S novým hiluxem jsem podnikl expedici zcela v duchu středoevropských tradic – k prasknutí nacpané auto vyrazilo na dvoutýdenní dovolenou pod stan na jih Chorvatska.
Dobrya test, kedze som s tymto autom mal tu cest. Motor je s automatom lenivy, do mesta OK ale potom mu dochazda dych. Ale v meste je to autobus. Nechapem, pre co nema parkovacie senzory vpredu, ked clovek vidi iba metre stvorcove kapoty. Vnutri inak krasa a skutocne na pick-up az nadstandard.
PS - privital by som tento moderny ale trochu drsnejsi vzhlad :-!
Ale máš Mišo, tento test cely je sialenost v tom tvojom typickom style ! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Blaa, blaa, plasty ok..., blaa, blaa, miesta vsade pococot..., blaa, blaa ma to kufor väcsi ako Octafka woe, podvozok popichi, koncernove HH pozor, ked uvidite moj naraznik v spätaku, practe sa na odpocivadlo.......... >:D >:D >:D >:D
No proste AmenDoleres, hotovo ! >:-[]
A este to aj u nas malo zere - len "lehce nad" 8,5. Hmm, zaujimave, vraj pri ustalenej 90-ke 8,3... :*) Takze inac povedane, "u nas" s tym zasadne nejazdis dialnice a mesto len ked z neho vychadzas. >:D
Takze jasna sprava pre vsetkych Octavistov, Superbistov a aj RangeRoveristov:
Zahodit do priekopy, ved to neprejde ani na tu poondiatu pláž v tom Chorvátsku, nenapakujete tam tolko paštík a sudov piva...... >:D
..."S nárazníkem ve výšce očí řidičů běžných aut, v autě, k němuž musí zvedat pohled i majitelé range roverů,..." >:D
A áno Mišo:
"Musím vám říct, že jsem byl v Chorvatsku opravdu king, domorodci byli autem opravdu nadšení…"
- v Chorvátsku si bol king, ale ved tu si tiez, vsak..... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Asi mi unikaju nejake suvyslosti, ale autor clanku ti spal so zenou? Inak nechapem tu afektovanost. Ze je to auto vyssie ako Range je fakt, ze 99% vodicou jazdi daleko od limitu svojich aut a dokazes sa za nimi drzat s kde cim je tiez fakt. Spotrebu majitelia tychto aut neriesia a plasty pravdepodbne nebudu horsie ako v tu casto vychvalovanej skodovke.
Isto nie ! >:D
Ale pokial si tu pravidelne, a predpokladam ze ano, urcite dokazes pochopit dovod, preco sa nad tym jeho textom, tak zabavam. Ak nie, potom nechapes suvislosti, co je asi skoda, bavil by si sa tiez, podobne ako ja a asi aj mnoho dalsich citatelov... >:D;-)
Mne ten testo naopak příjde docela čtivý oproti jiným kolikrát tendenčním testum, kdy se srovnávají jen tabulkové údaje kufru a jiné parametry výhodné pro oblíbené vozidla >:D
Ale no tak, RS6 to možno zobral trochu zostra, ale v mnohom má pravdu. Foktov nick King tu všetci poznajú, jeho testy hothečov tiež a v kontexte jeho kritiky nudných HH typu GTI sú jeho slová o tom, ako preskakoval na chorvátskych okreskách iné autá, dosť smiešne.
Ty dneska musíš mít slušně naváto. >:-[] Pokud platí, že gentleman nikdy nepije před polednem, tak (pokud jsi gentleman) jsi tomu teda musel za těch 50 minut dát pořádně za uši. >:D
V zásadě na to můžu reagovat jen v tom smyslu, že je to čtivě napsaný test auta, které jde naprosto mimo mě. :yes:
Potom si musel dať niečo ostrejšie aj autor testu, pretože písať vtipnosti o tom, že dvojtonovému pickupu s poddimenzovanou naftou na kľukatej okreske skoro nik neujde, to sa za triezva nedá. ;-)
V případě zkušeného řidiče a amatérského závodníka to jednak nezní úplně nereálně, navíc je i v textu napsáno, že jde o nadsázku. Předpokládám, že RS6 není až tak úplně tupý, prostě jen trochu chlastá. :-)
Coooo ? Jaaaa ? >:D
Vies, kamarat..., je rozdiel "nadsazka" a "Misova nadsazka".... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
OK, on trosku prehnane vychvalil ten japanopovoz, ja som mozno trosku presvihol moje rypnutie. Tak sme si vlastne defakto kvit ! >:D
Ale to, čo píše, že väčšiny vodičov sa s tou Toyotou dokážeš držať, je pravda. V júni som skúšal tú peknú fialovú predvádzačku v AT Žilina a cez kopec do Rosiny som predbehol osobákov ( musel som aj trúbiť, lebo =pre niektorých je tá cesta úzka, obchádzajú kadečo a účel zrkadiel nepochopili ). Cestou z Rosiny do AZ zas cez kopec do Bytčice sme predbehli šiltovkára vo fabii fTDI, nechcel sa dať ale 120 kmh urobilo svoje nielen s ním, ale aj s našim závesným aparátom. Predajca bol asi rád, že sme išli pred obedom, ja určite. Na začiatku mala najazdených pekných 167 km... Jediný problém je ten menej výkonný motor, silnejší bude vraj tak za 2 roky a aby ma predbehol každý golf, to...Navara jazdí lepšie po asfaltke a pri prudkom zabrzdení sa nekýve ako koník na pružine na detskom ihrisku, ale 2 turbá na 190 koní je zbytočne veľa a kabína TOYOTY je pohodlnejšia
Někdo napsal, že je to dobré auto a není to VW?
To je tady hřích. Nesmí - nikdy nesmí - být nic lepší než VW.
Kam to spěje s AUTO.cz
Fan klub VW to nějak nemůže zkousnout?
Ja jsem kdysi mel tu moznost zucastnit se predstaveni tohoto noveho Hiluxu. Toyota tam mela i nekolik aut jinych znacek vcetne Amaroka. Pamatuji si, jak jsme s autem prejizdeli jakesi muldy, kdy dochazelo k celkem velkemu krizeni naprav a s kolegou jsme na nich zastavili v pomerne silenych polohach - vzdy jedno kolo ve vzduchu (on Hilux ja Amarok). Zkusenejsi kolega tenkrat povida, jdeme se podivat, ktere z tech dvou aut to mysli vazne a jal se otvirat dvere. Ja na nej koukal jak na blazna, o co mu jde. Zacal s hiluxem a vsechny dvere otevrel bez problemu. Jak ale doslo na zadni dvere Amaroku, tak mi to bylo jasne - zkousel krouceni karoserie. No a ta se u Amaroku kroutila tak, ze jedny dvere jsme neotevreli vubec a druhe s velkou namahou. Na rovince pak zase nebyl nejmensi problem. Takze nekdy engineeri z Wolfsburgu udelali chybu. Na druhou stranu, do takovehle situace se asi dostane jeden z tisice Amaroku, takze to tak nejak nevadi.
Nic naplat, Toyota Hilux je prostě kvalita prověřená teroristy. :-!
Do tebou popisované situace se možná dostane 1 z tisíce Amaroků, ale 999 z tisíce Hiluxů - a protože Japonci jsou učenlivý národ, musí to být někde vidět. :yes:
Hilux je služební vozidlo Islámského státu,Toyota z toho zřejmě není zrovna nadšená,ale její zákazníci vidí Hilux každý den ve zprávách na poušti s přidělanými těžkými kulomety.Je snad nějaká reklama na drsný pick-up lepší než tohle?Pochybuji.
Odkedy sa dá kúpiť Amarok s normálnym šesťvalcom, tak ostatné, bežné pickupy sú v pozícii outsiderov... Nehovoriac o pohodlí na palube, veľkosti interiéru atď.
Ten popis sa hodí na leštenku. Ten kto chce pickup na prácu nemá dôvod brať dráhy Amarok, ktorý v náročných podmienkach na zavedenú konkurenciu stráca.
Skutočne? A čo stráca, kde? Prevádzkoval som vo firme niekoľko pickupov od Nissanu a Mitsu. Neviem si celkom dobre predstaviť, že v čom by na ne Amarok mal strácať.
Vždycky to záleží na okolnostech, provozních podmínkách. Mostecká uhelná před několika lety podlehla vábení nového Amaroku a fleetové podpory VW a nahradila Hiluxy novými Amaroky. O nějakou dobu později se zase vrátila zpět k Hiluxům... :-)
To je síce pekné, ale čo za tým bolo? Nie som skalný fanúšik VW, ide mi o informáciu. Pretože často počujem nezmysly typu "oni vedia prečo to používajú/kupujú/prevádzkujú...", ale ak sa spýtam, že prečo konkrétne, tak je vo väčšine prípadov odpoveďou zarazené ticho.
..ale chapem ze ho treba predavat. Je to auto do extremu, a ten v europe tazko najst. Potom v mene predajov nastupia take uchylnosti ako zamykatelna korba. No neviem radsej ho vidim na miestach kam patri - Afrika. www.onoffroads.com