Nová Fiesta již figuruje v cenících českého Fordu a lze ji objednávat. Základní cena byla stanovena na 260 tisíc, pětidveřový Ford Fiesta Titanium je v rámci zaváděcí nabídky k dispozici už za 299.990,- Kč.
No neviem, mne sa cena 260 tisíc Kč (cca. 315t. Sk) nejaví velmi výhodná za trojdverák so 44 kW jedna-dvojkou. Tak dúfam, ze po krátkom case sa cenníkové ceny dostanú v akciách na rozumnejsie úrovne, inak to s útokom na prvé priecky predajnosti v triede nevidím.
Je nutné využívat akce.....např. již teď je v akci v jedné z nejlepších výbav "Titanium" je to hodně slušná nabídka za 299.990,- Kč (pravda jen s motorem 1,25 s 60 koníkama). V této výbavě v podstatě má průměrně náročný zákazník veškerou potřebnou výbavu a nebo minimálně tu kteru lze od vozu této kategorie očekávat. Pokud člověk kupuje vůz který není v akci, tak je třeba tlačit na dealera.....ze zkušeností vím že na čerstvě představené vozy poskytují slevu cca 16%, a na již zajeté modely (řekněme po cca půl roce až roce) dokonce až 25%, jen se člověk musí snažit a ohánět se konkurencí ;-) Proto bych ceníkové ceny nepovažoval za až tolik směrodatné.....ale co se dá dělat je to strategie Fordu.....tak snad jim to výjde.
však ono to klesne. Teď je to nová pecka (alespoň si to Ford myslí) Ty boční pytlíky za příplatek jsou ale dnes dost ostuda. Myslím že jsem neprohloupil když jsem vzal současnou výběhovou fiestu...
No nevím v současné době je ta cena hodně vysoká, v porovnání třeba s Cliem je víc než vysoká. Nadmíru podařený design takhle vysokou cenu nemůže vyrovnat... Chce to nějakou dobu počkat a cena půjde dolů....
No tak to Ford docela přehnal. :-( Takový Malý obyčejný skoro nevybaveny auto s motorem 1,25 (60 kW)ve vybavě Trend za 317.990,-
To fakt trošku přehnal.To už Roomster nebo Octávka která je ted za 350.000,- Je daleko lepší,jak ve velikosti tak ve výbavě. ;-\
Ja bych se toho nebal, Ford je rovnez mistr v akcnich nabidkach a dealeri rozdavaji slevy jak na bezicim pasu, takze predpokladam, ze tahle cena Fieste vydrzi mozna mesic... Nicmene i tak souhlasim, ze to prehnal, zvlast v dnesni dobe, kdy prodeje aut klesaji a nizsi stredni se cenama priblizuje nizsi tride :-)
Uz kvůli Focusu musí Ford udělat akční ceník, vybere dvě motorizace, dva stupně výbavy a půjde hodně dolů...Jinak by Fiesta byla dražší než Focus. >:-[]
to je presne to, o com pisem nizsie... ceny B segmentu pre model s lepsim motorom a vybavou atakuju akciove ceny aut o triedu vyssie, co je pomerne zvlastne
I kdyby, tak nemůže stát víc než výrazně větší Focus. Samozřejmě že se jedná o akční cenu, ale to je zákazníkovi jedno. Tady má Focuse 5dv. v 1.6 benzínu a výbavě Trend za 360 000 a hotovo. Mimochodem výborná nabídka.
Ja nikomu nezakazuji kupovat Focus v akci ba naopak. Je dobra volba to same jako akcni Ford Fusion.
Je logicke ze tovarna nemuze dat akcni cenu na skladove vozy, kdyz teprve vyrobu zacala, tim padem skladove vozy noveho modelu nema, nebo jich nema tolik aby je musela vyprodavat v nejake akci ;-)
Mimo to je akce jeste na starou Fiestu /Fiesta Fashion. [odkaz]
Tak to je zřejmý, tady má zákazník jasnou možnost volby mezi starší typem za akční cenu a novým typem za cenu ceníkovou. Já jen říkám, že později s pravděpodobností hraničící s jistotou Ford vytvoří na omezenou část ceníku Fiesty ceník akční. A to nejspíše na nejprodávanější verze tak jako u Focusu.
Já bych to neviděl tak tragicky. Fiesta je jedno z nejlepších aut své třídy na trhu. Navíc je jen otázkou času, než přijdou na řadu akce a slevy. Fiesto, hodně štěstí na trhu a spoustu spokojených zákazníků. Já, resp. má žena počkáme na lift, který doufám změní interier.... ;-)
tý se toho líbí... ;-) ale tůhle zkoukla autocar a našla tam nějakej test Fiesty. A povídá: proč má tohle jinak hezký autí tak hnusnej ufoidní interier?? a já no to moudře konstatoval: to asi soudruzi z NSR někde udělali chybu lásko... ;-)
Ty ji dovolis cist takove veci? To by jsi ji mel okamzite zatrhnout- vis co by mohla jeste chytit za divne napady- napr.
Do kazde rodiny patri Kuga jediny ;-) .
Ja zene taky nectu Cosmopolitan nebo co se to u nas vali ve stolku- jeste bych se mohl nakazit teorii delby prace v domacnosti nebo pokusy o plnou emancipaci :-!
No kosmouše čtu od kolegyň v práci... >:-[] miluju články typu: "deset způsobů jak ho přivedete k divokému orgasmu" anebo třeba "jak poznáš dobrého milence". To je počteníčko! Doma mě už ta moje hned tak nedostane... >:-[]
A Kugu?? Čoveče víš co je Kuga?? Ta stará bába co znásilňuje mladý Vadery?? Tohle přivézt domu, tak mám kufry sbalený na rohožce ani nemrknu...
no tak ceny Fiesty su pomerne vysoke, ale ked sa rozhliadneme, tak do B-segmentu proste do zlacnovanie este tak nedoslo... Mazda2 ma podobne ceny, novy jazz tiez, ibiza napodobne... Je naozaj pravda, ze teraz lepsie vybavene auto z malych aut stoji plmaly ako akciovy model nizsej strednej... casom sa o ale asi upravi
1. ja som o cliu nikde nepisal. Pisal som Ibiza, mazda2, jazz a vypadla mi corsa, ktora bez akcnych cien ma podobne vysoke ceny
2. pisem o novom jazze,
3. nikde som nepisal o krase aut a stary jazz tiez ratam za jedno zo skaredsich b-cok.
este nejaky problem? Co tak schovat tu svoju kudlu :-! V prispevku som v podstate Fiestu obhajoval ale nechaj tak
Smaria... Povedz, ze nerozumies slovensky a ja Ti to zacnem prekladat, dam si tu namahu.
1. kde som pisal kto na koho ma? Na FoFo predsa tiez nikto nema a akciova cena patri medzi nizsie v triede, nie?
2. nehovorim o novinkach a starych autach, ale o autach z rovnakeho semgmentu
3. bavili sme sa niekde o dizajne?
napisal som len dve veci:
a) ceny Fiesty nijako nevybocuju oproti konkurencii (ano, ja viem, ze Fiesta nema ziadnu konkurenciu :-!), ale predsa len do nejakej kategorie aut patri a je to B segment ze ano.
b) celkovo ceny v B segemnte zacinaju byt vysoke oproti C. Principalne to zoberme len ocami fordu - dam 336 za fiesta 1.4 trend, ked mozem mat akcny Focus 1.6 za 359???
O dizajne aut a co na koho ma sa mozme bavit inokedy, akurat to sa ja s Tebou nebudem,lebo je to uplne zbytocne :-!:-!
bavili sme sa o cene lubovolneho auta z B proti C, ale nechaj tak, daj nam sem radsej este par dalsich tiskovych sprav, to zas bude pohoda, ked budes zajtra v skole
Neboj dam, aby jsi i ty konencne vedel kdo dela nejlepsi zabavne hothatche >:D
PS Honda ani VW ani Renault to neni!!! Rozumis jeste jednou neni!!! Zapis si to za sve slovenske usaky!!! >:D >:D >:D
Pozdravuj zitra v klubu VW GTi nezamestnanych manageru. To vis pracujici a skolaci nemaji cely den a hlavne dopoledne cas plkat porad na netu jako ty a club VW spol. GTi.
Ten zastaraly, slaboucky OHV motor bych nepral ani nepriteli, fuj. Horsi uz je jen ta 60k verze. Jesteze si Mazda do sve prvni generace M2 prosadila moderni 1.25 a jak vidno, Ford z ni cerpa jeste dnes, kdy Mazda montuje moderni 1.3.
Ja nerek, ze ten motor stvorila JEN Mazda, poradne si to precti, ja jsem rek, ze si ho prosadila :-) . No, o tom, jestli je nejspolehlivejsi bych polemizoval, ale mozna to bude tim, ze Ford neumi udelat lepsi 16ventil >:D
Tady už překlad nepomůže, Fiesta je nejlepší v segmentu B a z toho logicky vyplývá, že si * toho Focuse i když má silnější motor a je jen o pár korun dražší nekoupíš. A ticho !!!!
Nevim proc to neni uvedeno v clanku a proc to nekdo maze z diskuze!!!!!!
Technologie nove Fiesty
Multifunkční displej
Intuitivně rozvržená středová konzole Fiesty poskytuje útočiště impozantnímu multifunkčnímu displeji. Konektor USB a AUX vstup umožňují snadno připojit iPod nebo jiný přehrávač MP3. Poté můžete pomocí tlačítek na samotné konzole nebo kolébkových přepínačů na volantu procházet a vybírat jednotlivé skladby.
Rozhraní Bluetooth® se dokáže bezdrátově spojit s vaším mobilním telefonem a díky hlasovému ovládání stačí prostě vyslovit své přání, kdykoli chcete změnit naladěnou rozhlasovou stanici, přeskočit na další skladbu na CD, uskutečnit telefonický hovor, nebo dokonce upravit nastavenou teplotu klimatizace.
Systém Ford KeyFree a tlačítko Ford Power pro startování motoru
Hledání klíčů po kapsách je věcí minulosti. Když u sebe máte pasivní klíč systému KeyFree, Fiesta se odemkne, jakmile vezmete za kliku dveří.
Po nasednutí pak stačí sešlápnout spojku a probudit motor k životu jediným stiskem tlačítka Ford Power.
Elektrický posilovač řízení
Řízení s elektrickým posilovačem (EPAS) v nové Fiestě představuje odvážný krok směrem od tradičních posilovačů s hydraulickými čerpadly, která běží nepřetržitě. Toto pokrokové řešení přináší nejen menší ovládací sílu a ještě lepší pocit z jízdy, ale také nižší spotřebu paliva a emise skleníkových plynů – na rozdíl od konvenčního posilovače pracuje EPAS pouze tehdy, když je aktuálně zapotřebí posilovací účinek.
Tempomat
Jeďte svým vlastním tempem. Tempomat je komfortní technologie pro udržování konstantní rychlosti jízdy.
Technika, na kterou se můžete spolehnout
Důmyslné technologie, jež jste si zamilovali v předchozích modelech Fiesty, se nikam neztratily. Fiesta může i nadále disponovat parkovacími senzory, denním svícením, elektrickým sklápěním vnějších zpětných zrcátek, vyhříváním čelního skla nebo elektronicky řízenou automatickou klimatizací.
Hlavně, že si nám napsal, co je tempomat >:D Prostě nová Fiesta s novým designem ( podle mě ocucaný, nateklý bombón, ale když se to někomu líbí ). Že tě to vůbec baví, přepisovat ty propagační materiály.
ja skor nechapem, preco tam nenechal dobru hydrauliku, co mala stara fiesta... ale asi aby to mohli kupovat aj babiky, ze ano. Tie kecy o emisiach su smiesne, aj ked dnes sa automobilky chytia aj slamky, aby zizili 1g CO2.
ale to vylozenie, ako keby EPAS vymyslel Ford je smiesne. Radsej mali napisat, ako ho uzasne vyladili, ako je lienarny a s dobre nastavenym odporom... >:-[] Tieto PR clanky su fakt komicke
Zeby proto, ze je to jen sproste okopirovano z reklamnich prospektu Fordu? Navic, Bluetooth, keyfree, EPAS a tempomat nabizi i jini, takze ono neni cim se az moc chlubit. Navic jsem zvedav, jak ten EPAS dokazal Ford naladit, aby to nebyla i ve vyssich rychlostech preposilovana hruza >:D