím sa dáva zákazníkovi pocit vyššej triedy. Avšak Škoda je vždy limitovaná výbavou a svojím zaradením v koncerne - výkon vs. cena.
Cenovka posunie toto auto do kategórie fleetu. Málokto si dovolí z rodinného rozpočtu dať vyše 30.000€ za 4x4 voz.
Snaha Škody preniknúť s limitovaným skoro prémiovým vozom. Môže to byť prepadák i úspech.
Rozbalit vlákno
27
1. 9. 2016 22:16
Re: Vabank Škody
přesně tak
a na to škodovka spoléhá, že to do fleetů půjde. Ono, když se podívám na firmy, co dřív jezdily jako fleetovku A4 nebo A6, tak najednou se to mění za superba, protože to jednak finančně je výhodné a pro spoustu bílých límečků je to dostatečně košér a reprezentativní. Tohle prostě směřuje na zákazníky, kteří chtějí prostě něco blízkého audině, ale nebude to stát takový prachy. A pokud se to do fleetu dá o 200 tis. levněji, tak není co řešit. To je jednoduchý model, který škodovka zahájila u octavie III.
2. 9. 2016 08:25
Re: Vabank Škody
Neco blizkeho adine??? Ty sis asi moc audi nekoupil, vid?
2. 9. 2016 13:36
Re: Vabank Škody
Pouze konstatuju to, co vidím u firem, které mění auta. A tam jsou zpravidla prachy a pocit výhodné nabídky na prvním místě.
Avatar - grifith
1. 9. 2016 22:18
Re: Vabank Škody
Jestli fleet bude to pravé pro Kodiaqa je otázka, jde o výsostné teritorium Octavie a jen částečně to pro vyšší management narušil Superb. Ale u nás může být, takový Superb na chudách. Jen málo soukromníků se pohybuje ve výběru v cenové kategorii 600k+ Kč.
Zároveň nemyslím, že by byl Kodiaq prezentován značkou jako prémiová volba. Že by jen přání otcem myšlenky?
1. 9. 2016 22:21
Re: Vabank Škody
Máš pravdu, ale vezmi si takovou Audi Q5, to je třeba letos hit fleetu a když se podíváš na cenu, tak je to taky nesmysl a jak to tam lítá.
Ono managment si volí auta podle toho, kolik do toho chtějí vrazit, pak podle toho, jak tam potřebují utopit prachy kvůli daním a pak podle toho, kdo jim dá výhodnou cenu.

U soukromníku ani octavie už není rybkou, kterou by primárně lovili. POdívej co berou soukromníci v současné době. fabie, rapid, pak trochu yeti a pak teprve octavie. Octavie je dominantou firem.
Avatar - grifith
1. 9. 2016 22:31
Re: Vabank Škody
Uvidíme, Kodiaq může částečně nahradit Superb, ale možná částečně ukousnout z koláče OIII, ale výraznější posun nečekám. Tam je Octavia zakořeněná více než dobře.
Ale uvidíme, třeba se pletu a pro fleet to bude to pravé.... i když koukněme na Yetiho, ten se ve fleetu nijak nechytil.
1. 9. 2016 22:38
Re: Vabank Škody
ta octavie je tam zakořeněná už od Octavie I. Tu si myslím, že z toho jentak někdo nesesadí.

Já myslím, že Yeti na fleety ani moc nemířil. Zrovna Yeti hodně brali soukromníci a pak firmy, které potřebovali auto na dálnici, do lehčího terénu. Ale yeti svým zaměřením byl hodně spešl.

O něm teď hodně před koncem životnosti uvažuju místo roomstera. Není to velká kráva, ale přitom je to hodně praktický a konečně bych se mohl vykašlat na sousedy na chatě, kteří se*ou na opravu cesty a dělám to pořád sám.
Avatar - grifith
1. 9. 2016 22:40
Re: Vabank Škody
A hlavně dostaneš auto starého nešizeného zrna.... prostě poctivější auto než jsou dnešní novinky. Jen jednu věc doporučím, pokud o něj máš zájem jako o nové neváhej a vyber buď skladovku nebo zadej do výroby co nejdřív, aktuálně se na něj čeká prakticky celých 5 měsíců a nová generace klepe na dveře.... >:-[]
1. 9. 2016 22:48
Re: Vabank Škody
to určitě no. Jako já mám roomstera 4 roky a jsem s ním spokojený. Akorát mi mrzí, že po záruce odešli dvě ložiska. jedno v altíku a druhé ve vodní pumpě, ale jinak šlape jako hodinky a jede dobře, ale yeti mě lákal vždycky, akorát byl na mě moc drahej, ale teď je teda hodně zajímavý.
Já se trochu bojím, aby nevypadal nový yeti jako tiguan.....ten teda nic moc.
Avatar - grifith
1. 9. 2016 22:53
Re: Vabank Škody
Nový Yeti bude velice podobný Atece se škodováckými prvky aktuálního designu. Jinak ceny jsou teď zajímavé. Takže ber dokud je.
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2016 23:05
Re: Vabank Škody
Ty pracuješ v Boleslavi nebo Kvasinách >:D

Nebo seš jen škodováckej prodejce >:-[]
Avatar - grifith
1. 9. 2016 23:09
Re: Vabank Škody
Jasné ředitel světovýho prodeje ;-)
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2016 23:12
Re: Vabank Škody
Ne to nejsi = takže co makáš na lince nebo co?
Avatar - Dinar
2. 9. 2016 07:43
Re: Vabank Škody
Ateca se vyrábí v Kvasinách. Tato informace se objevila v každém článku o ní.
Většina z těch článků o atece při jejím uvedení měla nadpis typu, "ateca, sestra příští generace škody yeti". Pro tvrzení, "nový Yeti bude velice podobný Atece se škodováckými prvky aktuálního designu", není nutné být prodejcem Škody, ani bouchat na lince v Kvasinách, stačí umět číst.

Za další pokus o rozšíření tvých skromných obzorů neděkuj, rádo se stalo. ;-)
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 09:42
Re: Vabank Škody
Nepřeceńuj se furt = tohle je první kdy poděkuju = protože to mě fakt moc nezajímá a fakt sem to nevěděl ;-)
2. 9. 2016 07:17
Re: Vabank Škody
Ve fleetech dominovala Octa protože Rapid je přeci jen Lowcost s odpovídající image.
Pokud budou ceny Kodiaqa kopírovat fíceméně octu, tak se do fleetů dostane, protože zaměstnanci si ho vyřvou, a dokud to bude koncern, tak ani fleetmanageři s tím nebudou mít velký problém.
Někteří vidí v SUV zlepšení své image (což tedy nechápu, ale pro ně je SUV automaticky už skoro jako Touareg) a zároveň kvůli své fyzické zchárlalosti a pohodlnosti potřebují pohodlnější nasedání. V bývalé firmě se přešlo na škodovky (z Toyoty, takže někteří si vybírali RAVku) a na ty brekoty si vzpomínám..
Avatar - grifith
2. 9. 2016 08:10
Re: Vabank Škody
Cen Kodiaqa budou kopírovat ceny Superbu, což pro fleet nebude ideální. Ne, že b se tam nedostal, to dostane, ale nebude to v takové míře. Rapid se neuchytil zejména proto, že proti OII, jenž se ve fleetu pohybovala nejvíc, neměl kromě ceny co nabidnout. A i ta v naftových variantách nebyla takové terno.
2. 9. 2016 09:18
Re: Vabank Škody
Ja myslim, ze bude o neco levnejsi nez Superb, preci jen je kratsi, i kdyz teda na velikosti nezalezi.
Avatar - Emel
2. 9. 2016 09:23
Re: Vabank Škody
Nicméně vnitřního prostoru nabízí víc. Už Tiguan víceméně kopíruje Passat a to není sedmimístný. Pokud bych měl tipnout, tak naopak mírně nad Superbem... s tím, že základ 1.4TSI bude ještě výš, protože bude mít povinně DSG nebo 4x4.
2. 9. 2016 08:26
Re: Vabank Škody
U nas teda octavii nahradil superb protoze nova octa je smejd papirovej a vyssi man. Jezdi pasika...
2. 9. 2016 08:28
Re: Vabank Škody
Realny auto ve tride superb se blizi milionu, ale ty asi kupujes auta se svihadlama a to jeste ve snu...
Avatar - grifith
2. 9. 2016 08:33
Re: Vabank Škody
Něco pod, pro firmy v LaK s pakety a to už je vcelku slušný vůz. Co kupuju já v tom roli nehraje.
Avatar - nalimer
2. 9. 2016 09:35
Re: Vabank Škody
Áno, ale pri Octávií je aj významný podiel bežného predaja. Presný pomer neviem ale odhadujem 60 fleet, 40 bežný predaj. Toto bude 90 - 10.
Toto nie je v ničom prémiovka v zmysle techniky. Cenovka ho tam posúva.
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 09:44
Re: Vabank Škody
No nevim nevim = celkovej poměr u škodovky jsou 80% firemní prodeje ;-)
2. 9. 2016 13:37
Re: Vabank Škody
škoda jde s novými auty v případě octavie do firem z 90%, soukromníci pak sahají spíš po referenčních nebo ročních vozech.
Avatar - Emel
2. 9. 2016 14:29
Re: Vabank Škody
Umíš najít tu statistiku po modelech? Já jenom po značkách na SDA.
Avatar - pumpkin
1. 9. 2016 22:51
Re: Vabank Škody
Áno, bude to veľmi zaujímavé sledovať. Bez ohľadu na to, ktorej značke fandím, by som ale rád videl veľké SUV už na ústupe.
1. 9. 2016 22:22
pro ty co jen kecaj ale jsou bez informaci o Kodiaqu
Motory: až 190 koní a nové DSG

Na výběr je pět agregátů, dva motory TDI a tři TSI s výkony od 125 do 190 koní. Všechny motory jsou vybaveny systémem Start-Stop a rekuperací brzdné energie. Naftový motor 2,0 TDI je k dispozici ve dvou výkonových verzích. První má výkon 150 koní, točivý moment 340 Nm a z nuly na 100 km/h se rozjede za 8,6 sekundy. Maximálka je 210 km/h a papírová spotřeba 5 litrů na 100 kilometrů. Vrcholné provedení disponuje silou 190 koní a 400 Nm.
Rozbalit vlákno
0
1. 9. 2016 22:22
dalsi prispevek
Paleta benzinových motorů se skládá ze dvou agregátů 1,4 TSI a motoru 2,0 TSI. Kompaktní čtyřválec má v základní verzi výkon 125 koní a točivý moment 200 Nm. Tabulková spotřeba 6 litrů na 100 kilometrů. V silnější verzi dodává motor 150 koní a točivý moment 250 Nm, přičemž systém ACT (Active Cylinder Technology) při nízkém zatížení a otáčkách odpojí druhý a třetí válec. Špičková benzinová motorizace nabídne výkon 180 koní a točivý moment 320 Nm. Pro většinu motorizací je k dispozici pohon 4×4 s elektronicky řízenou lamelovou spojkou.
Rozbalit vlákno
0
1. 9. 2016 22:27
kodiaq
pohotovostní hmotnost velkého SUV pouhých 1452 kilogramů, u motoru 1,4 TSI s pohonem 4×4 pak 1 540 kilogramů. Pro ty co to nevedi tohle je zakladni vaha a kazda dalsi priplatkova elektronika a vylepseni s vahou pujde nahoru. A 2 tuny? nejsou zas tak daleko. Spotreba? na velikosti preci zalezi, odpor vzduchu nebude stejny jako u fabie. Bude urcite vetsi mnohem vetsi.
Rozbalit vlákno
0
1. 9. 2016 23:12
Olééé
a pak, že když nedáte Ssang Yongu ten správný punc, že se v Čechách nebude prodávat jako housky na Kabáně.......
tak teď už jen každý den pořádnou porci masáže a šup s ním do garáže........
Rozbalit vlákno
0
Avatar - S8
1. 9. 2016 23:17
Fotka 20 - utrzeny plast???
Zdá se mi to, nebo je na fotce č. 20 otrhaný spodek nárazníku LP kola???
Rozbalit vlákno
2
1. 9. 2016 23:26
Re: Fotka 20 - utrzeny plast???
to je Drban paket - zvláštní výbava - subpaket paketu Adventure, který lze objednat jedině s paketem Špatné cesty a paketem Off road - dáš za to 60 k a máš to v tomhle stavu.
A všimni si ještě slícování nárazníku a blatníku........to bude taky asi nějaký paketík....
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 09:51
Re: Fotka 20 - utrzeny plast???
:yes: :yes: >:-[]
1. 9. 2016 23:35
smutna udalost k zamysleni
Velmi smutny, ze predstaveni vozu Skoda a to jeste prvniho SUV znacky, je v zahranici a ne u nas doma. Nikdo ani v CT bulvaru se nad tim nepodivil.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 09:52
Re: smutna udalost k zamysleni
Škoda Auto je už hodně let soukromá německá rodinná firma
Avatar - saldy
1. 9. 2016 23:49
Hele
chodí sem ještě GTI ?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 09:54
Re: Hele
Ne. Jeho poslední zaznamenanej čin je 6.12.2013 v diskuzi pod [odkaz] ;-)
1. 9. 2016 23:57
Foto č. 45 - co to má být?
U fotky č. 45 se nějak silně nepovedlo slícování kol (zřejmě z fotoshopu) a podběhů... Vypadá to, jako by ta kola "smajdala"... 8-s 8-s 8-s :no:
Rozbalit vlákno
0
2. 9. 2016 05:27
Už jste v něm seděli???
Celý národ vám závidí!!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - moreczech
2. 9. 2016 06:36
Že je to hnusný,
na tom se asi shodneme všichni......
Rozbalit vlákno
13
2. 9. 2016 07:27
Re: Že je to hnusný,
...od tebe to může být vlastně pochvala. ;-)
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 09:56
Re: Že je to hnusný,
Neblbni a nepřeháněj = nemáš hranice? Tohle fakt neni hezký auto ;-)
2. 9. 2016 11:58
Re: Že je to hnusný,
Zajisté uznáš, že vnímání tvarů je subjetivní záležitostí ;-)

Btw: své jsem k autu napsal.
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 12:05
Re: Že je to hnusný,
Zajisté je = ale tohle mi přijde jako možná nejslabší design škodovky co pamatuju

Subjektivní vliv na hlasování možná mělo i to že včera skoro celej den nešlo hlasovat NE nelíbí = ale ANO líbí fungovalo :-)

Skončilo 47 vs 53% kdybys nevěděl = že sme někteří již odhlasovali = a to ANO líbí = asi z diskuze víš
2. 9. 2016 12:14
Re: Že je to hnusný,
Nene, nesledoval jsem. Kaďák mě zatím nijak nezaujal a vše potřebné jsem si přečetl včetně budoucích verzí dřív na AE.
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 12:21
Re: Že je to hnusný,
Taky čtu spíš jinde..

No včera byl vtipnej problém s hlasováním líbí nelíbí = ANO fungovalo, NE ne >:-[]

A jako bonus část lidí zjistila že už hlasovali = úplnou náhodou ANO >:D

Ráno po zveřejnění textu pak to přes poledne šlo a odpoledne kolem 16tý znova >:-[]

Je fakt že tohle ti jiný weby o autech nedaj :-)
Avatar - grifith
2. 9. 2016 08:05
Re: Že je to hnusný,
asi ne....
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 09:57
Re: Že je to hnusný,
Ty nejsi směrodatnej = někoho takhle škodovácky nesoudnýho sem už dlouho neviděl >:D

Tak kde děláš? Boleslav, Kvasiny, u nějakýho dealera? :-)

Jen nechápu to pěkný auto v avataru a horování pro tuhle Kabaňovu hroudu ;-)
Avatar - grifith
2. 9. 2016 11:26
Re: Že je to hnusný,
Některým se tu opravdu zpovídat nemusím, pro tebe klidně v MB, Kvasinách, u delaera, na páse, ve skladě, na ředitelství... však je to naprosto jedno.
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 11:34
Re: Že je to hnusný,
A některým musíš? Zajímavý! >:D

Už ses zase prokec = to si neuměj najmout někoho schopnějšího? >:-[]
Avatar - grifith
2. 9. 2016 11:39
Re: Že je to hnusný,
S některým rád povedu debatu, s blázny mě to už nebere...
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 11:42
Re: Že je to hnusný,
Tak buď hodnej a třeba tě časem propustěj :-)
Avatar - twistedTSD
3. 9. 2016 08:32
Re: Že je to hnusný,
Ne, neshodneme.
2. 9. 2016 06:48
Rozpaky...
Jak se mě třeba Sup líbí, tak u Kaďáka jsem na rozpacích. I největší kola působí díky vysokému pontonu malá. Tak trochu jako u studií aut ruské Lady. Možná to souvisí s nekulatými výřezy kol, nevím. Agresivní a ostré detaily fungují jako jednotlivosti, ale celkově mi nevoní, zvlášť u zadní části.
Je to absolutně subjektivní, přesto design hodnotím mezi 2-3, spíš +3 než 2-.
Interiér naproti tomu vypadá jako běžný VAG vůz z mainstreamu a tím pádem nijak pompézně, ale velmi slušně.

Obdivuju týpky co umí hodnotit kvalitu interiéru a jeho sesazení z fotek. To je bravurní!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Dinar
2. 9. 2016 07:52
Re: Rozpaky...
Ty výřezy blatníků jsou hlavní problém, když už musely být hranaté, nemusely být o tři čísla větší. Kola dělaj auto, pořád platí, a neznamená to jen design samotných kol, ale to, jak je kastle na kolech posazená, postoj na silnici. Tohle vw vždy uměl, a škodovky s tím taky neměly problém do třetí generace octavie, od ní to stojí za prd, utopená kola, šmajdavý postoj. Design kodiaku by vyzněl o x tříd lépe, kdyby jeho blatníky opisovaly nad koly oblouk ve vzdálenosti 5 cm, tak jako u těch rangeů, kterými se Kabaň inspiroval. Tak jak to udělal, mi kodiak nejvíc připomíná maringotku, a přitom design kastle samotné je bezva. ;-)
Avatar - maxi!
2. 9. 2016 08:04
Re: Rozpaky...
webpaja
Dinar
v podstate suhlas - aj ja tam vidim ten problem podobne
ale inak sa mi to celkom pozdava.... ved uvidime nazivo a v roznych farbach.
ked sa nebudu do toho pchat drahe zbytocnosti, tak to este moze byt zaujimave riesenie pretradicny skodovacky recept ( dost priestoru v rozumnej stavbe)
Avatar - Emel
2. 9. 2016 09:03
Re: Rozpaky...
Ponton není nijak výrazně vysoký, spíš ty výřezy jsou zvláštní, navíc jak jsem psal včera Dinarovi, mám pocit, že kola nejsou uprostřed.
Avatar - Blue Sun
2. 9. 2016 10:16
Re: Rozpaky...
Jestli to jsou reálné fotky a ne jen rendery, pak nejsou... a to je ještě horší, protože to působí úplně divně.
Avatar - iudex
2. 9. 2016 10:44
Re: Rozpaky...
Až kým si na to neupozornil, tak som to nevnímal. Teraz ale pozerám tie kolesá bližšie a som celkom šokovaný, že tie promo sú až 20", vizuálne som to odhadoval najviac na 19". Je zrejmé, že 20ky s 45% profilom sú na SUV overkill (a ak nebudú v nejakej top výbave zahrnuté, málokto si za ne priplatí). Teraz sa obávam, ako bude Kodiaq vyzerať na 18kach, ktoré by som považoval za optimum (a základné 17ky radšej ani nechcem vidieť).
2. 9. 2016 07:48
To je veta...
"Jelikož už nemusím nic tajit, hned na úvod prozradím, že první dojmy jsou ryze pozitivní."
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bazalt
2. 9. 2016 08:24
Škoda a její modely
Ahoj všichni, nejsem moc příznivec Škodovek ani celého koncernu. Nežiju v Čechách a nazasahuje mě masážní reklama domácí značky ani sociální status toho či onoho modelu.Se Škodovkou přijdu do styku jen když jsem v ČR nebo (naprosto výjmečně) v autopůjčovnách. O posledních modelech můžu říct že Rapid není špatné auto ale rozhodně ne takový zázrak co se okolo něj nafouknul když byl novinka.U něj je nejvíc vidět zatíženost Čechů na Škodu, úplně stejné auto ze stejné továrny ale se španělskou značkou se v ČR prodává minimálně. Nová Fábie se mi nelíbí absolutně vůbec, nic ve zlém. Předek vypadá jako z jiného, většího auta a za ním navazuje stále úzká karoserie. Stačí když ji vydáte stát vedle Corsy nebo Fiesty. Navíc z Rapida a Fabie vidím kvůli své výšce a nízké hraně čelního okna kulový a musím se předklánět. CitiGo (a ti další dva) nejsou žádný zázrak ale trefili se do trhu svou jednoduchostí. To se VW povedlo. Nový Yeti vypadá dospěleji než ten starý, už jsme si asi všichni zvykli. Ale i tak musím říct že tady v UK vidím častěji Duster než Yeti. Yeti by byl asi jedinou Škodovkou kterou bych si vybral (nevyhovují mi "normální" nízká auta do kterých se musím plazit a při vystupování vyndavat postupně nohy jako z prolejzačky. Octavií jsem v červenci najezdil pár tisíc kilometrů po Evropě, hlavně Alpách. U ní jsou všechny dětské nemoci dávno pryč. I když opět musím říct že v ČR je to sociální status a posedlost. za stejnou cenu bych se dá koupi jiné stejně dobré auto. Nevím proč v ČR chtějí mít všichni stejné auto jako soused. Nový Superb vypadá přesně podle svého jména. Fakt paráda, moc se povedl. To samé můžu říct i o Kodiaq. Ano vypadá trochu jako RR, má sem tam prolis navíc ale se Superbem ukazuje směr kam se ubírá vzhled Škody. Od Fabie, Octavie a Rapidu velký posun směrem nahoru. kdo chce hladké SUV ať si koupí Kiu, ta je podle mě příklad jednoduchosti co se povedla.
Btw pamatujete když přijel Ford s Focusem? brrr hrůza fuj to je hnusný, samá linie kam to vede, hrany... a pak? Ano pamatujete.

Škoda má v ČR šílené mediální vymývání mozku které často škodí. Bohužel se nezřídka redaktoři a recenzenti snaží namluvit že každá model je nejlepší úplně ve všem (a to nejenom zde). Když jsem včera všude viděl ty bombastické články u uniklých snímcích pár hodit před premiérou.... něco jako haló je ještě někdo kdo to neslyšel? Škoda má nový model, dívejte se na televizi... :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 10:00
Re: Škoda a její modely
:yes: :yes: :-)
Avatar - O5kar
2. 9. 2016 13:25
Re: Škoda a její modely
Přes 82% prodeje nových Škodovek tvoří t. zv. podnikové flotily. To znamená, že většina těch nových modelů jezdících po silnicích ČR jsou služební auta. To starší jsou ojetiny, většinou za zenitem, i když vypadají stále k světu. Neprojevuje se to, co je u jiných značek, že za 3 roky už máte starý krám. Řekl bych, že je to celkem dobrá strategie. Nástupem Rapidu a posléze Octavie III, došlo k přelomu ve tvarování povrchových dílů karosérie v návaznosti na nových těch řekněme platformách. To je to, čemu se tady říká korejské nebo čínské tvarování. Ale ve skutečnosti to vychází z toho, že Škoda při nástupu Rapidu pořídila automatickou lisovnu na tvarování plechů karosérie, tak, jako to měl na svém počátku vzniku v ČR Hyundai. Proto ty tvary. Prostě tvar karosérie je podřízen technologii výroby.Lisování tvarů jako za krále klacka v koncernu skončilo a proto ta podoba u koncernových vozů. A nebude to jinak. Takže Kabáň a jiní v koncernu tím mají svázané ruce. Podívejte se schválně na boční profily tvarů karosérií u koncernu. Jako vejce vejci. Jenom boční linie vždy trochu jinak.
2. 9. 2016 15:32
Re: Škoda a její modely
".... Neprojevuje se to, co je u jiných značek, že za 3 roky už máte starý krám..."
Můžeš tu myšlenku trošku rozvést?
Avatar - fOE
2. 9. 2016 09:47
Materialy na urovni
Nebudu se poustet do nejakych hlubokych analyz kazdeho kousku plastu v aute, ve kterem nikdo z nas nesedel, na to tu jsou jini strelci, ale divam se tak na fotku 25 a neda mi se nezeptat, jestli ten "fordovsky" tvrdy, matny plast kolem ovladani klimatizace, parkovacich senzoru atd. je teda z tech "materialu na urovni" o kterych pise redakce, kdyz je v Kodiaqu, nebo je to "malo luxusni, az lacine" jak je stejne reseni oznacovano v mistnich testech fordu.
No uz se tesim na prvni redakcni test, jak se to diplomaticky, "vysvetli". :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 10:01
Re: Materialy na urovni
To já taky = a při pohledu na realitu mírnim svuj tip že Kodiaq bude za 5 hvězd :-)

Minimálně to autor testu bude mít fakt těžký >:D
Avatar - Blue Sun
2. 9. 2016 10:20
Re: Materialy na urovni
A s novou generací se bude říkat, že "tohle se nepovedlo, tamto bylo vlastně docela špatně, podvozek nebyl ideální a zpracování taky lehce pokulhávalo"... A to jen proto, aby se vychválila nová generace...
Takže pokud si to domyslíme rovnou, získáme reálný obraz bez mediálních růžových brýlí.
2. 9. 2016 10:31
Obecná nesmyslnost SUV i uvnitř
Délka a rozvor mezi Octavií a Superbem.
Výška: o cca 20 cm vyšší
Světlost: o víc jak 5 cm větší.

Přitom:
Vesměs jsou vnitřní rozměry menší než u Octavie a Superbu. Jen objem kufru je větší, ale jeho rozměry už tak ne.
Přitom by měly podběhy díky větší světlosti zasahovat do vnitřku míň a vyšší posaz vnitřní délku ještě dále prodloužit. Není to tak a navíc vyšší posaz je obecně nepohodlnější.

Jinak ve třídě SUV nadrůměrně hezké zvenku i zevnitř !!!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 10:32
Re: Obecná nesmyslnost SUV i uvnitř
S tim nadrůměrně bych snad souhlasil :-)

Jestli ti tam jen vypadlo p = tak ani náhodou >:-[]
2. 9. 2016 11:25
Ochrana dveri
Toto simply clever solution pouziva Ford uz niekolko rokov. :-!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - rohYpnol
2. 9. 2016 14:01
Re: Ochrana dveri
až na to, že tohle simply clever řešení neřeší zhola nic >:-[]
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 14:09
Re: Ochrana dveri
Jako většina reklamních blábolů = někdy mám pocit že to je dokonce přesně obráceně = že to co propagujou jako že sou v tom nejlepší tak v reálu sou snad i nejhorší :-)

Myslim to obecně = nejen o autech!
2. 9. 2016 14:56
Re: Ochrana dveri
Riesi mozno susedovo auto, neochrani ale moje auto pred susedom. Jedine namontovat bumper ako ma Citroen C4 Cactus. 8-s
Avatar - rohYpnol
2. 9. 2016 14:06
Proč chtít Kodiaq?
Opravdu nevím. Santa Fe i Sorento jsou zavedené modely, celkově dospělejší, větší, prostornější.

Europohledem ale smysl dává, je to takový koncernový Duster o třídu výš. Takže proč ne. Designová nuda, Range-Rover nakřížený se Superbem čtvrté cenové... Ale myslím, že právě po tomhle bude poptávka. Takže i když se mi nelíbí (resp. nezaujme), vidím jeho budoucnost slibně.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dinar
2. 9. 2016 15:20
Re: Proč chtít Kodiaq?
Mrknul jsem na rozměry, santa fe je s kodiaqem na chlup stejný, sorento má o pár cm víc na délku, každopádně v prostornosti bych si vsadil na kodiaqa, uvidíme, srovnávačky jistě budou. Ty už jsi je ale nejspíš všechny prolezl s metrem v ruce, viz. tvůj rohypnolovsky jasný názor.