Videa
Anonym
10
Ten Vlček je hroznej mával. Kdyby mu svázali ruce, tak neřekne ani slovo. 😄
Přejít do diskuze
Vlček na mě působí opravdu odporně. Z každého slova je cítit vypočítavost a umělost. Naučené prázdné fráze a hesla... Prostě hnůj. Možná pro duchem chudé to vypadá jako úžasné vystupování, ale za mě bych ho okamžitě vyhodil z dané pozice :no😒br />
eS-jÚ-Vý ... ? Proboha kde to jsme? Jasně, naučené pro zahraniční vyjádření...
Tento vůz cílí na muže, tento vůz cílí na ženy... ? Aha, ono se dá cílit ještě na někoho jiného?
Atp. prostě nechutně vykonstruované vyjadřování a umělý projev... Eeee ... Vlastně si říkám, jestli to není humanoid rev.0.9 8-s 8-s
eS-jÚ-Vý ... ? Proboha kde to jsme? Jasně, naučené pro zahraniční vyjádření...
Tento vůz cílí na muže, tento vůz cílí na ženy... ? Aha, ono se dá cílit ještě na někoho jiného?
Atp. prostě nechutně vykonstruované vyjadřování a umělý projev... Eeee ... Vlastně si říkám, jestli to není humanoid rev.0.9 8-s 8-s
Nacisti jsou zpět a na této premiéře škody je to nejpatrnější ! Níže 3 důkazy ...
- Premiéra v Berlíně - není třeba komentáře
- Karel Gott - Gott mit uns
- 88 fotek v galerii ... 8 písmeno v abecedě je H 88 = HH tedy nacistická zkratka pro Heil Hitler. Velmi často používaný symbol.
- Kodiaq - to je jasná stopa. Q namísto K jak by se slušelo znamená, že všechno je jinak než to vypadá. Címž odkazují na obrácené B v nápise arbeit macht frei nad vchodem do Osvětimského koncentračního tábora.Údajně také šlo o symbol toho, že je vše jinak.
Dále Q je v NATO fonetické abecedě Quebec a její námořní vlajka je žlutá. Žlutou barvu nacisté používali k označování židů.
Já nevím jak vám, ale mě to stačí !!! >😁
- Premiéra v Berlíně - není třeba komentáře
- Karel Gott - Gott mit uns
- 88 fotek v galerii ... 8 písmeno v abecedě je H 88 = HH tedy nacistická zkratka pro Heil Hitler. Velmi často používaný symbol.
- Kodiaq - to je jasná stopa. Q namísto K jak by se slušelo znamená, že všechno je jinak než to vypadá. Címž odkazují na obrácené B v nápise arbeit macht frei nad vchodem do Osvětimského koncentračního tábora.Údajně také šlo o symbol toho, že je vše jinak.
Dále Q je v NATO fonetické abecedě Quebec a její námořní vlajka je žlutá. Žlutou barvu nacisté používali k označování židů.
Já nevím jak vám, ale mě to stačí !!! >😁
To možná tak ve světě nebezpečných vos😊
Mává, mává, když mu seberou slovo, nervózně si mne ruce a když mu ho vrátí, mává zase😊
mává jak na prvního mája 😄
Mává, mává, když mu seberou slovo, nervózně si mne ruce a když mu ho vrátí, mává zase😊
mává jak na prvního mája 😄
Proč se ten novinář při rozhovoru o to auto opírá?? 8-s >😒] Vypadá to opravdu debilně! :no:
Češi pod nadvládou Němců, představení v německé společnosti, v němčině, plné německých emotivních projevů vymývajících mozek... Z toho opravdu mrazí, co to jen tak připomíná... 8-s :no:
Delší dobu sleduji jak na Superbech často nesvítí LED pásek zadních světel který je na víku kufru. Některým ano, jiným ne. A to jak u LB tak combi. Je to tak častá závada nebo co?
A bude ji mít Škoďák taky? >😁
A bude ji mít Škoďák taky? >😁
Pamatuji, jak se tu dřív dala diskuse normálně číst a chodit sem mě bavilo. Dnes se diskuse Auto.cz hodně podobá na Novinky.cz... Bohužel.
2Škoda - to, ako ste riešili teasing na Kodiaqa bolo opäť to isté - novinári sa pozvali na mecheché v "maskovaných" autách, akože zakryté autá, unikli snímky... Klišé, zvlášť na keď ide o globálny a fleetový model. Toto si nechajte na Yeti. Kodiaq cielte na bonitnejšiu skupinu, firmy. Auto.cz je síce povinná jazda, ale rovnaký efekt na online spraví FB. Ambasádori. Tu už je to príliš...
2auto.cz - zamyslite sa, prečo to tu volá každý skoda-auto.cz Škoda v titulkoch, škoda víťaz testu, umiestňovanie Škody na prémiových miestach, častokrát neoznačené PR a ten istý recept na promo nových modelov. Trocha kreativity...
2auto.cz - zamyslite sa, prečo to tu volá každý skoda-auto.cz Škoda v titulkoch, škoda víťaz testu, umiestňovanie Škody na prémiových miestach, častokrát neoznačené PR a ten istý recept na promo nových modelov. Trocha kreativity...
On mává aby ho viděl jeho nadřízený bundes , že dává rozhovor do mikrofonu a dostane přidanou stravenku
Kulový s přehazovačkou! S tím hnusným "hmyzím ksichtem" se 4 lampióny na předku si to koupí jen podobný dement, jako ten co kupuje Citróny :no: :no: :no:
Přesně tak. Mně stačí ty jejich fotky pod článkami. To je jak parta masových vrahů na dovolené. Speciálně Sleeper, ten vypadá jako kdyby držel urvanou hlavu v ruce.
Mavani, eee ... ale co ten obsah !!! Kodiaq ma byt vybaven spickovou technikou. HOUBES Jeho top motory jsou zaklad pro Audi nebo VW - tedy je opet na koncernovem chvoste - jak jinak. A jak bude jezdit s 1.4L vzhledem ke sve hmotnosti - to chci teda videt. A design - podle fotek je to neco mezi Q3 / Q5 a Tiguanem, zadny extra Skoda design - to si prece nemuze Skodovka dovolit! Hybaj do koncernove flotily!
Pak jsi jistě taky pyšný, že máme "naše český" Tesco, OBI, Lidl atd., kde taky dělají Češi a jsou i ve vedení. Já totiž dnes přesně jako tyhle značky vnímám i Škodovku, kterou když "koupil" VW, tak pro mě přestala být česká. A to že platí daně, podílí se na rozpočtu ČR a zaměstnává Čechy je sice pravda, ale to samé dělá i to Tesco, OBI a Lidl.
A na co seš pyšnej? Že sami sme jí dovedli do naprosto nekonkurenceschopnejch aut a museli prodat němcum?
A ty ho znáš?
Nemyslím, že mi někdo musí dávat právo, abych Vlčka nazval pakem. Stejně, jako ho nemusí dávat nikdo tobě, abys pakem nazval mě.
Nebuď tak nesnesitelně politicky korektní.
Nemyslím, že mi někdo musí dávat právo, abych Vlčka nazval pakem. Stejně, jako ho nemusí dávat nikdo tobě, abys pakem nazval mě.
Nebuď tak nesnesitelně politicky korektní.
Karle, dneska si me poprve fakt zklamal. Pako? Kdo ti dal pravo ho takto nazyvat? Znas ho? Pochybuji, protoze pak bys nemohl napsat to cos napsal.
Karle, sorry, ale sam si PAKO. :no: :no: :no:
Karle, sorry, ale sam si PAKO. :no: :no: :no:
To je verze škodabota vyrobeného ze Slušovic určeného k prodeji Škody 120. Poslední Upgrade se konal při představení Favorita a potom už na něm nic nedělali. PO výstavě už ho jen vždycky nechají v koutě HNIT.
Myslím kapitál - volné peníze, které byly potřeba na zakoupení podniků při velké a malé privatizaci. A těch bylo v Československu poskrovnu...
No víš ono se to všechno váže k minulému režimu, kde tvorba kapitálu bylo sprosté slovo. Po 89 nám ten kapitál bohužel chyběl... ;-\ No a tak přišli ti, co ten kapitál měli......... :-!
Náhodou je to zkušený harcovník, skoro se mu povedlo tu otázku na globální prodejní cíle zakecat, musel jsem si to pustit ještě jednou abych si byl jistý, že vlastně neodpověděl 😄
Prejavuje svoju náklonnosť k Škodovke...hladká si ju >😒]
Možno by sa oprel aj o pána Vlčka, ale ako Pepek už napísal v prvom príspevku, príliš mával rukami >😁
Možno by sa oprel aj o pána Vlčka, ale ako Pepek už napísal v prvom príspevku, príliš mával rukami >😁
Jen tak na úvod, první dojem - a ten je jen jeden! Další už je druhej dojem...
Takže představení "českého" auta, a vlastně národní hrdosti, v Berlíně, v němčině... a v novinách o něm píšou hned pod články, že Češi se nezmění, dokud jim oni, Němci, neodeberou hlasovací práva a dotace z EU...
SUV, simply clever, má sice škrabku, ale nemá rezervu... dokoupit se dá jen "dojezdová", ale to celé, píchlé kolo stejně není kam dát... musíš ho nechat ležet na silnici?
A zase se dozvím, že nemám rád "koncern" a jen tady nadávám... ?
Takže představení "českého" auta, a vlastně národní hrdosti, v Berlíně, v němčině... a v novinách o něm píšou hned pod články, že Češi se nezmění, dokud jim oni, Němci, neodeberou hlasovací práva a dotace z EU...
SUV, simply clever, má sice škrabku, ale nemá rezervu... dokoupit se dá jen "dojezdová", ale to celé, píchlé kolo stejně není kam dát... musíš ho nechat ležet na silnici?
A zase se dozvím, že nemám rád "koncern" a jen tady nadávám... ?
Zkus se na to podívat v širších souvislostech... jsme země bez velkého nerostného bohatství, turistika nás všechny taky neuživí... nutně potřebujeme, aby u nás vznikalo něco, co sem přinese peníze zvenku. Auta, software... cokoli.
V tomhle bohužel třeba ten Lidl funguje spíš naopak, peníze od českých spotřebitelů přesouvá k německým dodavatelům (a vlastníkům, ale to je ten menší problém).
V tomhle bohužel třeba ten Lidl funguje spíš naopak, peníze od českých spotřebitelů přesouvá k německým dodavatelům (a vlastníkům, ale to je ten menší problém).
ten to rovnou preklada do znakove reci. skodofka uz zahackovala vsechny de*ilni tak ted zacili i na hluche >😒]
Presne. Nove tam uz dostanu prsty dva, ale jeste jsem se nevyfotil, takze uz mam vlastne neplatnyho avatara >😁
Me zadny tyto nadnarodni potravinovy retezce nevadi, nakupujeme v nich pravidelne skoro denne. Nevadi mi ani Vietnamci se svejma vecerkama, prestoze v nich vubec nenakupujeme.
Jo BV. Jeho funkce je čech v představenstvu. Taky bejvá funkce ženská v představenstvu. Někde i černoch 😉
Jediný pozitivní na téhle rektální rozcvičce je foto spokojeného, na první pohled uzdraveného Gotta. :yes:
Odborník na co?
Kabaň je vlastně odborník na co? Je to šéfdesignér proto, že je nejschopnější z designérů, nebo proto, že umí plynně německy a je dobrý herec a řečník??
Hodnotím jen vystupování p.Vlčka a to je opravdu zoufalé. Zkrátka humanoid s naučenými frázemi a prázdnými hesly, které se snaží vecpat do každé odpovědi.
Mimochodem, na kolik položených otázek odpověděl věcně? Téměř na žádnou snad vyjma prodejních předpokladů. Sice uznávám, že na hloupou otázku hloupá odpověď, ale tady to opravdu stálo "za to" 8-s
Kabaň je vlastně odborník na co? Je to šéfdesignér proto, že je nejschopnější z designérů, nebo proto, že umí plynně německy a je dobrý herec a řečník??
Hodnotím jen vystupování p.Vlčka a to je opravdu zoufalé. Zkrátka humanoid s naučenými frázemi a prázdnými hesly, které se snaží vecpat do každé odpovědi.
Mimochodem, na kolik položených otázek odpověděl věcně? Téměř na žádnou snad vyjma prodejních předpokladů. Sice uznávám, že na hloupou otázku hloupá odpověď, ale tady to opravdu stálo "za to" 8-s
Pro upřesnění: ač je mi sám Vlček zcela nesympatický, kritizoval jsem zejména obecně osobu managera dávajícího nezajímavé rozhovory nezaujatým novinářům pro jakéhosi imaginárního čtenáře- "my (manageři) děláme, že si myslíme, že vás to zajímá, vy dělejte, že vás to zajímá, dejte si pár chlebíčků a pak všichni hurá domů dělat to, co nás opravdu zajímá".
Manuální pracovník mluvit umět nemusí, šéf prodeje ano. Nech těch hloupých keců.
Až (pokud) tam dosadí němčoura, škodovka i novináři budou pořád tam, kde jsou.
Až (pokud) tam dosadí němčoura, škodovka i novináři budou pořád tam, kde jsou.
Pan Vlcek nikdy nebyl velky recnik, ale odbornik to je. A na svem mist je opravnene, a budme radi ze tam je on. Mohlo by se stat, ze tam dosadi nejakeho Nem*** a kde potom bude Skodovka a novinari? V p.....
Ještě mě napadlo, že když só v tým Berlíně, tak se Vlček stavil ve stanici Zoo aby dostal něco na kuráž a při rozhovoru přicházel k sobě, ale nechci tady fabulovat, abych neublížil nějakému pravoslavnému der schodovak aus unser Boleslav.
No, nemám... to je fakt.
😄
A bráním se takovým těm "apriori" kritikám... jenom proto, že je to Ital. Ani Italové nejsou neomylní, ale moje zkušenost říká, že mají skóre naopak lepší, než Němci.
😄
Popravdě už si ani nemyslím, že by byli všichni novináři podplacení... myslím, že jsou tak zblblí. Dokázali zmanipulovat sami sebe.
>😁
😄
A bráním se takovým těm "apriori" kritikám... jenom proto, že je to Ital. Ani Italové nejsou neomylní, ale moje zkušenost říká, že mají skóre naopak lepší, než Němci.
😄
Popravdě už si ani nemyslím, že by byli všichni novináři podplacení... myslím, že jsou tak zblblí. Dokázali zmanipulovat sami sebe.
>😁
Vratislav Kulhánek, bývalý předseda představenstva Škoda Auto při jednom rozhovoru, asi před 10 roky odpovídal na dotaz, zda bude Škoda vyrábět SUV, formou, že se s tím nepočítá, protože to jsou jenom větší plechy okolo, řidič sedí výše, ale jinak to pro užitkovost nemá žádný význam. A dnes vida. Globální vůz. A jestli se s tím chtějí chytnout v USA, tak to tam bez postavené fabriky asi nepůjde. Jedině, že by to tam začal vyrábět VW ve své fabrice. Což je pravděpodobnější po tom skandálu. V potaz by také přicházela Argentina. Brazílie asi těžko.
už první věta mě poslala úplně do kolen. "Škoda si velmi dobře uvědomila, že nejrychleji rostoucím segmentem dnes je segment SUV ..." ... V ROCE 2016 !!!
Áno, tiež som si to už všimol na veľa kusoch...a prišlo mi to zvláštne, na to, že sa jedná o nové autá...
Pýtajte sa ma na čo chcete... A ja vám odpoviem to, čo chcem ja...
Asi tak by sa dal zhrnúť tento rozhovor.
Asi tak by sa dal zhrnúť tento rozhovor.
Chce to opitého truhláře, aby tu Škodovku nemčúrom znárodnil a konečne priviedol k prosperite.
Kolik řečí umíš, tolikrát jsi člověkem. Někteří s bídou jedním, tak je jim zima a mají strach ze všeho neznámého.
Ten rozhovor mi príde tragický od prvej do poslednej hlásky. Keby pán Vlček mohol, uletel by hneď na začiatku. Škoda, že mu to nevyšlo...
Nejdřív jsem si přečetl reakce tady a pak jsem se podíval na video.
Ano, je to strašný, je to naučený, ale CO MU MĚL ODPOVÍDAT?? Na ***ský otázky je vždycky ***ská odpověď, v případě těchhle lidí dokonce i naučená. Ten novinář si o to řekl, vyloženě.
1) bude to globální vůz? - no co jinýho asi? půlku trhů asi nevynecháme, že?
2) bude delší záruka protože je to větší auto? - proboha proč by měla bejt? protože jeto větší auto??
3) jaká bude cena? - jasný, nejdřív to vykřičím jednomu z pisálků, pak to zveřejníme na tiskovce
4) dali jste do toho auta víc energie než do jiných modelů? - co mu měl jako říct??
ale proč furt říká "esjůví"? grrr to je humus
Ano, je to strašný, je to naučený, ale CO MU MĚL ODPOVÍDAT?? Na ***ský otázky je vždycky ***ská odpověď, v případě těchhle lidí dokonce i naučená. Ten novinář si o to řekl, vyloženě.
1) bude to globální vůz? - no co jinýho asi? půlku trhů asi nevynecháme, že?
2) bude delší záruka protože je to větší auto? - proboha proč by měla bejt? protože jeto větší auto??
3) jaká bude cena? - jasný, nejdřív to vykřičím jednomu z pisálků, pak to zveřejníme na tiskovce
4) dali jste do toho auta víc energie než do jiných modelů? - co mu měl jako říct??
ale proč furt říká "esjůví"? grrr to je humus
esjuvi rika protoze ohlasili invazi na americky trh a pravdepodobne ocekavali ze to budou prenaset celoplosne TV v juesej >😒]
na idnes jsem se dozvedel ze kdyz jedete v sedmi a pichnete tak po nasazeni dojezdove rezervy se 19" kolo nevejde do kufru. takze kolo na sedacky a deti ven nebo kolo nechat ve skarpe >😒] >😒] >😒]
na idnes jsem se dozvedel ze kdyz jedete v sedmi a pichnete tak po nasazeni dojezdove rezervy se 19" kolo nevejde do kufru. takze kolo na sedacky a deti ven nebo kolo nechat ve skarpe >😒] >😒] >😒]
ano, opravdu zkušený, neodpověděl prakticky na žádnou otázku. Vždy jsem si myslel, že tohle je výsadou politiků. A hle, ono je to i výsadou PR u automobilek >😒]
Já se rozhodně neurazil.
Osoba (Vlček) co leze ven mezi lidi (stejně jako politik) může být podle mě klidně podrobena kritice a je to v pořádku. Ty si s mou kritikou klidně nesouhlas.
Osoba (Vlček) co leze ven mezi lidi (stejně jako politik) může být podle mě klidně podrobena kritice a je to v pořádku. Ty si s mou kritikou klidně nesouhlas.
Pak je to z meho pohledu v poradku. Ale ten muj nazor nikomu nevnucuju a nikde se s nim neotacim.
Ano, jsem pysny na to, ze mame Skodovku a to predesilam, ze auto teto znacky jsem nikdy nevlastnil a vlastnit nebudu. Kodiaqa rozhodne ne.
Ano, jsem pysny na to, ze mame Skodovku a to predesilam, ze auto teto znacky jsem nikdy nevlastnil a vlastnit nebudu. Kodiaqa rozhodne ne.
Karle, oplatil jsem ti jen tvoji minci, nic osobniho v tom neni. Zamrzelo me, ze zrovna ty, kteryho ja osobne na tomto strasnowebu povazuju za svetlou vyjimku asi jako GTI a svym zpusobem i Gilgit atp., se snizis k takoveto srabarne.
Tak tak. Pepek píše, že Vlček je mával, já myslím, že je to spíš jen .....pako, co musí dávat deb.ilní odpovědi na de.bilní otázky, používat (jak sám správně poznamenáváš) typicky české "ESJŮVÍ" a tvářit se celý večer, že je strašně šťastný, důležitý a hrozně ho baví bavit se s novináři. Ti zase naopak předstírají, že je hrozně zajímá pako Vlček, že je hrozně zajímá, co si myslí o novém autu, kolik a kde ho prodají, až ho začnou za 6!!! měsíců prodávat, a že se nejvíc ze všeho netěší na raut a maximálně tak jak si pokecají sami mezi sebou, bez nějakých Vlčků.
Akce plná předstírání.
Akce plná předstírání.
Dedictvi socialismu / komunismu - vlastni kapitalisty jsme si zlikvidovali a proto u nas nejsou HQs velkych nadnarodnich spolecnosti. Ale treba Skodovka udrzela vlastni vyvoj a to je super. Hyundai, TPCA - to jsou skutecne jen montovny a obavam se, ze na Slovensku jste na tom jeste hure.
:😉
Fúha, tak tomu hovorím "bezpečnostná fičúra" alebo po škodovácky "simply clever"... 8-s
Každopádne ďakujem za info a objasnenie tohto "rozumného" šetrenia na nesprávnom mieste.
Fúha, tak tomu hovorím "bezpečnostná fičúra" alebo po škodovácky "simply clever"... 8-s
Každopádne ďakujem za info a objasnenie tohto "rozumného" šetrenia na nesprávnom mieste.
Ano, je to tak správně. Levnějším variantám nestvítí červené světlo na výku 5. dvěří. Vyšší varianty to mají standardně, u levnějších lze dokoupit
Koncern rád samozřejmě nemáš, pod články o koncernových autech téměř bez výjimky kritizuješ a pod Fiaty a Alfou téměř bez výjimky naštvaně reaguješ na kritiku, ale v tomto případě s tvou kritikou souhlasím.
S tím Q jsi to nepochopil. Je to odkaz na Audi a jejich Q řady. Jak zde napsal jeden zdejší komik. Nabídnout Škodu v USA jako levnější alternativu Audi. Směji se ještě teď když si na to vzpomenu.
K druhému odstavcu - presne to robia všetky zahraničné firmy. S väčším či menším podielom domácich dodávateľov, ale najväčšie peniaze beztak tečú preč...
Slovensko by vzhľadom na koncentráciu ziskového automobilového priemyslu malo byť bohatou krajinou, ale opak je pravdou. Materiál a komponenty sa dovezú za drahé peniaze pridá sa k nim pár centov ako cena práce a za tieto ceny sa opäť vyvezú preč. A z rozdielu sa zaplatia dane. Plus ešte dane a odvody z platov zamestnancov. To e všetko. Pre zahraničných investorov je to skrátka sakra dobrý biznis. Krajine, kde stojí ich fabrika, dávajú vlastne drobné, a ešte sa nechávajú presviedčať daňovými prázdninami a finančnými stimulmi, len aby preboha zostali a udržala sa aká-taká zamestnanosť ;-\ A dopadne to tak, že polovicu výrobných pracovníkov tvoria Poliaci, Ukrajinci, a niekde už aj Rumuni, Bulhari alebo Srbi...
Slovensko by vzhľadom na koncentráciu ziskového automobilového priemyslu malo byť bohatou krajinou, ale opak je pravdou. Materiál a komponenty sa dovezú za drahé peniaze pridá sa k nim pár centov ako cena práce a za tieto ceny sa opäť vyvezú preč. A z rozdielu sa zaplatia dane. Plus ešte dane a odvody z platov zamestnancov. To e všetko. Pre zahraničných investorov je to skrátka sakra dobrý biznis. Krajine, kde stojí ich fabrika, dávajú vlastne drobné, a ešte sa nechávajú presviedčať daňovými prázdninami a finančnými stimulmi, len aby preboha zostali a udržala sa aká-taká zamestnanosť ;-\ A dopadne to tak, že polovicu výrobných pracovníkov tvoria Poliaci, Ukrajinci, a niekde už aj Rumuni, Bulhari alebo Srbi...
Co do obsahu "dobrej", co do vystupování hodně špatnej 😉 Ale jeho odpovědi jsou snad prázdnější jak politická hesla paštikáře >😒]
ano, psal jsem, že na hloupou otázku hloupá odpověď. Ale Vlček všechny odpovědi zabalil do naprosto slizkého PR naučeného papouškování prázdných firemních hesel.
Např. bude to globální vůz? Odpověď - vůz bude nabízen na všech stávajících trzích x S vozem plánujeme vstoupit do USA atp.
Bude delší záruka? Odpověď - vůz nabídne standartní záruku, na kterou jsou naši zákazníci zvyklí.
Dali jste víc úsilí do vývoje? Ne, je to klasická koncernová skládačka >😒] 😉
Např. bude to globální vůz? Odpověď - vůz bude nabízen na všech stávajících trzích x S vozem plánujeme vstoupit do USA atp.
Bude delší záruka? Odpověď - vůz nabídne standartní záruku, na kterou jsou naši zákazníci zvyklí.
Dali jste víc úsilí do vývoje? Ne, je to klasická koncernová skládačka >😒] 😉
Herec a okecávač je náhodou fakt dobrej 😄
Designer mám pocit že čim dál horší 😉
S pohledem na Vlčka souhlasim = nevim jestli je fakt odborník, na styk s veřejností a vystupování určitě ne 😄
Designer mám pocit že čim dál horší 😉
S pohledem na Vlčka souhlasim = nevim jestli je fakt odborník, na styk s veřejností a vystupování určitě ne 😄
Ok, to je tvuj nazor a ja ti ho brat nebudu. Jen me nemile prekvapilo, ze zrovna ty se vyjadris jako spodina tohoto webu, tot vse co jsem k tomu chtel rict a jdem od toho at nespamujeme.
Proč v p...?
Nevim jestli je odborník a jestli jo tak fajn, ale na rozhovory se fakt nehodí
Popravdě ten kdo se ho ptá je možná eště horší = i když je to těžká volba 😉
Nevim jestli je odborník a jestli jo tak fajn, ale na rozhovory se fakt nehodí
Popravdě ten kdo se ho ptá je možná eště horší = i když je to těžká volba 😉
To už tu bylo = ale je fakt že ti kdo si nepamatují vlastní historii jsou odsouzeni jí prožít znovu = to by bylo pěkně v pr.. >😒]
To mi připomíná vtip o dvou ostravácích, co se potkají v USA a mluví mezi sebou anglicky.
Ver mi, ze on by rad a ochotne rekl zakulisni veci, o kterych zdejsi garaziste nemaji ani potuchy. Ale nemuze, ma to v podstate zakazany. Stejne jako Kaban. A tak jim pak bohuzel z ust neleze nic lepsiho nez PR kecy, ok s tim souhlasim. Ale za sebe muzu rict, ze jsem si rozhovor poslechl az do konce a sve si v nem nasel.
Ty tu Škodovku fakt nemáš v lásce, že? Ještě že před kameru nepostavili JK, to by ti snad praskla cévka.
Přišli z Asie a je po legraci. Budeme dělat rozbor točivého momentu.... Je pátek, tak se chceme pobavit.
Chlapci chlapci, dneska se za vas hluboce stydim. Co jste v zivote dokazali vy? Vlcek je predstavitel Skodovky a budme radi ze tam mame Cecha.
Dast is tsechische gelanwande, ja wohl majn herr. Khoodak byt topara suvka od Schade, richtig. S motorem ze skačka maschinen to bude mit uspěch i ve Spojená státa >😁 >😁
S tím píchnutým kolem, to není dnes jenom problém Kodiaqa. Jsou SUV, které s tím mají potíž od dříve. Teď jenom záleží na tom, jakého a jak naloženého Kodiaqa budeš mít, třeba na tu dovolenou. Když si dáš někam do kufru své vlastní simply clever v podobě příčných nosníků na ty střešní ližiny, tak to máš jako řešení.
Tak to jsem měl u M3 taky. Ze to nesvitilo. Az do doby, než jsme se podívali poradně a ono to svítí naprosto bezchybně, ale v servisu mi udělali zatmavovaci fólii i přes to třetí brzdové světlo a pokud není úplná tma, tak to vypadalo, ze to nesviti