Mavani, eee ... ale co ten obsah !!! Kodiaq ma byt vybaven spickovou technikou. HOUBES Jeho top motory jsou zaklad pro Audi nebo VW - tedy je opet na koncernovem chvoste - jak jinak. A jak bude jezdit s 1.4L vzhledem ke sve hmotnosti - to chci teda videt. A design - podle fotek je to neco mezi Q3 / Q5 a Tiguanem, zadny extra Skoda design - to si prece nemuze Skodovka dovolit! Hybaj do koncernove flotily!
To možná tak ve světě nebezpečných vos:)
Mává, mává, když mu seberou slovo, nervózně si mne ruce a když mu ho vrátí, mává zase:)
mává jak na prvního mája :-)
Ještě mě napadlo, že když só v tým Berlíně, tak se Vlček stavil ve stanici Zoo aby dostal něco na kuráž a při rozhovoru přicházel k sobě, ale nechci tady fabulovat, abych neublížil nějakému pravoslavnému der schodovak aus unser Boleslav.
Pak je to z meho pohledu v poradku. Ale ten muj nazor nikomu nevnucuju a nikde se s nim neotacim.
Ano, jsem pysny na to, ze mame Skodovku a to predesilam, ze auto teto znacky jsem nikdy nevlastnil a vlastnit nebudu. Kodiaqa rozhodne ne.
Pak jsi jistě taky pyšný, že máme "naše český" Tesco, OBI, Lidl atd., kde taky dělají Češi a jsou i ve vedení. Já totiž dnes přesně jako tyhle značky vnímám i Škodovku, kterou když "koupil" VW, tak pro mě přestala být česká. A to že platí daně, podílí se na rozpočtu ČR a zaměstnává Čechy je sice pravda, ale to samé dělá i to Tesco, OBI a Lidl.
Me zadny tyto nadnarodni potravinovy retezce nevadi, nakupujeme v nich pravidelne skoro denne. Nevadi mi ani Vietnamci se svejma vecerkama, prestoze v nich vubec nenakupujeme.
Zkus se na to podívat v širších souvislostech... jsme země bez velkého nerostného bohatství, turistika nás všechny taky neuživí... nutně potřebujeme, aby u nás vznikalo něco, co sem přinese peníze zvenku. Auta, software... cokoli.
V tomhle bohužel třeba ten Lidl funguje spíš naopak, peníze od českých spotřebitelů přesouvá k německým dodavatelům (a vlastníkům, ale to je ten menší problém).
K druhému odstavcu - presne to robia všetky zahraničné firmy. S väčším či menším podielom domácich dodávateľov, ale najväčšie peniaze beztak tečú preč...
Slovensko by vzhľadom na koncentráciu ziskového automobilového priemyslu malo byť bohatou krajinou, ale opak je pravdou. Materiál a komponenty sa dovezú za drahé peniaze pridá sa k nim pár centov ako cena práce a za tieto ceny sa opäť vyvezú preč. A z rozdielu sa zaplatia dane. Plus ešte dane a odvody z platov zamestnancov. To e všetko. Pre zahraničných investorov je to skrátka sakra dobrý biznis. Krajine, kde stojí ich fabrika, dávajú vlastne drobné, a ešte sa nechávajú presviedčať daňovými prázdninami a finančnými stimulmi, len aby preboha zostali a udržala sa aká-taká zamestnanosť ;-\ A dopadne to tak, že polovicu výrobných pracovníkov tvoria Poliaci, Ukrajinci, a niekde už aj Rumuni, Bulhari alebo Srbi...
No víš ono se to všechno váže k minulému režimu, kde tvorba kapitálu bylo sprosté slovo. Po 89 nám ten kapitál bohužel chyběl... ;-\ No a tak přišli ti, co ten kapitál měli......... :-!
Dedictvi socialismu / komunismu - vlastni kapitalisty jsme si zlikvidovali a proto u nas nejsou HQs velkych nadnarodnich spolecnosti. Ale treba Skodovka udrzela vlastni vyvoj a to je super. Hyundai, TPCA - to jsou skutecne jen montovny a obavam se, ze na Slovensku jste na tom jeste hure.
Dast is tsechische gelanwande, ja wohl majn herr. Khoodak byt topara suvka od Schade, richtig. S motorem ze skačka maschinen to bude mit uspěch i ve Spojená státa >:D >:D
Ver mi, ze on by rad a ochotne rekl zakulisni veci, o kterych zdejsi garaziste nemaji ani potuchy. Ale nemuze, ma to v podstate zakazany. Stejne jako Kaban. A tak jim pak bohuzel z ust neleze nic lepsiho nez PR kecy, ok s tim souhlasim. Ale za sebe muzu rict, ze jsem si rozhovor poslechl az do konce a sve si v nem nasel.
Delší dobu sleduji jak na Superbech často nesvítí LED pásek zadních světel který je na víku kufru. Některým ano, jiným ne. A to jak u LB tak combi. Je to tak častá závada nebo co?
Tak to jsem měl u M3 taky. Ze to nesvitilo. Az do doby, než jsme se podívali poradně a ono to svítí naprosto bezchybně, ale v servisu mi udělali zatmavovaci fólii i přes to třetí brzdové světlo a pokud není úplná tma, tak to vypadalo, ze to nesviti
:*)
Fúha, tak tomu hovorím "bezpečnostná fičúra" alebo po škodovácky "simply clever"... 8-s
Každopádne ďakujem za info a objasnenie tohto "rozumného" šetrenia na nesprávnom mieste.
Prejavuje svoju náklonnosť k Škodovke...hladká si ju >:-[]
Možno by sa oprel aj o pána Vlčka, ale ako Pepek už napísal v prvom príspevku, príliš mával rukami >:D
Vlček na mě působí opravdu odporně. Z každého slova je cítit vypočítavost a umělost. Naučené prázdné fráze a hesla... Prostě hnůj. Možná pro duchem chudé to vypadá jako úžasné vystupování, ale za mě bych ho okamžitě vyhodil z dané pozice :no:
eS-jÚ-Vý ... ? Proboha kde to jsme? Jasně, naučené pro zahraniční vyjádření...
Tento vůz cílí na muže, tento vůz cílí na ženy... ? Aha, ono se dá cílit ještě na někoho jiného?
Atp. prostě nechutně vykonstruované vyjadřování a umělý projev... Eeee ... Vlastně si říkám, jestli to není humanoid rev.0.9 8-s8-s
Přesně tak. Mně stačí ty jejich fotky pod článkami. To je jak parta masových vrahů na dovolené. Speciálně Sleeper, ten vypadá jako kdyby držel urvanou hlavu v ruce.
To je verze škodabota vyrobeného ze Slušovic určeného k prodeji Škody 120. Poslední Upgrade se konal při představení Favorita a potom už na něm nic nedělali. PO výstavě už ho jen vždycky nechají v koutě HNIT.
Tak tak. Pepek píše, že Vlček je mával, já myslím, že je to spíš jen .....pako, co musí dávat deb.ilní odpovědi na de.bilní otázky, používat (jak sám správně poznamenáváš) typicky české "ESJŮVÍ" a tvářit se celý večer, že je strašně šťastný, důležitý a hrozně ho baví bavit se s novináři. Ti zase naopak předstírají, že je hrozně zajímá pako Vlček, že je hrozně zajímá, co si myslí o novém autu, kolik a kde ho prodají, až ho začnou za 6!!! měsíců prodávat, a že se nejvíc ze všeho netěší na raut a maximálně tak jak si pokecají sami mezi sebou, bez nějakých Vlčků.
Akce plná předstírání.
Karle, dneska si me poprve fakt zklamal. Pako? Kdo ti dal pravo ho takto nazyvat? Znas ho? Pochybuji, protoze pak bys nemohl napsat to cos napsal.
Karle, sorry, ale sam si PAKO. :no::no::no:
A ty ho znáš?
Nemyslím, že mi někdo musí dávat právo, abych Vlčka nazval pakem. Stejně, jako ho nemusí dávat nikdo tobě, abys pakem nazval mě.
Nebuď tak nesnesitelně politicky korektní.
Karle, oplatil jsem ti jen tvoji minci, nic osobniho v tom neni. Zamrzelo me, ze zrovna ty, kteryho ja osobne na tomto strasnowebu povazuju za svetlou vyjimku asi jako GTI a svym zpusobem i Gilgit atp., se snizis k takoveto srabarne.
Já se rozhodně neurazil.
Osoba (Vlček) co leze ven mezi lidi (stejně jako politik) může být podle mě klidně podrobena kritice a je to v pořádku. Ty si s mou kritikou klidně nesouhlas.
Ok, to je tvuj nazor a ja ti ho brat nebudu. Jen me nemile prekvapilo, ze zrovna ty se vyjadris jako spodina tohoto webu, tot vse co jsem k tomu chtel rict a jdem od toho at nespamujeme.
Pro upřesnění: ač je mi sám Vlček zcela nesympatický, kritizoval jsem zejména obecně osobu managera dávajícího nezajímavé rozhovory nezaujatým novinářům pro jakéhosi imaginárního čtenáře- "my (manageři) děláme, že si myslíme, že vás to zajímá, vy dělejte, že vás to zajímá, dejte si pár chlebíčků a pak všichni hurá domů dělat to, co nás opravdu zajímá".
Pan Vlcek nikdy nebyl velky recnik, ale odbornik to je. A na svem mist je opravnene, a budme radi ze tam je on. Mohlo by se stat, ze tam dosadi nejakeho Nem*** a kde potom bude Skodovka a novinari? V p.....
Manuální pracovník mluvit umět nemusí, šéf prodeje ano. Nech těch hloupých keců.
Až (pokud) tam dosadí němčoura, škodovka i novináři budou pořád tam, kde jsou.
Kabaň je vlastně odborník na co? Je to šéfdesignér proto, že je nejschopnější z designérů, nebo proto, že umí plynně německy a je dobrý herec a řečník??
Hodnotím jen vystupování p.Vlčka a to je opravdu zoufalé. Zkrátka humanoid s naučenými frázemi a prázdnými hesly, které se snaží vecpat do každé odpovědi.
Mimochodem, na kolik položených otázek odpověděl věcně? Téměř na žádnou snad vyjma prodejních předpokladů. Sice uznávám, že na hloupou otázku hloupá odpověď, ale tady to opravdu stálo "za to" 8-s
Nejdřív jsem si přečetl reakce tady a pak jsem se podíval na video.
Ano, je to strašný, je to naučený, ale CO MU MĚL ODPOVÍDAT?? Na idiotský otázky je vždycky idiotská odpověď, v případě těchhle lidí dokonce i naučená. Ten novinář si o to řekl, vyloženě.
1) bude to globální vůz? - no co jinýho asi? půlku trhů asi nevynecháme, že?
2) bude delší záruka protože je to větší auto? - proboha proč by měla bejt? protože jeto větší auto??
3) jaká bude cena? - jasný, nejdřív to vykřičím jednomu z pisálků, pak to zveřejníme na tiskovce
4) dali jste do toho auta víc energie než do jiných modelů? - co mu měl jako říct??
esjuvi rika protoze ohlasili invazi na americky trh a pravdepodobne ocekavali ze to budou prenaset celoplosne TV v juesej >:-[]
na idnes jsem se dozvedel ze kdyz jedete v sedmi a pichnete tak po nasazeni dojezdove rezervy se 19" kolo nevejde do kufru. takze kolo na sedacky a deti ven nebo kolo nechat ve skarpe >:-[] >:-[] >:-[]
ano, psal jsem, že na hloupou otázku hloupá odpověď. Ale Vlček všechny odpovědi zabalil do naprosto slizkého PR naučeného papouškování prázdných firemních hesel.
Např. bude to globální vůz? Odpověď - vůz bude nabízen na všech stávajících trzích x S vozem plánujeme vstoupit do USA atp.
Bude delší záruka? Odpověď - vůz nabídne standartní záruku, na kterou jsou naši zákazníci zvyklí.
Dali jste víc úsilí do vývoje? Ne, je to klasická koncernová skládačka >:-[];-)
Češi pod nadvládou Němců, představení v německé společnosti, v němčině, plné německých emotivních projevů vymývajících mozek... Z toho opravdu mrazí, co to jen tak připomíná... 8-s:no:
Asi nic = nebo nějakou jinou německou rodinu co tu za miliardy koupila jinou krachující firmu výrazně ji pozvedla, zaměstnává tisíce lidí a platí tu slušný daně? :-)
Nacisti jsou zpět a na této premiéře škody je to nejpatrnější ! Níže 3 důkazy ...
- Premiéra v Berlíně - není třeba komentáře
- Karel Gott - Gott mit uns
- 88 fotek v galerii ... 8 písmeno v abecedě je H 88 = HH tedy nacistická zkratka pro Heil Hitler. Velmi často používaný symbol.
- Kodiaq - to je jasná stopa. Q namísto K jak by se slušelo znamená, že všechno je jinak než to vypadá. Címž odkazují na obrácené B v nápise arbeit macht frei nad vchodem do Osvětimského koncentračního tábora.Údajně také šlo o symbol toho, že je vše jinak.
Dále Q je v NATO fonetické abecedě Quebec a její námořní vlajka je žlutá. Žlutou barvu nacisté používali k označování židů.
S tím Q jsi to nepochopil. Je to odkaz na Audi a jejich Q řady. Jak zde napsal jeden zdejší komik. Nabídnout Škodu v USA jako levnější alternativu Audi. Směji se ještě teď když si na to vzpomenu.
Kulový s přehazovačkou! S tím hnusným "hmyzím ksichtem" se 4 lampióny na předku si to koupí jen podobný dement, jako ten co kupuje Citróny :no::no::no:
2Škoda - to, ako ste riešili teasing na Kodiaqa bolo opäť to isté - novinári sa pozvali na mecheché v "maskovaných" autách, akože zakryté autá, unikli snímky... Klišé, zvlášť na keď ide o globálny a fleetový model. Toto si nechajte na Yeti. Kodiaq cielte na bonitnejšiu skupinu, firmy. Auto.cz je síce povinná jazda, ale rovnaký efekt na online spraví FB. Ambasádori. Tu už je to príliš... 2auto.cz - zamyslite sa, prečo to tu volá každý skoda-auto.cz Škoda v titulkoch, škoda víťaz testu, umiestňovanie Škody na prémiových miestach, častokrát neoznačené PR a ten istý recept na promo nových modelov. Trocha kreativity...
Náhodou je to zkušený harcovník, skoro se mu povedlo tu otázku na globální prodejní cíle zakecat, musel jsem si to pustit ještě jednou abych si byl jistý, že vlastně neodpověděl :-)
ano, opravdu zkušený, neodpověděl prakticky na žádnou otázku. Vždy jsem si myslel, že tohle je výsadou politiků. A hle, ono je to i výsadou PR u automobilek >:-[]
už první věta mě poslala úplně do kolen. "Škoda si velmi dobře uvědomila, že nejrychleji rostoucím segmentem dnes je segment SUV ..." ... V ROCE 2016 !!!
Vratislav Kulhánek, bývalý předseda představenstva Škoda Auto při jednom rozhovoru, asi před 10 roky odpovídal na dotaz, zda bude Škoda vyrábět SUV, formou, že se s tím nepočítá, protože to jsou jenom větší plechy okolo, řidič sedí výše, ale jinak to pro užitkovost nemá žádný význam. A dnes vida. Globální vůz. A jestli se s tím chtějí chytnout v USA, tak to tam bez postavené fabriky asi nepůjde. Jedině, že by to tam začal vyrábět VW ve své fabrice. Což je pravděpodobnější po tom skandálu. V potaz by také přicházela Argentina. Brazílie asi těžko.
Hmm... ani já jsem se informacím o medvědovi neubránil.
Jen tak na úvod, první dojem - a ten je jen jeden! Další už je druhej dojem...
Takže představení "českého" auta, a vlastně národní hrdosti, v Berlíně, v němčině... a v novinách o něm píšou hned pod články, že Češi se nezmění, dokud jim oni, Němci, neodeberou hlasovací práva a dotace z EU...
SUV, simply clever, má sice škrabku, ale nemá rezervu... dokoupit se dá jen "dojezdová", ale to celé, píchlé kolo stejně není kam dát... musíš ho nechat ležet na silnici?
A zase se dozvím, že nemám rád "koncern" a jen tady nadávám... ?
Re: Hmm... ani já jsem se informacím o medvědovi neubránil.
Koncern rád samozřejmě nemáš, pod články o koncernových autech téměř bez výjimky kritizuješ a pod Fiaty a Alfou téměř bez výjimky naštvaně reaguješ na kritiku, ale v tomto případě s tvou kritikou souhlasím.
Re: Hmm... ani já jsem se informacím o medvědovi neubránil.
No, nemám... to je fakt. :-)
A bráním se takovým těm "apriori" kritikám... jenom proto, že je to Ital. Ani Italové nejsou neomylní, ale moje zkušenost říká, že mají skóre naopak lepší, než Němci. :-)
Popravdě už si ani nemyslím, že by byli všichni novináři podplacení... myslím, že jsou tak zblblí. Dokázali zmanipulovat sami sebe.
>:D
Re: Hmm... ani já jsem se informacím o medvědovi neubránil.
S tím píchnutým kolem, to není dnes jenom problém Kodiaqa. Jsou SUV, které s tím mají potíž od dříve. Teď jenom záleží na tom, jakého a jak naloženého Kodiaqa budeš mít, třeba na tu dovolenou. Když si dáš někam do kufru své vlastní simply clever v podobě příčných nosníků na ty střešní ližiny, tak to máš jako řešení.