Divit se, že pětimetrová dodávka, vážící dvě tuny, a hnaná téměř 110 kW, si vezme deset litrů při stotřicítce? A ty jsi, pisálku, spadl z které planety? Tohle je přeci jen o trošku větší auto, než osobáček...
"Stejný" Trafic biturbo (zaplechovaný) máme v rodině a jezdí kolem 6. Ve městě a okolí je to velmi úsporná dodávka.
Staré dvoutunové Vito 2.2 bere ve městě 8-9 jen to hvízdne.
Asi zalezi na tom, kto a jak s nim jazdi. Novinarsku predvadzaciu akciu som v zivote zazil raz (ako clen teamu organizatora) a musim konstatovat, ze vsetci s tymi autami jazdili ako prasata, ako keby za kazdu cenu chceli tie auta znicit. Dvaja dokonca dostali stopku, po prvej jazde sme ich uz za volant nepustili... Viem si predstavit, co sa s takym autom asi deje pocas ich "testu".
Nevím kde bereš tu drzost takto někoho osočovat. Viděl jsi test Talismanu, Mazdy a Passatu ? 1,6 největší papírový výkon, ale naměřeno: nejhorší 0-100, nejhorší pružnost, nejvyšší spotřeba. Proti Mazdě tam bylo 0,8 litru a v dodávce by to udělalo litr a půl. Ten motor je jasný důvod proč jít jinam. Volba je 2,0 HDI nebo TDCI.
Predpokladám, že si s aktuálnym tdci v tranzite nešiel. Ináč by si nenapísal to čo vlastne napísal. Začneme mizerným odladením spojky, kedy naučiť sa s ňou spolupracovať chce hodne tréningu, nech nevyzeráš ako začiatočník, šialene dlhé prevody, kedy v meste ideš 60 na štvorke pri necelých 1500 ot a celé auto sa trasie a rezonuje, ak spomalíš, tak je to o veľa horšie. Keď podradíš, tak hučí ale aspoň sa všetko netrasie. 6 tku zaradíš na diaľnici, pri 100 km/h točí okolo 1500ot a znova duní a všetko hrkoce. Buď zvýšiš rýchlosť, alebo podradíš, takže na okreskách nad 6tkou ani len nerozmýšlaj. Pokiaľ chceŠ predbehnúť, tak to vybav rýchlo, pretože nad 2200 ot/min už rastie len hluk. K tomu ešte súdruhovia zabudli, že tranzit je dodávka a nie sk....ná motokára, zadná náprava verne okopíruje každú nerovnosť, takže ak nemáš v kufri nad nápravou aspoň pol tony, tak naše cesty sú vyslovene trápením
Ale ale, tak to jsi v nem nejel. Mel jsem moznost se svezt v silnejsi verzi tusim 92kW a byla to hruza. Ty dlouhe prevody auto uplne zabiji. Neco tak lineho jsem dlouho nejel. Oproti tomu transporter 75 kW uplna raketa.
Mně to taky přijde opravdu moc. Minulý měsíc jsme měli půjčené 103kW dlouhé Caravelle, osazené osmi lidmi a napěchované až po střechu (odhadem něco kolem 2,8 tuny), na dálnici to i s klimou bralo kolem 8,5.
Jako uživatel předchůdce který má motor 120kW vidím velký problém v nabídce motorů kdy je nyní vrchol nastaven jen na 106 kW což je pro dálniční přepravník málo. Ohledně spotřeby jezdím se Scudem dlouhodobě kolem 7,5 l/100km s velkým podílem dálničních jízd. Nemožnost příplatku za automatickou klimatizaci v dnešní době nechápu už vůbec.
Tohle auto, ackoliv test vysel pozitivne, vnimam jako nejvetsi prusvih aktualni mabidky fca na trhu. Je to auto do poctu, ukrok bokem. Skoda promarnene sance, jen doufam, ze se dalsi spoluprace s renaultem nebude rozvijet. Tudy cesta nevede.
Když už si tykáme, tak kolego blb*čku, já to myslel tak, že se se obecně klony prodávají dobře a ne že je Ducato přímo klon. Blbě jsem to formuloval, uznávám. Víš, blb*ečku? :-!
Škoda, že si to neustál. Máš pravdu, ale na pepka bylo zbytečný takto reagovat...
Jsou tady jiní, kteří by si podobnou reakci zasloužili... On se asi jen spletl.
A kudy ta cesta vede? Snad že by si měli ve Fiatu nějakou osobní dodávku vymyslet od prvního do posledního šroubku sami, a pak na to postavit výrobní linky, pak to testovat a nakonec s velkou pompou uvádět do života??? Tak se hned sbal a utíkej jim poradit. Oni jsou totiž úplní blbci, a jistě si ty náklady a rentabilitu nechají od tebe spočítat lépe... >:D
Ty woe, tady se někdy najdou experti, to svět neviděl...
Zkusím odpovědět přímo na tvé sdělení.
- nemuseli vymyslet dodávku od prvního po poslední šroubek sami, v této třídě to nikdy nedělali, jne prostě Traffic v součansé době považuji za nejhoršího zástupce v této třídě a nová trojčata od PSA vidím jako lepší a modernější volbu, tedy v tomto smyslu výběr partnera co do kvality produktu nevidím dobře.
- ale, i kdyby si to navrhli úplně sami, tak Fiat Professional na to má, aby auto podobného segmentu úplně samo udělalo. Fiat si sám navrhl a sám vyrábí auta všech užitkových segmentů s výjimkou tohoto a nutno dodat, že všechna jsou úspěšná a mnoho z nich odkupují i další výrobci. Jmenuju namátkou: Fiorino, Doblo, Ducato... a jsou i další.
- ne každé managerské rozhodnutí musí být šťastné...
tady to vnímám trošku jinak... zajednak je to segment kde fca dosud nebylo, zadruhak misizbushi jsou za toto rady a jiná značka to nenabízí, narozdil od talenty... kde už z potenciálních značek chybí zatím jen mercedes...
strada, užitková panda, fullback, v Brazílii taky terénního cosi je + cela užitková divize Iveco... je to sice jiná značka, ale koncern stejný se zaměřením na uzitkace.
No Fullback (a myslím, že i to brazilské Toro) je Mitsubishi L200, takže to si Fiat sám nenavrhnul, Strada se opravdu v Jizni Americe jeste prodava, to jsem netusil. Užitkovou Pandu bych ani nepocital, Iveco je jiná značka.
Nemyslim to nijak zle, fakt me zajimalo, jestli krome postupky Fiorino - Doblo - Talento - Ducato dela Fiat jeste neco dalsiho.
Toro je proti L200 lehčí Pick Up. L200 uveze tunu, mám pocit že u Tora to bylo sotva polovic. Toro spíš vnímám jako ideového nástupce freetimového provedení Strady...
Tak informace k motůrku, který bude pohánět stěrače již máme a ted by to ještě chtělo popsat motor, který bude pohánět kola nebo k tomu slouží šlapátka? >:D
Velmi rozpačitý jak v reálu, tak na fotkách. Ve srovnání s předchůdcem totální ztráta elegance, jeví se to jako znásilnění původního designu. Všimli si designéři, že se jim ta krabice při pohledu zezadu směrem nahoru rozšiřuje? To nemá obdoby:-) I ten vnitřek je děs, co ta hnusná středová konzola, zejména ovládáni klimy, a přístroje? A toto konkrétně je jaká verze výbavy? Co za ty prachy zákazník dostane. Holé plechy, šílená sedadla nebo dobastlenou klimu pro cestující ve druhé třídě? Mimochodem, tu nedělenou zadní lavici bych chtěl někdy sám vydělávat z auta, to bude žůžo, pokud to vůbec půjde. Ta železa budou z podlahy trčet i po vyjmutí sedačky? Tento výtvor je nesrovnatelný se 7 let starými trojčaty Scudo/Jumpy/Expert ve dvoulitru. Uváděná spotřeba zklamala, ale to nepřekvapuje. Jumpy s dvoulitrem 100 kW jezdí do 7,5 při +- dodržování předpisů (a dynamické jízdě) a stále přesně polovičním zatížení. A jistě je daleko více imunní vůči zatížení a jízdnímu stylu než tady ta malorážka. Biturbo bude nejspíš časovaná bomba pro druhého majitele, resp. s koncem záruky...Děkuji pěkně za takový "pokrok". Fiat tímto šlápnul do hnědého, to pozná sám, kdyby kápové trochu přemýšleli a drželi se dál spolupráce s PSA, měli by v této třídě o generaci pokročilejšího zástupce.
[odkaz]
Stejné auto, 2 testeři. Jeden spotřebu chválí, druhý kritizuje. Všechno je relativní.
Ale odklon od PSA u tohoto modelu také nevidím jako šťastnou volbu.
No je evidentni, ze motor bere relativne malo ( i kdyz ne extremne) kdyz jezdis pomalu. Pri notmalni ci svizne jizde je to zrout. Kdyz usporne tak toto
[odkaz]