Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Videorozhovor s Lubošem Vlčkem: Kodiaq bude globálním autem!

V rámci představení Škody Kodiaq v Berlíně jsme si povídali s Lubošem Vlčkem, šéfem prodejní organizace Škody Auto. Jak nový model hodnotí?
Zpět na článek
2. 9. 2016 19:08
2. 9. 2016 22:12
3. 9. 2016 10:56
2. 9. 2016 21:30
2. 9. 2016 22:19
2. 9. 2016 22:29
2. 9. 2016 22:48
2. 9. 2016 22:32
2. 9. 2016 22:37
2. 9. 2016 22:46
2. 9. 2016 22:51
2. 9. 2016 22:58
3. 9. 2016 16:13
3. 9. 2016 17:41
3. 9. 2016 17:51
4. 9. 2016 08:29
3. 9. 2016 04:57
2. 9. 2016 22:12
2. 9. 2016 22:30
2. 9. 2016 22:33
2. 9. 2016 22:35
2. 9. 2016 22:41
2. 9. 2016 22:48
2. 9. 2016 22:52
3. 9. 2016 04:58
2. 9. 2016 19:58
2. 9. 2016 20:18
2. 9. 2016 20:35
2. 9. 2016 21:46
2. 9. 2016 23:46
3. 9. 2016 02:33
2. 9. 2016 21:56
2. 9. 2016 20:22
2. 9. 2016 20:50
2. 9. 2016 22:21
2. 9. 2016 21:55
2. 9. 2016 22:37
2. 9. 2016 23:39
3. 9. 2016 10:07
2. 9. 2016 23:57
3. 9. 2016 00:37
4. 9. 2016 10:21
3. 9. 2016 09:40
Avatar - Anonym
2. 9. 2016 19:08
Mával
Ten Vlček je hroznej mával. Kdyby mu svázali ruce, tak neřekne ani slovo. :-)
Rozbalit vlákno
38
Avatar - Floyd
2. 9. 2016 22:12
Re: Mával
A ty jsi bezchybný, že?
3. 9. 2016 10:56
Re: Mával
Mavani, eee ... ale co ten obsah !!! Kodiaq ma byt vybaven spickovou technikou. HOUBES Jeho top motory jsou zaklad pro Audi nebo VW - tedy je opet na koncernovem chvoste - jak jinak. A jak bude jezdit s 1.4L vzhledem ke sve hmotnosti - to chci teda videt. A design - podle fotek je to neco mezi Q3 / Q5 a Tiguanem, zadny extra Skoda design - to si prece nemuze Skodovka dovolit! Hybaj do koncernove flotily!
2. 9. 2016 21:24
Re: Mával
Tomu se říká gesta a je to naprosto normální součást komunikace, opravdu.
2. 9. 2016 21:30
Re: Mával
To možná tak ve světě nebezpečných vos:)
Mává, mává, když mu seberou slovo, nervózně si mne ruce a když mu ho vrátí, mává zase:)
mává jak na prvního mája :-)
2. 9. 2016 21:41
Re: Mával
On mává aby ho viděl jeho nadřízený bundes , že dává rozhovor do mikrofonu a dostane přidanou stravenku
2. 9. 2016 22:02
Re: Mával
Ještě mě napadlo, že když só v tým Berlíně, tak se Vlček stavil ve stanici Zoo aby dostal něco na kuráž a při rozhovoru přicházel k sobě, ale nechci tady fabulovat, abych neublížil nějakému pravoslavnému der schodovak aus unser Boleslav.
Avatar - Floyd
2. 9. 2016 22:19
Re: Mával
Chlapci chlapci, dneska se za vas hluboce stydim. Co jste v zivote dokazali vy? Vlcek je predstavitel Skodovky a budme radi ze tam mame Cecha.
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 22:25
Re: Mával
Proč máme bejt rádi?

V 6ti člennym přestavenstvu je taky 1 čech
Avatar - Floyd
2. 9. 2016 22:29
Re: Mával
Myslis BV? Jeho funkci jsem nikdy nepochopil.
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 22:43
Re: Mával
Jo BV. Jeho funkce je čech v představenstvu. Taky bejvá funkce ženská v představenstvu. Někde i černoch ;-)
Avatar - Anonym
2. 9. 2016 22:32
Re: Mával
Ten je tam jen proto, aby Češi jako ty měli stále pocit, že je Škoda česká >:D
Avatar - Floyd
2. 9. 2016 22:37
Re: Mával
Pak je to z meho pohledu v poradku. Ale ten muj nazor nikomu nevnucuju a nikde se s nim neotacim.
Ano, jsem pysny na to, ze mame Skodovku a to predesilam, ze auto teto znacky jsem nikdy nevlastnil a vlastnit nebudu. Kodiaqa rozhodne ne.
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 22:40
Re: Mával
A na co seš pyšnej? Že sami sme jí dovedli do naprosto nekonkurenceschopnejch aut a museli prodat němcum?
Avatar - Anonym
2. 9. 2016 22:46
Re: Mával
Pak jsi jistě taky pyšný, že máme "naše český" Tesco, OBI, Lidl atd., kde taky dělají Češi a jsou i ve vedení. Já totiž dnes přesně jako tyhle značky vnímám i Škodovku, kterou když "koupil" VW, tak pro mě přestala být česká. A to že platí daně, podílí se na rozpočtu ČR a zaměstnává Čechy je sice pravda, ale to samé dělá i to Tesco, OBI a Lidl.
Avatar - Floyd
2. 9. 2016 22:51
Re: Mával
Me zadny tyto nadnarodni potravinovy retezce nevadi, nakupujeme v nich pravidelne skoro denne. Nevadi mi ani Vietnamci se svejma vecerkama, prestoze v nich vubec nenakupujeme.
Avatar - Emel
2. 9. 2016 22:58
Re: Mával
Zkus se na to podívat v širších souvislostech... jsme země bez velkého nerostného bohatství, turistika nás všechny taky neuživí... nutně potřebujeme, aby u nás vznikalo něco, co sem přinese peníze zvenku. Auta, software... cokoli.

V tomhle bohužel třeba ten Lidl funguje spíš naopak, peníze od českých spotřebitelů přesouvá k německým dodavatelům (a vlastníkům, ale to je ten menší problém).
Re: Mával
K druhému odstavcu - presne to robia všetky zahraničné firmy. S väčším či menším podielom domácich dodávateľov, ale najväčšie peniaze beztak tečú preč...
Slovensko by vzhľadom na koncentráciu ziskového automobilového priemyslu malo byť bohatou krajinou, ale opak je pravdou. Materiál a komponenty sa dovezú za drahé peniaze pridá sa k nim pár centov ako cena práce a za tieto ceny sa opäť vyvezú preč. A z rozdielu sa zaplatia dane. Plus ešte dane a odvody z platov zamestnancov. To e všetko. Pre zahraničných investorov je to skrátka sakra dobrý biznis. Krajine, kde stojí ich fabrika, dávajú vlastne drobné, a ešte sa nechávajú presviedčať daňovými prázdninami a finančnými stimulmi, len aby preboha zostali a udržala sa aká-taká zamestnanosť ;-\ A dopadne to tak, že polovicu výrobných pracovníkov tvoria Poliaci, Ukrajinci, a niekde už aj Rumuni, Bulhari alebo Srbi...
Avatar - praděda7
3. 9. 2016 16:13
Re: Mával
No víš ono se to všechno váže k minulému režimu, kde tvorba kapitálu bylo sprosté slovo. Po 89 nám ten kapitál bohužel chyběl... ;-\ No a tak přišli ti, co ten kapitál měli......... :-!
3. 9. 2016 17:41
Re: Mával
Myslíš kapitál co jede z provozních úvěru a kapitalismus žijící celosvětově na dluh?
Avatar - praděda7
3. 9. 2016 17:51
Re: Mával
Myslím kapitál - volné peníze, které byly potřeba na zakoupení podniků při velké a malé privatizaci. A těch bylo v Československu poskrovnu...
4. 9. 2016 08:29
Re: Mával
Dedictvi socialismu / komunismu - vlastni kapitalisty jsme si zlikvidovali a proto u nas nejsou HQs velkych nadnarodnich spolecnosti. Ale treba Skodovka udrzela vlastni vyvoj a to je super. Hyundai, TPCA - to jsou skutecne jen montovny a obavam se, ze na Slovensku jste na tom jeste hure.
3. 9. 2016 04:57
Re: Mával
No máme je trochu silné slovo. "Máme" možná tak Českou poštu a státní dluh:)
Avatar - Barrichello
8. 9. 2016 20:48
Re: Mával
Dast is tsechische gelanwande, ja wohl majn herr. Khoodak byt topara suvka od Schade, richtig. S motorem ze skačka maschinen to bude mit uspěch i ve Spojená státa >:D >:D
Avatar - Floyd
2. 9. 2016 22:12
Re: Mával
Spíš poslouchej co říká a ne jak to říká...
Avatar - Anonym
2. 9. 2016 22:30
Re: Mával
Myslíš ty naučený kecy o ničem >:D Díky nechci. :no:
Avatar - Floyd
2. 9. 2016 22:33
Re: Mával
Ver mi, ze on by rad a ochotne rekl zakulisni veci, o kterych zdejsi garaziste nemaji ani potuchy. Ale nemuze, ma to v podstate zakazany. Stejne jako Kaban. A tak jim pak bohuzel z ust neleze nic lepsiho nez PR kecy, ok s tim souhlasim. Ale za sebe muzu rict, ze jsem si rozhovor poslechl az do konce a sve si v nem nasel.
Avatar - Anonym
2. 9. 2016 22:35
Re: Mával
No, pokud jsi Vlček osobně, tak ti to i věřím >:D
Avatar - Floyd
2. 9. 2016 22:41
Re: Mával
To bylo hooodne hluboky. :no:
Avatar - Anonym
2. 9. 2016 22:48
Re: Mával
Jako ten tvůj prst v nose? >:D
Avatar - Floyd
2. 9. 2016 22:52
Re: Mával
Presne. Nove tam uz dostanu prsty dva, ale jeste jsem se nevyfotil, takze uz mam vlastne neplatnyho avatara >:D
3. 9. 2016 04:58
Re: Mával
Floyde ty seš Hujer:)))
Avatar - Barrichello
8. 9. 2016 20:51
Re: Mával
Dat is propaganda majn her, to ho naučit dědeček Pepa Gebls, vrštenzí? >:D
3. 9. 2016 08:08
Re: Mával
ten to rovnou preklada do znakove reci. skodofka uz zahackovala vsechny de*ilni tak ted zacili i na hluche >:-[]
Avatar - Warrual
2. 9. 2016 19:58
Dotaz
Delší dobu sleduji jak na Superbech často nesvítí LED pásek zadních světel který je na víku kufru. Některým ano, jiným ne. A to jak u LB tak combi. Je to tak častá závada nebo co?

A bude ji mít Škoďák taky? >:D
Rozbalit vlákno
6
2. 9. 2016 20:18
Re: Dotaz
Tak to jsem měl u M3 taky. Ze to nesvitilo. Az do doby, než jsme se podívali poradně a ono to svítí naprosto bezchybně, ale v servisu mi udělali zatmavovaci fólii i přes to třetí brzdové světlo a pokud není úplná tma, tak to vypadalo, ze to nesviti
Avatar - Warrual
2. 9. 2016 20:35
Re: Dotaz
Nemluvím o brzdovce ale o dvou vodorovných páscích zadních světel co jsou už na víku
Avatar - Plautus
2. 9. 2016 21:46
Re: Dotaz
Áno, tiež som si to už všimol na veľa kusoch...a prišlo mi to zvláštne, na to, že sa jedná o nové autá...
2. 9. 2016 23:46
Re: Dotaz
to je zalezitost vybavy.. active a active+ to nemaji.
Avatar - Plautus
3. 9. 2016 02:33
Re: Dotaz
:*)
Fúha, tak tomu hovorím "bezpečnostná fičúra" alebo po škodovácky "simply clever"... 8-s
Každopádne ďakujem za info a objasnenie tohto "rozumného" šetrenia na nesprávnom mieste.
2. 9. 2016 21:56
Re: Dotaz
Ano, je to tak správně. Levnějším variantám nestvítí červené světlo na výku 5. dvěří. Vyšší varianty to mají standardně, u levnějších lze dokoupit
2. 9. 2016 20:22
opěrač
Proč se ten novinář při rozhovoru o to auto opírá?? 8-s >:-[] Vypadá to opravdu debilně! :no:
Rozbalit vlákno
6
2. 9. 2016 20:48
Re: opěrač
Asi si chtěl šáhnout na Kaďáka... ;-)
2. 9. 2016 21:12
Re: opěrač
Myslí si, že ten mikrofon je dildo do Kaďáka
Avatar - Plautus
2. 9. 2016 20:50
Re: opěrač
Prejavuje svoju náklonnosť k Škodovke...hladká si ju >:-[]
Možno by sa oprel aj o pána Vlčka, ale ako Pepek už napísal v prvom príspevku, príliš mával rukami >:D
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 21:03
Re: opěrač
Souhlas = působí to hrozně
2. 9. 2016 21:15
Re: opěrač
jakej novinar? vidim tam jen nejakeho drbana co vypada jak bezdomovec
Avatar - Floyd
2. 9. 2016 22:21
Re: opěrač
Ty tu Škodovku fakt nemáš v lásce, že? Ještě že před kameru nepostavili JK, to by ti snad praskla cévka.
Avatar - rohYpnol
2. 9. 2016 20:57
Slizké PR vystupování
Vlček na mě působí opravdu odporně. Z každého slova je cítit vypočítavost a umělost. Naučené prázdné fráze a hesla... Prostě hnůj. Možná pro duchem chudé to vypadá jako úžasné vystupování, ale za mě bych ho okamžitě vyhodil z dané pozice :no:

eS-jÚ-Vý ... ? Proboha kde to jsme? Jasně, naučené pro zahraniční vyjádření...

Tento vůz cílí na muže, tento vůz cílí na ženy... ? Aha, ono se dá cílit ještě na někoho jiného?

Atp. prostě nechutně vykonstruované vyjadřování a umělý projev... Eeee ... Vlastně si říkám, jestli to není humanoid rev.0.9 8-s 8-s
Rozbalit vlákno
22
2. 9. 2016 21:11
Re: Slizké PR vystupování
Přesně tak. Mně stačí ty jejich fotky pod článkami. To je jak parta masových vrahů na dovolené. Speciálně Sleeper, ten vypadá jako kdyby držel urvanou hlavu v ruce.
2. 9. 2016 21:29
Re: Slizké PR vystupování
To je verze škodabota vyrobeného ze Slušovic určeného k prodeji Škody 120. Poslední Upgrade se konal při představení Favorita a potom už na něm nic nedělali. PO výstavě už ho jen vždycky nechají v koutě HNIT.
3. 9. 2016 05:00
Re: Slizké PR vystupování
Brečím smíchy v pět ráno:))) škodabot:))))))
Avatar - _Karel_
2. 9. 2016 21:45
Re: Slizké PR vystupování
Tak tak. Pepek píše, že Vlček je mával, já myslím, že je to spíš jen .....pako, co musí dávat deb.ilní odpovědi na de.bilní otázky, používat (jak sám správně poznamenáváš) typicky české "ESJŮVÍ" a tvářit se celý večer, že je strašně šťastný, důležitý a hrozně ho baví bavit se s novináři. Ti zase naopak předstírají, že je hrozně zajímá pako Vlček, že je hrozně zajímá, co si myslí o novém autu, kolik a kde ho prodají, až ho začnou za 6!!! měsíců prodávat, a že se nejvíc ze všeho netěší na raut a maximálně tak jak si pokecají sami mezi sebou, bez nějakých Vlčků.
Akce plná předstírání.
2. 9. 2016 21:52
Re: Slizké PR vystupování
To mi připomíná vtip o dvou ostravácích, co se potkají v USA a mluví mezi sebou anglicky.
Avatar - Floyd
2. 9. 2016 22:27
Re: Slizké PR vystupování
Karle, dneska si me poprve fakt zklamal. Pako? Kdo ti dal pravo ho takto nazyvat? Znas ho? Pochybuji, protoze pak bys nemohl napsat to cos napsal.
Karle, sorry, ale sam si PAKO. :no: :no: :no:
Avatar - _Karel_
2. 9. 2016 22:36
Re: Slizké PR vystupování
A ty ho znáš?
Nemyslím, že mi někdo musí dávat právo, abych Vlčka nazval pakem. Stejně, jako ho nemusí dávat nikdo tobě, abys pakem nazval mě.
Nebuď tak nesnesitelně politicky korektní.
Avatar - Floyd
2. 9. 2016 22:46
Re: Slizké PR vystupování
Karle, oplatil jsem ti jen tvoji minci, nic osobniho v tom neni. Zamrzelo me, ze zrovna ty, kteryho ja osobne na tomto strasnowebu povazuju za svetlou vyjimku asi jako GTI a svym zpusobem i Gilgit atp., se snizis k takoveto srabarne.
Avatar - _Karel_
2. 9. 2016 22:52
Re: Slizké PR vystupování
Já se rozhodně neurazil.
Osoba (Vlček) co leze ven mezi lidi (stejně jako politik) může být podle mě klidně podrobena kritice a je to v pořádku. Ty si s mou kritikou klidně nesouhlas.
Avatar - Floyd
2. 9. 2016 22:54
Re: Slizké PR vystupování
Ok, to je tvuj nazor a ja ti ho brat nebudu. Jen me nemile prekvapilo, ze zrovna ty se vyjadris jako spodina tohoto webu, tot vse co jsem k tomu chtel rict a jdem od toho at nespamujeme.
Avatar - _Karel_
2. 9. 2016 23:00
Re: Slizké PR vystupování
Pro upřesnění: ač je mi sám Vlček zcela nesympatický, kritizoval jsem zejména obecně osobu managera dávajícího nezajímavé rozhovory nezaujatým novinářům pro jakéhosi imaginárního čtenáře- "my (manageři) děláme, že si myslíme, že vás to zajímá, vy dělejte, že vás to zajímá, dejte si pár chlebíčků a pak všichni hurá domů dělat to, co nás opravdu zajímá".
Avatar - Floyd
2. 9. 2016 22:25
Re: Slizké PR vystupování
Pan Vlcek nikdy nebyl velky recnik, ale odbornik to je. A na svem mist je opravnene, a budme radi ze tam je on. Mohlo by se stat, ze tam dosadi nejakeho Nem*** a kde potom bude Skodovka a novinari? V p.....
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 22:27
Re: Slizké PR vystupování
Proč v p...?

Nevim jestli je odborník a jestli jo tak fajn, ale na rozhovory se fakt nehodí

Popravdě ten kdo se ho ptá je možná eště horší = i když je to těžká volba ;-)
Avatar - _Karel_
2. 9. 2016 22:31
Re: Slizké PR vystupování
Manuální pracovník mluvit umět nemusí, šéf prodeje ano. Nech těch hloupých keců.
Až (pokud) tam dosadí němčoura, škodovka i novináři budou pořád tam, kde jsou.
Avatar - Floyd
2. 9. 2016 22:42
Re: Slizké PR vystupování
Nebudou, ver mi.
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 22:44
Re: Slizké PR vystupování
Hmm to nepůsobí moc přesvědčivě = nemůžeš to rozvést?

Aspoň trochu?
Avatar - rohYpnol
2. 9. 2016 23:37
Re: Slizké PR vystupování
Odborník na co?

Kabaň je vlastně odborník na co? Je to šéfdesignér proto, že je nejschopnější z designérů, nebo proto, že umí plynně německy a je dobrý herec a řečník??

Hodnotím jen vystupování p.Vlčka a to je opravdu zoufalé. Zkrátka humanoid s naučenými frázemi a prázdnými hesly, které se snaží vecpat do každé odpovědi.

Mimochodem, na kolik položených otázek odpověděl věcně? Téměř na žádnou snad vyjma prodejních předpokladů. Sice uznávám, že na hloupou otázku hloupá odpověď, ale tady to opravdu stálo "za to" 8-s
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 23:56
Re: Slizké PR vystupování
Herec a okecávač je náhodou fakt dobrej :-)

Designer mám pocit že čim dál horší ;-)

S pohledem na Vlčka souhlasim = nevim jestli je fakt odborník, na styk s veřejností a vystupování určitě ne :-)
Avatar - rohYpnol
3. 9. 2016 11:50
Re: Slizké PR vystupování
Co do obsahu "dobrej", co do vystupování hodně špatnej ;-) Ale jeho odpovědi jsou snad prázdnější jak politická hesla paštikáře >:-[]
3. 9. 2016 09:50
Re: Slizké PR vystupování
Nejdřív jsem si přečetl reakce tady a pak jsem se podíval na video.
Ano, je to strašný, je to naučený, ale CO MU MĚL ODPOVÍDAT?? Na idiotský otázky je vždycky idiotská odpověď, v případě těchhle lidí dokonce i naučená. Ten novinář si o to řekl, vyloženě.

1) bude to globální vůz? - no co jinýho asi? půlku trhů asi nevynecháme, že?
2) bude delší záruka protože je to větší auto? - proboha proč by měla bejt? protože jeto větší auto??
3) jaká bude cena? - jasný, nejdřív to vykřičím jednomu z pisálků, pak to zveřejníme na tiskovce
4) dali jste do toho auta víc energie než do jiných modelů? - co mu měl jako říct??

ale proč furt říká "esjůví"? grrr to je humus
3. 9. 2016 10:23
Re: Slizké PR vystupování
esjuvi rika protoze ohlasili invazi na americky trh a pravdepodobne ocekavali ze to budou prenaset celoplosne TV v juesej >:-[]

na idnes jsem se dozvedel ze kdyz jedete v sedmi a pichnete tak po nasazeni dojezdove rezervy se 19" kolo nevejde do kufru. takze kolo na sedacky a deti ven nebo kolo nechat ve skarpe >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - rohYpnol
3. 9. 2016 11:48
Re: Slizké PR vystupování
ano, psal jsem, že na hloupou otázku hloupá odpověď. Ale Vlček všechny odpovědi zabalil do naprosto slizkého PR naučeného papouškování prázdných firemních hesel.

Např. bude to globální vůz? Odpověď - vůz bude nabízen na všech stávajících trzích x S vozem plánujeme vstoupit do USA atp.

Bude delší záruka? Odpověď - vůz nabídne standartní záruku, na kterou jsou naši zákazníci zvyklí.

Dali jste víc úsilí do vývoje? Ne, je to klasická koncernová skládačka >:-[] ;-)
Avatar - rohYpnol
2. 9. 2016 21:01
Z těch projevů mrazí
Češi pod nadvládou Němců, představení v německé společnosti, v němčině, plné německých emotivních projevů vymývajících mozek... Z toho opravdu mrazí, co to jen tak připomíná... 8-s :no:
Rozbalit vlákno
12
2. 9. 2016 21:13
Re: Z těch projevů mrazí
Už chybí jen pán s půlknírem a je hotovo.
2. 9. 2016 21:25
Re: Z těch projevů mrazí
Chce to opitého truhláře, aby tu Škodovku nemčúrom znárodnil a konečne priviedol k prosperite.
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 21:30
Re: Z těch projevů mrazí
To už tu bylo = ale je fakt že ti kdo si nepamatují vlastní historii jsou odsouzeni jí prožít znovu = to by bylo pěkně v pr.. >:-[]
2. 9. 2016 21:16
Re: Z těch projevů mrazí
Že o svojej firme rozhoduje majiteľ.
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 21:26
Re: Z těch projevů mrazí
Asi nic = nebo nějakou jinou německou rodinu co tu za miliardy koupila jinou krachující firmu výrazně ji pozvedla, zaměstnává tisíce lidí a platí tu slušný daně? :-)
2. 9. 2016 21:32
Re: Z těch projevů mrazí
Přišli z Asie a je po legraci. Budeme dělat rozbor točivého momentu.... Je pátek, tak se chceme pobavit.
2. 9. 2016 21:28
Re: Z těch projevů mrazí
Kolik řečí umíš, tolikrát jsi člověkem. Někteří s bídou jedním, tak je jim zima a mají strach ze všeho neznámého.
2. 9. 2016 22:01
Re: Z těch projevů mrazí
Nacisti jsou zpět a na této premiéře škody je to nejpatrnější ! Níže 3 důkazy ...
- Premiéra v Berlíně - není třeba komentáře
- Karel Gott - Gott mit uns
- 88 fotek v galerii ... 8 písmeno v abecedě je H 88 = HH tedy nacistická zkratka pro Heil Hitler. Velmi často používaný symbol.
- Kodiaq - to je jasná stopa. Q namísto K jak by se slušelo znamená, že všechno je jinak než to vypadá. Címž odkazují na obrácené B v nápise arbeit macht frei nad vchodem do Osvětimského koncentračního tábora.Údajně také šlo o symbol toho, že je vše jinak.
Dále Q je v NATO fonetické abecedě Quebec a její námořní vlajka je žlutá. Žlutou barvu nacisté používali k označování židů.

Já nevím jak vám, ale mě to stačí !!! >:D
2. 9. 2016 22:12
Re: Z těch projevů mrazí
brilantní rozbor :yes:
Avatar - speedfred
2. 9. 2016 22:22
Re: Z těch projevů mrazí
:-O :-O tak to sa podarilo.
3. 9. 2016 17:52
Re: Z těch projevů mrazí
S tím Q jsi to nepochopil. Je to odkaz na Audi a jejich Q řady. Jak zde napsal jeden zdejší komik. Nabídnout Škodu v USA jako levnější alternativu Audi. Směji se ještě teď když si na to vzpomenu.
Avatar - kosmonaut
3. 9. 2016 19:28
Re: Z těch projevů mrazí
>:D :yes:
Avatar - Ada je zase tady
2. 9. 2016 21:33
Globální produkt?
Kulový s přehazovačkou! S tím hnusným "hmyzím ksichtem" se 4 lampióny na předku si to koupí jen podobný dement, jako ten co kupuje Citróny :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 21:35
Re: Globální produkt?
Blbost Citróny si kupuju pravidelně a tuhle přerostlou asijskou hrůzu ani náhodou
2. 9. 2016 21:39
Re: Globální produkt?
A můžu citróny v Lidlu, nebo taky ne
3. 9. 2016 17:53
Re: Globální produkt?
Ty si kapeš do čaje a na řízek pomeranč?
Avatar - Barrichello
8. 9. 2016 20:55
Re: Globální produkt?
Ne, kape si tam strichnin >:D
Avatar - _Karel_
2. 9. 2016 21:55
Mein gott
Jediný pozitivní na téhle rektální rozcvičce je foto spokojeného, na první pohled uzdraveného Gotta. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 22:17
Re: Mein gott
To jo ale podle toho jak mluví už spíš zpívat moc nebude
Avatar - nalimer
2. 9. 2016 22:30
Milá Škoda a milé auto.cz
2Škoda - to, ako ste riešili teasing na Kodiaqa bolo opäť to isté - novinári sa pozvali na mecheché v "maskovaných" autách, akože zakryté autá, unikli snímky... Klišé, zvlášť na keď ide o globálny a fleetový model. Toto si nechajte na Yeti. Kodiaq cielte na bonitnejšiu skupinu, firmy. Auto.cz je síce povinná jazda, ale rovnaký efekt na online spraví FB. Ambasádori. Tu už je to príliš...
2auto.cz - zamyslite sa, prečo to tu volá každý skoda-auto.cz Škoda v titulkoch, škoda víťaz testu, umiestňovanie Škody na prémiových miestach, častokrát neoznačené PR a ten istý recept na promo nových modelov. Trocha kreativity...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
2. 9. 2016 22:37
PR
Náhodou je to zkušený harcovník, skoro se mu povedlo tu otázku na globální prodejní cíle zakecat, musel jsem si to pustit ještě jednou abych si byl jistý, že vlastně neodpověděl :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - rohYpnol
2. 9. 2016 23:39
Re: PR
ano, opravdu zkušený, neodpověděl prakticky na žádnou otázku. Vždy jsem si myslel, že tohle je výsadou politiků. A hle, ono je to i výsadou PR u automobilek >:-[]
3. 9. 2016 00:37
Diskuse
Pamatuji, jak se tu dřív dala diskuse normálně číst a chodit sem mě bavilo. Dnes se diskuse Auto.cz hodně podobá na Novinky.cz... Bohužel.
Rozbalit vlákno
2
3. 9. 2016 08:16
Re: Diskuse
Jojo, pravda bolí. Chápu tě. Taky mě mrzí kam jsme došli.
4. 9. 2016 10:21
Re: Diskuse
Mas recht. Kvalita diskutujicich uz tu neni, co byvala.
Avatar - aproximus
3. 9. 2016 09:40
Trapas
už první věta mě poslala úplně do kolen. "Škoda si velmi dobře uvědomila, že nejrychleji rostoucím segmentem dnes je segment SUV ..." ... V ROCE 2016 !!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - O5kar
3. 9. 2016 11:42
Časy se opravdu mění.
Vratislav Kulhánek, bývalý předseda představenstva Škoda Auto při jednom rozhovoru, asi před 10 roky odpovídal na dotaz, zda bude Škoda vyrábět SUV, formou, že se s tím nepočítá, protože to jsou jenom větší plechy okolo, řidič sedí výše, ale jinak to pro užitkovost nemá žádný význam. A dnes vida. Globální vůz. A jestli se s tím chtějí chytnout v USA, tak to tam bez postavené fabriky asi nepůjde. Jedině, že by to tam začal vyrábět VW ve své fabrice. Což je pravděpodobnější po tom skandálu. V potaz by také přicházela Argentina. Brazílie asi těžko.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2016 11:46
Re: Časy se opravdu mění.
Je tu ještě Čína na kterou je Kodiaq designově připraven :-)
Avatar - O5kar
3. 9. 2016 20:32
Re: Časy se opravdu mění.
Čína. Tam je to samozřejmé, to padlo už v tom komentáři.
Avatar - jozephko
3. 9. 2016 14:36
Pýtajte sa ma na čo chcete...
Pýtajte sa ma na čo chcete... A ja vám odpoviem to, čo chcem ja...
Asi tak by sa dal zhrnúť tento rozhovor.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ja Prvni 123
3. 9. 2016 19:42
Hmm... ani já jsem se informacím o medvědovi neubránil.
Jen tak na úvod, první dojem - a ten je jen jeden! Další už je druhej dojem...

Takže představení "českého" auta, a vlastně národní hrdosti, v Berlíně, v němčině... a v novinách o něm píšou hned pod články, že Češi se nezmění, dokud jim oni, Němci, neodeberou hlasovací práva a dotace z EU...

SUV, simply clever, má sice škrabku, ale nemá rezervu... dokoupit se dá jen "dojezdová", ale to celé, píchlé kolo stejně není kam dát... musíš ho nechat ležet na silnici?

A zase se dozvím, že nemám rád "koncern" a jen tady nadávám... ?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - _Karel_
3. 9. 2016 20:33
Re: Hmm... ani já jsem se informacím o medvědovi neubránil.
Koncern rád samozřejmě nemáš, pod články o koncernových autech téměř bez výjimky kritizuješ a pod Fiaty a Alfou téměř bez výjimky naštvaně reaguješ na kritiku, ale v tomto případě s tvou kritikou souhlasím.
Avatar - Ja Prvni 123
4. 9. 2016 10:23
Re: Hmm... ani já jsem se informacím o medvědovi neubránil.
No, nemám... to je fakt.
:-)

A bráním se takovým těm "apriori" kritikám... jenom proto, že je to Ital. Ani Italové nejsou neomylní, ale moje zkušenost říká, že mají skóre naopak lepší, než Němci.
:-)

Popravdě už si ani nemyslím, že by byli všichni novináři podplacení... myslím, že jsou tak zblblí. Dokázali zmanipulovat sami sebe.
>:D
Avatar - O5kar
5. 9. 2016 13:25
Re: Hmm... ani já jsem se informacím o medvědovi neubránil.
S tím píchnutým kolem, to není dnes jenom problém Kodiaqa. Jsou SUV, které s tím mají potíž od dříve. Teď jenom záleží na tom, jakého a jak naloženého Kodiaqa budeš mít, třeba na tu dovolenou. Když si dáš někam do kufru své vlastní simply clever v podobě příčných nosníků na ty střešní ližiny, tak to máš jako řešení.
Rozhovor
Ten rozhovor mi príde tragický od prvej do poslednej hlásky. Keby pán Vlček mohol, uletel by hneď na začiatku. Škoda, že mu to nevyšlo...
Rozbalit vlákno
0