Kodiaq to není, ale tolik práce to zase nedá, předhodit sem nějaké spy fotky.
Nově odchycen i interiér.
[odkaz]
Jinak představení v L.A. se avizovalo už loni.
Tak to se opravdu moc těším ..... a hlavně ať to alfu nakopne. Náhodou neví někdo jak se Giulia prodává v Evropě ? U nás to byly dva kousky.... Možná to nakonec ještě byli prodejci.
Giulia se začne možná prodavat ve chvíli, kdy po prvním zaváhání zlevní. Protože soucasne nabídky v podstatě zakladni verze za skoro milion se prodat z principu nemohou. Giulii jsem vyzkoušel, mel jsem ji na hodinu ve verzi Super 180k MT a D3 konkurovat cenou proste nemůže. At pise kdokoliv cokoliv. Fandím ji nesmirne, protože je to krasne a sympatické auto, ale dokud bude stat bez xenonu a sklopných zadnich sedacek (zkouseny vuz) 1,2m, tak ma Alfa smůlu. Chyb a nedokonalosti je z meho pohledu az příliš na to, aby nad nimi racionální zákazník zavřel oči.
Chystám se popsat dojmy v blogu tady na ACZ, ale ve zkratce co se mi nelíbilo:
- podivné ukotvení pedálu spojky a brzdy, nepůsobí bytelně a celý modul pedálů působí jako uvolněný (viděl jsem u dvou aut, takže to asi nebylo jediným kusem)
- naprosto nepřehledný palubní displej mezi budíky, který toho moc neumí, centrální displej není taky nic moc, moc jsem nepochopil ovládání (neměl jsem moc časuho zkoumat, ale např. u Audi jsem se zorientoval rychle), otočný ovladač nepůsobí moc bytelně
- ovladač zrcátek je ze dvou dílů (tělo a stříbrný kroužek), ten kroužek nedržel na svém místě a působil, že brzo upadne
- řazení je hodně tuhé, dá se ale asi zvyknout a navíc to bylo nové auto, (mám rád tužší řazení, tohle je ale zbytečně moc, navíc u ne nijak extra silného dieselu)
- ani ve verzi 180k auto nejede nijak divoce, navíc v nejvyšších otáčkách vydává divné pazvuky
- Alfa v první vlně zásobuje celý trh podivně konfigurovanými vozy, z kterých si musí dealeři vybrat, takže pak jsou v nabídce auta ve "full" výbavě za 1,25 milionu, která ale mají halogeny a nejdou jim sklopit zadní sedadla (ta sedadla jsou např. pro mě důležitá, a nemá to snad zatím jediná vyrobená Giulia, chybí dokonce i zadní loketní opěrka a jakýkoliv průvlak z kufru)
Ve zbytku mne auto nadchlo jako všechny ostatní, ale s výše popsaným si ji nikdo kromě fanoušků za stejné peníze jako MB C, BMW 3 nebo Audi A4 nekoupí. Když bude stát 2.2 JTD 180 Super kolem 850 tisíc, bude to tak odpovídající.
díky za slušný popis dojmů. Asi máš pravdu s cenou, ale konfigurace dnešní za 1,2 mega nejspíš za 850 nikdy nebude..... taky si myslím, že spíš měli vystartovat s menší výbavou za slušnější peníz, asi chtěli ze začátku urvat nejvíc z nadšených těšitelů a ono to moc nevyšlo. Držím jim palce ať se chytne....
Náhodou Stelvio od Moto Guzzi je takové SUV mezi motorkami - velké, těžké cestovní enduro, které je vlastně spíš na pohodlné cestování s plnými kufry po silnici. To na SUV docela sedí, ne?