- test -Toyota land cruiser LC70: Japonský kodiaq.
- toyota chystá nástupce konkurenta pro škodu kodiaq, bude to stačit ?
- Range Rover přináší facelift v roce 2017 v reakci na zahájení prodeje škody Kodiaq
- Land rover defender vs. Škoda Kodiaq. V terénu o něco lepší, interiérem zastarává.
- Škoda musí vysvětlit proč organizace islámský stát jezdí v tolika škodách Kodiaq
- Nová generace Fordu F150 - očekavání vstupu škody kodiaq na US trh
- Škoda offroad akademie - drsný zážitek na sibiři s kodiaqem
- Se škodou kodiaq v terénu - zvládne všechno.
- Truck trial mohelnice 2016 - hlavní hvězda - škoda Kodiaq
- Sen o nové produkci Hummeru padá - proti škodě Kodiaq jít nemůžeme, říká John Smith
... ano ano tradiční výrobce drsných offroadů zahájil ofenzívu, proto všechno co má trošku vyšší světlou výšku budiž nyní srovnáváno s králem všech SUV, Offroadů - Škodou Kodiaq
na kazdey chce nudny auta z koncernu VožužlaneyWokurek :-! Drtivá většina novinek z německé produkce zapadne na plném parkovišti i v běžném provozu, tohle ne. I když nutno říct, že Espace se s tím popasoval trochu lépe. Kdyby tenhle pažout neměl zadní nápravu pomalu narvanou až za autem, vypadalo by to ještě lépe, ale i tak good. Konečně další výraznější auto...
ten interiér je divnej. Vůbec Peugeot se vydal podivným směrem... přitom s 508 měli našlápnuto k hezkému interiéru... no, je to subjektivní, ale Kodiaq uvnitř vypadá střízlivěji a lépe (ač i v jeho případě je to promarněná šance).
V článku je vyslovena domněnka, že 780 lt je objem kufru po střechu. Není to tak, stačí prostudovat dostupné informace: [odkaz] Já se naopak domnívám, že se od autora článku jedná o manipulaci (snad mající za účel relativizovat fakt, že Kodiak jakožto novinka v segmentu není to nejlepší na trhu), protože příslušný vysvětlující obrázek nemohl na webu (či ve firemních materiálech) minout....
Kromě toho je nutné vyzdvihnout velký rozdíl v rozvoru ve prospěch 5008 oproti Kodiaqu: 5 cm je opravdu velká hodnota. Stranou pozornosti by neměla zůstat fantasticky nízko položená nakládací hrana kufru u 5008.
5008 ukazuje týmu okolo pana Kabaně, co znamená, když "emoce", "dynamika", mají reálný význam a nejsou jen povinnými frázemi launche nereflektujícími skutečnost.
Tu jinou ligu v Čechách myslíš jak? Kvalitativně??? To snad ne. Nebo počty prodejů? To je asi logický, stejně jako pojede jinou ligu tenhle Peugeot ve Francii...
Přerod v crossover se dal čekat, nicméně zdůraznil bych "crossover", protože k SUV mu pravděpodobně bude chybět např. taková drobnost jako 4x4. To jej diskvalifikuje i z přímého konkurování Kodiaqu, který je typickým SUV.
Jinak jsem rád, že i-cockpit konečně vypadá trochu k světu, což se o předchozích říct nedalo. Pokud jde o exteriér, v základních tvarech je stále vidět původ v MPV, takže takový odvaz jako menší bráška se nekoná, ale jde to.
No musím říct, že se Peugeot docela vytáhl. První dojem velmi dobrý, jak zvenčí, tak zevnitř, zvlášť v té modré metalíze. Nicméně počkám na realitu a testovací jízdu, tedy na začátek příštího roku.
Jsem také docela zvědav, jestli Peugeot nabídne pohon 4x4, alespon od Dangelu. Pokud bude vše OK, zůstanu u značky. Přecejen moje 5008 už má 5 let a je čas na výměnu ;-)
Rada do Francie, uřežte konečně vrch volantu, budíky pak nebudou trčet ve výhledu a vy budete spokojení, že se vám povedla odlišnost(bizarnost), která nevadí.
Jak už se psalo vejš, nejsem si jistej, jestli tohle je konkurent pro Škoďáka. To si myslím, že redakce prostě zas jen splnila reklamní povinnost ke Škodovce. Tohle bude konkurent pro Espace a jiné zástupce, které škodovka zatím v této třídě nemá.
K designu: no... docela palba. Interier je jako z budoucnosti, proč ne. Ale s exterierem docela bojuju. Předek bych ještě zkousnul, zadek mi přišel jako těžký tápání. :-( Peugeot to umí i líp. Asi to bude i kompromis k obřímu kufru, kterej překonává i Škoďáka!!! Neskutečné, jak si to vůbec někdo dovolí??? Haleluja. :-)
Pro Škoďáka bych viděl jako konkurenta spíš Koleos od Renaultu.
ono bude nejlepší v obou případech počkat na reál, než se pouštět do rozsáhlé kritiky. Ale první dojem z 5008 je...jak to říct... příliš složitý.
Jsem spíše příznivcem designového stylu new espace (co se interiéru týká). Jednoduchý, přehledný, nic, co by se dalo nějakým prudkým pohybem urvat nebo se poškrábat nebo si nadělat modřiny... Ale chápu vyznavače "kokpitu". Já raději prostor, když už velké auto.
Pěkné a skutečně designově propracované auto. Peugeot jde s dobou a nabízí opravdu moderní auto. 4x4 nemá pro většinu lidí žádný smysl, jenom tím utrácí firemní rozpočet určený na nákup auta. Ve standardních situacích je systém Grip kontrol v kombinaci ze zimními pnue zcela dostačující. Jezdím na hory s Partnerem vybaveným tímto systémem a dojedu na stejná místa jako jiní se Subaru.
Pri Kodiakovi boli reči, že 1,4TSI je pre 7 miestne SUV poddimenzovaná. Čo potom trojvalec pre podobne veľké 7 miestne SUV? Alebo ani nie stokoňová nafta? Tomu ja hovorím poddimenzované motory. Ak by aj 7 miestne verzie boli vyhradené pre silnejšie motorizácie, je to dosť slabá útecha, obdobne tak argument, že to nie je pravé SUV, ale crossover.
ty si teda nervák. Kdyby sis to v klidu přečet, tak by sis všiml, že je zde údaj přes tisíc litrů v pětimístné konfiguraci. A to asi nebude pod plato. Je pravda že v článku je to ne zcela jasny, ale chápu to tak že má jít o 780 l při 7 místech. což taky nebude pod plato. I tak je to super.
Možná chyba autora (těch 780 l), možná chyba v tiskové zprávě. Ale manipalce? Hoď si hadr na hlavu.
To ale není na pět let zase taková trága, ne? Jako dobře, člověk to u nového auta řešit nechce, hlavně to ESP vzbuzuje trošku obavy... ale občas se najdou kousky (napříč značkami) kde se to sype jedno za druhým, tohle by bylo ještě v mé toleranci normálního auta.
po mensom 3008 dalsi paradny peugeot... tento styl mi na peugeote ozaj sedi az neskutocne a razom je z peugeota opat levi kral ako sa patri....pripomina mi to skvele dizajnove casy peugeota z ery 406 coupe 306 cabria ci povedzme 206tky... akoby sa peugeot uz opat dostaval dizajnom na vyslnie a zacal udavat tempo opat ako pred 20 rokmi :yes:
ten kokpit je opat hodne moderny a nieco mi vravi ze s nim predbehli dobu .... a dost mozno keby tento kokpit o 10 rokov mala polovica konkurencie tak by som sa ani necudoval... vyzera to ako na palube nejakeho luxusneho clna .... tu ozaj nevidim problem.... triedna dokonalost.... mam len jedinu vyhradu... alebo teda dve... chybajuci silnejsi benzin a potom pohon 4x4..... opat velka skoda ze podobne ako mensi 3008 ani vacsia 5008 nema 4x4... fakt nechcem tvrdit ze kolki z nas ho vyuziju v praxi a kolkym ho vlastne ani vobec netreba ale proste je to skoda... mohol byt za priplatok v ponuke... ale inak je to vazne moc fajn... a o uspechu 5008 v eu nemam ziadne pochybnosti :yes:
dizajnovo Francúz - extravagancia a elegancia, cieľová skupina - fleet, stredný manažment, čo nechce "passatoidné" autá.
jediná obava je spojenie francúzsky voz a elektronika (z vlastnej praxe)
Nevím co komu vadí, že je hned přiřazen ke škodě. Myslím, že je to služba zejména pro peugeot (s ohledem na nic moc popularitu peugoeta u nás). Zvýší to čtenost článku, což taky redakce logicky potřebuje. A pegeotovi to udělá reklamu, takže více lidí co čekají na medvěda se koukne i sem. Škodovku v čechách toto auto vůbec nezajímá. Jedou jinou ligu.
Navíc to auto je opravdu v principu upečené podle úplně stejného receptu, tedy platforma kompaktu natažená na maximum. Což by škodě spíš mohlo vadit, protože se zatím tváří jako konkurent pro třeba sorento, a snata fe, což medvěd není.
Za mne tedy zařazeno správně.
Pokud ale pažout nebude mít 4x4 jak tady někdo psal, tak to by by byla chyba jako hrom u takovýhleho auta.Nevěřím tomu.
5 rokov s 508
- problém nastavenia denných LED svetiel
- nezobrazovanie informácií o aktuálnych prehrávaných skladbách
- 2x zvolávačka áut (kritická chyba pri ESP)
Ešte nejaká hlúpa pripomienka?
Mě jen zaráží, jak podle svého jednoho auta soudíš značku. Pak asi motory nejsou silnou stránkou VW, na bezpečnost se kašle u Škody, Mercedesy a BMW reznou...
Radši bezpohlavní interiér, kde vidím budíky, najdu si pozici za volantem a nemám volant v klíně. Středový tunel Peugeotu se mi líbí, i-cockpit je (pro mě!) na ***.
Tahle linie mi nějak uniká. V principu platí, že automobilka vyrábí tolik, kolik je schopná prodat. Pokud jí auta zůstávají na skladě, tak to promítne do plánování výroby na další období. Docela by mě zajímal poměr aut na objednávku a na sklad u jednotlivých značek, ale vlastně na tom až tolik nesejde.
Ten milionek ročně vůbec není špatné číslo... nemůžeš přece srovnávat Škodu a Ford třeba.
Mám 508, r.v. 2012 - najazdené 225 tis km 2.0 HDi 163ps M6 ... doteraz ani jedna neplánovaná návšteva servisu - chodím iba na garančky. Kupoval som s obavou, lebo reči sa hovoria a to robím sa autami profesne ... Reči o spoľahlivosti sú pravdivé - ale neviažuú sa na automobilku, ale na konkrétny kus - tak ako môžete kúpiť peugeot, škodu, renault, mercedes úplne kazivé - stále v servise, tak môžete kúpiť toto auto absolútne bez chyby. To je asi môj prípad, lepšie auto ako p508 som ja osobne nemal - viac sa mi kazili koncernové vozy aj toyota, čo som mal pred tým... ale či pri peugeote zostanem, neviem :-)
Tak MPV, ktoré sa tvári silou mocou ako SUV. Predpokladám, že aby sa Peugeot vyhol logickým otázkam na absentujúce 4x4, nebude hovoriť o SUV, ale použije ničnehovoriaci a všezahŕňajúci pojem crossover.
navyse naftaky su dnes uz kusok prekonane... tu uz radsej mohli prist s nejakym hybridnym pohonom.... k takto stylovo a moderne vyzerajucemu vozu ( a to aj v interieri ) by mi moc slusal nejaky moderny hybridny pohon ... mohol by to byt vlastne taky europsky skoro az lexus svojimi technologiami a modernym zjavom .. skoda .. kazdopadne peugeot to ma zatial solidne nakrocene tymto dizajnom aj kokpitom kabiny do buducna... len by to mozno chcelo viac zapracovat na ponuke benzinovych motoroch a sposobe pohonu a dizlom uz nevenovat tolko pozornosti ale pridu na to... cas mi da za pravdu ze dizle su v osobakoch uz davno prekonane a ich umely boom ktory trva aspon poslednych 15 rokov raz musi skoncit ... tento peugeot by mi ako hybridny cross pasoval neskutocne... to by bola pecka... skoda ... ale ok .. s tou 1,6 121kw by to slo ;-):yes:
No asi dosť. V dobe, keď zákazníci kupujú 4x4 všade od kompaktov po lux triedu (čím väčšie auto, tým viac 4x4), je absencia 4x4 v pomerne veľkom SUV celkom prieser.
Podle všemožných statistik je na tom Peugeot opravdu špatně. Věřím, že si to současné vedení PSA uvědomuje a za pár let se z toho dostane. Renault na tom byl ještě nedávno podobně a dnes už nikdo (skoro nikdo) téma spolehlivost Renaultů neřeší.
popravde mne sa prave ten masivny horizontalne ponaty interier u kodiaqa paci... ma to dokonca taky akoby americky styl tych kdejakych osobnych truckov ... fakt mi k SUV ako kodiaq ten jeho kokpit moc sekne... tu podla mna nie je dovod na nejaku velku kritiku :yes:
co sa tyka exterieru je vidiet ze 5008 je akoby taky cross... proste taky zvyseny kombi cross s batohom.... kdezto kodiaq je ozaj plnohodnotne SUV aj so 4 kolkou ... obe auta si teda podla mna nejako priamo ani nekonkuruju a najblizsi konkurent pre 5008 nebude zdaleka kodiaq ale skor renault espace alebo mozno nejake to zvysene kombi v podani C5 cross tourer a podobne .... proste nejake tie vyvysene dvojkolky s batohom ;-)
ten 4 valcovy 1,6 turbobenzin so 121kw je podla mna velmi zaujimava volba... a mozno snad jedina seriozna z mojho pohladu v ponuke 5008 .... kedze nejaky 1,2 motorcek s 3 valcami a ani prezite dizle by som si u takto moderneho a pekneho auta urcite nikdy nevyberal.... ale ta 1,6 vyzera nadejne...a za mna idealne ... takze pohoda.... krasne auto.. slo by to ( aj ked absencia 4x4 kusok zamrzi ) ;-):yes:
ja sa nesťažujem, len konštatujem.
akože, mohol by som pokračovať s elektronickým otváraním dverí (je to zábavné, hlavne v daždi, keď sú premočené senzory), min. 3x sa nejakou zlou karmou či čo zmenila celá poloha elektronickej sedačky spolujazdca - bola celá dole...
áno, chyby sa nájdu. a čím viac prešpikovanejšie auto elektronikou, tým vyššia pravdepodobnosť.
čo chválim na aute je jeho elegancia, kvalitný podvozok a motor. a nielen ja. žiaľ elektronika nie je silná stránka tejto značky, čo mi v konečnom dôsledku potvrdili aj v servisoch.
(je to naozaj rôznorodé aj pri "prémiovkách". nový služobný mercedes mal problémy s prevodovkou).
častokrát je to o subdodávateľoch dielov.
taky bych si počkal jak to bude v reálu, kolik místa, jaké materiály. Pohledově interiér nevypadá špatně, ale osobně mám problém s nastavením i-kokpitu napříč všemi modely Pegueotu. Ještě se mi nikdy nepovedlo ho seřídit tak aby z toho nevypadle kompromis. Buď byl dobře volant a neviděl jsem přístroje nebo obráceně. Je podle mě designově oku lahodící ergonomický paskvil.