Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai i30: Nová generace kompletně odhalena

Hyundai se chce stát největší asijskou značkou v Evropě. Ke splnění tohoto cíle má pomoci nová generace modelu i30.
Zpět na článek
7. 9. 2016 16:01
7. 9. 2016 19:02
7. 9. 2016 19:28
8. 9. 2016 12:11
9. 9. 2016 07:34
7. 9. 2016 16:40
7. 9. 2016 22:03
7. 9. 2016 16:20
7. 9. 2016 16:22
7. 9. 2016 16:26
7. 9. 2016 16:33
7. 9. 2016 16:39
7. 9. 2016 17:02
7. 9. 2016 17:13
7. 9. 2016 17:24
7. 9. 2016 20:50
9. 9. 2016 07:02
9. 9. 2016 07:56
7. 9. 2016 16:44
7. 9. 2016 16:45
7. 9. 2016 16:59
7. 9. 2016 17:05
7. 9. 2016 17:16
7. 9. 2016 22:07
8. 9. 2016 09:29
7. 9. 2016 23:02
7. 9. 2016 17:13
7. 9. 2016 18:52
7. 9. 2016 17:15
7. 9. 2016 17:18
7. 9. 2016 18:31
9. 9. 2016 07:08
7. 9. 2016 18:31
7. 9. 2016 22:48
7. 9. 2016 17:04
7. 9. 2016 17:57
7. 9. 2016 21:11
7. 9. 2016 21:02
7. 9. 2016 22:06
7. 9. 2016 18:09
7. 9. 2016 22:24
7. 9. 2016 17:05
7. 9. 2016 17:15
7. 9. 2016 17:39
7. 9. 2016 17:45
7. 9. 2016 18:30
7. 9. 2016 19:34
7. 9. 2016 21:04
7. 9. 2016 17:52
7. 9. 2016 18:36
7. 9. 2016 17:52
7. 9. 2016 17:53
9. 9. 2016 07:20
7. 9. 2016 18:44
neregistrovaný "SR20"
7. 9. 2016 20:27
neregistrovaný "SR20"
7. 9. 2016 18:45
7. 9. 2016 18:46
7. 9. 2016 21:58
8. 9. 2016 09:23
8. 9. 2016 10:40
7. 9. 2016 19:34
7. 9. 2016 20:27
8. 9. 2016 08:59
7. 9. 2016 23:22
8. 9. 2016 00:34
8. 9. 2016 09:08
8. 9. 2016 09:14
8. 9. 2016 09:18
8. 9. 2016 09:30
8. 9. 2016 10:52
8. 9. 2016 11:09
8. 9. 2016 11:25
8. 9. 2016 11:29
8. 9. 2016 09:03
8. 9. 2016 10:06
8. 9. 2016 10:24
8. 9. 2016 09:07
8. 9. 2016 09:27
8. 9. 2016 09:36
8. 9. 2016 09:52
8. 9. 2016 10:16
8. 9. 2016 12:12
8. 9. 2016 09:59
8. 9. 2016 10:04
8. 9. 2016 10:04
8. 9. 2016 10:09
8. 9. 2016 10:33
8. 9. 2016 10:37
8. 9. 2016 11:14
8. 9. 2016 11:27
8. 9. 2016 11:31
8. 9. 2016 11:03
8. 9. 2016 10:10
8. 9. 2016 10:48
8. 9. 2016 11:44
8. 9. 2016 10:54
8. 9. 2016 11:08
8. 9. 2016 11:19
8. 9. 2016 11:24
8. 9. 2016 23:19
8. 9. 2016 11:12
8. 9. 2016 11:30
8. 9. 2016 11:49
8. 9. 2016 12:28
8. 9. 2016 15:05
8. 9. 2016 17:55
9. 9. 2016 22:54
8. 9. 2016 11:20
8. 9. 2016 11:28
8. 9. 2016 11:43
8. 9. 2016 11:53
8. 9. 2016 12:36
8. 9. 2016 13:24
8. 9. 2016 15:37
8. 9. 2016 16:23
8. 9. 2016 11:12
8. 9. 2016 13:42
8. 9. 2016 16:49
8. 9. 2016 21:10
7. 9. 2016 16:01
proc
je nejdulezitejsi ceska novinka odstrcena a jako titulka je nejake coby kdyby z koncernoveho hnoje?
Rozbalit vlákno
10
7. 9. 2016 16:04
Re: proc
Protože zkrátka chvíli trvá, než se po vydání daný článek vloží na nejvyšší pozici ;-)
7. 9. 2016 16:12
Re: proc
a jak dlouho tam vydrzi nez se tam nacpe nejaky koncernovy hnuj coby kdyby?
7. 9. 2016 19:02
Re: proc
Já si tedy myslím, ze nejdůležitější česká novinka tam byla dost dlouho, a tak o Kodiaqu už asi víme vše, co lze nyní vědět. Takže ma právo tam taky chvíli byt koncernovy hnůj, i když se jedna o šikmookou zrudicku z koncernu H/K... Tak nebuď zas.any VAGista a dopřej i korejcum par minut slávy...
7. 9. 2016 19:28
Re: proc
Lžete... stejně jako v případě testů i20... :no:
8. 9. 2016 12:11
Re: proc
Tak se dnes stalo co uvádí holden-holden ... Horká Novinka, navíc vyráběná v ČR je už na 2.straně Auto.cz, čili v propadlišti dějin !!! A přitom má jednu z největších diskuzí na stránkách ... Takže vaše čtenáře zbrusu nový HYUNDAI i30 evidentně velmi zajímá !!! Můžete mi to nějak vysvětlit pane Bureši ?
:no:
9. 9. 2016 07:34
Re: proc
urcite na to bude nejake vysvetlenie:) ale zas, koho by zaujimalo predstavenie jedneho z najpredavanejsich modelov v CR, ked si moze precitat dalsie spekulacie o VW modeloch, takych peckach ako je napriklad yeti >:D >:D >:D
Avatar - JFK
7. 9. 2016 16:40
Re: Kramný
Vladimíre Vošický, měl ses spíše zeptat, jak je možné vyrábět nejdůležitější moravskoslezský (asijský) model bez nošovického manažera Petra Kramného??
7. 9. 2016 16:47
Re: Kramný
Myslím pana Holdena a pan Bureš jen se zeptám, šaty jsou ve skříni
Avatar - vabis
7. 9. 2016 22:03
Re: Kramný
Já si myslím, že VéVéčko na to dohlédne, aby tam Vaňous udělal nějakou čuňačinku i bez Kramného, adeptů na to mají v panoptiku dost a dost >:D Jůndé nebrat! Nahoře huj dole fuj. 8-s
Avatar - 3_diamanty
7. 9. 2016 16:04
prijemne prekvapko
cakal som kadeco.... ale toto je snad este lepsie... kabina neskutocna :yes:

najvacsie prekvapko je ale asi nove 1,4 tgdi.. ideal ... velmi chvalim aj to ze zostala nadalej v ponuke aj nejaka ta zakladna 1,4 atmo ( snad ostane aj v novom ceede ) ... :yes: takze suma sumarum.. velka spokojnost ... i30 sa opat vytiahla a moze dnes uz smelo konkurovat astre, meganu a dalsim na spici :yes:
Rozbalit vlákno
36
7. 9. 2016 16:12
Re: prijemne prekvapko
tak trochu si rejpnu... mrkni na uložení displaye, který trochu zakrývá prostřední výdechy klimatizace... to je jako pěst do oka.
JInak konečně hezký Hyundai.
Avatar - 3_diamanty
7. 9. 2016 16:14
Re: prijemne prekvapko
sam neviem preco nemohol byt displej tak ako ho ma povedzme volvo v40 ale co spravime... asi je dnes v mode tahat displeje kdesi pred oci a akoby mimo palubku

PS z tohto pohladu nic nezakryva tak neviem [odkaz] .. tie vyduchy su jasne az pod displejom... ale ziva skusenost samozrejme napovie viac ;-) .. ano.. auto pekne ( konecne ) :yes:
7. 9. 2016 16:22
Re: prijemne prekvapko
:-)
Jako vždyť je to tvarově úplně stejné jako tebou kritizované Tipo, jen je to teď o trochu líp nafocené (v reálu si to s ním nezadá).

Z venku to vypadá opravdu jak P308...

Jako neurazí, to ne, ale ani to nevidím jako nějaký zásadní krok vpřed ve srovnání s předchozí generací. Pokud to nebude v interiéru prostornější, tak nevím. Chválu si snad jen zaslouží to, že Háčko konečně přišlo s konkurenceschopným a moderním motorem na evropský trh, ale třídní stín nepřekročilo.
Avatar - 3_diamanty
7. 9. 2016 16:25
Re: prijemne prekvapko
mne to na rozdiel od tipa pripomina skor styl bmw alebo mazdy ..... tipo ma nazivo interier az hodne jednoduchy s velkymi prazdnym plohami a oblymi plastami ktroy by mi mozno sedel na novom punte ale na auto nizsej strednej triedy ozaj kus slabe .... tipo je nizkonakladovka a je to v kabine vidiet aj citit... u i30 uz na pohlad naopak citim skor premiovy styl kabiny a hodne vela luxusu :yes: ... a aj volant uz ma i30 konecne poriadny :yes:
7. 9. 2016 16:27
Re: prijemne prekvapko
Já bych tam spíš viděl Datsun.
Avatar - 3_diamanty
7. 9. 2016 16:27
Re: prijemne prekvapko
nie nie... ci to nebude skor haval ;-)
7. 9. 2016 16:29
Re: prijemne prekvapko
Vždyť to říkám. Bezpohlavní design. Hyundai v tom najdeš jen dle loga.
Avatar - 3_diamanty
7. 9. 2016 16:31
Re: prijemne prekvapko
kusok hranatoidny a prelinkovany... ale tesim sa ked ho uvidim nazivo... lepsie ako tie doterajsie vlnky zblnky ktore sa mi uz ozaj na i30 az prejedli :yes: .. dnes su v mode opat hrany a coraz mensie a mensie kukadla :yes:
7. 9. 2016 17:23
Re: prijemne prekvapko
Přesně tak, bezpohlavní design se žádným myšlenkově novým prvkem. Všechno už jsme tu viděli....jak pejsek s kočičkou pekli dort..dáme tam trochu z designu všech konkurenčních značek, uvaříme mišmaš, a ono z toho vylezlo tohle....ach jo! tím netvrdím, že je to ošklivé!
Avatar - Verny_2013
7. 9. 2016 22:17
Re: prijemne prekvapko
Ošklivé to není ale krásné rozhodně také ne. Design zřejmě dělali evropani teda až na ten zadek. Ten je skutečně korejský se vším všudy. Je to takový nepovedený guláš ochucený korejským kořením. To Tipo je aspoň designově konzistentní.
8. 9. 2016 11:26
Re: prijemne prekvapko
jj, souhlas, volbou designu mi příjde Tipo rozhodně originálnější....a vlastně se mi začíná čím dál tím více líbit....ale jedna věc je fotofrafie a druhá reál na vlastní oči.
7. 9. 2016 17:19
Re: prijemne prekvapko
" ... viděl Datsun"
510?
Jen at to neni Ford Edsel? >:-[]
7. 9. 2016 19:55
Re: prijemne prekvapko
Tak jsem koukal na nejaka ta korejska videa... A dobre je to...
Ryze funkcni a prakticky vuz s absolutne neutralnim designem... Cili ano... zase kluci sikmooci poskocili o notny kus dopredu.
7. 9. 2016 19:57
Re: prijemne prekvapko
Postup k neutrálu je postupom vpred? To je čo za blbosť? :-O :-O :-O
7. 9. 2016 20:01
Re: prijemne prekvapko
Kazdy dle sveho gusta...
7. 9. 2016 20:03
Re: prijemne prekvapko
Konecne bez nesmyslnych vln a tygrich ci dracich tlam...
Avatar - wakantanka
7. 9. 2016 20:46
Re: prijemne prekvapko
U VW tento prístup funguje už niekoľko desaťročí. >:D
7. 9. 2016 16:16
Re: prijemne prekvapko
naopak, za mna slusne sklamanie.. exterier, predna část sa vobec nevydarila, vyzera to jako hodne nepodareny p308... od prednych dvery dozadu to je uz ok.. a interier, vyzera mierne ufo, bude zalézat na pouzitych materieloch, takze az nazivo.. tak ci tak, sklamanie, cakal som od H viac (kde si porovnam pokrok mezi ix35 a Tucsonom - neporovnatelne vatsi skok a omnoho podarenejsi design), skoda
7. 9. 2016 16:23
Re: prijemne prekvapko
Tucson je sice taky bezpohlavní a mohlo by na něm být logo mnoha značek, ale dá se na něj alespoň nějaký čas koukat. i30 se však opravdu nepovedla. Hyundai by měl začít hledat nějaký svůj designový směr. Jde poznat jen dle loga.
Avatar - 3_diamanty
7. 9. 2016 16:29
Re: prijemne prekvapko
a ake logo by ti sedelo na tuscone... hadam nie skoda alebo peugeot ci mazda ... nahodu tucson ma najviac charizmy a stylu zo vsetkych hyundaov .. a vyzera akoby aj kusok americky s tou velkou maskou... za mna dokonaly :yes:
7. 9. 2016 16:32
Re: prijemne prekvapko
Já když jsem ho viděl poprvé, tak jsem myslel, že je to nějaký Ford.
Avatar - 3_diamanty
7. 9. 2016 16:33
Re: prijemne prekvapko
naopak.. to ford na edge si prepozical masku zo santa fe ;-)
7. 9. 2016 16:35
Re: prijemne prekvapko
Když jsem ho poprvé viděl, tak jsem netušil, že nějaký Edge existuje.
Avatar - 3_diamanty
7. 9. 2016 16:43
Re: prijemne prekvapko
ono ford dnes uz skor nahana aston ze jo ;-)
Avatar - rokyta.p
7. 9. 2016 23:48
Re: prijemne prekvapko
H*vna jí ještě nikdy nic samotného nevymyslelo :no: od každého vozu ukradli kousíček bez vzájemných souvislostí. Takže celek je jak by pejsek s kočičkou vařili dort a nehodí se to ani na vyvážení zingruby! Nejlepší bude až Kramného ansámbl vynese nějaká veřejná tajemství, jak jim zas kastle spadla z pásu, těsně vedle dělníka a nápravné opatření - žádné. Nebo jak se eviduje wc. O těch materiálech, kterých se Asie ve velkém zbavuje a jezdí to lodí přes Itálii nemluvě. Jojo SAP nelže. A inženýr 22 hrůbého, jooo to jsou terna. Raději skleničku infikovaných klíšťat než toto :no: Ne nadarmo to dali do nejslabšího regionu země, kde visí na Hradě červené trenky. Jinde by to totiž asi nebylo možné. Pojďme se bavit raději o motorismu.
8. 9. 2016 11:50
Re: prijemne prekvapko
Tak to je vysoká úroveň debaty ... Ale bohužel to svědčí něco o tobě ... :-( Hele, každýmu se líbí něco jinýho, ale nemusíš hned odsuzovat vše co Hyundai představí ... Nebo Ty už jsi to auto viděl v reálu ? Jak s novým modelem souvisí nějakej Kramný ? Jak WC ? Jinak já myslím, že je dobrá každá investice do ČR, pokud to dá lidem práci a firmám zakázky ... Jakej materiál z Asie ? Myslíš jako že ředitel pro Evropu je Němec jó ? Protože už asi 3 roky má HYUNDAI/KIA vývojové a designové centrum v Německu a hlavní slovo ve vývoji i designu má Peter Schreyer (původně u Audi)!!! ;-)Tak už se prober ...
9. 9. 2016 06:58
Re: prijemne prekvapko
"... kde visí na Hradě červené trenky..."
To byly asi ty tvoje jedine, o to ti tu jde? >:D Ted chodis na ostro?
Epic fail, man, epic fail. :-!
Avatar - Pradeda77
7. 9. 2016 16:31
Re: prijemne prekvapko
Presne o to ted Korejcum jde. Zapadnout mezi ostatni hb. Skryt identitu. I kdyz ta maska chladice prozrazuje puvod designera... :-!
7. 9. 2016 16:47
Re: prijemne prekvapko
Myslíš jako že je Němec jó ? Protože už asi 3 roky má HYUNDAI/KIA vývojové a designové centrum v Německu a hlavní slovo má Peter Schreyer (původně u Audi)!!!
Avatar - Pradeda77
7. 9. 2016 18:11
Re: prijemne prekvapko
No sak ano... :-!
Avatar - Googelit
7. 9. 2016 22:45
Re: prijemne prekvapko
Psí kulky bez pohlaví, tak jest. Mi se to teda nelíbí, ještě ta technika :-( :'-( 8-s
9. 9. 2016 07:00
Re: prijemne prekvapko
Tobe se libi Opel, vid? >:D
Avatar - sargis
8. 9. 2016 08:26
Re: prijemne prekvapko
hm, nepotrebujem ani pravitko na to, aby som videl tie spary v oficialnych fotkach...pozri sa na ulozenie veka konektorov popolnika a schranky na rukavice (neviem, preco to ma taky oficialny dementy nazov :)) + strety plastov na bokoch stredovej konzoly..ved to je hanba......ked som jazdil na Golfe 4 mal krajsi, cistejsi a na pohlad lepsie vypracovany interier...samozrejme, bez tabletu.
PS - hmlovky na najexponovanejsej zadnej casti+vysoka nakladacia hrana k tomu...vies, ludia, co autami denne jazdia a iba ich farbisto neopisuju v diskusiach, vidia motosvet inak ako ty.
PS2 - krasne plasty aka vypln dveri, uzasne, ked ti lavy laket v zakrutach naraza na bakelit.
9. 9. 2016 07:01
Re: prijemne prekvapko
"...bakelit. "
Tak bakelit rikas? Hmmm...okay.
Avatar - Barry Lyndon
7. 9. 2016 16:16
no nevím, rozhodně neurazí, ale rozhodně ani nenadchne
a asi tak nějak stejně vidí v Koreji Octavii (resp. uvidí, až se tam začne prodávat)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - miromen
7. 9. 2016 16:20
i30
Zepředu mi připomina V40 , ale uvidi se naživo. Interiery ve stylu vykradenych kvartyru moc nemusim , ale zde mi docela sedi , až na ten vlepeny tablet , opět zaleži jak to bude vypadat realně. Jinak konečně je v nabidce schopnějši turbomotor , jen bych přivital ješrtě vykonnějši motorizaci , alespoň u nějake poposportovnějši verze. No a samozřejmě zaleži jak bude nova i30 jezdit a celkově fungovat.
Rozbalit vlákno
10
7. 9. 2016 16:22
Re: i30
dle reakci novinářských tesov před premiérou ma mat nova i30 hodne vyladeny podvozok aj riadenie.. toho by som sa tak nebal, multilink zustava, co beriem jako velke pozitivum... ale ten design sa podla mna uplne nepodaril...
Avatar - miromen
7. 9. 2016 16:26
Re: i30
Tak divat se na to da , alespoň dle foto , duležitějši je pro mě to , jak bude auto naladěna a sladěne , viceprvek je předpoklad , ale ne jistota. A hlavně řizeni je u korejcu docela mizerne , tak snad bude konečně kormidlo lip vyladěne.
7. 9. 2016 16:33
Re: i30
dle info co som cetl je multilink bez ohladu na motorizaci dany... podovozok je vyladenejsie a riadenie dava viac feedbacku jako aktualna generacie (ktora nedava ziadny:)
Avatar - dochtor
7. 9. 2016 17:02
Re: i30
V40 :yes:
aj keď som do malého Volva momentálne dosť zapozeraný a vidím ho možno aj tam kde nie je...
Avatar - _Karel_
7. 9. 2016 17:13
Re: i30
Taky mě okamžitě napadla V40.
Interiér (vzhled) jednoznačně změna k lepšímu, pro mě dosud největší slabina Hyundaie. Tablety mi nevadí, ale tady to naroubovali poněkud násilně.
7. 9. 2016 17:24
Re: i30
"... tady to naroubovali poněkud násilně" :yes:
Jako u Tipo.
Ja ty tab--le--ty nemusim: [odkaz] :-!
Avatar - wakantanka
7. 9. 2016 20:50
Re: i30
Tak táto nová i30 má byť aj vo verzii N nie? Takže buď ešte poladia túto 1,4 alebo tam šupnú niečo o dosť väčšie, trebárs 2,0 z Optimy.
7. 9. 2016 16:21
průsečík dvou přímek
Tímto modelem se podle mě již nadobro protl průsečík mezi tradičními evropskými mainstreamovými značkami a korejci. Zatímco golf stagnuje a neví kam dál jít s dizajnem na korejcích je vidět zlepšení každou generaci. Tudíž jej začnou lidé vnímat pozitivně, jako mě když jsem donesl domů 3 z účetnictví. Sestru by pohanili, ta byla jedničkářka. Ale já byl chválen, neboť jsem propadal.
Jenomže Kia tímto golfo/mazdoidním hybridem, který se velmi povedl, už prostě navždy bude chodit na prestižní gymnázium s japonci a evropany.

Korejci prostě postavili plnohodnotné evropské auto.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
7. 9. 2016 16:38
Re: průsečík dvou přímek
no konecne plnohodnotny i30 ... uz ziadne prechody a auto na pol ceste k spicke.... ale plnohodnotny super na urovni astry meganu mazdy 3 ... ale ta 1,6gdi mi tak ci tak bude velmi chybat ... chapem ze vedla 1,4 tgdi asi uz velke sance nema ale aj tak skoda... hlavne cenou mohla byt ovela dostupnejsia ako to tgdi a do mesta vhodnejsia... chvala aspon za ten zaklad atmo 1,4 ... ten motor je hodne dobry a vlastne uplne novy ... defakto debutoval az vo faceliftovanom ceede pred rokom... tak mozno aj to rozhodlo ze este nie je cas na koniec atmosfer ;-) ... je z coho vyberat :yes:
7. 9. 2016 19:19
Re: průsečík dvou přímek
"Konecne plnohodnotny korejec" slychame uz pres dvacet let. Takze bud jsou to plnohodnotna auta uz tak dlouho a nebo stale jeste ne.
Avatar - _Karel_
7. 9. 2016 19:31
Re: průsečík dvou přímek
Mě teda nenapadá vůbec žádný důvod, proč by i dosavadní (končící) generace všech Hyundaiů neměla být v rámci konkurence plnohodnotná. Že nejsou špičkami třídy neznamená, že je to nějaký low-end.
7. 9. 2016 20:01
Re: průsečík dvou přímek
Souhlas!
Avatar - Emel
7. 9. 2016 17:44
Re: průsečík dvou přímek
Pořád je to tak, že Golf si cizeluje to co už léta funguje a ostatní ho buď napodobují (308, nová i30), nebo se proti němu vymezují, nebo si jedou to svoje. Golf stagnuje záměrně, jeho zákazníci si žádnou revoluci nepřejí, stejně tak jako si ji nepřejí třeba majitelé Octavií (viz diskuse o faceliftu).

Dojem na mě udělal Tuscon, ten Hyundai dostal mezi elitu v dané třídě. i30 sorry, zatím ne, Astra - Megane - Golf - Focus... a za mě dokonce i aktuální Ceed... mají víc vlastní osobnosti a nevypadají o nic hůř.
7. 9. 2016 17:48
Re: průsečík dvou přímek
Dle čeho se určuje osobnost auta? >:-[]
Avatar - Emel
7. 9. 2016 18:30
Re: průsečík dvou přímek
Podíváš se na dnešní Mazdu a na první pohled vidíš, že to je Mazda. Pokud se o to zajímáš, tak znáš i koncepty, na kterých se jednotlivé motivy jazyka Kodo ladily, třeba vidíš v klenutých blatnících něco z RX-8 nebo minulé Ma6.

Občas uděláš revoluci a přijdeš s něčím, jako byl třeba Civic 8G. Sice to nemělo žádnou kontinuitu, ale bylo to svébytné, s ničím jiným sis to nespletl.

i30 je takový euromix všeho možného, striktně jednoduché tvary jsou úplný opak současné generace. Všimni si, že ještě u i20 se mluvilo o Fluid Sculpture (přestože ani na i20 toho už moc fluidního není), tady ticho po pěšině, už se mluví jen o šestiúhelníkové masce co si Schreyer přinesl z Audi :-)
7. 9. 2016 20:29
Re: průsečík dvou přímek
Ale vždyť jo ... oni vzali všechno dobré co někde okoukali a postavili ztoho kvalitní auto za dobrý peníz. Pro lidi, kteří potřebují prostě jenom auto je to dobrá nabídka. A je jim vcelku jedno jestli má nějaký svébytný styl.

Apropo nový golf je tragický. Například to čemu říkají kůže ( volant/šaltra ) je vysloveně k smíchu.Použité materiály jsou prostě hodně špatné. Navíc se mi zdá takový stísněnější než minulý.
7. 9. 2016 16:23
sklidnili hormón
za mňa dobré, vlnobitie preč, také korejské A3 (no dobre dobre a3 to nie je). A napíšem to, pripomína mi to tipo.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Jaros71
8. 9. 2016 00:24
Re: sklidnili hormón
Dobré to není...Tipo to trošku připomíná , ale italský design vypadá o dost lépe.
Korjejec má divný předek i zadek , interier se také zcela nepovedl.
Jediná výhoda korejce proti italovi je , že má multilink vzadu..a vyšší cenu. :-!
Avatar - sargis
8. 9. 2016 08:34
Re: sklidnili hormón
Radsej eurotorzku ako korejsky multilink :yes: :yes:
8. 9. 2016 09:21
Re: sklidnili hormón
nečítal som článok podrobne, bude multilink? Lebo ak je teraz, nemusí byť potom. A ak bude, hodnotiť ho treba po vyskúšaní.
9. 9. 2016 07:06
Re: sklidnili hormón
Počujte, Kefalín, čo si vy predstavujete pod takým slovom, “eurotorzku”? :-!
7. 9. 2016 16:25
Zmizela protáhlá příď v jedné "přímce" s čelním sklem
Proč? Bylo to dobře vyřešeno i bez pomocného dvojitého A-sloupku. Obtékání vzduchu bylo jedinečné. Tvarový koncept je návratem k první i30. Škoda!

Na druhou stranu se konečně zvýšila okna zadních dveří - poklesl jejich spodní okraj a i děti tedy budou vidět ven.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
7. 9. 2016 16:58
Re: Zmizela protáhlá příď v jedné "přímce" s čelním sklem
konecne dlha kapota.. mensie a stylovejsie kukadla ktore uz neobopinaju pol auta .. celkovo hranatejsie stihlejsie tvary... uz to ozaj vyzera ako auto.... je fajn ze casy nafuknutych vajicok z cias P307 a prveho aurisu su definitivne prec ... a znacky opat dnes uz preferuju vizualnu jednoduchost cistotu priamociarost a stihlost ( novy P308, novy auris su uz tiez vizualne ovela dalej ako ich predosle vajicka ) ;-)
7. 9. 2016 17:16
Re: Zmizela protáhlá příď v jedné "přímce" s čelním sklem
To vizuální je hodně podvázáno technickými podmínkami. Těch je velké odborné množství. Zdaleka nejde jen o nějaké pocity. I když - bohužel - móda je mocná čarodějka. Všeho je však odcamcať - pocamcať.

Např. je dnes možné vidět vodorovné kapoty a veliké vdechy do motorového prostoru. To omezuje výhled před vůz, řidiče ruší odlesky kapoty, kterou vidí, je potřeba více sklápět čelní sklo, ... Zatím je potřeba vidět důvody v nárazovkách a aerodynamice, i když .....
7. 9. 2016 16:39
Šeštiúhelníková maska
Není snad dnes auto, které by šesti-úhleníkovou "tlamu" nemělo. Předchozí i30 ji měl aspoň zpočátku s vloženým vyčnívajícím prvkem - "nárazníkem" , který určitě usměrňoval proud vzduchu a reguloval s rychlostí jeho množství dovnitř k chladiči a spodní vdech měl určitě příznivý vliv na přítlak přídě.

Nyní jsou za ní složité klapky, které když se zavřou, vytvoří "deskovitou" ucpanou masku. Jak mohou balamutit zákazníky, že to snižuje Cx.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Rojin
7. 9. 2016 16:44
Nooo..
Je to docela příjmné překvapení. Ubylo hrátek s tvary což jedině vítám.
Tento pohled, přední čast mi připomíná volvo a jak jedu očima dál do středu auta, tak se mění na mercedes třídy A :-) Což je taky dobře ;)

[odkaz]

Vypadá to na docela zajímavý počin, kdy auto vypadá víc dospěle než více jako hračka :-) :yes:
Rozbalit vlákno
15
Avatar - 3_diamanty
7. 9. 2016 16:45
Re: Nooo..
Acko presne... :-) :yes: ale ak pozeram pozornejsie ...... tak z tohto tvojho pohladu na foto vidim este akoby aj P308.... celkovo sa tvary aut uz hodne k sebe priblizuju a dizajn sa tak nejak celkovo zjednocuje.... takze kazdy si v tom najde to svoje auto... dokonca miestami mam pocit ze vidim aj V40 od volva... fakt ... alebo mozno to robi len ta modra farba ;-)
Avatar - Rojin
7. 9. 2016 16:59
Re: Nooo..
jj volvo tam je taky.

Ale opravdu vypadá dospěle, což je super zpráva. No zároveň i špatná, protože majitelé stávající i30 budou pěkně naštvaný, že nemají tuto generaci ;) A i když byl facelift jen k dobru, tak tahle nová generace je designově prostě úplně jinde.
Avatar - 3_diamanty
7. 9. 2016 17:05
Re: Nooo..
a uz teraz som hodne zvedavy aj na novy ceed ( zeby uz v zeneve? )... zacina to byt v tejto triede uz coraz naslapanejsie ... ale pre zakaznika je to len dobre.. :yes:
Avatar - Emel
7. 9. 2016 17:16
Re: Nooo..
Majitelé té současné věděli co a proč si kupují, stejně jako to věděli majitelé ix35... uvidíme, jaké budou ceny.
Avatar - vabis
7. 9. 2016 22:07
Re: Nooo..
nemyslím si že současní jůndé majitelé věděli co kupují, ale byli svéprávní takže smolík >:-[]
Avatar - Emel
8. 9. 2016 09:29
Re: Nooo..
Kupovali přes peněženku a dostali to za co si zaplatili...
7. 9. 2016 23:02
Re: Nooo..
Jsem majitelem současné i30 a když vidím tuhle novou, pro mne poněkud nudnou a fádní, tak jsem šťastný za tu mojí. Nová se snaží být víc evropská, která se, myslím, ztratí v davu šedi a-la VW. Nevím, proč designéři neušili novou něco na způsob Tucsonu, který nemá naprosto žádnou chybu. Teprve potom bych byl naštvaný...
7. 9. 2016 17:13
Re: Nooo..
Ten tablet jako obelisk v 2001 Vesmirne Odysei. :-O To je otres. Mohli to trochu poladit jako tu na: [odkaz] :-!
Elantra (US) 2017.
To pod 400 tisic asi nepujde v zakladu 1.4 ATM HB ;-\
7. 9. 2016 18:52
Re: Nooo..
Presne tak. Ten interier v Elantre je fakt podareny. Nechapem preco ho nepouzili aj u i30 8-s Nemuseli nic vymyslat a bola by to trefa. Takto to posobi trochu ako teenage kokpit.
7. 9. 2016 17:15
Re: Nooo..
Tak si to zatial zhodnotme. Podla doteraz uverejnenych komentarov sa nova i 30 podoba na:
P 308
Datsun
Ford V 40
Fiat Tipo
Mercedes A
bezpohlavny
BMW 1 (mne osobne zo zadu)
>:D
Avatar - _Karel_
7. 9. 2016 17:18
Re: Nooo..
S tím Fordem jen váhám mezi V40 a V45. >:D
7. 9. 2016 18:31
Re: Nooo..
Ještě že ne V8 1949
9. 9. 2016 07:08
Re: Nooo..
"S tím Fordem jen váhám mezi V40 a V45."
Tak pak asi Volvo 42.5?
Avatar - Pradeda77
7. 9. 2016 18:31
Re: Nooo..
Netahej do teto spolecnosti BMW 1 prosim... ;-)
Avatar - Googelit
7. 9. 2016 22:48
Re: Nooo..
i30 = bezpohlavní Datsun, možná zbylo ve zkumavce pár chormozomů od předchozího Tipa >:D >:D >:D
7. 9. 2016 17:04
Motorizace
Design interiéru i exteriéru se povedl :yes: Co mně ale chybí je nějaká výkonnější atmosféra, která by zaplnila místo mezi 1.0 T-GDI a 1.4 T-GDI a dala by tak zákazníkům vybrat. Taková 1.6 GDI by se tam přesně hodila. Ale třeba se ještě dočkáme :-)
Rozbalit vlákno
16
Avatar - 3_diamanty
7. 9. 2016 17:08
Re: Motorizace
ta mi tiez chyba... proste taky ten zlaty atmosfericky stred... skoda... chvalim ze zakladna 1,4 ostala v ponuke... iste postaci mnohym jak sukromnikom tak firmam ale ozaj toho gdi je skoda... pritom stale je to relativne este novy motor .. no ale co spravime.. aspon ze ho nahradili tym 1,4 tgdi ... ten je inak ozaj pekne posadeny .... len je to turbo ze jo... ale tak to dnes uz chodi... asi to bez neho uz fakt moc nejde
7. 9. 2016 17:50
Re: Motorizace
Já se bojím toho, že ta 1.4 T-GDI bude dost drahá a tak většina zájemců skončí u 1.0 T-GDI, která ale dynamicky na tom není ve srovnání s GDI tak dobře a i celkovým charakterem je mi prostě GDI bližší. Ale uvidíme, třeba normální GDI časem přijde :-) .
Avatar - Pradeda77
7. 9. 2016 18:36
Re: Motorizace
Taktak, bolsevici v Bruselu zakroutili atmosferam krkem... >:-[] Vecna skoda... ;-\
Avatar - speedfred
8. 9. 2016 11:48
Re: Motorizace
sťažuješ sa na svoje turbo ?? Myslím že môžeš býť rád.
9. 9. 2016 07:11
Re: Motorizace
Blbost, atmosfery jsou OK v US a maji prisnejsi eko pravidla, coz jiste VW & gang potvrdi. :-! Ale v Bruselu bolshevici nejsou, to je tam jina, horsi, svoloc.
7. 9. 2016 17:57
Re: Motorizace
I kdybys dal takto zákazníkům vybrat, tak realita je taková, že v případě výběru podobně nebo stejně výkonných motorizací si pak zákazníci v převážné většině vyberou turbo. Typicky třeba u Focusu,kde ještě donedávna bylo na výběr dokonce po dvou variantách litrového Ecoboostu i 1.6-ky.
Avatar - Pradeda77
7. 9. 2016 18:59
Re: Motorizace
To je pravda, ale nesmis zapominat na to, ze se diky emisnim i jinym EU normam atmosfery prestaly vyvijet (Mazda je vyjimkou). A to diky tomu jak jsou emisni testy nastaveny. Pro vyrobce je totiz turbo cesta daleko levnejsi. Ale pozor! Dieselgate budiz varovanim... :-!
7. 9. 2016 21:11
Re: Motorizace
A vidíš, už i Mazda jde cestou přeplňování, a to dokonce v Americe ...Nevím co s tím má mít společného Dieselgate, ale dneska všechny motory mají v reálu výrazně větší spotřebu než v nesmyslném NEDC cyklu.
7. 9. 2016 19:40
Re: Motorizace
Tak jestli myslíš atmosféru ve Focusu tu 1.6 Duratec se 77 kw (která se podle ceníku pořád prodává) tak ta je na Focus vcelku slabá a litrový ecoboost je lepší prakticky ve všem. Ale mezi 1.6 GDI a 1.0 T-GDI není takový rozdíl, GDI je silnější a spotřeba je prakticky stejná. Takže věřím že kdyby se lidé rozhodovali tak by byl prodej 50:50 nebo lepší ve prospěch GDI.
7. 9. 2016 21:02
Re: Motorizace
Focus jsem uvedl jako příklad. Typů a motorizací najdeš možná desítky a se stejným výsledkem. A i GDI, které v této generaci mělo solidní prodeje (protože základní 1.4-ka je prostě základní a proti jedna-šestce 88kW je jen o zanedbatelných 10 litrů dražší) by tak na jedné straně stála oproti litru, na druhé straně proti vrcholné civilní motorizaci 1.4T. Litru, který nabídne velmi podobné svezení při výrazně lepší spotřebě a 1.4ce, která pojede o level lépe a (předpokládám, čas ukáže) stále s lepší spotřebou.
Avatar - Emel
7. 9. 2016 22:06
Re: Motorizace
GDI je možná silná jen na papíře, co si tak lidi povídají...
9. 9. 2016 07:13
Re: Motorizace
"...co si tak lidi povídají... " Jo, to je teda zdroj informaci, zejmena stara Blazkova! >:-[]
7. 9. 2016 18:09
Re: Motorizace
Jo, po Tucsonu auto od Háčka, co vypadá dost slušně. Ač tuhle značku moc nemusím, tak přiznávám, že tohle auto vypadá vizuálně z prvních fotek dost povedeně. Motorizace 1.4T-GDi vypadá také velmi slibně, tj v této kombinaci by mohlo jít o velmi zajímavé auto, teď jen jestli to české zastoupené nezazdí cenou... a uvidíme jaká bude realita ;-)
Avatar - Jenik3
7. 9. 2016 22:24
Re: Motorizace
Davam body za to, ze 1.4 atmosfera ma 6ti kvalt. Ten se k atmosferam moc nedava, ale tady bude a to se mi libi. :yes:
Na dalnicnich 130 kmh to muze tocit lehce pres 3k, coz je pohoda pro tento motor.
9. 9. 2016 07:15
Re: Motorizace
A pri razeni z 5 na 6 stupen jeste pali gumu... :-!
7. 9. 2016 17:05
a čil logo
teraz keď už robia pekné autá, mali by urobiť aj pekné logo, lebo to súčasné je hnusné
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
7. 9. 2016 17:15
i30
Kloním se k většinovému názoru, neurazí a nenadchne. Světla trošku jako Ceed, celkově taková další variace na Golf bez vlastní identity, nejvíc se mi asi líbí zadek.

Zvědavý jsem na kombík, ten by mohl trošku vyvážit relativně delší přední převis...

Sečteno a podtrženo - aktuální Ceed se mi pořád líbí víc. Ale jestli nový dostane čumák ve stylu Sportage... >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - moreczech
7. 9. 2016 17:17
Taková chujovina tato značka
No ale Hnůjdaj už si ověřil, že chujů bei uns genug gibt´s >:D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - miromen
7. 9. 2016 17:33
Re: Taková chujovina tato značka
Nejsem sice fanda korejskych vozu , ale upřimně podle prvnich info mě nova i30 zaujala. To se třeba o francouzskych modelech v nižši středni , včetně Renaultu neda řict , nebo o takovem Fiatu.
Avatar - rohYpnol
7. 9. 2016 17:39
Re: Taková chujovina tato značka
jestli tě zaujala kopie všeho ostatního, jestli máš pocit, že ideální restaurací je tak ,de ti nabízí od hambáče, přes vepřoknedlo, šnicl, až po lasagne bolonese a nemáš problém to zapít saké a na to sprásknout jednoho sachra, tak i30 je pro tebe opravdu ideální >:-[]
Avatar - miromen
7. 9. 2016 17:45
Re: Taková chujovina tato značka
Neni mi to sice po chuti , ale u auta mě zajimaji jine vlastnosti , než to jak vypadaji , jestli někde něco pani designeři neobšleheli atd. Když k tomu přidaš jiste naroky na vykon a "nutnost" mit manual , tak v nižši středni neni zas takovy vyběr.
Avatar - rohYpnol
7. 9. 2016 18:31
Re: Taková chujovina tato značka
takže tě nezaujaly první fotky, ale tabulka. No, korejec sklouzl do čistě středoevropského proudu downsizingu.
Avatar - miromen
7. 9. 2016 18:40
Re: Taková chujovina tato značka
To ano a taky nechci dělat předčasne zavěry , jak co se vzhledu tyče , tak už vubec ne co do vlastnosti. Hyundai se možna snaži zavděčit všem a je otazkou jestli to nebylo velke sousto. Uvidi se co prvni testy a realne zkušenosti salonovych nedočkavcu.
Avatar - rohYpnol
7. 9. 2016 17:19
Korejský tah na branku
Z vozu je cítit neuvěřitelný tah na branku. Tam, kde koncern posouvá generace o slepičí krok, Hyundai přeskakuje oceány.

Interiér je přesně to, co soudobé trendy velí a taková Škoda bude mít hodně co dělat, aby se dokázala vyhrabat ze svého písečku...

Výsledek je opravdu vydařený. Nevím, kde a proč si redakce bere tu drzost kritizovat přední gril a jeho nižší uložení, takováhle kritika se u představení opravdu nenosí :no:

I přes to ale musí člověk vnímat korejskou vypočítavost, která je z vozu silně cítit. Hyundai nechce být sám sebou, ale chce být lepší jako ti ostatní. A to je vždy špatně 8-s ;-\

Z interiéru čpí směsice italského koření, opelácké palubky z nové astry, display tak trochu idrive z Mnichova, kaplička přístrojů tak trochu Toyota, středový ovládací panel poněkud Ford... A zadní partie evokuje Golf VI tak silně, až mám pocit, že korejci začali licenčně vyrábět das auto >:D >:-[]

Takže výsledná? Jedna bez chyby, jenže opsaná... Ale hraje se dnes ještě na poctivost a ideály??
Rozbalit vlákno
7
Avatar - _Karel_
7. 9. 2016 17:20
Re: Korejský tah na branku
>:D >:D >:D
Avatar - rohYpnol
7. 9. 2016 17:27
Re: Korejský tah na branku
a A-sloupek a napojená na přední blatníky P308... 8-s
Avatar - rohYpnol
7. 9. 2016 17:34
Re: Korejský tah na branku
to jsem zapomněl napsat ;-)
7. 9. 2016 18:21
Re: Korejský tah na branku
Na obranu koncernu musím říct, že z pozice lídra se oceány přeskakují o dost hůře.

Jinak ti musím dát ve všem za pravdu. Z hlediska designu je to taková pizza, na kterou naházím vše, co mi chutná. Pokud však nová i30 nabídne i podobný mix jízdních a užitných vlastností, budeme ji moc hodnotit jako povedenou. Hyundaii totiž určitě nejde o stvoření kultu, ale o co nejprodávanější mainstreamové auto. ;-)
Avatar - 3_diamanty
7. 9. 2016 20:33
Re: Korejský tah na branku
vyborne napisane.... ocenujem pointu aj sposob... poklona..... ale poviem ti len jedno.... mne sa nahodou nova i30 paci ;-) ... a sam uvidis ze bude trhat rekordy... jak v cz tak asi aj inde a pojde v slapajach tucsona ;-) ... nejake umenie ani ine vyssie hodnoty uz v dnesnych autach hladat stejne moc nemozeme... a to ze sa auta podobaju jedno na druhe uz nie je nic nove... aj kopec kompontentov maju uz rovnakych.... a budu sa podobat stale viac.. a viac.... uvidis ... ;-)

poprosim jednu cervenu i30 ... a nahodou ma pekny sibalsky kukuc :yes:
Avatar - rohYpnol
7. 9. 2016 21:19
Re: Korejský tah na branku
ale jo, i mně se líbí. Ale sám sebe se vlastně musím ptát, jestli jsem opravdu klesl na úroveň, kdy auto hodnotím jen jako spotřební zboží, nebo od svého automobilu žádám přeci jen stále něco víc než aby ve všech kritériích bylo zkrátka výborné a vzhledově hezké. Hezké v tom prázdném obsahu slova. Hezké, leč bezcharakterní.
Avatar - rohYpnol
7. 9. 2016 17:23
Fotky naživo
[odkaz]

[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
Avatar - twistedTSD
7. 9. 2016 17:56
Re: Fotky naživo
:yes: Dík. Čím dál víc na něj koukám, jako bych koukal na přímého nástupce první i30. Minimum výstředností, design spíše opatrně unylý.
Avatar - rohYpnol
7. 9. 2016 18:26
Re: Fotky naživo
Paradoxně mi víc připomíná nástupce Cerata. Tím spíš, že v nové i30 vidím i linie Ceedu - navázání předních světel na kapotu, střed volantu...

Prostě i30 (z fotek) působí dost silně jako pouliční směska. Ale naživo už to vypadá přeci jen líp. V porovnání se SUVerénním designem Tucsonu ale nezapírám určitou dávku zklamání. Tedy lépe řečeno nenaplněného očekávání ;-)
Avatar - _Karel_
7. 9. 2016 18:02
Re: Fotky naživo
Tak jak se mi tyhle "obrázky" vcelku líbí, tak fotky naživo zklamání. Jsem docela zvědavej na opravdový auto naživo. Podle fotek :no: :no:
7. 9. 2016 18:27
Re: Fotky naživo
Mně se takhle "naživo" líbí více než na těch vyretušovaných fotografiích. :yes:
Avatar - rohYpnol
7. 9. 2016 18:34
Re: Fotky naživo
podle mě taky živé fotky vypadají výrazně líp.
Avatar - rohYpnol
7. 9. 2016 17:31
První novinářské ohlasy...
...VYPADÁ JAKO

Golf
Infinity
...

8-s :-!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - _Karel_
7. 9. 2016 17:48
Re: První novinářské ohlasy...
Jak to vypadá podle novinářů je stejně důležité jako názor Pepka z hospody. Nebo jako názor herců na politiku.
Já v tom nevidím ani Golf a ani Infinity, a Pepek taky ne.
7. 9. 2016 19:36
Re: První novinářské ohlasy...
No... já bych řekl, že v té nové "rejži" vidím trochu Mazdy... hlevně ten předek... každopádně zatím se mi to (jako celek) moc nelíbí, takže jako nástupce současné basmati to nevidím... možná budu nucen převléknout kabát >:D
7. 9. 2016 17:39
Kupodivu
se mi to celkem líbí. Má to sice od B sloupku poněkud zvláštní siluetu ala Fiat Tipo, ale jinak příjemně nekonfliktní. Interiér zatím snad nejlepší co kdy vytvořili a především zmizel ten odporný volant. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
7. 9. 2016 17:45
Šok
Z titulky jsem byl docela paf, a nejvíc pak z interiéru. Evropsky střižený model s útulným interiérem, to je proti předchozí generaci velký posun. Motoricky to také vypadá na velký skok vpřed a pokud zachovají rozumné ceny, nevidím to vůbec špatně. :yes:

Na druhou stranu, v diskusi jsem zahlédl něco o návratu k první generaci a zgolfovatění. S tím se dá souhlasit, zvlášť ve srovnání s předchůdcem vypadá až nenápadně a tvar karoserie z profilu je hodně konzervativní. Jako by člověk očekával přecejen trochu víc originality, ale ...celkově jsem spokojen. Jo, a ty zadní mlhovky nevypadají zrovna elegantně.

BTW...ten jejich marketing "auto pro všechny" mě osobně spíše děsí. Taky by to mohlo dopadnout ve stylu "od všeho trochu a ani jedno pořádně", ale snad to tak nebude.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - rohYpnol
7. 9. 2016 18:30
Re: Šok
design naplňuje přesně to, co sami prohlašují. Auto pro všechny. Jenže v důsledku to přinejmenším na fotkách zkrátka nefunguje. Ano, není to škaredý model, je líbivý, jenže všechny ty linie už člověk viděl někde jinde.

Takže zatím to vypadá na třídního šprta, co umí všchno nejlíp na jedničku s hvězdičkou, ale v důsledku se z něj stává úplná bezcharakterní nula... Uvidíme ;-)
Avatar - twistedTSD
7. 9. 2016 19:34
Re: Šok
:yes: Yep. Řekněme, že design je přinejmenším přijatelný a o to zajímavější budou dojmy z ostatních aspektů.
Avatar - rohYpnol
7. 9. 2016 21:04
Re: Šok
první dojmy jsou veskrze pozitivní. Tedy ty opravdu první.

[odkaz]
7. 9. 2016 17:51
"Trojka" verze I30
No, tak jistě, nazorů plno, to je potřeba respektovat.Každej má to oko jiné. Můj názor je ale ten, že je to "hodně" evropské, no tedy mnohem evropštější, než ty předtím.Jako celek se to myslím hodně povedlo, pohledově. Co jízda? Tak co vím, tak nabráním dalších inženýrů (ne nemám na mysli běžence) od BMW, to bude minimálně slušné.Proč by lhali, že budou dělat řidičská auta? Ale počkejme a uvidíme. V každém případě na korejce posun, myslí to viditelně zcela vážně a nemyslím že jde jen o marketing.Konkurence vzrůstá....
Rozbalit vlákno
13
Avatar - _Karel_
7. 9. 2016 17:54
Re: "Trojka" verze I30
Co máš proti inženýrům z Konga? :-O ;-)
Avatar - twistedTSD
7. 9. 2016 17:59
Re: "Trojka" verze I30
Jsem zvědavý, jestli zachovají víceprvek. V nižší střední už se z něj stává docela vzácnost.
7. 9. 2016 18:06
Re: "Trojka" verze I30
Vždyť říkají že víceprvek všude bude......
7. 9. 2016 18:12
Re: "Trojka" verze I30
Aby to nebylo jako u Astry. Jen na testy pro novináře a předváděčky. :-)
Avatar - _Karel_
7. 9. 2016 18:21
Re: "Trojka" verze I30
? Fakt? Tytéž verze pro zákazníky bez, pro novináře s? To si nějak neumím představit...
Avatar - Emel
7. 9. 2016 18:34
Re: "Trojka" verze I30
Tahle kauza nějak usnula, aniž bych se dočetl výsledek. Šlo o to, že původně byl Watt ve verzích od 1.4T nahoru. Pak se na fórech objevily informace, že od nového roku v rámci modelové péče už 1.4T Watta mít nebude a bude jen pro top motorizace. Jestli šlo jen o silnější 1.4T už si nepamatuju a mám pocit, že totéž se týkalo i druhé nejsilnější nafty...
Avatar - _Karel_
7. 9. 2016 18:38
Re: "Trojka" verze I30
Dík za info. Takže spíš nenápadné stažení z nižších pozic, než vyložený podvod na novinářských autech.
Avatar - Emel
7. 9. 2016 18:45
Re: "Trojka" verze I30
Zřejmě tak... ale jak říkám, finální jasnou zprávu jsem nečetl.

Pokud by to bylo tak jak píšu, tak samozřejmě je to i tak takové zvláštní, Astra získala třeba titul auta roku s nějakou technikou a ta je najednou fuč...
7. 9. 2016 18:53
Re: "Trojka" verze I30
V konfigurátoru je jen pro nejsilnější 200k benzín a 160k naftu. tedy stejně jako 4C u Mégana.
8. 9. 2016 09:39
Re: "Trojka" verze I30
tieto čachre s multilinkami sú jeden velký podvod na zákazníkoch. Zvonka ich nevidno, v technických údajoch ich nájdeš na poslednom mieste, po testoch a reklamách trepú, že ich majú a nakoniec to človek (áno menej informovaný) kúpi a neni tam. To isté napr. odhlučnenie, ktoré sa líši podľa verzií a z testov vyčítaš, že je to tiché, na predvádzačky majú tiež len lepšie verzie a základ ani nemáš kde vyskúšať,
Avatar - Emel
8. 9. 2016 09:44
Re: "Trojka" verze I30
U Astry nejde o víceprvek, ale o Wattův přímovod.

Vyzkoušet základní Astru by neměl být problém, s tím odhlučněním jsem nic takového u žádného běžného auta nezaznamenal.
8. 9. 2016 10:46
Re: "Trojka" verze I30
myslel som akákoľvek vyspelejšia verzia zadnej nápravy, možno sa základná astra dá skúsiť, dlhšie som nebol na skúšobnej, ale v minulosti mi prakticky vždy predkladali na skúšku lepšie verzie a asi pred rokom som mal problém dostať sa ku nejakým základom. S odhlučnením nemám osobnú skúsenosť, lebo som nikdy nekupoval základ, ale čítal som to aj tu na diskusiách aj v testoch, že sa výbavy líšia úrovňou odhlučnenia, pričom nikde nie je jasne deklarované, ktorá má akú úroveň odhlučnenia, takže sa to dá zistiť len puntičkárskou porovnávacou jazdou aj to otázka, či dá.
7. 9. 2016 18:38
Re: "Trojka" verze I30
Jen se posunuly výbavy a motorizace, kde je wattův přímovod.
Avatar - Jetty
7. 9. 2016 17:52
Ach jo
Tak mi to připadá, že se s tím představením nového modelu unáhlili. Evidentně je to design ala všehomix, od masky z infinity, prvků z P308, Golfu, Tipa atd... Nic co by tu ještě nebylo...
Ani žádný odkaz ke značce. Kdyby to nemělo znak, horko těžko bych hádal, co to je... Možná nový Datsun bych si typl... ;-\
Takže zatím spíš zklamání (můj názor). Motory průměr, ale asi ještě ostřejší varianty přijdou, to se dá čekat. Chválím zachování atmo motorů - spolehlivých dělníků pro nenáročné.
Palubka vzhledem neurazí, nenadchne. Materiály těžko hodnotit z fotek.
Zatím 5b z 10...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rohYpnol
7. 9. 2016 18:36
Re: Ach jo
odkaz ke značce? Ano, a to je přesně ten problém. Odkaz na co >:-[] ??
7. 9. 2016 17:52
Pokus o šok?
Jako sorry, ale ten exteriér mě fakt nenadchnul... Jak je součastná i30 poměrně pohledná z venčí, ale uvnitř škaredá, teď se to trochu otočilo.

Novinka z venčí se mi prostě nelíbí...

Chválím za volant! Ten je fakt úžasnej, líbí se mi i ovladače ve výplni dveří, nebo klima.. Co mě teda rozčiluje je ten displej, který tak nějak mi tam nesedí...

Ale celkově uvnitř zase super posun! :yes:

Nicméně mi to moc nesedí k automobilce (exteriér) a mám z fotek dojem, že to není až tak promyšlené a propracované jako nová Astra, nebo Mégane..

Uvidíme co v realu...

A co ty motory? Pořád udávaný výkon měřený na stolici (tedy bez odporů)??? trochu klamání spotřebitele...
Rozbalit vlákno
14
Avatar - twistedTSD
7. 9. 2016 18:04
Re: Pokus o šok?
Souhlasím s tím, že Mégane vypadá mnohem svěžeji a zajímavěji. i30 vypadá pěkně, ale obávám se, že trochu zapadne.
7. 9. 2016 18:09
Re: Pokus o šok?
V této třídě vládne designová jednoduchost, nápad, lehkost, celistvost a dotaženost. Proto jsou na absolutní designové špičce Golf a Mégane.
7. 9. 2016 18:21
Re: Pokus o šok?
Tak s první větou se dá souhlasit. S druhou jen půlku a to s Golfem. U Meganu ta dotaženost je na vážkách, hlavně díky těm trčícím hokejkám u předních světel. Spíš bych nominoval novou Astru ;-)
Avatar - _Karel_
7. 9. 2016 18:25
Re: Pokus o šok?
Sice se mi Megane líbí, celkově má mé sympatie a ve své třídě by pro mě patřil mezi favority, ale že bych ho považoval za absolutní designovou špičku...to je tvrzení na úrovni zdejšího "spojky".
7. 9. 2016 18:41
Re: Pokus o šok?
Dal jsem ho na úroveň Golfu. Kdo je tedy dle tebe třídní designová špička?
Avatar - _Karel_
7. 9. 2016 19:05
Re: Pokus o šok?
Hm, tak jsem si to prošel podle značek, a když vynechám prémii, máš asi pravdu.
Pro mě je nejhezčí ve třídě Golf a Mazda 3, o obou bych řekl, že to jsou vysloveně pěkný auta. Zbytek třídy s odstupem za nimi : neurazí-nenadchne, a z nich Megane nejméně urazí, nejvíce nadchne. Což uznávám, je silně subjektivní. Takže svůj původní výrok beru zpět.
Avatar - AUDIRS6
7. 9. 2016 19:32
Re: Pokus o šok?
Teraz ma tu vsetci odsudite na lokalpatriota, ale fakt si nemozem pomoct, dobre vyzera hlavne nas Cednik ! >:D Ma dizajnovo dobre vymyslene bocne presklenie ( Pulsar tiez ), ktore sa mi proste paci. Tu na i30-ke je to okienko v D-stlpiku podla mna nezvladnute. Bud to uz mali teda urobit podla vzoru A3 Sportback, alebo ako Cee´d. Proste neposobi na mna dobre D-stlpik, ktory sa rozsiruje smerom hore a este k tomu dost vyrazne.
Mazda 3 je tiez fajn, ale nie ako HB - tam je slusna disproporcia v pomere dlzky prednej kapoty a zvysku auta. Sedan zato mojmu oku lahodi ! ;-) ...keby urobili kombik... :-|
Megane je aj podla mna vcelku gut ! Dokonca ho musim pochvalit, paci sa mi.
Lenze toto niesu vody, v ktorych by som lovil. Ak kupujem auto, ktore ma v TP napisane kapacitu 5 miest, tak aspon 4 by mali byt realne. Vdaka mne ako vodicovi by bol ale Meggie len 3 miestny, takze passssss.... >:D ;-)
Avatar - _Karel_
7. 9. 2016 19:48
Re: Pokus o šok?
S Ceedem souhlasím, D-sloupek Hyundaie mi vadí asi nejmíň (oproti předku), M3 se mi líbí i jako sedan, ale dlouhou kapotu u M3 hb vidím naopak jako silné plus.
7. 9. 2016 19:28
Re: Pokus o šok?
A to bereš dle čeho? Dle počtu prodejů?
7. 9. 2016 19:31
Re: Pokus o šok?
Proč bych měl design hodnotit dle prodejů, Prostě mě design Golfa a Mégane nejvíc oslovuje.
8. 9. 2016 09:46
Re: Pokus o šok?
Aha, tak to jsi měl napsat že to je tvůj názor a ne to konstatovat jako všeobecný fakt.Jinak co se lidem libí, to nejvíce kupují. ;-)
Avatar - twistedTSD
7. 9. 2016 19:56
Re: Pokus o šok?
Vidím to tak, že Golf a Mégane právě reprezentují dva odlišné přístupy, kdy jeden vaří dle osvědčeného a vypilovaného receptu a druhý se spíše snaží být originální a inovativní (což velmi často nedopadá dobře, když chybí ta jednoduchost a dotaženost, ale Mégane řadím mezi třídní špičku).

i30 jakoby se znovu zařadila do prvního tábora. Vaří raději dle VWypilovaného receptu, než aby urazila. Ne že by to bylo vyloženě špatně.
7. 9. 2016 20:00
Re: Pokus o šok?
Naopak. Design Mégane a Golfu je dost podobný. A to právě v té lehkosti, jednoduchosti, celistvosti a dotaženosti.
Avatar - Emel
7. 9. 2016 20:27
Re: Pokus o šok?
Mně se Megane líbí, ale lehkost a jednoduchost u něj teda nevidím, naopak... jsou to poměrně rafinované tvary, ať už se bavíme o přední masce nebo třeba řešení bočního prosklení u kombíku.
7. 9. 2016 17:53
i30
Exteriér vypadá dobře, motory OK, je dobré že vyměnily 1.6 GDI za nové 1.4 T-GDI, ale interiér je v Tucsonu určitě lepší, zvlášť ta obrazovka zakrývající kousek klimatizace >:D
Rozbalit vlákno
1
9. 9. 2016 07:20
Re: i30
vyměnily 1.6 GDI za nové 1.4 T-GDI
vyměnily.
:-) >:D >:-[]
Obraz dneška
Je to tak zúfalo nezaujímavé, nudné, unisex... Jak postupne umierajú dizajnové štúdiá, tak umiera aj automobilovbý dizajn. Jedna nudná hrča vedľa druhej, nič zaujímavé, nič výrazné, a žiaľ, ani pekné. Keď to takto pôjde ďalej, pokojne sa v Európe môže vyrábať jediný kompakt a pred predajňou lepiť na masku logo akejkoľvek značky - a bude mi to jedno.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
7. 9. 2016 19:59
Re: Obraz dneška
bohuzial je to tak... ale s tym zakaznik uz vela nenarobi.... celkovo sa to zlieva... ako vravim... auta su si navzajom coraz podobnejsie a blizsie... velakrat uz rozhoduje ozaj len logo ktore ich odlisi navzajom.... zacina to byt vsetko uz hodne podobne ale tak co spravime... tie najkrajsie automobilove roky kedy auta boli aj nieco viac ako len nastrojom na zarabanie penazi ( kedy slo aj o karosarske umenie, kvalitnu pracu, poctivu vydrz komponentov.... motorov ) .... su podla mna aj tak uz za nami ;-) .. ono dnesne vozy su uz len o biznise a o kvantite predat co najviac a cim skor opat vymenit za nove ... celkovo mi pride ze auta su dnes uz proste len spotrebny tovar na par rokov ... nic viac v nich uz hladat nemozeme
7. 9. 2016 18:34
Celkove znamka 3
Exterier OK, nenadchne ale ani neurazi. Maska mi pripomina Infinity.

Ten tablet v interiery a este to jeho leskle oramovavanie, mi ale pride dost rozpacite. Ako keby tam ten tablet ani nepatril a netvoril s palubnou doskou designovy celok. 8-s Som zvedavy nazivo.
Rozbalit vlákno
0
7. 9. 2016 18:38
Konec srandicek na korejskou adresu?
Podle me ano.
Exterier za me uplne ok az na ten predek, nicmene je to mozna prvni auto, ktere se mi na realnych fotkach libi vic nez na renderech.
Interier je opravdu onen vzpominany skok (ne krok) vpred a bylo na case!

Trochu si zahraju na sudicku a odhadnu, ze ta tolik ocekavana 1.4T-Gdi bude draha a stavajici zakaznik hyundaie bude rozcarovany stejne tak jako potencialni novy (hyundai v CR vzdy bodoval cenou).
Plati jako u vetsiny novych aut nizsi stredni, uvidi se jak to bude jezdit a HLAVNE kolik to bude stat. Samozrejme hatch je "fajn" ale stezejni bude kombi (potkavam snad v pomeru 1ku5).
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
8. 9. 2016 09:36
Re: Konec srandicek na korejskou adresu?
Tak se podívej na rendery u Priusu třeba :-)
neregistrovaný "SR20"
7. 9. 2016 18:44
Designové pokračovanie i20?
Ak to bude designové pokračovanie i20, Tucson, tak by to vôbec nebolo zlé. I20 považujem na najkrajší mainstreamový malý hatchback.
Rozbalit vlákno
8
7. 9. 2016 19:39
Re: Designové pokračovanie i20?
Neblázni... všichni víme, kdo je mainstreamový král malých vozů (ne... opravdu to není Polo) ;-)
Avatar - twistedTSD
7. 9. 2016 19:59
Re: Designové pokračovanie i20?
Zcela beze studu říkám, že Fabia je pro mě jeden z designově nejzdařilejších vozů třídy, zvenku i uvnitř. A Korejci se dotáhnou snad až s novým Riem...ale to už odbíháme.
7. 9. 2016 20:25
Re: Designové pokračovanie i20?
Musím se přiznat (ačkoliv jsem typický Škhoudasimplynevr-hater), že Fabia 3G se mi také líbí...

Jako vrchol designu z Bolky považuji nový Superb... obě varianty. Proti předchozím zrůdičkám F2 a Superb 2 udělala Škodofka obrovský krok kupředu (v designu...).

Jako "rýžožrout" to ovšem zatím o nové generaci i30 říct (v designu...) nemohu... uvidíme "naživo"
7. 9. 2016 21:53
Re: Designové pokračovanie i20?
Já to mám přesně naopak. Třetí Fabie mi přijde neskutečně nezajímavá. Skvělá byla ta první, to prostě byla úplná bomba (vzor toho, jak udělat konzervativní, ale přitom velice osobitý design). A Superb 2 se mi líbil. :-)
Avatar - Emel
7. 9. 2016 20:25
Re: Designové pokračovanie i20?
Všichni víme... a všichni víme něco jiného. Polo, Fiesta, Clio, Swift, Corsa... pro každého ti dokážu najít argumenty.
Avatar - Emel
7. 9. 2016 20:22
Re: Designové pokračovanie i20?
i20 nebo Tuscon? Podle mě toho ta dvě auta nemají zase tolik společného... Tuscon si nechal přiměřené množství oněch fluidních tvarů, i20 je mnohem konzervativnější...
neregistrovaný "SR20"
7. 9. 2016 20:27
Re: Designové pokračovanie i20?
Beriem to ako odklon od "ožižlaného bonbónu" ix35. Je mi jasné že ibmena je u H postupná. Nie ako Renault, Opel, ktorí všetko zahodia a nová generácia sa na nič predtým nepodobá.
Avatar - Emel
7. 9. 2016 20:31
Re: Designové pokračovanie i20?
i20 je totální odklon k evropsky střižené jednoduchosti. Tuscon až tolik ne, jen se jim povedlo ty tvary mnohem líp zpracovat a najednou to dohromady funguje. i30 vidím zatím spíš do i20 než do Tusconu. Pokud na to koukám z pohledu zahození starého nefunkčního, tak fajn, jinak bych ale asi radši viděl víc z toho Tusconu.
7. 9. 2016 18:45
1.6 GDI
Zajímalo by mne, pro Hyundai nenabízí pro i30 motor 1.6 GDI, když u Ceedu ho Kia v nabídce má (doufám, že tam ještě dlouho vydrží).
Turbo nechci a po 1.4 CVVT taky nijak neprahnu vzhledem k přetrvávajícím problémům s přeskakujícími rozvodovými řetězy vedoucími až ke zničení motoru.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Emel
7. 9. 2016 18:46
Re: 1.6 GDI
Má horší papírové emise CO2 než 1.0TGDI.

Ceed ho bude mít nejspíš do představení nové generace...
7. 9. 2016 21:56
Re: 1.6 GDI
Stejně je to celé směšné, dokud budou v polovině osobních autech diesely, nemá emise benzinových motorů vůbec smysl řešit...
Avatar - Emel
7. 9. 2016 21:58
Re: 1.6 GDI
Tohle je ale CO2, jinými slovy spotřeba...
7. 9. 2016 23:14
Re: 1.6 GDI
Máš pravdu, já myslel emise jako obecně. Benzín produkuje o něco více CO2 než diesel, ale CO2 neškodí přímo lidskému organismu a hlavně podíl CO2 vyprodukovaný osobní automobilovou dopravou (a vlastně automobilovou dopravou obecně) je zanedbatelný. Jinými slovy, sledovat u osobních automobilů emise CO2 je nonsens.

Pro lidský organismus jsou škodlivé saze, CO a NOxidy, kterých dieselový motor vyprodukuje mnohonásobně více než benzinový. V tomhle ohledu je pak jakýkoli šestilitrový benzinový osmiválec mnohem ekologičtější než moderní 1.6 TDI.
Avatar - Emel
8. 9. 2016 09:23
Re: 1.6 GDI
Automobilka má dvě hlavní starosti - splnit limity emisí těch CO a NO a zároveň minimalizovat produkci CO2. Tak jak je dnes legislativa nastavená tak přeje pořád naftě.
8. 9. 2016 14:51
Re: 1.6 GDI
Bohužel je to tak. Je smutné, když legislativa absolutně nereflektuje realitu a ještě je jí nadřazená. :no:
Avatar - 3_diamanty
7. 9. 2016 19:46
Re: 1.6 GDI
podobne ako nova i30 pravdepodobne aj novy ceed uz o to GDI pride... nedavalo by totiz zmysel ze preco len nove i30 by ho neponukalo ale novy ceed nadalej ano.... principialne je to teda kusok skoda ze to GDI tak nejak chtiac nechtiac musi skoncit pretoze je to stale docela novy motor a na solidnej uzivatelskej urovni ... hlavne teda vykonom tak nejak idealne posadeny .. mne bude chybat ;-\ ale tak nejak som s tym uz ratal ze atmosfery v hyundai/kii to maju uz tiez nahnute ... som teda rad aspon za tu 1,4 atmo... je vazne slusna aj kroutakom od nizkych otacok a celkovo hodne podarena 1,4ka ( ide o komplet novy motor ktory dostal az faceliftovany ceed a ten by nemal mat tebou spominane problemy tych starsich kuskov ) ... a je lahka na predok.. iste by mi aj ta na beznu jazdu stacila... ale inak plne chapem ze trend su dnes proste uz turba... to asi nejde osalit... papierova spotreba nepusti.... zda sa ze GDI jak stylovo prisiel ... tak smutne odisiel :'-(
8. 9. 2016 10:40
Re: 1.6 GDI
Nevím, jak na Slovensku, ale v ČR se 1.4i prodává minimálně, zdaleka největší zájem je o 1.6i (motor s největší papírovou spotřebou) a celkem slušně se prodává i 1.6 GDI. Z dieselů nejvíce 1.6 CRDi 81 kW. Z celoevropského hlediska to asi nehraje roli, ale tady u nás může i30 uškodit, že přijde o nejoblíbenější motory.
Avatar - chetoos
7. 9. 2016 18:59
Vypadá zajimavě, ale...
Nová I30 vypadá opravdu zajímavě a určitě bude prodejně velmi úspěšná. Teda pokud dá automobilka rozumnou cenu. Jen si nemohu pomoct s podobností jednoho auta. Přední číst vypadá jako z Volva V40 a v zadní části je jistá podobnost s Golfem. Že by už i Hyundaii docházely nápady a tak kopíruje... Nicméně se a představení těším a myslím, že bude úspěšná a bude se dobře prodávat.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Jaros71
8. 9. 2016 00:32
Re: Vypadá zajimavě, ale...
Záležet bude na ceně , design nic moc , a ceny korejců poslední dobou už taky nejsou levné.
Za mne rozhodně radši evropana..přidat na němce nebo ušetřit a vzít itala. ;-)
Avatar - bystron
8. 9. 2016 06:57
Re: Vypadá zajimavě, ale...
I ty se staň Hofnajistou. Buď jako Kramný a Vošický >:-[] Nenene, opravdu raději dále. Navíc po zkušenostech nerozvážných majitelů předchozí i30 opravdu né :no: :no: :no: Vzhledově to to ale vypadá dost bledě, ještě um a raději vezmu ojetý Renault. ;-\
7. 9. 2016 19:14
Důležitá informace
Informace o tom, jaký bude nový Hyundai i30 je velmi důležitá. Mnohem důležitější ale bude informace, že Octavia je v porovnání s i30 lepší.
Rozbalit vlákno
1
7. 9. 2016 19:41
Re: Důležitá informace
Octavia je přece nejlepší ve vesmíru... takže tady není o čem. Pisálkové si můžou ten test rovnou odpustit... všichni už samozřejmě ví, že Octavia vyhrála minimálně o 0,3 bodu... a to je o generaci starší :-)
Avatar - Blue Sun
7. 9. 2016 19:34
Nooo
Interiér jak zkopírovaný z Méganu třetí generace, exteriér taková směs Tipa a Mazdy 3, ale dohromady to funguje jako harmonický celek. Uvidíme, s čím přijdou dál, tedy výbavy, ceny...
Rozbalit vlákno
2
7. 9. 2016 20:27
Re: Nooo
Z Meganu? To nééé, já v té palubce vidím spíš Bravo... prostě taloše :-!
Avatar - Blue Sun
8. 9. 2016 08:59
Re: Nooo
První, kdo použil tenhle způsob tvarování desky byl právě Renault u Méganu, o něco méně podobně u Clia III. Nové řady už staví na tom tabletu, ty jsou jiné. Teď má stejné tvarování i nové Tipo.
Avatar - TeeJay
7. 9. 2016 19:41
Křičí z toho...
...Golf. Ten tlustý zadní sloupek a rozložení zadních světel, ale třeba i minimalistické celkové pojetí. To volvo zepředu nevím, možná. Ze všech sil se snaží neurazit a to je myslím prodejně správná strategie. Ale je to totálně bez koulí.

Naopak "busy" interiér k tomu vůbec neladí, možná si oba týmy mohly na chvíli sednout a dát řeč. Ale zatím se mi líbí :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
7. 9. 2016 19:51
Re: Křičí z toho...
ide z toho taka vsehochut.... jak z kasne tak z interieru ... takze to auto moze oslovit docela siroku skupinu zakaznikov... o uspechu novej i30 uz teraz asi netreba moc pochybovat... vyzera hodne pouzitelne a moderne... mne pride ako vcelku globalne auto s tym dizajnom a kabinou ... a nech uz v tom vidim cokolvek stale je to daleko lepsie ako tie vlnky zblnky na sucasnej i30 ktora je vazne z istych uhlov pomaly az nekukatelna ...

v ostrej cervenej na 18kach s 1,4tgdi .. to moze byt aj vedla modly golfu docela narez ;-)
Avatar - TeeJay
7. 9. 2016 20:04
Re: Křičí z toho...
Ano, úspěch určitě v konzervativní Evropě mít bude. Není to můj šálek, je to moc anonymní, ale dokážu ocenit čistotu designu. Kokpit se mi naopak líbí dost, má nápad a působí moderně, ale neladí s tím zevnějškem.
Avatar - 3_diamanty
7. 9. 2016 20:23
Re: Křičí z toho...
v cervenej je to podla mna celkom svieze auticko ... ( na konkurencnom webe su fotky ) .. a takato nizka palubovka aku ma mi prave k takejto kompaktne tvarovanej nizkej kasni dost pasuje... tu nevidim disharmoniu... ale samozrejme je to nazor od nazoru... pohlad od pohladu... a rozhoduju aj sympatie k znacke a mozno dalsie veci.... takze kazdy to vidime inak... ja by som si vedel vybrat.. povedzme 1,4mpi v cervenej na 16tkach ;-)
Avatar - bystron
8. 9. 2016 06:59
Re: Křičí z toho...
to víš Golf korejcům nedá a nedá spát. Tak se jej pořád snaží vyrobit, ale nemyslím si žeby se jim to nějak povedlo. Z toho auta nekouká nic dobrého. :no:
7. 9. 2016 23:22
Ne ne ne
Pro mne zklamání a krok zpět.. Hrát si na Golfa je špatně. Protože to není Golf..
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Jaros71
8. 9. 2016 00:34
Re: Ne ne ne
Kam se na Golfa hrabe...předek i zadek už míří k faceliftu. >:D
Interier je fakt podivný...jen volant se konečně korejcům povedl.
Avatar - Ozzman
8. 9. 2016 09:08
Re: Ne ne ne
No, on ten Golf v 7. generaci taky neni uplně krasavec >:-[] Zvláště v kombíku. Dle mne vrcholu a vyváženosti dosáhl v 6. generaci :-)
Avatar - miromen
8. 9. 2016 09:14
Re: Ne ne ne
Taky G7 nepovažuji za uplně vydařenou , zvlašť ten žaboidni rozplaskly předek nevypada zrovna nejlepe.
Avatar - Ozzman
8. 9. 2016 09:18
Re: Ne ne ne
Řeknu to asi takhle. G4, G5 i G6 vypadá dobře i v uplném základu, pořád je to hezké autíčko, prostě Golf, ale G 7 nutně potřebuje větší kola, ideálně nějaké doplňky jako GTI, či Highline.
Avatar - miromen
8. 9. 2016 09:30
Re: Ne ne ne
Tak G5 byla možna designově vyvaženějši , ale mě se nelibila a přiostřeni s přichodem G6 ji dost pomohlo. Ale s GTI verzi jsem u G5 problem neměl.
Avatar - iudex
8. 9. 2016 10:52
Re: Ne ne ne
Ono podľa mojich pozorovaní veľká časť nových Golfov má akt R-line, ktorý výrazne pozdvihne vizáž auta. A proti dizajnu R-line nemožno absolútne nič namietať: [odkaz]
Avatar - miromen
8. 9. 2016 11:09
Re: Ne ne ne
Ale jo , stejně jako u 5 generace , považuji ty ostřejši verze za designově vyvaženějši a určitě jim zdrženlivějši bodykit prospiva. A tušim , že se shodujeme v tom , že u eRka se mohl VW odvazat rozhodně vic. Prostor , aby z toho nebyl kyč tam určitě je.
Avatar - iudex
8. 9. 2016 11:25
Re: Ne ne ne
To bez debaty, podľa mňa Rku dosť škodí práve paket R-line, keď pravé R máš problém odlíšiť od najslabšej 1,2TSI s R paketom. To u GTI nehrozí, to je jasne identifikovateľné. Ostatne Rko od začiatku kritizujem práve za to, že hoci je o stupeň nad GTI, paradoxne vyzerá obyčajnejšie. Rko malo vyzerať ako koncept R400 a i tak by to popri type R vyzeralo umiernene.
Avatar - Ozzman
8. 9. 2016 11:29
Re: Ne ne ne
A o tom přesně mluvím ve svém příspěvku z 9:18 ;) Vidím to stejně.
8. 9. 2016 07:34
Ještě se to neprodává, a už to má vzadu vrásky
Bohužel se pánové snažili vnésti do designu více, než bylo třeba. VW koncern může být v klidu, navíc kombinace s agresivní textací reklam v ČR, snad to Hnujdaji jednou dojde...
Rozbalit vlákno
0
8. 9. 2016 09:00
Golf-oidní i30
Design vypadá daleko více "evropsky" než předchozí generace. Přední část je svébytná a alespoň za mě velmi povedená (!!!), tlustý zadní sloupek (při zakrytí okénka) to je čistě Golf... interiér nehodnotím dříve než v něm sedím.
Základní motorizace atmosférická!
První dojem: Velmi dobré :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ozzman
8. 9. 2016 09:03
Kočkopes
Tak já nevím, co v tom všichni vidíte, ale pro mne je to jasná kopie Mazdy 3, jen v některých partiích zdaleka nedosahuje její elegance. Protáhlý předek, na něm naroubovaná maska typická pro Hyundai a zadek z i 20 s pozměněnými mlhovkami proklatě vysoko.. Je to takový mix všeho možného. Nechci říct, že se mi vyloženě nelíbí, ale asi nemužu říct opak. Na druhou stranu interiér doznal velkého skoku z plastového království čínských hraček a pokud bude alespoň na úrovni nových Kií (viděl jsem jen naživo Sportage), tak je to rozhodně správná cesta, byť na evropské konkurenty ještě trochu musí přidat :-)

Velmi vítám motor 1.4 s turbem, protože taková motorizace K/H koncernu přesně chyběla, jako zlatý střed nabídky, snad nebude totálně přestřelená cena. Ideální základ i do vozů střední třídy, třeba do takové Optimy.
Rozbalit vlákno
5
8. 9. 2016 09:49
Re: Kočkopes
Já v tom teda Mazdu nevidím... spíš vocumlanou 308.
1.4T může být zajímavá, klidně do toho mohli fláknout i 1.6T-GDi ze Ceed GT.
Avatar - Ozzman
8. 9. 2016 10:06
Re: Kočkopes
Fakt ne? Ten protáhlý předek a "velký gril" jako přední maska? Z profilu mi to Mazdu připomíná nejvíce, jen zdaleka ta i30 není tak vyvážená. P 308 je vyváženější, více Golf :-)
8. 9. 2016 10:13
Re: Kočkopes
"Nechci říct, že se mi vyloženě nelíbí, ale asi nemužu říct opak"... tohle je asi nejdůležitější. Mám to stejně. U většiny automobilů vím, na kterou "designovou" stranu se postavím... ale tady? Já myslím, že je to první automobil, který připomíná snad všechny značky... krom Hyundai >:D
Srdce nerozplesá, ale nevyvolá ani žádnou negaci. A to je poměrně vzácné...
edit: a pokud to nepokazí nějakým šíleným asijským tvarem, má šanci být jedním z nejhezčích kombi na trhu.
Avatar - Ozzman
8. 9. 2016 10:24
Re: Kočkopes
Chtěl si říct nejhezčím korejským kombi? >:D
8. 9. 2016 10:25
Re: Kočkopes
ano...díky za opravu/doplnění...
Avatar - Dinar
8. 9. 2016 09:07
Chápu
zděšení bageta a bazalka klubu, protože z nové i30 jim musí nutně vysychat v krku. Dívám se na obrázky a napadá mě parafráze známé filmové hlášky, "... a Francouzi nebudou mít co žrát". ;-)
Rozbalit vlákno
44
Avatar - Emel
8. 9. 2016 09:27
Re: Chápu
Fakt? Myslíš, že třeba v porovnání s aktuálním Ceedem je to nějaká designová bomba?
Avatar - Ozzman
8. 9. 2016 09:36
Re: Chápu
Nevim, jestli si si zapnul v posledním roce televizi, ale Hyundai vyrábí prémiové automobily, takže proti mainstreamovému Ceedu tam musí být náskok >:-[] >:D
8. 9. 2016 09:42
Re: Chápu
Ty pořád řešíš vzhled, což je sice v pořádku, ale to je jen tvůj pohled.To že je něco dle nás hezčí, vybroušené fakt nic neznamená, je to jen pocit.A v tomto případě jednotlivce.U prodeje aut jsou další atributy a je potřeba oslovit přeci masy lidí, kupce a ne porotu na auto.cz. >:D Hyundai do toho jde "naplno" , už jsou srovnatelní s ostatnímy a pokud vydrží ceny v ČR na urovni co jsou teď (ty akční) tak to půjde na odbyt slušně.Můj osobní názor.Jinak je zde kritizován "kočkopes". Ano je to defacto tak, jenže I30 nemá svoji historii, svoje DNA, takže na to jdou obchodně správně, zkouší nabídnout od všeho nejlepšího něco.To je volba pro masy, nemají jinou možnost, pokud chtějí růst. To co chcete vy,designově, může přijít tak za 10 let.
Avatar - Ozzman
8. 9. 2016 09:52
Re: Chápu
Máš samozřejmě pravdu, ale proč Kia ten dizajn umí nabídnout? Je daleko přirozenější, jak z exteriéru, tak i v interiéru. Koneckonců až na ty žabí světla nového Sportage to auto je pouze evolucí předchozí generace, takže si nějaký dizajnový jazyk drží, kdežto Hyudai je co generace, to uplně všechno jinak.
8. 9. 2016 10:01
Re: Chápu
Tak Schreyer šel nejdříve do Kie.To za prvé. A pak přeci nebudou nabízet stejná auta.Určitě tam taky fungovalo to , že nabízejí "trendy" dané doby, oni nemohli být "sví" a budovat svůj brand.Oni se chtěli etablovat v dané době(evropa) a nešlo jim, ani nemohlo prvotně o dizajn a může to tak být i do budoucna, vždyť auta jsou spotřebák.Oni se snaží vyplňovat mezery na trhu, stát se ikonou ve staré Evropě není jednoduché a možná pro Korejce až nemožné.Oni se pořád také učí....pro konkurenci ale viditelně dobře.
Nakonec KIA neprodá více než Hyundai, takže ono je otázka, co je dobré a co je špatné, myslím designově. Ale tipuji, že teď tomu nějakou tu štábní kulturu v designu už budou dávat....
Avatar - Ozzman
8. 9. 2016 10:16
Re: Chápu
Protože Hyundai je, alespoň v ČR vidět daleko více, je více reklamy a podobně. Pokud vím, tak třeba z dua Sportage a ix35, se v Evropě trochu více dařilo právě Sportage a bude to nejspíše díky na tu dobu parádnímu vzhledu, oproti nevzhledné Ix35.
Avatar - 3_diamanty
8. 9. 2016 12:12
Re: Chápu
ano predoslemu sportagu sa darilo v eu viac ako ix35 ale celkovo to bolo ozaj len o maly kusok ... ozaj mininalny rozdiel ( viac statistiky na left-lane ) .. takze vo vysledku z pohladu predajov ix35-ka na dizajn urcite netrpela ... a u vas bola dokonca este o dost uspesnejsia ako vtedajsi sportage .. oba vozy proste sa pekne vzajomne doplnali a spolocne boli predajmi hodne silne ...a tak je tomu aj nadalej.... aj dnes opat tato dvojica doslova konkurenciu valcuje :yes:
Avatar - Ham.
8. 9. 2016 09:59
Re: Chápu
Právě skutečnost, že to není žádná designová "bomba" je největší hrozba pro řadu slabých "kusů" na evropském trhu. Nekonfliktní design ve spojení s turbobenzíny, multilinkem a (možná) už odladěným řízením a podvozkem může být kanon na "slabé kusy", které jsou často těmi designovými "bombami", bez turbobenzínů, bez multilinku či bez praktického interiéru. Vůbec bych se nedivil, kdyby si to zamířili někam do top6 v EU.
Avatar - Dinar
8. 9. 2016 10:04
Re: Chápu
Ušetřils mě psaní, díky. ;-)
Avatar - Ozzman
8. 9. 2016 10:09
Re: Chápu
Jenže pořád je tu ještě jedna věc a to je Ceed, podobné ceny, podobná/stejná technika, ale dospělejší vzhled. Tady je nějaký obrázek, jak by mohl Ceed vypadat v další generaci

[odkaz]

A to je prostě a jednoduše daleko vyváženější vůz, nebo snad ne? :-) A navíc na něj není tak vlezlá reklama >:D
Avatar - Ham.
8. 9. 2016 10:33
Re: Chápu
Vlezlá reklama v ČR je, ale prodeje v ČR zasahují do evropských prodejů asi stejně jako já zasahuji do zahraniční politiky Číny.
Ano Kia byla hezčí dokud tam působil Schreyer, nyní je šéfem designu i v Hyundai a jsem si jistý, že z působení u VW přesně ví jak dodržet poziciování značek v rámci koncernu (Hyundai ten lepší, Kia ta chudší).
Avatar - Ozzman
8. 9. 2016 10:37
Re: Chápu
Na mne tedy působí dojem, že Kia je ta lepší, když jsem porovnával i30 vs Ceed, či Sporage vs ix35, zkoušel sem i i40, tak mi Hyundai přišla taková plastovější, ošklivější... asi můj dojem :-)
Avatar - Ham.
8. 9. 2016 11:14
Re: Chápu
Ano, tak to bylo, ale už není, viz Sch. A Hyundai je tlačen jednoznačně výš, viz třeba Genesis.
Avatar - Ozzman
8. 9. 2016 11:27
Re: Chápu
Genesis je pokud vím snaha o "novou" značku alá Lexus od Toyoty, či "Audi" od VW (to sem hodně nadnesl >:D )? Nechci se přít co a jak a docela by mne zajímalo, která značka z toho korejského koncernu je příměrem k VW a která je Seat/Škodovka. Nyní, s příchodem Tucsonu a nové i30 bych mezi ně postavil rovnítko a tou "kvalitnější" značkou alá VW není nikdo a oba zároveň.
Avatar - Ham.
8. 9. 2016 11:31
Re: Chápu
Zatím je Genesis součást Hyundai. A když ji někdy postaví na vlastní nohy, tak bude vlastněná Hyundai, stejně jako Kia.
8. 9. 2016 11:03
Re: Chápu
To je "americký ceed" - Forte po FL.
Předobraz nového ceedu je údajně:
[odkaz]
8. 9. 2016 10:10
Re: Chápu
Souhlas, třeba na jinak povedené Astře je vidět, že bez multilinku se kvalitní jízda zařídit nedá... a i30 ho má.
Avatar - iudex
8. 9. 2016 10:48
Re: Chápu
Úplný súhlas. To, že tu máme pomerne vyhranené názory na dizajn neznamená, že priemerný kupujúci áut tejto kategórie o hodnotí podobne prísne/vyhranene a že dizajn je jediným kritériom výberu. Oveľa dôležitejší než osobitný, jedinečný či nezameniteľný dizajn je fakt, že ten dizajn nikoho neuráža, nikto nemôže povedať, že je škaredý (čo sa pri predošlom vlnobití kľudne dalo), skrátka dizajn možno nebude hlavným ťahúňom, ale pre úspešné predaje je dôležité, aby nebol prekážkou. Za mňa je to vydarený euromix, kde si každý nájde auto, ktoré mu pripomína (viď absolútna rôznosť názorov vyššie, od A3 cez M3 po Golf).
Ak teda máme nekonfiktný, neurážajúci (nadčasový?) dizajn, môžeme sa sústrediť na techniku, motory, výbavu, jazdné vlastnosti a cenu. A tu opäť niet čo i30ke vyčítať: multilink od základu, moderné turbobenzíny vrátane toho najdôležitejšieho zlatého stredu (ale aj klasiku atmo pre tých konzervatívnych), asistenčné prvky na tepe doby, parádny interiér, ktorý sa javí byť naozaj silnou stránkou auta, otázna je už len cena, ale tam sa dá predpokladať, že Hyundai po čase spraví ceny zaujímavé.
Suma sumárum, nemám pochybnosti, že nová i30 bude predajný úspech a na cestách ju budeme stretávať dosť často.
Avatar - 3_diamanty
8. 9. 2016 11:44
Re: Chápu
uz pises pomaly ako ja .... >:D .. ale ano... s tym celkovym pohladom na i30 to vidim presne tak ako ty.. uspech ma uz teraz zaruceny :yes:
Avatar - Emel
8. 9. 2016 10:54
Re: Chápu
Aktuálně je tu silná pětka ve složení Golf - Astra - Octavia - Focus - 308. Podle mě k nim přibude Megane, to už je šestka, do které se podle mě i30 v dohledné době nedostane.

Pak je tam Leon, Auris, Ceed... před ně se i30 asi dostat může.
Avatar - Ozzman
8. 9. 2016 11:08
Re: Chápu
Nebude Leon taky čekat už nějaký upgrade? Že by taky pak mohl trochu přidat:)
Avatar - Emel
8. 9. 2016 11:19
Re: Chápu
Leon má spíš problém se znáčkem na kapotě než s čím jiným, aktuálně je nejlepší z té "třetí vlny" (první vlna Golf 270t, druhá vlna Astra, Octa, Focus, 308 113t-119t, třetí vlna Megane-Auris-Leon 70-80t, čtvrtá vlna i30 a Ceed 42t - za 1-6/16).
Avatar - Ozzman
8. 9. 2016 11:24
Re: Chápu
Tomu moc nerozumím, jak to myslíš, jakože se neprodává proto, že je to Seat a ne VW?
8. 9. 2016 23:19
Re: Chápu
Tak jsem ho pochopil. A odpovídalo by to tomu, co Seatu vyšlo před několika lety v průzkumech. Řada lidí ho prý pořád řadila k Fiatu. Pro mne těžko pochopitelné.
Avatar - Ham.
8. 9. 2016 11:12
Re: Chápu
Já bych si tipnul, že vzhledem k dominantnímu francouzskému trhu pro 308 a pro Megane, si budou tihle dva významně krást francouzské zákazníky a jeden z nich se do té evropské šestky nedostane/vypadne právě na úkor nové i30. ;-)
Avatar - Emel
8. 9. 2016 11:30
Re: Chápu
To tak asi bude... ale za pololetí je 308 na 112t, Megane na 69t a i30 na 42t. Megane má podle mě na to skočit někam nad tu 100, což možná srazí 308 někam k 80 nebo 90... ale pořád je to pro i30 tuhé sousto.
Avatar - Ham.
8. 9. 2016 11:49
Re: Chápu
Tak v nejnadupanějším segmentu Evropy je posun nahoru vždy tuhé sousto, to souhlas. Ale pokud to nějak Hyundai nepřežene s cuknutím cen směrem nahoru (jistý posun se dá předpokládat), tak budou hodně silní.
Avatar - Emel
8. 9. 2016 12:28
Re: Chápu
Uvidíme. Pokud chceš, tak sázku na i30 proti jednomu z Francouzů na 2017 beru, já sázím na Francouze.
Avatar - Ham.
8. 9. 2016 15:05
Re: Chápu
Dobře, celoroční prodeje 2017 podle left-lane. Já dávám dvakrát maturovaného Lagavulina ročník 1988. :-)
Avatar - Emel
8. 9. 2016 17:55
Re: Chápu
To si budu muset nejdřív vygooglit... ale kdyžtak se s woodym složíme :-)
Avatar - woody-alien
8. 9. 2016 17:59
Re: Chápu
Zcela upřímně.....já už googlil. >:-[]
Avatar - Emel
9. 9. 2016 22:54
Re: Chápu
Tak už jsem taky googlil... :-) . No, neříkám ne, ale asi bych se cítil lépe s něčím lidovějším, řekněme Blue label nebo Laphroaig LP, prostě něco, co by mi pak nebylo líto vypít :-) . Co?
Avatar - iudex
8. 9. 2016 11:20
Re: Chápu
Top 5 určite neohrozí, ale v druhej päťke má slušné šance. Megane zatiaľ hitom nie je, za 1. polrok je až 9. v triede, predbehli ho i prémiovky A3 a A-trieda, takže by som si nebol istý tým, že naňho i30 nemá. Ceed je starý, končiaci model, predajne až v druhej desiatke; Auris nemá šírku ponuky plus má diskutabilný dizajn. Takže za reálneho najbližšieho konkurenta by som videl Leon, ktorý má aj páčivý dizajn, koncernovú techniku, aj slušné ceny. Mmch. nejak si opomenul Octaviu, tá je podľa tejto štatistiky európska dvojka: [odkaz]
Poradie:
1. Golf
2. Octavia (!)
3. Focus
4. Astra
5. 308
6. A3
7. Leon
8. A - klasse
9. Megane
10. Auris
11. 1er
12. 2er
13. Ceed
14. Rapid
15. C4
Avatar - 3_diamanty
8. 9. 2016 11:28
Re: Chápu
ak si ale odpocitas premiovky tak razom je poradie ine .... predsa len ceed sotva moze konkurovat Acku alebo 1er.... teda aspon papierovo ;-) to fakt nie je priamy konkurent premioviek ... a aj zakaznici kupujuci ceed alebo leona sa asi nerohoduju medzi ceedom a Ackom alebo teda leonom a Ackom.... kedze tie "premiovky" su v tejto triede cenou uz ozaj uplne inde posadene a cielia na uplne inych zakaznikov ako masovy dostupny mainstream a la golf
8. 9. 2016 11:43
Re: Chápu
Vi se neco o novem ceedu, hlavne tedy nejaka data uvedeni a vyroby? Uz ten stavajici se mi moc libi a na novy jsem velmi zvedavy.
Avatar - 3_diamanty
8. 9. 2016 11:53
Re: Chápu
ved praveze neviem nic... popravde som ale ani nic o nasledujucom novom ceede zatial nikde nehladal... a ani toho asi vela este nenajdeme..... je mozne ze pride uz do zenevy ale mne sa to zda hadam aj priskoro tak neviem ...

celkovo ale asi o nic prevratneho nepojde a aj novy ceed asi bude mat rovnaky zaklad ( 1,4 73kw ) ako ten sucasny.... a zrejme aj rovnaky razvor po vzore novej i30 ktora sa tiez razvorom nikam dalej uz neposunula voci predchodcovi .. no a aj ta vybava asi bude tiez uz hodne podobna v novom ceede ako v tom sucasnom... tu je to uz vsetko davno hodne podobne napriec znackami.... viacmenej len dizajn je to co moze zavazit... technicky ale uz nepojde o ziadnu revoluciu teda az na tie turba no... takze ani kupou sucasneho ceedu voci tomu novemu nakoniec asi ani o moc neprides... aj ked ano... nova generacia je uz nova generacia... a ludia chcu vzdy to najnovsie... a klamal by som keby som tvrdil ze ja to vidim inak ;-)
Avatar - Emel
8. 9. 2016 12:36
Re: Chápu
Tohle jsou čísla za Evropu vč. Ruska, Běloruska, Turecka apod., takže se trošku liší od left-lane.

Megane podle mě čeká na to, až najede kombík... a až se dodají objednaná auta. Na konci roku už podle mě bude před Leonem.
Avatar - iudex
8. 9. 2016 13:24
Re: Chápu
Jj, zrejme práve Rusko vytiahlo Octaviu na 2. miesto.
Ad Megane: samozrejme predaje sa len rozbiehajú a je predpoklad lepších čísel, do top 5 to ale podľa mňa ani s kombíkom nedá. U Leonu vzhľadom na dobu, po ktorú je na trhu už nie je predpoklad rastu, ale zase výrazne by padnúť nemal, top 10 zrejme udrží.
8. 9. 2016 15:37
Re: Chápu
Mégane bude spolehlivě v TOP5.
Avatar - iudex
8. 9. 2016 16:23
Re: Chápu
To je pomerne optimistické tvrdenie. Za polrok je Megane na 73t, pričom piata A3 má 111t. Teda na vstup do top 5 by musel Megane navýšiť predaje o dramatických 52% a ako pozerám tú štatistiku, tak takýto nárast žiadne auto v triede nezaznamenalo (ani úplné novinky). Takže je to skôr zbožné želnie fanúšika než reálny odhad.
Avatar - woody-alien
8. 9. 2016 17:10
Re: Chápu
Tak či tak, Ham.ův odhad, že i30 přeskočí jednoho z dua 308/Megane považuju za nereálný a klidně se taky vsadím. Ono už těch "korejských útoků" pár bylo a zatím se žádný úprk na vrchol nekonal.
Avatar - woody-alien
8. 9. 2016 10:01
Re: Chápu
S aktuálním třeba ne....ale neboj, však oni ho upraví a i30 se tou bombou stane. Příklady tu jsou. ;-)
Avatar - Blue Sun
8. 9. 2016 11:12
Re: Chápu
V celoevropském pojetí se H/K nevyrovnají ani jedné z francouzských značek, takže kde bereš to vysychání v krku? Jo, že na našem trhu jsou věci nakřivo? A koho to trápí?
8. 9. 2016 10:48
i30 ted mam ale tohle uz nekoupim
nelibi se mi to je to takovej slepenec ..... navic uz mam stejne objednanej jinej vuz takze nelituju ze jsem nepockal na novou i30 je k nicemu
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
8. 9. 2016 11:08
Re: i30 ted mam ale tohle uz nekoupim
mne by sa nova i30 pacila.... stale sa pohravam s myslienkou aj na sucasny ceed ( zaklad stoji okolo 12 tisic ) .... a tato nova i30 ma defakto ten isty zakladny motor ... pritom je to uplne nova generacia auta.. ano.. sice to nie je ceed.. je to i30 ale suma sumarum technicky aj motoricky bude ten dalsi novy ceed urcite zhodny len s inym logom na maske ... otazkou je teda uz len samotny dizajn ako taky... ako sa obe auta opat budu navzajom vizualne lisit... len sa obavam ze nova i30 v zaklade uz za 12 nebude ... to by som asi bol velky optimista... aj ked nejaka ta nadej tu stale zije... co sa mi ale paci je fakt ze voci predoslej i30 ta nova fakticky hmotnostne poklesla a zaroven ma strmsie riadenie a mensi odpor vzduchu ... takze aj ta zakladna 1,4 bude asi zase kusok zivsia a na nejaku tu beznu pohodovu jazdu plne dostacujuca ... fakticky ide len o cenu... lebo nova astra v zaklade s 1,4 uz napriklad pod 13 nejde... takze tu uz definitivne moje nadeje skoncili... fakt o logo mi az tak v reale ani nejde... ked pride na realny vyber... rozhoduju pri kupe u mna uz stejne ine veci

za mna i30 je ozaj paradna... aj v kabine... aj ked zaklad asi nebude az taky uzasny to je pravda... kazdopadne by ale uz mal byt pouzitelny .. ( aj ked hcelo by to urcite aspon 16tky ... ked nie hned tak dokupit cim skor a 15ty ocelove disky pouzit uz len pre zimace ) .... a plne na urovni konkurencie
8. 9. 2016 10:53
plusy vs minusy
plusy:
- INTERIER
Materialovo premiovejsi a ergonomickejsi. Tablet je v idealnej vyske a ma aj fyzicke tlacidla. Celkovo je tam napriek digitalizacii dostatok tlacidiel aj otocnych ovladacov. Materialy vyzeraju byt kvalitnejsie ako doteraz, cele to posobi premakanejsie
- POSILOVAC RIADENIA
Ma byt vyrazne vylepseny, sportovejsi a prirodzenejsi
- VYLADENIE
Cele to auto je vyvijane v EU pre EU. Mysleli na nas a nase potreby a vraj vypoculi staznosti a namety.

minusy:
- JEDNODUCHA ZADNA NAPRAVA
u slabsich verzii. Toto je jednoznacne negativum, neda sa z toho nijak vykecat
- MOTOR
ich litrove turbo je neporadena zrava kopia ecoboostu, chyba atmosfera aspon ako zaklad
- EXTERIER
je to taky krizenec medzi minulym bmw1 a sucasnym peugeot 308, totalne to dobabrali, kym doterajsia generacia mala vlastny dizajn a identitu, toto je taky bezduchy mackopes.

P.S.
Ja si myslim, ze vo V4 si vyrazne pohorsia. Verzia s litrovym turbom bude zrava, bez moznosti prerabky na LPG, bez multilinku a kvoli drahemu motoru bez Cena od... Verzia s 1.4 motorom a multilinkom uz bude zase nacenena skor pre zapadne trhy a u nas prakticky nepredajna, navyse dizajn bude tym, co vahajucich odradi od kupy.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - iudex
8. 9. 2016 11:31
Re: plusy vs minusy
To s opcionálnym multilinkom som nezachytil, rozveď to prosím Ťa.
8. 9. 2016 14:07
Re: plusy vs minusy
Na caradvice pisu, ze viacprvkova zadna naprava bude iba u vykonnejsich modelov. Tu sa o tom nic nepise, tak ale zase nie je to nic, cim by sa chcel hyundai dobrovolne chvalit.

Inak ta 1.4 MPI bude predsa len v ponuke, to je velmi dobre:D
Avatar - iudex
8. 9. 2016 16:26
Re: plusy vs minusy
No určitú logiku to má, ak sa H/K vo všetkom inšpiruje európskymi značkami, tak by mohli prevziať aj tento nie zrovna nasledovaniahodný prístup (Golf/Leon/Octavia, Astra).
A ak by to tak bolo, tiež závisí na miere: ak nebude multilink v základnej atmosfére, no big deal. Ale ak to bude ako v Octavii, že aj výkonnejšie a najpredávanejšie motorizácie ako 2,0TDI multilink nemajú, tak to bude zlé.
8. 9. 2016 23:44
Re: plusy vs minusy
Zapomněl jsi na Auris, který s tím přišel možná jako první (měl to tak i v první generaci, pokud se nepletu).
9. 9. 2016 06:52
Re: plusy vs minusy
"...Na caradvice pisu, ze viacprvkova zadna naprava..."
Prinasis paniku do nasich rad. ;-)
Caradvice=Australie (AUS) ma uplne jinou nabidku, zrovna tak jako US - jak HY tak i KIA. A je to pochopitelne, cesty jsou rovne na mile/km, a v dobrem stavu (ve srovnani s EU). Takze torzni pricka postaci. Je to tak i u Elantry.
i30 v AUS ma nyni 1.8 MPI a 2.0 GDI + torzni pricku.
Zadna 1.4 MPI ci 1.6 GDI. Zadny 1.0L trivalce. Zadny multilink.
AUS modely ztrati 1.8 MPI, a pribude 1.6 GDI turbo. Vykonnejsi model ma dostat multilink. Potvrzeno to jeste neni. Na trhu se maji objevit 2017Q2.
AUS trh je zasobovan vozy z Koreje. Jizni. ;-)
Avatar - 3_diamanty
8. 9. 2016 11:35
Re: plusy vs minusy
atmosfera tam je... a prave ako zaklad... takze tu i30tke nic nechyba ....... a pride mi aj pouzitelna... kedze aj faceliftovany ceed s nou vcelku funguje a jeho testik spred roka tu na ACZ tiez najdes ci uz samotneho auta alebo ako porovnanie s pulsarom.....
9. 9. 2016 07:37
Re: plusy vs minusy
pocuj, a ty na tych autach aj jazdis, alebo si len odbornik tabulkovy? 1.4 atmo je do auta nizsej strednej tragedia, nejede to, zere to, to je fakt.... pokial chceli nechat atmosferu ako zaklad, mali tam nechat 1.6
9. 9. 2016 07:39
Re: plusy vs minusy
myslim ze Rasto Chvala po testovani predprodukcnej verzie tvrdil, ze multilink bude bez ohladu na motorizaciu... to im povedali v hyundai, takze pre europu by mal byt multilink
17. 9. 2016 15:45
Re: plusy vs minusy
Ano víceprvková zadní náprava bude u všech verzí. Zde je detailnější popis nové i30.

[odkaz]
8. 9. 2016 13:42
Hyundai
Nova i30ka, jako klon Peugeot 308, V40, Infiniti Q30... no fuj, to je hnus, zklamani, cekali jsme vic...

Aktualni Octavka s designem 10 let staré A4ky, je vrcholem automobilového designu...
Rozbalit vlákno
0
8. 9. 2016 16:49
Nová i30
Za mě tady současná generace i30 daleko hezčí jak tohle. Docela velký zklamání, líbil se mi celkem aktuální designový styl Hyundaie typu Santa Fe nebo Tusconu, tohle je dost vedle... Navíc ta členitá záď s těmi mlhovkami tam vůbec nesedí. Vnitřek asi půjde kvalitou nahoru, ale tvary středového panelu mi hodně evokují Tipo.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - salamoon
8. 9. 2016 21:10
predok...
...vobec sa mi nepaci.
posobi na mna ako by bol az prilis vytiahnuty dopredu, a je celkom nizko. kvoli tomu vyzera dost "tazko".

pri prvom rychlom pohlade na titulnu fotku som si myslel ze je to peugeot, velka podobnost objemovym tvarom s peugeotom 308.

interier a zadna cast naopak velmi podarene. :yes:
Rozbalit vlákno
0
9. 9. 2016 09:47
Dlouho se na titulce neohřála
Zásadně se nezúčastňuji přestřelek mezi příznivci koncernu a HK, ale je docela do očí bijící, kolik prostoru dostává okřídlený šíp a kolik korejci. Přitom si myslím, že novinka o Hyundaie je celkem důležitý počin na českém trhu.
Rozbalit vlákno
0
12. 9. 2016 17:30
Designový pokrok vskutku relativní...
No, konečně zmizely ty strašný světla, jejichž špice byly zabodnuté půl metru do blatníků a to hroyné vlnobití na bocích... Ale že by se o té nové generai dalo říci, že je to pěkné auto, to tedy royhodne ne.... ;-\ :'-( Snad bude nový cee´d zdařilejší... :-!
Rozbalit vlákno
0
19. 9. 2016 09:35
Zásadní chyba!
Místo nějakých dílčích kosmetických úprav by měl Hyundai zapracovat na kvalitě. Současná kvalita použitých materiálů určuje i30 max na dobu záruky. Potom je to na vrakoviště. Disajn se neustále zhoršuje, je to přetvarované. Zákazníci se pohrnou až v případě kdy se řekne - Hyundai, to je kvalita. A pokud si to chcete udržovat aspoň v přijatelném technickém stavu, tak náhradní díly jsou nesmyslně drahé. Servisy abyste hledali lupou. Zkrátka koupit Hyundai není žádná výhra. ;-\
Rozbalit vlákno
8
19. 9. 2016 19:35
Re: Zásadní chyba!
Jsi dost vedle. Myslíš tím současnou i30, co vede žebříček nejspolehlivějšího vozu historie v testech na 100 000 km Auto Bildu? Mj. poráží s přehledem spoustu tzv. držáků. ;-)
Chtělo by to nevěřit všem hospodským kecům.
20. 9. 2016 08:37
Re: Zásadní chyba!
Proč hned hospodské řeči? Já mám i30 již 8 let a jenom popisuji svoje zkušenosti. Již ve dvouleté záruce se objevily vážné závady. Záruční opravy stály HMCZ jenom na materiálu 200tis Kč bez práce. Potom už jsem do toho cpal své peníze. Je plný internet prodeje ojetin i30, mnohdy s pár tisíc najetých km. Ale nikdo to nekoupí. Je to zkrátka šmejd. A nikomu nebráním, aby si to koupil, jenom ho polituji. ;-\
21. 9. 2016 21:01
Re: Zásadní chyba!
Já ale píšu o současné i30 tzn. druhé generace, ta se vyrábí od roku 2011/12 a je kvalitou úplně někde jinde (lépe), než i30 první generace!
Tak už se pomalu přestávám divit tomu, proč tu dost lidí mluví o i30 jako o nějakém nespolehlivém autě. Tyto dvě generace aut se mezi sebou nedají vůbec porovnat. Takhle právě vznikají ony hospodské řeči. Sám mám současnou i30 a znám hodně lidí, co ji mají taky, benzín i naftu, a nikdo z nás neměl žádnou vážnější závadu a to už někteří točí výrazně přes 200000 km. Současná generace je jedno z nejspolehlivějších aut na trhu, rozhodně spolehlivější než třeba Octavie aj. Vždyť i zmíněné testy Auto Bildu mluví za vše...
22. 9. 2016 08:16
Re: Zásadní chyba!
Buď rád, že máš tak kvalitní auto. První a druhá generace se jistě od sebe liší, hlavně vzhledem, ale konstrukčně a materiálově je to pořád jedno a to stejné auto. Nebo že by ten materiál byl jiný? Např. já jsem musel po 32tis km vyměnit brzdové kotouče, protože z nich odpadávaly kusy litiny. Životnu nebezpečné! Máš-li zájem, tak si dej ulozto a dej si vyhledat heslo "brzdové kotouče i30". Jsou tam moje fotky. Posuď sám. Nebo konvertor klimatizace. Po pěti letech to nechladilo a v servisu mě řekli, že ten konvertor je "shnilý". Mohl bych tu dávat další a další příklady nekvality. A nějaké testy Auto Bildu - to určitě testovali vybrané kousky. Testům věří jenom naivka. Rozhodující je tvoje vlastní zkušenost. Máš to v pořádku? Nechodíš po servisech? Neplatíš jak mourovatej? Tak potom je to v pořádku. A to ještě nemluvím o přístupu manažerů HMCZ k závadám v záruce. Toto byl hororový román. Jo vono vám klepe v řízení? Tak to není závada, to je provozní hluk... Ale myslím to upřimně, pokud jezdíš bez problémů, tak je to OK a buď rád.
25. 9. 2016 18:53
Re: Zásadní chyba!
Ano, jsem rád. Zatím bez sebemenšího problému. Věř tomu, že i materiál je jiný. S každým novým modelem se výrobce zlepšuje, umí se poučit.
Jestli měl Auto Bild k dispozici vybrané kousky to nevím, ale jestli ano, tak myslím, že od všech značek.
26. 9. 2016 18:11
Re: Zásadní chyba!
Inu jsem rád, že doba pokročila a že je to lepší, i když moje informace od opravářů nejsou nijak povzbudívé. V Nošovicích se montují pouze dovezené díly. A ty díly se stále více vyrábí v Číně. Ale slyšel jsem, že i ostatní výrobci se snaží tlačit cenu svých vozů dolů a díky tomu se zhoršuje kvalita. Takže když má někdo spolehlivé neporuchové auto, ta musí být rád. Já jsem měl před i30 Seata. Dal jsem ho děckám když mělo 32 tis. Dnes má 200tis a pořád je to držák. A ještě jedna věc, která mě u i30 nesedí a to je spotřeba. Měřím to 8 let od plné nádrže k plné a zapisují. Spotřeba PP ukazuje 7.05, skutečná spotřeba je 7.5l/100km. Mám CVVT 1.4l, 80kW (109k). Není ta spotřeba trochu velká? Každému komu to řeknu, tak mně odpoví, že meumím jezdit. Běžná každodenní jízda do práce, 3000ot/min. Žádné kopce, pěkná silnice, žádné vytáčení a brždění, zkrátka běžná jízda. Jak jseš na tom u toho nového i30?
30. 10. 2016 11:40
Re: Zásadní chyba!
Omlouvám se za zpoždění. Mám taky 1.4 CVVT, ale 73kW (100k), krátký HB. Spotřebu mám, co se celostátního průměru všech benzínových motorů týče, podprůměrnou. Jezdím stále stylem brzda-plyn, motor vytáčím běžně přes 4-6000ot/min., mám rád sportovní styl jízdy, většinou mimo obce do 110-120km/h., víc moc často raději ne, nerad bych se vybodoval :-) Užívám si vysoce nadstandardně dobrý podvozek. Jezdím po běžných silnicích, prakticky žádná dálnice, dost často město. Většinou delší trasy min. 40km. Dlouhodobá spotřeba mi vychází podle PP na 5,7l a skutečnosti na 6,1l/100km.
Přešel jsem k i30 z Focusu se stejným výkonem, kvůli podobně dobrým jízdním vlastnostem, i30 je naladěna víc do komfortu, což mi vyhovuje. Zkoušel jsem i Octavii, ale ta mi jízdním projevem absolutně nevyhovovala. S Focusem jsem jezdil za 7 a víc l/100km. Takže s i30 - naprostá spokojenost.
Všeobecně, u většiny aut má největší vliv na průměrnou spotřebu četnost krátkých jízd, kdy se motor teprve zahřívá.

Jinak celostátní průměr všech aut s benzínovými motory je cca 7l/100km, s naftovými o litr méně.