Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Fiat Talento 1.6 Twin Turbo Multijet – Špagety po francouzsku

Fiat nahrazuje model Scudo typem Talento a nenechal nic náhodě. Využil techniku jedné z nejlepších dodávek v Evropě.
Zpět na článek
14. 9. 2016 12:26
14. 9. 2016 13:11
15. 9. 2016 16:41
14. 9. 2016 13:30
14. 9. 2016 22:11
15. 9. 2016 08:05
16. 9. 2016 07:22
16. 9. 2016 07:29
17. 9. 2016 23:49
14. 9. 2016 18:55
14. 9. 2016 20:08
14. 9. 2016 20:42
15. 9. 2016 07:25
15. 9. 2016 09:41
15. 9. 2016 06:59
14. 9. 2016 20:29
15. 9. 2016 09:30
15. 9. 2016 10:49
15. 9. 2016 15:41
15. 9. 2016 12:13
15. 9. 2016 15:43
16. 9. 2016 06:48
16. 9. 2016 08:57
16. 9. 2016 12:54
16. 9. 2016 13:00
15. 9. 2016 10:22
14. 9. 2016 21:49
Avatar - Blue Sun
14. 9. 2016 12:26
Hm
Divit se, že pětimetrová dodávka, vážící dvě tuny, a hnaná téměř 110 kW, si vezme deset litrů při stotřicítce? A ty jsi, pisálku, spadl z které planety? Tohle je přeci jen o trošku větší auto, než osobáček...
Rozbalit vlákno
8
14. 9. 2016 13:11
Re: Hm
"Stejný" Trafic biturbo (zaplechovaný) máme v rodině a jezdí kolem 6. Ve městě a okolí je to velmi úsporná dodávka.
Staré dvoutunové Vito 2.2 bere ve městě 8-9 jen to hvízdne.
15. 9. 2016 16:41
Re: Hm
Asi zalezi na tom, kto a jak s nim jazdi. Novinarsku predvadzaciu akciu som v zivote zazil raz (ako clen teamu organizatora) a musim konstatovat, ze vsetci s tymi autami jazdili ako prasata, ako keby za kazdu cenu chceli tie auta znicit. Dvaja dokonca dostali stopku, po prvej jazde sme ich uz za volant nepustili... Viem si predstavit, co sa s takym autom asi deje pocas ich "testu".
Avatar - KANKUNEN
14. 9. 2016 13:30
Re: Hm
Nevím kde bereš tu drzost takto někoho osočovat. Viděl jsi test Talismanu, Mazdy a Passatu ? 1,6 největší papírový výkon, ale naměřeno: nejhorší 0-100, nejhorší pružnost, nejvyšší spotřeba. Proti Mazdě tam bylo 0,8 litru a v dodávce by to udělalo litr a půl. Ten motor je jasný důvod proč jít jinam. Volba je 2,0 HDI nebo TDCI.
14. 9. 2016 22:11
Re: Hm
Predpokladám, že si s aktuálnym tdci v tranzite nešiel. Ináč by si nenapísal to čo vlastne napísal. Začneme mizerným odladením spojky, kedy naučiť sa s ňou spolupracovať chce hodne tréningu, nech nevyzeráš ako začiatočník, šialene dlhé prevody, kedy v meste ideš 60 na štvorke pri necelých 1500 ot a celé auto sa trasie a rezonuje, ak spomalíš, tak je to o veľa horšie. Keď podradíš, tak hučí ale aspoň sa všetko netrasie. 6 tku zaradíš na diaľnici, pri 100 km/h točí okolo 1500ot a znova duní a všetko hrkoce. Buď zvýšiš rýchlosť, alebo podradíš, takže na okreskách nad 6tkou ani len nerozmýšlaj. Pokiaľ chceŠ predbehnúť, tak to vybav rýchlo, pretože nad 2200 ot/min už rastie len hluk. K tomu ešte súdruhovia zabudli, že tranzit je dodávka a nie sk....ná motokára, zadná náprava verne okopíruje každú nerovnosť, takže ak nemáš v kufri nad nápravou aspoň pol tony, tak naše cesty sú vyslovene trápením
Avatar - KANKUNEN
15. 9. 2016 08:05
Re: Hm
Jenže musíš porovnávat Custom a to je jiné svezení. Jel jsem jen poslední 2,2 a vše bylo ok.
16. 9. 2016 07:22
Re: Hm
Najmenší tranzit custom, aktualny model - a pardon za chybu, dla tp je tam 2,2 , 74kW
16. 9. 2016 07:29
Re: Hm
Ale ale, tak to jsi v nem nejel. Mel jsem moznost se svezt v silnejsi verzi tusim 92kW a byla to hruza. Ty dlouhe prevody auto uplne zabiji. Neco tak lineho jsem dlouho nejel. Oproti tomu transporter 75 kW uplna raketa.
17. 9. 2016 23:49
Re: Hm
Mně to taky přijde opravdu moc. Minulý měsíc jsme měli půjčené 103kW dlouhé Caravelle, osazené osmi lidmi a napěchované až po střechu (odhadem něco kolem 2,8 tuny), na dálnici to i s klimou bralo kolem 8,5.
14. 9. 2016 12:53
Velké zklamání
Jako uživatel předchůdce který má motor 120kW vidím velký problém v nabídce motorů kdy je nyní vrchol nastaven jen na 106 kW což je pro dálniční přepravník málo. Ohledně spotřeby jezdím se Scudem dlouhodobě kolem 7,5 l/100km s velkým podílem dálničních jízd. Nemožnost příplatku za automatickou klimatizaci v dnešní době nechápu už vůbec.
Rozbalit vlákno
0
14. 9. 2016 18:55
prusvih
Tohle auto, ackoliv test vysel pozitivne, vnimam jako nejvetsi prusvih aktualni mabidky fca na trhu. Je to auto do poctu, ukrok bokem. Skoda promarnene sance, jen doufam, ze se dalsi spoluprace s renaultem nebude rozvijet. Tudy cesta nevede.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Anonym
14. 9. 2016 20:08
Re: prusvih
A proč? Ducato se taky prodává i když je klon Boxeru a Jumperu. Zákazník bude ve finále stejně řešit cenu, která rozhodne o prodejích.
14. 9. 2016 20:42
Re: prusvih
ty blb*čku. Fiat není klon pažouta a citrona. Pažout a citron jsou klony Ducata. Tak se tu do toho ne*er kdyz nic nevis
Avatar - Anonym
15. 9. 2016 07:25
Re: prusvih
Když už si tykáme, tak kolego blb*čku, já to myslel tak, že se se obecně klony prodávají dobře a ne že je Ducato přímo klon. Blbě jsem to formuloval, uznávám. Víš, blb*ečku? :-!
15. 9. 2016 09:41
Re: prusvih
Škoda, že si to neustál. Máš pravdu, ale na pepka bylo zbytečný takto reagovat...
Jsou tady jiní, kteří by si podobnou reakci zasloužili... On se asi jen spletl.
Avatar - sendador
15. 9. 2016 06:59
Re: prusvih
Devil to napsal dost buransky, ale v podstatě má pravdu. Boxer a Jumper jsou klony Ducata, naopak Scudo byl klon Jumpyho a Experta.
14. 9. 2016 20:29
Re: prusvih
A kudy ta cesta vede? Snad že by si měli ve Fiatu nějakou osobní dodávku vymyslet od prvního do posledního šroubku sami, a pak na to postavit výrobní linky, pak to testovat a nakonec s velkou pompou uvádět do života??? Tak se hned sbal a utíkej jim poradit. Oni jsou totiž úplní blbci, a jistě si ty náklady a rentabilitu nechají od tebe spočítat lépe... >:D

Ty woe, tady se někdy najdou experti, to svět neviděl...
15. 9. 2016 09:30
Re: prusvih
Zkusím odpovědět přímo na tvé sdělení.
- nemuseli vymyslet dodávku od prvního po poslední šroubek sami, v této třídě to nikdy nedělali, jne prostě Traffic v součansé době považuji za nejhoršího zástupce v této třídě a nová trojčata od PSA vidím jako lepší a modernější volbu, tedy v tomto smyslu výběr partnera co do kvality produktu nevidím dobře.

- ale, i kdyby si to navrhli úplně sami, tak Fiat Professional na to má, aby auto podobného segmentu úplně samo udělalo. Fiat si sám navrhl a sám vyrábí auta všech užitkových segmentů s výjimkou tohoto a nutno dodat, že všechna jsou úspěšná a mnoho z nich odkupují i další výrobci. Jmenuju namátkou: Fiorino, Doblo, Ducato... a jsou i další.

- ne každé managerské rozhodnutí musí být šťastné...
15. 9. 2016 10:49
Re: prusvih
Kupuje také pick-up Fullback od Mitsubishi.
15. 9. 2016 15:41
Re: prusvih
tady to vnímám trošku jinak... zajednak je to segment kde fca dosud nebylo, zadruhak misizbushi jsou za toto rady a jiná značka to nenabízí, narozdil od talenty... kde už z potenciálních značek chybí zatím jen mercedes...
Avatar - sendador
15. 9. 2016 12:13
Re: prusvih
Celkem by mě zajímaly ty další modely. Zdá se mi,. žes namátkou vyjmenoval úplně všechno.
15. 9. 2016 15:43
Re: prusvih
strada, užitková panda, fullback, v Brazílii taky terénního cosi je + cela užitková divize Iveco... je to sice jiná značka, ale koncern stejný se zaměřením na uzitkace.
Avatar - sendador
16. 9. 2016 06:48
Re: prusvih
No Fullback (a myslím, že i to brazilské Toro) je Mitsubishi L200, takže to si Fiat sám nenavrhnul, Strada se opravdu v Jizni Americe jeste prodava, to jsem netusil. Užitkovou Pandu bych ani nepocital, Iveco je jiná značka.
Nemyslim to nijak zle, fakt me zajimalo, jestli krome postupky Fiorino - Doblo - Talento - Ducato dela Fiat jeste neco dalsiho.
16. 9. 2016 08:57
Re: prusvih
Toro je vlastní produkt... Není to L200
Avatar - sendador
16. 9. 2016 12:54
Re: prusvih
OK, to jsem nevedel.
Pak nechapu, proc pro Evropu kupuji Mitsubishi, kdyz maji vlastni auto.
16. 9. 2016 13:00
Re: prusvih
Toro je proti L200 lehčí Pick Up. L200 uveze tunu, mám pocit že u Tora to bylo sotva polovic. Toro spíš vnímám jako ideového nástupce freetimového provedení Strady...
15. 9. 2016 10:22
Re: prusvih
Futurista: tak že Fiat má rentabilitu dlouhodobě zmáklou to fšichni dobře víme.
Avatar - Ja Prvni 123
14. 9. 2016 20:07
Kapitoly....?
Děkuji.
:-(
Rozbalit vlákno
0
14. 9. 2016 21:49
Motor
Tak informace k motůrku, který bude pohánět stěrače již máme a ted by to ještě chtělo popsat motor, který bude pohánět kola nebo k tomu slouží šlapátka? >:D
Rozbalit vlákno
0
14. 9. 2016 22:13
Celkový dojem
Velmi rozpačitý jak v reálu, tak na fotkách. Ve srovnání s předchůdcem totální ztráta elegance, jeví se to jako znásilnění původního designu. Všimli si designéři, že se jim ta krabice při pohledu zezadu směrem nahoru rozšiřuje? To nemá obdoby:-) I ten vnitřek je děs, co ta hnusná středová konzola, zejména ovládáni klimy, a přístroje? A toto konkrétně je jaká verze výbavy? Co za ty prachy zákazník dostane. Holé plechy, šílená sedadla nebo dobastlenou klimu pro cestující ve druhé třídě? Mimochodem, tu nedělenou zadní lavici bych chtěl někdy sám vydělávat z auta, to bude žůžo, pokud to vůbec půjde. Ta železa budou z podlahy trčet i po vyjmutí sedačky? Tento výtvor je nesrovnatelný se 7 let starými trojčaty Scudo/Jumpy/Expert ve dvoulitru. Uváděná spotřeba zklamala, ale to nepřekvapuje. Jumpy s dvoulitrem 100 kW jezdí do 7,5 při +- dodržování předpisů (a dynamické jízdě) a stále přesně polovičním zatížení. A jistě je daleko více imunní vůči zatížení a jízdnímu stylu než tady ta malorážka. Biturbo bude nejspíš časovaná bomba pro druhého majitele, resp. s koncem záruky...Děkuji pěkně za takový "pokrok". Fiat tímto šlápnul do hnědého, to pozná sám, kdyby kápové trochu přemýšleli a drželi se dál spolupráce s PSA, měli by v této třídě o generaci pokročilejšího zástupce.
Rozbalit vlákno
0
15. 9. 2016 09:26
Když dva testují totéž, není to totéž
[odkaz]
Stejné auto, 2 testeři. Jeden spotřebu chválí, druhý kritizuje. Všechno je relativní.
Ale odklon od PSA u tohoto modelu také nevidím jako šťastnou volbu.
Rozbalit vlákno
3
15. 9. 2016 09:45
Re: Když dva testují totéž, není to totéž
No jo, čert ví, jak se testér vyspal, nebo jaký bylo zadání. Ale tohle mne fakt pobavilo... :-)
Avatar - KANKUNEN
15. 9. 2016 10:36
Re: Když dva testují totéž, není to totéž
Malý motor do velkého auta je teď po evropsku nutné chválit, ale srovnávačky říkají opak.
16. 9. 2016 07:39
Re: Když dva testují totéž, není to totéž
No je evidentni, ze motor bere relativne malo ( i kdyz ne extremne) kdyz jezdis pomalu. Pri notmalni ci svizne jizde je to zrout. Kdyz usporne tak toto
[odkaz]