Testy
Jako uživatel předchůdce který má motor 120kW vidím velký problém v nabídce motorů kdy je nyní vrchol nastaven jen na 106 kW což je pro dálniční přepravník málo. Ohledně spotřeby jezdím se Scudem dlouhodobě kolem 7,5 l/100km s velkým podílem dálničních jízd. Nemožnost příplatku za automatickou klimatizaci v dnešní době nechápu už vůbec.
Tohle auto, ackoliv test vysel pozitivne, vnimam jako nejvetsi prusvih aktualni mabidky fca na trhu. Je to auto do poctu, ukrok bokem. Skoda promarnene sance, jen doufam, ze se dalsi spoluprace s renaultem nebude rozvijet. Tudy cesta nevede.
A proč? Ducato se taky prodává i když je klon Boxeru a Jumperu. Zákazník bude ve finále stejně řešit cenu, která rozhodne o prodejích.
ty blb*čku. Fiat není klon pažouta a citrona. Pažout a citron jsou klony Ducata. Tak se tu do toho ne*er kdyz nic nevis
Když už si tykáme, tak kolego blb*čku, já to myslel tak, že se se obecně klony prodávají dobře a ne že je Ducato přímo klon. Blbě jsem to formuloval, uznávám. Víš, blb*ečku? :-!
A kudy ta cesta vede? Snad že by si měli ve Fiatu nějakou osobní dodávku vymyslet od prvního do posledního šroubku sami, a pak na to postavit výrobní linky, pak to testovat a nakonec s velkou pompou uvádět do života??? Tak se hned sbal a utíkej jim poradit. Oni jsou totiž úplní blbci, a jistě si ty náklady a rentabilitu nechají od tebe spočítat lépe... >😁
Ty woe, tady se někdy najdou e😜erti, to svět neviděl...
Ty woe, tady se někdy najdou e😜erti, to svět neviděl...
Zkusím odpovědět přímo na tvé sdělení.
- nemuseli vymyslet dodávku od prvního po poslední šroubek sami, v této třídě to nikdy nedělali, jne prostě Traffic v součansé době považuji za nejhoršího zástupce v této třídě a nová trojčata od PSA vidím jako lepší a modernější volbu, tedy v tomto smyslu výběr partnera co do kvality produktu nevidím dobře.
- ale, i kdyby si to navrhli úplně sami, tak Fiat Professional na to má, aby auto podobného segmentu úplně samo udělalo. Fiat si sám navrhl a sám vyrábí auta všech užitkových segmentů s výjimkou tohoto a nutno dodat, že všechna jsou úspěšná a mnoho z nich odkupují i další výrobci. Jmenuju namátkou: Fiorino, Doblo, Ducato... a jsou i další.
- ne každé managerské rozhodnutí musí být šťastné...
- nemuseli vymyslet dodávku od prvního po poslední šroubek sami, v této třídě to nikdy nedělali, jne prostě Traffic v součansé době považuji za nejhoršího zástupce v této třídě a nová trojčata od PSA vidím jako lepší a modernější volbu, tedy v tomto smyslu výběr partnera co do kvality produktu nevidím dobře.
- ale, i kdyby si to navrhli úplně sami, tak Fiat Professional na to má, aby auto podobného segmentu úplně samo udělalo. Fiat si sám navrhl a sám vyrábí auta všech užitkových segmentů s výjimkou tohoto a nutno dodat, že všechna jsou úspěšná a mnoho z nich odkupují i další výrobci. Jmenuju namátkou: Fiorino, Doblo, Ducato... a jsou i další.
- ne každé managerské rozhodnutí musí být šťastné...
Kupuje také pick-up Fullback od Mitsubishi.
Celkem by mě zajímaly ty další modely. Zdá se mi,. žes namátkou vyjmenoval úplně všechno.
strada, užitková panda, fullback, v Brazílii taky terénního cosi je + cela užitková divize Iveco... je to sice jiná značka, ale koncern stejný se zaměřením na uzitkace.
No Fullback (a myslím, že i to brazilské Toro) je Mitsubishi L200, takže to si Fiat sám nenavrhnul, Strada se opravdu v Jizni Americe jeste prodava, to jsem netusil. Užitkovou Pandu bych ani nepocital, Iveco je jiná značka.
Nemyslim to nijak zle, fakt me zajimalo, jestli krome postupky Fiorino - Doblo - Talento - Ducato dela Fiat jeste neco dalsiho.
Nemyslim to nijak zle, fakt me zajimalo, jestli krome postupky Fiorino - Doblo - Talento - Ducato dela Fiat jeste neco dalsiho.
Toro je vlastní produkt... Není to L200
Tak informace k motůrku, který bude pohánět stěrače již máme a ted by to ještě chtělo popsat motor, který bude pohánět kola nebo k tomu slouží šlapátka? >😁
Velmi rozpačitý jak v reálu, tak na fotkách. Ve srovnání s předchůdcem totální ztráta elegance, jeví se to jako znásilnění původního designu. Všimli si designéři, že se jim ta krabice při pohledu zezadu směrem nahoru rozšiřuje? To nemá obdoby😄 I ten vnitřek je děs, co ta hnusná středová konzola, zejména ovládáni klimy, a přístroje? A toto konkrétně je jaká verze výbavy? Co za ty prachy zákazník dostane. Holé plechy, šílená sedadla nebo dobastlenou klimu pro cestující ve druhé třídě? Mimochodem, tu nedělenou zadní lavici bych chtěl někdy sám vydělávat z auta, to bude žůžo, pokud to vůbec půjde. Ta železa budou z podlahy trčet i po vyjmutí sedačky? Tento výtvor je nesrovnatelný se 7 let starými trojčaty Scud👋Jumpy/E😜ert ve dvoulitru. Uváděná spotřeba zklamala, ale to nepřekvapuje. Jumpy s dvoulitrem 100 kW jezdí do 7,5 při +- dodržování předpisů (a dynamické jízdě) a stále přesně polovičním zatížení. A jistě je daleko více imunní vůči zatížení a jízdnímu stylu než tady ta malorážka. Biturbo bude nejspíš časovaná bomba pro druhého majitele, resp. s koncem záruky...Děkuji pěkně za takový "pokrok". Fiat tímto šlápnul do hnědého, to pozná sám, kdyby kápové trochu přemýšleli a drželi se dál spolupráce s PSA, měli by v této třídě o generaci pokročilejšího zástupce.
[odkaz]
Stejné auto, 2 testeři. Jeden spotřebu chválí, druhý kritizuje. Všechno je relativní.
Ale odklon od PSA u tohoto modelu také nevidím jako šťastnou volbu.
Stejné auto, 2 testeři. Jeden spotřebu chválí, druhý kritizuje. Všechno je relativní.
Ale odklon od PSA u tohoto modelu také nevidím jako šťastnou volbu.
No jo, čert ví, jak se testér vyspal, nebo jaký bylo zadání. Ale tohle mne fakt pobavilo... 😄
Staré dvoutunové Vito 2.2 bere ve městě 8-9 jen to hvízdne.