Zakazování podle mne nemá smysl. Těžko by se ti to odlišovalo od pokročilého tempomatu a dalších asistentů. Zkrátka je za to odpovědný řidič. Nemluvě o tom, že stávající předpisy tak nějak nepřipouští možnost, že by ses nevěnoval řízení, i když to třeba jen znamená sledování, že auto jede, jak má.
ano, ale vyvoj autopilota nepatri na verejne silnice...
dokud nebude system autonomni a automobilka neprevezme odpovednost jako to planuje Volvo, zakazal bych jeho pouzivani.
Jsem byl zvědavej, co se bude dít dál - akorát komplet restart všeho (displeje, světla, audio), "autopilot" se nevypnul - pravděpodobně to je oddělený.
Harryho Pottera podle všeho sledoval ten chudák, co Teslu v Americe poslal pod ten kamion...
Tak o sledovani filmu jsi tu mluvil Ty, nicmene otocit se na deti, lovit spadlou flasku od spolujezdce, nebo poslat Smsku, je s autopilotem rozhodne bezpecnejsi nez bez nej.
Koukam na to video a jezdit se zapnutym autopilotem, kdyz mas kousnutej hlavni pocitac, to bych nedelal. :-!
Koukat na film při jízdě na dálnici? Oukej...
70D má kompletní sadu senzorů i odblokovanýho "autopilota" a rozhodně bych tomu nesvěřil svoje zdraví - na to dělá moc nepředvídatelnejch věcí.
Viz tohle video, blikajíci kontrolka airbagu byla "nice touch":
[odkaz]
Míň, jen asi 10k na 70D a P85+ (která tyhle věci samo nenabízí). A nenechám si vymluvit, že je to jen příjemnej doplněk na úrovni Distronicu, Lane Assistu a Blind Spot monitoru (ať už se to jmenuje jak chce).
Prostě používat s rozumem, člověk, kterej to na dálnici zapne a jde koukat na Harryho Pottera, je blb.
Kolik jsi v tom najel? Ten "autopilot" funguje jen pokud je rozumné počasí a na silnici jsou jasný čáry :-)
Lane Assist má senzory v bocích, Distronic má radar (a kamerka je na těch autech taky). Furt nevidím rozdíl.
Do kolony je to ale prima.
Odane, senzoru na tom aute je dost. A neni to kombinace distronicu a lane assistu. Naopak dosud to byla kombinace KAMERY, lane assistu, a senzoru na bocich auta ktera hlidala boky auta. Dokonce i ten fleet learning to umi. Zdaleka nejpokrocilejsi technologie dneska.
Ja taky rad ridim, ale tohle je proste budoucnost.
To me uplne fascinuje, jak jeden novinar napise "Bude autopilot konecne bezpecnejsi?" A druhy "Uz ted je autopilot o 50% lepsi nez bezny ridic a bude jeste mnohem lepsi".
Hnedko je poznat, komu kdo fandi!
A k te bezpcnosti, Tesla autopilot mela dosud, tedy za jeden rok pouzivani, jednu, JEDNU, fatalni nehodu a par skrabancu. A ta jedna jedina nehoda byla jeste pri nedodrzeni povolene rychlosti o 16 km/h. Hruza! Uz to bylo treba konecne zlepsit.
Když je v nadpisu otazník, odpověď bývá obvykle NE.
Tahle kombinace Line Assistu a Distronicu Plus je sice prima, ale autonomního ani bezpečnýho na ní není vůbec nic. A nezmění se to, dokud na tom autě nepřibyde x senzorů a nebude si schopný vyměňovat informace s okolními auty.